Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 På natclub i byen - Sabrina

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:32 am

Hun lod ham drikke omkring halvdelen af flasken, og fjernede den så igen, "ok, nu skal du fortælle, hvad du ved" sagde hun og så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:35 am

Azreal sukkede. Der var jo en reel sandsynlighed for at hun lod ham gå når han havde talt. "For et par uger siden var der en gruppe der havde opdaget en elverlejer oppe nordpå. Jeg ved ikke om det er den du taler om, men der blev i hvert fald sendt en mindre forstærkning der op og så vidt jeg ved ødelagde de byen og tog elverne til fanger"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:36 am

Hu nikkede og så meget interesseret på ham, "ved du hvor elverne er nu?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:37 am

"De blev så vidt jeg ved skilt ad. Jeg tror de fleste blev slået ihjel, især mændende. Nogle af kvinderne blev givet som slaver til de større slægter i byen.. de ældste af børnene gjorde også. Jeg tror de mindste blev dræbt eller efterladt" fortalte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:39 am

Hun trak vejret tungt og lukkede øjnene, det var selvfølgelig, hvad man kunne regne med ... men hun havde alligevel håbet, at de ville være i live alle sammen. Hun nikkede og vente ryggen til ham, hun havde brug for at samle sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:41 am

"Jeg har ikke selv set dem. Måske kan jeg huske nogle af navnene på de slægter der fik slaverne, men jeg er ikke sikker.." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:43 am

Hun vendte sig om igen, efter at have tørret en tåre væk, "prøv" sagde hun, måske kunne hun finde nogen af dem ... der var ikke meget håb for at hun ville have held med det, men det ville være rart at have et mål.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:47 am

Han tænkte lidt "de klaner der blev tilbudt var Darkrose, Rubineyes, Shadowstep, The Ravens og Silverhair" sagde han "der sagde Shadowstop og Darkrose nej, de ville ikke have den slags i huset. Jeg tror Rubineyes og Silverhair tog imod det og jeg ved ikke med The Ravens."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:50 am

Hun nikkede og skyndte sig over til sine ting, hvor hun havde en slidt blok papir og en lille blyant, hun skrev de tre navnene ned og vendte sig mod ham igen, "hvordan kommer man til den underjordiske by?" spurgte hun, hun havde blokken i hånden, klar ti at skrive ned, hvis det skulle være nogle vandskelige instruktioner.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:51 am

"Er du rigtigt klog?" spurgte han og hævede et øjenbryn "du ville blive dræbt det øjeblik du satte din fod der."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:52 am

Hun så irriteret på ham, "bare fortæl mig hvor det er, jeg kan godt selv afgøre, om noget er for risikabelt".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:53 am

"Der er kulsort der nede. Der er intet lys" svarede han "og ingen ville tøve med at kappe dit hovedet af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:54 am

Hun sendte ham endnu et irriteret blik, "sig nu bare, hvor det er, hvorfor bekymre du dig overhovedet om det? du har vel næppe noget imod jeg bliver slået ihjel ..."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:55 am

"..." han sukkede "jeg kan ikke fortælle dig hvor indgange er, det ville være en form for landsforræderi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:57 am

Hun så frustreret på ham, "som du selv siger, så bliver jeg højst sandsynligt dræbt, hvis jeg går der ned, så det kan ikke rigtigt skade noget".
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 11:57 am

Han sukkede "du kunne tage nogen med der ned, jeg kan ikke fortælle det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:00 pm

Hun sukkede irriteret, "ok .." sagde hun, det nyttede nok ikke, at prøve og presse det her ud af ham også, desuden måtte der jo være andre måder at finde ud af det på.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:00 pm

Han så på hende "lader du mig gå nu?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:02 pm

Hun betragtede ham lidt, og nikkede så. "Hvis jeg binder rebene op .." sagde hun lidt tøvende, "hvordan ved jeg så, at du ikke angriber mig?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:02 pm

"Du har ret, det ville klart være det mest fornuftige at slå dig ihjel på stedet efter denne her behandling" sagde han og så lidt frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:06 pm

Hun betragtede ham lidt, måske hun skulle skaffe mere af det hvide pulver, og så efterlade ham i en gyde et sted? nej ... det ville tage for lang tid. Hun sukkede, hun havde vist ikke helt gennemtænkt denne her del af planen. Hun tøvede og så usikkert på ham.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:06 pm

"Jeg skal nok lade være med at slå dig ihjel" sagde han så og så på hende "jeg vil bare gerne hjem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:09 pm

Hun nikkede lidt og begyndte at gå over imod ham, "øh ..." hun tøvede, da hun kom i tanke om noget, "... var du sulten?" spurgte hun, det var trods alt hans penge hun havde brugt på mad.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:09 pm

"... ja?" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 20, 2013 12:10 pm

Hun kiggede over mod den mad hun havde købt, "... vil du have noget før du går?" spurgte hun lidt usikkert.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: På natclub i byen - Sabrina   På natclub i byen - Sabrina - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På natclub i byen - Sabrina
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» PÅ natclub - Seungri
» En togtur - Sabrina
» efter fuldmånen (Sabrina)
» Brug for nye kræfter - Sabrina og Azreal
» Ny ræv i byen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: