Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 et møde i skoven (Jorden)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 10:21 pm

Tid: 14:30
Omgivelser: en lille lysning
vejer: solen skinder, men der er ikke særlig varmt og der er en mild vind
Påklædning: som på Profil billidet

Keats kom gående gennem lysningen, han standsede ved et træ som stod med dets efterårs farver, han fandt en lille notesbog frem fra sin frakke lomme, og begyndte at tegne det.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: Sv: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 12:06 am

Jorden der ellers ville havde været ude at fiske, var nu på vej gennem skoven for at hente lidt grej fra sin hytte.
Han gik i sin haltykke grå skjorte, et par blå jeans, et par vandrestøvler og han havde sin hat.
da han så en lysning længere fremme, og mente tiden var inde til en eftermiddags snack og en kop kaffe.
Jorden satte sig på jorden og begyndte at finde sin termokande frem.
Han havde ikke lagt mærke til Keats i lysningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: Sv: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 12:17 am

Keats mærkede pludselig duften af kaffe, han så dig rundt og så en mand side på jorden, med en termokande, han begyndte at gå hen mod manden.
da han kom nærmere rakte Keats hånden i været og sagde venligt til manden ''goddag min gode herre, hvad laver de her ude i skoven''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: Sv: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 12:40 am

Jorden så forskrækket op, han var sikker på at han havde været alene i den lysning, men han havde åbenbart taget fejl.

"Du behøver ikke være så højtidlig" svarede Jorden efter at havde taget 3-5 sekunder til lige at orientere sig. "jeg troede bare at der ikke var andre"
"Jeg hedder Jorden, Jorden Sherridan. Og du er??"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: Sv: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 12:48 am

Keats smilede venligt tin manden og sagde ''jeg undskylder hvis jeg forskerkede dem hr. Sherridan, mit navn er Keats Dantes''

Keats gik hen og satte sig i skredserstilling, vedsiden af manden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: Sv: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 12:53 am

"Igen, du behøver ikke være så højtidlig... det var Kee.. nej Keats ikke?"
Jorden rejste sig og rakte hånden frem til et håndtryk.

"Og det gør ikke noget at du forskrekede mig, jeg kunne bare være mere opmærksom"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: Sv: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 3:16 am

Keats tog den fremrakte hånd og gav den et hårdt klæm
''undskyld jeg er bare vænnedet mig til altid at tale høfligt hor ikke at fornærme nogen, men hvad laver du så herude Jorden, du må undskylde hvis jeg er for nysgerrig, men det er nok en del med min profession, jeg er nemlig journalist''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: Sv: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 5:44 am

Efter det lange håndtryk trak Jorden forsigtigt hånden til sig igen
"det gør ikke noget at du spørger, men jeg tror ikke at det er så spænende, det jeg går og laver" Jorden indførte en kunstpause is sin sætning "lige nu drikker jeg en kop kaffe, og så skal jeg hen til min hytte og have fat i noget af alt mit hapengut til min båd"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: Sv: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 6:54 am

Keats tænkte at det kunde være sjovt at finde ud af, hvordan Jorden reagerede når han fik at vide at han (Keats) kunne se at han var en varulv
han smillede venligt og sagde ''hvor er det en fornøjelse at møde en varulv som ikke prøver at flå hovedet af et nysgerrigedet menneske*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde i skoven (Jorden) Empty
IndlægEmne: Sv: et møde i skoven (Jorden)   et møde i skoven (Jorden) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et møde i skoven (Jorden)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En tur i skoven //åben//
» Et nyt møde (Markus)
» en dag i skoven/terry/
» Skoven - Logen
» En tur i skoven - Angelica

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: