Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Good or bad, who cares //Gino//

Go down 
ForfatterBesked
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 6:53 am

T: 18
O: En legeplads
S: En ødetdel af Centrum
V: Regn

Sally havde siddet på en gynge i regnen, hun havde en pareply så hun ikke blev våd da en fyr havde prøvet at overfalde hende.
Nu stod de så her, hans hoved nede i mudert, sår over det hele og Sallys fod på hans hovedt.
"En normal dag havde jeg nok bae gået nu, men idag er jeg ekstra sur" sagde hun og hendes øjne glødet rødt.
*Hvor vover han at give mig en lusing, hvor har han fået ratten til at dømme hende? hvor havde han lært hvad det var rigtig eller forkert?*
"Godt eller ondt, hvem gider tænke på sådan noget" sagde hun vredt og sparkede manden, hun kunne stadigvæk mærke hvor Gino havde givet hende en lussing.

Good or bad, who cares //Gino// Sadistic_girlfriend_7_by_nmdeviant-d5qqer9
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:06 am

Gino var på vej hjem fra arbejdet efter en lang dag. Han havde taget et par ekstra vagter så han ikke skulle kede sig for meget på det forbandede hotel. Men det var nu måske også lidt for meget. Gino skulle ind i rutinen igen og prøve at leve sit normale liv igen, men hans verden for nu for altid ændret. Magien havde kommet til at præge han hverdag og hvert et sekund var præget af den harme hans mester havde forvoldet ham.
Og ligesom han cyklede forbi den legeplads han plejede at holde så meget af fik han fornemmelsen af noget mørkt i nærheden. Han rystede over hele kroppen indtl han fik øje på Sally der stod med en paraply. Og hvad var det under hendes fod?! En stakkels sorthåret mand med ansigtet i mudderet.
Gino steg af sin sorte bedstemorcykel og løb hen til Sally for at komme den stakkels mand til undsætning.

"Sally! Hvad fanden er det her!?" spurgte han vredt og gjorde tegn mod manden der lå på jorden. "Lad ham så gå! Eller jeg ringer 911!"
Gino tog truende sin mobil frem.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:11 am

Sally så over på Gino, hvad truet han hende med, politiet.
Sally smilte "Åh virkeligt, ja det bliver sjovt" sagde hun og sparkede til manden så han lå på ryggen og kniven i hans hånd blev synlig "Jeg vil tro han alleradet er blevet sigtet for mord på tennage kvinder og 2 kidnapniger, så ja, ring endelig til politet hvis det det du vil" sagde hun og så på Gino "Eller skal vi lade være, nu hvor jeg ikke "gør ham ondt" mere, det er da også syndt for ham, det var sikkert ikke hans mening at skære mig med kniven" sagde hun og så tilbage til manden "Det hele er sikkert en stor misforståelse" hun så på ham med røde glødene øjne "Ikke gino, for siden jeg er en dæmon må det hele jo være min skyld ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:20 am

"Det var ikke dæmoner jeg beskyldte, men dig."
Gino tog sin telefon op og tastede tre cifre og tre bip lød fra telefonen.

"Ja, jeg vil gerne anmelde et overfald...Ja. Jeg er på hjørnet af 16th street og Weinsworth Avenue....Ja. På legepladsen...Tak."
Gino lagde på.
"Jeg har anmeldt manden." sagde Gino monotont til Sally og gik over til sin cykel igen.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:23 am

Sally satte sig på gyngen igen, begyndte at gynge lidt og nynnede bare en trist lille melody for sig selv, så på manden der langsomt begyndte at bevæge sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:34 am

Gino bemærkede også at manden bevægede sig lidt, men gjorde ikke noget. Sally skulle nok holde øje med ham og han så i forvejen kvæstet ud så han ville nok ikke komme så langt hvis han prøvede at flygte. Desuden kom politiet lige om lidt. Der ville ikke ske noget hvis han cyklede videre. Sally virkede for ham til at være ligeglad med ham og han var også ret ligeglad med hende. Han kunne endu ikke få sig selv til at tilgive hende for hvad hun gjorde ved den dreng. Han prøvede nok at røve ham, men den slags tortur var simpelthen for meget.
Gino satte sig op på cyklen igen og så en sidste gang ud på gerningsstedet og sagde ingenting.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:39 am

Sally nynnede bare mens hun så manden komme op på knæ og se på hende, hun kunne se han trak styrke for den had han følte, hun nynnede sin sang mens hun så ham komme på bene, stadigvæk med kniven i hånden, så det had han havde i blikket.
Var han så dum han ville angribe igen? Han måtte vel være desparart.
Men mens han tog et skridt mod hende mærkede Sally igen den lussing Gino havde givet hende, den måde han havde råbt af hende.
Politiet var så vej, så hun kunne ligesom også være ligeglad, hun rejste sig, tog sin taske på skuldren og så på manden der nu var kommet tæt nok på hende, hun følte sig tom inden i, så hun prøvet ikke engang at undgå da han stak kniven mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:52 am

Gino betragtede overfaldsmanden som han rejste sig op og han begyndte at tænke over situationen da han så at overfaldsmanden havde bevæget sig over mod Sally. *Hun kan sikkert klare sig selv...Vent har hun ikke tænkte sig at undvige?*
Da det gik op for Gino at det havde hun ikke sprang han af cyklen og spænede mod manden med kniven og tacklede hans ben så han faldt. Gino satte sig hurtigt op på knæ og holdt mandens arme op af hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 7:55 am

Sally så bare stille på mens manden faldt og Gino satte sig ovenpå ham og holdte ham nede "Jeg troet du sagde vi skulle lade ham være" sagde hun og så på ham, rettede sin paraply så hun stadigvæk ikke blev våd men hun kunne kigge på himmlen som hun nu gjorder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 8:05 am

Gino kiggede forbavset op på Sally. "Vent...det har jeg da aldrig sagt."
Det var han da i hvert fald ni-og-halvfems procent sikker på. Manden under ham gryntede lidt men hver gang han gjorde det skubbede Gino mandens arm længere op af hans ryg til han tiede stille.

Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 8:07 am

"Nåh, jeg syndes du truet mig med at ringe til politiet hvis jeg ikke lod ham være, men okay, selfølig er det okay du påfalder ham smerte" sagde hun og vendte ryggen til ham "Fortæl mig, hvordan er reglerne, og hvem fortalte dig dem?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 8:20 am

"Hør her Sally. Du kan ikke bare gå ud fra at alle kan læse dine tanker eller forstå de situationer de betragter. Fra mit synspunkt så det ud som om du bare havde lagt en stakkels mand ned. Jeg havde ikke alle informationerne og derfor reagerede jeg som jeg gjorde. Og hvad mener du med regler?" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 8:23 am

Sally så på ham "Hvem gav dig ratten til at give mig en lussing" sagde hun stille og så på ham "Jeg forventer ikke du skal læse tanker Gino, men jeg vil bare vide hvem der gav dig ratten til at bestemme hvad der er rigtig og forkert og hvordan det jeg gør er forkert" sagde hun og fik blå øjne "Jeg forstår dig ikke Gino"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 8:38 am

"Jeg tror at hvis alle havde set det samme som jeg gjorde, ville de nok have gjort det samme, du torturerede jo drengen, og hvis du vidste hvor slemt det er ville du forstå. Men lille Sally forstår åbenbart ikke hvordan verdenen fungerer." sagde Gino koldhjertet, fuldstændig ligeglad med hvordan Sally ville få det.
Han havde intet tilovers for hende, den eneste grund til at han reddede hende var fordi han ikke kunne tåle at se folk lide, men den beslutning var han nu også ved at fortryde.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 8:43 am

"Nej jeg ved ikke hvordan Verden fungere" sagde Sally og så på himlen "Jeg blev smidt ind i denne verden med ingen hukomelse for hvem jeg er eller var, det eneste jeg husker er hvordan jeg døde, det samme maridt jeg har vær eneste aften, og om hvordan min krop blev flået fra hindanen langsomt" sagde hun stille og så på himlen "Lidt som min krop er ved at gøre nu" sagde hun der hun mærkede sprækkeene der kom på hendes kind" hun begyndte stille at gå "Så må vel bare lære hvordan verden fungere, eller gå til grunde igen og vente med at komme tilbage til verden igen" sagde hun bare stille, hun vendte sig om og smilte lidt til Gino, hun vidste ikke hvorfor "Det var da rart at møde et lille lys før man lader mørke opsluge en, er det ikke".
Så vendte hun sig om og begyndte bare at gå igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 8:56 am

Gino sagde ikke noget. Han havde virkelig intet tilovers for Sally lige nu. Hun var en mentalt forstyrret pige med vredesproblemer og han ville intet have med hende gøre. Hvis hun bare viste hvad han havde været igennem så ville hun forstå hvorfor han gjorde som han gjorde. Eler ikke, pigen var sikkert psykopat eller sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 8:57 am

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitimeSøn Feb 24, 2013 8:59 am

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Good or bad, who cares //Gino// Empty
IndlægEmne: Sv: Good or bad, who cares //Gino//   Good or bad, who cares //Gino// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Good or bad, who cares //Gino//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nobody cares anymore - Patrick
» you look good// Layla//
» blandt boghylderne >Gino<
» What brings you here good monsieur? (Nikolas)
» mangler penge - Gino

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: