Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Darling - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32
ForfatterBesked
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 7:52 am

Phillip rystede lidt på hovedet da han slikkede ham på næsen "Aj.. snaske.." mumlede han grinende, og gengældte hans kys. "Jeg er vågen.." protesterede han, William havde jo vækket ham med nøgenhed og kys og alt muligt! Så var det ret umuligt at blive ved med at sove, desuden havde han bundet ham. Han så efter ham da han trak sig ud af sengen og trak sine ben lidt op til sig for at.. gemme sig.. en smule "Hey.." klynkede han "Hallå..." begyndte han og skævede til sine bundne hænder "William!" råbte han da han gik ud, det kunne han da ikke være bekendt, altså.. iih. Han rødmede heftigt og trak prøvende i sine hænder igen... men han havde faktisk bundet det ret stramt! Den... den... argh! "Hallå, kom tilbage! Bind dem op, jeg.. William.." sagde han, og så sig omkring. Det tog en god rum tid før han kom tilbage og Phillip kastede et enkelt blik på dynen der lå lige en my for langt væk. "Hvorfor er du så ond, hvad får du ud af det?" mumlede han og skar en grimasse "Jeg sultestrejker så længe jeg skal være bundet" brummede han, og ikke havde noget tøj, tilføjede han i sit stille sind. Det var altså for meget! "Jeg vil ikke være bundet!" eller nøgen.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 10:10 am

William stoppede og og smilede lidt af ham, "hvor er du bare sød.." hviskede han stille og smilede, hey han var da også nøgen! Hvad var problemet måske hah! Desuden var der.. mørkt.. selv om det ikke rigtig betød noget for William.. han kunne godt se ham alligevel. "Aha?" sagde han stille og smilede lidt. "Mhmm får noget lækkert at se på.." hviskede han og gik over mod sengen, langsom.. bare for at trække tiden ud.. bare fordi han kunne! hah! Han satte sig roligt ned i fod enden og strøg Phillip over anklen.. nussede ham blidt på benet, og langsomt lagde sine hænder om hans ankler og trak hans ben ned, så han lå udstregt, han kravlede så ind over ham, og lod sine læber berøre ham hele vejen op af hans ben, og inderlår, og smilede frækt.. op over hans mave til han hans brystkasse, og så hans læber til sidst mh! "Hej.." hviskede han stille og kyssede ham igen, "Mhmm du larmer så meget.." mumlede han og spredte let Phillips ben og lagde sig ned mellem.. mh! Så tæt på.. så.. fristende.. uh!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeMan Sep 16, 2013 10:40 am

Phillip så på ham og peb lidt "Men.. nej..." klynkede han, han ville ikke ligge der, og være nøgen! Det var ydmygende... pinligt... han var ikke.. typen.. for den slags.. han kunne ikke bare være nøgen og være cool med det! Han kunne godt klare at William gjorde det, fordi det var William og.. han elskede ham, med eller uden tøj på, men han ville ikke selv! Han trak lidt i stoffet han var bundet med og kiggede så på ham da han satte sig ned og rykkede lidt uroligt på sig "William vær nu sød.." bad han da han fornemmede den blide kærtegnen på sine ben, og mærkede hvordan han blev trukket ud og udstrukket. Han trak vejret lidt tungt da han fornemmede hans læber mod sin hud "Skat.." hviskede han og så ham da han kravlede op til ham og betragtede hans ansigt og nød kysset "Du er den der får mig til det.." mumlede han "Du har ikke ret til at klage!" hviskede han og løftede sit hoved lidt fra puden og nappede ham i underlæben og så ham ind i hans mørke øjne... åh altså.. Han elskede ham, men han udfordrede ham godt nok... på det blufærdige... punkt.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 7:25 am

William grinede bare lidt "Mhmm" brummede han og trak dynen op omkring dem.. mhmm det var jo lidt hyggeligt ikke! Han smilede drillende og kilede Phillip lidt ned af inderarmene og videre ned af hans sider.. "mhmm men jeg elsker dine små lyde.. " hviskede han og kyssede ham drillende på halsen, "Mhmm og dine.. høje støn.." hviskede han og trak Phillips ben op omkring sig. "hej.." hviskede han stille og kiggede op på Phillips bundene hænder, "Vil du gerne være med?" hviskede han drillende, og rakte op og bandt Phillips hænder fri.. mhmm jov, han måtte gerne være med, det var jo også bare for at drille.. selv om han nu godt kunne voldtage ham lidt.. men det måtte lige blive en anden dag! Hvor han havde alt udstyret til det! Mhmm han måtte have købt sig en pisk.. en blid pisk.. hah! Phillip kunne jo ikke klare så meget.. haha.. søde lille glas engel! "Mhmm.. frække" hviskede han stille og trængte så op i ham! Ah! "Åhh..! hviskede han stille og fandt sin elskedes læber.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 9:13 am

Phillip klynkede da han kildede ham og grinede så "Nej stop! Stoooop..." klynkede han og vred sig under ham, og kom med en lille brummen da han kyssede ham på halsen "Du tager livet af mig!" hylede han og så ham kort i øjnene og smilede så lidt til ham. Frække.. frække dæmon. Han nikkede stille da han spurgte om han ville være med, og ventede på at han fik dem op. Han gned sine håndled en smule og smilede så stort til ham inden han lagde sine hænder på hans kinder og trak ham ned i et kys "Mm.." mumlede han stille mod hans læber "Kan du da selv være.." hviskede han og mærkede han hvordan han trængte op og gav et støn fra sig.

//Spole//

Phillip lå stadig klinet mod William selv om de var færdige for længst, men det var bare så... så.. mmhm.. lækkert at mærke hans krop mod sin. "Mm.. du er dejlig.. og verdens.. bedste... i sengen" hviskede han rødmende i hans øre , og kyssede ham blidt under øret. Han slap ham stille og fik smyget sig ud fra under ham og kastede et enkelt strålende smil i hans retning inden han fandt noget tøj "Skal vi snart afsted?" spurgte han mens han trak i tøjet og gik ud på badeværelset og lod døren stå åben så han stadig kunne høre ham. Han tørrede sig lige diskret.. på maven.. der sad.. rester.. host. Han fandt en tandbørste og ordnede sit hår så han ikke lignede en der lige havde haft sex.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 9:34 am

William smilede lidt og strøg bare Phillip blidt over ryggen, han var mega blød der.. lige mellem skulderebladende, han havde sådan noget sødt.. dun.. lige der..lille rap and! ihh så sød! "Mhm?" mumlede han stille og grinede lidt af Phillips rødmen.. "Mhmm tak" hviskede han bare, og seng sig hurtigt uden om i lige måde delen.. det.. deeet.. nej! Nejnejnej. "I forhold til hvem måske?" grinede han, så vidst han huskede så havde Phillip ikke været i seng med så mange.. hvad havde han overhovedet at samligne med.. William havde.. millioner.. aj okay måske ikke.. men mange.. og derfor var det lidt svære.. at bestemme.. hvem der var bedst, men Phillip var god.. han var rigtig rigtig god! Og han ville ikke bytte ham ud med nogen.. nix! 
Han rejste sig lidt efter og kom i noget pænt tøj, jakkesæt og slips, eftersom der sikkert var nogen der ville interviewe dem eller tage billeder af dem når de kom med flyet. "Tjaa.. det ved jeg ikke.. jeg skal lige prøve at huske hvor jeg lagde flybilletterne.. men det er ikke endnu i hvert fald" mumlede han, og smilede for sig selv.. han skulle lige se hvor meget det ville stresse Phillip.. han vidste godt hvor billetterne var og hvornår de skulle afsted.. han var jo perfektionist
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeOns Sep 18, 2013 10:42 am

Phillip himlede med øjnene.. han tog det ikke så tungt at William ikke sagde i lige måde, han vidste godt han ikke havde en kæmpe rygsæk fyldt med ideer og ting han havde prøvet med alle mulige.. nej. Men det accepterede han, og det gjorde William åbenbart også, for han havde ligesom friet.. bum. Men han orkede ikke at diskutere det. "Kan du ikke bare tage en kompliment?" mumlede han med munden fuld af tandpasta og blinkede til ham og smilede lidt inden han gik ud på badeværelset igen og lyttede. Han rynkede sine øjenbryn og skævede ud til ham... det lød ikke som han havde særlig meget styr på noget... åh gud. "Nå okay... bare det ikke er endnu.. så er det vel meget godt.." mumlede han sådan lidt.. tøvende... Hm. Han skyllede munden og tandbørsten.. mon han kunne nå et bad så? Det ville han egentlig gerne... "Jeg tager lige et hurtigt bad så!" sagde han så, kom ud af tøjet i en helvedes fart og hoppede ind under bruseren "Giv mig 5 minutter!" råbte han derudefra og smilede kort.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeTors Sep 19, 2013 8:38 am

William så op og smilede lidt af Phillips tanker og så ned igen.. hmm.. han kunne ikke lide den holdning.. hvis han følte sig.. hmm. Han rejste sig og gik hen mod badeværelset og gik bare ind og satte sig på toilettet altså på det nedslået bræt.. der kunne man sagtens side, gangske behageligt. Han grinede lidt, "Mhmm jeg kan da prøve" mumlede han, selv om William var ret godt til at tage imod den slags, hvert fald i forhold til Phillip der bare rødmede og blev flov.. han var sød! "Jeg sad lige og tænkte.." begyndte han og smilede lidt for sig selv, "Eh ja.. gør du det.. jeg venter bare her" grinede han og betragtede Phillip smide tøjet.. igen.. "Lækkert.." hviskede han og smilede frækt.. hæh. Han lyttede lidt og prøvede så igen, "Du siger.. eller nej.. du tænkte.. at jeg nok har prøvet en masse.. med en masse.." mumlede han og nikkede lidt for sig.. "Og det er jo ikke helt.. forkert.. du kendte mig jo.. også den gang" sagde han så.. "Men.. hvis jeg.. skulle vælge.. mellem dem.. og det.. og alt det jeg havde og var den gang.. Så.. altså nej jeg fortryder ikke noget vel.. men altså.. jeg vil meget heller havde dig.." sagde han roligt, "End nogen anden.. overhovedet.. ikke om jeg ville gøre det igen hvis jeg fik chancen.. jeg vil bare.. have sex med dig.. og kun dig.. for altid.." sagde han stille, "Så kan vi jo altid købe en pisk hvis du kommer til at kede dig lidt.." drillede han og smilede så lidt.. selv om han havde ment det han havde sagt, og prøvede at være lidt alvorlig.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeTors Sep 19, 2013 9:41 am

Phillip kastede en sok efter ham der ramte ved siden af, og grinte så lidt inden han trak forhænget lidt for, og lyttede.. for William blev siddende derude. "Det er altså faktisk en smule uhøfligt at læse folks tanker nok!" sagde han så og trak forhænget lidt til side og så ham i øjnene og rakte tunge af ham.. kunne han... opføre sig ordentligt, hm! Han trak forhænget til side igen og fik noget shampoo i håret og lyttede.. for det stoppede ikke der. Han sank lidt i skuldrende mens han lyttede og trådte så ind under vandet for at få skyllet shampooen ud og trak vejret dybt, og strøg sit hår ud af sine øjne da shampooen endelig var skyllet ud og William var holdt op med at tale, og greb et håndklæde og lod forhænget glide til sideog gik ud fra badet og smilede så lidt til ham "Du er sød.. og du driller.. rigtig meget.." peb han så og daskede let til ham med et mindre håndklæde som han havde til den sag, inden han bøjede sig ned og trykkede sine læber blidt mod hans "Men jeg tænkte på.. om du ikke havde lyst til at finde billetterne nu?" bad han stille og trykkede kort sin næse mod hans.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 3:16 am

William smilede bare lidt for sig selv.. jaja.. men det burde Phillip altså også have vendt sig til nu.. altså, nu havde de jo kendt hinanden.. i mange år.. 7 år måske? Mere eller mindre, så han burde være vant til Williams ret frembrusende evne. "Jeg kan gøre ting ved dig.. der er meget mere høfligt end at læse dine tanker.." hviskede han drillende og sendte et frækt blik mod bruseforhænget. Han så op da Phillip kom ud, han smilede lidt og rystede på hovedet af ham, "Jeg mener det faktisk" sagde han lidt opgivende og lænede sig bare tilbage, "Næh, nu går jeg ud og finder mine solbriller.. og ligger vores kufferter ud i bilen.. for jeg ved ikke hvor billetterne er" sagde han bare lidt pigefornærmet, og rejste sig og gik ud og tog kufferterne med.. der var solskin alle vegne, og William var lækker med solbriller, og sin læder jakke, men det vendte han jo godt hvor var.. ligesom med billetterne.. mhm, men han var fornærmet! Så han gad ikke "lede" efter dem lige nu.. tsk.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 7:08 am

Phillip så spørgende på ham, og rødmede så da han fik øje på det frække blik "Jeg tvivler.." mumlede han og smilede lidt af det. Han nikkede "Det ved jeg godt du gør.." sagde han så, og lagde hovedet på skrå da han bare afslog blankt at finde billetterne... men... men! Det var jo ham der havde dem! Det var jo ham der vidste hvornår de skulle afsted! Eller.. det gjorde han jo så ikke, men det burde haaaan... iih for fanden! "Men.." begyndte han og så efter ham, og sukkede så dybt inden han strøg sit hår tilbage så han ikke fik det i øjnene og gik ind i soveværelset og fandt noget tøj... han havde jo også set at Williams tøj havde et anstrøg af pænt.. så måtte han nok gøre t-shirt og jeans lidt mere stylish. Han trak i tøjet og så sig om.. nå men så måtte han finde de der billetter... Han gik igang med at søge i soveværelset... og så nedenunder, og derefter i køkkenet.. Hvor havde han lagt dem altsåååå...
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 1:12 pm

William smækkede bagsmækken i og gik inden for igen, han satte solbrillerne op i panden. Hmm. Han fik øje på Phillip i køkkenet, "Kom så du.. vi skal nå et fly" sagde han roligt, han havde fuldstændig styr på hvornår de skulle være i lufthaven, og hvornår flyet lettede og.. ja alt.. han var jo ret perfektionistisk. "Skat?" mumlede han og tog Phillips jakke ned og holdte den op så han kunne hjælpe ham på med den. "Hey.." sagde han stille og kiggede lidt på billitterne i Phillips hånd, "Mhmm.." mumlede han og drejede ham rundt og trak ham ind til sig, "Mhmm vi skal stadig have sex på flyet ikke?" hviskede han og trykkede sine læber mod hans.. han var jo ikke rigtig sur, bare lidt tøsefornærmet.. mhmm.. men det blev William.. nogen gange.. lidt for tit måske.. men nå ja.. Phillip betød jo meget for ham, hans ord betød også meget så. "babe.." mumlede han stille og trak ham med ud af døren og låste bag dem. "Vil du køre?" sagde han glad og lænede sig frem og kyssede ham igen, "Mhmm.. lækre.." hviskede han og klappede ham drillende i.. bag i.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeSøn Sep 22, 2013 1:38 pm

Phillip ledte videre, hvor var de? Han kunne da ikke bare have.. lagt dem et eller andet åndsvagt sted, de måtte jo ligge på sofabordet, eller spisebordet, eller oppe i værelset, ikke? Han kunne godt mærke han panikkede lidt. Det var ikke helt.. så godt.. åh for fanden.. Han så op da William kom ind "Jamen.." begyndte han stille og så sig desperat omkring.. okay okay, han skulle nok finde dem! Han splittede soveværelset.. en smule ad.. eller.. ej, han fik bare kastet en masse ting rundt derinde til han fandt dem. Han lukkede døren bag sig så William ikke så rodet.. han måtte fikse det når han kom hjem. Han skyndte sig ud og ned til ham og fik øje på ham stående der... med hans jakke og blev trykket ind til ham og så forvirret om på ham, selvom.. selvom det var rart, han troede måske bare han havde været vred på ham..? Han nød kysset og gengældte det, og smilede så lidt "Vi kan da prøve.. jeg ved ikke lige.. hvor vi skulle gøre det henne, der er jo også andre mennesker.." hviskede han og så ham i øjnene inden han blev trukket med ud af døren. Han så kort på hoveddøren... åh nej.. de skulle væk.. de havde ikke været væk derfra siden Frankrig! Åh gud.. måske skulle han have drukket noget.. eller taget nogen sovepiller for at falde lidt til ro. "Det kan jeg godt.." sagde han så og gispede let da han klappede ham bagi "Hey!" grinede han og fik nøglerne og gik over til bilen og satte sig ind og ventede på William til han havde sat sig ind og startede bilen og trillede ned af skovvejen.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:11 am

William smilede lidt, "Mhmm" mumlede han bare, næh han gad egentlig ikke rigtig diskutere det, nu skulle de bare afsted.. han glædet sig faktisk ret meget, deres sidste ferie havde været ret hyggelig, det blev det her nok også! Selv om han jo.. også skulle nå en masse.. men de kunne jo bare tage nogen ekstra dage der hvis det skulle være, slappe af, opleve noget? Ja det var en ret god ide.. syntes han selv i hvert fald. "Mhmm" mumlede han bare og smilede og satte sig ind i bilen ved siden af Phillip. "Er der noget bestemt du gerne vil se imens vi er der?" mumlede han stille og lænede sig frem og kyssede ham på kinden. "Hov desuden skal du lige tage den her på" mumlede han og rakte Phillip et sort armbånd med en rød lampe der blinkede i. "Lad være med at spørge.. bare tag det på og lad det blive på" sagde han roligt, han gad ikke skændes over det, men han ville bare ikke.. miste Phillip.. okay? Så han skulle altså have et sporings armbånd på.. Og sådan var det altså.. så blev han ikke væk i storbyen og kom til skade.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 8:30 am

Phillip justerede spejlene i bilen og trillede forsigtigt ud fra bilens holdeplads, og kørte så langsomt ned af skovvejen der førte ud til skovbrynet. "Øhm.. jeg ville faktisk gerne.." han tyggede lidt på sin læbe.. det her var pinligt.. Han skævede kort til ham inden han vendte blikket mod vejen der tonede frem mellem træerne "Jeg vil faktisk gerne se broadway.." hviskede han så. "Og jeg vil gerne gå en tur i Central Park, hvis du vil må du gerne komme med?" sagde han glad og smilede drillende, inden han drejede til højre for at komme mod byen og lufthavnen. "Er der noget du gerne vil se?" spurgte han så nysgerrigt og så kort på ham da han rakte ham noget. Han tog imod det, og så ud på vejen igen, mens han fornemmede det i sin hånd og skævede kort til det.. et armbånd? Han sagde ikke noget, det var okay.. han stolede på ham. Selvom han var nysgerrig og gerne ville spørge. Der gik lidt tid, for lufthavnen lå et godt stykke væk fra skoven. Men de nåede det da i tide til check in og alting! Han hjalp William med kufferterne og skævede til bilen inden de gik indenfor.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitimeLør Sep 28, 2013 1:25 pm

//Timeput?? xD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Darling - Phillip - Page 32 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 32 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Darling - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 32 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 17 ... 30, 31, 32
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip
» down on you'r knees darling. - Ceit
» Darling look at me... start remember now - Stefan
» Darling won't you ease my worried mind... -Shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: