Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Aug 21, 2013 10:34 am
Phillip sukkede stille og rystede på hovedet "Nej jeg er ikke sur" sagde han lidt blidere, og himlede så kort med øjnene. Iih.. Han svarede ikke på det sidste, han kunne godt høre irritationen i hans stemme og han havde ikke lyst til at gøre ondt værre. Aw.. nej, altså.. han måtte da ikke være sur, det var jo heller ikke meningen. Phillip løftede hovedet fra den serviet han lige havde sat og hævede sine øjenbryn da han spurgte om de skulle smile lidt nu, men Phillip var ikke helt dum, han kunne udemærket se at William nærmest skar tænder af irritation. Han kendte ham trodsalt meget godt, det var ikke kun den ene vej. Han var dog ikke dum nok til at blive ved med at tirre ham, så han sendte ham et lille smil. Et ærligt et, et rigtigt et. For han havde ikke lyst til at skændes mere nu. Han lod sig hive med ud til døren og så kort på William.. dem? Nå ja.. han havde jo dækket op til et par stykker mere end de plejede. Han hævede sine øjenbryn i en overrasket grimasse da William åbnede døren.. forstod ikke helt hvem de to velklædte pæne mennesker i døren var. Det var i hvertfald ikke nogen Phillip kendte. Han smilede forvirret til dem, og mødte forvirret kvindens blik da hun hilste på ham "Øhm.. ja.." begyndte han stille og blev lidt overrumplet af krammet selvom han forsigtigt gengældte det, okay så, sikke.. ja.. venlige mennesker! Han smilede forvirret til hende, vidste slet ikke.. hvad han skulle tænke andet end at det virkede som sympatiske mennesker med et godt sindelag.. ja, det var vidst en ret voksen måde at se på det. Søde mennesker. Han rynkede spørgende sine øjenbryn "Taler meget.. om mig?" gentog han, eh? Og vendte blikket spørgende til William, da James trådte frem og præsenterede sig og tog hans hånd og trykkede den venligt, og sendte ham et venligt smil. Selvom han sikkert stadig lignede et spørgsmålstegn. Det var da drømmegæster, søde, venlige, pæne mennesker, men hvem i alverden var de? Han vendte blikket mod William efter han havde sluppet James hånd "Nåå..." mumlede han så og vendte sig mod dem og grinede stille "Ja jeg har ikke.. hørt så meget om projektet før idag egentlig, det har jo været temmelig tys tys" sagde han og kløede sig kort i nakken og lod dem komme indenfor. "Kun skeletterne i skabene" tilføjede han drillende og smilede så kort til dem da de forsvandt på opdagelse og lukkede blidt døren efter dem, mens William gik ud i køkkenet. Han stod lidt.. med sådan en underlig smag i munden da William kaldte på ham. Han trak vejret dybt og gik derud og så lidt på ham. Han sikrede sig gæsterne var ude for hørevidde og vendte sig så mod William. "Undskyld.. for min opførsel.. både tidligere og nu.." mumlede han og hentydede til før de kom. "Jeg har officielt dårlig samvittighed" mumlede han så, han skammede sig faktisk lidt over at havde dømt Helena.. uden ligesom at kende hende. Det lignede ham ikke, det var ikke.. med vilje. Det havde jo bare.. iih. Han trak på skuldrende og så kort rundt i køkkenet "Er der noget jeg kan gøre?" spurgte han så.. han kunne vel.. sætte noget ind.. eller noget. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre for at gøre sig fortjent til ligesom.. at William ikke var vred på ham længere, for han kunne jo godt se han havde været forkert på den.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Aug 21, 2013 10:49 am
William smilede kort da Phillip kom hen til ham, og gik et par skridt bag ud så de stod i køkkenet, og uden for de andres hørevide.. det var vidst lidt mere privat det her.. ja. William smilede bare og nikkede. "Det var skam også meningen du skulle have det.." sagde han roligt og tænkte så lidt over det og rystede på hovedet.. "Nej vent.. det var faktisk ikke helt derfor.. det var mest fordi.. jeg gerne vil vise dig.. at du ikke har noget at være jaloux over.. overhovedet.. Jeg elsker dig.. og kun dig.. og der er ingen i verden jeg hellere vil kysse på end dig.. " sagde han roligt og rakte ud og tog Phillips hånd og trak ham ind til sig, "Der er kun dig.." hviskede han stille og kyssede ham blidt.. på læberne. "Mhmm" brummede han stille "Du skal ikke undskylde.. jeg forstår dig godt.. jeg tror også jeg ville blive lidt.. ja.. hvis det havde været dig der havde.. ja.. men det her var den bedste ide jeg lige kunne komme op med.. for at få dig i godt humør igen, jeg kan ikke lide når du er ked af det.." sagde han stille og trykkede Phillip lidt tættere ind til sig og kyssede ham på kinden, "Nej det er ikke klar endnu.. men det er det snart.. jeg synes vi skal starte med en drink.." sagde han stille og gav ham et kys på kinden igen. "Hvad med champagne? For ligesom at fejre vi skal på den røde løber?" sagde han glad og slap Phillip og kig over og åbnede køleskabet.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Aug 21, 2013 11:13 am
Phillip smilede undskyldende til William, bare en lille smule.. han var faktisk lidt i vildrede over hvad han skulle gøre af sig selv. Han havde det virkelig ret dårligt med det, også når James og Helena virkede ret.. glade for hinanden, og sikkert havde et ganske fint ægteskab.. og tænk hvis de havde børn?! Hvor var han dum altså.. iih. Han rødmede stille "Jeg elsker også dig.. nej jeg skal nok prøve at holde op.." mumlede han stille, han skulle nok prøve at holde op med at være jaloux, det var ikke fair, og det var dumt og han kunne jo ikke lide at være det. Han lod sig trække ind til William og puttede sig blidt ind til ham, og nød det lille kys selvom det var kort, men de kunne jo selvfølgelig heller ikke stå der og kysse når de havde gæster, det var lidt uhøfligt. Han nikkede stille da han forklarede at han måske også selv ville have reageret lidt.. stærkt på det hele. Han strøg ham kærligt ned over ryggen og lyttede, og smilede svagt da han kyssede ham på kinden. Egentlig var jalousi jo bare frygten for at miste noget man var uendeligt glad for, men det blev bare så grimt altså.. Der var ikke nogen smuk måde at vise det på. Han nikkede stille og slap ham blidt da han sagde de burde servere drinks "Det er nok en god ide.." sagde han stille, og så sig lidt om og gik hen i et af deres skabe og fandt fire glas champagneglas frem om de kunne hælde det i. Han hentede dem bagefter da William havde hældt champagne op til dem og de fik da også drukket en del af den og skålet for den røde løber og for filmen, inden de satte sig til bords for at spise.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Tors Aug 22, 2013 9:27 am
William smilede forsigtigt "Det er okay.. du må godt være jaloux.. nogen gange.." mumlede han stille "Men du mister mig ikke.. aldrig.. jeg er din for altid.." hviskede han, "Prøv at huske det.." mumlede han og kyssede ham kort i panden. "Ja?" sagde han roligt, han syntes også det var en god ide ja! William satte sig ved siden af Phillip og med James over for sig, og Helena overfor Phillip, hun smilede.. hun smilede altid.. hvordan kunne man være i så godt et humør hver dag? Alle mennesker havde da dårlige dage.. men hun var altid glad. "Skal du med til primæren Phillip?" spurgte hun roligt, imens hun tog salat. William skar stegen ud og gav Phillip et stykke og sig selv, og lod så de andre tage. James smilede kort. "Hvor længe har i været gift?" spurgte William ham roligt, de kunne jo godt snakke sammen imens Helena legede spørge Jørgen.. hun ville så gerne lytte og forstå.. det var helt utroligt med den tålmodighed hun havde.. til bare at lytte.. og aldrig afbryde.. og bare.. smile og nikke. Han kunne godt huske den første gang de havde snakket sammen sådan rigtig.. han havde næsten helt glemt at spørge hende tilbage.. fordi hun bare.. fik en til at føle sig.. så skide tilpas.. hm.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Tors Aug 22, 2013 9:43 am
Phillip smilede kærligt til William, gud hvor han elskede ham altså.. det var næsten.. bare ikke til at fatte nogen gange, hverken det ene eller det andet. Nogen gange tog han sig selv i bare og stå og kigge rundt og ikke fatte hvordan det her... alt det.. blev til. Han løftede hovedet og så undrende på Helena, men nikkede så "Øhm.. ja, jo.. William spurgte mig om jeg ville med tideligere" sagde han og smilede lidt til hende "Jeg antager at både du og James skal afsted også?" spurgte han så stille og puttede en smule salat op på sin tallerken efter William havde givet ham et stykke kød og smilede kort til ham også. Som tak.. bare lige hurtigt. Jep. Inden han vendte opmærksomheden mod Helena igen der virkede.. oprigtigt interesseret. Phillip håbede dog at filmens handling de snakkede for meget om, for selvom han havde snakket det igennem med William ville han gerne have lov at vænne sig lidt til tanken, uden jalousi og den slags. De passede ret godt sammen de to.. hende og James altså, Phillip overvejede et overblik hvad han mon lavede.. om han også var skuespiller? Måske havde de mødt hinanden gennem det? Eller også var han måske arkitekt.. eller sådan noget. Folk behøvede jo ikke nødvendigvis mødes gennem deres arbejde.. på trods af at William og Phillip nærmest havde gjort netop det.. det var bare skole og ikke arbejde.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Fre Aug 23, 2013 9:56 am
William smilede kort til Phillip inden han lyttede lidt til James der svarede på hans spørgsmål, "Så længe?" sagde han og hævede øjenbrynet, og James smilede varmt og nikkede. "Woaw.." mumlede William og tog Phillips hånd under bordet.. det var dem.. en dag.. en dag så havde de også været gift i 4 år! "Hvad med jer.. jeg kan se du har ring på?" spurgte James og hævede øjenbrynet.. hmm. William smilede bare stort, "Forlovet.." sagde han roligt, og Helena kiggede kort på ham og smilede varmt, "Det er seriøst det sødeste jeg nogen sinde har hørt.. du skulle bare høre hvordan han firede!" hvinede hun til James og grinede "Jeg kan godt huske hvordan du gjorde det.." sagde hun drillende og fniste.. så James rødmede.. nå? "Nå hvor dejligt!" sagde hun hurtigt til Phillip og sendte ham også et varmt smil, "Ja altså vi skal lige finde en babysitter først, så tror jeg ellers vi er ret meget klar.." sagde hun roligt. "Åh i to altså.." mumlede hun og grinede lidt. "Jeg kan godt huske hvordan det var at være nyforelsket.. det er bare det bedste.. den bedste følelse i verden.. og i to i ser bare så.. skabt for hinanden ud.. agtig.. " sagde hun og smilede kort.. som om hun var inde i sin egen lille verden. "Tak.." mumlede William stille. "Altså ikke fordi jeg ikke stadig er forelsket.. for det er jeg.. hundrede procent.. han er den dejligste mand i verden.. men altså.." hviskede hun og gav James et kindkys, inden hun spiste lidt mere.. som hun dog kunne snakke. "Det smager virkelig godt.. " sagde hun med munden fuld med mad, William grinede, og James så lidt anstrengt ud.. men så grinede han også med dem. "Det er virkelig hyggeligt endelig at møde dig Phillip.. du skulle bare vide hvor meget han taler om dig.. hele tiden.. det faktisk helt irreterende nogen gange.. du ved.. når han bare plabreløs.. om alt muligt.. som fx hvad i fik til aftensmad.. og blikke du sendte ham.. og alt muligt.." grinede hun og rystede på hovedet, "I er virkelig.. fantastisk.." sagde hun stille. William smilede bare lidt, "Så kan du så.. ssh.. " mumlede William og rystede på hovedet af hende.. hun behøvede da ikke fortælle Phillip alt.. helt ærligt altså. "Jaja William.. men det er jo fint nok.. nogen skal jo fortælle ham hvor meget du holder af ham.. jeg tror ikke selv du får gjort det nok.. hvis jeg kender dig.." sagde hun bare og grinede lidt igen, inden hun spiste noget mere. William spiste også lidt igen, men han var begyndt at blive ret mæt egentlig.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Aug 25, 2013 4:12 am
Phillip hørte godt lidt.. af hvad James og William snakkede om, selvom han selvfølgelig fokuserede på Helena og hvad hun sagde. Hun sagde dog temmelig meget, men det var der jo mange mennesker der gjorde. Men hun snakkede så usædvanligt meget... men det var jo egentlig også meget hyggeligt. Midt i al snakken fornemmede han dog godt Williams hånd der fandt hans under bordet, og gav den et lille klem. Phillip hævede sine øjenbryn da hun hvinede og kom til at smile lidt over de pludselige udbrud, og nikkede da hun snakkede om at skulle finde en babysitter.. hvis han ikke selv skulle have været afsted så kunne han godt have gjort det. Men han følte at det var vigtigere at støtte William ved at være der.. til premieren. Han rødmede lidt ovenpå hendes udtalelser om at de så ud som om de var skabt for hinanden og smilede lidt.. akavet til hende.. hun skulle bare vide hvor forskellige de var, og hvor lang tid det havde taget for.. f.eks. Phillip at finde rundt i sine følelser. Han skævede til William, men nu var det vidst rimelig indlysende hvordan Phillip følte omkring William. "I virker også rigtig glade for hinanden" tilføjede han så til det hun havde sagt om at de stadig var forelskede. Han rødmede dog mere heftigt da hun forklarede.. at William.. talte meget om ham. Han smilede lidt skævt til hende "I lige måde.." sagde han venligt, selvom han følte sig lidt overrumplet, og sådan lidt.. genert, han anede heller ikke at William talte så meget om ham til andre. Han grinede lidt og smilede lidt til Helena "Han er nu god til at vise det.." mumlede han stille og smilede kærligt til William.. bare lige kort, så han vidste at han satte pris på de ting han gjorde, både de store og de små. Da de var blevet færdige samlede Phillip tallerkener og diverse sammen og tog det med ud i køkkenet.. William havde lavet maden, han kunne vidst godt hjælpe med at rydde af. "Er der nogen der vil have kaffe?" spurgte han over skulderen mens han satte i opvaskeren.. så kunne de jo snakke lidt sammen derinde.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Aug 26, 2013 7:54 am
William smilede blidt da Phillip gav hans hånd et lille klem, og den der rødmen der.. det var sødt.. selv om Helena næsten også fik William til at rødme.. nu skulle hun altså lige.. holde op.. så meget snakkede han da heller ikke om det! Tsk! Helena smilede bare stort "Det er vi også.." sagde hun roligt og kiggede sådan lidt forelsket på James, som så ned på sin talerken.. sådan lidt genert.. man kunne vidst godt regne ud hvem der havde bukserne på i det forhold der.. hah. Han rejste sig da alle var færdige og lod Phillip tage af, imens han vidste Helene og James hen til hygge stuen og tændte op i pejsen, og satte lidt musik på, så kunne de vel side og suldre lidt.. ind til de ville hjem.. jep! William smilede lidt.. var han god til at vise det? Tjaa.. det var han vel.. og Phillip var også god til det.. ind imellem.. han skulle bare have lidt hjælp på vejen! Ja. Men sådan var han, og han kunne nu meget godt lide ham som han var.. ja. Han så op og nikkede, "Ja tak.. nu skal jeg lige komme og hjælpe" sagde William, Helene nikkede også, "Vi har også te" sagde William roligt til James, som rystede på hovedet, "Jeg vil hellere have et glas vand hvis det er i orden" sagde han bare stille. William nikkede, "Ja selvfølgelig" sagde han roligt og gik med Phillip ud i køkkenet. "Hey you.." mumlede han og rakte ud efter Phillip og trak ham ind til sig, så han lige kunne stjæle et kys. "Mhmm.. du er dejlig" mumlede han stille mod hans læber og kyssede ham kort igen. Inden han slap ham, og gik hen i køleskabet og fandt et fad frem, "Se jeg har bagt brownies!" Sagde han glad og trak sølvpapiret af. "Okay de er lidt misdannet.. men det er hjemmebag så det er nok okay" grinede han og satte fadet på bordet imens han fandt kaffekrus frem, "Vil du egentlig have kaffe?" spurgte han roligt og fyldte et glas med vand.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Aug 26, 2013 8:27 am
Phillip fik ordnet tallerkenerne og gik igang med den der.. kaffe der! Godt nok drak han det ikke, men han vidste da hvordan det skulle brygges, sådan noget.. stads. Hm. Han gik tilbage til køleskabet hvor han overvejede om de skulle have mælk.. eller fløde.. og sukker og den slags. Han stod og tyggede lidt på sin underlæbe da William kom ud i køkkenet og smilede til ham over skulderen "Hej hej.." mumlede han og smilede lidt da han trak ham ind til sig og rystede lidt på hovedet "Kan du da selv være... mmhm." mumlede han og gengældte hans kys. Søde William altså.. Han gled til side så han kunne komme til køleskabet og hævede sine øjenbryn "Hold da fest, du har da haft gang i køkkenet!" grinede han stille og og stilte sig på tæer og kyssede ham på kinden. Han skævede til fadet og trak skævt på smilebåndet, jaaa.. de var vidst ikke så kønne "De smager sikkert meget godt alligevel.." sagde han så og gik hen til kaffemaskinen og hældte det over på en kande.. så det var lidt pænere.. at servere for folk og den slags. "Nej.. ikke mere kaffe til mig for idag" sagde han og skar en grimasse med omtanken på tidligere på dagen hvor han i sin tankebommert havde bestilt kaffe... nejnej. Ikke kaffe. Nej. "Jeg tager bare noget te" sagde han og satte noget vand over til at koge og smilede så, og satte kaffekanden ved siden af de misdannede brownies og grinede lidt.. søde William.. de smagte sikkert godt, men bager blev han vidst ikke lige imorgen.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Aug 26, 2013 9:05 am
William smilede kort og rystede på hovedet af Phillip, næh nu var det lige ham der sagde det jo, og det var Phillip der var sød og dejlig, og helt utrolig smuk.. bum! "Næhh.." mumlede han bare og smilede lidt, "Nja.. ja.. måske.. men jeg gad godt gøre det lidt hyggeligt.. det er jo ikke ligefrem så tit vi har besøg på den måde.. middagsselskaber og den slags.." sagde han roligt og smilede stort, "Jeg vil gerne have dem med til vores.. bryllup.." sagde han stille og lagde hovedet på skrå og lænede sig frem og kyssede ham hurtigt på Kinden, inden han fandt et fad til krus og kaffe, en lille skål til sukker, og en lille kande til fløde.. bum bum bum! "Se hvor fint, vil du ikke tage fadet med ind, så kommer jeg med tekanden" sagde han bare roligt og smilede til Phillip og nikkede, "Kaffe smager godt.." mumlede han bare og så ham gå, han ventede på teen og hældte det på en fin kande også, og tog nogen forskellige te breve med ind, og fadet med kager. "Halløj!" sagde han roligt, "Så er der kaf' og kage!" mumlede han og satte sig ned i den anden sofa sammen med Phillip og delte nogen tallerkner og skeer ud samt krus. "Ja altså.. jeg er ikke lige den store bager.. " mumlede han, og Helen smilede kærligt til ham, "det kan vi da hurtigt finde ud af.. det er jo det indre der tæller.. og ikke det ydre.." drillede hun og tog en kage og smagte på den, "Mhhhhmmmm" mumlede hun, "James.. tag en, de er gode!" sagde hun højt med munden fyldt med kage, og grinede lidt.. pinlig over sig selv.. men stadig.. ja.. hun var en rar person. Han tog også en kage og smilede bare, "Ja.." mumlede han stille og tog Phillips hånd.. hmm.. det måtte de vidst godt.. ja!
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Aug 26, 2013 9:22 am
Phillip rystede på hovedet "Nej, du har ret.. det er ikke så tit.. men det er nu meget hyggeligt, og du er dygtig!" mumlede han tilføjende til alt det han havde lavet.. Det var ret godt gået, Phillip havde faktisk aldrig vidst William kunne lave mad, ikke før de flyttede sammen. Hah.. så vidste han også det. Han så på ham da han bad om at få dem med til brylluppet.. eller.. bare ytrede mening om at han syntedes de skulle med. Han så hen mod hyggestuen og lagde hovedet på skrå "Det kan de da godt.. de er søde mennesker, det kunne være sjovt at drikke dem fulde.." drillede han og rakte kort tunge af William og samlede fadet op med de forskellige ting på. Han rystede på hovedet, nej.. kaffe var noget.. ulækkert noget. Han gik ind i stuen og smilede til dem og trak lidt på smilebåndet af det Helena sagde.. hun var godt nok... kærlig.. mod alt og alle omkring sig, selv de knap så skønne kager. Han satte sig ned med William efter at have sat bakken fra sig, og skænket te op til sig selv. Og taget en kage selvfølgelig, godt nok var de ikke smukke, men de smagte nu ret godt! "De er gode, måske kan du godt blive bager alligevel!" hviskede han drillende og blinkede til ham. Han måtte vidst godt drille lidt.. når det bare var kærligt altså. Han vendte blikket mod James og Helena "Hvor holdt i bryllup henne? for at komme tilbage til den del af samtalen.." grinede han stille.. det var måske lidt fjollet.. men det var jo et emne der var ret aktuelt for.. ham og William og Helena og James havde jo været gennem det.. han kunne godt bruge nogen fif.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Aug 27, 2013 12:49 am
William smilede bare, ja det var faktisk ret hyggeligt, han kunne godt lide det.. måske skulle de invitere Phillips mor og Williams forældre på en middag og en kop kaffe? Så kunne de også lige møde hinanden inden brylluppet.. de ville de nok sætte pris på.. selv om William lige først skulle have forklaret sine forældre at han ikke rigtig.. skulle giftes med en pige.. de var jo.. kristene.. hmm.. han burde nok se at komme i gang, hvis han skulle nå at overtale dem og alt sådan noget.. hm. William kiggede lidt på Phillip og rystede på hovedet af ham, "Mhmm nej tak.." mumlede han stille, han var ikke nogen stor bager, han måtte hellere købe nogen kager næste gang, hvis altså ikke Phillip skulle have lyst til at bage? Hah. Helene kiggede op og smilede lidt "Florida" sagde hun stille "det var et sommerbryllup.. er du gal det var varmt med den store kjole på.." grinede hun og rystede lidt på hovedet, "Men det var virkelig smukt, og rigtig hyggeligt" sagde hun roligt og lagde sit hoved mod James skulder.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Aug 27, 2013 6:23 am
Phillip syntedes det var hyggeligt med gæster! Han havde aldrig troet han havde været særlig god til 'voksen-gæster', når han havde gæster ellers - hvilket han jo aldrig havde - var det jo altid bare venner. Men da han var i bandet og boede inde i Aterswell by. Han satte sig lidt tættere ind til William.. det var rart, han var dejlig varm.. han skulle nok lade være med at være med at være.. uanstændig? Kaldte man det dét? Han skulle i hvertfald nok opføre sig ordentligt, men han måtte nok godt sidde der.. hvis bare han ikke hang op af ham, det så ikke så pænt ud og var vidst heller ikke så høfligt når man nu havde gæster. Han skævede til ham da han afslog at bage igen.. okay, det måtte han så også selvom. Han skulle jo heller ikke tvinges til det. Han vendte blikket mod Helena igen og James og smilede skævt da hun forklarede at det havde været hedt i brudekjolen.. det kunne han godt forestille sig. "Det kan jeg godt forestille mig.." sagde han stille og smilede blidt til dem.. det havde nok været meget rart.. ja. Han kunne godt fornemme det smalle metal mellem sine fingre, der hvor ringen sad.. han var så glad for den, tog den nærmest aldrig af i frygt for at miste den.
Alias
William vinkede farvel og lukkede døren, klokken var faktisk bleven ret mange og han var ret træt.. han sukkede stille og gik tilbage til køkkenet hvor Phillip næsten var færdig med at rydde op.. nåå.. ja okay, han var ret sød til at hjælpe til. Han gik dog lige hen og hjalp ham med det sidste og kyssede ham blidt på kinden, "Søde mennesker" sagde han stille og vendte sig så om og gik oven på til deres soveværelse, han trak sit pæne tøj af og skiftede til.. bar mave.. og et par jogging bukser.. meget mere behageligt, inden han gik neden under igen og tændte for tv'et og smed sig foran det.. det kunne han vidst godt lige tillade sig.. inden de skulle i seng.. bare at ligge.. og stene lidt.. jov det kunne vidst være meget godt.. mhmm.. rart.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Sep 02, 2013 1:55 am
Phillip havde ryttet de sidste ting af, sat i opvaskeren, gjort det hele pænt igen efter de havde spist og den slags.. sat rester i køleskabet og lige kørt en klud henover bordet. Han smilede til William da han hjalp med de sidste ting og nikkede medgivende. Ja, de havde været rigtig søde. Nu gad han så heller ikke mere, nu måtte han vidst også gerne køre død i en af husets mange lænestole.. eller sofaer. Han strakte sig og gned sig kort i ansigtet.. Han fulgte Williams eksempel, han kunne ligeså godt lige skifte til noget mere behageligt.. Han endte op med bare at smide det hele undtagen sine boksershorts.. og trak så en t-shirt på. Bagefter gik han ud på toilettet for lige at ordne det sidste... børste tænder og den slags.. jep. Han gik nedenunder igen og hentede et glas mælk og gik ind i stuen og lænede sig en smule ind over ryglænet ved siden af William og forsøgte at finde ud af hvad det var han så... Han drak sin mælk og lænede sig helt hen over sofaen.. der var lidt langt og han måtte også slippe gulvet for at kunne nå, men han fik da sat glasset fra sig på sofabordet. Han smilede lidt inden han glyttede sig en smule så han endte bag William og kørte langsomt sine hænder op i hans hår "Mmhm.. hej.." mumlede han og lænede sig lidt ned og kyssede ham blidt i nakken, mens han nussede ham i håret "Vil du med i seng?" mumlede han, mens han trykkede næsen ned i hans hår.. åh det duftede godt!
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Sep 02, 2013 2:56 am
William blev ret hurtigt opslugt af tv serien, det var sådan en krimi serie, bones.. eller NCIS.. eller noget i den stil.. det var i hvert fald ret spæneden! Han kunne godt lide sådan noget.. med mystik.. og alt muligt. Han så op da Phillip kom og afbrød ham.. hm? "Hva" mumlede han og smilede lidt "Hejhej" mumlede han og rettede kort sit blik mod Phillip og gav ham et kort kys på kinden, inden han vendte tilbage til sin serie, "Nåå.. nej jeg ser lige det her færdigt.. smut du bare.. så kommer jeg lige om lidt.." mumlede han og skruede lidt højere op for tv'et.. det var altså ret spæneden, det sluttede også lige om lidt.. et kvarter eller sådan noget.. ellers kunne Phillip nok godt finde ud af at ligge sig til at sove alene.. han var ikke rigtig typen der behøvede at blive puttet vel.. nææh.. mhmm han kunne godt lige se.. det her. wow.. store bryster..! Åh!
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Sep 02, 2013 3:39 am
Phillip så lidt på serien henover Williams hår... men forstod det ikke rigtig, men han havde jo heller ikke fulgt med. Han stod lidt og nulrede det bløde hår mellem sine fingre og lyttede til hans svar. "Okay.. godnat så" mumlede han blidt og kyssede ham i nakken, og smilede kort, inden han slap ham og gik ovenpå igen og tog t-shirten af og lagde den sammen inden han slukkede lyset, lukkede døren og krøb ned under dynen. Mmhm.. Han lå lidt.. og så op i loftet, og foldede sine hænder under sin nakke og trak vejret dybt. Det havde været en god aften.. også meget voksent.. men man skulle nok også være lidt voksen i en alder af 25 ikke? Han kørte en hånd gennem sit hår og satte sig op og tyggede lidt på sin underlæbe.. det føltedes underligt at tænke på, han lignede jo stadig en der gik i gymnasiet. Opførte sig måske også stadig sådan. Han lænede sig tilbage igen og lukkede øjnene og gabte stille, nå.. ja.. altså, det var vel i og for sig også ligemeget.. han følte sig jo meget godt tilpas selvom hans egentlige alder havde ændret sig væsentligt fra hans udseendes. Det var så vanvittigt.. engang havde han været menneske, ligesom alle andre.. havde været normal.. og han ville ikke have lignet sig selv hvis han havde været menneske endnu. Han åbnede sine øjne.. iih, kunne han ikke bare falde i søvn eller hva? Han lagde sig om på maven.. så plejede han at falde i søvn lidt hurtigere.. en genvej. Han lagde armene ind under puden og lukkede sine øjne og gabte stille... og endte med at falde i søvn.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Sep 02, 2013 5:31 am
William så kort efter Phillip, "Godnat.." mumlede han bare ikke rigtig opmærksom på den lille trold.. men det kunne han jo heller ikke være hele tiden.. næh.. åh gud altså, hvordan kunne man bliver fanget af noget så hurtigt? Og han havde jo ikke engang fulgt med fra starten, det var bare så spænende.. så han aftalte med sig selv han godt lige kunne tage endnu et afsnit med.. mhmm hov.. det var bare.. spæneden.. efterhånden blev klokken ret mange, og William faldt længere og længere ned i sofaen, måske blev klokken endda 4? Før han faldt i søvn med fjernbetjeningen i hånden og tændt tv.. på maven, med den ene arm hængende ud over kanten.. hmm.. ups? Han var jo bare lidt træt.. og der var langt oven på.. og.. ja, øv.. og så falder man bare lige pludeslig i søvn når man ikke kan tage sig sammen.. vel.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Sep 02, 2013 5:44 am
Phillip vågnede næste morgen.. alene i sengen? Han så sig lidt omkring, en smule forvirret over hvor han var henne? Han rejste sig langsomt og lidt svajende fra sengen.. mmhm.. det var vidst forholdsvist tideligt. Han greb et par jeans og en t-shirt og gik nedenunder og fandt William på sofaen. Han smilede stille, og gik hen og fandt et tæppe til ham, og slukkede tv'et som havde kørt det meste af natten. Så gik han ovenpå igen og hentede sit skateboard og sin telefon og hvad han ellers skulle have med sig, og gik nedenunder igen og fandt sin jakke og sine sneakers. Han skrev en seddel hvor der stod han havde sin telefon på sig, ellers var han hjemme igen senere. Han sneg sig udenfor så stille som muligt så han ikke vækkede ham og stoppede op... skulle han... meh.. han gad ikke køre, og han gad faktisk heller ikke gå. Han skævede lidt over skulderen.. der var ikke nogen.. og der var nok heller ikke nogen der ville ligge mærke til det.. hah. Han tog jakken af og t-shirten, ellers gik den jo bare i stykker og foldede - med lidt besvær - de grå vinger ud. Han rullede lidt med skuldrende... lettere ubehageligt, men han havde heller ikke brugt dem længe! Han slog et par gange med dem, og lettede så. Inde i byen landede han i en gyde og tog sit tøj på igen og strakte sig lidt efter at hav trukket vingerne ind. Han vidste godt hvor skateboard ramperne lå, det fandt man hurtigt ud af, når det var noget man godt kunne lide.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Sep 02, 2013 8:21 am
William vågnede først længere hen på formiddagen, og gabte lidt.. han stirrede kort omkring sig.. eh? Inden han satte sig op.. han havde det samme tøj.. eller.. bukser på.. som igår aftes.. han var falden i søvn på sofaen.. forhelved.. hmm.. Han skyndte sig op og smed tæppet hen over sofa ryggen og gik oven på.. men Phillip var der ikke.. argh.. hvad han ikke måtte tænke.. forhelved! Hvor var han taget hen? Han gik rundt og ledte lidt inden han fandt den der seddel han havde skrevet.. nå ja.. hvad fanden skulle han så lave.. mhmm han var træt.. øv. Han gik ud i køkkenet og fandt noget morgenmad, og spiste lidt imens han overvejede om han skulle ringe til Phillip.. hmm. Han fandt så sin telefon frem og overvejede det lidt.. hvor? Han ringede så op og ventede.. til Phillip endelig tog den, "Skat.." startede han kort ud.. "Hvor er du.. vi skal have sex.. nu!" sagde han så og stillede tallerken fra sig og gik oven på for at finde en skjorte imens han ventede på Phillip fortalte hvor han var, "JOV!" sagde han bare højt.. han skulle ikke bare stå der og sige men.. tsk. "Hvor er du.. sex.. nu!" sagde han surt og lagde på lidt efter.. ikke fordi han var sur.. men nu skulle de altså have sex. Han fik resten af tøjet.. på.. lidt pænere tøj end joggingbukser jo.. og så afsted.. på motorcyklen, Phillip skulle ikke have den mulighed.. at have sex i en bil.. næh nej.. de skulle have sex.. lige når han så ham, lige meget hvor han stod hende, om han så var midt på skater.. rampen.. Ja!
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Sep 02, 2013 8:44 am
Phillip nåede at skate lidt inden hans telefon ringede han havde faktisk formået at slå hul på sine bukser på knæene.. og fået en hudafskrabning.. men så havde han også skatet rigtigt!. Han satte sig oppe på rampen og tog den "Ja?" sagde han lidt undrende, det var en meget kort indledning. Han rødmede en smule og skævede lidt til de andre personer på rampen og hoppede ned og tog skateboardet under armen "Hvad mener du...? Men.." begyndte han og tav lidt mens William fortsatte sin temmelig kontante og knap så ubøjelige ide om at de skulle have sex lige pludselig. Han måtte jo forklare ham hvor han var, for han var åbenbart ikke meget for at lade ham slippe. Han gik dog lidt væk fra rampen, han havde ikke lyst til at blive voldtaget lige foran folk, og han var faktisk lidt nervøs, William havde lydt helt sur. Han fik øje på ham et stykke tid efter på sin motorcykel.. Hvorfor hastede det sådan, hvad var det galt? Han gik hen til ham "Hvad er der galt, hvorfor haster det sådan?" spurgte han da han kom hen til ham, stadig temmelig.. overrasket over opkaldet.. og han kunne jo egentlig godt være kommet hjem, istedet for William skulle være kommet her... Men det havde han ikke rigtig nået at sige.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Sep 02, 2013 9:48 am
William kom ret hurtigt frem, og nåede kun lige at stille motorcyklen fra sig og smide hjelmen da han fik øje på Phillip, "Kom her!" sagde han bare højt og holdte masken, inden han hev Phillip ind i sine arme og kyssede ham hårdt på læberne.. "Mhmm undskyld.. har bare set så meget porno.. og så tænkte jeg.. hey hvorfor rive den af.. når man har en slave?" sagde han drillende og vendte Phillip om og tryggede ham op af en murstens væg.. bevidst om at det var et ret åbent sted.. alle kunne komme forbi og kigge hvis de havde lyst, men han var røv ligeglad.. han var rigtig i drille humør.. og sex humør for den sags skyld, "Aj nej.. jeg har ikke set porno.. jeg driller.." mumlede han og grinede lidt og trak sig lidt tilbage, "Men derfor har jeg alligevel løst til at.. tage dig.. hårdt.. lige.. her.." hviskede han stille og lænede sig frem og kyssede ham igen og lod en hånd glide rundt om hans talje og den anden op under hans trøje op på maven.. mhmm.. lækre lækre.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Sep 02, 2013 10:06 am
Phillip gik over til ham og tabte skateboardet da William hev ham ind til sig og rødmede heftigt "Har du set porno??" udbrød han så højt at det nok havde vækket de døde og så sig hurtigt om "Jamen.." begyndte han en smule.. genert og.. han var ikke nogen slave! Altså hallå! Han havde vel.. i realiteten ikke noget imod William så porno, det var der vel mange der gjorde, bare Phillip ikke skulle stå på hovedet når de havde sex.. så var han vidst glad.. og at det ikke var altid, og at han hellere ville have sex i virkeligheden.. ja, så var det hele vidst meget godt. Han tog fat i hans trøje da han trykkede ham op af væggen og så op på ham og rødmede lidt ekstra "Aj.. altså.. det kan du ikke bare sige såå..." mumlede han lidt skamfuld, han havde lige råbt det ud over hele stedet.. "Jeg er altså heller ikke nogen slave.." tilføjede han så og smilede lidt da han lænede sig ind og kyssede ham igen. Det føltedes da også meget godt at være bedre end porno. Jep. Han gengældte hans kys og trak ham lidt tættere på. Det var måske.. lige.. lidt.. offentligt, det havde han ikke lige overvejet. Han slap hans læber lidt efter og så sig lidt om "Du kunne ikke.. have mødt mig et sted med lidt mindre chance for at blive grebet midt i det hele?" mumlede han lidt.. genert, og så ham i øjnene og smilede lidt til ham. Men helt seriøst, Phillip var lidt paranoid omkring at der kunne komme nogen, det var jo midt på dagen, folk skatede lige.. derovre!
Alias
William smilede lidt og grinede, "Shh skat.." mumlede han, "eller du vil måske gerne have tilskuere på?" drillede han og kyssede ham kort på kinden.. bare lige.. et sødt lille kys, fordi han netop var så sød og uskyldig. "Har du aldrig set porno?" hviskede han stille, hvis han sagde nej nu, så vidste han godt hvad de skulle lave når de kom hjem, for så var han da godt nok gået glip af noget.. men helt seriøst hvilken 13 årige teenager dreng så ikke porno? Omg altså.. jaja. "Mhmm jov.." hviskede han stille og grinede så, "Mhmm jov min lille sex slave.." drillede han og tog hans hånd og nikkede, "Nej her er godt!" grinede han og hev ham ned om bag muren, ned af en lidt mindre.. åben vej.. og om bag et cykel skur, "Bedre?" grinede han og skubbede lidt til en gammel læne stol som nogen måske engang havde prøvet at få solgt. Han smilede drillende til ham, "Mhmm må jeg ikke bare.. tage dig.. lige.. her.." hviskede han og pressede ham op mod det kolde halv våde træ.. men hvad fanden! Det var fanme sjovt at være lidt spontan en gang imellem, så blev det ikke altid så kedleig og hver dags agtig. Han lænede sig ind mod ham helt tæt på og kyssede ham lidenskabeligt.. lod langsomt sine fingre finde ind under hans trøje igen.. mhmm.. tøjet skulle jo af!
Ceit
Phillip så lidt undskyldende på ham "Det var ikke med vilje.." hviskede han smårødmende og rystede hurtigt på hovedet. Nej, ingen tilskuere! Han rødmede heftigt, og pletvist "Nej.. jo... jeg har.. hvorfor snakker vi stadig om porno?" mumlede han forvirret, kunne de ikke lige skifte emne? Nok! Selvfølgelig havde han set porno, hvem havde ikke det i løbet af sin pubertet? Han rystede lidt på hovedet og blev trukket med "Du kan være en sexslave kan du!" drillede han og så sig lidt om da de nåede om bag cykelskuret.. bedre, men stadig meget offentligt. Han gav et lille eftergivende suk fra sig da han trykkede ham mod skuret.. man var vel en dreng ikke? Han kunne ikke rigtig sige nej til sex, det havde han ikke lyst til! "Du må ikke stønne alt for højt så.." hviskede han så og smilede skævt til ham og gengældte hans kys.. mmhm.. så dejligt. Han kunne godt mærke fugten fra det møre træskur mod ryggen, men det gjorde ikke så meget han havde haft ryggen trykket op af det der var værre! Han gøs ved tanken om det kolde vindue og vindueskarm hvor de engang havde.. ja... mmhm. Han lod sine fingre følge hans buksekant og åbnede så knappen og lynede dem ned.