Phillip grinede bare lidt af ham.. han var fjollet. Han skulle ikke spise ham! Tsk. Han lod tankefuldt to fingre løbe over de små ar på halsen.. han havde flest på højre side, knap så mange på venstre. Det var egentlig lidt spøjst. Nogen af dem overlappede også gamle ar, for det var som regel det samme sted William bed, men han kunne jo godt ramme skævt. Han grinede drillende "måske.." svarede han.. det kunne godt være han ville tage sig en lur. Han blev dog lidt overrasket over kysset, men det var nu meget rart.. mere end rart. Det skulle han lige.. holde op med.. mmhm. Han tog en tår af sin juice og betragtede ham.. løftet virkede lidt skræmmende, men Phillip kunne jo ikke sige noget om hvordan det ville udarte sig. Han gled ind på passagersædet ved siden af William og tog sele på efter at have lukket døren og sendte ham et enkelt undersøgende blik. Han så helt optaget ud.. så optaget at Phillip trak skævt på smilebåndet og diskret gabte inden han lænede sig lidt tilbage i lædersædet. Han vågnede dog lidt igen da William satte igang, for han kørte ikke pænt.. det var faktisk en underdrivelse. Han så vejkanten flyve forbi i utrolig fart.. og så over på William "det har du ikke hænder nok til.. øl og smøger.." grinede han, han havde ikke tænkt sig at give ham et blowjob.. ikke der! Ikke.. mens de kørte... for det første kunne de køre galt, for det andet.. havde Phillip altså temmelig lange ben selvom William var højest så kunne han umuligt skrue sig rundt i den i forvejen smalle bil. "Det må vente til vi holder stille" grinede han.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jul 07, 2013 9:42 am
William smilede bare og nikkede "du må godt sove, men vi er der også snart.. en halv time måske?" sagde han stille og kiggede ud af vinduet, imens vejen susede forbi.. hmm.. "Nej desværre ikke.." mumlede han bare, selv om det nu kunne have været rart, men så måtte han vente til sener på dagen, han skulle i hvert fald have en øl! En rigtig fransk en! Ja. Han grinede lidt og rystede på hovedet af ham, "Vi køre ikke galt" sagde han bare drillende, men det var okay, det var ikke fordi han sådan sad og forventede et blowjob, det var jo bare for sjovt.. selv om det sikkert kunne være meget rart med et.. men det kunne de jo gøre sener, de havde haft sex hele natten, og også imorges.. han var en smule udmattet.. han orkede næsten ikke at de skulle gå rundt hele dagen, men nå ja nu skulle de jo det! Og de skulle se det hele, og Phillip skulle bestemme hvad de skulle og det skulle nok blive hyggeligt ja! "Hvad har du lyst til at lave når vi kommer frem?" sagde han roligt, han kunne jo godt spørge, han havde planlagt nogen ting, men de kunne også godt nå noget af det Phillip ville, det var ikke noget stramt program.. det var bare for hyggens skyld, hvis de ikke fandt på andet at lave, kede sig kom de i hvert fald ikke til! Det var sikkert.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jul 07, 2013 10:02 am
Phillip trak på skuldrende.. der var ikke meget ved at sove, når der kun var så lidt tid at sove i. Han kunne elvfølgelig tage en powernap.. men helt ærligt? Han var jo ikke en baby! "Nah.. tror jeg venter" sagde han og smilede skævt til ham. "Jo vi gør.." sagde han og rakte tunge af ham! Tsk! Han kunne da ikke vide om han trådte på speederen hvis han fik en orgasme.. haha.. Phillip smilede stille og lænede sig tilbage og lyttede lidt til motorens brummen og betragtde Williams vante 'gang' i køretøjet.. hvordan han roligt skiftede gear, ændrede klimaet i bilen... fulgte hans blik ud på vejen. Han trak på skuldrende "jeg ved jo stadig ikke hvor vi skal hen.." sagde han og smilede lidt. "Så er det jo lidt svært at finde på noget.." grinede han. Han kunne lære William at skate? Men det var ikke sikkert at der hvor de skulle hen havde en skaterrampe, og Phillip havde ikke sit board med. Men derfor betød det ikke at man ikke kunne låne et, eller købe et billigt et i en legetøjsforretning! Haha, et der kunne tåle at gå i stykker uden at nogen ville være knust. Phillip var selv meget øm om sine ting. Sin bas og sit skateboard. De ting var hellige. Selvfølgelig måtte William godt røre ved dem, eller flytte dem når han gjorde rent eller noget andet der krævede det.. men for Phillip havde de en helt speciel betydning. Begge ting var signeret, begge havde været i hænderne på store kunstnere.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 08, 2013 11:47 am
William smilede lidt og nikkede bare, nej han kunne nok ikke helt nå at sove, men han kunne jo sove senere.. ja! Han smilede lidt og tænkte på der hvor de skulle hen, Phillip havde nok været der før.. mange gange, men William kunne simpelhent ikke finde et bedre sted.. for romantik! Desuden var det en storby, og der var så meget at se, og så meget man kunne lave! Det var da perfekt ja. "Jamen så synes jeg du skal kigge ud af vinduet, for vi er der nu.." grinede han bare da han kørte af motorvejen og ned mod alle højhusene. "Hmm.. så kan jeg fortælle dig hvad jeg godt kunne tænke mig, og så kan du fortælle mig hvad du godt kunne tænke dig bag efter.. så komponere vi det!" sagde han smilende og kiggede kort på Phillip, det var nok ved at gå op for ham hvor de var. "vi kunne tage en sejltur på Seinen.. og tage på Louvre.. der har jeg faktisk aldrig været.. men jeg har altid godt kunne tænke mig det.. og så har de nogen ret utrolige kirker her.. det skulle være så smukt.." sagde han stille.. "Og så kunne vi jo altid tage et kig forbi Eiffeltårnet.. hvis det skulle være" sagde han og smilede lidt.. så nu havde han vidst gættet det.. hæh. Han havde overvejet Vendig.. men.. havde skiftet mening.. Paris var mere.. dem.. "Og så kan vi også shoppe lidt hvis det er" sagde han højt og kiggede kort på Phillip.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Phillip vendte hovedet og kiggede ud... først virkede de små gadecafeer lidt.. fjerne i hans hukommelse. Men da alle menneskerne kom væltende over krydsende som de krydsede... og gademusikanter... performere.. så begyndte det at dæmre. Og så selvfølgelig de små gader, og så et velkendt spir han indimellem kunne skimte mellem tagene. Han smilede drilsk til William, og nikkede så.. "Har du aldrig været på Louvre?" spurgte han stille. Altså.. måske var William ikke den største kunstelsker, men.. Louvre. Han nikkede stille, han var enig.. der var så meget charmerende ved Paris. "Det lyder da hyggeligt! Alt sammen" grinede han stille.. han så kort ud.. man kunne være fristet til at hoppe i Seinen med den varme.. og dog.. den var nok halvplumret. "Vi skal i hvertfald på Louvre.. når du ikke har været der! Og så kender jeg et sted.. en cafe vi kan tage på.. senere" mumlede han og vendte blikket tilbage til William og sendte ham et skævt smil "Men det virker næsten som om du skulle have en lille rundvisning" drillede han kærligt, og skubbede sig en smule frem så han kunne kysse ham på kæben, inden han trak sig tilbage til sit sæde. Han så sig lidt om da William parkerede bilen, og hoppede ud inden han lukkede døren bag sig. Han lænede sig lidt henover taget på den, bilen var så lav.. så det kunne man sagtens, og betragtede William stige ud.. Han skævede kort mod himlen der var skyfri, og solen der stegte.. måske skulle de anskaffe noget solcreme? "Bliver du rød hurtigt?" spurgte han så og lagde hovedet på skrå, mens han rettede sig op og så kort ud over menneskene og området.
Alias
//Ved ikke om jeg må, men nu gør jeg det alligevel.. springer frem til om aftenen //
William lænede sig frem og kyssede Phillip i håret, og sukkede så helt stille.. nu var tiden ved at løbe ud for ham.. satans også. Han så lidt ud over Seinen, hvorpå de sad på kanten og med benene hængende ud over, og bukserne folede op. "Har du haft en god dag skat?" hviskede han stille, og lænede sig ind mod Phillip og flettede sine fingre ind i hans. "For faktisk.. så har jeg en sidste lille.. overraskelse.. i ærmet.." mumlede han stille og rejste sig langsomt op, og tog strømper og sko på. Han ventede på Phillip og tog hans hånd, og smilede lidt. Han kiggede op, klokken var vel omkring otte.. og det var begyndt at blive mørkt.. en time.. måske to mere, så var stjerne fremme.. det var perfekt, så kunne de lige nå.. det de nu skulle.. som var en overraskelse. "Okay kom med mig" mumlede han og trak Phillip med sig ned langs vandet, og så op af en smal gade, belyst af kun gade lamper.. han kunne godt lide de små snoede gader.. det var ikke uhyggeligt på samme måde som der hvor de boede. Han grinede lidt nervøst og stoppede uden for en port ind til noget der lignede et slags lægehus, eller måske et museum? Han vendte sig mod Phillip, "Okay her.. kom her.." sagde han og trak Phillip ind til sig, og hev et rødt stykket stof op af sin lomme, "Undskyld med.. det er jo.. en overraskelse.." grinede han og bandt det røde stykke stof for Phillips øjne, og tillod sig at kysse ham langsomt.. intenst.. "Mhmm.. okay så det godt med den vente tid.. kom med mig" hviskede han stille og tog hans arm og holdt ham tæt ind til sig. Han låste porten op og førte Phillip ind gennem den og lukkede og låste den til igen. Han gik op af en sti, og Phillip ville måske ligge mærke til at det var grus. Det gik op af et stykke og så ned igen.. en bro.. en lille en dog. Han førte ham videre er stoppede op, "Okay.." hviskede han og bandt forsigtigt det røde bånd op. Lod Phillip kigge sig omkring.. på det som William havde.. angerret. Han ville opdage at de var i en have, en stor have, fyldt med træer, små årer, broer der gik over dem, planter, hække og smukke blomster alle vegne. Lys kæder pyntede træerne, da det var for.. risikabelt at sætte stearin lys op.. dog stod der et.. på det fine lille runde bord midt i haven, hvor der var en fin anlagt sten terrace, træ stier førte op til den, og rundt om hvor er træ bjælke hvor der voksede smukke røde roser op af, og pyntede lys kæder, der minede lidt om en stjerne himmel, bordet var pyntet til.. en fin middag, med lysestagen, og det flotte porcelæn. Dog syntes han at springvandet var det flotteste! Og dog.. de der smukke træerne hvor grenen hang ned som et slør.. og de flotte lyserøde blomster som pyntede det.. smukt. Han lagde sine arme om Phillip og puttede sig ind til ham, bag fra så Phillip kunne få lov til at stå og kigge lidt.. han var så dejlig.. "fryser du? Så kan jeg hente nogen tæpper.." hviskede han stille.. åh gud han fik det helt skidt.. åh gud.. åh gud altså.
Ceit
Phillip nød det lille kys i håret. mmhm.. Det havde været en god dag! En rigtig god dag faktisk.. Han havde nydtden i fulde drag! De have jo også været alle steder jo.. mindst! Han skævede til eiffel tårnet han kunne se fra hvor han sad, ved siden af William. "Ja, meget... tak" sagde han stille og skævede til ham da han flettede sine fingre ind mellem hans, og smilede. "Endnu en? Kan du blive ved?" grinede han drillende, men var straks på! Selvfølgelig! William skulle jo bare nævne at det var en hemmelighed, eller en overraskelse, så kunne Phillip jo nærmest ikke.. styre sig. Han rejste sig da William lagde an til at de skulle videre, og fulgte hans eksempel og rullede bukserne ned og trak sokker og sko på. Han rettede sig op, og lod sig trække med. Han stoppede op og sendte ham et spørgende blik ved hans latter... han vidste ikke helt hvordan den skulle tolkes? Hvad havde han i ærmet? Han lod sig tøvende trække hen foran ham, og så kort på stoffet. "Mm.. det er okay.." accepterede han så, og fik verden farvet.. rød. Eller... ja, han lukkede øjnene for det generede ham at blinke.. generede hans øjenvipper nok nærmere. "Hvad er det?..Altså overraskelsen?" spurgte han og mærkede... mmhm.. bløde læber.. "Åh.." mumlede han henført, og lod sig trække med ind af porten og blev tæt ved ham også fordi William selv trykkede ham forholdsvist tæt ind til sig. De gik langt bemærkede han. Hvor de skulle hen var dog endnu et mysterie, for William røbede intet.. men han kunne en enkelt gang fornemme grus under sine sko, og lyden af træ da de passerede noget.. måske en overgang? En bro? Han missede kort med øjnene da de stoppede og William tog stoffet fra hans øjne og så ud i lyset.. alt det lys... planter,blomster, broer.. Han måbede åbenlyst, hvordan kunne han måske lade være?! "Har du.." hviskede han.. "Har du gjort alt.. det her?" hviskede han igen. Han fornemmede Williams brystkasse mod sin ryg da han blev trukket baglæns ind i et kram..Han rystede næsten dvaleagtigt på hovedet mens han stadig ikke kunne få øjnene fra alt det smukke... "Det er virkelig alt for meget.." smilede han stille "Ikke at jeg ikke kan lide det, du forkæler mig bare, jeg får nykker!" grinede han stille.. men egentlig, så var han ligeglad, bare det at de var her.. sammen.. at han fik lov at opleve alt det her, med den person han elskede allermest i hele verden. "Det er virkelig... virkelig fantastisk.." mumlede han og fandt Williams hånd og gav hans håndflade et lille kys. Han rystede på hovedet "nejnej, jeg har det fint" forklarede han, han frøs ikke.. ikke det store i hvertfald. "Vil du ikke med hen og have et glas vin?" spurgte han og lagde nakken lidt tilbage så han kunne se på ham.. han virkede lettere distraheret, men det var vidst ikke noget alvorligt.. "Kom" sagde han blidt og tog hans hånd og trak ham med hen til bordet "her er ret stort! Giver du en rundvisning, eller skal vi vente?" spurgte han "Hvordan fandt du det her sted? Jeg har aldrig... set noget lignende.." det sidste mumlede han mere eller mindre for sig selv mens han faldt lidt i staver og kiggede på lysende.
Alias
William smilede bare lidt og kyssede Phillips nakke.. han var dejlig.. og blød lige der, han var bare så sød! Han grinede lidt "Ehh.. nej.. jeg har ikke plantet noget af det" grinede han bare, han havde faktisk ikke rigtig gjordt noget ud over at få det hele til at se.. pænt ud, ved at brokke sig i telefonen, ind til de forstod hvad det var han ville have, for han ville have det var perfekt! Sådan var han jo perfektionist.. mhm. Han grinede lidt og slap forsigtigt Phillip for at gå hen til et lille bord hvor der stod en pladespiller klar, som han tændte og lod en plade køre, med en blid slow dance.. sang køre, bare sådan som lidt baggrund.. mhmm det var rart. Han gik hen til ham igen og nikkede bare "Nej det er helt perfekt" mumlede han, det var slet ikke nok faktisk, hvis han kunne så ville have give Phillip hele verden.. ja. Han kiggede ned og fik det lidt skidt igen.. det der.. han skulle gøre.. blev ved med at nerge ham.. for helved, han måtte jo bare have det overstået.. men det var bare som om hele talen sad fast et eller andet sted og ord og sætninger blanede sig sammen, og han var bange for at begynde hvis han kludrede rundt i det hele.. for han ville jo gerne have det hele sagt, og få alt med? Han så op og nikkede bare.. vin.. jov vin var fint.. "Eh det ved jeg ikke.. jeg skal lige.." mumlede han og lænede sig ind mod en af træ pælene.. åh det hele svimlede, "Jeg har det ikke så godt" brummede han og grinede lidt.. hvor var det dog pinligt.. han havde aldrig været så nervøs før i sit liv, ikke engang tæt på.. åh gud dog.. han var begyndt at små ryste lidt.. for satan. "Eh det må heller vente.. sætter du dig ikke lige ned.." mumlede han og slap træpælen lidt modvilligt, bange for at besvime uden den som støttepæl.. nå.. kom så William.. du kan godt!
Ceit
Phillip grinede lidt "nå.. jeg troede du var typen med grønne fingre?" drillede han kærligt, men han vidste jo godt William ikke var den store gartner.. han kunne sagtens passe de blomster de havde i deres hjem, og de planter der var, intet problem.. men han havde svært ved at se ham gå rundt og beskære roser, og sidde på knæ for at finde ukrudt.. det virkede som meget stillestående arbejde, og William... var vidst mere til noget med gang i! Han hørte godt musikken der lavmældt nåede hans ører, og så kort om på ham. Phillip syntedes nu stadig det var smukt... en flot gæstus.. han kunne godt lide det. Meget romantisk, men de var jo også i romantikkens centrum ikke? Det kunne de vel tillade dem.. langt fra hverdag og den slags, så måtte man godt have lidt.. magi ud over det sædvanlige. Han greb om vinen og ville have hældt lidt op, hvis ikke det havde været fordi William virkede lidt.. Han vendte sig om mod ham og satte flasken fra sig og så over på ham "Er der noget g.." begyndte han da han lænede sig mod træpælene, og blegnede kort og tog hurtigt et par skridt hen mod ham "William måske skulle du sætte.." men han nåede knap at snakke færdigt før han bad ham om at sætte sig. Han havde godt bemærket at han havde været lidt fraværende hele dagen, og han blev stående et par sekunder ekstra.. inden han tøvende og lidt modstræbende satte sig "er du sikker? Skal jeg ikke lige hente et glas vand til dig?" spurgte han bekymret.. de havde jo været igang hele dagen, og William kunne jo være dehydreret ikke? Det burde være ham der sad, og ikke Phillip, ikke lige nu. Han var på nippet til at rejse sig, William så godt nok lidt blegnæbbet ud.. "Du ligner heller ikke en der har det så godt... er du sikker på der ikke er noget jeg kan hente? Noget jeg kan gøre?" spurgte han og rejste sig halvt fra sædet.
Alias
William smilede lidt da Phillip straks blev bekymret.. åh altså.. men nå ja han vidste jo heller ikke hvorfor William havde det så skidt.. eller det var måske for meget sagt, han var bare nervøs jo.. for alt.. lige nu.. åh altså.. der var så meget han skulle fortælle Phillip og han var næsten sikker på at Phillip ville slå ham halvt ihjel ved den ene af tingene.. men han kunne ikke dy sig, og så måtte han tage det med.. Phillip skulle nok blive god igen, før eller siden. "Nej det er fint" grinede han og gik hen til Phillip og skubbede ham bestemt ned i stolen, nu skulle han bare lige blive sidende og opføre sig pænt.. imens William lige tog sig lidt sammen. "Nej så shh.. der er noget jeg gerne lige vil fortælle dig" sagde han stille og fangede Phillips øjne.. det gjorde det meget nemmere.. det mindede ham om hvorfor han gjorde det her.. Phillips smukke øjne.. det var lige før han blev helt væk i dem.. men nej, han skulle jo.. men hvordan var det nu han skulle starte?? Åh. "Phillip" hviskede han stille og smilede forsigtigt til ham. "Du er så.. unik, som noget kan være, så utrolig usædvanlig men på den gode måde, som en solformørkelse.. som man ikke ofte ser.. så sjælden og unik, som ingen anden, du er helt din egen, for mig betyder du mere end du kan forstille dig, du er ligesom.. luft.. oxygen om du vil.. noget jeg simpelt nok ikke kan leve ud, du er alt hvad jeg aldrig ture drømme om, du er.. du har gjordt så meget for mig.. og jeg står i evig gæld til dig.. du min.. prins.. " hviskede han stille og rødmede sig lidt da hans stemme begyndte at ryste lidt, og hans øjne fyldes med tåre.. det hele lød... åndsvagt, men han kunne ikke få det til at lyde bedre.. det var.. men han.. han elskede ham jo bare! "Phillip, du er perfekt for mig, og der er ingen andre i hele verden jeg heller ville tilbringe resten af mit liv sammen med, aldrig.. du er mit et og alt, og min eneste ene.. Phillip min engel.." hviskede han og smilede lidt og kom så i tanke om det lille digt han så godt kunne lide.. " Doubt thou the stars are fire. Doubt that the sun doth move. Doubt truth to be a liar. But never doubt my love" hviskede han stille og gled langsomt ned på det ene knæ "Jeg elsker dig højre end alt.. jeg kan ikke leve uden dig, min elskede Phillip.. vil du gifte dig med mig?" hviskede han stille og stirrede ind i Phillips smukke øjne. Imens havde han fundet en lille mørkelilla æske frem, og lirket den op og rakt den frem mod Phillip, så indholdet kunne vises.. en flot enkel.. sølv ring, men inden i var der alligevel graveret William og Phillips initialer med et hjerte imellem.. diskret.. men fyldt med kærlighed. Han holdt vejret.. det her var det mest.. smertefulde ventetid han nogen sinde havde oplevet.. åh gud, sig nu noget!
Ceit
Phillip satte sig ned igen da William trykkede ham ned i stolen igen, og så på ham med en halvbekymret mine.. "Hvad?" brummede han spontant, det faldt ham godt ind at William ville være kommet til det, også selvom han ikke havde spurgt, så... Han lagde diskret to fingre på sin læbe som i og med han nok skulle være stille nu og høre efter. Han så ham i øjnene og lagde hovedet lidt på skrå. Han rødmede dog gradvist jo længere William bevægede sig i sin tale, han ville gerne afbryde.. fortælle ham at det var noget fjollet noget at sige, at han var ligeså ordinær som de fleste andre, men noget sagde ham at det William ville sige var vigtigt, så han tav fortsat. Han så Williams øjne blive blanke, hørte den næsten umiskendelige dirren i hans stemmeføring, og blev langsomt klam i nakken selv.. det hele blev lidt uklart, hvad var det lige.. han var i færd med? Det var lidt som om verden stod stille.. bare lige det her øjeblik var det som om bilerne ude på gaden var holdt op med at køre, og vinden var stoppet med at hviske ham sagte i øret.. og selv sad han der, og blev mere og mere tør i munden, mærkede hvordan han mistede styringen og hans hænder begyndte at dirre. Pludselig gav det mening! Williams nervøsitet.. hans småmærkværdige opførsel.. "Åh William... " peb han så lavt han nok ikke kunne høre det alligevel... åh gud. Han stirrede på ham da han gled ned på knæ og blev tomatrød i ansigtet igen og hans blik blev sløret og han vidste ikke hvor han skulle se hen.. andet end på William der sad der på knæ midt i alt skønheden med en.. ring... han vidste godt hvad det betød, det tog bare et stykke tid at opfatte at det egentlig var det der skete, han havde ikke i sin vildeste fantasi overvejet at det var det der skulle ske den dag, overhovedet... "William.." fik han så endelig fremstammet.. og gemte kort sit ansigt i sine hænder, forbandede rødmen. Så lo han lidt.. nervøst, og tog hænderne væk igen og smilede til ham, smilede med al den kærlighed han havde til manden der sad på knæ foran ham og bad ham om et løfte som var ment til at holde for evigt.. "Ja.. jeg vil godt gifte mig med dig" sagde han så, og rakte hænderne frem og lukkede dem om æsken og Williams hånd og lænede sig frem så han kunne kysse ham på munden, rigtigt.
Alias
William stirrede op på Phillip han turde ikke bevæge sig, eller trække vejret, han kunne ikke engang smile.. det hele var bare så.. uvirkeligt.. alt sammen.. og han var så bange, bange for hvad Phillip ville syntes, og hvad han ville svare, måske troede han ikke på ægteskab? Måske brød han sig slet ikke om tanken om at binde sig så grovt til nogen, eller måske havde han bare slet ikke lyst til at blive gift? Med William.. Han ventede.. i noget der føltes som evigheder, ind til Phillip endelig sagde ja, og han gispede let efter at have holdt vejret, og så så endelig ned og smilede, imens trående begyndte at glide ned over hans kinder, han var ligeglad med om det var pinligt.. det her.. var meget mere vigtigt! De skulle giftes! Og de skulle være sammen for altid! Fordi de elskede hinanden! Åh.. what a happy ending.. "Phillip" hviskede han stille og mødte så hans bløde læber, åh! Han rejste sig op og hev Phillip op til sig så han ikke kunne nå jorden, og trykkede ham tæt ind til sin krop, imens han gemte sit ansigt ved Phillips hals, så han kunne få lov til at lade tårene rende frit i nogen sekunder... "Jeg tror aldrig jeg har været så lykkelig" hviskede han stille mod Phillips øre og trak sit ansigt til sig og trykkede sine læber mod Phillips igen.. mhmm! Måske kunne de.. åh jov, han var ligeglad, selvfølgelig kunne de det.. desuden var de de eneste der var der.. bare dem to.. helt alene. Han grinede stille og satte Phillip ned igen inden han fik trykket alt luften ud af ham, Han tog forsigtigt æsken og tog ringen op og rakte sin hånd frem så Phillip kunne ligge sin hånd i Williams, og så gav han ham ringen på.. så.. "Nu tilhøre dig mig.." hviskede han stille og smilede lidt.. okay måske ikke helt for de var bare forlevet, men det var lige meget.. nu skulle de være sammen for evigt, det var det eneste der betød noget!
Ceit
Phillip smilede stort, det var lidt uvirkeligt... han kunne egentlig godt forestille sig at han ville vågne om lidt, i sengen derhjemme ved siden af en sovende William. Men det var vidst virkeligt nok det hele.. Han lod sig hive op, mærkede jorden slippe hans fødder.. eller omvendt, og trak sine ben op så han kunne ligge dem om Williams hofter, begravede sine fingre i hans hår og sukkede dybt. Han kunne godt mærke Williams tårer mod sin hals, for der blev lidt fugtigt, men det gjorde ikke noget... han tørrede diskret sine øjne og knugede sig ind til ham. "Nej, det er dejligt ikke?" grinede han stille og kyssede ham på kinden, og tindingen... overalt hvor han lige kunne komme til da William kyssede ham igen. Han slap blidt hans hofter og satte sine fødder ned på jorden igen, og så på hans fremstrakte hånd inden han placerede sin i den.. Det gav ham et lille sug i maven da William satte ringen på, den var enkel, det kunne Phillip godt lide.. og alligevel lå der så meget kærlighed bag. Phillip grinede lidt af det "Det har jeg vidst hele tiden gjort" mumlede han og lagde armene om ham igen.. åh det var så rart.. det føltedes så godt, alt sammen. Han slap ham igen lidt efter og smilede lidt "nu synes jeg godt du kan sætte dig ned.." sagde han så og nikkede til stolen.. det havde han vidst også fortjent.. stakkels William altså. Phillip kunne kun forsøge at forestille sig hvilken nervøsitet han havde måttet gennemgå for at nå dertil hvor de var nu.. "Hvor længe.. havde du egentlig haft det her planlagt?" spurgte han så, mens han selv satte sig ned og hældte noget vin op til William.. nu kunne han godt drikke noget, og også Phillip.. for han var stadig helt tør i munden. Han sad lidt og så på sin hånd, forsøgte at vænne sig til ringen... han havde aldrig gået med ring, men han kunne ikke finde på en bedre måde at have ring på end den grund han havde nu. Forlovet... det lød spøjst, det var sådan lidt.. lovet bort, men med rimelig god velvilje.. hah. "Det er ret fantastisk.. hvornår havde du tid til... til alt det her?" spurgte han og så på ham igen og fangede hans blik. Han mente selvfølgelig hvornår WIlliam havde købt ringen, og i forlængelse af det andet spørgsmål.. hvornår havde han haft tid til at tænke på.. alt det han havde sagt osv.. Phillip var ikke så lidt imponeret, de ting han havde sagt.. de varmede stadig inde i hans brystkasse.
Alias
William smilede lidt, nu kunne han jo slet ikke lade være! Det var så dejligt, alt sammen! Han kunne godt lide at Phillip puttede sig ind til ham og lagde sine ben om ham, det var en rar følelse, Phillip var.. så.. sød.. han havde aldrig helt forstået at Phillip havde valgt William, han kunne jo få lige hvem han ville have! Han var så gude smuk.. helt igennem.. og så havde han alligevel valgt William.. åh.. det var han dybt taknemlig for, han vidste ikke hvor han havde været hvis han ikke havde haft Phillip.. han gjorde ham lykkeligere end nogen nogen sinde havde gjordt før. "Rigtig dejligt" hviskede han og smilede lidt og tørrede selv sine øjne og smilede lidt genert.. så ikke flere tåre nu måtte han lige tage sig lidt sammen og være en mand! Nå. Han så på Phillip og smilede lidt og nikkede så og satte sig ned på stolen. De havde jo sådan set spist hele dagen så sulten var han ikke lige frem, så det var godt han ikke havde bestilt noget aftensmad til dem, bare nogen flotte kager og lidt is og frugt.. det var jo hyggeligt. Han nikkede "Tak" mumlede han bare da Phillip hældte op til ham og satte sig lidt langsomt ned på kanten af stolen og kiggede på Phillip. Han tænkte lidt "Et godt stykke tid.. men jeg har jo altid vidst at jeg ville gifte mig med dig" sagde han og smilede lidt, "lige siden den dag jeg ødelagde Matthews frieri.." grinede han og rystede lidt på hovedet.. selv om det havde været et uheld, så havde han nok også gjordt det lidt med vilje.. uden at være bevist om det, men han var nu meget glad for han havde gjordt det. "Men nu kan alle også se at du tilhøre mig" sagde han drillende og lænede sig frem og kyssede Phillip på kinden. "Jeg kender folk" grinede han bare og blinkede frækt til Phillip, han havde fået en masse hjælp til at få det til at være så.. fantastisk.. men det var jo hans ide der havde startet det hele.. så ja. Han smilede lidt og sukkede og tog en tår af vinen. "Phillip" sagde han blidt og rejste sig igen.. han kunne simpelthen ikke side stille.. nej. Han gik hen til hans stol og trak den ud og løftede ham op til sig igen og lod hans ben glide rundt om sine hofter og kyssede ham intenst med hans bløde varme læber.. "Undskyld.. men jeg kan simpelthen ikke lade være" hviskede han stille, og trak Phillips t-shirt over hans hovede.. ups.
Ceit
Phillip smilede lidt af det han fortalte, altid ligefrem? Phillip grinede lidt ved mindet, han kunne godt huske det.. det havde ligget lidt i kortene at han og Matthew skulle finde ud af noget i den retning.. men William var trampet midt ind i scenen og havde skabt sig sådan at det nær var gået helt galt.. hah. Han nikkede og smilede lidt til ringen på sin finger.. den sad godt der, syntedes han. Han nød kysset på kinden og så undersøgende på ham og grinede stille da han blinkede til ham, og fulgte hans eksempel da han tog en tår af sin vin.. det gjorde godt, Phillip kunne føle sin tunge igen.. "Ja?" svarede han og fulgte ham med øjnene da han forlod sin plads og kom over til ham. Han blev lidt overrumplet, men var ikke længere tid for det var jo kun kærligt ment da Willliam fik ham på benene og dernæst løftede ham igen. Han sukkede krævende da han kyssede ham igen.. på den der.. måde, der gjorde ham blød i knæene. Mmhm. Han smilede lidt, og lod ham trække t-shirten af "men.. mmhm.." mumlede han stille og kyssede ham kort igen. "Jeg tror også jeg lovede dig et blowjob tidligere.." grinede han stille.. der var vel ikke andre end dem vel? Phillip havde ikke rigtigt taget sig tid til at kigge efter.. men han stolede på at det hele var iorden, at det kun var dem. Det var jo også en meget privat stund, han var glad for William ikke havde hyret en strygekvartet eller sådan noget, så var Phillip da død af generthed. Nej, han havde gjort det helt rigtigt.. alt sammen. Han fik fat hans første knap på skjorten, knappede den med lethed op.. efter så mange skjorter.. måtte man vel erkende at han kunne det med knapper! Haha. De andre fulgte hurtigt efter, og til sidst skubbede han hans skjorte ned fra hans skuldre, og kyssede den blottede hud.
Alias
William nikkede bare ved Phillips tvivl ja altid.. hæh.. næsten da, måske bare ubevidst men det var lige meget det gjalde stadig. Han kiggede lidt på ham og grinede så bare, "undskyld" mumlede han, det var måske ikke et særlig oprigtig tidspunkt at have sex på.. men William kunne ikke gøre for det, han hungrede sådan efter Phillip lige nu.. helt vildt.. og der var jo ligesom kun en ting der hjalp på det.. nå. "Der er kun os to.." hviskede han stille og smilede lidt og kyssede ham i panden og sukkede dybt og krammede Phillip tætter ind til sig.. men ikke her.. ved bordet.. der skulle de jo spise dessert lige om lidt.. over ved vandfaldet! Der var græs, det var blødt! "Kom.." hviskede han og satte Phillip ned og tog hans hånd og trak ham med ned af stien og over broen til et flot hvidt stenvandfald, det var flot og omgivet af græs, så her kunne de sagtens hygge sig lidt! hih. Han kiggede ned da Phillip fik den sidste knap op og skjorten faldte ned han smilede lidt og grinede det han sagde.. det.. der.. som havde været en joke. "I tought we should make love not porn.. but.. as you wish my dear.." grinede han og lænede sig ned og trykkede sine læber mod Phillips i et intenst kys, imens han åbnede hans bukser og trak dem ned, sammen med hans underbukser.. nøgen Phillip! Han lagde en hånd i ryggen på ham og spændte ben for ham, så han faldt, men med hånden greb han ham og lagde han blidt mod græsset og kravlede ind over ham, bandt hans sko af, og trak det hele af, så der ikke var mere tøj på hans smukke krop.. så smuk! "Du er så.. smuk" mumlede han stille, "Nå ja undskyld.. prono.. ja.. så lækker.." hviskede han og rettede sig selv og grinede så og lænede sig ned og trykkede sine læber mod Phillips.. mhmm han smagte så dejligt!
Ceit
Phillip rystede på hovedet og sendte ham et skævt smil "Du skal ikke undskylde, jeg vil gerne!" grinede han.. han hungrede nok ligeså meget efter William som William gjorde efter ham.. han var så heller ikke typen der sagde nej til sex... det kunne han faktisk ikke huske han nogensinde havde gjort. Kun til fremmede.. Han smilede lidt da William forsikrede ham om at der ikke var nogen der kiggede, han vidste dog ikke om han nogensinde ville komme til at vænne sig til at William svarede på hans tanker som hvis han havde sagt det til ham med ord. Men det var nu meget rart at vide at der ikke var nogen der stod og så på dem. Eller kunne se dem! Hæhæ. Han nød at mærke William helt tæt på, så da han blev sat ned så pev han lidt.. men de skulle heldigvis ikke så langt. Han så lidt på det lille vandfald, og derefter på William og smilede frækt "det var altså ikke det jeg me.." begyndte han leende, da William afbrød ham med et kys og derefter trak tøjet af ham. Han gispede kort da William spændte ben for ham, og så kort truende på ham, men med et drillende glimt i øjet "fyy.." mumlede han smilende og mærkede græsset mod sin ryg. Det bedste var at det stadig var varmt selvom det var blevet mørkt, og græsset føltedes blødt under hans ryg. "Nej, du er!" kurrede han og betragtede ham lidt, og kom til at grine igen da han nævnte pornoen igen "hold op!" grinede han og trak ham ned til sigså de kunne.. mmhm... kysse ordentligt. Han rørte blidt ved hans overkrop, kærtegnede hans mave.. mmhm. Han fik nemt hans bukser op, og trak dem ned med hans underbukser, løftede knæene en smule så han kunne skubbe dem helt ned med fødderne! Væk med sko og sokker.. Han lod sine fingre glide ned over hans overkrop, fornemmede enhver detalje, enhver muskel under sine fingre. Han var så smuk!... undskyld, lækker.. host. Et lille smil kriblede frem i hans mundvig og han bevægede sine hænder op over hans mave og brystkasse igen op til hans skuldre og fik væltet ham om på ryggen så han lå i det bløde græs.. Phillip smilede skævt til ham, han havde jo lovet ham noget, ikke? Han bøjede sig ned over ham og trykkede sine læber mod hans i et intenst kys. Langsomt lod han kysset bevæge sig ned over hans hage, hals, skulder, brystkasse, maven... og stoppede omkring hans navle og fik øjenkontakt med ham og sendte ham et frækt smil inden han lod sin tunge glide resten af vejen.. hah.
Alias
William smilede bare, jov det var nu meget rart at vide jo.. så havde de begge to lyst, ellers kunne han jo godt voldtage ham hvis det var sagen, han kunne bare forføre ham, så skulle Phillip nok få lyst! Han smilede lidt til Phillips tanker, nej han havde vidst aldrig sagt nej, men han havde pevet lidt nogen gange og antydet det, men han ville jo gerne, den lille frække.. nøgne trold! Han smilede lidt og tyssede på ham, han skulle nok få porno hvis det var det han ville have, han havde desværre bare ikke nogen håndjern eller pisk.. det måtte vente til de kom hjem, så skulle han nok give ham en god omgang hårdt sex! hæhæ. "Mhmm2 brummede han bare og lod Phillip pille hans tøj af, og hjalp ham ved lige at skubbe skoene af, han lagde sig ned til ham så deres kroppe mødtes og brummede let.. åh han var dejlig, og helt varm og blød.. og nøgen.. og hans krop var bare så.. indbydende, nej det var der ingen der kunne sige nej til, slet ikke William, det var faktisk meget svære end det så ud til.. og nu var det også lige meget, for han havde overgivet sig, og han skulle aldrig på sex strejke igen! Han stønnede let og lod en hånd glide op i Phillips hår og tog lidt hårdt fat i hans nakke hår, og sendte et par våde kys ned over hans hals og hen af hans kraveben.. langsomt.. han måtte godt pirre ham lidt.. nu når Phillips fingre var alle steder, ih! Han sukkede lidt og brummede udtilfreds da han blev skubbede om på ryggen, skulle han nu til at være øverst? Det havde de da ikke aftalt.. tsk.. nå ja måske var missonær stilling for sødt til en pornofilm.. haha. Men han fandt så hurtigt ud af hvad det var Phillip havde gang i, og lagde hovedet tilbage og gav et støn fra sig.. åh altså! "Mhmm.. ballademager!" mumlede han og stønnede lidt højre da Phillip slikkede.. og nej.. argh! Han tog en dyb indånding, men kunne godt mærke at hugtænderne var på vej ud.. det gjorde det ofte når han blev ophiset.. det kunne han ikke rigtig gøre noget ved, men han kunne prøve at gemme det lidt for Phillip, så han bed tænderne sammen og lukkede munden.. men han vidste godt at hans øjne var ved at skifte farve og hans krop slog over i istid.. ihhhh! Han brummede lidt, "Mhmm undsyld" mumlede han.. men han var ikke ond.. han var bare tændt.. mhmmmmm! Og så stønnede han.. åh! åh det var godt! Kunne de ikke bare blive i haven for altid og.. have sex.. hele tiden! Lege porno film ja!
Ceit
Phillip syntedes det var hyggeligt! Og måske en smule forbudt.. dem der havde lånt William haven havde nok ikke regnet med at den skulle bruges til.. det her..Men det var nu pirrende nok alligevel! Han havde gevet et lille støn fra sig da han havde trukket ham i håret og villigt lagt nakken tilbage så William kunne kysse hans hals og kraveben, men nu var det ham der var øverst! Og han skulle altså lige færdiggøre det han var i færd med. Han lukkede sine læber om hans lem, og bevægede sit hoved lidt op og ned, varierede hastigheden... en smule, han skulle jo heller ikke nå at komme, efter alle de gange han havde glemt det, hvor William måtte afbryde ham var han efterhånden begyndt at lære det. Han slap ham et øjeblik, og lod sin hånd tage over og grinede stille "jeg lovede dig det jo, gjorde jeg ikke?" hviskede han frækt, og bøjede sig ned og trykkede et kys eller to mod hans lår, og genoptog så det han havde været igang med. Han løftede blikket lidt da Williams ellers varme krop blev kølig og fik øjenkontakt med ham et øjeblik med de røde øjne der stirrede tilbage på hans. Han slap ham langsomt, og så lidt på ham.. han vidste godt William kunne finde på at skifte lidt over.. når han blev tændt, det var også okay.. Han kravlede op til ham igen "det gør ikke noget.." sagde han kærligt og strøg blidt noget af hans hår væk fra hans ansigt, og smilede lidt til ham. Han bøjede sig ned og trykkede forsigtigt sine læber mod hans. Han fangede hans blik "Du må altså godt.. altså... du ved.. bide.. hvis du har lyst.." mumlede han da han havde trukket sine læber til sig, og lod sine hænder glide op over hans brystkasse, og derefter ned igen "du kan jo bare bære mig hjem" hviskede han drillende og blinkede til ham, inden han gav ham et lille kys i mundvigen. Han havde lyst til det.. det var underligt, for før i tiden kunne han ikke komme på noget mere rædselsfuldt end at blive rørt ved på halsen, men efter at have oplevet det en del gange og som regel kun på den behagelige måde.. det tændte jo også ham, ikke? Ikke at han ikke var tændt, han var helt ør i hovedet af at kunne mærke Williams hud mod sin!
Alias
William sukkede stille og begravede sine hænder i græsset og hev nogen totter op hist og her.. det var bare svært.. når det var så.. godt! Satans altså.. Phillip! han havde virkelig.. fået sit tag på det.. den lille djævel.. nå. Han gav et lidt.. ret.. højt.. okay pænt højt støn fra sig og sukkede dybt, prøvede at holde sig i ro, men hans krop ville ikke, han bevægede sig lidt og stønnede igen. "Mhmm det gjorde du" mumlede han stille og sukkede da Phillip endelig kom op til ham.. puhh.. Han tak ham ind til sig og kyssede ham hårdt på munden, et længselsfuldt kys.. selv om han ikke havde været væk særlig længe.. men han havde savnet ham alligevel! "Mhmm.. " mumlede han, og ville bare ønske det hele ville lade være.. med at springe sådan frem.. han havde også haft en periode.. da han var engel.. hvor vingerne var væltet frem under omsejlingen til sex.. flere gange.. det var bare så absurd, og en smule pinligt også. William lagde hovedet lidt på skrå da Phillip sagde.. hvad?? Hvad sagde han!? "Phillip det kan jeg jo.. ikke.. jeg.." mumlede han stille og rystede lidt på hovedet af hans tavlige forslag. Nånå så det kunne han bare? Han blev så lidt opmærksom på Phillips tanker.. hvad? Tændte han på det.. det havde han da aldrig sagt noget om før? Eh.. Han smilede lidt, og kyssede ham igen, "Jeg vidste ikke du godt kunne lide det.. så.. hårdt" mumlede han stille og grinede og nappede ham lidt drillende i halsen. "Mhmm okay men så lad mig lige vise dig noget.." hviskede han stille og blinkede frækt til ham, og trillede ham om på ryggen.. "det der.. hvor var det nu lige.." mumlede han drillende og rakte ud efter sine bukser og fandt det røde bind frem.. som han før havde haft rundt om Phillips øjne, men der havde det jo ikke været i en en fræk anledning.. som det var nu.. hæh. Han tog fat om Phillips håndled og viklede hurtigt det røde bind rundt om hans hænder og bandt det, med dobbelt knuder, så han ikke selv lige kunne få det op, eller få sine hænder fri.. lidt frækt og uartig.. og hardcore kunne han jo godt gøre det.. poooornooo.. høhø! Han lagde Phillips hænder over hans hovede, så hans arme var helt udstrækte og bøjede sig ned og kyssede ham intenst mod læberne, "fanget.." hviskede han drillende, og fortsatte sine små kys ned af Phillips hals, nappede ham drillende, og gav ham lige.. et lille fint sugemærke.. mhmm.. han var.. for fræk! Han kyssede ham lidt op af halsen igen og nappede ham i øreflippen.. og kørte drillende sine tunge.. langsomt.. igennem det, "Mhmm" stønnede han dybt og fortsatte sine kys ned til hans brystkasse.. og nej.. hans nippel's slap ikke bare lige sådan.. de fik også en hyggelige lille omgang, begge to.. med tunge.. læber.. og tænder.. rawr! Nu var han vidst også rigtig dejlig tændt.. mhmmm! Han fortsatte så sine kys ned til hans lem.. jov.. tændt.. jov.. tjek! Han lod sin tunge glide over det, og lagde sine hænder mod hans lår og skilte dem lidt ad, og skubbede dem op, så han lå med bøjede ben, så kunne William også nusse hans lille numse lidt! Den var så sød! Og fræk.. mhm! Han bøjede sig ned og lod sin tunge glide over hans lem igen og tog ham så i munden, og startede blødt ud.. langsomt bevægede hans it hoved frem og tilbage, pirrede ham.. frækt.. men efterhånden steg han lidt i tempo.. slap hans lem lidt og lagde mærke til hans små støn og ynk.. han var lækker.. lod hånden tage over et par sekunder, imens han stak en finger i munden og dermed gjorde den våd, og med bøjede sig ned og lod sine læber over tage det hans hånd gjorde, og bevægede sit hoved lidt hurtigere.. og nussede ham mod hans inderlår.. imens han lod den.. våde finger.. glide langsomt op i Phillip.. og bevægede den langsomt ude af takt med hans læbers bevægelser.. men med tiden hurtigere og hurtigere, ind til han lod en finger mere glide med op.. hæh.
Ceit
Phillip smilede, nød at han lå der og vred sig.. det var overordentligt hyggeligt! Hæh.. Han elskede når han kunne få ham til at stønne, elskede når han fandt de der.. ømme punkter som han kunne trykke på indimellem og drive ham fra sans og samling. Han var ret sikker på William syntedes det var ligeså sjovt.. bare når det gik ud over Phillip selvfølgelig. Han bed sig lidt i læben da han begyndte på at tale ham imod.. ideen.. om at blive bidt. "Undskyld, det er ikke.. jeg.." mumlede han og blev afbrudt af kysset, og så overrasket på ham, og rødmede "Nej det.. jeg.." hviskede han forvirret.. han kunne da ikke.. han vidste ikke.. Han blev så forvirret! "hvad?" spurgte han og mærkede hvordan han vendte ham igen så han igen lå på¨ryggen i græsset. Han fulgte ham med øjnene og så på det røde stof og grinede lidt "argh.. William.." mumlede han da han bandt hans hænder "hallå, jeg vil også være med" peb han, og lagde sine hænder over sit hoved, og sank kort. Han nød kysset, og gengældte det "mm.." mumlede han lidt ynkeligt, han var godt klar over at han var bundet nu, og anede ikke helt.. hvad han skulle.. stille op. Han havde jo bare snakket om at blive bidt.. og nu det her! Han stønnede svagt da han gav ham et sugemærke, mmhm! Nej.. iih, så skulle han jo finde noget tøj som kunne dække.. Hans vejtrækning blev mere usikker og han vred sig en smule mens William torturerede ham.. På den gode måde.. alt for gode.. "Åh.." klynkede han. Han stønnede da William fortsatte nedover hans mave og.. han bed tænderne sammen og lagde nakken lidt tilbage og stønnede hæst. "William.." bønfaldt han stille, åh gud altså, han kunne ikke... argh. Men det var altså også bare så rart.. Han bemærkede den diskrete nussen på sit inderlår og.. Han gispede højt da han.. ligesom.. Han løftede hovedet fra græsset og stirrede kort på ham og kom med et gispende støn, der blev efterfulgt af selvsamme, nok i en lidt mere.. overrasket tone. "Åh.. mh.. ne- William..!" klynkede han bønfaldende igen "please.. " tiggede han og spændte lidt i kroppen. Mmh åh! Han ville jo bare have ham!
Alias
William grinede bare lidt og nød at høre Phillip stønne, det var virkelig.. det bedste der fandtes i verden! Det var Phillips små.. ikke så uskyldige støn.. det eneste tidspunkt hvor han ikke vær nær så uskyldig og sød.. aj han var stadig sød.. men mere fræk og vild! Det kunne han også godt lide engang imellem.. frække Phillip! Han kiggede op da Phillip gik lidt.. ja.. han.. ja. Han grinede og trak sine fingre og læber til sig og kyssede ham langsomt op af maven igen til hans mødte hans mund.. "Hvad?" mumlede han stille og nappede ham i læben, "Hvad vil du ha?" brummede han, selv om jo godt vidste det.. han kunne bare godt lide at drille Phillip lidt.. hæh. Han fortsatte det lidt intense kys og lod sin tunge lege med.. inden han fortsatte sine kys ned over Phillips hals.. nappede ham igen.. lidt hist og her.. mhmm han smagte jo bare så godt.. på en måde havde han jo lyst til at bide ham, og på en måde.. var det bare så.. forkert.. men altså.. hm. Han sukkede stille og lagde sig på plads mellem Phillips ben, og rørte ham lidt.. drillende.. med toppen af sit lem.. mhmmm.. "Mhmm hvvd jeg kan ikke hørrrrreeee dig? " grinede han og kyssede ham lidt igen.. mhmm.. imens han kørte sine fingre op af hans lækre krop og kærtegnede hans bryst.. hofter.. røv.. mhmm det hele var bare så dejligt, Phillip var dejlig!
Ceit
Phillip gav et lettet støn fra sig og rokerede lidt rundt på sig selv da William trak sig tilbage, eller.. det gjorde han jo sådan set ikke, for han fortsatte kyssene til han nåede hans mund. Han så ham i øjnene og rødmede som altid. Han gav bare et lille halvkvalt støn fra sig og gengældte hans intense kys. Han bed tænderne sammen da han nappede ham i den tynde hud på halsen "dig" gispede han, og stønnede hæst da han drillede ham. "Dig, jeg vil.. åh, jeg vil bare.. have dig nok!" og så ville han egentlig gerne have sine hænder i brug igen, så han ikke bare lå der.. men han var ikke rigtig i en position til at stille krav til William, han havde meget lidt magt. Åh han var så ond når han drillede på den måde! Phillip rødmede igen oveni den allerede svindene rødmen der havde været der før "pleaaase.. jeg vil gøre hvad som helst, det lover jeg" hviskede han, og rykkede lidt utålmodigt på sig. Kunne han så... iih.. komme igang nok! Han var så utålmodig det halve kunne have været nok.
Alias
William smilede frækt til ham og nød hans små gispen og stønne.. alle de dejlige lyden han kunne postere.. han kærtegnede blidt hans kind da den røde farve tonede frem, og kyssede blidt hans kindben, "Sødt.." hviskede han stille, "den farve klær dig virkelig godt skat" hviskede han drillende.. men det var også rigtig jo, han elskede når Phillip rødmede, det var det sødeste i hele verden! Det gjorde ham faktisk sådan helt.. lykkelig.. mhmm han var bare dejlig nå! Han smilede lidt og lyttede til Phillips stønnen og ordenen der kom ud imellem, og nikkede, "Mhmm.. jeg er jo lige her?" hviskede han drillende og sendte nogen flere kys ned over hans lækre hals.. mhmm.. og så lige et flot sugemærke.. mere.. ligeeeee.. der! Mhmm! så nu var der vidst ingen tvivl om at Phillip var optaget nej! han grinede lidt da Phillips kinder blev endnu rødere og pressede sine læber mod hans, da han sådan.. bøndfaldt.. nuurh den lille skat altså.. jamen okay så da! "Mhmm okay.. så må du lige sige til hvis det gør alt for undt ik?" hviskede han stille og kyssede ham en ekstra gang på munden inden han fortsatte kyssende ned til hans hals, og langsomt lod sine hugtænder glide ind i kødet, imens! At han også.. i samme tempo gled op i Phillip.. stønnede let.. og begyndte de bevægelser.. der fik hele kroppe til at dirre.. og i Williams tilfælde hjertet til at stoppe.. men det ændrede ikke på hans hurtige vejrtækning, nu gennem næsen.. da hans tænder var dybt begravet i Phillip.. og han drak.. åh gud! Det var jo næsten.. nææææsten bedre end en orgamse.. han smagte så.. så fantastisk godt! Hvis han kunne ville han aldrig drikke fra nogen anden igen, kun Phillip! Arrrrh! Han fortsatte bevægelserne, gjorde dem hurtigere.. trak sine tænder ud af Phillip og kyssede stedet hvor han havde bidt ham, inden han bed sig selv i læben og trykkede sine læber mod Phillip. "Mhmm drik.." hviskede han stille og kyssede ham blidt.. og langsomt, skilte Phillips læber af og fandt hans tunge.. mhmm der var blod over det hele, noget var Phillips og noget var Williams.. det var ligegyldt det smagte fantastisk og det her var.. åh! "Det healer" hviskede han mellem stønnende.
Ceit
Phillip vidste ikke hvor han skulle se hen, han blev genert over det han sagde og kysset på kindbenet og.. iih. "Hold op.." klynkede han "Du må ikke drille.." bad han.. Han vred sig lidt, det var ikke nok! Det kunne godt være han var der, men han var ikke.. ikke inde i Phillip vel? Det forstod han vel nok. Han gengældte begærligt hans kys.. åh der var så mange af dem, det var så rart.. Han nikkede hurtigt da han bad om at få at vide hvis det gjorde ondt, og smilede kort. Han kom med et lille gisp da han bed ham, og samtidig trængte op. Han jamrede kort, men det blev hurtigt erstattet af stønnen. Han kunne godt mærke det..sugene.. blodet der forlod kroppen, han var altid forundret over det, det var noget underligt noget... men samtidig så utrolig frækt, han kunne ikke gøre for det, han elskede det. Han sukkede mellem stønnene da han trak sine tænder til sig og mærkede Williams varme læber mod sine. De var klistrede, af hans eget blod og.. Williams? Han behøvede faktisk ikke bede ham flere gange, det tog ham kun få sekunder at opfatte hvad han skulle gøre, og lod sin tunge søge ind i hans mund henover hans læbe. Det smagte af jern... af varme, af blod. Han sled lidt i stoffet om sine håndled, men eftersom det ikke gav efter bevægede han istedet begge arme ned omkring Williams nakke og trak ham helt ned til sig, og lagde sine ben omkring ham, mens han mærkede hvordan græsset trak spor ned langs hans ryg. Han ville være helt grøn på ryggen når de var færdige. Der gik en rum tid med det, blodet, sex.. inden Phillip kom med et dybt støn, og en gispende vejrtrækning. Han lå i græsset, hørte William komme, mærkede det sådan set også.. det snurrede lidt i hans hoved, og han smilede lidt fjollet for sig selv. Han kunne se stjernerne over sig.. han kunne høre sin egen forpustede vejrtrækning og Williams, og han var lykkelig.. det lykkeligste menne... den lykkeligste engel i hele verden!