Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Vi mødes igen //Gino//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Sally

Sally

Race : Dæmon
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 2:02 am

Sally mumlede i søvne og puttede sig mere ind til ham, vågnede langsomt og åbnede øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 2:19 am

"Godmorgen." sagde Gino blidt og lod sit blik hvile på Sally. Han tænkte på hvor nuttet hun så ud når hun sov.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 2:21 am

Sally kiggede på ham og rødmede "Godmorgen..." hun holde sig ind til ham og så ham i øjne, gnisten hun følte igår var ikke forvindet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 3:03 am

Modvilligt rejste Gino sig fra sengen, men han vidste at han skulle op på et tidspunkt og det kunne lige så godt være nu. "Hvad skal vi lave idag?" spurgte han mens han gnubbede søvn ud af øjnene.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 3:05 am

Sally så på hans krop og rødmede meget "Det ved jeg ikke, hvad har du lyst til?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 3:31 am

"Det ved jeg ikke...endu, jeg er lige vågnet. Jeg havde håbet du havde nogle idéer." sagde Gino halvt mumlende.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 3:35 am

"Jeg vil ud her fra, jeg har haft det som en fulg i et bur i den her uge, jeg vil ud og teste mine vinger" hun satte sig op og fandt noget rant tøj.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 3:40 am

"Er-er du sikker på det?!" sagde Gino og så både nervøst og bekymret på Sally. "Er du sikker på at den er helet nok til det?...Din vinge altså."
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 3:47 am

"Enten går vi på en bakke og lader mig baske med vingerne og prøve langsomt... eller jeg hopper ud af vinduet og tager chancen" hun fik noget andet tøj på og så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 3:54 am

"Jeg kan bedste lide den første idé. Jeg vil helst ikke miste dig." sagde han og rødmede.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 4:37 am

Sally rødmede meget og så på ham, så ned og rødmede meget "Jeg vil heler ikke miste dig..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 6:04 am

Gino rødmede en smule og sagde så for at skifte emne.
"Ok. Men før vi tager på vores lille flyvetur, så lad mig tjekke dine vinger, for at se om de er okay."
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 6:07 am

"jeg har ikke tænkt mig at flyve uden at være sikker, men jeg vil virkelig ud og bre mærke luften på mine vinger, du kan tjkke dem der okjay?" hun gik hen til ham og smilte "flyver ikke medmindre du sikker"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 6:39 am

"Så spred dine vinger ud." sagde han og satte sig på sengen. Han rakte ned på gulvet efter tøjtasken og tog en hvid t-shirt og en alt for stor rød trøje på. Han tog også et sort halstørklæde på og et par grå, stramme jeans.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 6:42 am

"Okay" sagde Sally stille, fjernede håret fra sin ryg så man kunne se de 2 ravner i hendes trøje til vingerne, spredte sin ravne vinger ud men et lille smerte støn, så overasket ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 7:31 am

Gino, der havde sat sig ned på sengen, undersøgte Sallys vinger med sine hænder. Han rørte her og der og spurgte, "Gør det her ondt?", hver gang han trykkede. Han tog fat i den ene vinge og spredte den ud manuelt og tilbage igen. Det samme gjorde han med den anden vinge.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 7:33 am

"Alser, jeg ville ikke sige ondt, det lid ubehaligt, men det nok fordi jeg ikke har brugt dem og du styre dem uden min kontrold, det ville alle finde ubehaligt" sagde hun stille, men på et punkt på hendes højre vinge piv hun i smerte "Okay, jo, det gjorder ondt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 7:55 am

"Åh. Undskyld! Det var ikke min mening!" udbrød Gino. "Men jeg kan mærke på det hele at du ikke skal ud og flyve."
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 7:56 am

"Okay... men må jeg gå ud og få luft under vingerne og baske lidt, ellers bliver det alser ikke bedere" Sagde hun stille og så på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 8:05 am

"Ja ja. Sagtens, men du må ikke flyve, for jeg sværger til Gud at du falder. Og det har vi ikke lyst til vel?" sagde Gino alvorligt. Han rejste sig fra sengen, tog jakke og sko på og gik ind i entréen.
"Skal du med?"
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 8:07 am

Sally gjorder sig helt klar og gik med, mumlede lidt "hvis du sværger ved gud er jeg jo nød til at modbevise dig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 10:09 pm

"Nej Sally, du flyver i hvert fald ikke." sagde han seriøst og kiggede hende i øjnene. "Ikke med den vinge der."
Han stod på grænsen til entréen og ventede på hende. Han ville ikke have at hun kom til skade.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 10:11 pm

Sally gik med og sukkede "Fint, men jeg vælger hvor vi gå hen" sagde hun, rødmede meget og tog hans hånd og begyndte at gå hurtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 11:18 pm

Gino prøvede sit bedste for at følge med Sallys gåtempo. Han svar flere gange lige ved at skvatte over sine egne ben. Han rødmede meget da hun tog hans hånd.

"Øhm...hvor skal vi så hen?" spurgte han.
Sally

Sally

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 11:24 pm

"Ud i skoven, jeg har fundet en høj bakke der ud med et æbletræ" sagde hun og gik mod skoven "Der bor ingen i det område, vi ser højest en elever der ikke har noget med os at gøre og sortelverne tør ikke gå der ud så vi vil havde stedigt helt for os selv"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Vi mødes igen //Gino//   Vi mødes igen //Gino// - Page 7 Icon_minitime

Vi mødes igen //Gino//
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Så mødes vi igen!
» Så mødes vi igen
» blandt boghylderne >Gino<
» mangler penge - Gino
» Good or bad, who cares //Gino//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum