|
| Take me away ~ Stephen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 04, 2012 9:32 pm | |
| Ha..den var god! Millicent ville nok... Som udgangspunkt...fortrække at have badetøj på, det herskede der ikke tvivl om, men på den anden side, så var det jo nok mørkt når de først skulle i vandet, så hvis det kunne sætte lidt kulør på arrangementet, for Stephens skyld, så ville hun nu ikke modsætte sig. " Lige hvad du har lyst til " svarede hun kægt.Nu skulle han så få lov til at træffe beslutningen, imen hun guffede løs , på endnu et stykke pizza. " uhm...den er faktisk god" sagde hun og tørrede sine mundevige. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 04, 2012 9:53 pm | |
| Stephen var tydelighvis ikke den eneste der var med på den. "Hmm, så lad os sige med tøj. Jeg tror vi har løbt nøgen nok rundt." Besluttede han sig for og lænede sig tilbage mod muren. "Selvfølgelig, jeg har kastet engle tryllestøv ud over den." Han gloede lidt på hendes stykke og kastede sig over sit eget. Efter at være færdig med sin halvdel, skubbede han rasterne hen til Millicent og strakte bene. Aftenbadning lød hyggeligt og dejligt afkølende og så var det sikkert også en helt masse andet. Det som om det var i den sunde ende af skalaen, så det skulle nok være sundt for sjæl og krop og alt imellem. "Men skal vi først smutte ud når det bliver mørkt eller her efter?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Tors Okt 04, 2012 11:51 pm | |
| Hun kastede nakken tilbage og lo af hans påstand." Naaaa...søde skat, du er da vist nok den eneste af os der har haft travlt med at rende rundt og vise dig selv frem..helt nøgen...." Og hvis Stephen skulle have indsigelser til dette...slutteðe hun lige af med " - og jeg har billederne til at bevise det med ". Millicent tog et sidste stykke pizza, og puffede æsken tilbage til Stephen. " hmm...altsår , når nu vi bader påklædt, så behøver vi jo ikke vente til mørket falder på, så kan vi bage snuppe en dukkert, så snart vi er klar" mente hun. " Kan du ikke lige sende en sms til Nico...bare for at høre om det går godt med Ally!" Det var mere...for luge at tjekke at killingen ikke have fire ben i gips eller Nico ikke have et øje mindre. man kunne jo aldrig vide. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 12:13 am | |
| Stephen sagde ikke Millicent imod, for han havde løbet halvnøgen rundt, men det havde hun bestemt også! "Okay, så sig når du er færdig, med mindre du ikke vil bade før en time efter du har spist." Det gamle råd mente folk var kommet til sin ende, men man kunne aldrig være sikker. Der ville altid være nogle der sad fast i de gode gamle dage. "Jo." En sms vil sikkert være på sit rette sted. Selv var Stephen ikke typen der skred 'hvordan går det'-beskeder, men han huskede at skrive at det var på opfordring af Millicent, så skulle Nico ikke tro at han var blevet hjerne vasket eller hvad han nu gik og fyldte sit hoved med. Derefter spurgte han ind til de sange der var blevet mailet til ham, om han han havde nogle bestemte ønsker. Det ville nok glæde Millicent hvis han havde, for hun virkede meget interesseret i det område eller også lød det bare sådan i hans øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 12:44 am | |
| Hun havde gjort kål på sit sidste stykke, og da Stephen også var færdig, lukkede hun for æsken . " Hvis nu du sms'er ....så får jeg lige skiftet, og så smutter vi ud og bader" smilede en glad Millicent. Hun tog æsken med ned, fik den stoppet i køleskabet og gik på jagt efter sin bade dragt, denne gang en sort en med fint X på ryggen. Hun snuppede to store håndklæder, og kaldte op til Stephen..." hey....hvad skriver han?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 2:39 am | |
| Stephen fulgte efter Millicent ned på jordoverfladen, da sms'en var blevet sandt af sted. Efter et smut i kufferten, stod han iført badeshorts, men havde undladt håndklædet, da han havde set Millicent stod for den afdeling. "Jeg spurgte om hvordan det gik og om han hvad fundet ud af noget med sangende." Ikke noget stort, men det skulle få dækket Millicents nysgerrighed. "Det undre mig du ikke har fået hans nummer, han plejer at udnytte en hver chance for at få en piges nummer." Muligvis var Nico ikke manden der skiftede partner hver weekend, men han kunne godt lide at have mange numre i sin mobil og meget gerne nogle fra piger som han kunne kontakte hvis han var fri en aften hvor man helst skulle ud at have det sjovt. "Måske skulle du spørge ham, han ville elske det." Stephen små grinte for sig selv og begyndte at gå ned mod stranden, efter at have taget det ene håndklæde fra Millicent. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 2:54 am | |
| Hun så på ham...afventende, men er kom ikke mere. Hun var nød til at udfritte ham lidt, så det ud til. Og det ville hun også, et par titler skulle hun nok kunne få vristet fra ham, mon ikke? Men det måtte lige vente, for der skete noget andet. Stephens lille hentydning om mobil nummer om Nico. Millcent holdte øje med ham, havd var han lige ude på der? Hun vidste faktisk ikke helt og Stephen lavede sjov, var alvorlig...eller var jaloux? Mn hun havde jo ikke haft meget kontakt til Nico, og kun een gang uden Stephen var der, da hun afleverede Ally til ham. Stephen gled forbi hende , og snuppede det ene håndklæde og Millcent måtte tage et par dobbelte trin, for at komme op på siden af ham. " Jeg går ud fra du joker? " spurgte hun ..." hvorfor skulle jeg dog give ham mit nummer...og Nico er da helt ligeglad med mig, er det ikke ham der hele tiden har udfrittet dig om os to....han ville da aldrig inviterer mig ud.... Det er rent arbejde...og det ved du da" hun så forundret på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 3:37 am | |
| Stephen begyndte at grine endnu mere, da Millicent pludselig begyndte at lyde bekymret. "Nej, egentligt ikke." Han kastede et blik på hende. "Han ville elske at få dit nummer og invitere dig ud, så kunne han finde ud af hvad vi gik og lavede. Du er aldeles køn og jeg går og har en hel del hemmelighedskrammeri til hans store irritation. En køn date at udfritte vil lige være i hans hjørne. Så kunne han også afprøve sit nyeste charmerende smil." Da Stephen mente vandkanten var tæt nok på, smed han håndklædet og greb ud efter Millicent for at løfte hende med sig ned i vandet. "Men han skal nok holde sig på måtten, sidst jeg spurgte havde han gang i en bekendt fra kvarteret." I samme øjeblik vandet var kommet op til Stephens navle, smed han Millicent i vandet uden nogle form for advarsel end et meget smørret og veltilfreds smil. Bagefter kastede han sig selv ned i vandet, dykkede under overfladen og tog et par svømmetag, før han dukkede op på igen brød vandoverfladen og fjernede noget hår væk fra sit ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 3:52 am | |
| Altsår, mænd de måtte komme fra en helt anden planet...om ikke sndet kunne hun med god samvittighed og med sandheden som vidne, sige at Stephen tilhørte en helt anden race ! Hvad tænkte manden på? " Stephen Samson....står du og opfordrer mig til at gå ud på en date med Nico? " spurgte hun , men tonen var stadig munter. Hun havde fanget at Nico havde interesse i en anden pige, så der ville ikke være en stor risiko forbundet med det. måske Stephen havde brug for at tjekke om det overhovedet var muligt for Millicent at være i herre selvskab, uden der opstod ' romantiske forviklinger' Der havde efteralt været lidt med både Alias, William og ...Andy. Var det en test? " jeg tror faktisk ikke Nico er intesseret i en middags date med mig" mumlede hun og blev halet hen til vandet. " Mon det er koldt?" Spurgte hun .....og fik en gysen ned af ryggen, få sekunder senere...jo,det var sørme en smule koldt!
" NEJ....STEPHEN....NEEEEJJJ" råbte hun, og i næste nu var hun under vandet og komplet gennemblødt af det kølige havvand. Hun kom gispende, men leende op og kastede sig efter ham, men ramte lidt ved siden af først. Hun sømmede lidt på ryggen, og nød synet af ham. Det var så unfair... Piger med langt hår, havde en tildens til at ligne en druknet killing, med deres våden hår hængende tungt ned...imens fyre...så fandens sexet ud med vådt hår, og de små strittende lokker. Hun svømmede over til ham..." now....det var ikke pænt gjort Samson" sagde hun og væltede ham ned i vandet, imens hun holdte fast i hans skuldre, og landende på hans brød. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 4:02 am | |
| Stephen var et stort grin da Millicents kastede sig over ham. Vandet fossede ind i munden på ham, da han kom under overfladen, ikke specielt behageligt, men det havde været hans egen skyld. "Jeg skulle bare sikre mig at du ville holde dine egne ord. Tæt forhold, ikke engang kontakt med andre drenge, mærk dig mine ord." Trods den ubehagelig vandoplevelse med vandet i munden, var smilet straks poppet op igen og sad uhjælpeligt fast på hans læber. "Men Nico ville være glad for at kunne give dig et forhør om hvad vi bruger tiden på." Grinede han fortsat og slog armene om sin drukne killing. Ivrigt pressede han deres våde læber sammen, til vandet næsten var fordampet mellem deres læber. "Men mit lille engle hjerte er glad for at du bestod." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 4:19 am | |
| Millicent måtte have set en kende fortumlet ud, da Stephen gaflede hende ind til sig...og kyssede hende. Hans stemme rungede i hendes hoved ikke engang kontakt med andre drenge, mærk dig mine ord, han kunne da umulig være ...helt,.,alvorlig...eller kunne han? Hun lukkede øjnene og kyssede han igen, nappede ham blidt i læben, der smagte af havet nu. " Nico...kan forhører mig, når vi to er sammen med ham" svarede hun en smule åndsfraværende. Helt præcist hvad troede Stephen om hende ? At hun var en der ikke kunne være i stue med en fyr , uden at det gik galt? Hun kunne ikke lige mindes at hun havde livet ikke at være i selvskab med andre mænd....og hendes job....de var jo næsten alle mænd.En del af dem var godt nok bøsser...meeen , der var sandelig også en del der stod og sukkede efter modellerne. Roligt lod hun vandet bærer sig, imens hun stadig lå henover Stephen, halvt om halvt. " Hvis Nico spørger, kan jeg oplyse at vi spiller fløjte og strikker" smilede hun....men kom så i tvivl og Stephen faktisk hellere ville have haft hun sagde at de dyrkede hed sex fra morgen til sften, og lavede små børn til kommunen...eller noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 5:05 am | |
| Et kort øjeblik overtog et mere fjernt udtryk Stephens ansigt, men hurtigt vendte det andet tilbage. "Det lyder ikke tosset. Så skal han da først nok tro noget." Hvad der var kilden til det pludselig meget lystige humør, vidste Stephen ikke selv, men han mente det kom fra Millicent, trods hun var halvsyg og burde ligge og sove, frem for at hoppe rundt i havvand der både kunne være forurenet og koldt. Måske forsøgte han at fortrænge sine bekymringer?! Den tanke dvælede han ved, mens han fortsatte med at svømme rundt i vandet. Efter at være godt nedkølet, placerede Stephen fødderne mod den bløde sandbund og rejste sig. "Vil du med op igen eller er du ikke færdig med at slå dig løs?" Han stak en hånd i håret og kløede voldsomt, så det våde hår til sidst stod ud i vejret, som havde han fået et elektrisk chok af de helt store. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 6:45 pm | |
| Millicent så drillende på Stephen og puffede lidt til ham, mentalt. " sooo , må lille uskyldige Nico ille vide hvad store farlige Stephen render rundt og laver med blondinen ? " krævede hun svar på. Millicent svømmende lidt videre og dykkede ned under vandet endnu en gang. Glinsende våd kom hun til overfladen , og op at stå. " flygter du i sikkerhed ? ... Men jo, lad os bare komme op, inden vi begynder fryse " Millicent pilede afsted, gled forbi Stephen ... " Sig mig lige Samson, du er vel ikke... Flov .. Over din nye kæreste ?" Hun gav ham et udfordrende blik , og kastede håndklædet over henses skuldre og duppede ansigtet med spidsere.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 8:13 pm | |
| Uha, Millicent havde det rigtig nok sjovt. Stephen gryntede og greb selv sit håndklæde. Selv kunne han derimod ikke se det sjove i det, så han ignorerede hende omhyggeligt og tørrede sig. Derefter trampede han op i huset, hvor han stadig fortsatte med at ignorere hendes bemærkninger, som om de ikke havde gjort noget. Det havde de bestemt heller ikke, men han spurgte alligevel sig selv hvor fra hun havde fået den underlige idé med at han skulle være flov over hende. Hun var hjertesmeltende, sød, model og jagtet af politiet, hvad mere kunne man dog ønske sig? Han var pludselig blevet en rig mand, med en stor klump guld som havde det med først at være det ene og så det andet, men beklage sig ville han ikke. Nu havde han endelig fået det gravet op, så slip ville han ikke give. "Jeg går ind og tager et bad, imens kan du godt bekæmpe den virus der, den er aldeles ikke sund for dig." Han stak hende et smil og et kys, før han forduftede ud på badeværelset. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 9:06 pm | |
| Kunne hun se hans tanker ville den være endt der, men da dette ikke var muligt for hende, fnøs hun lavt , da Stephen gled forbi hende og gik op i huset, uden at give hende noget svar i retur. Mhm... Hvad var der med ham, måske var hun den med de største udskejelser i humøret , men Stephen var altsår nogen gange så svær at læse og blive klog på. Oppe i huset fik hun sit kys og Stephen susede afsted, men inden nåede Millicent at svare ham.. " Nå... Men mens jeg bekæmper vira så synes jeg du skal lave en aftale med Nico pg hans pige, en dobbelt date,... Jeg savner ham " og så vendte hun sig om, så Stephen ikke lige kunne se det store grin hun stillede op. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 9:39 pm | |
| Ude i badet blev dobbeltdate idéen tænkt igennem et par minutter, før han skød den fra sig. Stephen fortrak at være alene med Millicent, selvom det lød meget hyggeligt. Så hellere bare invitere dem og spise middag sammen, frem for at være fire til noget man burde være to til. Efter ti minutter kom han igen ud fra badeværelset med sit håndklæde bundet omkring hofterne. "Hvis vi absolut skal være sammen med Nico, hvorfor så ikke lave noget sjovere end en dobbeltdate og hvad hvis han slet ikke har nogle partner?" Fiskede han og fandt noget tøj i sin stadig ikke helt udpakket kuffert. Det med at brede sig for meget, betød bare mere pakning i den anden ende, noget Stephen var for doven til. Kort og godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 11:33 pm | |
| Millicent havde smidt den våde badedragt og var som Stephen indhyllet i et håndkææde, omend hendes sad lidt højere oppe. Når der blev ledigt ville hun også lige skylle havvandet af sig, og imens havde hun fået spist en gulerod og lavet te. Hun smilede til Stephens forslag og sagde kægt.. " mhm det må jeg lige tænke over... Altsår du forslå noget mere sjovt og du mener vi skal være tre til det, da Nico ingen pige har ?... Mhm Stephen, jeg havde ikke troet du var så .... Fræk... Måske det er lidt... Bare lidt avanceret for mig ?" Hun lod kiggede , helt bevidst for at understrege sin lille leg, på området dækket af hans håndklæde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Fre Okt 05, 2012 11:41 pm | |
| Stephen gjorde en dramatisk overdrevet lyd af et opgivende suk. "Hvad ville du sige, hvis jeg både var til flere partnere, skiftende, offentlig sex og gerne med to andre eller måske hele tre andre?" Han var imponeret over hvor meget det fyldte i hendes hoved. Han havde aldrig selv tænkt videre over hvad Millicent kunne lide, det havde virket åbenlyst og det blev kun mere og mere bekræftet af at hun konstant spurgte ind til hans og mente at så snart det var over det 'normale' så blev det underligt og lidt for advanceret for hende. Interessant. "Eller måske håber du måske bare at jeg kan lide flere i sengen på samtidig, så du kan få Nico med?" Han kiggede dybt mistænksomt på hende. Det kunne være en mulighed, for hvorfor ellers være så interesseret i det? Han ville dø af forskrækkelse hvis det var sandt, men det behøvede Millicent ikke at vide. Det var kun ham selv der vidste han var i gang med at lege med sit eget liv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Lør Okt 06, 2012 3:31 am | |
| Millicent havde ikke opdaget at det var ved at trække op til storm vejr, ikke før blæsten begyndte at rive i hende.
" Hvad jeg ville sige..?" lagde hun ud, og som et badedyr der fik plastikproppen trukken ud, kunne hun mærke luften langsomt sive ud af hende. hun troede de havde haft snakken om udendørs sex og andre partnere...men måske havde de gået for hurtigt over emnet ? Måske havde Stephen behov for af fortælle hende....noget?
Lidt modløs, men med et hjertelig forsøg på at lyde optimistisk...svarede hun pædagogisk.." Så fandt vi ud af det...Stephen" Du gode...bare tanken om andre end dem i sengen , hyldede hende helt ud af kurs....hun var jo kun lige ved at lære det..hele...selv. Skulle der nu være...flere?! Jamen...åh nej.
Hun så på sin kæreste, og vidste ikke om hun skulle grine,græde,glæde sig eller skælde ud... Og inden hun nåede at vælge en af disse muligheder, fik hun smidt det næste i hovedet. Og igen....var det hans diskrete måde at forhører sig om Nico måtte deltage? Ved at lade som om det var hende der var interesseret - og så lure hendes svar af?
" Har vi ikke mere vin. ?"mumlede hun og følte sig en smule fanget , idet hun forsøgte at udskyde tiden , imens hun strammede håndklædet omkring sig.
Hun måtte da tilstå at tanken om at hive Nico med i seng, aldrig på nogen måde havde strejfet hende...eller hive andre med....måske om mange år...hvem vidste...hun regnede ikke med at hun var snerpet...men ...det hele var jo nyt! Hvad tænkte Stephen dog på? Men...hvis han havde ...behov...i den retning, og hun ikke ville skuffe ham...hvis han ikke skulle søge andre græsmarker, sååå ...kunne hun ikke bare afvise nu, så måtte hun have tid til at tænke. Men næsten grådkvalt stemme, fik hun svaret..imens hun rakte ud efter et vin glas.. " Det er da en fin ide" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Lør Okt 06, 2012 3:46 am | |
| Pludselig, som ved et trylleslag, så Millicent helt forkert ud i ansigtet. Som hun havde slugt noget meget surt og bittert som hun på ingen måde kunne lide. Først forstod Stephen hverken hat eller brille af det udtryk hun gav ham, for hun havde tydeligvis misforstået ham et eller andet sted, han kunne bare ikke finde hullet i dækket. Mens han smuttede ud i køkkenet for at finde noget vin til den væsketrængende kvinde, faldt han i dybe tanker om hver problemet kunne være. Først da han var kommet tilbage smagte han lidt af det sure Millicent havde fået i munden. Han vinklede og drejede det fortsat i hoved, mens han rakte glasset frem mod hende. Det kunne ikke passe at hun mente 'det var en god idé'. Det syntes ansigt på ingen måde at være enig i. Da Millicent havde fået sin første tår, tog Stephen hendes ansigt mellem sine hænder så han kunne se på hende mens han lage sin lille tale ud. "Jeg elsker dig og ingen andre og mine sex vaner er kedelige og normale. Ikke noget med flere i en offentlig seng og slet ikke Nico. Jeg driller dig, selvfølgelig vil jeg ikke have andre end dig ellers har jeg jo ikke sagt at vores forhold er så tæt at du ikke må være sammen med andre." En pause efterfulgte for at lade ordne synke ind, men inden de brændte sig fast tilføjede han. "Nu driller jeg dig igen. Selvfølgelig må du være sammen med andre mænd og drenge." Et lille forsigtigt smil kunne ses på hans læber, før han kyssede Millicents næsetip han syntes var enorm god til formålet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Lør Okt 06, 2012 4:39 am | |
| Næsten hvileløst stod hun og afventede vinen som Stephen var smuttet ud og lede efter. Stakkels fyr, han ledte sku nok efter en udvej af den her samtale , ligesom hun. Da han vendte tilbage, tog hun straks en stor mundfuld - og endnu en...til hun kunne mærke effekten af den..som en varme der spredte sig ud i hendes krop. Stephen lagde sine hænder på Millicents kinder, og instinktivt blev hun mere rolig...selv inden han havde sagt noget. Hun rettede sit blik op og så ind i hans øjne...varme,flydende,gyldene ...den smukkeste chokolade farvede øjne, men det var ikke bare dem , men hans ord der for alvor fik krammet på hende. De var sød musik....den føste hun havde hørt af den slags og hun havde lyst til at hviske ' igen..igen..igen...' Hun slog armene omkring ham, holdte ham om livet og havde hænderne nede på hans bukselommer, hvor hun reagerede med at presse ham ind mod sig, da hun svarede.." Det er jeg virkelig ...virkelig...glad for at høre, j-jeg tror heller ikke det andet ville fungerer så godt" Indrømmede hun og pressede sig ind mod Stephen, da hun tog mod til sig og langt om længe sagde hvad hun følte indvendig.. " Stephen...jeg elsker også dig...rigtig meget" mumlede hun og bemærkede hvor godt det faktisk føltes at sige det højt....ud i det åbne...direkte til ham. At hun så ikke var typen der smed om sig med de helt store ord..i tide og i utide...selv om hun var meget kærlig anlagt, det var en helt anden sag, men det var nok ikke noget han skulle regne med at høre dagligt...ikke med mindre han var meget snu, Stephen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Lør Okt 06, 2012 5:17 am | |
| Det hele faldt i god jord. Stephen kunne ånde lettet op, imens han blev indfanget af Millicent. Det var altid specielt at få en kærligheds erklæring, især for en der normalt ikke gik og hørte det til hverdag. Som respons gav han hende et mageligt kys, før han trak sig tilbage, men ikke ud af hendes arme. Der ville han gerne blive, for ingen tvivl at det var dejligt at have en undskyldning for at gnubbe sig en smugle op af en anden, selvom han normalt ikke ville gøre det. "Kunne det være jeg kunne smage lidt af din vin eller er det hen helliget til de feminine her i huset?" Han lod armene glide ned til Millicents hænder, hvor han næppe kunne trække hende tætter på sig, men det gav en god følelse han godt kunne lide, selvom han ikke var meget for at indrømme det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Lør Okt 06, 2012 6:04 am | |
| Hun puttede sig kort ind til ham, lænede sit hoved mod Stephens bryst. For pokker.... Et eller andet sted var det på en og samme tid, både fuldstændig forrygende at overgive sig til ham og tilstå sine følelser, men samtidig var det næsten angstprovokerende at indrømme hvor meget han betød og hvor stor en afhænighed hun havde opbygget af ham. En lille hurtig tanke speed zigzaggede forbi, havde hun en hang til små afhænigheder? Først var det Klubben hun kastede sin kærlighed på, så var det vin....og nu Stephen....for ikke at nævne gulerødder...måske var det tid til endnu en? Nå..men hendes hang til Stephen gik meget længere end til det begær han vække og fyldte hendes krop med...hendes trang til ham var psykisk, og dét skræmte hende enormt meget. Ville hun falde fra hinanden hvis Stephen en dag forlod hende? Til fordel for en anden? Hun ville gerne undgå det...men ...noget sagde hende at hun nu og fremover var overladt til hans ide om hendes skæbne, overladt i hans vold og magt. Hun kiggede på sit glas..." Selvfølgelig må du få noget...en lille tår !" Sagde hun og gav hans hænder et lille klem.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Lør Okt 06, 2012 6:17 am | |
| Hvis Stephen havde adgang til Millicents tanker, ville han nok se meget chokeret ud. Han havde ingen planer om at ødelægge hende på nogle måder og dertil havde han heller ingen idé om hvor afhængig hun var af ham. Han ville ikke selv kunne benægte at han ikke kunne lide hende, at han ikke var en smugle afhængig af hende, bare en lille bitte smugle, men så meget som hun? Det kunne han ikke vide før det blev sat på en prøve. Ydmygt nippede Stephen en lille smugle til glasset og smagte på væsken. Han syntes selv han havde fundet en god en, men måske var hun ikke enig på det område? "Skal vi gå til køjs eller har søvnen endnu ikke kæmpet sig igennem din kæmpe morfar?" Da Millicent havde klemt løs på hans bagdel, var han ubevidst trådt nærmere, hvis det var muligt. For ham kunne han sagtens blive stående i flere dage hvis han fik lov til det. Måske ville han få ondt i bene, men så kunne de ligge sig ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Lør Okt 06, 2012 6:30 am | |
| // at han ikke kunne lide hende ? Ó. Ò
Millicent var bare typen, at hvis hun gav sig...så gjorde hun det helt og holdent. Ikke på en slesk og klistret overdrevent sukker agtig måde, nej. Hun ville altid havde nogle grænser og afstande, nogle krav og al det der....men når hun havde givet sit hjerte, så var hun ret sårbar ...var hun ved t finde ud af. " Drik du bare lidt vin, Sweetie...jeg var jo sådan set på vej i bad" sagde hun og så ned af sit håndklæde, imens hun trak sig væk fra Stephen. Ikke fordi hun havde lyst...men hun ,måtte nok heller få klaret det bad. Millicent dappede hurtigt ud, og kom under bruseren, alt imens hun begyndte at små synge for sig selv...
Hey ho here she goes Either a little too high or a little too low
Got no self-esteem and vertigo Cause she thinks she’s made of candy
Hey ho here she goes Either a little too loud or a little too close
There's a hurricane in the back of her throat And she thinks she’s made of candy
|
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen | |
| |
| | | | Take me away ~ Stephen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |