|
| Take me away ~ Stephen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 5:53 am | |
| Hun så ikke længere på ham, det gjore for ondt...inden i. " Jeg havde det ikke sjovt...og jeg kyssede ikke ham, han snød mig...jeg bed ham...og slog ham" sagde hun meget stille, da hun var ved at få hovedpine. Stephen kunne da umuligt tro at hun...ville gøre det? Med en anden mand? Eller dame for den sags skyld. Hun sagde ikke noget og tavsheden var som glasskår...de stak og fik det til at bløde. Millicent stoppeðe med at trækkevejret, da han snakkede om at elske og trak hende ned. Hun havde tusind ting at sige, men lige nu havde hun mest brug for at vise ham, at hun var hans og kun hans. Så hun klynkede ja, og hjalp ham med lynlåsen i den røde kjole, da den sad i den ene side og ikke på ryggen. Stephens læber havde stadig en bismag af vin, men det virkede kun ophidsende...eller...han virkede sådan på hende.Fik det hele til at trække sig sammen, på den gode måde. " Undskyld...jeg sværger..der skete ikke noget Stephen...han var en fuld idiot..." Fik hun mumlet ned til ham, da hun klyngede sig ind til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 6:01 am | |
| Da lynlåsen var nede, fjernede Stephen kjolen på bedste vis og trak Millicent ind til sig, ind under dynen hvor han nød at mærke hendes krop ind mod sin igen og der var ingen bule i vejen. "okay, jeg tror på dig." Selvom det måske ikke lød videre overbevisende, så gjorde han det og havde for længst tilgivet hende. Han kunne ikke finde på andet at gøre. "Ti stille, jeg forsøger at sove." Nu havde hans vin ikke virkede, så måtte han ty til plan b. For at sikre sig at hun ikke blev sur elle oprevet over noget og for sin egen egotiske skyld, låste han sine arme tæt omkring hende og lukkede øjne. "I morgen finder vi på andet end at råbe af hinanden." Tilføjede han lidt efter og gav hende klem, så Millicent blev yderlig mast end hun var i forvejen. "... måske gifter vi os." Tilføjede han i spøg og sukkede tilfreds ind mod hendes skuldre. Endnu en pause gik, før han atter en gang brød stilheden. "Så godnat. Ikke mere snak." Stephen var godt klar over at det var en ensporet samtale han havde, men det syntes han ikke om, så han gav straks hende skylden med et lille grin på læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 6:20 am | |
| Afklædt og kun iført hendes fine lingeri, var Stephen straks på pletten og ville.....sove. Millicent orkede ikke engang at blive oprørt, så hun smækkede bare låget i , til den kuffert der rummede alle former for lyst og behov, og zippede den sammen. " Ja..lad os sove" svarede hun træt. Hun var dog glad for at han beholdte hende ind til sig, ellers ville følelsen af at være hele alene, nok havde ramt hende.Nu kunne hun nøjes med at ligge og glippe lidt med øjnene i mørket. Men...hun var taknemmelig over at være her...hos ham...i hans arme. " I morgen " mumlede hun ...og mærkede hvordan søvnen begyndte at trække i hende i dvale. " tsk" var det sidste hun sagde...gifte sig? Hvor meget havde den engel egenlig drukket.
Sådan faldt de i søvn.....lige til den næste solskindsfyldt morgen bankede på døren til det lille hus. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 6:29 am | |
| Da det skete, sov Stephen stadig videre i en noget fordampet rus af alkohol, der var betragtelig fordampet i løbet af natten, men der var alligevel lidt til at holde den videre. Først hen af formiddagen slog han øjne op for at se om Millicent stadig lå der. Hvis hun gjorde, ville han ligge sig godt til rette og bruge tiden til hun vågnede, på at kigge meget åbenlyst på hende. Hvis hun derimod var stået op, ville han stadig ligge sig til rette og vente til hun kom op, så han kunne indfange hende på den ene eller anden måde, for hun skulle komme, det havde hun bare at gøre og som katte skulle det absolut også ligge og gnubbe sig op af hinanden. "Vi fik jo ikke sovet på stranden og det gøre vi heller ikke med Virus, men jeg tænkte om vi skulle ringe til mine forældre i dag? For at få en aftale på plads og så er der også lige noget andet jeg gerne vil vide." Startede han en talestrøm, for lige at trække vejret og fortsætte før Millicent kunne bryde ind i samtalen. "Du ved ikke hvornår præcist du blev gravid?" Han indlage kort tid til at svare, men fortsatte hurtigt toget. "... og hvad gør vi med bolig. Fortsætter vi med at bo som vi gør eller skal vi rigtig stifte familie?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 7:01 am | |
| Da Millicent igen kom op til første sal, lå Stephen vågen. Hun var lykkelig over at han havde sovet tungt, de tre gange hun have kastet op i toilettet her til morgen, men maven var nu i ro...og hun havde enda æret i bad For at følge lidt op på gårdsgens joke om tøj, havde hun fundet en klædelig rød nederdel og en sort langærmet bluse,med røde kniplinger ved kanterne.Meget tjekket og stilet. Håret var flettet i en lang fransk fletning. " godmorgen" smilede hun og væltede ned over ham. Hun smilede igen...også Stephen var begyndt at kalde bebsen for Virus.kært. Hun blomstrede op ved hans forslag.." hvis du vil? Det lyder da fint" Det vigtigeste for hende var i virkelighede ham...at han var så hel som mulig, og til det behøvede man sin familie, mente hun. Han havde flere spørgsmål og Millicent så ned på ham...hvorfor var det lige han ville vide det, nu?" øh...Stephen" begyndte hun en smule forlegen ved at tale om de ting.." Det har jo ikke stået på så længe, så ja...det har jo været en af de første gange...allerede" undskyldte hun og blev afbrudt af en speedsnakkende Stephen. " J-jeg....jeg håber vi kan gøre det...ordenligt..men vi behøver ikke flytte sammen før barnet kommer" forsøgte hun at svare så ærligt hun kunne. Hele hendes sjæl og krop skreg på at gøre det helt rigtigt, altsår gøre det hele sammen,skabe et fælles hjem og gøre klar til at blive en familie på tre...og en killing. Men hun var også bange, bange for ikke at kunne finde ud af det...bange fordi de ikke hvade planlagt det her...det var ligesom bare sket. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 7:29 am | |
| Stephen kiggede spørgende på Millicent. "Hvad mener du med ordenligt?" Han havde nogle andre prioriteter og der var den vigtigste at hun var sikker i sit valg. Han var ret sikker på hun var bevidst om sine valg, men han tvivlede på om hun var sikker på at det ville låse hende rasten af hendes liv. Med et barn ville de ikke kunne bryde fra hinanden og det hele krævede en masse. Noget han var klar til, for han havde haft sin ungdom og mere til. "Men Millicent, du ved at jeg gerne vil have barnet, men er du også sikker på at du vil? Du er atten år og knap nok begyndt på livet og alt det, jeg flyver ingen steder." Han skulle træde varsomt for at det hele ikke gik op i røg, så han fik hurtigt tilføjet. "Men hvis du er sikker på det og er lige så sikker igen når vi kommer hjem og har haft hverdagen, så vil jeg ikke hindre dig i at få barnet." Alt imens han snakkede, havde han grebet rundt om Millicent, i et noget ynkeligt forsøg på at bevise med sin krop at han gerne ville. Han blev selv lidt små forvirret over hvad det egentligt var han mente med ord og krop, men Millicent havde det med mirakuløst at kunne forstå ham, men ikke altid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 7:39 am | |
| Han fik et par lige så forundret tekoppe øjne i retur. Ja, hvad mente hun med ordenligt? " ja..jeg..ehh...altsår det der med weekend forældre det duer ikke vel....barnet skal da have sine forældre hele tiden" hun kunne også have tilføjet at at hun havde brug for Stephen hele tiden at hun elskede ham og ikke kunne have og tage sig af Virus alene, men hun var så bange for at tage munden for fuld. Stephen hjalp hende...med at få ordene ud, med at sikre hende at han gerne ville have barnet og spørge endnu engang til hende, Hun strøg en løs lok væk, og begyndte at nusse ham fra skulder og hen til hals...frem og tilbage.. " Stephen...jeg elsker dig...hvorfor skulle jeg bruge de næste mage år kysse frøer,når jeg har fundet min prins?..." Sagde hun og lagde hovedet på skrå. I en mere alvorlig tone sagde hun..." det er vores barn...Stephen...vores...synes du ikke vi burde skabe et fælles hjem til os alle tre? " Hun ville slet ikke kommenterer på han ikke ville hindre hende...han kunne ikke hindre hende, hvor havde manden dog det fra? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 7:45 am | |
| Stephen gloede voldsomt meget, da hun snakkede m at kysse frøer. Hvorfor skulle hun dog gøre det?! Nej, han kendte ikke historien om prinsessen der kyssede frøen, det havde ikke været hans interesse område som lille. "Jeg vil meget gerne skabe et hjem til os og Ally, hvis det da så skal være, jeg vil bare ikke have at du føler du ikke har fået lov til at være ... ung?" Det var vel det det blev kaldt nu til dags. Ung, vild og prøvende. Hun ville nok ende med at blive voldsomt irriteret over alle hans bekymringer, men endnu havde Millicent ikke sagt noget om det og så ville han heller ikke begrænse dem. Det ville han sikker heller ikke hvis hun bad ham om det. "Millicent, hvor boede du fra da huset brændte til du flyttet her til byen? Nogle burde virkelig have lært dig at bruge et kondom, det er en meget vigtig ting hvis man ikke vil have børn." Begyndte han at belærer hende om og selvom det var sagt i en muntre tone, var der alligevel en snert af alvorlighed gemt bag det øverste lag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 7:56 am | |
| Hun smilede skævt.." Oh...bare rolig Stephen...jeg skal nok huske at være ung, du får ikke lov at kontrollerer mig eller bestemme over mig, bar fordi vi bor sammen?..., jeg er jo stadig...mig" smådrillede hun, men mente det nu faktisk alligevel. Så kastede hun sig ned over ham , greb fat i hans håndled og forsøgte tvingen dem over hans hoved.." dét sagde du bare ikke det der!" Lo hun og bed ham blidt i halsen. " Faktisk boede jeg på en kro...og nej, kromutter og jeg talte ikke om sex, Stephen..men ....helt ærlig som du siger, jeg er atten år og du er den eneste jeg har...ja, du ved....men du! Du er den ældre og erfarende, burde du ikke have passet bedre på din unge kæreste Sir!" Hun kyssede ham op af halsen, og suttede på hams øreflip, bare lige en enkelt gang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 8:05 am | |
| Straks forsøgte Stephen at beskytte sig selv, men det så ikke ud til at hjælpe, men det var heldigvis heller ikke så frygteligt. Han lod Millicent låse hans hænder fast over hans hoved, mens han kiggede på hende, med et lille smil om læben. "Men hvad nu hvis jeg bare var ud på at få sex og mente at det er langt bedre end sådan en plastic sok hen over hoved på mit bedre jeg?" Ligesom en kat der ville spinde, lage Stephen hoved tilbage og blottede sin hals i kulret fryd og glæde. "... og det er dig i det her forhold der er mest glad for sex, det skal vi lige huske, så det burde være dig der gik rundt med gummi." Han strakte sig op for at nå Millicents dejlige læber, der i hans øjne bare trængte til at blive godt og grundigt masseret! Der skulle ikke være et eneste stykke uberørt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 8:10 am | |
| En lille flamme flakkede i hendes øjne...hun bøjede sig lidt,så hun kunne lade sin tunge bugte sig vej op af indersiden af hans overarm,der så meget lækker og indbydene ud, når han lå med hænderne samlet over hovedet. " Så...er det nok den dyreste omgang sex du nogensiden har og vil betale for søde skat er du klar over hvor mange penge du kommer at pøse i den unge...for ikke at navne al din tid...og alle de toiletstewardesser og fans du kommer at skuffe...bum" mumlede hun imellem hendes slikkeri, og kiggede så smilende på ham.Han var skøn...når han slappede af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 8:20 am | |
| Stephen kunne godt sende lange blikke efter de kys, for han fik ikke muligheden for det, istedet blev der slået over i økonomi! "Det bliver sikkert kun en lille del af alle de lidelser jeg skal igennem." Ble skift, barn der tisser, stress og ingen arbejdsro var blandt de ting han frygtede mere end hvad han skulle betale. "Jeg spiller ikke musik for mine fans, men for mig selv, det er bare et tilfælde at folk kan lide det." Mange musikere levede for deres fans, hvilke Stephen ikke så noget problem i, så længe han ikke skulle det. Han havde snart en familie at tage sig af og den ville han langt hellere leve for, men musikken skulle med ellers ville hans næste mange år blive et langtrukket drab af ham. "Når du har fået en stor mave, vil jeg tegne mund og øjne på den, så bliver det ligesom et dyr." Han kunne allerede forstille sig det. Det ville blive det første ansigt de fik på Virus, en stor rund bolle med navle som næse. Det måtte blive helt uimodståelig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 4:23 pm | |
| " ja, du har ret... Det vil blive sindssygt hårdt , tænk på alle de søvnløse nætter når Virus skal spise eller den svige og smerte når den skal ud, stakkels Stephen... Nåå hey, vente vente, det jo mig der skal al det ikke dig" drillede hun. Det var skønt at han kunne lave sjov og han virkede faktisk til at han var glad, hvilke tog Millicent tæt på lykkelig. " ja ja... Jeg ved godt du laver musik for dig selv - og jeg lover at du nok skal få masser af arbejdsro , jeg kan bare overnattende med virus hos Niko " hun begyndte at grine. Åh hvor hun glædede sig , til det hele og det var alt sammen hans skyld, Stephen var kilden til al hendes lykke Og morskab , hun faldt sammen oven på ham af grin . " du har virkelig noget med ... Ting..der vokser , hva ?" Lo hun , men hun ville elske Stephen dekorerer hendes mave og hun ville elske hver en tomme deres baby voksede og groede inden i hende. Stol over det var hans! Hun kunne næsten ikke forstå hun var så heldig. Millicent havde brug for nærhed , lidt mere end bare lige...og det skyldtes sikkert en graviditets ting , så hun møvede sig op på ham og havde hænderne hvilene på hans bryst. " sålænge der kun er en derinde " sagde hun i en drillende tone og kyssede Stephen på kæben.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 6:23 pm | |
| Det var en glæde i sig selv, for Stephen, at se Millicent så glad og drillende. Det sidste var mest en undtagelse fordi så blev hun glad og så var alle glade, han var. "Hentyder du til noget bestemt?" spurgte han mistænksomt og kiggede på hende med sammenpresset øjne. "Er du sikker på det ikke 3er dig der har det?" Han ville virkelig håbe det tog mindre end ni måneder for at få ham til at vokse og han ville ikke sige at ni måneder var hurtigt, men det var alligevel hurtigere end en elefants tratten måneder. Stephen skubbede dynen ned af hans overkrop, da Millicent fungerede fint som dyne og næsten gav endnu mere varme. "Hvad mener du med det? Så behøver du ikke frygte noget eller hvad?" Han sukkede og gav hende et par himmelvendte øjne. "Du skal nok komme til at hade og elske det." Han strakte sig under Millicent og da Stephen så sit snit til det, tippede han dem omkring, så han lå øverst. "Barnet vil sikkert få mørke øjne, for de mørke gener slår de lyse." Forklarede han fortsat og kastede sig grådigt over hendes mund. Nu fik han muligheden. Endelig! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 18, 2012 11:12 pm | |
| " Nej nej...jeg hentyder ikke til noget med Nico, jeg driller dig....men måske han vil vise sig en glimrende barnepige? Så vi stadig kan have nogle alene aftener?" håbede hun, for uanset hvor meget man ville elske de små poder, når de var der....så var det vigtigt også at forblive kærester...ikke kun forældre. Men det mente hun nu ikke ville blive et problem.Stephen var så ..hot...så det ville nok nærmere blive svært at koncentrerer sig om sine mor opgaver, med ham omkring. " ja ja...jeg holder også af ting der....vokser" lo hun og rystede på hovedet af ham. Millicent lå og legede lidt med lokker af hans hår, en all time favorit beskæftigelse, så kunne hun pille og røre ved ham...enda uden at blive beskyldt for at ville have sex, hæ. " Tja...jeg er jo ikke undersøgt af en læge endnu, så der kunne jo være både en og to og tre derinde" sagde hun alvorligt, men vidste at det ville være nålen i en høstak, hvis dette var tilfældet." Jeg tror nu mest jeg vil elske det....på de gode dage ihvert fald...uuh heeey" himlede hun op, da Stephen med et vippede dem omkring.Uden nogen forvarsel, den lille rod. Hun kunne ikke nå at svare ham, før hans læber havde erobret hendes og imens hun så for sig en lille unge med Stephens mørke øjne, mærkede hun hans varme og bløde læber, og kunne ikek andet end at føle sig uendelig dejligt tilpas. Armene dannede en lås om Stephens nakke og hun suttede blidt på hans underlæbe. Millicent huskede at hun havde lagt alle ' lysterne' ned i en kuffert og lukkede den, så hun kæmpede ihærdigt imod at spænde sin krop i en lille fin bue, op mod ham, og sørme om det ikke lykkedes....næsten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 19, 2012 2:50 am | |
| Et eller andet sted havde Stephen hørt at selv krops sprog kunne være forskelligt fra hvor i verden man var, noget han havde svært ved at tro, men når man gik dybere ned i det, som en sprogforsker så skulle det nok passe. Men, nu var Millicent hverken fra en anden planet, land eller by og selvom hun da ikke sagde det, så syntes det virksomt. Lidt ligesom et spørgsmål, trak Stephen forsigtigt ned i den ene strop og hvis han fik et ja, af den ene eller anden form, ville den anden part lide samme skæbne. Hvis han fil ja'et, blev det også til mere end at hive stropperne ned. Selv ville han kalde det røre, andre ville nok kalde det andre ting. Udflugter? Det var hvad hans hænder gjorde, hele vejen ned af hendes krop, på hver enkel tomme og vinkel. En grundig ivrig undersøgelse af alt hvad undersøges kunne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 19, 2012 3:00 am | |
| Da han fik fat i stroppen, reagerede åndedrattet, promte. Egenlig var det irriterende at hun ikke kunne modstå de ting...bare lidt bedre..men det var næsten som om Stephen strøg hende som en tændstik, og hun gik straks i flammer. Hun lavede et næsten usynligt nik, og den ene strop gled ned, efterfulgt af den anden. Hun var flere gange ved at jammre, under hans hænder ,under hans berøring af hende, udelukkende fordi hun forsøgte at stænge begæret inden...og så endte det alligevel med nogle små sagte støn, imens hun vred sig en smule.Det var svært at ligge stille. Millicents hænder havde deres fokus på området fra hans hals og ud over de brede skuldre. Han føltes så varm,tryg og stærk og hun havde lyst til at sætte tænderne i ham....men hun styrede sig....nogenlunde, det blev kun til et enkelt kys på hans overarm. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 19, 2012 3:09 am | |
| Det hele blev vanskeliggjort af at Millicent lå ovenpå låsen, så han kunne ikke rigtig komme videre på den front, med mindre hun åbnede en smugle op, så han kunne få sine hænder der ind, hvilke Stephen ville gøre i samme sekund han fik muligheden. Næsten ligesom en jagtfugl der blot ventede på at sit bytte skulle stikke snuden lige lidt længere frem. Tanken om flere børn, havde først skræmt ham mere end hvad han mente var sundt og godt, men da tanken var sunket ind og han fik andet at lave, var den skubbet væk. Efter hans hænder havde udforsket landet, kræsede de op til Millicents lår, hvor de greb fat og ville vende dem om endnu en gang for at få hende øverst, for så kunne han få hendes overdel af uden at hun skulle ligge på hoved eller gå i bro. Hun kunne sikkert også gøre noget andet, men han behøvede ikke at vide det, for nok var hun ikke yoga guru, men hun var med sikkerhed langt mere smidig end han var, andet ville også være overraskende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 19, 2012 3:29 am | |
| Han fik sin chance til at nedlægge lynlåsen, da Millicent forsøgte fange hans læber. Det var egenligt stridt af ham, at holde hende på behørig afstend af dem, da hun kunne kysse ham fra nu af og til pensionsalderen , uden at blive træt....øm sikkert, men ikke træt. Stropperne dalede, først til albuerne, og så til hendes håndled, da Stephen havde vendte dem igen, til hendes overraskelse. Som et fint stykke silke,daler elegant ned fra luft til gulv, gjore ogen hendes kjole i fine bugter ned over brysterne og lagde så sig tilrette , i små rynker omkring hendes hofter. millicent havde flyttet lidt på sig, og sad nu op, men et ben på hver side af Stephen. Wow hun var glad for hun havde ulejlighedet sig med undertøj, netop i den stilling. Hun smilede , da hun lænede sig ned over ham...nu kunne hun måske kræve hans læber? Samtidig skubbede hun sig. Tilrette, så hun sad lige...der...hvor hun skulle. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 19, 2012 7:00 am | |
| Det gik ikke helt efter den plan Stephen havde lagt i hoved, for som det næste punkt på dagsordenden, skulle han til at trække hende af tøjet, men han blev overhalet og låst fast til jorden med et par læber over sine. Ikke noget han ville beklage sig over, så han sukkede tilfreds og nød det hele i fulde drag. Arbejdet måtte lige vente lidt og dog. Millicent lå jo næsten ned på ham og det var et tilbud han ikke helt kunne undgå at udnytte, så Stephen greb ud efter låsen på hendes ryk, for at trække hendes BH af. Så var der kun det som hang på hendes understel, noget han var sikker på nok skulle få ben at gå på, det ville han i egen høje person sikre sig. Da han også havde ryggen fri, ville Stephen lige mærke, han kunne ikke dy sig, så hvis ikke Millicent afbrød ham i det, ville han lade sine fingre glide ned af hendes rygsøjle, før han lage en flad hånd nederst på hendes ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 19, 2012 7:42 am | |
| Forventningen slog en lille trille, da Stephens hænder begyndte deres arbejde med det røde undertøj.Samtidig med hun gerne ville afklædes af ham, havde hun ikke den store lyst til at være nøgen foran ham, hvilke sådan set udgjore et dilemma.Men da hendes krop nød hans berøring al al for meget , glemte hun for en tid den andet. Millicent lavede en lille bølgende bevægelse med underlivet, og skubbede sit bækken ned mod ham, da hans flade hånd lagde sig på lænden .Stephen føltes så godt, som et ' must have'. Hendes tænder lukkede sig om hans underlæbe, bed og trak forsigtig ud for at efterfølge med en lille våd tungespids. Hun var dog helt på det rene med , ikke at lade ringene løbe ud af kontrol...mere eller mindre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 19, 2012 9:46 am | |
| Millicent havde efterhånden gjort det ikke så få gange, hugget sine tænder i Stephens læbe, som om at det var da ganske normalt, men han var begyndt at mistænke hende for at være vampyr. Det var en dårlig joke, men den kom frem hele tiden. Den gad ikke at give slip, selv ikke når den egentligt burde og hans tanker lå i en helt anden gade. Men ligesom alle de andre gange, skubbede han ivrigt tanken væk, for at fordybe sig i smagen af hende. På læberne var der ikke så meget, intet salt, men han vidste at når han bevægede sig ned af hendes krop ville det komme. "Kunne det tænkes vi kunne trille om igen?" Han kiggede op på hende med et så uskyldigt blik som han kunne mønstre. Det blev ikke nær Millicents og måske burde Stephen slet ikke spørge, men han lå jo og kastede rundt med dem. Han mente godt han kunne være det bekendt, uden at få mærkelige blikke. Ellers måtte han komme sig over pinligheden og huske det til en anden gang, andet var der ikke rigtigt at gøre. Hvis Millicent tillod det, ville Stephen gøre som sagt; Trille rundt så de lå omvendt - igen - men at hvile var der ikke tid til i hans dagsprogram. Knap var han kommet på toppen, før han bukkede sig ned over hende og begyndte at lave en kyssekæde ned af hendes kæbe og hals, mod hendes bryst, som han kærtegnede med tungen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 19, 2012 6:45 pm | |
| Om de kunne skifte plads igen ? Hun smilede og tænkte ved sig selv at dem der mente hun var den krævende af de to, tog grundigt fejl , Stephen var den med bukserne på og på sin egen nedtonet måde, endte han altid op med hvad han ville have, på den eller den anden måde. Se nu det blik...hvordan kunne hun nægte ham ? Millicent nikkede og svarede " sikken krævende mand du er " men rullede nænsomt med af ham, blot for at have Stephen over sig , kort tid efter. Hun kunne faktisk godt lide det , meget enda, den måde hans krop tyngede ned mod hendes og som en killing der fik den lifligste fløde, nød hun hans læber. Hendes hænder kælede for Stephens ryg, men flyttede sig længere nord itakt med hans læber fandt længere ned . * gisp... Årh Gud , det føles så ... Skønt * Lyden svævede ud mellem hendes læber og musklerne i hendes krop blev spændte. Hun løftede ansigtet lidt og så nysgerrigt ned på ham, men at se hans tunge over hendes bryst, fik kuløren til hastigt at skyde frem i hendes kinder og Millicent kiggede hurtigt væk. Var det mon normalt at det... ophidsede sådan? Henses fingre gled ind i hans kraftige mørke hår, der hang skødesløst, og lukkede sig i det imens hun koncentrerede sig om hvor Stephens tunge var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Lør Okt 20, 2012 4:49 am | |
| En dejlig saltet smag lå i Stephens mund, mens han gjorde noget der hverken var helt det ene eller anden. Det hele fortsatte med at være en besynderlig bland selv af slik og kys, til han nåde hendes brystvorter som han legede med og en meget ren tanke nåde ham. Det fik ham til at stoppe kort op og grine, mens han lage sig bedre til rette med læberne mod hendes bryst. Store bryster, med mælk, det glædede han sig allerede til. Kort kastede han et blik på Millicent, bare for at sikre sig at hun ikke læste hans tanker. Afslørede hans 'aura' noget? Han slog hurtig blikket ned igen og forsøgte at komme på andre tanker, hvilke gav bagslag og nærmere resulterede i at jo mere ihærdigt han forsøgte, jo tydeligere stod billederne. Efter at have kærtegnet den ene halvdel, gik han kort videre til den anden, bare for lige at smage, for så at at glide længere ned af hendes mave, hvor hans hænder allerede hev lidt diskret i et forsøg på at få hendes tøj af. Det behøvede han ikke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Lør Okt 20, 2012 5:00 am | |
| Som på en dartskive var det fedt at få point, uanset hvor man ramte..men da Stephen ramte bulls eys på hendes bryst der var dartskiven, klemte hun øjnene hårdt i og vred sig en smule. Huden der var så følsom...så nemt at pirre.
Et lille grin lød fra Stephen, og hun tolkede det som han havde set hendes reaktion og morede sig.Det var nok bedre end hans mælke bryster anyway. Og dog...Millicent havde intet imod alle de ændringer hendes krop skulle igennem, hun ville elske dem og passe godt på barnet, hun havde nok bare brug for længere tid, lige til at venne sig....så ville hun sikkert gå babyamok med små sokker ,rangler og I love Daddy sparkedragte.
Millicent famlede efter en af hans hænder, og ville flette deres finger sammen. Hun var stærket tiltrukket af ham, og det syntes at blive mere og mere....hmm. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen | |
| |
| | | | Take me away ~ Stephen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |