Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En tur i skoven //åben//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:54 am

// Følger mig som en outsider når jeg skriver i jeg person xD Håber stadig det er okay.. xD Ej... xD //
Knurrer højt at tigeren, mine øjne viser jeg er klar til at springe på den hvis den nærmer sig mig, klar til at beskytte mig selv og mine venner *No mercy..*
Har rejst børster og har blottede tænder, står i forsvars position, tænderne først, og klar til at undvige hvis den kommer...
*HVorfor...* tænker jeg... Mit blik skæver fra de to sortelvere, til vampyren, til elveren...
Mine øjne flammer nærmest af vrede... *Den skal ikke bare komme vandrene og så angribe... Hvad bilder den sig ind!?* Ryster fornærmet på hoved.
Et hvæs undslipper mine læber og jeg har mine øjne rettet mod tigeren, dog er jeg opmærksom på hvis andre nærmer sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:07 am

azariel lod blikket den sortelviske kvinde, og lod sig nærme hende, mens hun, smilede?, azariel havde aldrig i sine 2.000 år oplevede en sort elviske kvinde som smilede af glæd, eller var dette blot en facade, han lod sig nærme sig hende og faldt på knæ overfor hende ''beder tilladelse til at tale frue'' han ventede roligt på Azazel's svar, om hun ville give ham tilladelse til at tale, eller om hun blot var en ilusion, uanset hvem hun end var kan hun ikke være fra hightown, og slet ikke under dronningens palads, da azariel nu var dronningens tortur mester. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:11 am

Safre nusser fortsat tigeren. *Gid han kunne lade være med at knæle for hver anden kvinde der ikke er menneske, dumme regler!* Hun så kærligt på ulven. "nu er tigeren rolig, så nu kan du også være det" sagde hun venligt og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:19 am

Tigeren gik over til Azazel
Azazel smilte "han er meget kælen"
Hun så på elveren og smilte skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:28 am

Tager nogle skridt mod Safre, dog er mit blik rettet mod tigeren.
Med fronten mod de to sortelvere og tigeren, kigger jeg på safte, de hvide øjenbryn på mit pjuskede ulvehoved er hævet *som om jeg kan være rolig.. Det dumme firbenede kræ har lige angrebet mig!* Et fnys kommer ud... Ikke af hende, men af tigeren. Ryster kort på hovedt... Kigger på de to sortelvere... Ryster på hovedt af drengen. Mens jeg nærmest gør/hyler af damen/pigen.
Elveren (Safre) virker ... Mere normal... kan huske da jeg var barn... Jeg var bange for alt... Min mor var ligesom hende... Gjorde alt med et smil...
Et strejf af sorg glider over øjnene, forsvinder hurtigt igen *Don't be weak...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:29 am

//Altså på den måde at Safre er venlig og sød, viser ting for at sige det ikke er farligt xD Det samme gjorde Hillars mor før i tiden xD Hvis i forstår :3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:30 am

// ikke glem det her emne xD Lmao Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:34 am

//Lmao?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:35 am

//laughing my ass out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:35 am

// laughing my ass off 8D ligesom lol xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:38 am

// eller out xD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:40 am

//Smile skal vi komme vidrer med historien//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 5:09 pm

// hepper ;D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 7:05 pm

azariel stod stadig afventende efter Azazel's svar, og begyndte halvt og undre sig om hun nu var af sortelvisk afstamning, eller om hun blot var en ilusion, uanset virkede hun meget fjern, og ikke til at være som de andre sort elver azariel havde oplevede. . . hans mistanke begyndte roligt at vokse. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:00 pm

Azazel kiggede på sortelveren hun var ikke van til af man spurgte om man må tale "Øhh...tilladelse accepteret" hun grinte lidt *helt sikkert fra Hightown*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:02 pm

*Ja hvorfor gør du det, det er tydligt at se at hun er meget lavere rang en dig, men hun er smuk, meget smukkere end mig, sikkert derfor* Safre virkede mære anspændt og havede sværere ved at skjule det. Hun glemt alt om ulven, men begynde at gå over til sit træ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:08 pm

Talanura så Rose gå "Hey Rose hvor skal du hen?" hun smilte til hende og lagde hovedt på skrå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:35 pm

"Jeg har en aftale med stjernerne, vil du med Talanura? eller er der andre der vil med?" Safre smilede varmt og tog fat i rebet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:38 pm

hans blik var fortsat mod jorden ''deres navn, og posistion hvis jeg må tilføje at spørge, og beklager for ikke at selv sige det'' han lod blikket på hendes mave ''mit navn er Azariel, min rang position er dronningens personlige tortur mestre'' han lod sig der efter vidre med blikket ned mod hendes fod igen mens han ventede roligt på hendes reaktion..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:40 pm

Ulven tøver kort da hun mærker hvordan Safre har det, stemningen ændrede sig.. Ulven hopper hen foran Safre, napper blidt i hendes tøj for at sige hun skal blive. *Gør det senere Safre. Senere* ulven prøver af puffe hende tilbage, selvom ulven også selv vil væk fra tigeren.. Nej angribe tigeren, vil hun ikke have at Safre forlader det... *Bliv.. Bliv!* tænker hun... Ulven tør stadig ikke gå i menneske form for at snakke.
// Hillar vil have vennerh xD Hun gemmer det fjendtlige til tigeren 8D //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:45 pm

Azazel smilte "wow totur mester" hun lagde hovet på skrå "mit navn er Azazel og jeg har ikke rigtig nogen position" *Azariel? det lød bekendt* "og du må altså godt rejse dig" hun smilede lidt tøvende


Sidst rettet af Azazel Man Maj 14, 2012 10:58 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:54 pm

Safre bukkede sig ned til ulven. "Du må ikke ødelægge mit tøj, men du vil have jeg skal blive her? Kan du ikke bare komme med mig? Vis du var en hvalp, kunne jeg tage dig med op i mine arme." Sagde Safre roligt, det var som om ulven beroligede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:17 pm

*Bliv.. Du vil gerne... Jeg ved det* ulven puffer blidt til hende. Pigen prøvede at hjælpe ulven, nu vil ulven hjælpe hende. Ulven puffer blidt og kigger op, hun skal blive.. Hun må ikke gå.
Ulven overvejer bare at gå med hende. Men det er for let, never surrender!
Ulven forsætter med blidt at puffe og kigge op på hende. *Jeg har lært en ting... piger... Som ser søde ud... er søde mod mig... Er søde mod alle, de er venner.. De bliver venner!*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:26 pm

azariel rejste sig op og kiggede hende i øjne ''hvis de mener at de er ingen position, hvad laver de som sort elver så her ude?'' han kiggede undrene på hende ''og omforladelse angående mit spørgsmål, men jeg bliver nød til undersøge dem for 1 lille ting'' han lod hånden ved hendes hår for at se om hendes sortelvisk øre var intakt eller spidsen skåret af. . . .
eftersom hvis sortelverens øre var skået af ville dette forklare hendes position, da et afskået øre vil indikere slave i azariels opvækst, men hvis øret var intakt var hun ikke det hun udgav sig for at være, med mindre hun skulle være nogle af de faldene huse. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:29 pm

//altså hun er jo flygtet fra Hightown da hun var i fængsel vil det så sige hendes øre var afskåret?//
"Azazel smilte "jeg går en tur med min tiger" hun kiggede ham i øjne mens hun smilte "og hvad laver du her vis du er dronningens tortur mester?" hun lagde hovedet på skrå og kiggede spørgerne på ham
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En tur i skoven //åben// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En tur i skoven //åben//   En tur i skoven //åben// - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En tur i skoven //åben//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Aftentur i skoven - Sarya
» en dag i skoven/terry/
» Nattetur i skoven - Jack
» En tur i skoven - Angelica
» et møde i skoven (Jorden)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: