Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Darling - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Ceit

Ceit

Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 11:01 am

Phillip sukkede "okay, Ikke nips.." mumlede han og smilede til ham. Han trak på skuldrende, hvis de manglede noget, lagdde Phillip nok ikkemærke til det, for himlens skyld, han havde jo sovet på en sofa, de seneste 3 måneder or so...Heldigvis havde de da Williams seng nu! Det var rart.. så kunne de sove sammen i en ordentlig seng... og Phillip kunne sove på sofaen hvis han kom hjem fra skole og bare.. trængte til en lur.
Han smilede stort da William syntedes om hans ide, på den måde kunne de meget nemmere ordne alting, meget hurtigere! Ja! "Ja!" sagde han så, og grinede lidt.. og nød det korte kys. Han trak på skuldrende "Well.. det kunne da godt være du ikke skulle spise, det vidste jeg ikke.." sagde han forlegent, og kløede sig kort i nakken mens han undertrykte lidt rødmen.."And..." svarede han, han følte ikke rigtig for kalkun.. det blev så tørt. Han nikkede til ham, og sendte ham et kort smil "det er iorden" sagde han så, så god va rhan heller ikke til at lave mad, Phillip altså.. han kunne lave nogen kick ass pasta retter, men så var der vidst heller ikke mere vildt og kokke-fancy i ham. Han nikkede "javel, I'm off then!" grinede han stille, og vendte om for at smutte "Jaja jeg er på vej" grinede han og nød kysset i håret, klemte Williams hånd en sidste gang inden han slap, og fik et klap i røven. "Uh!" udbrød han kort, og sendte ham et rødmende, lidt iltert blik, mens han skyndte sig væk.

/7En time senere//

Phillip slæbte på et par poser... et par af potteplanterne havde han bedt om at få leveret, han nænnede ikke at skulle slæbe dem hjem, med alt muligt andet gejl, og så blev de mast, og ødelagt.. stakkels potteplanter. Men han havde købt lidt puder, et tæppe til sofaen.. et sengetæppe i et pænt, musegråt blødt... Phillip stoppede sin tankegang. Det havde bare været pænt, og så var det stribet i samme grålige nuancer på bagsiden.. vældig fint. Han havde også arrangeret nogen gardiner.. selvom han ikke rigtig vidste om han måtte.. men det havde han altså! Bum. Så havde han købt noget sæbe til badeværelset, og en masse andet himstergims, som der skulle være.. Jep!
Han kiggede sig lidt omkring efter William, der nok var sunket sammen et eller andet sted.. udmattet efter at have været overmandet af sit eget shopping gen.. Phillip smilede ved tanken.. åh han var så sød altså.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias

Race : vampyr
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeOns Jan 09, 2013 11:44 am

William smilede lidt for sig selv da han gik ud af køkken-butikken, med en håndfuld brucere i hånden og smilede bare lidt stort, han havde liget.. købt lidt mere.. ups.. nå det gik nok, han var altså vant til at have lidt luksus omkring sig, bare en lille smule.. så det her.. åh ja det hørte til. Han så sig så om efter et sted at slå sig ned, han anede ikke hvad han ellers skulle kigge på, han havde købt nærmest alt til stueen.. og han regnede med Phillip havde ordnet resten.. og ja.. puha.. nu skulle de altså snart hjem! Han kunne godt lide at købe ind, men han hadet det her.. menneske mylder det gjorde ham sindsyg. Han så op og fik så øje på Phillip der kom gående med en masse poser.. han knap nok kunne bære.. åh stakkel dog! HAn skyndte sig i fuld fart over til ham og tog alle poserne fra ham, "Her nu skal jeg.." mumlede han og smilede bare imens og kyssede ham hurtigt på kinden. "Jeg smutter lige ud i bilen med det her.. så mødes vi ved.. julepynts'butikken om 5 minutter." sagde han hurtigt og så var han smuttet igen. 5 minutter efter mødtes han med Phillip igen, "Nå.." sagde han så og smilede stort, "fik du købt noget flot?" sagde han blidt og tog Phillips hånd og trak ham med ind i butikken og greb en indkøbs vogn.. de skulle jo have pynt til et helt juletræ.. et stort et.. for de havde jo højt til loftet.. hmm og så skulle de gerne have lidt.. lyskæder eller noget, til at hænge i vinduerne.. det var så flot!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 9:24 am

Phillip kom gående, han nåede nærmest ikke engang at sige hej til William da han kom imod ham, han tog bare poserne, sagde en masse småting, og smuttede. Han smilede bare lidt af ham, han ville jo være tilbage om lidt. Han kløede sig kort i nakken og smilede til en ung pige der smilede venligt til ham, og havde et lille navneskilt på skjorten. Hun spurgte om han skulle have hjælp og han rystede venligt på hovedet. Han traskede lidt rundt, til han fandt jule... butikken.. der var i hvertfald stopfyldt til randen med dimser, og skinnende dutter og ting til juletræer og gulve og vægge og alt! Alt! Phillip gik stille rundt, rørte forsigtigt ved den flotte julepynt, skræmt fra vid og sans for at ødelægge noget af det.. sådan gik han rundt til William var tilbage, og sendte ham et stort smil.
Han så hans genspejling i en julekugle og vendte sig mod ham "Ja da! Og gardiner" grinede han stille, han lod ham tage sin hånd og fulgte bare med.. så kunne han gå der, et par skridt bag William og betragte hans ryg, hans hår.. ham... mmhm. Phillip rødmede og smilede lidt.. han blev vidst aldrig for gammel til at være forelsket.. og føle sig dum og genert.. Han så sig lidt om, efter hvad de skulle have "vi skal have pynt til.. juletræet, ikke sandt?" sagde han og gav hans hånd et klem.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:03 am

William smilede bare stort og nikkede "Okay fedt" sagde han bare hurtigt og begyndte bare at smide ting op i kurven, "Alt hvad der er flot.. smid det i" grinede han bare, han gad ikke brude så meget tid på det.. det var jo bare jule pynt.. og de skulle snart hjem.. så han kunne få stegen i ovnene og skralde kaoftler.. og pynte juletræ.. og skifte tøj, og i bad.. og så skulle de i kirke.. åh gud altså! Og sener i nat.. sex.. mhmm! Og muligvis i byen, han var ikke helt sikker.. men han var i hvert fald inviteret til to fester.. mhm! Han vendte sig lidt mod ham og smilede til ham, "Nu ved jeg ikke hvad du skal i ferien.. men jeg har altså.. eh.. der er noget jeg ikke lige har fået fortalt dig.. hmm.. og jeg vil gerne lige.. sige det.. måske over en kop kakao og en pause i det her jule.. mareridt.." grinede han bare og kyssede Phillip i panden. Han tog noget mere julepynt og nogen lyskæder og smilede kort, og så betalte han for det hele og fik det i to store poser og gik så med Phillip ud og over mod en cafe hvor de lige kunne drikke en kaffe eller kakao eller hvad man nu var til altså. "Hva så skat?" mumlede han bare og smilede lidt "Hvad vil du have..?" brummede han så og kiggede lidt i menuen, "Er du sulten?" spurgte han så.. kunne jo godt være Phillip ville have en sandwitch eller noget i den stand.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 11:20 am

Han nikkede og lagde lidt pynt i kurven, men fulgte ellers bare efter ham rundt.. kiggede lidt.. så mange farver, med metallisk skinnende overflader, nisser... grangrene, glasfigurer og udsmykninger, og alt muligt andet. Han løftede hovedet og så søgende på ham.. lidt forvirret "Jeg.. øhm.. altså.. hvis du skal et eller andet, skal du jo bare gøre det?" sagde han og smilede blidt til ham.. han anede ikke.. hvad han skulle.. han lød så seriøs.. Han sank kort, han nød dog det korte kys i panden, og sukked sitlle "Ja lad os.. ja.." mumlede han, og fulgte med over til cafeen.. "Ikke så meget.." sagde han og sendte ham et lille smil, før han rystede på hovedet "nej, morgenmaden var.. tung nok" svarede han let til hans spørgsmål vedrørende mad. Han rørte ved bordet.. tegnede lidt på sin serviet... "Jeg tror bare jeg skal have noget.. kakao eller sådan noget" sagde han så langsomt mens han tænkte over det, inden han sendte William et smil. "Hvad var det du ville fortælle?" spurgte han så, og betragtede hans ansigt.. så på menuen i hans hænder...
Han pillede lidt ved sin serviet.. han kunne godt mærke at han var lidt rastløs.. måske skulle han tage ud og skate en af dagene hvis det ikke blev snevejr? Han kunne tage bilen, så meget havde han forstået på William.. medmindre selvfølgelig at han skulle bruge den, så tog Phillip bare bussen! Hæh! Eller fløj.. et godt stykke, ikke hele vejen, han havde slet ikke trænet sine vinger til den slags afstande.. hmm.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeTors Jan 10, 2013 12:11 pm

William smilede bare tilbage til ham og sukkede lidt stille, "Det skal jeg faktisk.. men jeg vil gerne have.. du er med til det.. i hvert fald noget af tiden.." sagde han roligt og kigede lidt bekymret på ham, han vidste ikke hvor godt han ville have det med det.. altså hvordan Phillip ville have det med det.. men måske var det meget godt for dem.. hmm. "Jov okay.. " sagde han så og kiggede op, "En kaffe og en kakao.." sagde han hurtigt og fik dem med det samme udleveret i to papkrus, han fulgte med Phillip ned til et bord til to og satte sig og stilte krusende fra sig op bordet. "Okay nu skal du høre.." sagde han roligt og vendte sig helt mod Phillip og tog hans hånd over bordet. "Maria.. ringede.." sagde han roligt, "Hun skal.. ud og rejse, og så spurgte hun om.." sagde han og tog en dyb indånding "Om Elisabeth måtte.. komme forbi i juleferien.. " sagde han så og så ned.. "Hun kunne selvfølgelig få andre til at passe hende.. men hun tænkte det var godt at.. hun så sin far.. og jeg kunne ikke være mere enig.. for jeg savner hende.. faktisk.. så jeg sagde ja.. med det samme.. så eh.. d. 25.. " sagde han så og så op forsigtigt, "Jeg håber virkelig ikke det gør noget, jeg skal nok.. holde hende i kort snor og alt det.. og holde hende væk fra dig så det ikke.. hvis det er.. men ja.. jeg har ikke tænkt mig at ændre på aftalen lige meget hvad du.. tænker om det.. for.. hun er min.. hun er min datter Phillip.." sagde han, men det sidste kom ud som en hvisken, hvor man tydeligt kunne høre.. at det.. det gjorde undt på William. Han vidste ikke om Phillip havde noget imod det.. det håbede han virkelig virkelig ikke han havde.. for han ville gerne.. kunne beholde begge to i sit liv.. og det var vigtigt at han fik.. bygget et godt forhold op til sin datter.. han ville gerne have hendes kærlighed.. og.. ja.. han ville gerne være en god far.. og han ville gerne have Phillip støttede ham i det.. eller bare i det mindste.. ja.. ikke havde noget imod det.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 11:12 am

Phillip så søgende på hans ansigt, han virkede nervøs.. eller måske rettere sammenbidt? Han så kort på tjeneren der dukkede op og tpg deres bestilling. Han trak sit krus hen til sig og skulle til at folde sine fingre omkring det, mærke varmen som han plejede, men William tog hans hånd. Han så overrasket på ham, og hans blik fik et lidt underligt skær, flakkede kort ved Marias navn.... Han kunne godt huske hende, men... Han tog en dyb indånding og lyttede uden at sige noget. Han blev dog overrasket da han snakkede om den lille datter... eller lille og lille, hvad var hun? syv? måske otte?
Phillip så ned i bordet, kløede sig lidt i nakken med sin frie hånd.. "Okay, for det første.." begyndte han, og rettede blikket mod William "Jeg gør hende altså ikke noget!" mumlede han fornærmet, William lød som om Phillip hadede børn! Han havde altså faktisk arbejdet i en børnehave. Han sukkede "William, jeg synes det er fint du ser din datter" sagde han blidt, og trykkede hans hånd, og sendte ham et lille smil "Det er jo, som du siger.. din datter." sagde han og lænede sig lidt tilbage, slap hans hånd og tog sit glas op og drak en smule, før han så ned i væsken... "Og jeg ville nok have det på samme måde, hvis jeg var i dit sted.." sagde han så, og satte kruset fra sig.. Han trak på skuldrende "Jeg kan bare bo hos Peter et par dage, no worries.. så får i lidt tid sammen" tilbød han. Peter havde ordnet Williams sår den morgen efter han havde været skåret op alle steder... søde Peter der snakkede mange sprog, og var omsorgsfuld.. lige Phillips kop te! Desuden var han rolig, og havde meget arbejde og alt den slags.. måske kunne Phillip ovenikøbet hjælpe lidt til? Det ville ikke gøre noget, desuden.. boede han downtown.. så Phillip kunne skate.
Han ville dog savne William.. men de kunne nok snakke i telefon sammen? Sige godnat om aftenen? Skrive godmorgen om morgenen.. Han drak en lille tår mere af sin kakao, og så på William og smilede lidt til ham.. han havde ikke noget imod at William påtog sig rollen som far.. det var en moden beslutning..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 11:58 am

William tog en dyb indånding da han ligesom var færdig med sin lange tale, og lyttede nu bare efter.. et mod svar.. fra Phillips tanker, han vidste ikke hvordan.. Phillip havde det med det hele.. men hvis det her betød han skubbede Phillip.. væk fra sig.. så skulle han selvfølgelig nok ringe og aflyse med Maria.. for.. at miste Phillip.. var noget han aldrig ville kunne gå igennem igen.. aldrig.. og så måtte man jo.. ligesom, bestemme hvad der var vigtigst for en, og selv om det sikkert burde være hans datter så var det det bare ikke.. desuden så havde hun sin mor.. og William havde ikke andre en Phillip. "Hun er 9.." mumlede han stille til Phillips spørgsmål.. hm. "Nej.. det.. Phillip! Det var slet ikke sådan jeg mente det.. jeg mente mere.. hvis du syntes det var træls at have hende omkring.. jeg tænkte på hvor vidt du gad at påtage dig rollen som papfar eller om du helst bare vil melde dig helt ud fra begyndelsen.." mumlede han stille og kiggede lidt på ham og sukkede. Han nikkede så bare, "Det.. hvis jeg skal være ærlig.. så kunne jeg godt.. tænke mig.. at du lærte hende at kende.. " mumlede han bare lidt stille.. så de ligesom kunne være en lille familie.. i hvert fald i lidt tid.. hmm.
Han så op nu med øjne.. øjne der lynede.. hans hjerte hamrede afsted ved navnet.. argh! Det mente han bare ikke. han så ned i sin kaffe og overvejede hvor vidt han skulle smide det ud over Phillip eller en tilfældig forbipasserende. Og så kogte han helt over!
"Nej!" begyndte han.. men så blev hans stemme mere tiggende.. og tårende begyndte at løbe ned over hans kinder.. nej.. nej nej nejnej! Han måtte ikke forlade ham nej! Han så fortabt på Phillip inden han slog til kaffen så den faldte ned fra bordet og spjaskede ud på gulvet. Inden han rejste sig og rystede på hovedet hele vejen mod udgangen.. nej. "Det.. må.. du.. ikke.." hviskede han kort til Phillip inden han gik sin vej. Mod nærmeste udgang.. frisk luft.. gennem et filter.. mere kunne hans hjerte ikke.. holde til.. lige nu.. åh gud..
Foran indgangen lod han sig falde sammen op af en af udstillings vinduerne, og tændte for sin smøg.. åh gud.. Peter og Phillip.. åh gud.. åh gud.. åh gud.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeFre Jan 11, 2013 8:29 pm

Phillip ville for alt i verden ikke stå imellem William og hans datter, han ville helst bare... gå i et med tapetet, så de kunne være lidt sammen. Et eller andet sted følte han nok skyldfølelse overfor Elisabeth.. men det holdt han for sig selv, så William ikke fattede mistanke, eller nogen som helst andre for den sags skyld. Han stirrede på ham et par sekunder... pap.. far.. lege onkel.. erstatning for mor.. Han så ned i bordet igen, mens han nedbrød oplysningerne i sit hoved. Han kløede sig lidt i nakken igen.. lære hende at kende.. tjo, han havde overvejet hvordan hun så ud, om hun lignede William, hvordan det ville være hvis.. "Hvis du gerne vil have at jeg er der, så skal jeg nok være der" sagde han så. "Jeg vil godt.. møde hende, og lære hende at kende" hviskede han, og sendte ham et lidt forsigtigt smil. Det var farefuld grund at gå på, det var ikke hans barn, han blev automatisk temmelig nervøs.. Måske var det kærkomment at William reagerede fuldkommen vanvittigt ligepludselig, for så snart han slog over, glemte Phillip barneproblemet. Han fik et chok da han råbte af ham "Hv.." begyndte han forvirret, og så efter kaffen.
Han blev siddene og stirrede forstenet på ham da han rejste sig. Og.. så gik han?! Han blev siddene, og stirrede ud i luften da WIlliam gik i vrede.. med tårerne løbende ned af kinderne. Han rejste sig mekanisk, lagde pengene på bordet til en temmelig befippet servitrice, og forlod cafeen som i søvne, eller i trance. Han gik stille, til han nåede indgangen på centret. Han stoppede op indenfor og kiggede ud på William der stod og røg. Han gik langsomt ud, og standsede et par skridt bag ham "William.." hviskede han bedene.. "Vil du ikke nok lade være med at være sur på mig.." bad han. Han rørte ikke ved ham.. turde ikke. "Det er jo ikke ment sådan.. jeg ville jo bare give jer noget tid sammen, og Peter er den eneste jeg kender herfra" hviskede han, og betragtede kort en familie der forlod centeret, var stille mens de forsvandt ud på parkeringspladsen. "Du må ikke være ked af det, jeg elsker jo ikke ham, jeg elsker dig" pev han, og mærkede hvordan hans stemme knækkede over. Han stoppede og sank en klump. , lukkede sine øjne et par sekunder og tvang de varme tårer bort igen, han ville ikke stå der og græde. Sådan var han jo bare. "Tilgiv mig.."
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeLør Jan 12, 2013 12:13 pm

William kom på benene igen efter at have siddet lidt.. og gik mod bilen, han ville gerne hjem nu, Phillip kunne tage bussen. Han vendte sig dog om da han hørte ham bag sig og stoppede op og kiggede lidt på ham, tårne løb stadig i stride strømme ned over hans ansigt og han gav et stille suk fra sig, det her var alt for ydmygende.. og han blev stort set sindsyg af det.. han ville bare.. åh gud altså. "Jeg er ikke sur.." hviskede han stille, han anede ikke hvordan han havde fået den opfattelse, for han havde ikke en eneste gang kigget på ham surt eller noget i den stil.. han var bare dybt ulykkelig og såret. Han gik et skridt frem mod ham og tog et hiv af smøgen og sukkede så igen "Phillip.." mumlede han så bare. "Jeg vil bare ikke miste dig.." mumlede han stille og gik så bare et skridt væk fra ham igen, han kunne ikke. Og hvis Phillip gav sig til at hyle så gik han altså sin vej.. nok var han stræk.. men han gad ikke stå og trøste en.. der ikke fortjente det, når han selv var dybt ulykkelig. "Jeg vil ikke have det.. hvis du tager hjem til ham.. så kommer du aldrig hjem til mig igen.." sagde han bare stille, ikke surt, men heller ikke ked af det, bare som en slags erklæring. "Ja.. lige nu.." brummede han bare stille og sukkede, han hørte godt hans tilgiv mig.. men der var jo intet at tilgive for, William var bare ked af det.. og skide hamrende jaloux. "Tag hjem Phillip, så ses vi sener.. " mumlede han og låste kort bilen op og smed poserne ind i bagdage rummet og låste bilen igen, nøglen kastede han over til Phillip, og tørrede så sine øjne.. han skulle jo også handle ind.. hm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 8:05 am

Phillipså på William, blinkede intenst i nogenminutter så han kunne få de blanke øjne til at blive normale. Nej, han brød sig stadig ikke om at græde, hverken overfor William eller overfor resten af verden. Til gengæld gjorde det ham ondt når William græd. "Så ked af det.." prøvede han ynkeligt, han forstod ikke.. hvorfor han blev sådan! Det havde jo bare været et tilbud, det havde jo været for at William kunne se sin datter på tomandshånd, og nu var det hele bare fucked up! Det havde jo været af venlighed, og ikke af begær eller trang til en anden.. Han kunne jo godt se William var jaloux, men nu måtte han slappe lidt af altså! Han så på ham, mens han køligt og nøgternt ligesom bare.. afskrev ham.. fuldstændig.. ligegyldig.
Phillip kunne ikke rigtig.. han havde ikke ord for det følelsesmylder der væltede ned over ham. Han lod med vilje nøglen falde til jorden... greb den ikke. Han stirrede bare på ham, han havde.. negligeret hans kærlighed, lydt som om.. som om Phillip bare elskede alle mulige! Han så ned i jorden, bøjede sig og samlede nøglen op og gik hen til bilen. Forbi William uden at se på ham, og satte sig ind i bilen. Det nyttede ikke noget, Phillip ville ikke stå og råbe af William på en parkeringsplads, han havde åbenbart taget stilling til hvorvidt Phillip elskede alle i hele byen! Eller ville komme til det i den nærmeste fremtid. Han sad lidt bag rattet... inden han startede bilen, og kørte ud fra parkeringspladsen..
Han så på vejen mens han kørte.. han forstod ikke.. hele det der game.. han havde det som om han slet ikke forstod reglerne, han gjorde jo ikke noget forkert og så sagde han bare... sådan noget..?
Phillip nåede ikke helt hjem, han var nød til at holde ind til siden og gemme ansigtet i sine hænder lidt.. Det var uretfærdigt! Som om William var den eneste der blev såret! Som om Phillip var ren ligegyldighed lige pludselig.. Han havde da ikke sagt at han elskede Peter.. Han var glad for at Peter havde repareret William dengang han var sønderflået, og han var glad for at han var der når han havde brug for en ven, men.. men at tro at Phillip elskede ham! Han sukkede tungt, satte bilen i gear igen, og kørte ud og hjem. Ikke fordi han havde lyst, sikke en jul... hurra.
Han steg ud, gik et par ture fra huset til bilen og tilbage og læssede ting af derinde. I komplet stilhed med sig selv. Han vidste ikke hvad han skulle gøre bagefter, han var bare glad for at være beskæftiget med noget. Han endte til sidst op med at have fordelt alting, og stod midt i stuen... tomhændet.. i stilheden... Han bed tænderne sammen, og gik målrettet ud i køkkenet og gav sig i kast med opvask fra dagen før på trods af at der var en opvaskemaskine.. han var bare nød til at lave noget for ikke at stå og tænke og blive ked af det, det ville han ikke.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 9:46 am

William sukkede stille og betragtede Phillip, nej han havde ikke mere at sige, han havde brug for at være alene lige nu.. det her var.. bleven lidt for meget til han kunne holde det ud.. måske havde han.. overreageret.. han var ikke sikker, men han gad ikke sige undskyld, i hvert fald ikke lige nu, det var han for sur til. Han blev nød til at ringe og sige til Maria at Elisabeth ikke skulle komme alligevel.. det var der bare ikke plads til.. han blev nød til at vælge og han valgte Phillip.. Phillip frem for alle. Efter et par tanker lukkede han af for Phillips tanker, han gad ikke høre på det, det gjorde ham bare endnu mere vred og ked af det. Han vendte ryggen til ham da han gik mod bilen, og smed smøgen fra sig og gik tilbage mod centeret.. han blev jo nød til at handle ind.. jule middag eller ej.. Phillip skulle jo stadig have noget mad.. og nogen skulle jo sørge for han fik det.
Han kom hjem en time sener, og gik bare direkte ind, stilte skoene og hang jakken, han gik så ud i køkkenet.. han stoppede lidt op da han så Phillip.. i gang med at vaske op.. han skulle til at kommentere på det, men så så ned.. han ville ikke skændes. Han stilte poserne på bordet og begyndte at sætte ting i køleskabet, og begyndte så at tilberede anden, den skulle jo stå i ovnene i nogen timer hvis den skulle være rigtig god.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 10:27 am

Phillip plaskede lidt rundt i det varme vand i vasken.. han havde sæbe langt op af armene, men det gjorde ikke noget.. han havde jo en kortærmet skjorte på. Han hørte godt da døren gik, og stivnede midt i en bevægelse. Han lukkede øjnene et par sekunder mens han lyttede.. kunne høre hvordan han hang jakken op, og den slags.. Så sænkede han igen den tallerken han havde været igang med, før William kom ind, ned i det lunkne vand. Han havde taget sine sko af i gangen, så de ikke skulle skændes om roderiet ligesom tideligere...
Han lyttede mens William satte tingene på plads, men sagde ikke noget. Luften var tyk af tavshed.. kvælende tyk. Han ville gerne gå, men han var ikke færdig, og han ville også gerne være færdig så han ikke bare gik midt i det hele. Han nåede lige præcis at blive færdig, trække proppen op af vasken så vandet kunne løbe ud og så vende sig, idet han kom til at skubbe til et af de rene glas så det røg på gulvet og splitredes med et højt knald. Phillip stoppede op... i nogen sekunder stod han bare og stirrede på skårene, forbandede sig selv lidt indeni, og gled ned på knæ og samlede de små stykker glas sammen.
Han undgik at se på William, han orkede det ikke.. om det så var ligegyldighed eller irritation der stod skrevet i hans ansigt, så ville begge dele være ødelæggende nok. Han lod sin hånd glide henover gulvet, forsigtigt for at samle resterne af de mindste skår op, før han rejste sig og puttede dem i skraldespanden.
Så gik han ud af køkkenet, og ud på det nærmeste badeværelse hvor han lukkede døren og tændte for vandet til bruseren, sank ned på toilettet, greb et håndklæde, pressede det mod sit ansigt og hulkede ned i det. Han kunne ikke gøre noget rigtigt, han kunne ikke engang.. holde jul uden at smadre det! Han kunne ikke engang forsøge at gøre William glad, uden at såre ham ved det.. Han kunne ikke engang vaske et simpelt glas op uden at ødelægge det! Han bebrejdede ikke engang William mere, han følte sig totalt elendig...
Larmen fra bruseren overdøvede ham, så han kunne sidde der alene. Han gik ganske vidst i bad bag efter, for det ville virke underligt hvis han kom ud med tørt hår. Han smed sit tøj på vasken og satte sig ned under bruseren og trak forhænget for, og lukkede sine øjne..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 11:12 am

William tog en dyb indånding og sendte et falsk skævt smil i retning af Phillip.. det var total umuligt at de begge to var i samme lokale.. helt serøst.. nogen burde gå.. og bare tanken gjorde ham sindsyg.. det var ikke meningen det skulle være sådan her, det var meningen de skulle grine, og kramme og kysse.. og have en hyggelig dag sammen! Men nu var alt ødelagt. Han fik anden i ovnen og forlod køkkenet, han blev så mødt af ringen på døren og gik hurtigt mod døren, han åbnede, og tog imod det der kom med pakke post.. Phillips julegave.. uh.. perfekt tidspunkt. Han stilte den ud i garagen, så Phillip ikke så den før imorgen.. bortset fra hvis han havde tænkt sig at tage bilen og stikke af. Han gik ind i opholdstuen ved siden af køkkenet da et glas blev smadret.. det lød ham koldt ned af ryggen, og han måtte lige kigge ind for at se.. ingen var kommet til skade.. men hvad mere kunne han gøre! Han stod der bare.. og han havde det af helveds til.. fuck altså. Da Phillip gik, hentede han støvsugeren og gjorde op med de små skår man sikkert ikke kunne se, så ingen trådte dem op i foden eller noget. Han stilte den på plads og gik så hen til badeværelset.. før eller sener blev de jo nød til at.. ordne de her problemer.. ellers blev det godt nok en kedelig aften, hvis ingen talte. Han bankede på døren, da han fik et lille.. indskud i Phillips tanker.. han græd.. for alt var tåget.. og det betød.. han.. forhelved. Han tog i døren og sukkede lidt over den låste døren, men rev så bare til.. det gad han ikke finde sig i. Han blev mødt af et forhæng.. men det skulle ikke stoppe ham.. han trak det fra og fandt Phillip sidende i bunden af brugseren, med det mest ulykkelig ansigts udtryk han nogen sinde havde set.. og det gjorde virkelig.. virkelig undt.. åh gud! Han tog en dyb indånding, "Nu skal jeg hjælpe dig.." mumlede han stille, og da Phillip skulle til at sige noget, rystede han bare på hovedet og lagde en finger for hans læber, og minede ham på den måde om han skulle være stille. William var ligeglad med han blev våd, han trak bare sin habbit af, og trådte ind i badet og rullede forhænget for igen. Han satte sig ned bag Phillip og trak ham ind til sig, så han kunne læne sig op af ham, og tog så fat i sæben og lænede sig mod Phillips øre, "Luk øjnene.." hviskede han stille. Han begyndte og kunne mærke hvordan det våde tøj klisterede mod hans krop, men han var fuldstændig ligeglad.. fuldstændig.. han ville bare.. være der.. Phillip skulle ikke tro han var alene.. For William var der.. og han ville altid være det.. der sværgede han.
Han begyndte langsomt og blidt at massere sæben ind i hans hovedbund, og fik det hele til at skumme, inden han fortsatte med at massere ham i nakken og ned over ryggen. Efter lidt tid.. tog han brugseren og vaskede shampooen ud, og gjorde det samme en gang til med balsamen.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 12:16 pm

Phillip hørte det ringede på døren, og William støvsugede... og alle de hverdagsting, der skete rundt om i huset, alt imens han blev gennemblødt af det varme vand. Han ville ikke have koldt vand, ikke nu.. ikke idag, han behøvede varme. Han støttede sit ansigt mellem sine knæ, og mærkede dråberne tromme på sin ryg, mens han sad med lukkede øjne, og kun kunne høre halvt.. hvad der skete udenfor døren.
Det var kun indtil at William tog i døren og Phillip så op med et sæt, han åbnede munden for at sige noget, men ordene sad fast i hans hals.. en løgn.. jeg kommer ud om lidt, jeg er snart færdig. Det var måske ikke helt en løgn, han var snart nød til at komme ud.. se virkeligheden i øjnene. "J.." begyndte han, men hørte så døren give efter fra trykket udefra, og badeforhænget blev revet til side. Han stirrede forskrækket op i ansigtet på William...h-han var jo ikke færdig, han... Han så meget forvirret ud da William tilbød ham hjælp, og åbnede minden igen for at fortælle at han snart var færdig, han skulle nok.. men William afbrød ham ved at ryste på hovedet, og mime at han skulle være stille. Phillip lukkede munden igen, og fulgte William med et bekymret blik til han satte sig bag ham. Han ville vende sig om, gøre plads til ham, men William trak ham baglæns ind til sig, og Phillip kunne mærke hans tøj klistre mod sin ryg, og det nederste af sin ryg.
Han slappede ikke helt af, forstod ikke hvad William lavede, han blev jo våd? Og han måtte ikke spørge.. det hjalp dog lidt på Phillips optrukne skuldre at William lagde armene om ham og hviskede ham i øret.. det løsnede hans skuldre så de faldt ned, og slap anspændtheden. Han lukkede øjnene da han fik besked på det og mærkede hvordan han gned sæbe ind i hans hår, nussede ham i nakken.. på ryggen...
Phillip klemte sine øjne hårdere sammen, han fortjente jo ikke det her.. hvorfor.. han ville så gerne undskylde, gøre alting godt igen, men hvad hvis William ikke ville have hans undskyldning, så havde han ikke noget at give..?
Og han var så sød.. sad der i tøj der klistrede på grund af vandet.. Phillip sank en klump, og mærkede hvordan William gned balsam ind i hans hår, og derefter skyllede det ud, som han havde gjort med shampoen. Han åbnede sine øjne lidt og så lidt på hans knæ.. som var det eneste han umiddelbart kunne se og kærtegnede det forsigtigt.. Vendte sig lidt om mod ham, og tøvede før han vendte sig helt om mod ham, så han kunne sidde på knæ mellem hans ben.. Han så lidt på det våde tøj, og trak så forsigtigt i Williams skjorte, åbnede en enkelt knap.. så ham i øjnene for at se om han var okay med det.. "Du bliver våd.." hviskede han forsigtigt.. "Det er ikke så godt" hviskede han så meget stille i forlængelse af det andet, og knappede en knap mere op, og så på stoffet mellem sine fingre, og rykkede sig så lidt tættere på og lænede sig forsigtigt ind mod ham så han kunne gemme sig ved hans skulder.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeSøn Jan 13, 2013 1:07 pm

William lukkede kort øjnene, og nød bare.. Phillip.. der var lænet op ad ham.. nød den fredfyldte stilhed.. tilgivelsen.. det var hans måde at sige undskyld på.. og bede Phillip om, om de ikkebare kunne glemme det.. ligge det bag sig.. sådan her.. gøre noget.. for ham, noget omsorgsfuld, få ham til at smile igen.. når han smilede igen, så vidste han at han var tilgivet, han kunne godt sige det, sige undskyld altså, men med det ord fyldte der altid lange forklaringer og ærligt.. så var der ikke rigtig noget at forklare, han var bare bleven jaloux jo, og havde overragerede, og det blev han nød til at sige undskyld for.. men først når Phillip havde tilgivet ham, og det var han forhåbentligt godt på vej til lige nu.. lille Phillip, han var så ked af det, han ville bare gøre det hele godt igen, og så skulle de aldrig være sure på hinanden mere.. mhm. Han sukkede stille da han havde fået vasket Phillips hår og overvejede hvorvidt det skulle.. forlade badet, men han var træt.. og vandet var varmt, og Phillip var varm, det hele var for rart, og lige nu var der en rar stilhed.. mhm. Han åbnede øjnene da Phillip begyndte at rykke sig rundt, og satte brusehovedet tilbage på stangen over dem, så han ikke sad og holdte den længere. "Jeg er ligeglad.." sagde han bare stille og smilede forsigtigt til Phillip da han begyndte at pille ved Williams skjorte og uskyldigt knappede en knap op.. åh han var for sød.. det var så svært ikke bare at.. åh..
Han smilede lidt da Phillip sagde at det ikke var så godt.. det var vel en hentydning til han skulle smide tøjet, hmm.. men så ville han vel have sagt.. det bliver vådt.. og ikke du.. hm? Han så ned da en knap mere blev åbnet, så hans bryst blev nogen lunde blottet, og så Phillip der puttede sig ind til ham.. åh! Han lagde blidt armene omkring ham og trak ham tætter ind til sig, spredte hans ben og samlede sine egne, så Phillip kunne komme til at side overskrævs på ham, så han kunne komme.. helt.. helt tæt på.. så de lige kunne kramme lidt, under det varme vand.. det var rart. "Undskyld.." hviskede han så stille.. det var det.. så var det sagt, og så gad han ikke høre mere om det.. nu skulle de bare ligge det bag sig.. bum. Han trak sit ansigt lidt tilbage og så ham kort i øjnene, og da Phillip skulle til at sige noget tilbage til hans undskyld, tyssede han bare på ham, og pressede sine læber mod hans.. først i et blidt kys.. og så.. blev det langsomt.. mere lidenskabeligt, og hans hjerte begyndte automatisk at hamre hurtigere i hans bryst.. åh hvordan kunne han da lade være? Han sad der.. med en dreng.. som var nøgen.. og som havde den smukkeste og frækkeste krop i verden.. nok var det her.. et undskyld øjeblik.. men en lille smule tændt, det kunne han ikke lade være med at blive.. og på en måde.. så håbede noget i ham også.. at Phillips knappen op i hans skjorte.. sendte et underforstået budskab.. for langsomt blev der ligesom tændt et lys i hans øjne.. et brændene lys.. af lyst.. og begær.. åh.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 3:41 am

Phillip trykkede sit ansigt mod Williams hals da han lagde armene om ham og sukkede.. åh det var rart.. Han ville bare blive der. Han ville bare mærke hans varme hænder mod sin bare ryg, hans åndedræt mod sit hår.. sin skulder.. mmhm. Han sank lidt da William undskyldte og lod sine fingre glide op omkring hans nakke og sukkede "du må ikke undskylde.." hviskede han, og nussede ham i nakken. "Jeg burde undskylde.. for ikke at tænke mig om.." hviskede han forsigtigt "Jeg fortryder det virkelig William, undskyld, jeg er så ked af det" hviskede han mod hans hals, og håbede.. at han fornemmede hvor trist han var over at have ødelagt alting.
"Je.." begyndte han igen, da William trak sit ansigt til sig, og han så ham i øjnene.. og William tyssede på ham, han sagde heller ikke mere istedet betragtede han bare hans øjne idet han kyssede ham. Han lukkede sine øjne, og gengældte det.. åh.. hvordan kunne nogen gå, i så lang tid.. uden det her. Han fortrød med det samme, at de ligesom bare havde gået rundt og ignoreret hinanden.. Phillip lod ham udvikle kysset til det mere lidenskabelige. Det gjorde ham ikke noget.. Han ville faktisk gerne have det våde tøj af ham, han kunne jo ikke sidde der... i sit tøj.. det var synd for ham. Han lod sine hænder glide ned over hans brystkasse, og knappede resten af knapperne op på hans skjorte, og skubbede den blidt nedover hans skuldre.. fik den væk, væk fra Williams varme skuldre og brystkasse.
Han lod sine fingre glide helt ned, mellem dem... fandt hans buksekant, og lænede sig kort tæt ind til ham, han var bare nød til... at mærke hans varme læber mod sine.. lidt længere, inden han lænede sig væk for at åbne hans bukser... de havde jo ikke travlt...
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 4:45 am

William sukkede stille og rystede på hovedet af ham, han havde lyst til at bede ham om bare at holde kæft.. men det ville nok fremprovokere endnu et skænderi, og han gad ikke mere lige nu, så han nøjes med bare at tysse på ham, han gad ikke.. tale mere om det nu. "Shh.. glem det.." sagde han stille, og gad ikke til at skændes med ham om hvis skyld det var.. det var åndsvagt og han gad ikke spilde sin tid på de her.. dumme skænderier.. nu ville han bare.. putte med Phillip, og side her under det varme vand.. og bare.. mhmm! Side og kysse lidt.. der var ikke noget andet i hele verden han havde lyst til. "Mhmm.." hviskede han stille og kyssede ham intenst, og lagde sine fingre mod hans sider og nussede ham blidt, op og ned.. åh han var bare for dejlig.. han havde heller ikke lyst til at undvære ham.. den der stilhed.. puha.. nej det brød han sig ikke om.. selv om de ikke havde skændes eller sådan rigtig.. råbt af hinanden, så kunne de vel stadig godt havde noget fantastisk sex.. det var jo det der blev hvisket om.. at sex var altid best efter et skænderi... mhmm ja.. det kunne han godt.. give dem der sagde det ret i.. mhm.. men med Phillip var det nu altid dejligt.. og det blev kun beder for hver gang de havde det.. eller sådan føltes det i hvert fald.
William smilede bare lidt da Phillip knappede hans skjorte op og trak den af ham, han kunne godt se det var lidt dumt han var gået i bad med tøj på.. hmm, han burde hjælpe ham lidt med at få det våde klisterende tøj af.. men nå ja.. som Phillip tænkte.. de havde jo ikke travlt.. vel. Han tog en dyb indånding og løftede blidt Phillips hovedet op ved at holde ham under hagen og så ham ind i øjnene og sendte ham så et stort smil. "Jeg elsker dig.." sagde han stille og bøjede sig frem og kyssede ham i pande.. mhmm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 9:50 am

Phillip sank kort, han vidste godt at han ævlede for meget, det fortalte William ham også ved konstant at tysse på ham. Han så lidt skamfuldt ned, og rødmede lidt.. tænkte sit undskyld, og smilede forsigtigt til ham, og gengældte så hans intense kys. Han nød hans nussen.. følte sig tryg.. lige der i det varme vand, sammen med William. Hans hår var klasket ned i øjnene på ham eftersom vandet kom ned fra oven, så han lukkede sine øjne.
Han lod sine fingre glide ind bag hans buksekant og åbnede dem så.. Han ville gerne hjælpe ham lidt også. Han trak hans bukser af.. eller så meget ned at william selv kunne skubbe dem af, og dernæst hans underbukser, da han fik løftet sin hage, og så ham i øjnene, og så på hans smil dernæst. Han kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, han var sød.. når han smilede sådan..Han lukkede øjnene, og trykkede sig tættere ind til ham... Hvilede sin pande mod hans hage et par sekunder "Jeg elsker også dig William.." hviskede han blidt, og lænede sig ind og trykkede et kys mod hans hals.
Han lænede sig lidt til bage og smilede til ham "her.. lad mig hjælpe dig lidt.." grinede han så stille og rakte ud efter shampoen og puttede lidt i hans hår "Luk øjnene.." hviskede han som William havde hvisket det i hans øre, og nussede ham lidt i hovedbunden mens sæben fordelte sig i hans hår og skummede ned af ryggen på ham, og ned af armene på Phillip. Det var svært at være ked af det når William smilede.. og kyssede ham.. og var glad.. dejlige William.. han vidste hvordan han skulle få Phillip til at smile igen. Han betragtede hans lukkede øjne.. faktisk.. kunne det være sjovt at have sex hvis William ikke kunne se.. altså bare med noget stof eller et eller andet. Han fnisede lavt for sig selv, og lænede sig hen og kyssede ham kort på læberne.. bare lige.. hurtigt.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 10:10 am

William smilede bare lidt og lod Phillip trække sit tøj af, og tog det op og vred det, inden han lagde det ud.. så måtte han tørre op sener.. og smide det til vask.. nå ja.. det gik nok.. den dag han gik fra sex for at ligge sit tøj pænt sammen.. åh gud, så ville han nok heller skyde sig selv, nej så perfektionistisk ville han aldrig være.. skjorter kunne strygers.. bum. Han nikkede stille og smilede bare.. det var godt.. at Phillip elskede ham.. så var alting godt.. mhmm søde lille Phillip. "Mhmm.. okay.." mumlede han så.. det måtte han vel godt.. William havde gjordt det på Phillip.. nuurh men han havde også langt hår! Det var jo hyggeligt.. der var ikke så meget.. William hmm.. "Men ingen balsam.." brummede han bare.. det var.. til Phillip, og hans prinsesse hår.. hæhæ.. godt det kun var ham der kunne læse tanker! Han lukkede så øjnene ig og sukkede stille og lod Phillip.. ja.. vaske sit hår.. det var nu meget beroligende, selv om det var lidt svært bare at side der.. selv om han sad og kærtegnede hans ryg.. men han ville bare. det var sjovere når det var ham der var.. den omsorgfulde, så kunne Phillip være.. den.. ja, aj det gad han ikke tænke på.. nå. Han hævede et øjenbryn ved Phillips tanker og gav et grin fra sig da han fniste. "Og dig bagbundet under juletræet.." hviskede han stille og åbnede øjnene da shampooen var væk. "Frække unge.." brummede han stille og rejste sig så op, stadig med Phillip sådan.. at hans hans ben var hvilket rundt om hans liv, og hans arme om hans hals. Han stemte imod med væggen og lænede derfor Phillips ryg op af den, og hev bruseren på plads så den stadig gav dem en smule varme.. selv om de nok godt selv kunne.. lave varme lige nu. William tog fat om hans håndled og pressede dem op af væggen over Phillips hoved, med den ene hånd.. og den anden hånd omkring hans talje.. men han turde godt slippe ham, for han havde et godt tag om Williams liv.. mhmm. Han smilede stille drillende til ham.. sådan.. ikke helt bagbundet.. men ude af stand til at bruge sine hænder.. han lænede sig frem.. og så.. kyssede han.. ham.. mhmm.. mh!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeMan Jan 14, 2013 12:10 pm

Phillip syntedes det var hyggeligt, at rode William lidt i håret.. nusse ham i hovedbunden, kærtegne hans nakke og skuldre "Nejnej.." mumlede han blidt, han skulle nok lade Williams hår være hår.. og ikke blødt.. eller jo.. det var blødt. Williams hår var pænt, og lækkert og røre ved. Mmhm. Han var dog ikke den eneste der nussede, William kærtegnede hans ryg, så Phillip nærmest blev sagelig! Åh.. Han kyssede ham let på kinden efter at have skyllet det meste af sæben ud og hørte ham hviske "neeej.." pev han, han ville ikke ligge bagbundet under juletræet! "Det kan du selv gøre.. nok.." mumlede han, og lade hurtigt sine arme om nakken på ham, og lagde sine lår bedre omkring hans hofter, da William rejste sig midt i det hele.
"Hvor skal vi hen?" spurgte han hurtigt, men det skulle ikke så langt, for han blev trykket op af væggen. Williams krop kom ligesom tættere på af at stå op, der var grænser for hvad man kunne opnå af tæthed når man sad ned, men nu var der ingen begrænsning, nu var der kun Phillip.. og så væggen bag ham. Hmm.
Han måtte slippe hans nakke, og klemte sine lår bedre fast om hans hofter og så efter sine hænder. Uretfærdigt! Simpelt! Hvis Phillip skulle det her, så skulle William heller ikke kunne se noget.. næste gang... Han slap dog tankerne om uret.. og svømmede lidt hen i varmt vand, og Williams kys som han gengældte.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 9:24 am

William grinede stille og kyssede ham drillende på øjenbrynet.. og øjet.. og næseryggen.. mhmm.. hæh.. lige der hvor det distraherede aller mest, det kunne Phillip sikkert godt lide! Mhmm! Han sukkede så lidt klagende.. åh gud hvor var det altså varmt! Hvorfor havde Phillip skruet så meget op.. han brændte jo også selv, der var ingen her der frøs.. det.. ih! "Jeg dør.." brummede han så og løftede hånden og lagde dem om termostaten, og skruede så ned, så det blev lidt mere.. ahh.. agtigt! Ikke koldt, bare mindre varmt.. han nikkede.. "Mhmm.. skønt.." brummede han stille og lænede sig ind mod Phillip igen og sukkede, "Nej.. dig.. helt nøgen.. åh.. lille skat.. det ville da være den perfekte julegave.. synes du ikke?" spurgte han stille og sendte ham et frækt blik.. hæhæ! "Mhmm.. her.. eller du vil måske heller med i seng.." brummede han stille, for det kunne de godt hvis det skulle være.. det var også ret lang tid siden de bare sådan.. havde haft sex i sengen.. som normale mennesker.. hmm.. nå ja.. det her var jo også meget hyggeligt.. og det var jo et stort hus, så.. der var mange steder de stadig kunne nå at have sex! Mhmm.
Han grinede dog lidt ved hans tanker og smilede.. mhmm.. bind for øjnene.. okay.. og næste gang.. pisk.. mhm.. hah.
Han sukkede stille og kyssede ham så lidt hårde i det hans trængte op i ham, slap hans håndled så Phillip kunne ligge dem omkring hans hals, og så han selv kunne tage lidt mere fat i Phillip og.. styre det.. mhmm.. Han gav et dybt støn fra sig.. inden han begyndte langsomt at bevæge sig.. åh!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeTirs Jan 15, 2013 11:15 am

Phillip lukkede sine øjne og grinede stille af Williams mange små kys.. "Stoop..." klynkede han, og grinede stille af det. Det var lidt sjovt altså.. han kunne godt følge William i at han døde lidt.. af varme.. det gjorde Phillip dog ikke, han nød faktisk at det var.. dejlig varmt. Han åbnede øjnene og lyttede, "Hvis du kan have sex i en sauna, så kan det her vel ikke være så slemt?" mumlede han , og lænede sig frem og nappede ham i underlæben "eller hvad?" hviskede han uskyldigt, og smilede skævt til ham.
Han rødmede dog som en sindssyg da William sendte ham det frække blik, og... og sagde de der.. ting. "Neej.." mumlede han stille, og rødmede lidt mere. Han så sig kort omkring i brusekabinen "Altså.. jeg kan godt alle steder.. men sengen bliver våd hvis vi går derind lige nu" drillede han, og grinede stille, og mærkede Williams læber mod sine.. mmhm.. nå okay, han havde vidst allerede taget en beslutning, for der gik kun et par sekunder før William trængte op.. i ham. Han lod sine hænder glide ned omkring hans hals, og op omkring hans nakke og stønnede mod hans læber, og trykkede sin krop tættere ind mod hans.

Phillip gav et sidste støn fra sig da William trak sig ud og efter de begge to var kommet. Han fik lov at komme ned og stå og måtte kort vænne sig til at få blod til benene igen. Han kyssede ham kort på brystkassen, omfavnede ham et par sekunder og slap ham så "Nu har vi vidst været i bad.." drillede han, og gik ud af badet. Han følte sig i hvertfald gennemvarm... blød, og ren.. så det gik nok, men han havde også rynkede fingre! AD!
"Jeg går op og tager noget tørt tøj på" sagde han hurtigt til William og skyndte sig op til soveværelset, og tørrede sig og kom i noget tøj. Han var virkelig glad for at... de var blevet venner igen, pyh.. det havde været opslidene at gå og være sårede.. og sikkert på samme måde med William. Han kørte sine hænder gennem sit hår og sukkede kort, før han rejste sig og gik nedenunder igen, for at se om William var kommet ud af badet.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 2:18 am

William grinede og rystede bare på hovedet af ham, " nej det er altså ikke det samme.." Brummede han bare, her var der sådan vand der sådan løb ned over deres hud og varmede dem, i en sauna var det mere omkring en og varmede en langsomt op. Han gav et næsten lydløs suk fra sig og lod langsomt Phillip glide ned og stå, han holdt dog stadig ved ham, så han ikke væltede eller sådan noget. Han bøjede sig ned og gav ham et blidt kys på læberne og rettede sig så op og lod han smutte forbi, han skulle jo har tøj på. " tag noget font tøj på skat, vi skal i kirke" kaldte han bare efter ham og smilede lidt for sig selv. Han selv fik slukket for vandet og gik ud af badet, han tørrede jeg hurtigt og gik så nøgen hen i deres stue hvor hans tøj stadig var pakket sammen i kasserne, dog havde han strøget en skjorte dagen før, som han havde hængt op på en bøjle. Han fandt noget undertøj frem, trak i det, han tog og så skjorte, bukser, strømper og habbit på, inden han gik ud i køkkenet og gav sig til at skralde kartofler imens han ventede på Phillip ville blive færdig. Så kunne han begynde at indrette imens William lavede mad når de kom tilbage fra kirken, for deres møbler var kommet, og stod i mange kasser midt i entreen.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitimeFre Jan 18, 2013 11:04 am

Phillip sukkede bare og rystede på hovedet med et skævt smil. Han forstod ham ikke, men det var vel også ligemeget, de kunne naturligvis ikke forstå hinanden i alting. Han havde nydt det lille kys på sine læber.. selvom det var ret kort. Øv. "Fint tøj.. kirke.." gentog han for sig selv, mens han kiggede igennem sit tøj. Phillip havde ret meget tøj, han elskede, som William, at gå pænt klædt, og føle sig.. pæn.
Han overvejede kort om han skulle tage slips på.. men det følte han ikke rigtig for, han var vel ikke nogen.. business man, desuden.. var det meget mandigt at have slips på.. og Phillip havde kun et sølvfarvet et, og så et med ænder på.. det gik nok ikke til noget som kirke. Butterfly! Det måtte være fint nok. Han trak et par mørkegrå jeans på, en sort skjorte og en rød butterfly.. bare fordi det var jul.. ik? Og så en sort blazer ud over fordi han frøs en smule.. og røde strømper! Han gik nedenunder og fandt William igang med at skrælle kartofler.. Han havde sendt kasserne i entreen lange blikke, men han gik først ud og lagde armene om William og trykkede sig ind til hans ryg "mmhm.." mumlede han stille.. måske en smule ynkeligt..Men det måtte han vel gerne.. bare lidt i hvertfald, så var han stor og stærk om et par sekunder. Han kunne altid drikke et glas mælk og spise noget spinat..
"William.. hvornår skal vi i kirke?" hviskede han ind i hans ryg.. og habit jakke...mens han bevægede sine fingre let henover hans mave og skjorte.. han var så pæn.. virkelig.. virkelig smuk.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 12 Icon_minitime

Darling - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 12 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip