Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En tur i skoven //åben//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:13 am

Talanura gik ind i den mørke skov da hun skal ud og jage efter føde *sikke en dejlig aften den er helt stjerne klar og ikke nogen skyer og månen er fuld. Talanura kiggede ned på sit ur kl var 21:30 det var ret sent at jage men hun skulle nok finde noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 5:40 am

Langsomt går jeg rundt med buen helt spændt, og kigger efter en kanin eller noget.
Jeg kunne bare gå i ulve form.. men så bliver jeg hurtigere opdaget. Kigger rundt på jorden, i træerne.. Overalt.. Bare der er mad!?
Mærker igen min mave knurre, 2 dage uden mad.. ½ dag uden vand. Kigger op på månen, men hurtigt fokusere jeg på om der er mad i nærheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 5:46 am

Talanura fandt et ergn og drak des blod *mhh det var godt* hun gik længere ind i skoven og nød den dejlige aften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 6:01 am

Hun ser et dyr i træet, skynder sig at skyde, rammer plet. Hun løber hen hiver pilen ud og ulven dukker op i hende, hun æder råt fuglen, mens hun efterlader nogle fjer...
Skelettet knaser i munden på ulven, og så lunter den videre. Med blod om den hvide mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 6:06 am

Talanura ser sig omkring. Hun kigger op mod himlen *skal jeg måske tage hjem til min hule* hun gik hen mod sin hule
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 6:32 am

Hører skridt, løber over skovbunden mod lyden, med blottede tænder. Hårene er rejst på den hvide ryg.
En laaav knurren kommer ud og det er det eneste man hører, hendes poter er lydløse mod den bare skovjord
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 6:35 am

Talanura ser en ulv med rejste hår og blottede tænder. *er det en varulv? Ja det er jeg kan lugte det* Talanura trækker sit svær op fra sin ryg og peger mod varulven med et vildt blik øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:04 am

Springer ud til venstre så jeg ikke løber i døden, hvæser højt af hende og stirre bare på hende med de røde vrede øjne..
Halen vifter aggressivt fra side til side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:07 am

Talanura stirrede på ulven "gå væk med dig jeg orker ikke at slås nu jeg er på vej hjem" Talanura gik vidrer men havde stadig sværdet peget mod ulven vis den nu skulle angrebe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:11 am

Knurrer... små gør af hende for at sige noget. Lægger ørene ned og står stille og kigger på hende.
Går nogle skridt mod hende med blottede tænder. Klar til at angribe.. Vampyrer plejer ikke at blive "trætte" xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:14 am

Talanura så den kom nærmere men gik bare vidrer "gå nu med dig" *kan den ikke bare gå jeg vil ikke skade nogle* hun satte tempoet lidt op *vil den angribe?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:17 am

Snerrer... Springer truende frem mod hende.. Uden at angribe. Bare for at komme tættere..
Vampyrer... Altødelæggende vampyrer... Elyna Knurrer af hende og springer rundt om hende med et hvæs
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:20 am

Ulven springer rundt om Talanura truende *ok vis den vil have kamp få den kamp* Talanura svinger sværdet mod ulven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:27 am

*Se.. Altødelæggende... De har kun temperament* - tænker den temperamentsfulde ulv xD
Ulven angriber vampyren og den går efter benene? xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:29 am

*ulven går efter benet.... Typisk* Talanura springer over ulven den når ikke af få fat i benene hun svinger igen sit sværd mod ulven *bare det kun snitter vil ikke såre ulven vil bare gi den en lærestreg*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:34 am

Ulven dukker ryggen og hvæser, springer hurtigt efter halsen, selvom der er højt -.-" xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:43 am

Ulven springer efter Talanuras hals men hun undviger og slår ud efter ulven *få det nu overstået jeg vil hjem*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 8:15 am

Springer tilbage og ulven viser sin menneske skikkelse, vredt begynder hun at råbe alt muligt ingen kan forstå.. Noget med sværd, udyr, væsen ... og alt mulig underlig xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 8:17 am

Talanura så ulven skifte til menneskeform "endelig er vi så færdige med af slås?" Talanura var begyndt af gå mens pigen råbte alt muligt hun ikke forstod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 8:31 am

"KUJON!" Råber hun vredt af vampyren..
Pigen løber efter vampyren så hurtigt hun kan og hopper ind foran hende med buen spændt mod hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 8:35 am

Pigen råber efter hende men Talanura er lige glad hun går bare vidrer lige pludselig hopper pigen ind foran hende med sin bue mod Talanura ansigt. Talanura tager sit sværd frem og slår buen væk fra hendes ansigt. "gider du godt lige jeg skal altså hjem inden det bliver morgen" hun ser vredt på pigen og skubber hende til siden og går vidrer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:05 am

hun knurrer lavt, og prøver at fyre pilen afsted mod hende, rammer dog helt forkert "Din... DIN!.." Råber jeg vredt. Varulven vifter vredt med armene og hun er heelt rød i hoved xD
Hun hader vampyrer..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:08 am

Talanura vendte sig om "Din.. Hvad væsen, blodsuger, altødelæggende, dræber? Det er ikke lige frem nyt for mig af blivet kaldt det" Talanura kiggede ned i jorden hvorfor sagde hun det, det røg bare ud af hende hele hendes livs historie hvor hun blev kaldt alle de ting "jeg drikker kun dyre blod ikke menneske blod så hvad har jeg gjort dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:12 am

Varulven skærer ansigt, hun er tom for ord... Hun vidste ikke vampyrer kunne undvære menneske blod... Pigen slår ud med armene, "du er den slags der dræbte min familie.. DU er den slags jeg hader! Du er den slags som dræber alt du ser... Uanset hvad vil det ske!" Hvæser jeg af hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 9:14 am

Talanura begyndte af blive rigtig sur hvordan kunne hun sige det "du kender mig ikke engang jeg ville aldrig gøre nogen eller noget fortræd!!!"
råbte hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i skoven //åben// Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i skoven //åben//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 9Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Aftentur i skoven - Sarya
» en dag i skoven/terry/
» Nattetur i skoven - Jack
» En tur i skoven - Angelica
» et møde i skoven (Jorden)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: