Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Vi mødes igen //Gino//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
ForfatterBesked
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 3:45 am

"..... Okay" sagde hun stille, vendte sig om og så ud over bakken med et tænkene udtryk, mere end venner, så det var bare det han så det som.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 4:12 am

"Jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det...jeg ved bare...at jeg er forelsket i dig." sagde han. Hans ben rystede nærmest og han var lige ved at fælde en tåre.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 4:14 am

Sally vendte sig om og begyndte at fnise "Ej hvor ser du dog ud, du ryster jo" hun gik tæt på ham og folde sine vinger om ham og kyssede ham "Er man lidt nervøse?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 4:20 am

Han holdt om Sally, men det hjalp ikke på at hans ben rystede. "Ja, Sally, det er jeg." sagde han og fældede den tåre der havde opholdt sig i hans øje.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 4:22 am

Sally så overasket på ham, tog hans tåre på sin finger og sin finger i munden "hmm, hvorfor er du dog nervøs?" hun satte ham ned så han lænede sig op af træet og hendes vinger blokeret sollyset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 4:26 am

Gino tog en dyb indånding og satte sig ved træet igen.
"Det var bare det spørgsmål. Jeg kan rigitig godt lide dig men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare vores forhold."
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 4:29 am

"hmm" sagde hun, satte sig foran ham og så ham i øjne "Er det fordi du ikke syndes vores forhold er så stærkt, eller fordi du ikke ved hvad en kæreste er?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 5:18 am

"Kærester? Er det det vi er?" sagde Gino forbavset. Han havde aldrig overvejet den mulighed. Det var som om at det ord ikke lå i hans ordforråd.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeSøn Mar 10, 2013 6:53 am

"Tja..." hun tog armne om hans hals og så ham i øjne "Når du personer godt kan lide hindanen, begynder de vel at date, så, vi kunne være nybegynder kærester der ser hvad der sker?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeTors Mar 14, 2013 10:21 pm

"Ja..det lyder godt." sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitimeTors Mar 14, 2013 10:37 pm

Sally så ham i øjne og rødmede svagt "Du meget sød Gino, du klog og endag meget smuk, du blid mod andre, men holder stolt om dine meninger og kan godt blive vred når nogen gør noget forkert.... hvordan var du nogen sinde så dum at falde for mig?" hun rejste sig stille op og vendte hamr ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 9 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vi mødes igen //Gino//
Tilbage til toppen 
Side 9 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Lignende emner
-
» Så mødes vi igen
» En tur på bogcafe //Gino//
» så mødes vi igen - Azreal
» blandt boghylderne >Gino<
» mangler penge - Gino

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: