Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En tur i skoven //åben//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 1:53 am

Safre smilede venligt og varmt til ulven. "Hvor er du smuk" sagde hun til ulven og to forsigtig et par skridt over imod Hillar. "rolig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 2:16 am

Ulvens blik retter sig hurtigt mod Safre, hun snerrer kort og løfter poten for at slå ud efter elver som en advarsel.
*Er hun virkelig? ... Men hun er ikke min ven..* tænker ulven, men ulven ved inderst inde at det er forkert at være så fjendtlig, hun brude styre sig bedre, hun burde finde sig venner, istedet for at være SÅ Fjendtlig. Kort rejser ulven børster men dog slapper hun mere af efter.

// dammn xD Er vandt til at skrive "jeg" xD ER det okay eller skal jeg bare tage mig sammen :'3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 2:23 am

//ja det helt gør det som du er bedst til//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:01 am

azariel sukkede, og satte sig ned, et par meter fra dem ''der er ingen som har tanker om at slå nogle ihjel, eller udgive blod udgydelser, så lad os blive enige om at ingen kamp og ingen bliver såret under samtalen, Deal?'' han kiggede på dem og ventede på et svar,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:10 am

"ja ja, men kom nu til det du vil sige" Talanura var ved af blive utålmodig
*gad vide hvad klokken er skal jeg til af hjem?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:25 am

//Må jeg joine Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:26 am

//altså får mig må du gerne Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:27 am

// Uhm guys.. Kan varulve tale i ulveskygge xD
og - håber det er okay at jeg skriver i Jeg person x'D Ellers skal i sige til Smile //
Knurrende nikker jeg på hoved af hans spørgsmål. Mine øjne forbliver på elveren, *Du er så dum Hillar... Du er fjendtlig... Mens de prøver at være venlige.. Skyd dig selv i foden altså.. Helt ærligt...* jeg taler lidt med mig selv i tankerne, det pjuskede dominerende ulvehoved vipper lidt skråt, en anelse undskyldning ligger i øjnene da jeg kigger på elveren, dog er jeg stadig ikke 100% tryk. Stopper med at knurre og blotte tænder, dog vil jeg ikke stole på nogen endnu... End ikke vampyren.. ikke 100% endnu... Jeg er for klog.. Eller dum.. til det xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:29 am

// Du må ALLTIIID joine 8D
Iih jeg får sjov hvis du medbringer din tiger O: x'D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:38 am

//jeg har ham med overalt Smile//

Azazel kom gående med sin tiger
"er du sulten" tigeren ryster på hovedt.
Hun ser fire personer et stykke væk fra hende hun kan ikke rigtig sætte finger på hvem de er men en af dem er sort elver.
*en anden sort elver? håber ikke han er fra hightown*
Hun er på vej hen til dem, men min tiger knurrer.
"hvad er der de er da ikke farlig"
min tiger kigger på mig med et blik der siger *det ved man jo ikke*
jeg ignorer det og går vidrer hen af stien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:42 am

Talanura kigger sig omkring og får øje på en pige *hvem er det* hun kigger undrende på pigen som kommer gående med en tiger.
*bor hun her? umuligt jeg har boet her i 50 år og jeg har aldrig set hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 4:55 am

Safre har stadig fokus på ulven, men kan høre at andre nærmer sig for samlingen. Hun prøver at møde ulvens blik og prøver at berolige den. "Rolig, jeg gør dig ikke noget min smukke ven." Sagde Safre roligt og varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:00 am

Azazel kommer nærmere
Snow ser ulven henne ved vampyren.
Snow begynder af knurrer og springer på ulven uden jeg kan nå af standse ham.
"Nej snow" men det er for sent han springer hen til ulven
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:04 am

Hurtigt åbner jeg gaber, og hugger ud efter den store tigers hals, min pote skubber hårdt elveren tilbage, ikke for at være ond, for at tigeren ikke angriber de andre, et højt ulvehyl lyder da jeg begynder at gøre det vildeste for at angribe tigeren.
Den er større, muligvis stærkere, men mon den tænker som mig?
Mine klør hugger ud efter dens hvide pels, og det store kæbeparti bider ud efter den
// Damn guys xD lad være med at forsætte Razz SKal lige til noget "koncert xD" kommer på iaften Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:08 am

safre bliver skubbet og rejser og ser kort på de to dyr. "Rolig!" råbte safre bestem men roligt og håbede på at stoppe dyrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:17 am

"Snow NU kommer du HER ellers er der IKKE mad i en UGE!!!" råbte Azazel.
Snow kom løbende hen til hende og knupede sig op af hende
"Det må du virkelig undskylde han angriber kun dem han tror vil være en trussel for mig" hun kigger på ulven med et undskyldne blik. Snow knurrer stadig og stoler ikke på den ulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:22 am

azariel lod blikket på tigeren, og rejster sig kort og hurtigt op på benene, og trækker sit våben, han synes ikke at skulle havde set tigere i området, men sværdet bliver aligevel trukket og blikket på ulven og tigeren der efter retningen den kom fra hans øjne blev kort forvirrede og blikket af sortelvisk kvinde fik ham inden i til at ryste, hvis hun skulle havde opdaget hans begivenhed her var han en færdig mand, og blikket blev der efter mod de andre *hvorfor skulle en kvinde komme her, og lige nu!* han lod et par skridt væk fra de andre. . og overvejde at bruge sit old gamle sprog, men undlod og lod vær . . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:29 am

Safre så på sortelver-kvinden, der efter på tigeren og så på ulven. "En tiger, nice, self. er de sultne engang imellem, hvorfor har jeg ikke noget kød på mig eller vent, jeg har jo en dåse tun med, mon tiger kan lide tun." Sagde Safre højlydt og begynde at rode i sin taske. "Tiger er vel en form for store katte så mon ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:36 am

Azazel kiggede på elveren "det er ok vis du gir ham det men vis du gir ham vil han bare hele tiden have mere" hun smilte til elveren. hun tager et hurtigt kig på alle sammen og kigger på sort elveren for af studere hvor han er fra. *byen, Hightown eller Lowtown*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:42 am

Safre smilede og begynde at åbne dåsen og satte sig på hug med dåsen i hånden. "Kom her store smukke tiger" Sagde Safre roligt og varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 6:01 am

Tigeren kom usikkert hen til hende.
den lugtede til dåsen med tun og begyndte af slikke på den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 6:05 am

Safre smilede varmt og rørte den forsigtigt. "Hva så din store smukke tiger?" Hun smilede varmt og så på Azazel, "Det må da være dejligt at have sådan en dejlig tiger ved sin side"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 6:08 am

Tigeren spandt.
Azazel smilte til elveren "det er det også især når man ikke kan beskytte sig selv" hun små grinte
Tigeren havde spist det hele men blev stadig der over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 6:15 am

Safre studerede."Du liner ellers en der ikke er bange for at slå fra dig, men det liner også noget du har været nød til, ingen burde leve sådan, men det er der ikke noget man kan ændre ved, man må bare hjælpe hvor man kan." Sagde Safre venlig og begynde at klø Tigeren bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 6:54 am

Azazel smilte "sådan bliver man nød til af se ud vis man ikke vil have ballade med nogen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i skoven //åben// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i skoven //åben//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Aftentur i skoven - Sarya
» en dag i skoven/terry/
» Nattetur i skoven - Jack
» En tur i skoven - Angelica
» et møde i skoven (Jorden)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: