|
| Så mødes vi igen! | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 7:55 am | |
| Sted: St PigeoNations skole for magiske væsner Tid: 22:30 Vejr: Kølig, aften Omgivelser: Værelse 20
Jaxon havde rent faktisk været ude og snakke med folk idag. Han havde været modig nok til at have sine ære ude og strakt havde en mindre gruppe varulve erklæret ham som deres nyeste medlem og halvdrillet ham med at han en dag kunne blive stor og stærk som dem. Efter det havde dagen gået bedre.. han havde fået talt med nogle stykker, et par mennesker, en cool halvelver og en anden Vulp! En super flink pige som han havde fået meget snak til at gå med, og de havde endda ladet en af magikerne forsøge at kaste magier på dem.
Han åbnede døren til sit værelse, med et smil på læben. Hans øre og hale var stadig ude og han var ret udmattt efter at have snakket med så mange. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:02 am | |
| Morgan lå i sin seng og hørte musik. Han havde brugt dagen på at lærer de andre fra dramaholdet at kende, der var nogle ret seje typer. Han var kommet godt ud af det med en varulvepige, og de havde allerede udvekslet telefonnumre. Der var også en englefyr han klikkede ret godt med. Han var dog blevet træt af så mange nye mennesker og nye ting, så han havde lagt sig ind på værelset for en halv times tid siden, for at slappe lidt af. Døren til værelset gik op, og han fik øje på Jaxon, der nu havde sine øre og hale synlige. Han blev ret overraskede over, hvor godt den røde farve klædte ham, det var jo faktisk ret nuttet med den farve hale og øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:05 am | |
| Jaxon fik øje på Morgan og hans øre vibrerede lidt. Både hans hale og øre var ret pjuskede og for enden af halen havde han en sød, hvid spids. Han trak sin jakke af, han havde haft den på hele dagen, og lagde den over stolryggen "haft en god dag?" spurgte han høfligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:06 am | |
| Morgan smilede svagt til ham, "det har jeg, hvad med dig?" spurgte han., og betragtede nysgerrigt halens hvide spids, det havde han ikke vidst de røde vulper havde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:07 am | |
| "Det var faktisk en ret god dag.. tror jeg er blevet adopteret til et varulve kobbel.." sagde han og grinede svagt. Han trak sin bluse af og foldede den pænt sammen. Han satte sig på sengen og fjernede sko og strømper. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:09 am | |
| Morgan grinte også, "imponerende" sagde han, "skal du så med dem ud til fuldmåne og den slags?" spurgte han, "øh, og forøvrigt klæder din hale dig" sagde han, og prøvede ikke at kigge for meget, da Jaxon tog sin bluse af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:12 am | |
| "Nej, jeg siger nok pas til den del.." sagde Jaxson med et smil. Han så lidt overrasket ud da Morgan roste hans hale og så ned på den "oh.. tak" sagde han og smilede svagt. Han var ikke van til ros med den slags.. han puttede sig under dynen og sparkede sin bukser af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:13 am | |
| Morgan smilte svagt, "det er nok meget fornuftigt" sagde han, "jeg har hørt de ikke er så flinke på den tid af måneden" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:14 am | |
| "Jeg har også hørt en advarsel eller to i den retning" sagde han og smilede svagt.. han lagde sig på siden og havde stadig øre og hale fremme.. det var helt mærkeligt, han ville ikke behøve tage dem ind her "så.. nogensinde overvejet at skifte race?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:15 am | |
| "Du mener blive bidt af en varulv eller vampyr?" spurgte han, "nope, så ville jeg jo miste min smukke hale" sagde han med et grin, "det tror jeg simpelthen ikke jeg kunne leve med, hvad med dig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:16 am | |
| "Havde tænkt over varulv engang, ikke vampyr" han rynkede brynene ved ordet, blodsugene monstre der ikke kunne være ude om dagen.. nej tak! "Varulve lød cool og alt det, men nej.. jeg tror jeg er ret glad for sådan som jeg er" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:18 am | |
| Han nikkede lidt, "ja, jeg tror heller ikke det altid er helt cool" sagde han, "den ufrivillige forvandling hver måned og sådan ... det lyder ret upraktisk" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:19 am | |
| "Tilgengæld er de vildt stærke.. den ene af fyrene løftede mig over hovedet i en arm" sagde Jaxon, tydeligt imponeret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:20 am | |
| Morgan skævede over mod ham, "nu er du jo heller ikke ret stor" sagde han med et svagt grin. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:21 am | |
| "Pft..." Jaxon sendte ham et halvirriteret blik "stor nok.. du kunne ikke løfte mig i en arm" sagde han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:22 am | |
| Morgan grinte svagt, "nej, nok ikke, men jeg kunne sikkert med to arme" sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:22 am | |
| "Pft...... ikke over hovedet" sagde Jaxon bestemt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:23 am | |
| Morgan kiggede igen over på ham, mens han overvejede det, "hm ..." sagde han tænktsomt, "måske" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:24 am | |
| "Nej" sagde Jaxon overrasket og så over på Morgan "så stærk er du ikke.. du ser faktisk slet ikke stærk ud" tilføjede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:25 am | |
| "Pfft" sagde Morgan, "jeg tror da jeg er stærkere end dig ... men vi kunne jo teste det?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:26 am | |
| "Ok?" mumlede Jaxon og puffede dynen af. Han rejste sig op og så udfordrende på ham "så lad os det" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:27 am | |
| Morgan rejste sig også, og gik over til ham, "godt så" sagde han, og placerede sine hænder på hans hofter, "klar?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:28 am | |
| "Ok..." sagde Jaxon og blev lidt rød i kinderne. Han så hurtigt ned for at skjule det "du gør bare dit bedste" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:29 am | |
| Morgan nikkede og løftede ham op, og fik ham op i skulderhøjde, men kunne ikke få ham helt overhovedet. Han satte ham ned igen med et grin, "nå ... ikke helt så" sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! Man Okt 27, 2014 8:30 am | |
| Jaxon så lidt på Morgan, det havde alligevel ikke været helt dårligt. ".. ok så måske ikke svag" sagde han "men varulven fik mig over hovedet, en arm" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Så mødes vi igen! | |
| |
| | | | Så mødes vi igen! | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |