Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En tur i skoven //åben//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:57 am

// Ned på xD jeg sprang højere op i et træ Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:59 am

//Nåhh. undskyld springer op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:04 am

// du skal ikke undskylde Very Happy //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:06 am

//Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:07 am

Masi hvæser da hun mærker noget i håret, hun river og flår ud efter .. Tigeren.. Self! "Skrid din grimme ting!" hvæser hun. Den ene hånd griber fat i en kniv for at angribe tigeren. "Styr din kat!" hvæser Masi mens hun flår ud efter den med kniven.. *Mit svage punkt. Håret..*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:12 am

Tigeren hvæser da den ser kniven og river endnu mere i håret.
"hvorfor skulle jeg" hun griner et skummel grin det er lang tid siden hun har haft denne magt til af pine andre og det føles godt man får alt smerten til af forsvinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:20 am

Safre parere kniven med sin saks. "Jeg er skam taknemmelig, det var bare min opfattelse at sortelver stod endnu tættere end elver, og så undre det mig bare at se jer kæmpe." *håret, måske ikke øret der skal klippes af men håret, dumme skuldere, hvis du havde virket kunne jeg havde kæmpet!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:22 am

Azazel smilte "det gør vi sikkert også har bare en lidt anden opfattelse når ens familie er i fængsel og man ikke kan stå tæt på dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:35 am

Kniber øjnene sammen "Mit hår!" hvisker hun lavt og prøver af al kraft at ramme tigeren. Da hun hører deres samtale hvæser hun skingert "Du kommer hurtigt i fængsel igen!". *Jeg har kontakter. Jeg ved hvor du er nu!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:49 am

Safre tager sig til skulderen og rejser sig forsigtigt op. *nyttesløs, alle mod alle nyttesløs ganske ganske nyttesløs, og sørgeligt gå nu væk* Safre prøvede at se om kunne snige sig væk. Hun fik 3 nåle til at beskyttede hende ved at fare runde om hende med sådan en fat at alt ville blive smadret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:50 am

// 0.0 hvorfor skriver jeg herfra 0.0 xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:55 am

azariel trækker sit sværd og borger mest af sin energi på at kyle den efter sortevleren, men får rammet hendes hår som bliver trukket af tigeren, og rammer ind i et træ, ''SÅ DET NOK I HENDES MEJESTETS NAVN OG RANG AF HENDES TORTUR MESTER BEFALER JEG AT SÆTTE PÅ PLADS, I SOM ER AF SORTELVISK AFSTAMNING, ER DET MIN PLIGT AT HOLDE FRA HINNANDEN!!'' azariels råbte mens han lod sig hurtigt mellem de to sortelviske kvinder, ''dette her er ikke en kamp, hvis i ingen ære har så forsvind, for i forstyre dronningens personlige ærne her, og jeg burde personligt skære jeres øre permenent af for dette forstyr!'' hans øjne blev mere og mere rød glødene som om at hans hvide øjne var forsvundet og det røde blev mere blod indgydende, han ventede roligt på at de to sortelviske kvinder skulle sættes på plads, og forholde sig i ro, mens hans blik var på safre ''og dig rose, tag dig sammen eller du kommer over mit knæ og får pisken! du ved at vi ikke er kommet her for at slås!'' han så iriterret på hende mens han lod sig stadig fokusere på de to sortelver.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:57 am

// aah min computer stod hos min veninde i går og hun er venner med hende her xD og min veninde ordnede nogle ting xD sorry guys xD
-Forstod i det? xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:01 am

// aah min computer stod hos min veninde i går og hun er venner med hende her xD og min veninde ordnede nogle ting xD sorry guys xD
-Forstod i det? xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:03 am

Safre så skamfuldt ned i et øjeblik. "Der det forkert at forsvare sig når man bliver andgrebet uden varsel?! Jeg ved det, altid vende den anden kind til, altid, det er jo det jeg har gjord det meste af mit liv. Ja jeg fortjener pisk for mine onde tanker og handlinger" Sagde Safre skamfuldt. Hun virkede forandret, varm og uskyldig igen frem for kold og ond. Safre gik langsomt en mod Azariel. Hendes hvide skjorte var rød af blod fra kniven er stadig sad i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:09 am

han sukkede kort, og lod blikket på kniven, ''kom her'' han tog fat i kniven og rev den hurtigt ud og der efter tog en forbinding fra hans side taske til at forbinde såret så det ikke skulle forbløde yderligere, ''jeg snakker ikke om at forsvare sig, jeg snakker om at storme hen mod kvinden mens ulven prøver at holde dig tilbage'' hans øjne blev mere og mere hvide, mens blikket roligt kiggede let på hende, han lod blikket tilbage på de to sort elviske kvinder ''hvis i vil fortsætte jeres kamp må det blive et andet sted, for hvis blod bliver udgydet mere her, vil straffen falde over jer, og dette er ikke min dom, men dronningen hende selv!'' han kiggede på de 2 sortelvere og tilbage på elveren igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:18 am

// Okay vi fiksede det O: Men det er ikke sikkert Hillar kan skrive x'D Sorry O: 0.0 //
*Mit hår...* Masi har det som om hendes hjerte græder... Først stirrer hun vredt på ham, uanset hvor frygtindgydende han er... skal INGEN cutte hendes hår, selvom det måske ikke var det de prøvede på.. Men ingen skal røre hendes hår. Selv ikke hendes venner... Selv ikke hendes kæledyr... Ingen andre end hende selv.
Hun tøver i langt tid pga hans rang... Pga hun ved hvad han kan gøre.. Ved ren magt... "Magt her, magt der.." hvæser hun lavt.. mere til sig selv, hun stirrer indtil nu bare vredt på ham, tigeren og tilbage på ham. Venter på hvad der skal ske... Uanset hvad.. Vil hun have sin hævn når det mindst venter. Uanset hvad.
*Hvad tror folk som jer i er!? Hvorfor skal i have så meget magt mens alle andre skal ligge på knæ og tilbede jer!? Hvorfor tror i, at i er så meget stærkere! Svin... I kan intet...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:22 am

Azazel kladte Snow til sig "kom Snow det er nok tid til vi går" hun smilte til tigeren og et ondt blik landede på sortelveren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:22 am

"Jeg stormede ikke hende imod hende! Ulven holdte mig fast fordi hun fornemmede men onde plan om at skære ørespidserne af alle elver, så ville alle have små grimme øre som mig, så ville jeg ikke længer være udenfor." Sagde Safre sørgmodigt og havde tåre i øjnene. Safre så på alle de andre. "UNDSKYLD hvis jeg har forvoldt jer skade, det er forståeligt hvis I hader mig nu og vil have hævn." Sagde Safre sørgmodigt og ydmygt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:27 am

Azazel stoppede "hvorfor skulle vi hade dig?" hun vendte sig mod elveren og smilte.

Hun kiggede over på Azariel "jeg skal ikke kæmpe mere"


Sidst rettet af Azazel Blade Tirs Maj 15, 2012 5:31 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:28 am

// endelig -.-" Celina kunne ikke helt få det til at fungere xD Sorry Smile Im back Very Happy //
Ulven går hen til Safre, *lad være at være ked af det* tænker ulven.. Ville ønske hun kunne snakke.. Ulven nusser kort Safres Hånd, som tegn på at hun idet mindste godt kan lide hende.
*Hvorfor... Hvorfor holder jeg det hemmeligt jeg er en varulv... For alle... Kun få personer ved det..* Ulven sukker kort men kigger kort på den sorteelver som stoppede det hele, fjendtligt men taknemligt for han stoppede det hele. Derefter kigger hun over på sortelveren som ser mere glad ud end ked af det?? Hun knurrer kort...
Derefter forlader ulven selskabet.. Hun går væk fra dem.. For at ordne noget. Noget vigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:33 am

azariel kiggede roligt rundt og sukkede kort, mens et blod dråbe fra hans øje forlod hans kind, og han bevægede sig over mod sit våben, og tog det ud af træet, mens blikket på de andre forblev efter han trak sit sværd ud og lade det i sin holder, ''hvorfor af alle racer skal sortelver være så domminerende, i af kvinder burde vide best'' mumlede han kort for sig selv da kvinder i sortelver samfundet var kendt for at være de domminerende. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:40 am

Azazel kiggede på ham "Vi er over hovedet ikke... eller jeg er ikke dominerende over hovedet" hun vrissede af ham *man er ikke dominerende vis man bor i lowtown* hun sænkede blikket og kiggede ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:45 am

"Måske er vi dominerende... Men ikke alle er så magtglade som jer!" hvæser hun lavt af ham... "verden går under af krig... så er det jer der skaber det.. de magtglade sortelvere.. så som dr..." stopper med at tale for meget.. Hun ved at hvis hun talte sætningen fuldt ud.. så ville de ikke bare kunne snakke afslappet. Og desuden ved hun ikke ALT om dronningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:05 am

azariel smilede lidt, over de to sortelvere som tog næsten azariel som ligeværdig, hvilket moret ham grænseløst, han lod blikket på de 2 sort elvere ''magt, penge, og rigdom er ikke noget jeg personligt stræbber efter, men at se et rige blomstre og blive smuk er noget jeg gerne vil se, men intet blod skal blive lagt på hver sten for at bygge et rige'' han sukkede kort og lod blikket tilbage på elveren ''hvis i 2 gerne vil være en del af dette sted, kan i vælge nu og her, eller vende om og blive udlukket fra det at få en smugle at sige i det som snart vil ændre dronningens magt'' han kiggede tilbage på dem med et blink i øjet til dem, og der efter tilbage på safre
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i skoven //åben// - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i skoven //åben//
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Aftentur i skoven - Sarya
» en dag i skoven/terry/
» Nattetur i skoven - Jack
» En tur i skoven - Angelica
» et møde i skoven (Jorden)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: