Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 metro møde - Azariel

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:47 pm

"Hvad mener du?" Safre så undrende på ham, men så tænkte hun sig lidt om og gættede sig til hvad han hentyde til. "øm jeg har aldrig været sammen med nogen før, så jeg ved ikke helt.... øm.... hvordan man gør........ alle har jo hadet mig så meget at de ikke ville røre mig. og vil du ikke nok lade være med at sige De? det virker så upersonligt" Safre kærtegnede hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 10:58 pm

azariel kiggede underligt på hende, han havde været vant til at tiltale kvinderne de eller dem, så at sige noget andet frem for det han skulle virkede upersonligt, dog smilede han roligt og lod sig kysse hendes kind, mens han lod sine hænder nusse hendes ryg og langtsomt kærtegne hendes ryg, med blikket på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:05 pm

Safre nød det i fulde drag og hun kunne ikke holde små støn tilbage, som tegn på at hun nød det. *hvor er vores traditioner forskellige, men hvor er han dejlig, det er helt ubeskriveligt* Hun lukkede øjnene for bedre at kunne føle det hele, ligeglad med hvordan han så ud, men bare mærke ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:10 pm

et let smil bredte sig og han lod hånden roligt på hende's side og vendte dem om mens han hurtigt lod armene støtte sig så han ikke lå oven på hende, hvor han der efter lod små roligt og lette kys over hendes kind, op roligt mod hende's øre og et let og ikke hårdt halv bid mod hende's øre mens kysset fortsatte ned af mod hende's side af halsen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:24 pm

Hendes forsigtigt støn blev tydeligere at høre, hendes hænder dansede let og nænsomt over hans ryg. "bare vær forsigtigt. ellers er jeg din og du må bestemme hvad du vil høre ved mig." sagde Safre uskyldigt og sødt imens hun prøvede at fange hans blik. Hun var lidt nervøs for hvad han ville gøre ved hende men hun var sikker på at det ikke ville være noget ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 8:16 am

azariel smilede lidt ved tanken, og lod sig fortsætte med sine lette kys over hendes nøgne krop, og lod et let og næsten overflødigt kys over hendes læber, med et smil og øjne kiggede roligt på hende lod han sig roligt kysse hendes hals, og vidre mod kraven, og løftede hovedet over bryst patiet og der efter kyssede vidre mod solopleksus, vidre gående mod maven, med lette og rolige kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:20 am

Safre støndende højere, og begynde at vide sig af nydelse. "Mere" støndede hun svagt så det knap kunne høres. Hendes dans på hans ryg blev mere ophisende, men sadig nænsom og kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:38 am

azariel smilede lidt over det og lod små lette slik langs hendes mave op mod hendes bryst, hvor han lod et slik mellem de 2 og vidre op mod hendes krave der efter hendes højre side, og slikket blev ændret til kys da han kom til halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 9:58 pm

Safre så nervøst på ham. "Er det her det rigtigt? du leger ikke med mig vel?" spurgte hun stille og nervøst. Hun ville være sikker på at det hele ikke bare var en drøm, hun ville være sikker på at han ikke loggede hende i en fælle. Hun kørte forsigtigt sin ene hånd igennem hans lange hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:36 pm

hans blik lod på hende ''hvis dette var en drøm, ville du så vågne?'' han smilede roligt og kyssede der efter hendes kind blidt mens han inderst inde smilede roligt over dette, han nyd hendes selskab, men om hun nu ville acceptere det væsen han var, også selv den dårlige side af ham, var ukendt for azariel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 10:48 pm

"Jeg vil ikke leve på falske forhåbninger og drømme, niv mig eller gør noget der viser at dette ikke er en drøm." Safre prøvede at fange hans blik, hun kærtegnede hans kind og kørte forsigtigt et par fingre over hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:21 pm

han smilede lidt over det og lod sig kysse hende let over munden ''besvare dette dit spørgsmål'' hans blik var fortsat på hende, og han håbede inden i at han nu ikke havde frem strakt sig en dårlig position, da hun var en som han godt kunne bruge, samt også en som var kærlig overfor ham, men også gav ham noget som han mistænkte for at være det mennesket kaldte kærlighed. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:32 pm

Safre kyssede ham let på munden. "Hvad føler du når du ligger her? Jeg kan ikke helt beskrive det, men jeg har sådan en varm følelse i kroppen, som om at alt i verden er godt, men jeg må holde fast i den og jeg har det som om den forsvinder hvis du gør" Safre lukkede øjnene og pressede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:43 pm

han nyd hendes kram, og kiggede roligt på hende, ''varme, en følse som får mig til at smile, og halv tryghed, og følsen af at beskytte dig'' han kiggede roligt på hende og kyssede let hendes kind, og lod den ene hånd nusse kinden han kyssede, med et let smil på sit ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeMan Maj 14, 2012 11:51 pm

Hun puttede sig ind til ham så godt som hun kunne, nød hans ord og hans kærtegn. "Jeg brude sove, men jeg vil hellere bare ligge med dig og mærke dig" Sagde Safre stille og kærligt. "Jeg tror ikke du lyver, for ellers ville du bare havde dræbt mig på stedet og gemnemrodet mine ting for at få oplysninger om mit folk. Må jeg låne din uniform på et tidspunkt og forbedre den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:58 am

han kiggede roligt på hende og kyssede hende på kinden, ''kun hvis dine begge dele tillader mig ind i dit liv'' han smilede let og kærligt mens hans hvide øjne så roligt på hende og kyssede hende igen men denne gang på den anden kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:15 am

Safres øjne ændrede sig de blev koldere at se på, men langt fra så kolde som de kunne blive. "Ja, du kan beskytte mig og hjælpe mig med at få min hævn over alle elver, du har magten, jeg kan give dig midlet, men midlet kan jeg fjerne for dig igen hvis du ikke passer på os og elsker os men kan du leve med begge vores sidder?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:19 am

han smilede let ''hvis i begge kan leve med at være ved min side, også selv om jeg nok kommer til at være under dronningen lidt endnu, indtil en ny betræder tronen, og det vil måske ikke være så langt tid til endnu'' han smilede roligt ''hvis vi kan overtale demoner og varulve kan dette vise os til at være eet midle til magt hvor vi sammen kan regeare, eller bare lade krigen rundt omkring fortsætte, og samle os en gruppe af folk som ønsker fred, og lade sort elver og elver synke i deres egen grav'' han kyssede hende roligt på kinden og kiggede roligt på hende mens han nussede hende på kinden ''hvad siger du til det?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:26 am

"jo, bare der ikke er for mange der kommer til skade, og hvis det er skal det ikke være nogen vi kender, jeg vil bare have et sted at høre til og det gør jeg når jeg er sammen med dig! Og jeg er en person nogle gange tager hævntørsten over" Safre kyssede ham forsigtigt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:29 am

kans øjne kiggede roligt på hende og lod sig kysse igen, ''ingen kan fjerne det som mennesket kalder kærlighed, fra dem, og vil være ved din side til min død, og vil hjælpe os begge til at sikre et hjem, og et liv sammen, til mit sidste åndedrag'' han kiggede hende roligt i øjne. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:58 am

"og lige så vil jeg" hun møde hans blik og kyssede ham igen på munden, minder forsigtigt end før. Hun smilede varmt og kærligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:18 am

han lod kysset forblive på hende mens han med bene og den ene arm lod sig støtte hvor den højre arm lod sig roligt op af hendes side og op af hendes kind og nussede den roligt mens kyssende utalligt fortsatte. . .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:24 am

Safre puttede sig mere og mere ind til ham, hun nød hvert et kys, men kunne også mærke hvordan hende øjne blev tungere og tunger. " Jeg falder nok snart i søvn, så skal vi ikke læge os til at sove nu? Du mægtige Azariel." Sagde Safre kærligt, man kunne tydeligt høre på hende at hun var meget træt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:49 am

han smilede roligt og kyssede hende på panden og lod sig ligge ved siden af hende og lagde dynen over hende, mens han lod sine støvler og bukser af så underbukser han kun var i klædt i, og lagde sig ind hos hende og varmede hende roligt mens han lagde sig roligt ind hos hende, med blikket på hende ''at være hos dem er noget jeg nyder mere en livet, og du har fået mit indre til at indse at selv de smukkeste elver kan være anderledes'' og kyssede hende på panden, og puttede sin varme krop ind hos hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:04 am

Safre smilede varmt. "I lige måde, du varmer mig på en helt særlig måde, men Azariel jeg er ikke smuk, husk det" hun kyssede ham hurtigt på munden og lukkede sine øjne. Hun begynde at nynne, den samme melodi som før.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





metro møde - Azariel - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: metro møde - Azariel   metro møde - Azariel - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
metro møde - Azariel
Tilbage til toppen 
Side 7 af 14Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste
 Lignende emner
-
» forberedelser - Azariel
» kom an, hvis du tør <Azariel>
» Gåtur i parken - Azariel
» Alene hjemme - Azariel
» Blodige træer //Azariel//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: