Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En tur i skoven //åben//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:16 am

Går nogle skridt tilbage "Du kan ikke hold evig vampyr! Uanset hvad!" hvisker jeg hvæsende.
Stirrer stadig vredt på hende.. Måske er hun anderledes? Men hvorfor går hun så rundt med et sværd?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:16 am

Upps xD - mente - hvisker varulven*. Hun stirrer stadig*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:19 am

"jeg har holdt mig hundred år ulv tror godt jeg kan klare meget mere" Talanura lagde sit sværd tilbage om bag ryggen *hvorfor er folk altid efter mig* "hvorfor hader folk mig altid" *ups.. Sagde jeg det højt hun blev lidt flov*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:21 am

Stirrer nu forbløffet på hende "Undskyld... Troede du var... Sådan..." Varulven er meget forbløffet, hun ved ikke helt hvad der sker... Hun er ikke vandt til det sådan.
*Mon det er en fælde?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:23 am

Talanura nikkede "ja det tror mange" hun smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:51 am

Kigger på hende. Usikkert... Står stadig nogle meter fra hende. "undskyld." siger jeg lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:57 am

Talanura smilte "det er ok"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:09 am

Varulven gengælder usikkert smilet, "hvor kommer du fra?" varulven gør et bravt forsøg på ikke at løbe væk.. Rasende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:10 am

"jeg bor i skoven i en lille hule" hun smilte "hvor kommer du fra?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:15 am

Varulven svarer tøvende.. "En nu.." hun sukker "ødelagt by.." Kigger op på månen med et små surt blik o:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:19 am

"en nu ødelagt by...?" Talanura kiggede på hende *hvad mener hun*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:28 am

"før en by med mange mennesker... Nu en by ødelagt af vampyrer" smiler et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:30 am

Talanura kigger på hende med et skævt smil og halv lukket øjne "det er jeg ked af at høre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:51 am

"Tja.. Derfor hader jeg vampyre" kigger væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:54 am

Talanura kigger på hende "men hvorfor skal det gå udover andre vampyrer?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:00 am

Pigen trækker på skulderene, "mit temperement er ikke til at styre"
Hun smiler et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:04 am

Talanura kigger og smiler skævt tilbage "kender det godt bliver også nemt pist off" hun smiler *hun skulle bare vide*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:16 am

//joiner lige ^^ //
azariel som sad i træet og opsaveret denne situation efter en lang nats rejse tænkte kort om han burde deltage i denne samtale. . .
han lod sig hoppe roligt ned fra træet, og stillede sig roligt godt og vel noget afstand fra dem mens blikket på de 2 piger forblev ''hvorfor leger i midt i en duel, jeg troede at værdig kriger ikke helt lod sig forhandle mens kampen var her, eller tag jeg fejl ved jeres alder at i stadig mangler lærdom blandt kampe?'' et let smil kom i skyggerne mens han roligt trådte frem fra sit skjul og nærmede sig de 2 piger som stod og snakkede....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:19 am

Talanura så på drengen der kom "vi kæmper ikke.. Ikke mer" hun smilte til ham *hvad ville han her? Hvor lang tid har han været her*
//fino:)//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:22 am

[[Ahr kan ikke sove D:]]
Varulvens øjne glider forskrækket og skræmt hen til drengen/manden, hopper tilbage mens pigen ikke ved hvordan hun skal reagere.
"Hvem er du!?" hvæser varulven gennem de samme knebne læber. Hun kigger fra træet og på ham gentagne gange.
Pigen Kigger kort på vampyren, var det en fælde?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:27 am

han lod smilet forblive ''mit navn er azariel, og jeg er min herskerindes personlige tortur mestre, og de er?'' han lod sig kigge roligt på de 2 med sine hvide øjne mens blikket rundt i området forblev, og smilet på hans læber var der stadig, dog kunne han ikke lade vær med at ligge mærke til kvindens bue, samt det sværd vampyren brugte ''er i ikke for unge til at lege med disse værkstøj?'' han smilede lidt ved tanken mens blikket på de 2 piger forblev
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:31 am

Talanura så på ham "jeg er Talanura og nej vi er ikke for unge til af bruge disse værktøjer" hun smilte venligt *tortur mester hva?.. Der er noget skummelt ved ham Talanura ikke kunne lig* hun kiggede lidt på ham *han er klart sort elver*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:34 am

Varulven Hvæser af ham "er du ikke for dum til at brase ned her?" mens hun spænder en pil på buen, klar til affyring. Hun spænder sine "muskler" og overveje at angribe ham?
[[Har vi rækkefølge?]] xD
Varulven er klar til angreb hun har øjnene halvt knebet i.
Hun Kigger på vampyren.. *hvordan kan hun være så .. Ligeglad?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:41 am

//får af gøre det lidt nemmere så nej//

"Sænk buen jeg er ikke sikker men jeg tror ikke han er ude på ballade" hun smilte roligt til hende" "men vis han er så hold dem klar" hviskede hun


Sidst rettet af Talanura Scaryns Søn Maj 13, 2012 11:48 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:47 am

Pigen Kigger små surt på vampyren, ligger buen på ryggen.
Langsomt går pigen ned på fire ben og hvide hår vokser ud af kroppen, en halskæde kommer istedet for tøj, en kraftfuld kæbe vokser ud og en hale, så er det en ulv.
Hyler lavt af manden, derefter går Jeg i forsvars position xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i skoven //åben// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i skoven //åben//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Aftentur i skoven - Sarya
» en dag i skoven/terry/
» Nattetur i skoven - Jack
» En tur i skoven - Angelica
» et møde i skoven (Jorden)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: