Hej alle vidunderlige væsner!
Jeg er lige startet herinde, og søger derfor nye plot ideer og relationer til min karakter Lune Youngblood. I for lige et par facts her omkring hende!
*Luna Youngblood
*Ca. 98 år gammel
*Elver der er blevet ramt af vulp syndromet
*Forlod elver byen som ung. Ønskede ikke at være en del af deres indelukkede samfund.
*Andereledes end så mange andre elvere. Meget mere nymoderne og fri
*Yderst smuk grundet elver genet
*Bor i downtown i en lille lejlighed
*Går næsten på diskotek vær nat
*Er et natte menneske
*Hardcore party dyr
*Har et vildt og utemmeligt tempreman.
*Dragekvide: Dominerende, opmærksomhedskrævende. En dragekvinde er en attraktiv kvinde, der vil gøre alt for at få sin vilje.
Dragekvinder går alene, og sætter altid et mål efter en mand de kan manipulere med. De er syge efter at have magten, og hader når den bliver taget for dem)
*Manipulerende, snedig og inteligent
Okay, nu har du forhåbenligt fået et lille indblik i, hvem Luna endeligt er. Nu til de plots jeg søger:
*"Venner"- Gåseøjnene står der fordi, at Luna som sådan ikke rigtig bryder sig om venner. Hun er enspænder. Men et par personer, som hun kan stole på, og som er der for hende vil være skønt.
*Fjender- Man har vel altid brug for et par rivaler?
*Elskere- Som hardcore party dyr har hun brug for nogle elskere rundt omkring i byen.
*En bedste ven- En blanding mellem elsker og ven. Dog ikke helt en kæreste. Men en fyr som hun tør stole på, og faktisk vil vende tilbage til flere gange.
Har i andre ideer, så bare kom med dem! Jeg modtager stortset alt;-)