Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Take me away ~ Stephen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Take me away ~ Stephen - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 3:40 am

Selvom der ikke kom et ord mellem de voldsomt sammenpresset læber, kunne latteren ses ud af Stephens øjne. Han satte rasten af sin mad til livs og begyndte derefter at sætte tingenede op på bakken. "Jeg pakker lige tingene sammen, så kan du ligge planer for natten og jeg skal nok lærer dig at spille trommer når jeg finder et trommesæt." Han sendte hende et lydløst grin og gik derefter ind med tingene for at pakke dem væk. De sidste pandekager blev gemt til eventuel morgenmad.
Efter at have smidt servicen i opvaskemaskinen, gik han tilbage til Millicent, spændt på at høre hvad hun var kommet frem til. "Nå, skal vi bare sove i nat eller har du planlagt nogle interessante ture?" Spurgte han drillende og kyssede hende i nakken, før han slog armene omkring hende bagfra. Han sneg sin hage ind på hendes skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 6:08 am

Med et skævt lille smil, spurgte hun.." Sig mig...er du fast besluttet på at jeg ikke skal løfte en lille finger, eller...?" - men Stephen var stort set vad at forlade bordet med deres ting , allerede der.Millicent rejste sig og gik helt ud så at vændet kælede hendes bare fødder, ved hve et skvulp hen over sandet. Selv ved aften tiden var det rart, faktisk virkede vandet næsten lunere, sikkert fordi luft temperaturen var dalet et par grader.Hun kunne næsten ikke tro hun stod her nu....afslappet og glad, når man tænker på den sidste 8-10 dages begivenheder.
Hun stod og legede lidt med vandet og med sine tanker, indtil Stephens stemme og et kys i hendes nakke, blandede sig.Hedes smil blev varmt,da hans arme dabånnede en ring omkring hende, og hun løftede den ene arm op og lod hånden kærtegne hans kind, da hagen ramte hendes skulder." Hmmm.... Jeg er sikker på vi kan få tiden til at gå.....glem det med fløjten...det duer simpelthen ikke....jeg har noget helt ande i tankerne, Stephen...kan du gætte hvad?" spurgte hun med en kælen lokkende stemme.....indtil hun flabet tilføjede.." Du skal lære at strikke...og jeg er ikke engang sikker på en enkelt nat er nok!
Hun kunne ikke rigtig holde masken, men da han stod bag i hende, var det ikke af betydning....bortset fra man sikkert kunne høre det på stemmen også.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 6:55 am

At sige Stephen blev lidt lang i ansigtet var en fin underdrivelse. Han blev temmelig lang. "Strikke!" Udbrød han som om at det på ingen måde kunne lade sig gøre og det mente han bestem heller ikke det kunne! "Glem det." Det blev over hans lig. Nu havde han lige håbet på at Millicent havde tænkt på noget andet, men nej. Strikke skulle det åbenbart være. "Tving mig!" Fortsatte han og slap sit greb om hende, for benægtende at ligge dem over kors over brystet.Den kvinde kunne godt glemme det lige nu og her, men. "Kan du overhoved selv strikke?" Fortsatte han med et skuelende blik. Hvis ikke det alligevel var aktuelt, hvorfor så gøre noget ved det overhoved? Hvis han ikke kunne lærer det fra nogle, så kunne han lige så godt ånde lettet op og smutte i seng ... eller et eller andet sjovt!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 7:28 am

Nå, så han ville til at være stædig nu? Det skulle hun da nok pille af ham...måske.
Hun vendte sig om og tog fat i hans hænder, for at trække dem ud til siden,så hun kunne træde helt tæt ind til ham.
"Tvinge dig, siger du ?.... Er du nu sikker på det...på at du tør? " drillede hun og satte det første kys på hans hals.
" Selvfølgelig kan jeg da strikke, hvor svært kan det lige være?.... To pinde og en nøgle garn...jeg har set det hundredevis af gange" smilede hun op til ham og nappede i hans øreflip, forsigtigt.
" Jeg tror du vil kunne lide det...jeg tror vi vil hygge os i sengen...sammen...tænk på al det vi kan....strikke sammen" snakkede hun blidt og en smule hæst i hans øre.
For selv om det var ham hun skulle drille....kunne hun selv mærke hendes lille ord leg gøre indtryk.
" Er du nu helt sikker på du ikke....gider? " spurgte hun og flettede sine fingre med hans, begge hænder...og løftede sig lidt på tå, så hun kunne sætte sine læber til hans og kysse ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 7:56 am

Et lille smil dansede på Stephens læber. "Hvis det er meget vigtigt at jeg lærer det, så vil jeg godt gøre det i aften, hvis det gør dig glad." Han ville ikke rigtig indrømme det, men han havde valgt at ombestemme sig fordi det lød hyggeligt, men det ville Millicent altså ikke få for ører. Det var der en stolthed i vejen for. Han kyssede hende glædeligt igen, da hun fangede hans læber. "Men skal vi allerede gå i seng nu eller spille fløjte?" Spurgte han drillende og kyssede hende igen, denne gang længere tid og muligvis en smugle mere krævende.
Da de var færdig med mund til mund legen, trak Stephen Millicent med ind i huset. "Jeg pakker lige ud, det kan jeg se du har gjort og må jeg så få min ... din ... engel?" Han håbede hun forstod hvad han mente og dertil håbede han at han også ville komme til at bruge den! Bare en lille bitte smugle, selvom det betød han måtte omlægge lidt i sine vaner med brug af produkter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 8:05 am

Han fik et smil på hendes læber.." Ja...jeg tænkte nok du ville synes det lød dejligt" svarede hun efter at have kysset ham." Naaa...vi kan gå en aften tur, et stykke ned at stranden?" forslog hun og lagde hænderne på Stephens bryst, efter at have sluppet hans hænder, da hans kyssede hende lidt mere krævende.Hun sukkede imod hans læber og hans bryst føltes godt, varmt og fast...og trygt..imod hendes håndflader.
Det var nok meget godt at han halede afsted med hende, ellers var hun brudt i brænd...men nu kunne hun fokuserer på andre ting...fornuftige ting.
" Ja...pak du ud..." nikkede hun og grinede af hans lille engel tale..." uh, jeg er langt foran dig Stephen....den står på badeværelset"
Millicent begyndte at lede efter en lille blostde cardigan,der kunne dække de helt bare skuldre, hvis nu det blev meget køligt.Hun ville bare tage den med...for en sikkerheds skyld.
Hun stak fødderne i de små røde gummisko og gik udenfor, og ventede på Stephen.
Hun strakte hals...det lød som musik, et stykke derfra ? Hendes fantasi måtte da spille hende et puds?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 8:23 am

Det hele skete yderst hurtig. Kufferten blev tømt for alt andet end tøj. Toilettasken blev sendt ud på badeværelset og rasten rundt omkring hvor de lige kunne klemmes ned. Til sidst blev kufferten med tøjet gemt af vejen hvor der var plads. Efter at være hoppet i et par klipklapper låste Stephen huset af og smuttede hen til Millicent. "Skal vi smutte? Du viser vejen." Et glædeligt, næsten flyvende smil lå på hans læber. Ingen tvivl om at det hele passede ham perfekt. Han ville ikke klage. Livet gik lige efter hans næse for tiden, dog med undtagelse af fly episoden, men den virkede til at være gemt af vejen. Gud bevare ham for det. Han ville absolut ikke bryde sig om at skulle igennem det hele igen, men. Hvis Millicent følte det var vigtigt at tale om det, var Stephen sikker på han ville føje sig uanset hvor meget han benægtede for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 8:30 am

Han lignede en glad lille dreng, og hun rakte ud efter hans hånd, da han nærmede sig.
" Jeg tror vi går denne vej" sagde hun og nikkede i retning af hvor musikken havde kunne antydes, kort tid forinden.
Hun var blevet nysgerrig nu, så de kunne ligeså godt tage på eventyr og få afdækket hvad det var.
Da de havde spadseret noget tid...trak hun i Stephens arm.." Se.."
Hun pegede iretning af musikken der nu kunne høres igen...svagt...og det var helt klart et kæmpe bål...og en gruppe fest glade mennesker...der var i deres horisont, godt nok stadig lidt væk fra dem....men stadig.
" En strandfest!" udbrød hun glad..." Kom Stephen..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeFre Sep 21, 2012 8:36 am

Et ikke helt tilfreds blik blev sendt til de strandglade, men for ikke at ende ud med at være gamle smølf igen, fulgte Stephen med Millicent da hun ville hen til selvskabet. Han var ikke just vild med idéen at bryde ind i festen eller hvad der var hendes idé, men han lod det ikke vise på ansigtet, selvom noget af glæden var falmet en smugle i svinget. Det ville være hyggeligt med en fest, men egentligt ville han fortrækker en fredelig tur sammen med Millicent og kun hende. Han havde ikke brug for en masse mennesker til at stå og glo, men han sagde ikke kvinden imod. Hun fik lov til at vælge og hvis det var fest, så var det selvfølgelig feste de skulle.
Jo nærmere de kom, jo lettere ville det være at høre det elektroniske musik det pulsede ud af højtalerne, som var det et hjerte der bankede for musikken. De to næsten hoppende højtaler stod på et par borde på hver side af bålet, hvor de unge allerede var ved at blive lidt snaldret. De var hurtige på den, men det var sikkert også en fest hvor det handlede om at få så meget ned som muligt, før solen gik ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 5:24 am

Millicent var helt med på galejen.En beach party, det var jo forrygende og det så super hyggeligt ud.
Hun så forventningsfuldt på Stephen.Kunne de ikke godt deltage...bare lidt?spurgte hendes blik, og det lod til at han overvejede at sige ok.
En ung pige..lidt ældre end Millicent selv , kom dem imøde med udbredte arme.
Hun standsede foran dem og lod armene falde ned igen ,efter nogle berusede vink og en velkomst " Heeey der...fedt i kunne komme...hér er plads til lidt ekstra ..og i to...i ligner nogle der trænger til en øl...bare tag for jer og slå jer løs.." sagde hun med et smil.
Hun var hurtiger end hurtig da hun med yderst skinger stemme ,nærmest brød gennem lydmuren da hun skreg " Hey...allesammen..hils lige på ..øh...og sørg for de har hvad de behøver" hun nikkede og lavede en gestus til Stephen, at han lige skulle præsenterer dem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 6:05 am

Selvom gamlesmølf var lidt muggen i betrækket, smilede han alligevel da den fulde kvinde hylede op med en utrolig høj stemme. "Millicent og Stephen." Han havde hævet stemmen, men tvivlede på det var højt nok til nogle ud over hans ledsager kunne høre ham. Folk plejede ikke at være så lydhøre når de havde fået lidt ind. Efter hurtigt at have dannet sig et overblik over stedet, gik Stephen hen til køledisken hvor der var nogle øl, som han snuppede et par af. Han åbnede en til sig selv og bød den anden til Millicent. De kunne lige så godt benytte sig muligheden.
En velkendt blød smag fyldte Stephens hals da han hældte det gæret væske i halsen. Muligvis drak han ikke så tit, men det var nu oftere end sjældent, især på det sidste hvor Millicent viste sig at være uhyggelig glad for vin. Efter at have ordnet drikkevarerne, trak han hende med sig væk fra grupperne af drikkende folk, hen til noget der kunne ligne en gyngesofa, bare uden 'tag'.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 6:12 am

" Okay Millicent og Stephen...i er nu officielt en del af festen...så bare slå jer løs, ved midnat er reglen dog at man smider al tøjet og hopper i havet , helt som moder jord har skabt os" sagde pigen og smuttede væk igen.
" Al tøjet ?!" spurgte hun og så på Stephen.." Der findes bare ikke nok øl på den her strand til jeg gør det" proklamerede hun og så Stephen hente første omgang til dem.
Hun modtog sin øl, og fulgte efter ham over til sofagyngen og satte sig.
Øllen smagte skønt og da hun vendte næsten i sky..var den smukkeste himmel over dem.
" Vil folk ikke undre sig over dine ar...hvis du smider tøjet?" Spurgte hun ..." Ja altsår, ikke fordi deres første bud vil være at det er fordi du har vinger der vokser ud....det kan de jo nok ikke lige gætte" smilede hun og strøg en hånd gennem hans mørke hår.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 6:23 am

Egentligt et godt spørgsmål, men Stephen havde et hurtigt svar. "Aha, så du regner med at de kaster sig over mig? Det havde jeg egentligt også selv forventet." Han skød brystet frem og drak en masse, hvor efter han valgte at besvare hendes egentligt spørgsmål. "Jeg tror folk er for fulde til at bemærke det." Mennesker havde det med at drikke hjernen ud, især til strandfester, så mon ikke nok det skulle gå på den ene eller anden måde. "Men planen er så at vi er her til klokken tolv?" Det lød en smugle grænseoverskridende at smide alt tøjet, men det var i det mindste godt at folk nok ville være så pløre fulde at de nok ikke kunne huske noget den kommende dag. Så måtte han bare håbe på at folk ikke gik i gulvet ... i vandet. Det kunne se kønt ud, men folk havde nok prøvet det flere gange. De kunne nok svømme selv mens de sov. Det kunne umuligt være for sjov at de boede så tæt på havet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 6:35 am

Hun puffede til ham.
" Dit ego fejler da ikke noget Stephen " hun små lo..." ja...der skulle da nok være et par stykker der kastede sig over dig...mon de har et toilet?" Hun skyllede lidt mere øl ned.
" Hmm...nej, ikke om jeg vil smide tøjet..ikke her , ikke sådan" smilede hun.
Ja...der skulle godt nok en del øl til før hun ville være med på den.
Musikken drønede derud af og der blev danset omkring bålet.
En del af dem..hmmm...var der ikke en pæn stor del af dem...der makede out?
Millicent begyndte at se sig lidt spørgende omkring.Nu var det vel en helt almindelig flok unge ,der festede på helt almindelig vis ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 6:56 am

Imens Millicent frygtede hun var kommet sammen med en flok ulveunger fra junglen, faldt Stephen i staver over havet og atmosfæren der befandt sig omkring bålet, havet og generelt i området. Det var perfekt inspiration til noget rigtig lejerbålsmusik, men det skulle ikke være det klassiske. Hvordan mon det ville lyde på f.eks. violin eller noget en fløjte. Det ville lyde lystigt. Et lille smil gled over hans læber mens hans åndsfraværende kiggede op i luften. "Er du sikker på jeg ikke skal spille noget fløjte for dig i aften?" Smilet blev forvandlet til et smørret et af slagsen. Han syntes stadig det var sjovt Millicent havde været så frastødende overfor det.
Efter at have gloet lidt mere ud i luften, vendte Stephen sig rundt og kiggede på Millicent. "Hvad hvis jeg nu gør det, vil du så også gøre det?" Spurgte han nysgerrigt. Han ville gerne se om han måske kunne lokke hende, selvom han hellere ville hjem og bade nøgen hvis det absolut skulle være.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 7:13 am

Hun blev trukket væg fra sine tanker og så på englen.
" Hvis du forsætter med det fløjte snak, så SKAL du spille mindst en halv time...så kan jeg nå en lur imens" drillede hun.
Hun kunne godt se det ville blive meget svært ved at komme igennem en hel uge, uden at lære at spille på den fløjte, så hun måtte jo nok overgive sig...eller benytte kvindelist.
" Du vil...nøgenbade med alle dem ?" Spurgte hun lidt vantro.
Det var ikke noget der lige lå til hendes lyster , ikke under de her forhold...men sad han ikke der ..nu..og udfordrede hende? Dén kunne hun jo ikke have på sig.
Hun tog en stor tår og sagde... " Selvfølgelig tør jeg...hvis du smider tøjet, gør jeg også" sagde hun stædigt og håbede ved gud at gammelsmølfen ville løfte sin stok og fraholde Stephen den ide.
Hun kiggede rundt igen...helt ærligt...der var da lige livlig meget gang i den fest her.
Hun kunne næsten sværge at parret ovre ved kassen med isterninger, havde sex? ..godt nok havde hun ikke et klart udsyn, men alligevel...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 7:29 am

Kort overvejede Stephen om han nu også ville svømme. Han besluttede sig for at komme op med en anden idé, men først noget andet. "Det var dig der ville har hen, men vi kunne nøgenbade hjemme ved os selv hvis det er vigtigt." Det lød sikkert underligt, for det var jo ham der snakkede om det og ikke hende. Han rode lidt rundt i håret og derefter kiggede han på sin øl, tydeligvis igang med at overveje store sager. "Skal vi blive eller smutter vi. Nu har vi hvad vi kom efter." Måske ikke helt, men han ville ikke klage over den øl. Det var dejligt med en gratis en, selvom det ikke var så dyrt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 7:54 am

" Det er kun vigtigt fordi du sidder og tror...at jeg ikke tør, og det vil jeg da ikke indrømme " sad hun og vævede lidt i det.
En sang fyldte stranden, og Millicent så bedende på Stephen..." vil du ikke danse med mig?"
Hun var allerede på vej op og stå, så det ville blive en smule akavet hvis han afslog.
Tonerne af ' you'r making me high" svøbte dem ind og lå legende i luften omkring dem.
" Please, Stephen?" Forsøgte hun at lokke.Hun ville gerne stå lidt..hos ham..og mærke hans arme og lukke alt andet ude.

// sang. https://www.youtube.com/watch?v=vm0pqqGUHzM&sns=em

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 8:08 am

Stephens første tanke var at afslå, men han vidste hun kunne lide det og hun var oppe og klar. Han sukkede opgivende og kom på bene. Han tog endnu en tår af dåsen, før han satte den fra sig og fulgte efter Millicent op på 'dansegulvet'. Manden havde ingen anelse om hvordan man bar sig ad med dansk til den slags musik. Han var sluppet godt af med det sidste gang, men kunne det passe at det igen var lige så let? Han tvivlede voldsomt på det og stod derfor som en gris på en øde klippe ø midt i et uroligt hav. Der var ingen krølle på halen men kun et opgivende udtryk. "Du må lærer mig at danse, jeg kan ikke andet ned kinddans." Undskyldte han og ville udnytte chancen, hvis han kunne komme væk i en fart.
Mest af alt ville Stephen gerne sætte sig ned og hyle, men det kunne han ikke rigtig gøre, så han blev stående og ventede spændt på sin første dansetime. Hun mått lærer ham hvis de på den måde skulle fortsætte med at danse rundt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 8:20 am

Hun tog hans hånd og trak ham blidt lidt tættere på bålet.
Selv om musikken var høj ,fik man alligevel en fornemmelse af.hvordan bålet måtte knitre og varmen derfra ville kærtegne Stephen,men udelukket på en.behagelig og afslappet måde.
Millicent lod sig glide ind i hans arme.
" Der er ikke nogle rigtige og dermed ingen forkerte trin, ikke sålænge du ikke tager Gangnam style" drillede hun og lagde armene om hans hals og lænede sig så hun kunne kysse hans hals.
" Bare hold om mig" mumlede hun ind mod hans hud, og havde allerede lukket sine øjne og vuggede med hofterne...blide,langsomme bevægelser.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 8:39 am

Stephen himlede kort med øjne. Han ville aldrig lærer den latterlige gummihest dans. "Godt." Han lukkede sine arme omkring Millicent som hun ønskede og bevægede sig en smugle frem og tilbage, på ingen måde elegant, men i takt med musikken som det ikke engang tog ham et sekund at finde. "Tænk de høre sådan noget gammelt musik. Troede ikke nutidens unge hørte det." Påpegede han for himlen som han betragtede, før han igen lod blikket falde mod kyssedyret der klæbede til ham.
At han slap for de helt store dansetrin var han mere end vild med. Hvis de fortsatte sådan dansetimer, så skulle det bestemt nok gå, men hvis det begyndte at gå over i firetaksdans måtteh an stå af. Dans var ikke ham, heller ikke sang. Bare musikken var for ham fint. Så kunne alle andre tage sig af det andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 8:53 am

Forsigtigt, som skulle hun gøre det uden at Stephen opdagede det- hvilke måske i virkeligheden også ville passe hende så fint- trippede hun sig helt tæt op af ham, så hun kunne mærke både hans lår og hans mave og brystkasse.Hun sukkede lydløst og hvilede sin pande ned mod hans skulder, og gav sig selv lov til bare at nyde hans arme omkring hende og følelsen af hans krop.
Hun kunne mærke ham, helt ind i hjertet.
Men hun var også meget bevidste om ikke at ville være afhænig af ham, eller nogen anden, så hun måtte tage sig sammen med det der! " Hmmm....måske? " svarede hun ham lidt ukoncentreret.Hun anede ikke hvad årstal sangen var fra, hun kendte bare melodien og syntes den var dejligt at stå sådan her til.
Stephens rytme var perfekt, han dansede jo faktisk ret godt...kunne bevæge sig.Hun havde ihvertfald ingen klager.
Hænderne nussede ham lidt ned af nakken og videre ned af hans ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 9:00 am

Hvis Stephen havde læst Millicents tanker, imens hun komplimenterede hans 'dans', ville han føle sig vældig stolt og måske endda lige skyde brystet en smugle frem, men desværre var det et ukendt område og derfor kunne han bare fortsætte med sin vippen og gyngen. Det hjalp måske at han elskede musikken og nemt fandt rytme og flow, men det var så absolut også det eneste! Han var ikke skabt til at danse. Det kunne være Millicent eller en hver anden kvinde - eller mand - men ikke ham. Ikke Stephen Samson, der nær var blevet overfaldet på et fly toilet. ingen stolthed over det og slet ikke et ord!
Da sangen nåde sin ende, havde Stephen ellers lige besluttet sig for at nyde sangen, og dansen, så han var en smugle usikker på om han faktisk burde håbe på at den næste var en lige så rolig sang eller om de blæst helt til Tyrkiet og hjem igen af noget højt techno musik. Det var det der var på den fortrukne hitliste, sammen med pop ... popcorn ...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 4:31 pm

Sangen sluttede og Millicent slap ham hurtigt.
" Tak for dansen" sagde hun formelt, men havde øjnene rettet mod ny forsyning af øl.
Måske de kunne drikke en mere inden de gik? De havde jo ikke noget de skulle...udover at spille fløjte, og det kunne for endes skyld godt udsættes lidt, uden himlen faldt ned.
" Jeg vil godt have en øl til, inden vi går" oplyste hun og gik over for at hente endnu to.
Sangen der havde overtaget var hverken hip eller hap, men istedet White Light.
Hun kastede Stephens øl til ham, da der bare vare en meters penge mellem dem.
Hvordan var englens reflekser.
" Halvanden time til miiiiinaaaaat " var der en der skreg, og smed hans tShirt, lige som for at underline hvad der skulle ske ved midnat.
Millicent rystede på hoved og grinede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitimeLør Sep 22, 2012 8:43 pm

Stephen greb uden besvær dåsen der kom flyvende og fik den åbnet. Hans blik var i mellemtiden fløjet hen til drengen der stod og hylede op som en stukken gris. "Bare vi forsvinder inden en halv time, jeg tror faktisk slet ikke jeg vil kunne holde det her nøgenbadning ud." Måtte han indrømme og syntes pludselig at få mægtig travlt med at komme af dansegulvet. Øllen kunne de tage med sig hvis det blev nødvendigt, der var sikkert ikke nogle der ville bemærke det og hvis der alligevel var nogle der skulle have øjne i hoved, så var der sikkert ingen der gad reagere på det. Hvorfor skulle de gøre det, hvis de var godt i gang med deres eget eller noget helt andet.
"Skal vi ikke smutte?" Grisen havde ikke længere en krølle på halen, men havde derimod fået kolde fødder hvad angik nøgenbadning med flokken af unge halvfulde mennesker. Hvis ikke Millicent stoppede ham, ville Stephen begynde at gå tilbage til huset, men uden at slippe sin øl som han var godt i gang med at nå bunden i.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Take me away ~ Stephen   Take me away ~ Stephen - Page 4 Icon_minitime

Take me away ~ Stephen
Tilbage til toppen 
Side 4 af 40Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Næste
 Lignende emner
-
» Every Man Gets His Wish ~ Stephen
» Take me away ~ Stephen
» An angel in disguise ~ Stephen
» En lun sommer aften - Stephen
» Alting sker om natten (Stephen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum