Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

metro møde - Azariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

metro møde - Azariel - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:30 am

han kiggede roligt på hende, og smilede lidt drillensk, og lod hånden roligt ned fra hendes ryg søjle over hendes hofter og lod sine hænder om begge sider på hende, mens han roligt masserede op af og lod dem halv presse og glide stille og blødt over hendes hud mens en finger spids snittede hendes bryst, hvor han gentog denne bevægelse et par gange dog uden at snitte hendes bryst . . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:37 am

Safre nynnede lavmælt, man kunne tydeligt høre på hende at hun mød det. "Azariel hvis du bliver ved ender jeg jo med at falde i søvn" Sagde Safre mildt og gabte. *Hvad er det for en underlig følse jeg har i kroppen, hvorfor skal han også være sortelver, men på den anden side, kongen og elverne er ligeglade med mig, men hvad ville de ikke sige til dette her...* "Azariel der var noget de ville fortælle som du ville have jeg skulle love ikke at sige videre."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:42 am

azariel tav sig kort og kiggede på hende mens han lod bevægelsen køre ''jeg personligt, ønsker en ende på denne krig, det er en meningsløs og hvis vi fortsætter denne krig mister vi vores kultur, og vores samfund, begge vores riger vil blive døds dømt, og det vil ende med at alle vil gå i kaos og måske værre, at vi afsløre os selv i menneskets samfund, i mine øjne vil jeg havde en ende på denne krig, og lade vores konge og dronning en duel, med deres stærkeste kriger, mod vores, for at sikre en gang for alle hvilken slags som skulle vinde denne meningsløse krig, om så den ene eller den anden side vandt ville ikke betyde det største, men det vigtigeste ville være at vi kunne ligge navnet elver og eller sort elver tunger i historien end den anden part som tabte, større forskell ville der ikke være. . '' azariels stemme lyd lidt trist da han besvarede spørgsmålet. . . og et let kys ramte hendes hals ''men nu ved de hvorfor jeg ønsker at dette emne forbliver mellem os 2, for selv den mest ondeste person, ønsker fred inden i''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:49 am

Safre rødmede og så genert ned og prøvede at gemme ansigtet. Da hun lagde mærke til Azariel's triste mine lagde hun armene om ham og holdt ham tæt ind til sin nøgne bløde hud. "Ingen væsner er onde af natur og du er ikke ond"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:17 am

azariel havde ikke ventet at hun skulle vende sig om og kramme ham, han nået lige at lade hænderne ved hendes side, hvor hans hænder nu lå ved hendes side og hendes arme om hende, og væltede om så hun lå over ham, mens han smilede lidt over det, hvor efter hans hænder blev lagt roligt på hendes ryg og hans blik var på hendes øjne, ''du sød'' sagde han roligt og lod med et kærligt blik på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 7:00 pm

Safre rødmede, hun var ikke vandt til at blive behandlet på den måde. "Bliver du ikke mast? Jeg må da være vildt tung!" sagde Safre nervøs og begynde at lege nænsomt med hans hår. *Hvor er det her underligt, men men rart, hvorfor er det så rart? som om jeg er helt tryg her i hans arme*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 5:18 am

han smilede lidt og nussede hendes ryg ''du er ikke tung, hvis det er det de hentyder til'' han lod blikket på hende roligt mens han lod hånden på hendes ryg roligt ned af hendes nøgne ryg, mens blikket på hendes ansigt forblev
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 8:16 am

Safre slappede helt af og nød hver eneste berøring. "mhh det er rart" hviskede Safre, man kunne tydeligt høre nydelsen i hendes stemme. "Vil du høre hvordan jeg dræber?" Hviskede hun stille og drilsk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 12:43 am

azariel kiggede roligt på hende med et let smil på læben, og lod blikket roligt på hende ''kan de vil godt'' hans hånd var lige precis over hendes hofter og lod hånden glide op lags hendes side mens han kiggede roligt på hende med et lidt drillensk smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 2:04 am

Hun lænede sig langsomt over ham og kyssede ham nænsomt på halsen. "først"sagde hun drilsk. Hun satte sig helt op og kørte sine hænder nænsomt men fast over hans brystkasse og ned mod kanten af hans bukser. "distrahere jeg mine modstander, enten" hun bukkede sig ned igen og slikkede ham nænsomt på halsen. "ved at gøre dem sure, eller..." Hun begynde at fumle med at få hans bukser af. "eller ophidste dem" Hun smilede drilsk, jeg var noget forandret over hendes stemme og hendes øjne. I smugl havde hun kaldt på sine nåle.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 3:51 am

han smilede lidt og lod hænderne ved hendes side og roligt langs hendes ribben, mens han lod hænderne halvt under hendes arme og lod sig roligt vældte rundt så han nu var over hende med hænderne ved siden af hendes skuldre med et let smil ''din stemme afsløre deres indre tanker'' han smilede roligt og lod sit hovede til at kysse blidt hendes kind
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 4:41 am

Safres blik blev ændret. "Azariel jeg er bange, bange for at skade dig, for jeg vil ikke skade dig, for jeg... jeg... jeg... føler mig så tryg når du er her, når du passer på mig." Hun havde tåre i øjnene og hendes stemme var blevet varm og nervøs. Hun lukkede øjnene og kyssede ham forsigtigt og puttede sig ind Azariel, en tår løb ned af hendes kind. De nåle er var nået op på til værelset faldt til gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 5:04 am

han lod blikket roligt på hende og kyssede hende roligt på læben og lod blikket på hende igen ''der er intet at være bange for, jeg skal nok holde øje med denne person, hvis du tillader mig ind i dit liv'' han kiggede roligt på hende og spekulerede kort om hun ville tillade ham ind i hendes liv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 6:46 am

Hun pressede sig ind til ham og og prøvede at hive ham tættere ind til hende. "Tak, hos elver er det manden der vælger kvinden, er... er.. jeg dig værdig?" Safre så ham i øjnene og afventede nervøst svaret. Hun havde aldrig oplevet noget følelsen før, men det var en rar følelse som hun gerne ville opleve mere af, det ville begge dele af hende, men den anden del ville også teste ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:20 am

han smilede lidt over hendes spørgsmål, ''hvis fruen mener jeg er værdig'' han lod blikket roligt på hende og lod sine læber kysse roligt hendes kind mens han nyd at hun holdte ham om sig, hans krop blev dog mere og mere varm, og han kunne ikke lade vær med at spekulere om hun virkelig ville acceptere ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 8:47 am

Hun holdt ham stadig ind til sig. "Du skal kende mit rigtigt navn først. Mit navn er Safre Sergon, og jeg kan ikke beskrive det men... jeg finder dig værdig, jeg har sådan en dejlig følelse i kroppen når jeg er sammen med dig, jeg er helt tryg når jeg ligger her, det er lige før at jeg ikke længere er bange for mig selv." Hun kyssede ham forsigtigt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:06 am

da hendes kys ramte hans læber lod han vende dem rundt igen så hun lå øverst, mens hænderne lod om på hendes ryg, han nyd hendes kys, det var noget han ikke havde mærket før, og det var som om hendes kys på læben var som at ligge på behagelige puder, og han lod kysset fortsætte mens de vendte rundt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:16 am

Hun så på ham og smilede kærligt. "hvad så nu Azariel? Hvad siger dine traditioner?" spurgte hun sødt og gabte kort lagde sig ind til Azariel sådan så hun lå ved siden af ham men havde sit ene ben over hans og sin ene arm og hans brystkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:41 am

han kiggede roligt på hende, ''normalt er det kvinden der bestemmer hvad der skal forgå, ikke hvad manden, så hvad deres planer er har jeg intet at skulle sige, hvis de var en sortelvisk frue, men aligevel har de elvisk blod i dem'' han smilede lidt ved tanken og morede sig lidt over hendes spørgsmål angående traditioner
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:47 am

Safre så nervøst ned. "ømm..... ømm... jo hos os er det manden der bestemmer, men selvom par'et har valgt hinanden skal et religøst eller en mere magtfuld person velsine det eller godkende det. og så plejer der at være fest og om aften udnytter manden at han har magten" Safre puttede sig ind til ham og kærtegnede nænsomt hans hals med sin hånd. "såe...."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:51 am

azariel lå forvirret han har aldrig fået lov til at skulle bestemme over en kvinde, ikke engang en hun køn af hunde måtte han bestemme over, han kiggede forvirret på hende ''jeg har bestemmet og domineret over mænd, som er lang under rang af mig, men at lade mig bestemme over en kvinde er da umuligt, jeg kan da ikke..'' han kiggede forvirret og kunne ikke begribe sig selv i at skulle være den dominerende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 7:33 pm

Safre kærligt på ham. "sådan er elvernes og menneskernes verden, selv alle mine kunder er dominerende over for mig, selv hvis jeg har højere rang end dem. Jeg kan simpelhen ikke være dominerende, og det må du jo være når du torturere din ofre?" Safre kørte nænsomt sin hånd over hans overkrop. En tanke faldt hende ind. "ellers beordre jeg dig til at bestemme over mig." sagde hun med et kærligt grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 8:43 pm

azariel kiggede forvirret på hende, aldrig før havde en kvinde beordret ham til at skulle bestemme over hende, det var en underlig følse, men en følse af magt skylede halvt over ham, og det virkede som om at han nu havde muligheden for at kunne kontrollere kvinden, det virkede lidt af en skør tanke, men hvorfor ikke at spille med på den, da hun mente at han skulle være den dominerende ''hvis dette er deres ønske'' han lod hånden glide roligt ned frahendes side over hendes hofter mens han nussede roligt og smilede lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 8:57 pm

Safre puttede sig ind ham og begynde at lave små lyde der viste at hun nød det. "Såe..... hvad har du så tænkt dig at gøre ved mig?" spurgte hun drilsk og så kærligt på ham. *det hele følelses så rart, lad det ikke slutte, fortsæt, lad det vare ved* Hun lænede sig ind over ham og slikkede ham forsigtig på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:27 pm

azariel lukkede øjne kort nyd det, ''det kommer an på hvad de fortrækker, om det skal være blødt og den mere forsigtig, eller lige på og hårdt'' han smilede let over det og kiggede op i loftet mens han lod sig nyde af hendes forsigtige slik på halsen.. . .
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 6 Icon_minitime

metro møde - Azariel
Tilbage til toppen 
Side 6 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» forberedelser - Azariel
» kom an, hvis du tør <Azariel>
» Alene hjemme - Azariel
» Blodige træer //Azariel//
» Gåtur i parken - Azariel

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum