Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

metro møde - Azariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

metro møde - Azariel - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:08 am

"Den få vi jo fjernet!" Sagde Safre med et grin. Hun begynde at rode i sine mange stakke af tøj og endelig fandt hun en natkjole lavet af noget der linede silke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:28 am

han smilede lidt ovr hendes søde grin, og lod sig bevæge om bag hende og lod hænderne om hendes mave ''er det muligt jeg kunne låne en herre skjorte og bukser af dig'' han sukkede lidt og rødmede over at skulle spørge om dette..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 8:44 am

Safres smil blev endnu større da hun så ham rødmede. "Jeg skal se hvad jeg kan finde." hun gik ned af trapperne til etagen nedenunder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 6:49 pm

azariel smilede roligt, og fulgte hende, mens blikket på hende forblev, han var lidt nysgerrig...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:00 pm

Hun åbnede døren til etagen neden under soveværelset. Rummet mindende mest af alt om et lager, masser af hyller og skabe fyldte med tøj, stof og andre ting til syning. Hun gik over til et fint træskab, tydligvis lavet af elver og åbnede det. Hun fandt en hvid bommulds skjorte frem og et par bune hør bukser, det lindende noget elvertøj. "Øm det er det eneste jeg kan finde"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:06 pm

han gik over til hende og lod hænderne på hendes kinder, og kyssede hende roligt ''det er bedre end ingen ting'' han lod sine hænder ned påtøjet og smilede roligt ''tak''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:07 pm

Safre rødmede. "Jeg...jeg vil gerne lave dig noget, men ved ikke hvad du er til" Hun så ud på sit lager.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:19 pm

azariel smilede roligt ''det finder vi ud af den tid'' han nussede hendes kind ''men lige nu burde vi vist nok få et bad'' han kyssede hendes kind roligt og lod blikket forblive på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:25 pm

"Vi skal bare være stille, jeg vil nødigt vægge den pige der bor hos mig, men kom." Safre begynde at liste sig ned af trapperne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:36 pm

azariel fulgte roligt med og undret sig lidt anående pigen hun talte om mens blikket fortsat forblev på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 7:41 pm

"Jeg vil gerne hjælpe folk og derfor har jeg en pige boene, du må ikke gøre hende noget ondt okay?" Safre listede sig ned i stuen og fortsatte ned i køkkenet og ud på badeværelset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 11:32 pm

han lod blikket fortsat på hende og undret sig lidt over hendes bekymring for mennesket ''jeg skal lade mennesket være hvis hun har betydning for dig'' han smilede roligt over tanken og fulgte roligt med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeMan Maj 21, 2012 11:59 pm

Safre kiggede på badeværelset og så tilbage på Azariel. "Når hvad har du så lyst til? karbad eller brusebad"spugte hun og smilede drilsk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 12:05 am

han smilede roligt og gik let over til hende hvor efter han kyssede hendes kind ''det du har lyst til''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 12:48 am

Safre kyssede ham forsigtigt på kinden. "brusebad" hun tænde for vandet og smilede drilsk til Azariel. Hun lagde armene om ham kørte dem nænsomt ned af hans ryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 2:07 am

et let smil på på hans læber, mens han lukkede døren efter dem, og lod sig kysse hendes læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 4:43 am

Hun kyssede hans, hun var lidt nervøs for hvad der nu skulle ske og hvad hun ville gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 5:03 am

han lod blikket kort ind på den varme bruser, og lod hans undertøj falde, mens blikket på hende forblev, og et let kys på hendes læber kom igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 5:25 am

Hun rødmede og holdt sit blik i hans øjne. "Du er den første nøgne sortelver jeg har set" sagde hun nervøst og trak natkjolen over hovedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 5:29 am

han lod blikket på hendes ansigt og smilede roligt ''i lige måde, men forskellen er blot at du er smuk'' han kyssede hendes kind og lod sin ene hånd glide langs hendes ene arm og lade sig holde om hendes hånd. . .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 5:32 am

"nej det er dig der er den smukke her" sagde safre og smilede varmt, det beroligede hende at han virkede til at være lige så ny som hun var. Hun tog det sidste tøj af låste døren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 6:03 am

han lod hende efter hun havde fået det sidte tøj af med ind under vandet, og holdte om hendes ryg mens det varme vand rislede mellem de 2, og hans blik var forsat på hende, ''bange for uventet besøg?'' han smilede lidt drillinsk blik på hende og lod et kys fra hans læber ramme hendes kind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 6:18 am

Safre rødmede. "Ja, vi har flere toiletter i huset, men man kan aldrig vide" svarede hun alvorligt, hun måtte stille sig på tær for at hun nå hans mund med et kys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 6:26 am

azariel smilede lidt over det og lod sig kysse af hende, mens blikket forblev på hende ''ingen kan være mere smukkere end dig'' han smilede roligt ''men så igen, jeg er kun dødelig'' han sukkede kort og kiggede roligt på hende igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 6:28 am

"Du er da lige så dødelig som jeg er" sagde Safre drilsk og puffede kærligt til ham så han kom helt under bruseren.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 9 Icon_minitime

metro møde - Azariel
Tilbage til toppen 
Side 9 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» forberedelser - Azariel
» kom an, hvis du tør <Azariel>
» Alene hjemme - Azariel
» Blodige træer //Azariel//
» Gåtur i parken - Azariel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum