|
| Every Man Gets His Wish ~ Stephen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Tors Jan 31, 2013 4:24 am | |
| Hvis det havde været muligt, var Stephen flygtet ned i et musehul eller det der var mindre. Han havde ikke lyst til at tage en kamp op med Millicent, men mente heller ikke hun var fair når hun på den måde øjeblikkeligt hakkede på ham. Han tvivlede på om han overhoved havde en skraldespand. "Jeg tænker bare på hvad den er lavet af." Pippede han, stadig overrasket over hvor kraftig hun reagerede på det. Han havde kort og godt behold den fordi han kunne lide den, men ville sikkert også have gjort hvis han ikke kunne. tydeligt ånde Stephen lettet op, da Millicent fjernede kniven fra hans strube. "Jeg kan godt lide den, er bare ikke god til at gå med smykker." Forklarede han og var klar til at tage flugten ud af vinduet hvis det viste sig at blive nødvendigt. "Ingen stor trang til jagt." Erkendte han og trillede om i sengen, så han lå på ryggen og kunne bede sig. Millicent vandt denne gang, men næste gang ville han slet ikke lade hende få muligheden for at sige noget! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Tors Jan 31, 2013 7:17 am | |
| Ja ja, fra nu og til dommedag kunne han snakke, Millicent ville stadig ikke være sikker på at han brød sig om den.Hun ville da aldrig glemme sin forlovelses ring, eller....det håbede hun da ikke at hun ville.Men man kunne jo aldrig vide.Mn hørte sågar om folk,der in the heat of the moment glemte deres børn uden foran butikken, hvor de sov i barnevogn....og først hjemvendt, opdagede de at der ligesom manglede...noget.Det håbede hun så aldrig at opleve. " Jamen så dropper vi hekse jagten, det passer også mig udemærket." Millicent lagde sig ned tæt ved Stephen.Hun begyndte at tegne små mønstre på hans ene arm og tankerne kom til at ræse om nytårs aften. " Skal vi ringe og spørge om vi skal have noget mad med...nytårs aften? Der må vel være et elelr andet vi kan hjælpe med? Og hvad endte det egenlig med....sover vi der, eller tager hjem igen " hun standsede med de små krusseduller, og så op på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Tors Jan 31, 2013 7:59 am | |
| På den ene side fandt Stephen det overraskende at Millicent kaldte Maria en heks. Det passede hende ikke rigtig, men på den anden side ville alt andet også være mærkeligt, så han lod den ligge hvor den var og koncentrerede sig om hvad hun sagde omkring nytårsaften. "Mad skal vi ikke tænke på, tror faktisk ikke der er noget vi skal, andet end at komme. Min mor vil nok se det som en prøve. Bevise for dig at hun er en god svigermor som du trygt kan komme til." Enhver kvinde ville gerne kunne repræsenterende sin bolig og verden med ynde og elegance. Vise at hun kunne leve op til standarterne og bare fordi man var engel, betød det ikke man var spor anderledes. "Det afhænger af hvor meget du lader mig drikke." Det var et lille problem at hun ikke kunne køre bil, men til alt held drak han så heller ikke voldsomt meget generelt. At drikke skete med måde og kun ganske få gange blev det ukontrolleret. Men han kunne love både gud, Millicent og en hver anden mand, han ville møde, at drikke sig i hegnet med den forlovet på den ene side og forældrene overfor ikke var noget turde prøve. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Tors Jan 31, 2013 8:26 am | |
| " Det var da en dejlig vinkel at anskue det hele fra,at det er svigermoderen og ikke svigerdatteren der er på prøve" smilet blev til et lille fnis og hun møvede sig op mod Stephen. " det er jo luksus....vi skal ikke løfte en finger så" hendes pege finger blev dog løfte og sat mod hans overlæbe, og meget omhyggeligt, som blev hun betalt for at være patentlig, flugtede den læbens kurver og hendes øjne var med på turen. Så standsede hun og forbløffelsen kunne ikke udelukkes...." årh...du er da kær, hvor meget jeg lader dig drikke?" Tanken havde bare ikke været i hende på nogen måde, og ja....hun forventede ikke at han lod hende bestemme ting som det. Hun strøg pegefingeren ned af hans kind, efter at have befriet hans læbe for den. " Stephen....vi gør som du har lyst til....alt for dig , skat.Så..mon ikke vi skal pakke en lille weekend taske, for det er ærligtalt næsten intet du må få, hvis du skal lege chauffør" mente hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Tors Jan 31, 2013 8:32 am | |
| Imens Millicents finger løb hen over hans ansigt, lukkede Stephen stilfærdigt øjne og nød det i fulde drag. Først da hun begyndte at tale til ham, slog han dem op og kiggede på hende. "Hvis du ikke kan lide at sove ved fremmed." Han ville nødig udsætte hende for ubehag ved at de skulle sove ved hans forældre der var som et par nyforelsket teenagere. De kastede op i toilettet og kunne drikke sig frygtelig fulde, men de kunne også være de svigerforældre som man kendte fra de historier man læste. Dem der slog armene omkring nye medlemmer af familien og altid gav en hjælpende hånd. Ikke dem fra problem familierne. Hvis Millicent fortsatte sin pillen og gøren, ville Stephen igen lukke øjne og lade hende lege videre. Helt til det tidspunkt hvor fjernede sin hånd eller krævede hans fulde opmærksomhed ved et eller andet. Ellers lå han godt, meget godt og ville nødig flytte sig bare det mindste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Tors Jan 31, 2013 10:37 pm | |
| Hun legede lidt videre, og de mørke bryn var det næste hun kastede sin kærlighed på. Hendes finger, fulgte dem alt imens hun svarede.." Det er okay for mig.Det er jo ikke sådan at jeg skal sove der alene, jeg har jo min forlovede med ved min side, og ved du hvad? " Hun lænede sig frem og tryggede et kys mod de bløde læber han havde. " Min forlovede er bare den bedste, han påstår at kunne holde alle de slemme og farlige varulve væk fra mig....så jeg gror jeg kan sove trygt med ham ved min side" Hun rullede og møvede sig op, så hun lå oven på ham, bryst mod bryst. " Tror du han lyver? Nogle gange tvivler jeg på om han mon er til at stole på" drillede hun og rettede læberne mod hans hals.Millicent lukkede sine øjne i, drejede lidt på sig, og lod næsetippen berøre huden på Stephens hals, og hun snusede ind. Hans duft var kendt,tryg og meget dejlig......hun begyndte langsomt at kysse ham fra kæben og mod hans øre.Årh nej....han var for appetitvækkende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 2:33 am | |
| Selvom Stephen ikke havde troet der ville være nået der kunne få ham til at åbne øjne igen, før hun fjernede sin finger, blev han alligevel for nysgerrig og slog dem op, da hun ville vide hvad. Han gloede spørgende på hende og forventede at Millicent selv fulgte det hun havde startet, til dørs. Det gjorde hun og selvom han først var en smugle bekymret for hvad hun ville sige, endte det hele ud i den fineste orden. "Wow! Han må da være den bedste forlovet man kan få!" Udbrød han med et lille smil og lukkede igen øjne. "Helt bestemt, jeg tror han må være sandheden selv." Alt i alt havde Stephen det ganske godt, imens Millicent gjorde sit. Han syntes ikke det var nødvendigt at brokke sig over sin partner og ville nødig bytte hende. Muligvis var der nogle defekte sider ved hende, der i blandt hendes blufærdighed, men det måtte han lige sende hende til reparation med. Det skulle de nok fikse før eller siden. "Syntes du ham der Stephen skal sove her i aften?" Han hævede hoved og kiggede op på Millicent. Hvis Maria ikke ville dappe af inden aftenen, ville han nødig ud, med mindre der fandtes en bagvej - hvilke der sikkert gjorde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 3:32 am | |
| " Den bedste man kan få? ..hmmm...det vil jeg hilse ham og sige du har sagt" lød en blid latter fra hende. Hun ' spandt' lidt, da Stephen bestemt mente at ' den forlovede' også talte fuldstændig sandt. Det var jo også en smule tricky, hvad ellers skulle manden dog sige? Millicent vendte tilbage fra spinderiet nær hans øre, og kyssede ham på munden, og pressede der spidsen ag hendes tunge ind under overlæben, og legede lidt derinde,mellem læbe og tænder. " Mmm...jeg tror han er nød til at sove er i nat.Jeg er bange for det ellers vil blive opfattet som....omsorgssvigt!" Faldt ordene meget krævende og Millicent trak tungen tilbage igen. " Men han skal ære en go dreng! Tror du han kan det?" Drillede hun og nappede ham i læben once more, blidt ,drillende og fordi det ganske simpelt var....lækkert...at være tæt på ham. Hun vidste nu godt hun burde stoppe.Det var ikke nytår endnu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 3:40 am | |
| "Omsorgssvigt ligefrem, det var store ord, men jeg tror ikke han vil have den hængende på sig. Han skal nødig sidde på anklagebænken hvis jeg kender ham korrekt." Stephen drejede sig en smugle, så han kunne se på Millicent, da hun havde trukket sin unge til sig. "Det er jeg sikker på, han er jo en engel." Han førte sin hånd op til hendes talje, hvor han lage den i lidt uden helt rigtig at vide hvad han skulle stille op med den, men besluttede sig da hun begynde at bide. Håbet var tydeligvis ikke helt tabt og han lod derfor hånden glide ned af hendes lår. Igen diskret, men uden at ligge noget imellem hvad han gjorde og hvad han ønskede. Hun ville vide det og hvis ikke, skulle han nok gøre det klart for hende. Meget hurtigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 3:51 am | |
| " Omsorgssvigt, jepp....og hvis jeg ikke tager meget fejl, så er det faktisk ulovligt!..." Hun smilede stort.." så jeg ville nok blive her hvis jeg var ham!" Forsøgte hun at lyde seriøs. " Ja...du siger noget...han er jo en engel! ...men jeg ved tilfældigvis også han er en mand..jeg har selv set beviset på det" lød det meget alvorligt, og kun de skinnende øjne viste hun lavede sjov, da hun klappede sig let på maven.Hemmeligheds fuldt så hun på ham, og hun lagde godt mærke til en hånd meldte sin ankomst på taljen. Imens gåsehud og sød forventning farvede hendes følelser, da hånden gled ned af hendes lår, spurgte hun sagte.." men så er det lige det...mon engle dele eller mande delen vægter stærkest?" Hun ville egenlig helt have lidt afstand, for ellers ville det blive stort set umuligt at sige fra, men alligevel...alligevel...kunne hun ikke løsrive sig fra hans øjne, og hendes hånd gled om i hans nakke, lukkede sig i det mørke hår og trak hans hoved ind til sig.Det var hans læber hun jagtede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 4:19 am | |
| Stephen havde troet Millicent refererede til andre dele, da hun begyndte at snakke om engle- og mandedele, men endte ud med ikke helt at vide om han skulle grine eller grade, da han fandt ud af hvad hun mente. Til dels var det ene bedre end det andet. "Det ved jeg ikke, du har jo ret i at han er en mand, men tror du ikke du svare bedre på det spørgsmål end mig?" Han stak hende et stort smil, for hele femøren, før hans læber blev lukket til med hendes som låg. Han strakte sin hals, for at kræve mere af hendes læber, som blev en smugle - for ikke at sige meget - krævende. Det handlede for ham om at fremstå uimodståelig og det syntes han at han klarede ganske fint endtil nu, men måske var det blot en fælde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 4:34 am | |
| Millicent lukkede øjnene og gav sig hen til kysset. Efter hun havde fået et greb i hans hår, hvilke forhindrede ham i at kunne stikke af så let...i hvert fald ikke uden at få lidt ondt i hovedbunden bagefter, lod hun forsigtigt sin tunge ligge op til sjov.Hun slikkede først i en let bevægelse på tværs af hans læber, og bagefter vrikkede den sig sin vej ind mellem dem, og helt ind i munden.Hun lavede små legende bevægelser på Stephens tunge, og gav han hende lov ville hun suge på den, ikke hårdt men tilstrækkeligt til det lille sug burde give en ...rar...fornemmelse. Hun overvejede at ligge sit ene ben over hans, sådan ligesom når man gafler en dyne ind under benet- så skulle hun bare istedet gafle Stephens ben- men hun bremsede sin egen handling, og nede kun at glide ned af hans ben , med sit knæ...imens det at hun standsede udløste en lille utilfreds lyd.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 4:55 am | |
| Som altid, var Millicents unge langt hurtigere ude af starthullet, så Stephen gjorde igen klar til dans. Hendes hænder var endnu behagelige, sikkert fordi han omhyggeligt sikrede sig at han ikke flyttede hoved for meget, af den simple grund at de ville gøre avs avs hvis han gjorde. Opfyldt af sin egen tilfredstillelse, havde han ikke tænkt over hendes, ud over at hun virkede til at nyde det, så da han hørte en misfornøjet lyd, trak han sig hurtigt tilbage, selvom det ikke var sjovt for hovedbunden, der fik ham til at skære en grimasse, før det lykkes ham at åbne munden. "Er der noget galt?" Det var absolut ikke hensigten at det på nogle måde skulle gøre ondt, så han havde efter ordne fået trukket sig helt tilbage. Eller nærmere - fået hænderne til sig selv og ville ikke være langsom om at bakke tilbage, hvis Millicents ellers ville slippe hans hård. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 5:04 am | |
| Hun prøvede jo.....prøvede alt hun kunne at overholde 2013, og det var da den eneste årsag til, at hendes ben ikke havde fået lov at slænge sig om ham, og trække hans ben ind imellem hendes. Havde hun gjort det, ville hun med garanti begynde at gnide sig op af det, sådan som de lå og kyssede...og det....det ville jo være helt forfærdeligt at skulle bremse, hvis ikke ligefrem umuligt. Men...nu spurgte han, og hvad skulle hun egenlig lige svare til det? " Nej...nej....der er intet ...galt..." Hun nussede hans nakke en smule,inden hun lod hånden følge ned over ansigtet til den landede på hans skulder. " Faktisk det modsatte....du er...meget dejlig" mumlede hun en smule modstræbende, små beklemt ved at skulle indrømme det.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 5:14 am | |
| Stephen forstod ikke en brik. "Jamen hvorfor så den ... lyd?" Han anede ikke hvad han eller skulle kalde det eller hvad han så skulle gøre. Ville det være dumt at kaste sig over hende igen eller var det helt passende. Hendes ord lovede noget godt, men han var ikke sikker på om det nu også var rigtig at gøre. Derfor blev han til sidst bare liggende og lod hende tage skridtet hvis de skulle videre i akten, ellers måtte de tage en pause og se om anden akt kunne fortsætte lidt bedre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 5:24 am | |
| Argh...han pressede hende op i et hjørne nu...skulle hun absolut indrømme...alt? " Men..ehm...det er bare fordi...du ved...hvis jeg forsætter.." Hun gned sin næse mod hans og slog bagefter blikket lidt ned, da hun fæstnede det på hans bryst..." Hvis jeg forsætter...så tror jeg ikke jeg kan..lade dig være" . Hun rynkede lidt på næsen...der var ikke meget verdens kvinde over hende lige nu....bare en ung smølfine der forsøgte at finde en balance i sin hang og trang efter hendes forlovede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 7:20 am | |
| Det måtte da helt klart være et grøn lys, mente Stephen, der dog stadig holdte sig tilbage. Da hun kom med sin forklaring, kunne han ikke undlade at grine, mens han førte en finger op til hendes ansigt og lod den løbe hen over hendes rynket næse for at glatte den ud. "Der er ingen der har sagt du skal stoppe, det er kun dig selv og dine underlige planer." Forklarede han med et stort grin og tog så endelig mod til sig, hvis man kan sige det krævede meget at lave mund til mund med sin forlovet. Ikke flere ord, nu havde hun indrømmet det, nu skulle de så bare i gang og det kunne knap gå hurtigt nok, for at kravle rundt på kanten og aldrig vippe til hverken den ene eller anden side var slidsomt og skadende. Helt klart! Hvad kunne det ikke ende med af farlige ting? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 7:32 am | |
| Da hans finger gned på Millicents næse, kiggede hun op på ham. Ja...det var hendes plan og måske var den underlig.Men den var jo ikke udsprunget ad af den blå luft.Stephen hentydede mange gange til at det var hende...hele tiden hende der flåede tøjetaf ham, og det ville hun ikek have hængende på sig. Eller...det gjore hende ikke meget at tage tøjetvaf ham, det kunne hun godt lide...men nu var det bare sådan at hun følte at hun skulle bevise at hun godt kunne lade være også. Men...hendes læber ramte igen hans. Var det så ikke meget unfair....al det....nærhed? Hun klemte øjnene sammen og med et begyndende lille klynk, der dog druknede i Stephens kys, fik hun lagt hænderne på hans bryst og begyndte at kradse blidt og inviterede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 10:51 am | |
| Det lød som noget andet end før og Millicent skubbede ham ikke væk, så Stephen ville først og pressede derfor ivrigt sin tunge imod hendes læber for at komme ind i varmen og smage, selvom der nok ikke var det vilde at smage der. Lige så ivrig som hans tunge var, lige så meget var hans hænder, der løb hen over hendes krop et par gange, før de trak tøjet af hende. Selvom det gik betydeligt hurtigere end det ellers normalt gjorde, så endte det ikke i kategori fem, hvor det blev flået af, som var det en orkan. Han beherskede sig. Lidt engel var man vel. Først da han både blev tvunget til at få ordenligt luft i lungerne, slap han kysset et kort øjeblik, før han straks var på vej syd på. Ned over landevejen ved hendes hals og ned mod hendes bryst, hvor han krængede BH'en af mens hans læber lå ved halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Lør Feb 02, 2013 11:15 am | |
| Stephen tog det som grønt lys, det lille klynk af begær- og det var non meget rigtigt tolket. Hun havde i hvert fald ikke overskud til at trække en skarp grænse, da han gav hende sin tunge at lege med,og hans hænder ivrigt gik på arbejde, blev hun et offer i hans arme. Hun spændte sig op i en bue, da tøjet skulle det sidste stykke af, og selve hendes hvide bh måtte lade live, og den sidste skærmning mellem deres overkroppe. Millicent havde hænderne på hans skuldre blade hvor hun pressede let, og ' benet fra før' fandt nu sin plads, rundt om hans ben,og trak det til sig,mellem hendes. Hun havde savnet ham.Det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Man Feb 04, 2013 12:32 am | |
| Hvordan Stephen skulle definer følelsen af hendes ben, rundt om hans eget, var ikke helt nemt at gøre, men det var godt og det var når alt kom til alt det vigtigste. Læberne og tungen bevægede sig længere ned, til det nået det ene bryst, hvor han tog brystvorten mellem læberne for at lade den blive kærtegnet af hans tunge. Hænderne var også gledet ned til hendes lår, hvor de fortsatte ved hendes underliv efter tungen var gået til middagspause. Marie ville sikkert ikke være glad for den effekt hun havde haft. At få Millicent til at bryde sit højtlovede løfte, om intet intimt før en gang langt inde i det nye år. Hvad hun havde forventet kunne hun selv svare på, men der var nogle punkter, hvor Stephen var ganske sikker på at planen havde slået fejl, hvis det overhoved var en plan. Den virkede meget passiv, hvis hun bare skulle stå nede på gaden og skule op til lejligheden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Man Feb 04, 2013 11:47 pm | |
| Som hypnotiseret af ham og hans berøring, lød små 'Mmmm' lyde, da Stephen rettede opmærksomheden på Millicenys bryst.Vilkårligt pressede hun sine skuldre længere ned i sengennog skød dermed brystet en lille smule op, da det føltes så lækkert. Hun havde sendt hænderne op omkring Stephens nakke hvor de også kælede lidt ned af hans ryg .På et tidspunkt , da hans hænder vandrede rundt på hendes lår og fandt det sidste stykke vej til ...hende, var det lagnet hun havde fået et fast greb i, og havde hånden knyttet omkring. Hun kunne næsten visuelt se flammerne begynde og hvordan Stephen fik hele Millicents krop og sind,mtil at blusse op....men kunne han slukke bålet?
Maria... Var en tålmodig kvinde....nogenlunde. Hun havðe intet imod at vente, vente til hun kunne komme til Millicent på tomandshånd...eller vente til hun fik adgang til lejligheden...eller....måske skulle hun sende en hilsen i ventetiden. Hun hankede lidt op i sin taske...og smilede. Så begav hun sig over til opgangen...ringede på en nabo...og med sin søde norske accent lød det " Det er reklamer til jer " |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Tirs Feb 05, 2013 6:11 am | |
| Det var lidt af en bedrift at Millicent endnu ikke havde flået alt tøjet af Stephen, men det mente han altid hvis han sad med det mindste tøj på og hun virkede til tydeligvis at nyde hver af hans berøringer, men for en gang skyld var det ikke en tanke der optog plads og koncentration. At massere hendes underliv med et par fingre krævede mere koncentration. Da han nåde det punkt hvor han syntes, at nu måtte det være nok, trak han selv bukserne og hvad han bar under af. Først dér kom han i tanke om at det ligefrem var første gang han fik æren af helt selv at gøre det, men andre ting kom distraherende fra sidelinjen. At sidde og blive eftertænksom var sikkert heller ikke det rette tidspunkt med en nøgen kvinde under sig, så han skyndte sig at 'kravle' ind over hende for så at 'fylde hende ud'. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Tirs Feb 05, 2013 7:18 am | |
| Men hun hjalp....hun hjalp med sine fødder at sparke bukserne af, dem begge...da de hang nede om hans knæ og besværliggjorde det hele. Det var også det eneste fornuftige hun fortog sig , for Stephens nussen og kælen var ved at bygge sig op inden i hende og det føltes ophedet og godt. Hun stønnede svagt og hænderne løsnede deres tag i det pænt krøllede lagen og fandt et formål ved at føle deres vej ned af siden på Stephen, og pressede til over lænd og baller, da han trængte ind i hende.Fuck ,det var dejligt.....og havde der været et gyldig årsag til først at ville have sex i 2013, huskede hun intet af den i dette øje blik.Hun registrerede kun Stephen. Hun fulgte pænt og lydigt hans tempo og hans bevægelser, og havde svært ved at tro det kunne blive meget mere dejligt....og det kunne det sikkert heller ikke, men....hun kunne jo lige prøve at tippe balancen lidt....og med en smule hæs stemme, der afslørede hvor tændt hun var af ham...på ham...lød hendes bøn.." Stephen?.... Hjælp mig lige få os vendt om" Og hvis han var med på ideen, ville de trille om, uden at afbryde noget...og Millicent ville værepå toppen af ham, og med hænderne , placeret bagud på hans lår, for støtte....lænede hun hovedet lidt tilbage, og lod det lange hår kilde op og ned af Stephens lår....alt efter om hun hævede eller sænkede sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen Tirs Feb 05, 2013 8:37 am | |
| Støn af ophidselse og nydelse, kom som perler på en snor, hver gang han stødte ind i hende. Først da hun ville ændre stilling, kom der en pause, men kun midlertidig, for næsten i samme øjeblik hun sprang på hesten, tøffede toget. Hvad Stephen fortrak, havde han svært ved at udpege præcist, men han nød det også selvom det var frygtelig pirrende at have hendes hår dansende hen over sit lår. Hvornår i akten der var, var udefinertbart, men da Stephen fik muligheden for det, greb han ud efter Millicent, for at trække hendes læber ned til sig. Ivrigt smagte ham først ude på og efterfølgende indeni da muligheden bød sig. Det var ikke helt nemt, men det gik og han fandt det fantastisk, ganske enkelt og mere ønskede han ikke. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Every Man Gets His Wish ~ Stephen | |
| |
| | | | Every Man Gets His Wish ~ Stephen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |