Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Vi mødes igen //Gino//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeOns Feb 27, 2013 8:28 pm

Gino kyssede igen lidt akavet, det der med kys var en smule nyt for ham. Men han gjorde alligevel sit bedste for ikke at være enten for blid eller for påtrængende.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally

Race : Dæmon
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 12:44 am

Sally stoppede kyssene, åbnede øjne og så ham i øjne, trak stadigvæk vejert en lille smugligt hurtigt. Hendes øjne var den samme lilla glød det havde været det meste af ugen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:14 am

Gino smilede bare til hende og så på hende med sine store, brune øjne.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:15 am

"Du har pæne øjne "hviskede hun stille, så ind i hans øjne, kyssede ham kort en enkel gang til.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:41 am

"Det har du også." sagde han og fniste. Han gengældte kysset.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:42 am

Sally træk sig lidt væk "Gino, jeg nok ikke den bedste du burde være sammen med" hun så ned "Jeg kan godt lide dig, og derfor er jeg også meget bange for jeg skader dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:52 am

"Hvis du kan lide mig, hvorfor skulle du så skade mig?" spurgte Gino bekymret og rykkede sig tættere på.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 7:54 am

Sally lænede sig lidt væk "Fordi jeg en selvisk dæmon Gino, jeg ender altid med at såre dem omkring mig, og jeg ved ikke hvordan man er i et ordenligt forhold!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 8:05 am

"Det ved jeg heller ikke. Men jeg ved at jeg virkelig godt kan lide dig og at jeg har lyst til at være sammen med dig. Så kan vi ikke give det en chance?"
Han så forventningsfuldt på Sally.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 8:07 am

Sally så på ham med tåre i øjne, hendes hjerte gjorder ondt og hun nikkede stille, lagde sig ind til Gino og rødmede meget "Jo... vi kan godt prøve"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 8:28 am

"Godt." sagde Gino og kyssede hende én gang til før han lagde sig ned på sengen. Han kiggede stadig på Sally og tænkte over alle de ting han kunne lide ved hende.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeTors Feb 28, 2013 5:08 pm

Sally lagde sig ned med ham og holde sig ind til ham og rødmede, hun kærtegnede hans bryst og prøvet at huske hvornår hun sidst havde haft det så godt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 6:48 am

Gino lukkede øjnene og tænkte på hvordan hans liv nu gik op ad bakke.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 6:54 am

Sally gabte og rødmede "du ved... siden jeg har sovet ved siden af dig har jeg ikke haft marridt..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:18 am

"Har du ikke?" spurgte Gino forbavset. Han åbnede øjnene igen og vendte sig om mod Sally, støttede sit hoved med sin hånd og så på hende.
"Det var godt." sagde han og smilede.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:20 am

Sally rødmede og smilte glad "et har været den bedste uge jeg kan tænke på, ingen marridt, god søvn, dejlig mad, og en gental mand der passede på mig" hun rødmede og så på Gino "En gentel mand... jeg håber vil blive ved med at passe på mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:25 am

Gino rødmede stærk. *Blive ved? Er vi sådan et par nu? Det håber jeg, for ellers har jeg samlet alt det mod for at kysse hende for ingenting.*

Efter at have tænkt lidt sagde han,
"Selvfølgelig vil jeg gerne det."
Han smilede og kyssede Sally på kinden.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:27 am

Sally rødmede kraftigt, også et kys på kinden? hvor heldig kunne man være. Sally nussede sig ind til ham og begyndte at gabe "Gætter på det her betyder du ikke behøver at lyve dig syg til dine forældre mere"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:31 am

"Ja det betyder det vel, men kun hvis du føler dig rask." sagde han seriøst. Han rødmede igen da hun nussede sig ind til ham og blev smittet af hendes gaben.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:32 am

"Jeg føler mig træt lige nu, spørg mig igen.. i morgen" sagde hun og slukkede lyset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:35 am

"Okay." sagde han stille og tog t-shirten af samt sine bukser og faldt til ro.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:39 am

Sally rødmede kraftig og så på hans krop, gispede lidt og lagde hovedt mod hans bryst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 7:47 am

//Næste morgen? ^^//
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeFre Mar 01, 2013 8:16 am

//Næste morgen TIL ALLE DER LÆSER, BILLEDT ER IKEK FOR SÆRTE ØJNE//

http://konachan.com/jpeg/eaff080a81e1dd41a10a95ca4a95f910/Konachan.com%20-%20110677%20black_hair%20cleavage%20close%20game_cg%20nitou_ou_mono_wa_ittou_mo_ezu%20sleeping%20yasuyuki.jpg

Sally lå ind til Gino og sov tungt, fri fra maridt, hun havde ikke sovet så godt i... ja så længe hun kunne huske, i hendes drøm var hun på en seng af hvide fjer der var så blødt som silke med en får der stille og bildt kærtegnede hendes egne sorte vinger.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 1:51 am

Gino havde også noget, ikke ulig det Sally havde drømt, men da han vågnede, huskede han intet. Han åbnede sine tunge øjenlåg og så på klokken.

"7:55"
De havde også gået tidligt i seng så det var intet mærkeligt at han havde vågnet så tidligt. Det var også ligemeget hvad klokken var, det var søndag og han skulle ikke på arbejde i dag.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 6 Icon_minitime

Vi mødes igen //Gino//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Så mødes vi igen!
» Så mødes vi igen
» blandt boghylderne >Gino<
» mangler penge - Gino
» Good or bad, who cares //Gino//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum