Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et nyt møde (Markus)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 12:09 am

Tid: 22.39
Sted: downtown
Omgivelser: gaden er fuld af neonlys fra en del sexbutikker, en masse dealer er på gaden samt en del skule typer og det ikke det bedste sted og gå alene..
Vejer: himlen er mørke mens luften er forårs lun og man kan se månen ind i mellem


Madeline var ude på sin aften tur, hun havde taget sig en friaften og hun var os ude fordi hun havde bruge for at jage. Hun havde en sort jakke på mens en hvid top sad inden under og den gik kun lige ned over hendes bryster mens hendes mave var bar, hun havde sort bukser på og de sat tæt ind til hendes krop.
Hun havde ikke helt en ide om hvorfor hun var gået til den her bydel og hun brød sig heller ikke om de typer der var der selv om nogle af dem sikkert kunne blive hendes kunder hvis de da kom så langt i livet, hun holdt blikket fremmer for hende selv og hun sagde ikke en lyd mens hun gik vider..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 5:58 am

Markus stod afslappet lænet op ad en mur og røg. Han kiggede ud over gaden, på vagt overfor overnaturlige væsner, det var altid godt at holde styr på hvem, der kom og gik i downtown. Han var iført en lang, sort læderjakke og et par slidte jeans. Han havde sit lange, brune hår hængende løst og strøg en hånd gennem det.
Mens han stod sådan, fik han øje på en pige, for køn til at være menneske og så bragte hun en velkendt død lugt med sig, altså en vampyr. Han forlod sit sted ved muren og gik mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:31 am

Madeline gik bare i hendes tanker og hun blev stoppede ud af den blå luft, en eller anden mand havde taget fart i hendes arm ”hejsa smukke kun du ikke have lyst til og tilbring natten sammen med mig?” sagde manden kort mens hun let kun se hans perverse smil som kom frem med en langsom fart, Madeline overvejet det kort mens hun lod en hånd gå i gennem håret ”beklage men jeg har travlt i aften” sagde Madeline kort mens hun prøve og komme fri og manden så ikke ud som den type der havde lyst til og opgive og han begyndt og hive hende med sig hen i mod en gyde selv om Madeline kun komme fri hvis hun havde lyst, hun lukkede grebet i den ene hånd og hun skubbet ham bare væk med hendes vampyr styrke før hun hurtig begyndt og gå ned af gaden..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 5:55 pm

Markus overværede optrinet og smilte svagt, fyren var nok meget heldig, at det ikke var lykkedes ham at trække vampyrpigen ind i gyden. Han fortsatte efter hende, og overvejede, hvornår han skulle gøre opmærksom på sin tilstedeværelse. Han besluttede sig for at vente lidt, han ville se om hun gik nærmere hans territorium, hvis hun gjorde blev han nødt til at gribe ind. Han tog et sug af sin smøg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 6:15 pm

Madeline havde ikke taget sig af at der var en som kiggede på hende og hun gik bare videre mens hun holdt blikket frem for hende, det var typisk at mænd var sådan overfor hende og i sær fordi at hun jo havde den overnaturlige skønhed. Et kort suk gik fra hendes læber og hun overvejet hvor hun skulle gå hen før hun ville gå tilbage til butikken, hun havde så meget arbejde for tiden og så lidt tid til og holde små pauser for hun var altid den som fik jobbet gjort selv om hun var alene om det..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:11 am

Markus sukkede, selvfølgelig ville det klogeste være bare at skygge hende, men det blev hurtigt så kedeligt. Flokkens leder ville flå ham, hvis han bragt sig selv eller andre i fare, bare fordi han kedede sig ... *fuck det*. "Hey!" sagde han til vampyrpigen og gik satte farten lidt op. Han vinkede med et skævt smil. Han forberedte sig samtidig på en eventuel kamp. Han åbnede sin jakke, så han forhåbentligt kunne nå at krænge den af inden han forvandlede sig, hvis det altså kom så vidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 9:49 am

Madeline fanget en stemme bag hende og hun vendt sig bare om med en hurtig fart ”hvad” sagde hun kort mens hun havde lavet et pokerface da hun helst holdt sig udtryksløs overfor de typer som der var i den her del af byen, hun fanget duften af ham og hun blot kort tænder mens hun vendt sig om med en overnaturlig fart. Hun var ikke i es til og skulle kæmp med en ulv og hun sat bare farten op mens hun forsat ned af gaden, det gik med en unatlig fart og hun var glad for at hun ikke havde de høje hæle på hvis hun nu havde brug for at sæt i løb..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 11:18 am

"Hvorfor så travlt?" spurgte han med et drillende smil, "ude efter aftensmad" han blottede kort sine tænder, godt nok var de ikke lige så imponerende som hendes, men han håbede hun forstod budskabet. "For hvis du er, så burde du nok finde et andet sted" sagde han i tonefald, som på overfladen virkede afslappet, men med noget anspændt nedenunder. Han ønskede ikke en kamp, ikke særlig meget i hvert fald, og det ville helt klart være uheldigt, hvis hun angreb nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:42 am

Hun vendt sig kort i mod ham ”jeg ikke ude efter natmad” sagde hun kort mens hun stadig holdt den samme fart og hun flyttede ikke blikket fra ham selv om hun stadig gik frem af, hun vendt ansigt tilbage frem af og hun holdt farten.
Hvorfor var han efter hende? Havde hun gjort det store? Nej hun havde kun afvist de to mænd da hun ikke havde lyst til og bruge tiden på dem og derfor havde hun givet hende en lille smag af hende, hun var en smule urolig og hun ville helst tilbage til hendes butik og forsæt arbejde for hun havde fået nok luft til en aften..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 8:56 am

"godt, det var en klog beslutning" sagde han med et nyt smil, "hvor skal du så hen?" spurgte han og fortsatte med et følge efter hende. "Bare ude og nyde aftenluften, eller har du et formål?" spurgte han nysgerrigt. Det var tydeligt at hun ikke var interesseret i hans selskab, det gjorde det bare endnu sjovere, men hans flokleder ville nok blive sur, hvis han provokerede en vampyr uden grund. Han trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:44 am

”Jeg er blot på en lille aftentur da jeg havde bruge for en lille pause fra mit arbejde” sagde Madeline kort mens hun stadig holdt den samme fart, hun kun godt løb fra ham uden at han ville opdag det men hun gad det bare ikke i øjeblik men på samme tid gad hun heller ikke den store samtal om hende selv og hvad hun lavet her.
Et kort hvæs gik fra hende før hun sat en smule fart på igen og hun lod igen være med kig på ham ”hvorfor blander du dig overhoved i hvad jeg laver her for det vedkommer dig enlig ikke” sagde hun kort og hendes stemme blive ret så kold i det, hun hade når hun skulle snakke og med folk som ikke var kunder eller venner med hende og hun havde mest af alt bare lyst til og give ham en fald før hun ville forsvinde der fra med en hurtig fart..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 10:55 pm

Markus kunne ikke holde sit smil tilbage, ikke at han prøvede, der var simpelthen ikke noget sjovere end irriterede vampyere. Han blottede igen tænder af hende, da hun hvæsede, "fordi du har bevæget dig faretruende tæt på mit territorium, og det er min pligt at holde øje med typer som dig og informere dem om, at vi helst ikke ser drab på mennesker eller flokmedlemmer i vores område" sagde han i et svagt truende tonefald, men stadig med et svagt grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 2:08 am

"som om jeg gider og bruge min tid på og tag livet af jer ulve" sagde Madeline kort "nej jeg har en anden smag men hvis det gør sur kan jeg godt bruge tid på og give dig en lektion" sagde Madeline kort efter og hun vendt sig lyn hurtige om og hun var hen ved ham på ingen tid, hun havde ikke længer et pokerface men der imod var hun sur nok til og give ham en fald og det gjord hun uden og tøve.
Slaget gav genlyd i gaden og hun vendt sig igen om før hun var helt oppe ved enden af gaden, hun så stadig sur ud og hun var det os "det hvad ulve for ud af og gør mig sur" sagde hun kort mens hendes arme var i kors..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:31 am

Han røg overrasket tilbage, så kastede han sig snerrende frem igen, "Hvis du er interesseret i kamp, burde vi nok flytte os til en mindre befærdet gade" sagde han anstrengt, mens han prøvede at holde ulven tilbage, nu ville ikke være et godt tidspunkt at forvandle sig, "jeg er sådan ser ligeglad med, hvad du gider bruge din tid på, jeg ville bare advare dig om, at jagt, både på mennesker og ulve, er forbudt på vores territorium" sagde han frustreret, men selvom han havde ondt i hovedet og måtte bruge al sin koncentration på at tøjle sig selv, kunne han lade være med at fryde sig lidt over, at det var lykkedes ham at gøre hende vred.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:45 pm

hun bed sig kort i læben mens hun hold sin egen vred tilbage i kroppen ”kom bare an” sagde hun kort mens hun lod armen gå i kors, en ulve skulle ikke komme i vejen for hende og i sær ikke på den måde som han havde gjort det.
hun holdet et pokerface mens hun gik om et hjørne for komme ned på en af de små gader hvor der ikke var alt for mange mennesker som ville kunne se dem selv om hun i bund og grund var ret ligeglad med hvem der så hende for de var tit for fuld eller os var de på stoffer så de ikke ville opdag det store, hun gik med en hurtig fart og hun kiggede kort ned af hende selv *skønt mit tøj kommer ikke til og overleve det her* tænkte hun kort mens hun lukkede øjne kort og hun stod stille i lidt tid..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 6:38 am

Han blottede tænderne og snerrede ad hende, "Hvis du da ikke kan finde en mere civiliseret måde at ordne dine problemer på, så må det være sådan". Han fulgte vagtsomt efter hende rundt om hjørnet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et nyt møde (Markus) Empty
IndlægEmne: Sv: Et nyt møde (Markus)   Et nyt møde (Markus) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et nyt møde (Markus)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et møde
» Rundtur med Markus
» Til Hammerfall koncert – Markus?
» Deal between da bad and da wolf mon! - Markus
» Så hvad er det her for et sted? - Markus

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: