Michella

Race : Engel Bosted : Uptown i lejlighed Offgame Alder : 26 Tilmeldings dato : 28/12/15 Antal indlæg : 1
 | Emne: New angel in town! Man dec 28, 2015 9:13 am | |
| Hey med jer!
Jeg søger nogen at emne med, til min Michella. hun søger stort set alt, lige fra folk der vil hende ondt til bekendte, alt hvad i lige syntes lyder sjovt.
En kort beskrivelse: Navn: Michella (Efter ærkeenglen Micheal) Efternavn: Aliana Caelestinus. Alder: 18 Nuværende Bosted: i en dyr lejlighed, i Uptowns gader. Født: Hun blev født i Englad, men blev sendt i kloster i Italien og voksede op der. Seksualitet: ?? hun er tilbeder af gud, og hendes krop tilhører gud. Så hun har aldrig tænkt den tanke.
Familie: ukendt. Værge: Moder Aurora (Nonne)
Højde: 176 Vægt: 49 Hårfarve: hvid blondt hår. Øjnefarve: grønne/blå Ansigt: Rundt smukt rent ansigt, næsten perfekt lille nuttede ansigt. Kropsopbygning: Smukke elegante former, Velsiddende smukke bryster, god røv. Der ikke noget at sætte en finger på. Tøjstil: Pastelfarvet tøj, og en masse smykker med tegn fra biblen.
Personlighed: Hun er af nye engle der ikke har den store erfaring og derfor skal til at oplæres i den store verden. Så hun ligger stor tillid til folk selvom hun ikke kender dem, hun er lidt genert, hun drikker ikke eller ryger. Hun snakker og lytter meget. Hun er meget imødekommende, hjælpsom, for det meste glad, meget forvirret, klog, og snakker sig gerne uden om kampe. Hun er meget religiøs, meget høflig og velopdraget. Hun har aldrig gjort noget forbudt og lever meget efter gudsord. HUN SLÅR IKKE IHJEL !! Hun er ikke så god til at bestemme og tage lederstilling, hun undgår den helst. Ellers meget kreativ og elsker at møde nye væsner og skabe nye kendeskaber.
Baggrundshistorie: Jeg husker intet om min baggrund, eller jo… jeg husker en smule. Jeg husker der var en kvinde og en mand, der kyssede mig farvel og krammede mig. de stod i kæmpe port og vinkede til mig, i solens stråler, de sagde intet men stod bare og kiggede på mig imens porten lukkede i, og jeg blev løftet mere og mere væk. Mere husker jeg ikke, men det er et minde der kommer tilbage til mig i mine drømme. Jeg er vokset op på et kloster blandt nonner, ikke noget mærkeligt i det tror jeg? Der ikke så mange tilbage som der var engang har de fortalt, men de er her. De har stået for alt min opdragelse og sørget for at klæde mig på til at komme ud og redde den frygtelig verden. De mener nemlig af jeg er en af ærkeenglen micheals efterkommer som er kommet for at redde verden for satans yngle (uh dramatisk!) men hvis jeg selv skal sige det, er jeg nok ikke af samme opfattelse. Jeg vil sige jeg er nok en af hans efterkommer men jeg er ikke kommet for at slå ihjel og føre krig. Men for at skabe fred og vise at alle har noget godt gemt i sig uanset udseende eller hvor du kommer fra. Det er min mission. Men det den mission blev først gyldig efter mange års hård træning i biblen, latin, og velsignelser. Mine Engle evner skulle styrkes og jeg skulle oplæres til at være den perfekte engel og rollemodel for verden. Først da jeg blev 18, valgte de at sende mig til Aterwell hvor jeg fik en luksus lejlighed langt væk fra farer og onde væsner (det håbede de i hvert fald) Så jeg kunne få en blid start, og gå på en de bedste skoler der var. Og det er her mit liv begynder.
Styrker: hendes religion og viden. Hendes viljestyrke og stædighed. Svagheder: Krig, kamp, Lyve, alt der ikke ligger til den lille nonne pige ting er hendes svaghed. Hobbyer: Sang, dans (ballet), Musik (harpe og violin) læsning, og malning. Evner: Okay ikke så kort igen..... men tja .. Spørgsmål er velkommende!!
Men håber i har lyst !!
stort magisk kram herfra <3 | |
|
Deartháir

Race : Dæmon Bosted : Intet fast Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 13/11/13 Antal indlæg : 361
 | Emne: Re: New angel in town! Søn feb 21, 2016 11:21 am | |
| Jeg er frisk på at emne, navnet er Deartháir, også kendt under navnet den kristne dæmon, født og opvokset i et munkekloster på en af de Irske småøer, monstro ikke vi kunne finde ud af et eller andet? | |
|
Mark

Race : Menneske Tilmeldings dato : 13/03/16 Antal indlæg : 2
 | Emne: Re: New angel in town! Søn mar 13, 2016 12:51 am | |
| Jeg er frisk på at emne hvis det er. Nogen ide til et plot ? | |
|
Sponsored content
 | Emne: Re: New angel in town!  | |
| |
|