Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Take me away ~ Stephen

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 11:19 am

Millicent kunne også være krævende, det viste hun Stephen, da hun uden videre omsvøb trak ham til sig igen så han bare havde at makke ret. Det genrede ham heller ikke synderligt, han adlød hende som en lille hvalp. Ivrigt slog han sine arme omkring hende, for at trække sit bytte op på han skød, hvor han så kunne vælte tilbage, ned at ligge med Millicent som 'dyne'.
Først kom hans tunge langsomt og diskret, men efter lidt tid fik den fart på og 'trådte' ud af 'mørket' for at løbe hen til hendes og lege hvad hun nu ville. Der havde han ingen krav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 6:46 am

Hans lille omarrangement af dem, bragte hende på toppen af ting, og hun var hurtig til at få sat en hånd i sofaen, ved hver side af hans skulder, at at hun ikke lå som en pandekage helt flat på ham.Læberne sørgede hun for havde den passende afstand- eller mangel på samme...og hun sukkede næsten efter hans tunge...efter han gad lage med.
Da hun mærkede den først...satte den begæret et hak op, og hun gav sig en lille smule.Han var så...kontrolleret og behersket, og hun var så....så i følelsernes vold.
Men så gav han kysset ' fri' og hun knuselskede ham i det øje blik og lod tungerne vikle og sno sig om hinanden, indtil hun fangede hans tunge og sugede blidt på den.
Hun kunne høre sin egen stemme advare...og ævle om kontrol og god til, men hendes begær efter ham sang højere i en meget kønnere tone.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:28 am

Millicents reaktion kunne altid sætte lidt ekstra gang i Stephen, der forsøgte at give hvad hun bad om, men stadig en smugle behersket. Det var ikke nødvendigt at smide tøjet hver dag, de måtte lærer det før eller siden. Hvis der var nogle andre end ham selv, der havde påpeget det overfor ham, ville han have svaret at de jo havde været på ferie. Selvfølgelig ville de ikke gøre det i hverdagen. Selvfølgelig ikke ... nej.
Så godt som han kunne, forsøgte Stephen at lade toget køre ind på endestationen. "Så jeg må godt kysse og drikke vin rasten af aftenen?" Kalenderlys var tændt i hans øjne. Hvis hun accepterede det, ville han trække hende ind til sig igen og 'fortsætte' hvor de havde slapt, for så at hælde mere vin op til sig selv. Hvis ikke, ville lyset blive slukket og det ville aldrig blive den firetyvende december eller bare den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:39 am

Da kysset blev brudt og hun lå stille og lyttede til Stephens stemme, udfyldte hun tiden med at kysse ham lige under kæben og ud til den ene side, hvor hun sugede blidt...så det ikke efterlod et sugemærke, hvilke kun var trendy hvis man gik i femte klasse.
" Mmm...ja, men kun hvis du dypper den i vin, ellers ser jeg slet ingen grund til jeg skulle kysse med dig" lød det alvorligt fra Millicent, men da hun kiggede på ham, glimtrede hende øjne af ballade.
" Men vin må man kysse i munden...og på munden..og dem der ikke drikker- hvilke vil sige den kommende mor her- må kysse hvor hun vil" hun lagde hurtigt en pegefinger over Stephens læber og tyssede på hans eventuelle indsigelse .." Sådan er reglerne altsår Stephen, alle kender dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:09 am

Stephen gryntede. Det syntes han ikke lød specielt godt, men han indvilligede alligevel med et enkel nik og vendte sit blik mod glasset, som han tog og drak af. "Hvor vil du så gerne kysse hende? Munden syntes ikke interessant, så hvad er der så med rasten af ... ja, mig?" Han fandt et sofistikeret udtryk frem og forlod glasset på stuebordet. Blikket der kom, var fast og undersøgende. Det måtte være noget fantastisk siden hans læber ikke var nok.
Med hensigt på en magelig stilling, sneg Stephen sine hænder omkring Millicents talje, hvor de så tit lå og hvor de så godt kunne lide at ligge. Lidt diskret flettede han også fingrende sammen og ventende spændt på afgørelsen, denne gang med et noget mere afslappet men stadig forventet udtryk. Lidt ligesom hvis han stod op, med hænderne follet på samme måde, bare uden en Millicent imellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:20 am

" Skal jeg virkelig vælge? " spurgte hun.
Det var sørme ikke fordi Stephens læber på nogen måde var uinteressante, eller hans tunge for den sags skyld, de kunne få hende til at snurre i hele kroppen, men den del skulle han jo dække og tage sig af, med sin vin tunge...det var planen i hvertfald.
" Jeg havde nu tænkt mig...sådan lidt over det hele." Hun krympede sig lidt under hans blik, det var så svært at spille en smule fræk, når han så ud til kunne se lige gennem hende.
" Men jeg kunne starte her?" Hun greb fat om hans ene arm, viklede den løs...og trak den op over hans eget hoved....og begyndte kysse Stephen langsomt op af den over armens inderste side....og lod tænderne strejfe huden ...ikke for hårdt...ind i mellem kyssene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:36 am

Nej så let skulle det ikke være for Millicent. Stephen spændte musklerne og låste sine hænder sammen så hun blev nød til at hive lidt mere for at f ham til at slippe. "Du svarede ikke på spørgsmålet." Han grinede kort og lod hende endelig føre hånden op, hvor hun så kastede sig over hans underarm med læber og tænder. Han kunne ikke undlade at klukke lidt mens hun legede. "Men svar nu på spørgsmålet." Han trak sin arm til sig, i et forsøg på at tvinge et svar ud af ham.
Det ville nok ikke være sjovt for hende, men sådan var det hele jo. Stephen ville ikke give hende gulerodden så let, der skulle først arbejdes lidt. Han forsøgte at ligge armen tilbage til den anden, hvis det blev ham muligt. Et smil tilfreds smil lå på hans læber, mens han spændt ventede på Millicents svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:46 am

Årh hvor var han besværlig, så så udnyttede han enda at han var stærkere end hende, fysisk.
Hun ville hævne sig grumt senere, det var helt oplagt.
Egenlig kunne hun godt lide at mærke hans styrke, så,en lille fight var helt fint med hende, også selv om hun mistænkte at det var nok mere ham der lod hendes få armen op, end Millicent der fik vundet.
Legen blev kort, og han fik armen tilbage og låste hende fast, selv om hun forsøgte sprælle lidt.
" Du vil have et navngivent sted? Hmmmm så vælger jeg dit inderlår....til at starte med altsår...så jepp, sorry to say...bukserne...de må af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 10:26 pm

Stephen sad lidt og tænkte så det knagede. Skulle han eller skulle han ikke? Da han endelig havde besluttet sig, slap han Millicent, men kun for at holde fast i sine bukser så de ikke skulle smutte nogle steder. "Drop det, ville vide det, men det betød ikke at du skal gøre det." Hun måtte egentligt gerne, men det duede jo ikke at sige, når han lige havde sagt han ikke ville og der var også lige hans stolthed. Hun skulle ikke tro at hun bare kunne forføre ham så let, selvom det sikkert var muligt, især hvis han var uopmærksom. Kvinder var farligere end det farligste dyr. Manipulerende monstre.
"Men hvis du kan få dem af skal du nok få lov." Udfordrede han, stadig med hænderne omkring bukserne for at holde dem fast. De skulle ikke af. Ikke hvis han fik lov til at have indflydelse og det håbede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 12:20 am

Hmm han var da en lille smule strid , Mr.Samson.
Først tvinger han hende til at sætte ord på og så får hun ikke lov alligevel.

Men så let skulle det altsår ikke være for ham at slippe fri, når han selv havde budt op til dans.
" nånå... Hmm så du vil have mig til at arbejde hårdt for det? Hårde mand! Skal vi tjekke hvor hård du er ?" Millicent lod hendes hænder ned af og de fandt sig tilrette, på hver deres inderlår som de nussede rundt på . Hendes hoved lå på hans bryst, imens hendes arme lå bagud...
Hænderne krøb en smule opad men uden at røre de vigtige dele.
" kom nu Stephen ... Lad mig lege lidt " tigges hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 12:57 am

Først havde Stephen troet noget andet da Millicent spurgte om hvor 'hård' han var, men det lå som noget helt andet. Hendes første forsøg fik ham til at grine. Det kildede ikke, men det var alligevel sjovt at det var sådan hun gik til værks. Måske var man en smugle sensitiv, men ikke så meget og især ikke når man ikke ville være. Ignorere det kunne man ikke, det var jo ikke hver dag - kun næsten - at man havde kæresten mellem bene, men bukserne viste sig også at have en anden funktion end den mere kendte.
"Du har da leget rigtig meget og tænk på at når du får en baby, så skal du lege en hel masse, lad os da håbe det bliver en dreng." Selv syntes han den var fantastisk, så han smilede storslået. Den var måske lidt under bæltestedet, men det var det hun lavede bestemt også, langt under og hun kunne sikkert godt klare det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 2:38 am

Hun rettede på sig og så anklagende på ham, men ikke helt alvorligt..." ej...der er så en lov imod det der, Stephen...så jeg håber da virkelig du hentyder til min interesse for at lege med biler eller noget" grinede hun..." og ellers vil jeg sige at ditlegetøj nok passer min alders gruppe noget bedre"
Millicent rykkede lidt rundt, så hun igen knælede foran ham.Med hænderne på hans knæ, adskildte hun benene yderligere og kom på på plads imellem dem.
" Hmm...det er vigtigt at bevare sit indre legebarn, jeg tror ikke man kan....lege nok, kan man?" Hun så uskyldigt op på ham, imens hun lod fingerspidserne løbe langs Stephens bukse kant, lidt. Ned bag den..og et spædt forsøg på at åbne knappen, uden nogen ville brokke sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 3:11 am

Millicent tog den med et smil, med et foruroligende smil. "Bare fordi det er større. Du kunne også bare selv anskaffe dig en." Stephen håbede på at Millicents smil ville falme, mens han forsøgte at holde sig i sikkerhed, væk fra hendes hænder der forsøgte noget nyt. Han trak dem op af sine bukser og krabbede op i et hjørne af sofaen. "Det er ligesom at have mus i sin seng!" Brokkede han sig højlydt over og trak til sidst bene helt op under sin hage, så han slap for at holde fast i bukserne som ikke skulle nogle steder på hans vagt.
"Er der ikke også en lov imod tvang af afklædning?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 6:02 am

" Man skal ikke undervurderre størrelsen vil jeg lige sige.....det er helt klart en mand ' mindre begavet' der har opfundet den dér det er ikke størrelsen men gørelsen det kommer an på SÅ klart en mand" hun klikkede med tungen, og smilede skævt , da Stephen forsøgte at flygte væk fra hende. " Helt ærlig...er du bange for en lille bitte mus" - hendes finger spadserede op af det lår der stadig lå ' normalt' og hun satte et surmulende ansigt frem i udstillingsvinduet.
" Det er helt fair....jeg er ikke ude på andet end at....være sød ved dig"
Hun mente selv, at han burde være både glad og tilfreds med at hun ikke ' led af migrene' hver anden dag, som mange kvinder sjovt nok fik, når deres mænd kom med glade hænder og havde pilfingrene fremme efter en lille hyrde stund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 7:11 am

Nej nej, hun var ikke ude på noget farligt. Stephen forsøgte at lave en fnysende lyd. "Hvordan vil du så bevise det?" Hvis Millicent ville gøre et forsøg på at trække hans bukser af igen, ville han tillade det, men først efter lidt tøven. Nu skulle hun så bevise det, for hvis hun fejlede ville han for eftertiden tage seler på og måske et bælte, for at sikre sig at der ikke ville ske noget. En chance fik hun. Ikke mere. Så var det knald eller fald.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 7:36 am

- og mon ikke hun satsede på knald?
" Hvad er du nervøs for? Jeg lover den sidder hvor den skal når vi er færdige " drillede hun og morede sig dernede på gulvet.
" Men ved du hvad skat? Jeg tror da bare vi venter...med al det der...til en dag hvor du er mere ivrig.Egenlig ville jeg bare være sød ved dig" hun lænede sig ned....og kyssede hans inderlår, og selv om stoffet fra bukserne nedsatte følelsen en stor del, pressede hun læberne lidt mere gård, så lidt burde han kunne mærke alligevel.
" hvorfor er der ingen der har advaret mig om at mænd bliver mere eller mindre impotente efter de 25?" Sukkede hun dramatisk og rakte hænderne op mod himle.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 7:51 am

Betryggende. Det håbede Stephen også, for ellers ville Virus ikke få en far. Det ville give mange problemer og ikke bare dem der lige lå til højrebenet. "Godt." Han lod luften sive ud af hans lunger og slappede straks mere af, men et veltilfreds smil over sejren. Det kunne man sikkert godt kalde den. Det ville alle nok ikke, men det ville han. Han skulle lige til at nyde endnu et glas vin, da Millicent smed en 'diskret' kommentar efter ham. "Er det ikke kvinderne der er det?" Han havde læst at der var størst chance for at kvinder kunne være funktionelle før de var 25, men når de så kom til det punkt, gik det kun ned af bakken. Mænd kunne derimod hele livet. Det fortalte han så hende i en yderst belærende tone og næsten med en formandende finger.
"Så kom ikke for godt i gang snuske." Sluttede han af med og greb så ud efter glas og flaske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 8:04 am

Millicent sendte ham et tvært blik.
" Om det er kvinderne? Hvor skulle jeg vide det fra? jeg er ikke gammel"
Hun kom på plads i sofaen igen, fast besluttet på at ligge ham på is,til han var ved at brænde op efter det , efter hende....men havde hun ikke også været det for lidt tid siden? Had var derr lige sket der ?
Millicent forsøgte fange den belærende finger...men endte med at satse på flasken som hun snuppede, lige foran hans næsetip.
" Næææ ved du hvad...darling...jeg tror sørme da at du har fået nok, du er jo helt død i sværen"
Millicent stillede flasken ned på gulvet...,bag ved hendes armlæn, laaangt væk fra Stephen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 8:19 am

Nogle meget lange blikke blev sendt efter flasken, der pludselig forsvandt. "Neeej!" Pev Stephen og kastede sig efter den, efter at have sat glasset på bordet i den tro det stod sikkert. Hurtig var han nede på gulvet og kravlede efter flasken på alle fire, en smugle overdrevet med iveren men hvis de alligevel legede kunne han lige så godt slå sig lidt løs. Hvis Millicent fjernede flasken før han kom hen til den, ville han følge efter til han fik den om han så skulle bruge lidt magt. Men hvis hun kun havde fat i halsen på flasken, ville han dreje den rundt i hendes hånd, sætte munden for enden og lade væsken løbe ned i sin hals til han var ved at kløjes i det.
Hun skulle fandme ikke tro hun kunne hans dyrebare vin fra ham! Det var hans, selvom det godt nok var hende der havde købt den, men det var der ingen beviser på. Han havde også købt så meget andet, så det løb sikkert kun ligeligt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 8:34 am

Hun kastede sig stort set ud over armlænet, og hang der ned, for at gribe om flasken.
Hun hylede op og skændte på ham...imens hun trak...og hev..."du...kan...jo...ikke..ikke engang..li...den...slip..så"
Men Stephen vred flasken rundt, og lod vinen vælte ned i halsen på ham.
Hold op hvor strengt mand.
Hun lod han få flasken, og væltede ned og satte sig oven på ham, efter at have fået puffet ham omkuld.
Med læberne helt nede ved hans, talte hun lavt og ' Truende' .." Åh gud, jeg håber for dig du har vin gemt inden i den beskidte mund af din....ellers ser det sort ud" drillede hun og førte hendes læber ned til hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 8:49 am

Som en anden dranker drak Stephen grådigt af flasken, hvis indhold ikke var synderligt velsmagende i mængden. Da han pludseligt fik et puf, havde han slet ikke styr på noget, ud over at drikke og fik derfor væltet en stor del af flaskens indhold ud af hans mund og ned af hans hage og kæbe. "Beskidte?" Kvækkede han imens han samtidig forsøgte at tære sig under hagen med hånden, hvilke blev besværet af Millicents krævede læber.
"Kunne du ikke slikke det af på min hals?" Forsøgte han at få ud imens hendes læber stadig var ovre ham. Om hun forstod noget måtte tiden vise. Den anden hånd, der ikke blev brugt som klud, havde stadig et greb i den næsten tomme flaske. Han ville have det sidste, hvis han nogensinde overlevede så lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 2:00 am

Millicent bøjede sig ned til de vinvåde læber og tryggede sine egne tæt imod dem.
" Nååå nu kommer der liv i dig. ... Endelig" lød hendes drillende kommentar da han bad hende slikke ham ren.
Hun adlød og den lille fugtige tunge kiggede frem og slikkede Stephen lidt op af halsen, smagen af vin og ham var bestemt ikke tynd og den blev blandet op med små kys.
Hun kunne faktisk ikke gøre for det.... Det var ille fordi hun var hungrende efter frække ting ... Det var nu mere ham hun hungrede efter, og desværre tændte al form for berøring med eller af Stephen hende.
" Mon du er ren nok nu ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 2:47 am

Så var kvindemennesket bare en smugle tilfreds. Godt. Et kort øjeblik overvejede Stephen at spørge hende om hun ikke ville fortsætte, for han kunne da ikke være så hurtig ren, men det virkede alligevel som lidt for meget. "Det tror jeg bestemt." Han følte sig stadig våd om ikke af vinen men så Millicents tunge, men det kunne godt forblive en lille hemmelighed. Det ville sikkert få en lunken respons, hvis der overhoved kom noget.
At rejse sig virkede unødvendigt. Han lå ganske fint og kunne ikke se hvorfor han skulle lette sig. "Smagte det tilfredsstillende?" Stephen hævede flasken og rakte den frem imod hende for at vise at han stadig havde mere hvis det nu skulle blive nødvendigt. Til hvad kunne hun afgøre hvis hun ville ellers ville han selv drikke det når han en gang kom op at sidde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 5:30 am

Efter som hun sad på ham, var det svært at komme op for Stephen, så skulle han da først varpe hende af da.
Millicent smilede smørret til ham og slikkede sig som katten omkring munden.." Det smagte fantastisk, Stephen....ærgeligt med at det tøj du insisterer på at være iklædt, det ville ellers være lidt af en lækker bidsken" mente hun helt bestemt.
" Men...måske skal vi til at pakke? Jeg ved ik...men vi skal hjem i morgen, så det vil nok være nødvendigt ?" Ændrede hun fuldstændig emnet, og opførte sig dermed meget artigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitimeOns Nov 14, 2012 6:28 am

Tanken rumlede lidt rundt i hoved på Stephen, der til sidst kastede et blik hen mod kufferterne. "Nej vent med det. Jeg skal have blusen vasket ren før jeg kan pakke kufferten, så hvis du vil vaske den, må du gerne trække den af mig." Selv syntes han at han var meget genial med den idé. Så kunne de begge blive glade. Han ville få vasket sit tøj og hun fik lov til at klæde ham af som hun så gerne ville. Men, Stephen fik sikkert mest ud af det. Når alt kom til alt, havde han intet imod at hun både kyssede og slikkede, men han sagde det ikke lige denne gang. Det kunne vente til en anden god gang.
"Vi kan pakke senere i aften, aftenen er stadig ung." For ham kunne det vente til den kommende morgen, tøjet skulle bare i kufferten og så skulle den lukkes, mere var der ikke at gøre. Tøjet skulle alligevel vaskes.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Take me away ~ Stephen Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Take me away ~ Stephen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Take me away ~ Stephen
» Every Man Gets His Wish ~ Stephen
» En lun sommer aften - Stephen
» An angel in disguise ~ Stephen
» Alting sker om natten (Stephen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: