Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En tur i skoven //åben//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:41 pm

"Kom nu med mig smukke ulv hvis du kan, jeg gider ikke høre på de andre stå og snakke om sortelver snak" Safre smilede varmt og nussede ulven bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:48 pm

//hvis man har været i fængsel eller kendt for at være ''forbrydre'' så vil toppen af øret blive skåret af, DOG vil du stadig som kvinde have magt over sortelviske mænd(som har mistet deres øre) //

azariel kigged med skuffet øjne på hendes øre, ''hvorfor har de fået afskåret deres øre frue'' han kiggede på hende med et skuffet blik, ''den information er kun tilgængelig for dronningens personlige ledsager'' han lod blikket vidre på hendes ansigt, ''det er sjældent at en kvinde har styr på tigerens krafter, men hvis jeg gav dem et meget spicielt tilbud, ville de så tag det?'' han kiggede roligt på hende med et let smil på ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:52 pm

//ok Smile//

Azazel sukkede "jeg har flygtede fra fængslet" hun kiggede ned i jorden *åhh.. nej vil han nu tage mig tilbage? skal jeg løbe?

Azazel kigger op igen "det komme an på hvad for et tilbud" hun kigger ind i hans øjne men kigger ned igen.


Sidst rettet af Azazel Man Maj 14, 2012 11:57 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:55 pm

Et lille ondt smil breder sig på Safres mund. *skære ørene af alle der ikke er værdige er det samme som at skulle skære ørende af alle, så bliver vi alle ens og jeg vil ikke længer være uden for genialt!!* "Genialt" Råbte Safre ondt og begynde at gå længere ind i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:05 am

// Må jeg joine? 8D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:11 am

//ja self.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:12 am

Ulven Bryder sig ikke om Safres tone, *NEJ! Lad nu være at gøre noget.. BLIV HER!* vender mig mod de to sortelvere og hyler en høj skinger vred tone af dem. Derefter følger jeg hurtigt efter Safre, *vent! ikke gå.. Safre kom tilbage!* prøver igen at nappe fat i hendes tøj, *vend om!* min lyst til at komme til menneske igen er så stor..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:22 am

Safrs smil breder sig endnu mere. "Hvorfor skær når man kan klippe" Safre sætter i løb imens hun leder efter sin saks i tasken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:33 am

Idet ulven hørte disse ord blev hun urolig *Safre.. Stop!*. Ulven bider fat i tasken og prøver at hive den til sig. Uden at hive i Safre. Ulven er ikke sikker.. Men har en ide om hvad safre vil? Eller.. noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:40 am

Masi kommer roligt gående i skoven, hun fryser ikke i forhold til hendes tøj (billedet). Håret blæser roligt i brisen da hun hører en masse stemmer.. Det skal tjekkes ud! Med stor selvtillid små løber hun der over, helt lydløst over bladende. Smilet på læben er stort, og selvsikkert, hun har hånden på en meget lille syl, men skarp som bare pokker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:49 am

Talanura kunne høre noget komme løbende *hvad er det endnu en person?* hun kigger rundt men ser ikke noget, det nærmer sig og kommer løbende mod os.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 12:51 am

Safre hiver forsat i sin taske. "Giv slip smukke ulv! Lad mig bringe retfærdighed over mit folk!" Safre er for optaget af sin ide til at lægge mærke til den nyankommende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 1:07 am

Hun Forsætter med løbet og sætter langsomt farten op, hendes sorte tøj camuflere sig i mørket mens hun bare fokusere på der hvor der er en pige og en ulv... Hun Løber mod dem nu med sylen hævet. Vil prøve at ramme pigen, ulven skal smutte.. Grimme ulve... Dumme ulve.. No brain... *Det bliver svært i farten..* Hun sætter af og springer op i et træ, for derefter at prøve at hoppe ned fra træet over de to, og prøver at ramme pigen med den skarpe syl i hoppet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 1:13 am

//hvad for en pige? Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 1:13 am

// Safre pige xD Tror jeg Razz ALtså ulven og safre xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 1:15 am

//ahh ok Very Happy//
Talanura ser endnu en sortelver springe over mod safre
Talanura prøver af stoppe hende men når det ikke for hun er for højt oppe
"Pas på Rose" råber hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 1:25 am

Safre når at hive fat i sin saks og bruger den til at prøve ar parere sylen. Hun aktivere 4 nåle der fare imod person er angriber hende. "Lad mig være!!!!" Råber Safre ondt imens.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 1:47 am

Smilet ligger stadig på sortelverens læber, hun kan se nogle følger hende, hun løber hen bag et træ, derefter hen mod pigen (Safre) igen. Hendes smil er en smule for selvsikkert, selvom hun vil ramme eller ej, denne gang er det en kaste kniv, hun sigter efter pigen, med hendes perfekte sigte, håber hun rammer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:02 am

Safre bliver ramt i skulderen. "Lad mig nu være! Hva fanden har jeg gjord dig?! Det er jo ikke dine øre jeg vil klippe af?!" Råber Safre surt og tager sig til skulderen. Hendes pille fare sadig afsted imod sortelverkvinden er lige har andgrebet. Små og tynde knap nok synlige fare nålende af stede, den ene imod knæhasen, den anden imod den ene lunge, den tredje imod maven og den fjerde imod foden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:29 am

Ulven kigger først på Elver pigen, så på sortelveren som angreb, så på de to andre sortelvere *Gør dog noget!* Ulven stiller sig hen foran Safre og prøver at beskytte hende.. Ulven forstår stadig ikke så meget af hva der sker. Men hun skal hjælpe Safre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:35 am

Azazel kigger og er stivnet *shit hva skal jeg gøre jeg kan jo ikke bare stå og kigge*
"Snow angrib"
Snow løber hen til sortelveren og bider efter hendes strube.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:38 am

Safre kan ikke lade være med at smågrine ondt da hun så tigeren komme stormende, "tsk sikke meget sortelver holder sammen, I er sgu være end elverne. Der er det kun misfostre de prøver at fjerne" Sagde Safre ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:44 am

Azazel kigger ondt på Safre og små griner af hende "vil du dø eller leve pige?" *tænk hun ikke er taknemmelig over det* hun ryster på hovet *nu kan jeg huske hvorfor jeg hader elvere* hun kigger op på Azariel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:48 am

Et grin slipper ud, pga deres diskusion. dog stopper det hurtigt da hun mærker noget i foden, og hører to dunk i træet ved siden af hende, kniber øjnene sammen, "Nååh.. Så du vil lege?" et ondt smil kommer på læberne, smerte i anden rækkefølge.. Så længe det ikke er gift...
Hun hiver to kasteknive op, dem der kommer i vejen.. Ska væk ...
"Du har intet gjort mig.. Men du virker som et sjovt offer. Og jo flere.. Jo sjovere." siger hun med et smil
Tigeren undslipper hun ved at hoppe op i træerne, fyre en kniv efter dens øje, samt en kniv efter elveren/Safre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:51 am

Tigeren undviger kniven og springer der efter ned på sortelveren Snow får fat i hendes hår og bider og hiver i det. den knurrer og snerrer af sortelveren
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i skoven //åben// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i skoven //åben//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Aftentur i skoven - Sarya
» en dag i skoven/terry/
» Nattetur i skoven - Jack
» En tur i skoven - Angelica
» et møde i skoven (Jorden)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: