Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 metro møde - Azariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:09 am

azariel lod en hånd roligt på hendes mave og nussede roligt, mens han lagde sin krop tæt ind hos hende og hans ansigt fortsat med sit blik mod hendes, og nyd hendes kys, og hendes selskab ''også faldt løven for lammet, til trods for dens sult'' han kyssede hende roligt på kinden med et let smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:12 am

Safres nynnen forsvandt langsom og blev erstattet af dybe rolig vejtræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:20 am

han lå stadig og nussede hendes mave mens blikket på hende forblev, han mærkede at alkoholden for tog sig og lod blikket på hende, i hans øjne var hun smuk . . . men om hun acceptede hans mening var ukendt for ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:04 am

For første gang i flere år havde Safre ikke nogle marerigt, selvom hun sov nynnede hun svagt i søvne. Den samme beroligende melodi som før, denne gang langsommere og mere beroligende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:11 pm

azariel lod sig lytte til milodien sm var både behagelig og afslappende, mens han lige så stille faldt i søvn....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:55 pm

timerne gik. Safres mobil begynde at ringe, hun gned træt sine øjne og famlede ud efter den. "Hallo?" "Nej først om nogle timer...." "Lavender og nogle timer sagde jeg, det aftalte vi også igår.......... Ja.....hej...." Safre kiggede på Azariel, hun var glad for at han stadig lå der og at det ikke bare var en drøm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:27 pm

azariel lod blikket roligt på safre da mobilen ringede, og lukkede øjne igen for at lade sig hvile roligt mens han puttede sig lidt mere ind til hende, en let mumlen kom fra hans læber som virkede ret utydeligt, men mindet meget om ''bliv her'' mumlede han stille og virkede meget søvnig, som om at han ikke havde sovet meget. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:53 pm

"Jeg skal nok blive lidt endnu." Hun kærtengede hans kind og kyssede ham på næsen. Hun lagde sin mobil væk og lade armene om Azariel kærtednede ham på kinden. "Sov sødt videre" hviskede hun venligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 10:17 pm

han smilede lidt og kyssede hende på munden blidt, og lod sig kiggede roligt på hende ''hvor skal du da hen?'' han kiggede lidt undrene, og begyndte halvt at spekulere. . . mens et kæligt og venligt blik forblev på hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 10:49 pm

"Jeg skal ikke gå nogle steder endnu, jeg arbejder under min ven for tiden og han ville gerne have jeg skulle komme over til modehuset nu, jeg jeg sagde tydeligt at jeg først ville være der klokken ti. Er du okay min egen?" Safre så begymret på ham og kærtegnede hans pande og kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 11:28 pm

han lod en hånd om hendes hånd hvor efter han kyssede den, og lod hånden forblive på hans kind, mens blikket kærligt forblev på hende ''når du er her, kan jeg ikke være andet en glad'' han smilede let og kærligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 11:40 pm

Hun omfavnede ham og kyssede ham nænsomt på munden. "Sådan har jeg det også når du er her hos mig. Men er du okay? Du ser meget træt ud?" Safre så begymret op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 1:29 am

han kiggede lidt rundt, mens han spekulerede hvordan han skulle få det sagt, ''jeg har ikke kunne lukke et øje, og har nok sovet en enkel time måske'' han puttede sig ind hos hende ''men at se at du stadig er indtakt er noget jeg er glad for''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 4:36 am

Safre så bekymret på ham. "Jamen hvorfor har du ikke sovet?! Du har også brug for søvn! sov så" Sagde Safre bestemt og kærtende hand kind. Hun begynde at nynne blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 6:28 pm

han smilede lidt overhendes bestemte tone og prøvede at holde sit grin ind, ''ville blot sikre mig at du var i god behold som jeg sagde, og søvn kan jeg nok overleve en dag mere uden søvn'' han smilede lidt og nyd hendes kærtegn på kinden, mens et let og kærligt smil blev sat på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 11:33 pm

Safre smilede sødt. "når hvis du ikke vil sove? hvad vil du så?" Safre forsatte med nusse hans kind. "hvor godt beskytter jeres rustninger jer?"spugte hun bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 11:22 pm

han smilede lidt ''der er intet som beskytter vores rustninger, det er lavet af os selv, og da vi best er kendt for reflexser i beskyttelse er det ikke nødvendigt for os til at skulle bruge metal på vores ovre krop'' han smilede let ''men jeg er også kun kendt for de enkelte fodtropper'' ´han studsede hendes kind og lod mærke til hendes første spørgsmål som han tænkte lidt over mens han snakkede roligt ''at tilbringe lidt tid sammen med dig ville være rart'' han lod hænderne omkring hendes krop for at føre hende over hans bare mave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 1:08 am

Hun smilede kærligt men bekymret til ham. "Jeg troede ikke at du havde været med i krigene? ja, jeg kender jeres taktikker temmelig godt. Må jeg låne din uniform i nogle dage?" hun så alvorligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 1:48 am

han kiggede lidt underligt på hende ''hvorfor dog?'' han lod sig kysse hendes kind og kiggede hende roligt i øjne af ren nysgerighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 3:23 am

Safre møde hans blik. "Så jeg bedre kan beskytte dig." Hun så ned på hans rustning. "I vandt ikke slaget for en del år tilbage fordi alle jeres bueskytter var nyttesløse. Det hele var mit værk, jeg har nemlig even til at gøre stof skudsikkert."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 3:51 am

han kyssede hende roligt på læben ''det var jo også den gang'' han smilede roligt og kiggede let på hende ''men hvis du gerne vil kigge på min rustning skal du være velkommen'' han lod en hånd ved hendes kind og nussede den roligt ''for mit hjerte har du allerede eroberet''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 4:07 am

Safre puttede sig tæt ind til ham. "Og du har taget mit" Hun kyssede ham forsigtigt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 6:11 am

han smilede roligt og lod sig blive kysset af ved halsen hvor efter han lod sig nusse hendes hovde ''kun hvis jeg må forlov til at være hos dig lidt endnu'' han nussede hendes hår og smilede roligt''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:18 am

"Det må du da! Vil du med mig i bad? jeg trænger virkelig til et." Safre smilede kærligt og kyssede ham på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:57 am

han smilede let mens han mærkede hendes lette kys, og lod sig kysse hendes kind ''hvis du altså kan holde min stank ud i badet, så vil jeg skam gerne'' han lod blikket fortsat på hende mens øjne forblev på hendes smukke øjne, og fulgte med hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





metro møde - Azariel - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 8 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
metro møde - Azariel
Tilbage til toppen 
Side 8 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» forberedelser - Azariel
» kom an, hvis du tør <Azariel>
» Gåtur i parken - Azariel
» Alene hjemme - Azariel
» Blodige træer //Azariel//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: