|
| Take me away ~ Stephen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 1:54 am | |
| " du er godt nok krævende..." Sagde hun og vendte tilbage til køkkenet med hans glas, hvor indholdet blev kasseret i vasken, og glasset fyldt påny med god vin. Blondinen gik ind og satte sig meget,tæt op ad Stephen i sofaen..." er det virkelig det? Jeg troede da ellers Gud af alle ville ønske at vi delte ud af os selv, og ikke var fedtet" Millicent satte glasset forsigtigt op til Stephens læber, og løftede det så indholdet ville ryge ned i hans mund...hvis han altsår adskildte sine smukke læber, ellers ville det ryge ned af hans hage som et 11 tal og videre ned af blusen. " Hmmm jamen så er det jo godt det ikke er gud der er i min dagligstue lige nu....for er der noget jeg elsker er det en lækker pige" drillede hun Stephen og satte hans glas fra sig, på sofabordet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 6:31 am | |
| "Nej, det siger han bare fordi at så er der flere der tror ham, inderst inde ved han at det er dybt forkert." Forklarede Stephen, inden en god rødvin blev hældt i ham. Da han havde fået hvad han skulle have, fortsatte han: "Gud er alle steder, han våger os nu, når du ligger i din seng og når du har hed sex med din heldige partner." Han drejede hoved mod den gnuppende Millicent. "Hvis jeg nu smider tøjet, vil du så stadig være homoseksuel eller kunne jeg lokke dig til at blive hetro for en stund, så vi kan overbevise min læge." Det var jo det det hele handlede om. "Vi kan bare sige det er et one night stand." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 6:38 am | |
| " Er det forkert ligefrem, sig mig lige....ham gud, er han snerpet eller hvad? nå, men det er jo hans tab, jeg mener ...ingen sport i to'eren til ham". Hun kæmpede for at se alvorlig ud, men det lykkedes faktisk nogenlunde. " så han ser alt? Han er en smule kinky synes jeg" lo hun stille , sikke dog en vor herre. " Hmmm smide tøjet? Du lovede et bal og dans og al muligt, hvad skete der lige med det?" Hun foldede sine arme over kors, og skulle se striks ud...." Hmmm men så må jeg vel nøjes med dig ...nøgen" sagde hun mut, men hendes øjnene glimtrede.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 6:43 am | |
| "Jamen jeg vil gerne invitere dig med til bal, det skal jeg i næste uge sammen med min læge, så hende må du altså lige kæmpe med. Jeg lover at hvis du vinder, skal vi danse til dine fødder bløder." At undgå at smide tøjet passede Stephen fint, for det havde han efterhånden gjort så mange gange på ganske kort tid, i modsætning til Millicent. "Hvad har jeg mere lovet dig end bal? Du siger alt muligt, det tror jeg næppe og du svarede ikke på mit spørgsmål, men pyt. Min læge skal nok blive mobset." Han tænkte scenen igennem, men måtte erkende det var lidt svært at se to Millicenter' stå og hyle af hinanden, men på den anden side. Det kunne umuligt se så meget anderledes ud end fra andre kvinder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 7:32 am | |
| Millicent skar en lille utilfreds grimasse.Det var dog elt utroligt som Stephen masede sig frem. Her troede hun at han ville være sød og blid som et lille lam, men istedet komanderede han og var meget....kontakt. " Fint....one night stand it is....du ville heller aldrig blive inviteret til anden omgang...." Ja, det var så nok ikke helt så sandt, hun ville nok have svært ved at overholde det, men det behøvede den fremmede jo ikke at vide om blondinen. Hun lænede sig mageligt tilbage i sofaen og sagde , så nøgternt det lod sig gøre... " Jamen , så tag du bare tøjet af" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 7:48 am | |
| "Jeg har lige lovet dig at gå med til bal, skal jeg nu også smide tøjet?" Det var han ikke specielt tilfreds med, især fordi han lige havde troet han slap for det. "Du sagde nøgen eller bal, jeg valgte bal, så nu har du altså ikke mere til gode." Han stak næsten fornærmet næsen i sky, men undlod det. Det var ikke ham der skulle lege feminin, men blondine dumme Millicent. Selv satte han også sig godt til rette og havde ikke planer om at flytte sig i den næste tid, ikke hvis han kunne slippe for det. Han ville ikke tabe eller klæde sig af, selvom han fik en meget god idé. Hun kunne klæde ham af, men så ville han stadig ende nøgen og det handlede om ikke at være nøgen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 7:51 am | |
| Hun pustede blidt ind i hans øre og nappede til hans øreflip..." Okay som du vil" Hun smilede sødt og sagde så meget muntret" men jeg lover dig at det bliver så godt som umuligt for dig, at forfører mig med tøj på" sagde hun drillende. millicent trak lidt i hans luse, som for at sende lidt signaler... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 7:56 am | |
| "Hvem siger dog jeg vil forføre dig?" Et forsøg på at se overrasket ud, dukkede op på Stephens ansigt, mens han stirrede på hende som var hun kommet fra Venus. "Men, jeg tror måske jeg har en måde at forføre dig på alligevel, uden at jeg smider tøjet." Han greb fat i Millicent og trak hende op på sit skød, hvor han satte hende så hun sad godt, før han begyndte at instruere ved kort og godt at åbne hendes kjole bagpå. "Se, nu smider du tøjet for mig og på den måde bliver dybt forført, fordi det er mig det er mig der trækker dig af tøjet." Fortalte han og ville trække hendes kjole op over hoved, hvis det lod sig gøre. Hvis hun indvilligede i det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 8:09 am | |
| Uh ha...blondin var fanget i sin egen- eller lægens fælde.Hun kunne jo ikke vide at lægen havde forlangt en blondine skulle forføres, for at hende på skærmen ville overleve at Stephen bagte på hende.( forvirret?...øh næsten ikke) " Nåå, nej det var bare al den snak om ...hvilke partner man" hun stoppede og så på ham, hun kunne se på ham at han udtænkte et eller andet. Og da han trak hende op på sit skød, sank hendes muligheder for at vinde en smule ned. Han spillede bare SÅ unfair. Millicent lukkede øjnene , langsomt, da han lynede ned i hendes kjole og den gled først ned over skuldrene for derefter at blive trukket op over hendes hoved. " hvorfor gør du det...du leger jo med ...ild" sagde hun og forsøgte lyde upåvirket af hans handlinger, men sandheden var at det prikkede i huden, på hele hende krop og den skreg hans navn.Men ikke om hun ville indrømme det. Hendes vejrtrækning blev hurtigere, og hun havde svært ved at se ham i øjnene. " det var rart...jeg svedte lidt" sagde hun og forbannede den lidt hæse stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 8:18 am | |
| En lydløs latter slap ud fra Stephen, der lage kjolen pænt ved siden af sig og forsøgte ihærdigt at smøre smilet af sine læber. "Ja, vil du ikke smide lidt mere for mig, så er du bare dejlig." Han anede ikke hvordan sætning overhoved var kommet ud af hans mund, men forsøgte at distrahere hende ved at forsøge at nå hendes læber, så de kunne blive presset sammen forhåbentligt før hun kom længere ind på emnet og satte spørgsmålstegn ved hans ord. Hvis han fik den store ære, ville han ligge ligge armen omkring Millicent og uddybe kysset, med fuld koncentration, før han gav sig i gang med hendes BH, som han åbnede. Endnu var han ikke ferm til det, men nu havde han fået lidt øvelse af det, på det sidste, så fremad gik øvningen. "Sveder du stadig? Vi kan gå ud og tage et bad, så får du mig nøgen." Lokkede han med. Et bad var måske ikke det der stod øverst på behovlisten, men kunne det ikke være forførende at være i bad sammen med en anden som man ikke elskede. Det håbede han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 10:36 am | |
| Millicents indre begyndte at vride sig, men det var ikke på en ubehagelig måde. Smertefuld - måske, men på en uforstående sød vis. Hendes øjne en smule større , da han opfordrede til at tage mere af- for ham. Hun følte sig fanget, indfanget af ham.. Hans ord, hans duft, hans øjne og han hænder. Stephen lukkede hendes formodede protest inde, og forseglede dens udgang med et kys. Millicent havde Ingen erfaring at trække på, når han legede med hende som nu, for oh jo... Henviste det! Hun klynkede svagt, lagde hænderne i hans nakke , og begyndte at nusse da han uddybede kysset og åbnede hendes bh. Den gled lydløst fra hendes ryg og hun trak kort en arm væk og ud af den, så den lille sag nu kun hang fra det ene håndled. Millicent skubbede underlivet mere ind mod ham og legede med tungen over hans læber. " bad... Vil du i bad? Hvis det får dig ud af dit kluns?" Sagde hun og følte hun netop havde sat en pistol for eget hoved. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 10:48 am | |
| "Ja, uden tøj, jeg syntes mit tøj er blevet vådt nok for denne ferie, men vi kan også bare blive hængende her inde." Stephen lod sig falde tilbage igen, så han lige kunne skabe lidt mere luft mellem dem. Så slap han for at føle at han snakkede med et par læber, men faktisk havde en person at tale til. "Lad os bare blive her, for så slipper jeg for at smide tøjet, du har også overhalet mig, så det er ligegyldigt." Han gav et stort smil fra sig og ville give endnu et kys, hvis han kunne få tilladelse til det, ellers ville hun bare få et meget afventende udtryk for kys ville han have, koste hvad koste ville! "Lige for status opgørelse, du er ikke faldet for mig endnu eller sidder du bare mere eller mindre nøgen foran mig fordi at jeg er så uimodstålig og charmerende at du ved at du er længere ude end du kan bunde og snart drukner i min skønhed?" Jaja, når han nu var i gang, kunne han lige så godt fortsætte i samme gade til den sluttede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 10:59 am | |
| " Er det vådt? ... En smule tidligt " sagde hun flabet og kiggede ned på englens lynlås. Han skulle ikke tro sejren var i hus , endnu. Stephen spillede igen op og Millicent viftede afværgede med en hånd og forsøgte ihærdigt at ignorerer bh'en der hang og dinglende fra håndledet. " faldet for dig? Please .. Altsår .. Jeg sagde jo at jeg var varm, hører du ikke efter- eller distraherer noget dig ?" Spurgte hun og nej... Ingen kys til Stephen . Hun gled med af ham , og sad kun i sine trusser. " Stephen ... Din tur. Af med bukserne " Hun ændrede igen position, til mellem hans ben og hvis han ikke jog hende væk, ville hun åbne knap og lynlås og trække bukserne ned overhofmesterinde , lår og ben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Søn Nov 04, 2012 10:15 pm | |
| Stephen blev dybt dybt skuffet da Millicent blondinen afviste ham. "Det ville min læge aldrig have gjort!" Måske skulle han smutte og så få sin læge, hun var i det mindste lettere at have med at gøre når det handlede om at kysse og langt mere taknemlig. "Nej." Han blev stædig og lage armene over kors og hvis hun alligevel forsøgte at fjerne hans bukser, ville han hale dem op lige så hurtigt som hun fik dem ned. Det kunne hun godt glemme alt om. Nu havde hun fået sit pokkers bal, så ville han også beholde tøjet på. "Jeg smider kun bukserne hvis du siger at du er forelsket i mig og mener det." Det var hans krav, så måtte hun gøre med dem som hun ville, enten lovede hun det og fik bukserne af eller også så skete der absolut ingen ting hvis det stod til Stephen og det gjorde det! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 1:20 am | |
| Det var så et skridt tilbage, efter at have gået to frem. Stephen hankede fint op i hans bukser og blondinen så misfornøjet til. " Hør.." Begyndte hun...." Du ..." Men hun gik istå. Det var ikke helt fair at hun skulle side her i det rene ingenting, så hun måtte have ham på samme niveau- nøgenheds niveauet- så det blev en fair fight. Og så kommer det morsomme....for at fighte fair måtte hun benytte ufine triks. Så hun kom på plads på hans skød, endnu en gang og begyndt at sende små kys op af hans hals og presse sin bare overkrop op af ham.Både fordi det føltes dejligt, og for at skærme sig selv for ' al for meget kiggeri'. " Kom nu Stephen....tag det af " spandt hun for ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 2:15 am | |
| Endnu en triumf var i hus. Stephen var godt nok en smugle forundret over at Millicent ikke var mere ihærdig med at få ham til at smide tøjet og det viste sig også - desværre - at han havde solgt skindet før bjørnen var skudt. Ingen tvivl om at han nød hun gjorde det ekstra ud af det, men han var også sikker på at hun kunne give ham mere hvis han pressede lidt. "Prøv at skrue lidt mere på, så kan det være jeg føjer mig." Drillede han mens et spørgsmål satte en spire i hans hoved. Det kunne umuligt passe at det var så let at forføre nogle, så let at de ligefrem byttede plads og han blev den der skulle forføres og blondinen den der forførte. Det lød helt galt, men dejligt, så han holdte det tæt ind til kroppen, af frygt for at det skulle ændre sig. Det hele var fint som det var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 2:31 am | |
| " tag det af... Og gå ud i badet, så lover jeg at der sker ting og sager " kurrede hun videre og drejede sit ansigt lidt , så hendes læber strejfede hans, i et meget flygtigt kys. " Vil du lade mig sider her... Nærmest i min føde dragt eller vil du gøre noget ved det , som at komme ud af tøjet og ud i bad?" Spurgte hun og kyssede ham igen blødt og med løfter om mere, selv om hun trak sig væk. Det var muligt at Stephen troede sejren var hans, men hun var slet ikke færdig og han ville nok finde ud af det... Snart. " Kom nu sweetie ..." Hun ville ikke sige de ord han var ude efter , slet ikke sålænge han sad med de fleste stik. Nu skulle stillingen først lige ændres, med fordel til blondinen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 2:42 am | |
| Det var ikke helt som Stephen først havde ønsket, men måske ville han få det. Kun derfor rejste han sig endeligt op, efter hendes indsmigrende ord og smed tøjet da han var kommet ud på badeværelset. I modsætning til hende, smed han det ikke inde i stuen, for stribning havde han allerede gjort et par gange og endda også leget undertøjs model. Det var helt hårdt at være i sommerhus. Efter at være trådt ind i bruseren, kom han pludselig i tanke om håndklædet eller ... det huske han før han trådte ind, men hvis han skulle have Millicent med sig, måtte han spille sine kort rigtigt. "Kan du ikke lige hente mig et håndklæde, kom ind uden." Måtte han indrømme. Han var meget omhyggelig med at hun godt kunne høre lyden af bruseren, så virkede det hele lidt mere troværdigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 3:39 am | |
| Naturligvis havde hun planlagt at tage tøj på så snart han var derude, men et håndklædet kunne hun da unde ham. Og da bruseren allerede løb og hun ikke ville pjaskes på, var hun snedig nok til at vente med at trække kjolen på, da han helt sikkert ville sprøjte på hende. Så hun fandt et stort blødt håndklæde, åbnede forsigtigt for bare at kaste det ind så det landede på reolen. " her ... Skal du vaskes på ryggen ?" Røg det ud af hendes mund. Hendes krop arbejde ikke helt sammen med hendes hjerne så det ud til. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 4:10 am | |
| Skrubbes på ryggen var da et tilbud han umuligt kunne afslå. "Meget gerne." Et veltilfreds smil lå på hans læber. Millicent gjorde det endnu lettere for ham, end hvad Stephen først havde troet. Da hun kom ind for rækkevide, trak han ivrigt hende rasten af vejeren ind under bruseren, hvor hun lige fik en hurtig tur, før han beslutsom placerede hende op af væggen, hvor hun ikke kunne slippe væk. Med hænderne mod væggen på hver side af hende og sin våde krop næsten presset op af Millicent, sikrede han sig at hun ikke kunne flygte nogle steder - med mindre hun havde et trick i ærmet - og krævede sit kys som han ikke havde fået fra før. Han gjorde sig ikke den ulejlighed at spørge først, det så han ikke som nødvendigt. "Eller nej, du behøver faktisk ikke skrubbe mig på ryggen." Ombestemte han sig og gav et beklagende smil fra sig, selvom det ikke rigtig gjorde ham noget, ikke det fjerneste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 7:18 am | |
| Hun troede hun var snedig, men slet ikke udspekuleret nok til at følge med ham. Hun skændte på ham, den korte vej til under bruseren " nææ...nej, slip mig så" hvinede hun, og prøvede at vriste sig fri, men han holdte bare fast. Ind under bruseren bev hun slæbt, kun i hendes trusser, og man kunne roligt sige at hun ikke var vant til at ende rundt foran hm uden tøj på...og slet ikke i våd tilstand. Med vandet silende ned over dem begge, blev hun presset op af vægen, men Stephen over sig. På det tidspunkt var hun ved st koge over af alle de følelser han satte i gang i hende. Mon han vidste det? Vidste hvor stærk den blandning var, når man både var usikker og en smule genert og samtidig blev sat i brand ? Hvordan skulle hun nogen sinde få kontrol over det her. Han var musikeren, hun dansede efter hans melodi... Millicent lagde en hånd på hver af hans overarme.Hun var ret påvirket af han stod der...sådan...og hun mtte bare forsøge se ud til det ikke rørte hende. Hendes hænder lukkede sig , så meget de kunne nå, omkring hans flotte arme og hun så på ham, da han uden videre lænede sig frem og kyssede hende. Hun 'gabte op' som en lille fugle unge og lod sin tunge vikle og sno sig med hans, imens hendes puls vandt første prisen for hurtigeste hjerte slag i minuttet. Bagefter næsten gispede hun af ham.." Dette var vist ikke en del af aftalen? Hvad tror du din læge vil sige til det her?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 7:24 am | |
| Man kunne ikke undgå at sammenligne Millicent en smugle med en løber, der lige havde været ude og løbe for sit liv, på den måde hun hev efter vejret. "Der var ikke så meget om det, det handlede bare om ikke at dø." Svarede Stephen med et udspekuleret smil. "og hvad hun ikke ved, har hun heller ikke godt af at vide." Kloge ord i følge ham, mens han fortsat stod foran hende med vandet løbende ned af sin ryg. "Du syntes heller ikke at have noget i mod det, så skal vi ikke bare lade det være en hemmelighed?" Stephen trådte et skridt tilbage, så hun kunne smutte hvis hun ville. Han ville få sig sit bad, selvom det ikke helt var nødvendigt, men et bad for meget kunne umuligt skade en engel som ham. Uanset om Millicent var der eller ej, ville han begynde først at sæbe sig ind og derefter vaske håret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 7:43 am | |
| Var det hende, eller synes ham om at lege den her leg liiiidt for meget? Hendes lille søde engle kærste var ved at forvandle sig til slem slem fyr og Millicent så spørgende på ham.Han var sku da ved at være en Oscar værdig. Nå...men hun ville bare ikke give op, nej. Hun så op på ham og plirrede med øjnene..." jamen...det er dig der har ..relationer...så hvis du ikke har problemer med at lave noget udenom, hvorfor skulle jeg så ?" Stephen trak sig lidt væk..og hun blev stående. Hun kunne ikke løsrive sig, kunne ikke gå fra synet af ham stå og sæbe sig ind. Hun havde sldrig set noget...aldrig set ham lige på den måde... Hun trådte hen og tog sæbe i sin ene hånd...gned håndfladerne mod hinanden, så skummet sprang frem - og så stillede hun sig bagved Stephen...lagde begge hænder på hver side af hans lår, og begyndte at vaske hans lår, langsomt og fast...op og ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 8:14 am | |
| Et lille smil tittede frem på Stephens læber, da Millicent gik i gang med hans lår. Han havde lyst til at sige noget, men undlod det. Han var for sårbar når hun sad nede mellem hans ben. "Jeg troede det var min ryggen du ville vaske." Han havde intet imod hendes vasken, selvom det var et lidt mistænksomt. Hvorfor lige nede mellem hans ben, når hun havde nævnt ryggen. Da hun var færdig, greb Stephen bruseren og skyllede sig selv og Millicent, hvis hun ikke flyttede sig for at komme væk fra vandet. "Skal du også have en tur eller venter du?" Han slukkede vandet og greb håndklædet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen Man Nov 05, 2012 8:24 am | |
| " den kommer vi til...nu ikke så utålmodig mr." Sagde hun let, og skiftede lår.... Hendes hænder vaskede i små cirkler, og lidt op af Stephens hofter, men hun sørgede meget omhygeligt for ikke at røre de ' særlige' områder på ham.Hun sluttede af med en blandning af blid vask og let massage af hans ryg og hen over skulderene. Og en voldsom trang til at begynde at slikke på ham, var ved at vælte hende omkuld, men hun blev stående på to ben. Stephen skullede dem af og hun tog den redningskrans han kastede i vandet " Nej..nej...ingen tur til mig, jeg er helt klar...bare en håndklæde - eller to, tak" sagde hun og trak de våde trusser s, da Stephen var stået ud af badet, og hun bare var sig selv. Pokkers til mand, måske hun skulle overveje et halsbånd og en snor til ham.hun smilede for sig selv. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Take me away ~ Stephen | |
| |
| | | | Take me away ~ Stephen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| |