Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Nobody cares anymore - Patrick

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 11:23 am


Sted: Black Bird
Omgivelser: Bugnende af mennesker, dansegulv, champagne og sprut i lange baner, kvinder og mænd alle steder.
Tid: 2:02
Vejret udenfor: Frostklart, koldt og minusgrader.

Niilo sendte bartenderen et skævt smil, lænede sig ind over baren og greb fat i hans krave og trak ham hen til sig og så ham i øjnene. De var mørkeblå som skovsøer, men det var nu ikke derfor han gjorde det. Godt nok havde han drukket, men det var så evigt svært at få fat i dem når der var så mange mennesker, som der jo altid var "I need shots.." sagde han på det amerikanske som alle de andre snakkede. Dog, hvis bartenderen havde haft gode ører og havde lagt mærke til det, ville han have hørt en lille misklang i ordende, en dialekt som hverken stammede fra området eller landet. "Pretty please?" grinede han og slap ham så. Bartenderen var åbenbart ikke nærtagende, for han smilede bare skævt tilbage og nikkede så. Faktisk så var han der alene... eller.. han ventede nogen.. senere, han var gået før dem.. pubcrawl, det var også en af grundende til der var så stopfyldt derinde. Han snusede svagt.. på ydersiden lignede han en engel.. men indeni var han det rene djævelskab.. eller det ville hans far i alt fald påstå. Hans mor var ikke til længere. Det havde hun ikke været i godt og vel 2 år nu. Han fik sine shots, betalte og tog et inden han skuede ud over mængden... såååå mange mennesker! Han fik et af de grønne lys i øjnene og missede med sine egne mod dem, det fik dem til at afgive sådan et komplimentært hvidligt genskær fra sig og han så hurtigt over mod døren.. kom de snar eller hvad? Skulle han starte festen uden dem?
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:09 pm

Patrick klemte sig forbi bordet og ud på gulvet igen, han sendte et kort smil til de smukke kvinder der sad omkring det bord han netop var på vej til at forlade, anden sal.. VIP bord.. altid det bedste. Han gik roligt op mod baren, her var en smule mere roligt end nedenunder, men også kun en lille smule da. Han satte sig på en af de høje bar stole og smilede roligt til en kvindelig bartender der hurtigt kom hen til ham, "Sir?" sagde han og smilede genert til ham. "Hvordan står det til nedenunder?" spurgte han roligt, "Det samme som altid sir" svarede hun roligt. "Jeg tror jeg går ned lidt.. men kan du sørge for at hele mit bord får en omgang mere?" sagde han roligt, og trådte elegant ned fra stolen, han så hende nikke inden han vendte hende ryggen og gik hen til trappen. Han nåede halvvejs ned af trappen til han mødte et ungt par der stod i mørket og spiste hinanden.. frækt.. det ville han også have. Han fortsatte ned af trappen og ud i mylderet af menneske.. her i mørket kunne de selvfølgelig ikke genkende ham, men måske han var heldig hos en bartender. Han bevægede sig op til baren og sneg sig ind ved siden af en ung fyr med mørkt hår. "Halløj" sagde han roligt til fyren og smilede så frem til en bartender, søgte øjenkontakt, det gik dog hurtigere end han havde regnet med.. men han så jo også godt ud? Mhm! "Mr. O'Cullin!" hvinede hun.. rødmende og alting. "Hvad kan jeg hjælpe dig med?!" sagde hun højt, så alt for meget opmærksomhed pludselig ramte Patrick.. jesus woman! Han så kort på den mørkhåret fyr, "I having what he's having" mumlede han bare og sendte hende et skævt smil.. hun faldte nærmest om.. Jezz!!
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 12:42 pm

Niilo tog et shot til.. han havde købt 5, så han skulle nok være dækket ind. Han tjekkede hurtigt tiden.. de burde være her snart. Der bredte sig et tilfredst smil over hans ansigt, det skulle nok blive sjovt! De plejede at sætte gang i den, helt ind til politiet kom.. hah! Han havde også forberedt sig på senere på aftenen hvis det ikke trak ud, så skulle de ud og male en bygning. Eller.. han skulle nok bare stå på hænder et farligt sted som han plejede, for han kunne ikke male og tegne og den slags. Det var de andre bedre til. Han løftede hovedet da en fyr der kom op i baren og standsede ved siden af ham og hilste. Han så ham kort i øjnene og smilede så skævt til ham "Hej" hilste han, og overvejede lidt.. havde han ikke set ham før? Her måske? Avisen? Tv..? Han var en.. Cole.. Colly.. Cullo? Bartenderen hjalp ham lidt på vej og han hævede et øjenbryn og grinede lidt af hendes næsten falset-agtige udbrud.. O'Cullin. Stor inden for bankverdenen vidstnok, eller økonomi, hvad vidste han. Manden havde penge. Han skævede til ham da han bad om det samme som Niilo.. som havde en forkærlighed for lakrids, så det var alle shotsene med. Han fik dem da også.. han.. Mr. O'Cullin. Niilo huskede ikke hans fornavn, manden hed nærmest kun sit efternavn. "Jamen.. så skål da Mr. O'Cullin?" tilbød han og løftede et af sine shots og holdt det op så de kunne skåle. Det kunne godt være manden havde et stort navn.. men kunne han fylde det ud med en stor personlighed? Eller ville han hævde sig som den typiske rigmand?
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 1:09 pm

Patrick smilede roligt til Niilo, han så.. undersøgende ud, gad vide om han fandt noget spænende.. haha! Han tog så op da hans shorts blev serveret, han grinede smørret.. ikke et helt dårligt valg.. selv om han bedst kunne lide at drikke en god rødvin.. altså et glas af det, han var ikke alkoholiker, men han var heller ikke.. ung og.. gik i byen hver fredag og lørdag nat.. njaa. Han så kort på ham, "Patrick" sagde han roligt og sendte ham et skævt smil, inden han valgt og skåle med ham og hældte den første ned, "Mr O'cullin?" mumlede bartenderen, "På vores regning" hviskede hun stille. Han grinede bare.. ja det skulle da bare.. "Og hans" sagde han hurtigt og pegede på Niilo, som han havde vendt sig mod nu. "Ja sir" sagde hun hurtigt og vendte sig væk. "Så hvem er du?" spurgte han roligt og fangede drengens øjne, meget flotte mørkeblå.. hmm.. han kom kort til at tænke på parret på trappen, og kiggede nu på Niilo på en.. lidt mere.. slesk måde.. sendte ham et frækt smil. "Skål" grinede han bare og hældte hurtigt to mere ned. "Venter du på nogen, eller vil du med oven på?" sagde han hurtigt men.. okay nej.. "Okay det lød bedre i mit hoved, hvad jeg mente var at jeg har et VIP bord oven på.. og det kunne være hyggeligt med lidt selskab?" sagde han roligt.. godt så.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 2:07 pm

Niilo skævede overrasket til ham og nikkede så, okay.. han fik en god start af en boss at være. Han håbede ikke det var hans sted, ikke at de havde tænkt sig at smadre det, men når man festede som de gjorde, sååeh.. kunne de godt gå vildt for sig.. det skulle nok blive rigtig sjovt! Men de var sent på den, det foruroligede ham lidt. "Niilo" sagde han så hurtigt, og hældte endnu et shot ned. Uha det sejlede.. Han skævede til bartenderen som vidst var godt og grundig blød i knæene. Det fik ham til at smågrine lidt, og ryste på hovedet. Patrick var dog ikke færdig, og skulle tilbage til sin Möet endnu. Det var nu heller ikke dårligt selvskab. Han så ham i øjnene og smilede skævt "Fortrolige oplysninger.." grinede han og blinkede drillende til ham, men blev dog lidt slået ud af det tilbud der vidst ikke helt var.. tilbuddet. Han bed sig i læben og skævede til sit ur.. de var ikke kommet, han greb sin mobil sendte en hurtig besked og vendte sin fulde opmærksomhed til Patrick igen "Jeg ventede nogen... men.. de kommer vidst lidt senere.." sagde han og trak på skuldrende "You lead the way Patrick" sagde han så og målte ham kort med øjnene, han var.. faktisk ret ung? Det havde han ikke lige umiddelbart set.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeSøn Jan 05, 2014 2:23 pm

Patrick sendte Niilo et frækt smil, og nikkede kort "Niilo" sagde han hurtigt og lod sit bløde blik glide hurtigt op og ned af ham.. måske kunne han blive hans frække.. trappe romance.. for en nat.. haha.. sikkert! Hvis altså Niilo var til den slags.. for det var Patrick.. men det var der ikke nogen der rigtig vidste.. shh.. det er en hemmelighed.. hæh. Han grinede kort.. okay han var helt sikkert til den slags.. det kunne han meget godt lide. Han snuppede hurtige de sidste shots og bunede dem inden han rejste sig. "Du kan komme med mig ind til" sagde han bare roligt og viste ham vej hen til trappen og op og ind i VIP området, hvor han blev stoppet kort, men blev så hurtigt genkendt "Sorry sir" mumlede vagten og lukkede dem ind. Han kiggede hurtigt over til det bord han havde siddet ved før, "Hmm" sagde han roligt.. det var nok bedst hvis de sad sammen med nogen damer, han ville ikke ende på forsiden af et eller andet sladderblad sammen med Niilo.. nej det ville han nok heller ikke bryde sig om. Han viste ham hen til bordet, og to af kvinderne rejste sig og gik.. han præsenterede Niilo til de resterende damer, 3 styks for at være præcist, modeller selvfølgelig.. super modeller.. det bedste af det bedste. "Sid ned Niilo" sagde han hurtigt og klappede på sædet ved siden af sig, "Hvad kunne du tænke dig at drikke?" sagde han og stak ham et menu kort. "Så Niilo.. hvad laver du til hverdag?" spurgte han hurtigt og sendte ham endnu et frækt smil, som han sendte de fleste, så det andre lagde nok ikke det helt store i det. "Mr. O'Cullin.. hvornår skal vi danse?" sprugte en af tøserne.. åh "Patrick" rettede han hende.. for syttende gang.. jesus. "Jeg skal ikke danse, men i piger kan bare slå jer løs.. jeg kigger herfra" sagde han roligt, hvilket fik hende til at rødme lidt, og så gik de ellers op for at slå sig løs på danse gulvet.. alene med søde Niilo.. gad vide hvor gamle han var egentlig.. hm.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 3:43 am

Niilo nikkede, han gik gerne med. I alt fald til han var på! Så var han nok nød til at efterlade selvskaberne ovenpå, som var.. Holy cow. Han havde aldrig set noget lignende! Måske i film, men.. ellers ikke. Modellerne var mindst ligeså høje som ham selv, hvis ikke højere... Også fordi mange af dem havde stiletter på der gjorde dem tårnhøje. Han fulgte med Patrick hen til et bord og smilede til damerne. Der var vidst en kæmpe respekt omkring Mr. O'Cullin.. Patrick. "Tak" sagde han og satte sig ned ved siden af ham og skimmede overfladisk menukortet "Whatever you are having, Mr. O'Cullin" sagde han så, og sendte ham et skævt smil og lod en af damerne overtage det. Han var jo van til at opvarte, flirte.. den slags, det lå til ham, så naturligt som at trække vejret. Han lagde hovedet på skrå og betragtede ham og kom til at grine lidt, okay.. han havde så også drukket før han kom og nu hvor han var der. Men ikke ubehageligt fuld, nej.. han kunne sagtens styre sig. "Hvad jeg laver?" gentog han og legede kort med et efterladt shotglas mellem sine fingre "Jeg laver det samme som dig" sagde han så og smilede drillende til ham "Jeg håndterer andres finansielle interesser, og gør hvad jeg kan for at de er tilfredse med deres investeringer" sagde han og smilede skævt. Det var ikke helt løgn... De finansielle interesser, og investeringer faldt dog som regel inden for enten kaffe eller mad. Han løftede hovedet og så på den af modellerne der spurgte om Patrick ikke ville danse og så den brændende røde farve i hendes ansigt. Han smilede skævt til hende og så efter dem da de forsvandt ud på dansegulvet, og vendte sin opmærksomhed til Patrick igen "De er en eftertragtet mand..?" sagde han med et drillende glimt i øjet.. det var heller ikke nogen stor overraskelse, han var utrolig smuk.. hvor gammel var han egentlig? Han var jo ret successfuld, så han måtte vel være i trediverne? Men han lignede mere en der hørte hjemme i 20'erne.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 9:32 am

Patrick smilede kort og sendte ham et drillende smil, selvfølgelig, Han rakte kort hånden op så en af servicetriserne fik øje på ham, "Sir?" sagde hun da hun kom frem til deres bord, "Gin and tonic" sagde han hurtigt og pegede kort på Niilo "Javel sir" mumlede hun og skyndte sig væk igen, der gik ikke mere end 5 minutter før de fik deres glas, han nikkede hurtigt til hende og vendte sig så mod Niilo.. dansetøserne måtte underholde sig selv. "Aha.. lyder spændende" grinede han og rystede lidt på hovedet "Lyst til at fortælle mig mere om det?" mumlede han, "Eller skal jeg antage dit frække glimt i øjet, og din sparomhed med informationer, betyder du blot er ude efter min krop?" drillede han og sendte ham bare et drillende smil, og rystede så på hovedet "Tell me about it?" hviskede han opmuntrende, og lænede sig frem mod Niilo, "Skal vi tage vores drink med oven på?" hviskede han mod hans øre og smilede frækt.. Det var jo sådan set det han havde ledt efter.. og hvis Niilo var til one-night-stands.. så.. hvorfor ikke? Han var jo en lækker lille en.. slet ikke dårligt nej.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 10:23 am

Niilo var overrasket over serveringstiden gik så hurtigt og stirrede kort på drinken der blev sat foran ham. Han fik dog ikke lov a sidde og undre sig alt for længe før Patricks spørgsmål fik en lidt anden kant til sig, okay Niilo havde heller ikke sparet på flirten.. Han grinede og rakte ud og tog en tår af sin drink "Jeg kan godt fortælle dig mere, jeg antog bare at din egentlige interesse lå andetsteds, men fair nok.." sagde han med et smil og satte glasset fra sig og så ham i øjnene "Jeg er tjener på en lokal restaurant" sagde han så. Mere fik han ikke, ikke at han forventede at Patrick ville dukke op på en lille bitte italiensk restaurant looking for him, men Niilo gav som regel meget få informationer om sig selv for at skåne folk for vidnesbyrden. Hans drengestreger tiltrak sig som regel politiets opmærksomhed, og det var synd hvis det skulle gå ud over folk han kendte eller kunne lide hvis de blev udspurgt om hans fritid som de færreste kendte noget til eller rent faktisk blev anholdt. "Jeg tror den der kender bedst til det er dig" sagde han drillende, og blev siddende da han lænede sig ind til han øre. Niilo drejede hovedet og så ham i øjnene, han skulle ikke rykke sit ansigt meget for at deres næser stødte sammen. Han sendte ham et skævt smil "Hvor fristende det end er... så kan jeg ikke" hviskede han og så ham i øjnene et øjeblik. Han fornemmede sin mobiltelefon vibrere og vidste godt hvad det var.. han var faktisk allerede påkrævet nedenunder igen. Og så gik lyset.
Niilo sad et øjeblik, skrupforvirret før han huskede at det nok var med vilje lyset gik. Ikke for hans skyld, men fordi de havde plottet noget andet udstyr til og det havde midlertidigt taget strømmen "Beklager Patrick" hviskede han og lænede sig kort frem og stjal et kys. Ikke noget vildt, det havde han slet ikke tid til. Men han skulle lige smage hvad rich and famous tasted like.. And you know what? Not bad! Han forstod godt supermodellerne. Så var han væk. Og så kom lyset igen ovenpå! Han nåede nedenunder netop som lyset kom igen. Men ikke det samme lys som sidst, det her var rødt og den musik der pludselig bragede gennem højtalerne var anderledes, men ikke mindre festlig! Bare meget mere bas, meget bedre anlæg! Det var nok det der havde taget strømmen. Han smøg sig gennem mængden til han nær var stødt ind i Ryan. De sendte hinanden to store smil, inden der brød en stemme ind over højtalerne.. kun nedenunder, alt det ovenover var upåvirket.. undtagen vagterne.. de var blevet fanget, bundet og sat ned i lageret. Bare indtil de var færdige. "Are you ready to party?" lød en mekanisk stemme over anlægget og musikken gav et højere brag fra sig. Niilo grinede kort til Ryan og stak ørepropper i ørerne inden han fik en pose af Ryan fyldt med små grønne piller. Ecstacy.
De fik vundet bartenderne over ret hurtigt, og så greb det om sig fra pretty much almindeligt diskotek til noget i nærheden af et rave. Der var vidst ingen af dem der havde forberedt sig på at folk ville synes så godt om de gratis piller, musik med vildere bas og meget meget færre restriktioner. På et tidspunkt stod Niilo på baren og kiggede på.. menneskehavet under sig.. wow. Han skævede til trappen op til VIP logen, den var afspærret for folk der skulle ville ind, men ikke for folk der ville ud. Faktisk tvivlede han på at de ville bemærke noget som helst ovenpå.. måske bassen? Men det ville nok ikke overraske dem. Ryan greb ham i ærmet og trak ham ned til sig "Glemte du ikke dig selv?" råbte han over musikken og trykkede en pille ind i hans håndflade, smilede til ham og forsvandt så ind i mængden. Niilo skævede efter ham og derefter til den lille grønne pille.. skulle han? Han plejede ikke at gøre det fordi han godt kunne lide kontrollen over sig selv, men.. nah fuck it.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeMan Jan 06, 2014 11:37 pm

Patrick kiggede lidt på ham og nikkede så bare roligt "Det gjorde den egentlig også" mumlede han bare kort og sendte ham et sløvt smil, han begyndte at kede sig, og han var egentlig ikke så sjov at være sammen med når han begyndte at kede sig.. desværre så led han bare af nogle ret utrolige humørsvingninger.. Og han havde ikke rigtig noget der ligesom holdte ham tilbage fra af have dem. "Spændende" mumlede han bare og vendte sig lidt om igen, han lod sit blik glide over de dansende piger, og fik meget hurtigt øjenkontakt, hvor herligt. "Hvis jeg nogensinde fik brug for at score mig selv, ville jeg måske undersøge det" grinede han bare og rystede lidt på hovedet af Niilo.. smut nu bare. Han vendte sig kort om og så ham tilbage ind i øjnene "Vi ses Niilo.. smut så med dig" sagde han roligt og smilede kort, han så forvirret rundt da lyset gik ud.. hvad nu? Han smilede så stort og kunne ikke lade være med at grine da Niilo syntes han lige skulle kysse ham.. helt ærligt! "Hyg dig" mumlede han bare og stirrede efter ham som han stak af.. aha.
Han rejste sig langsomt, han ville ikke side længere, han kedet sig jo, han skulle finde på noget andet at lave i en helveds fart, ellers gik det bare ud over dem som arbejde for ham, eller dem som havde valgt at nyde hans selskab i aften.. åh.
Han så hen mod trappen, og så var der noget.. der skete.. han så sig kort omkring, og fik øje på sin egen livvagt i hjørnet, der trådte frem. "Sir.. vi sal have dem ud herfra nu" sagde han og viste vej mod trappen og ned af den. "Hvad forgår der?" spurgte Patrick roligt og så ned af trappen, det larmede utrolig meget.. meget høj bas, meget larm.. skrig af en slags, ikke sikker på om det var glædesudbrud eller om det var klageskrig.. hm.
"Jeg er ikke sikker sir men jeg tror der er nogen der har overtaget stedet, vi må have dig ud" sagde han bare og gentog det sidste. Patrick sukkede og nikkede så bare, "Har i ringet efter nogen?" spurgte han så og smilede så lidt. "Ja sir, politiet er allerede på vej" sagde han roligt. "Godt, så sker der vel ikke noget ved at jeg bliver lidt" sagde han roligt og gik foran Taylor og ned af trappen og ud i helved.. hold da kæft. "Sir!" kunne han høre Taylor kaldte bag ham, men han gled bare hurtigt ind i mængden, hvis politiet var der om lidt, og Taylor holdte øje med ham, så gjorde det vel ikke så meget. Han gensøgte hurtigt lokalet og fik øje på Niilo, der gik ikke lang tid inden stod bag ham og lod sin hånd gribe om hans arm og trække ham bag over ned til sig, "Hey!" sagde han højt, råbte jo.. det blev man nød til. "Er dig dig der har lavet ballade?" spurgte han så og sendte ham et hårdt blik. "Jeg kan ikke lide at miste kontrollen" sagde han så advarende og rystede på hovedet af ham.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 12:05 am

Niilo sank den lille grønne pille og stirrede ud over mængden af mennesker og smilede. Jep, det her.. det her var fedt! Mest af alt fordi de ikke havde mistet kontrollen, folk var glade.. godt nok var der nogen glas der blev smadret og sikkert også nogen ting fra baren der forsvandt, men.. stadig. Det var ikke røget ud af kontrol, nogen ville måske sige at det var tilfældet.. men Niilo havde også lige taget ecstacy, hvis han ikke havde været glad så var han det i alt fald nu. Det var ikke noget han tog særlig ofte, faktisk skete det så sjældent at han kunne tælle års mellemrum, og han havde måske kun taget det 3 gange i sit liv. Men i aften havde han tilladt sig det. Et ryk i ham fik ham ud af sin lille filosofiske overvågning af menneskemængden, og han faldt bagud ned i armene på... Patrick? Hvad lavede han dernede? "Hej!" svarede han eintusiastisk og grinede lidt til ham "Mig?" gentog han og så ham kort i øjnene for at regne ud præcist hvad han tænkte på... hm.. Han virkede ikke ligefrem glad, så det var hans sted? Han trak på skuldrende og tillagde sig et blankt ansigtsudtryk, han ville ikke stå der og give ham en direkte tilståelse, det kunne blive brugt imod ham. Ryan kom pludselig løbende og standsede på den anden side af baren og så på Patrick "You okay?" råbte han til Niilo, som hurtigt nikkede "Jaja" råbte han tilbage. Ryan så kort på Patrick igen og nikkede så. I samme øjeblik kom en anden løbende, denne gang en pige der fik fat i ærmet på Ryan og hviskede ham febrilsk i øret. "Panserne!" sagde han hurtigt. Niilo så på ham og trak vejret dybt, han kunne praktisk talt høre dem.. så måtte de hellere komme ud "Gå!" sagde han til dem, og det tog dem ikke længe at fatte inden de var forsvundet ud af bagdørene. Musikken slog over uden at lyset gik denne gang til den almindelige diskoteksmusik, og han skævede til Patrick "Har du tænkt dig at slippe mig eller skal jeg slæbe dig med?" sagde han. Ikke at han havde tænkt sig at overgive sig, no way. Ligegyldigt hvor højt oppe i samfundet Patrick sad.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 3:50 am

Patrick så kort over på hans ven og smilede kort "Dig og din kæreste?" sagde han roligt og smilede kort til Ryan.. på den måde, ah.. nah.. det gav ikke så god mening, nej.. det troede han ikke, Niilo og hans bedsteven.. hvor upassende var det ikke? At ødelægge en god aften for så mange, for 10 minutters spille tid.. upassende, og dumt. "Det var noget af et stunt.." mumlede han bare og kiggede hen mod døren. "Åh nej" grinede han bare og smilede til Niilo da spurgte om noget.. nej næh nej! "Nej.." sagde han roligt, og i stedet for at slippe ham skubbede han ham længere baglæns op mod den nærmeste mur, og lagde sin anden hånd på hans anden arm, "Tag med mig hjem" sagde han roligt, Patrick var ikke typen der tog et nej for et nej.. nix! Og han ville slet ikke afvises, nej! "Tag med mig hjem eller jeg udlever dig til.. politiet" sagde han roligt og lænede sig frem og ned mod ham, "Der er ingen udvej skat" sagde han smørget, og igennem en af hans evner skabte han nu en illusion af fire vægge der byggede sig op rundt om Patrick og Niilo, så Nillo ikke længere kunne se andre end Patrick, eller høre andet.. som var de i deres eget lille univers.. wii.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 6:37 am

Niilo sendte Patrick et djævelsk smil "Nej." sagde han så hurtigt. Nej, no way. Ikke Ryan. Han var som en storebror, desuden var pigen der lige havde hentet ham hans.. bolleven, eller whatever. Det ville nok ikke have gjort ham særlig rolig at Patrick ikke slap ham, og heller ikke bevægede sig.. Men ecstasyen gjorde ham nok langt mere medgørlig. "Patrick.." begyndte han, og stoppede hurtigt da han hørte hvor ynkeligt det lød. Han fnøs demonstrativt og vred sig en smule da han skubbede ham op af væggen "Hey.. hallå!" udbrød han. Han tabte dog mælet da Patrick sagde at han skulle tage med ham hjem. Han stirrede på ham med store øjne, stod han der og... afpressede ham? Han grinede lidt "Er du seriøs? Står du og afpre.." begyndte han smilende, men... Patrick virkede overraskende seriøs omkring sit tilbud. Han skævede til døren der blev sparket ind, den havde været barrikaderet, og så forstod folk endelig hvad der foregik, og så.. forsvandt det og der var pludselig fire vægge omkring Patrick istedet for baren og menneskerne. En evne? Var han ikke menneskelig?... men.. hvad var han så? Det forvirrede Niilo mere end det burde, men han kunne ikke se hvad Patrick var, eller fornemme det. "Okay.. okay!" sagde han hurtigt, han ville bare gerne ud. "Jeg skal nok.." mumlede han så, og fornemmede Patrick slække på grebet, og murene forsvinde. Fint. Han greb ham i ærmet, for der var mere eller mindre panik derinde på grund af politiet og trak ham med sig ud til baglokalerne hvor bagdørene var at finde og hev ham med udenfor i en baggård bagved. Han trak vejret dybt og kørte kort en hånd gennem sit hår og så lidt på Patrick.. var han virkelig seriøs? Var det hans pris? Men... han kunne jo få hvem som helst derinde, hvorfor.. han rystede på hovedet "Du har ikke en smøg vel?" spurgte han så, han prøvede faktisk at holde op, men lige nu kunne han godt unde sig selv det.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:19 am

Patrick smilede bare kort "Død seriøs.." sagde han roligt, han var ikke typen der var vant til at blive nægtet det han ville have, og lige nu ville han bare have Niilo.. nøgen i sin seng.. Og han skulle nok få ham overtalt på den ene eller den anden måde, jep. Han så sig kort rundt da Niilo trak ham med ud af bagdøren og ud i sådan en gård, han smilede kort, og fandt sin telefon frem, "Taylor" sagde han roligt ind i røret, "Baggården" sagde han så hurtigt og lagde på igen. "En smøg?" sagde han roligt og smilede så bare "Nej jeg ryger ikke.." sagde han så og to sekunder efter kørte en bil frem bag ved dem, en limousine selvfølgelig. Taylor trådte ud fra bag rette "Sir.." sagde han roligt og nikkede kort mod Niilo. "Det her er Niilo han skal med os" sagde han roligt til Taylor, som nikkede og åbnede døren for dem. Han kravlede ind efterfulgt af Niilo, og Taylor lukkede døren igen.. kort efter var de på vej væk derfra. "Skal du ikke skrive til din ven så han ikke bliver nervøs for dig?" sagde han hurtigt og så lidt på Niilo, "Du skal nok lade være med at fortælle hvem du er sammen med, der er ikke nogen der ved noget.. om min intresse af det samme køn" sagde han så en smule alvorligt og sendte ham bare endnu et kort smil.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:35 am

Niilo sukkede tungt, øv... øv... øvøvøvøv. "Øv.." mumlede han så, for at understøtte sine tanker. Men det var der jo ikke noget at gøre noget ved, hvis Patrick ikke røg så kunne han jo ikke tvinge en smøg ud af ham. Niilo røg heller ikke... jo. Han så op da en ret.. buff type kom kørene og trådte ud af limousine, han tog umærkeligt et skridt bagud, men Patrick gik derhen og trådte ind i bilen. Et øjeblik stod han bare og så ind i bilen, før han til sidst kravlede ind efter ham, og fik sat sig ned. Døren smækkede bag ham, og han lod sig synke tilbage mod bilsædet og trak vejret langt ned i lungerne inden han drejede hovedet mod Patrick. Hvad nu hvis Patrick ikke vidste at Niilo ikke var noget menneske? Ligesom han.. stadig ikke vidste hvad Patrick var. Han smilede lidt til ham, og så kort ned på sine hænder.. aha. Så nu havde han altså noget på ham, ligesom Patrick havde noget på Niilo. "Fint." sagde han så "Jeg er heller ikke interesseret i at komme i medierne.. eller blive hængt ud for den sags skyld som Mr. O'Cullins one night stand, if you don't tell, I don't." sagde han og skubbede sine sko af og trak sine ben op til sig på sædet og drejede sig så han sad med ryggen op af bildøren og rystede på hovedet "Hvis jeg skriver til Ryan så vil han tro der er noget galt.. stilhed efter sådan noget er vigtigt" sagde han og smilede kort til ham. "Så.." sagde han og rykkede lidt tættere på, på trods af sele og måde at sidde på, og naturligvis også sine ben... okay, han kom måske højst et par centimeter tættere på.. men stadig. Han stirrede ham i øjnene et øjeblik "Hvornår fortæller du mig hvad du er?" sagde han så nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 10:14 am

Patrick så kort på ham, "Han bider ikke, det er bare Taylor" sagde han roligt, hans chauffør og livvagt, han var en rolig og behagelig mand, og så vidste de næsten altid hvad hinanden tænkte og det var rart, når man skulle planlægge noget. Han nikkede kort, egentlig så var det ikke helt sandt, men Niilo skulle ikke stå og ryge, slet ikke når Patrick skulle kysse ham, og han måtte faktisk også gerne være i god form hvis han skulle bestemme, så kunne han holde til en hel del mere, og det var jo meget hyggeligt. Han grinede hurtigt "Nej det tænkte jeg nok" sagde han bare og sendte ham et drillende smil, det var de færreste der havde lyst til det, det var sommetider noget af et mareridt. "Aha" sagde han bare og nikkede, fint. Han så lidt på Niilo der så sig om efter selen, "Der er ikke nogen sele i den her bil" sagde han så bare og rykkede også lidt tætter på Niilo da han rykkede ind mod ham. "Hvad jeg er?" sagde han stille, "Jeg synes du er blevet noget så snaksaglig.. men du burde vide det altså ikke er derfor jeg ville have dig med hjem.. kom her engang i stedet" sagde han bare og lod sine fingre glide op over has hals og lukkede sig om hans hage og trak ham endnu tætter på og pressede sine læber mod Niilos.. mhmm.. sikke nogen dejlige læber.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 10:34 am

Niilo fugtede kort sine læber og ned på sine knæ "Nej okay.." sagde han, det gjorde vel heller ikke så meget hvis de kørte galt, han ville i hvertfald ikke dø af det. Det ville dog være en skam med Taylor og Patrick. Ville Patrick dø af det? Han svarede ikke på spørgsmålet om hvad han var, så Niilo kunne ikke regne det ud. Han blev dog hurtigt distraheret af noget andet, da Patrick pludselig også kom tættere på. Det fik ham til at smile svagt "What's the matter knowing a bit about the one, who are gonna fuck you senseless later on?" drillede han og mærkede hans læber mod sine. Det fik det til at kilde ned langs hans rygrad, okay.. måske var han lidt fristende, han smagte i alt fald ret godt. No doubt there. Han lænede sig lidt tættere ind i kysset og rykkede lidt på sig så han kom tættere på. Sandt at sige så havde han gjort det her meget.. få gange. Så han var ikke helt sikker på om han gjorde det rigtigt, det stoppede ham dog ikke. Sex lå i hans gener som en god ting. Dæmoner havde vidst ret stor virilitet havde han vidst læst et sted.. engang. Han fik manøvret sig op og sidde overskrævs på Patricks skød uden at slippe hans læber, for whatever he was.. så kunne han i hvertfald kysse!
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 11:06 am

Patrick grinede lidt og rystede på hovedet af ham, "Mhmm.. jeg kan ikke lide at snakke" mumlede han så bare, det var sandt, han hadet at snakke, bestemt om sig selv, men hvis han dog skulle snakke om noget så var det altid om arbejde, og han var ret sikker på at Niilo ikke ville finde det specielt intersant. Han lod ham kravle op, selv om han godt lagde mærke til bilen der stoppede op.. ups. "Sir?" sagde Taylor roligt der havde åbnet døren ind til dem og stod der så høfligt man nu kunne i sådan en sitation. "Ja vi kommer nu" mumlede Patrick og slap Niilo, og skubbede ham roligt ned af sig. Han trådte ud på gaden og gik hen til dobbelt dørene, som en dørman åbnede op for dem, "Mr. O'Cullin velkommen tilbage sir!" sagde han roligt og nikkede til Niilo som gik bag ved Patrick, "kom så du" sagde han roligt og trådte ind i den store hall, og gik roligt gennem den og hen til elevatoren.. meget meget fint. Han trådte ind sammen med Niilo.. Taylor var ved at parkere. Han tryppede på knappen med PH stående.. Penthouse.. mh! "Hva så?" sagde han drillende og vendte sig mod Niilo.. der var jo lige et lille stykke op.. eller.. et par minutter.. hæh. "Har du nogen regler?" sagde han roligt og sendte ham et kort blik, det blev han nød til lige at have styr på.. mhm. Han ville ikke krænke ham.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 11:22 am

Niilo lod sig skubbe ned og smuttede derefter ud af bilen og tørrede sig kort om munden og så kort på Taylor, han måtte vel også være van til lidt af hvert.. Han pustede kort ud inden han kom over til døren.. okay, kyssede alle ham i røven på den måde? "Sup" sagde han bare idet de gik forbi dørmanden. Han fulgte med ind i elevatoren og så kort rundt inden i den, inden han lænede sig mod en af elevatorernes vægge og så på Patrick "Jeg forventede ikke du havde et lille hus i forstaderne.." sagde han og smilede skævt til ham. Han hævede et øjenbryn og så overrasket på ham.. regler. Niilo trak vejret dybt øh ja.. jo. "Så længe du ikke slår mig, så tror jeg vi kommer fint fra start.." sagde han så og smilede lidt til ham. Det ville ikke se særlig pænt ud at komme på arbejde med et blåt øje, det var en pæn restaurant. "Got any rules yourself?" spurgte han så og lagde hovedet på skrå. Der var sådan en sær.. elevatormusak i baggrunden. Og pludselig slog det ham at han ikke anede hvor han var, han havde ikke lagt mærke til det på vejen.. åh fuck. Fuck altså. Fuck. Han kunne jo ikke bare.. flyve nabolaget tyndt nu eller senere.. Nåmen.. der måtte være en station eller en bus i nærheden der kunne tage ham ned til midtbyen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 11:37 am

Patrick smilede bare lige kort til Niilo og nikkede bare "Nja" mumlede han bare, faktisk var det her ikke det eneste sted han ejede, han havde også et sommerhus, og et hus i New York og så et i spanien.. hmm. Han så kort på ham og nikkede så, "Ingen spanking" sagde han så drillende, han var ikke sikker på hvad han mente med at slå, han måtte vel godt give ham et kærligt klask i røven ikke? "Skal bare vide om du har nogen kønssygedomme.. burde jeg tage kondom på?" spurgte han så bare roligt og lagde hovedet på skrå, da det egentlig klingede og de trådte ud i en stor entre. Han gik roligt hen til hoveddøren og satte nøglen i imens han låste op. "Og så er jeg ikke til vanilje-sex" sagde han hurtigt og smilede til ham, altså standart stilling.. nix, det var for romantisk.. agtigt.. til han kunne håndtere det. Han åbnede døren op og gik inden for han han klædte sig af, altså med jakke og sko. "Entre" sagde han roligt, åbnede en dør "badeværelse.." mumlede han og gik så en tur gennem lejlighedens vigtigste lokaler, "Og så er der nedenunder.. gæste soveværelse, biblotek, arbejdsværelse.. den slags ting" Sagde han hurtigt og viste ham ind i stuen, "Vil du have en drink?" spurgte han så kort og nikkede mod den fine bar han havde indrettet i stueen.. det var jo en mande lejlighed.. så alt var i mørkt træ, og dog med store himmel vinduer, så der kom masser af lys ind.. men ellers mursten, mørkt træ og sort-hvid møbler.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 11:57 am

Niilo så på ham og smilede kort "Spanking er ikke udelukket, jeg snakker mere om egentlige tæv, whaddaya' know.. nogen mennesker tænder på den slags" sagde han. Han rystede på hovedet "Jeg er clean.." sagde han "Men jeg kan godt lide ideen om at bruge et kondom.. makes sense, safe sex and all, så kan du også være på den sikre side" sagde han og blinkede drillende til ham. Selvfølgelig havde han ikke nogen sex sygdomme, han var ikke et svin der kneppede alt der trak vejret uden at bruge beskyttelse. Men det gjorde det også mindre intimt, og det satte Niilo faktisk pris på i denne sammenhæng. "Minus vanilje, got it." sagde han hurtigt og fulgte med ham ud af elevatoren og med hen til hoveddøren. Han lod sig glide ud af sine sko igen, som han kun nødtørftigt havde kastet på i farten.. og sin jakke inden han gik med Patrick og så sig omkring i den store lejlighed... wow. "Flot.." mumlede han stille og så på Patrick og rystede på hovedet "Nej ellers tak.. jeg vil godt lige låne badeværelset though.." sagde han så og smilede kort til ham "Jeg.. møder dig bare her.. eller i soveværelset" sagde han hurtigt og gik tilbage igennem lejligheden og ud på badeværelset og lænede kort ryggen mod badeværelsedøren og gned sig i ansigtet.. okay... okay... her var han.. Han pustede ud og gik kort over og så sig selv i det store spejl, og tændte for vandet og skyllede sit ansigt og drak lidt vand og fandt et håndklæde som han tørrede sig med, inden han lagde det pænt sammen og gik så ud igen, og tilbage til stuen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTirs Jan 07, 2014 9:51 pm

Patrick så op på ham og grinede så bare.. aha.. så et kærligt klap i røven var helt fint? Haha han var sgu lidt sød alligevel.. Hm. "Det skal jeg nok huske på søde" hviskede han drillende og nikkede så bare.. han hadet ellers at skulle bruge det.. følelsen var bare ikke helt den samme med det på. "Er du sikker på det er nødvendigt så?" spurgte han hurtigt, han ville lige være sikker, men han skulle nok bruge det hvis Niilo ville have det på den måde. "Fedt" sagde han bare og så lidt efter ham.. okay.. men først skulle der altså lige skrues op for varmen.. der var meget koldt imellem dem.. sådan fik de det aldrig til at fungere. Han kiggede lidt mod badeværelset "Jep" sagde han bare stille og gik vider fra stuen og ind i soveværelset, der var den her slags vinduer mellem næsten alle værelse så man kunne se ind i de forskellige værelser, det var faktisk meget rart.. man kunne være lidt alle stedet på en gang. Han rullede dog vinduerne ud til for, med sådan nogen automatiske gardiner er kørte langs vinduet. Inden han gik over og satte noget musik på og skruede lidt ned så det bare var baggrunds musik, og så dæmpede han lyset lidt. Da han så op igen fik han øje på Niilo gennem døren og smilede bare, "Kom herind" sagde han blidt og ventede til Niilo kom hen til ham, inden han trak ham over på sengen og skubbede ham ned og side ved siden af ham, så de sad sammen på sengen. Han skubbede sig lidt bag ud så han fik benene op også. "Så.. Niilo.. hvad skal jeg sige for at gøre dig mindre nervøs?" sagde han og sendte ham et frækt blik.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeOns Jan 08, 2014 5:28 am

Niilo skævede til ham og kløede sig lidt i nakken. Han ville helst.. ja, med. "Jeg kan godt lide at tænke på det som nødvendigt" mumlede han helt stille og sendte ham faktisk et lidt undskyldende blik, så Patrick muligvis ikke hørte det. Han smugkiggede lidt på ham da han vendte ryggen til og gik ind i soveværelset. Han var.. virkelig pæn. Smuk faktisk, så på det punkt gjorde det ham ikke så meget at skulle dele lagen med ham, men.. Hvad hvis Patrick var sådan en uhyggelig fætter der godt kunne lide at kvælning og sådan noget? Han trak vejret dybt, slap nu af Niilo.. hvis der er nogen der er uhyggelig her, må det da være dig. Han så lidt rundt, han kunne høre musik, men var ikke helt sikker på hvor det kom fra. Han nåede præcis lige at komme ind i soveværelset før han snublede over sine egne fødder og praktisk talt faldt lige ned i skødet på Patrick. Han rødmede som en tomat, og fik hurtigt kravlet op i sengen og sat sig ordentligt og rømmede sig diskret. Det virkede ikke som om han havde skadet Patrick heldigvis, med sine uheldigheder. "N-nervøs?" gentog han, okay, det her lignede ham ikke, han havde altid selvtilliden i top, hvad var det han gjorde ved ham? "Jeg er ikke nervøs.." tilføjede han så hurtigt, og smilede til ham. Han overvejede at prøve at overtale ham til at fortælle ham hvad det var han var... men, det var måske ikke lige det han skulle fiske efter for at få ham til at bløde op. Hmm.. "Hvad du skal sige.." hviskede han og smilede så skævt, inden han lænede sig ind til ham og fik trykket ham ned og ligge og satte sig på hans mave "Måske kunne du sige at.." begyndte han og smilede drillende og lænede sig ned til ham "At jeg var lækker ooog..." grinede han stille "Du ikke kunne forestille dig at være her med nooogen anden" drillede han og kyssede ham på kinden, inden han lænede sig helt ned til hans øre "Ellers kan du jo... prøve dig frem?" mumlede han og nappede ham i øreflippen.
Tilbage til toppen Go down
Dave

Dave


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 934

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 9:09 am

Patrick smilede bare hurtigt "Forstågeligt. og så kan vi skippe det alvorlige nu" sagde han hurtigt og sendte ham så et frækt blik.. nu gad han ikke det der høfligheds.. noget.. i den tone, nu skulle de lige.. bløde lidt op, og lidt i fart, ellers ville det blive akavet og underligt.. og det skulle det bestemt ikke, det var Patrick ikke til den slags. Han betragtede den tydelige rødmen der gled frem på Niilo's kinder.. en lille svaghed.. åh.. det fik ham til at smile stort, "Det klær dig.." hviskede han stille og lod to fingre glide over hans kind, over på den røde streg. "Det behøver du heller ikke være" sagde han roligt, og smilede lidt til ham.. sødt.. han kunne godt lide at han også var lidt uskyldig og sød, i stedet for den der masken som han tog på en gang imellem.. lod som om han var lidt mere stræk i sindet.. end han måske var.. han kunne godt knække ham.. her var det Patrick der havde kontrollen. "Aha?" sagde han roligt "Det lyder en smule romantisk Niilo.. et glemte du lige at fortælle mig at du var til" grinede han drillende, "Mhmm synes du er lækker.. og frækt.. og ret sød også.. og du er den eneste jeg kunne forstille mig at kneppe hele natten med i nat.." grinede han så og sendte ham et frækt blik "tæt nok på?" mumlede han bare og tog fat i Niilos overarme og skubbede ham ned på ryggen og kravlede langsomt ind over ham, "Jeg kan godt lide kontrol" hviskede han stille og bukkede sig ned o trykkede sine læber mod hans.. stille og roligt ikke? De havde da ikke travlt.
Tilbage til toppen Go down
J

J


Race : Vampyr
Tilmeldings dato : 18/11/12
Antal indlæg : 972

Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitimeTors Jan 09, 2014 1:11 pm

Niilo så spørgende på ham da han snakkede om... Han skævede til hans hånd, og varmen i sine kinder og... Oh. Det fik ham kun til at rødme mere, argh! Nej! Nngaargh. Godt han ikke sagde den slags lyde højt.. folk ville jo tro han ikke var rigtig klog. Det var han måske heller ikke.. høh. Han tabte lidt pusten da han kaldte ham romantisk... what. WHAT. "Nej jeg.." begyndte han stille, Patrick gjorde det ikke nemt for ham at slippe af med hverken rødmen eller noget som helst andet lige nu. Det fik ham dog alligevel til at give et lille fnys af et grin fra sig og rystede kort på hovedet, mens han smilede lidt. "Det var lidt af et løfte.." hviskede han og hævede drillende et øjenbryn, men var alligevel lidt imponeret af ham.. Sjovt. "Sounds good.. perfect" smilede han, og blev vendt rundt så han endte nederst og så op på ham. Kontrol? Å.. O.. Okay. Han havde mere travlt med fornemmelsen af bløde læber mod sine egne, end tanker.. sine tanker.. overflødige. Han trykkede sig lidt op imod ham.. han var temmelig langt væk jo! Han gengældte hans kys, lod det ovenikøbet udvikle sig en smule.. Han vedblev overrasket over hvor bløde Patricks læber var, og velformede.. mmhm. Bedste kys i lang tid, det måtte han give ham. Han lod en hånd glide op og strøg langsomt sine fingre nedover hans skjorte, fulgte knapperne en af gangen med fingrene uden at åbne dem.. nejnej, de havde ikke travlt, det var vidst først morgen om mange timer.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nobody cares anymore - Patrick Empty
IndlægEmne: Sv: Nobody cares anymore - Patrick   Nobody cares anymore - Patrick Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nobody cares anymore - Patrick
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Good or bad, who cares //Gino//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Black Bird-
Gå til: