Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Darling - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Næste
ForfatterBesked
Alias

Alias

Race : vampyr
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeTors Aug 15, 2013 9:58 am

William smilede bare og rystede på hovedet "Nix.. kom" sagde han bare roligt og tog hans hånd og gik hen til bilen og åbnede døren for Phillip og hjalp ham ind, inden han skyndte sig om på den anden side og kravlede også selv ind på bagsædet. "Halløj" sagde han roligt til den lyshåret kvinde nok sidst i trediverne.. ja. Hun havde store fluesolbrillerne på næsen og vendte sig om mod dem, og stirrede lidt på Phillip. "Det er Phillip.. min forlovede.." sagde han roligt, "Phillip det er Ivy.." sagde han glad og tog sin sele på. "Jeg har spurgt ham og han har sagt ja.. han vil gerne med til New York.." sagde han roligt, hun brummede et eller andet og hilste kort på Phillip.. sure tante altså.. hun var bare sur fordi William ikke var forlovet til en smuk høj lyshåret model.. tsk.. det var altså ikke Phillips skyld.. nå. han smilede roligt til Phillip og tog hans hånd. "Hvor vil i sættes af henne så?" brummede hun bare.. "Det ved jeg ikke, hvor syntes du vil skal starte" mumlede han og kiggede lidt på Phillip og så på Ivy.. hun var vel den der var mest vant til at shoppe af de 3.. hmm. "Jamen så køre vi ud til stor centeret, de har masser af butikker.. og en cafe.. når jeg ikke gider mere" sagde hun, og satte kursen mod centeret. William nikkede bare, "Det fint for mig" sagde han roligt og nussede Phillips hånd lidt.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit

Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 1:03 am

Phillip lod sig trække med hen til bilen og lod sig hjælpe ind og fik øje på kvinden på forsædet. Han smilede lidt prøvende til hende "Hejsa.." sagde han venligt, da William præsenterede ham som han forlovede.. Han forsøgte ikke at rødme, det var han ikke van til at blive præsenteret som.. men det var meget rart! Han så kort på hans hånd og kærtegnede den blidt.. den var dejlig varm.. beroligende. Han lod dem snakke mens han lyttede diskret til deres samtale og så ud af vinduet. Han betragtede stille William da han nussede hans hånd og trak vejret helt ned i maven da bilen pludselig holdt ind til siden. Han så kort ud af bilruden og steg ud med de andre, og så kort over på William der stod på den modsatte side og så selvfølgelig Ivy. Han smilede kort til dem begge.. men han måtte nok hellere lade dem styre slagets gang.. om hvor de skulle hen og den slags.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 8:20 am

William smilede lidt, han syntes Phillip var lidt stille, men nu kendte han hende jo hellere ikke sådan rigtig.. så.. tjaa. Han steg ud af bilen og gik om på den anden side og tog Phillips hånd.. "Min.." mumlede han for sig selv, og trak Phillip med hen i retningen af indgangen og smilede kort til Ivy. "Så.. hvor skal vi hen?" mumlede han roligt. Hun kiggede lidt på ham, "Ja altså.. jeg ved ikke med ham der.. men altså du skal i hvert fald have et pænt jakkesæt eller noget.. og nye sko.. og jeg skal have en kjole.." sagde hun roligt, William nikkede bare og kiggede kort på Phillip. "Han skal bare have noget.. pænt.. men uden det er for pænt.. han er lækker i strammebukser!" sagde William bare og smilede drillende.. hæh! "Ja okay så, jamen så ved jeg godt hvor vi skal hen med ham, men måske vi skulle starte med dig William? Du er trods alt stjernen?" sagde hun roligt, William nikkede bare og fulgte med ind i centeret. Hun satte kurs mod en fin mande butik.. med priserne helt i top.. han gik roligt med og trak Phillip med sig.. med skulle han altså. "Godt så.. hvis nu.. i to går ind og finder noget som i kan lide.. hver i sær.. og så jeg også finder noget jeg kan lide.. altså til dig William.. og så prøver du det hele.. og så ser vi hvad det er bedst?" sagde hun roligt og så forlod hun dem, og gik ind i den store butik hvor hun forsvandt i mennesker og tøj. William trak på skulderen, "Ja okay.. men så skal vi ud og finde en hvid skjorte.." sagde han bare roligt og gik ind i butikken lidt efter.. hvid var pænt på ham.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeFre Aug 16, 2013 10:02 am

Phillip gav Williams hånd et klem og smilede til ham ved ordet.. så enkelt, men også så fuld af kærlighed. Han lod sig trække med og skævede kort til Ivy og sendte også hende et smil, selvom han ikke var helt vild med at blive... henvendt til som 'ham der'. Men altså.. måske var hun bare sådan af natur? Måske var hun bare.. hardcore business woman! Hun krævede sikkert bare en vis natur at omgås.. og måske noget vin. Phillip smilede skævt for sig selv ved tanken og vågnede lidt op da William snakkede om.. stramme bukser.. Han rødmede dybt og daskede ham let på armen! Ikke i... offentligheden.. iih.. William altså, han smilede dog også lidt af det.. hm.. tosse. Han så på Ivy igen.. hun skræmte ham nok en lille smule, men han skulle nok bare vænne sig til hende, desuden.. hvis hun hjalp William, og var sød ved ham så var det hele jo fint. Han gik langsomt med ind i centeret og så sig lidt om, specielt da de nåede mandebutikken. Phillip stoppede op og så sig lidt omkring.. var han også på den mission? Æh.. han havde aldrig været en særlig god personal shopper.. nej. Han gik lidt rundt derinde.. William kunne godt finde ham hvis det var nødvendigt, det samme med Ivy. Ellers kunne han jo bare kalde. Han så sig lidt om, og fandt så en hvid skjorte.. den kostede det hvide ud af øjnene, men det var vel det de var ude og lede efter. Han gik tilbage til hans udgangspunkt og fandt så William lidt efter, han kendte jo godt hans størrelse.. han havde vasket hans tøj et par gange, og taget det af.. et par gange.. host. Han stoppede ved siden af ham "Var det sådan en du ledte efter?" spurgte han og så op på ham.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 4:40 am

William smilede bare lidt til ham, hæh.. men han var altså lækker i stramme bukser! Ja! Det var det han skulle have på.. så alle kunne blive misundelige over William havde sådan en lækker kæreste.. eller forlovede.. mhmm! William gik lidt rundt og kiggede og fandt en hvid tanktop han ret godt kunne lide.. hmm. Han stod lidt og overvejede om han skulle have seler på? Hmm.. eller om det bare skulle være slips og vest. Han så op da Phillip kom gående og smilede stort til ham, "Tak skat.." sagde han stille og grinede lidt stille, "Jeg hader at shoppe.." mumlede han, og kiggede lidt på skjorten og mærkede i nakken.. Chanel.. mhmm.. han kunne godt lide Chanel, han havde et parfumer med det derhjemme. "Slips eller butterfly.. og seler eller vest?" sagde han så og kiggede på Phillip, han kunne godt lide hjælpe lidt.. selv om han hjalp i forvejen.. men stadig.. han kunne godt lige hjælpe lidt mere.. han vidste jo ikke hvad han skulle vælge vel!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 12:19 pm

Phillip smilede ømt til ham, og kærtegnede kort hans ryg inden han trak sin hånd til sig "Det er nok snart overstået.." grinede han så. Det var da også ret umandigt, stakkels William.. at blive forkælet var da også det værste i verden! Han kyssede ham diskret på kinden og blinkede kort til ham inden han stilte sig ordentligt og lyttede til hans spørgsmål, og gik op foran William og så lidt på ham da han stod der. "Seler.. og butterfly" afluttede han så og smilede til ham. Jep, det ville klæde ham smaddergodt! Han så hammerlækker ud i seler.. men det var selvfølgelig ikke sikkert at Ivy approved.. "Måske skulle du spørge Ivy.. bare for at være sikker, og få to.. du ved.. meninger" sagde han så stille. Det var en ting hvad Phillip sagde, for han gik op og ned af William dag ud og dag ind.. måske var der bare ting han ikke havde forstand på? Nej, nu vrøvlede hans tanker. Han smilede opmuntrende til ham igen da han slap sin tankerække.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeLør Aug 17, 2013 12:54 pm

William rystede bare på hovedet, "Næhh for så skal vi kigge på gallakjoler og på strammebukser til dig.." drillede han og grinede stille og rystede på hovedet af Phillips tanker, "Okay det tager jeg på næste gang vi skal ud sammen.. jeg kunne faktisk godt tænke mig et slips.. for du ved.. det er sådan mest galla agtigt.. men jeg kan jo prøve begge dele så kan du sige hvad du synes.." sagde han og smilede lidt, og tog den hvide skjorte og smilede lidt ved kysset på kinden, "Mhmm.." mumlede han stille, Ivy var.. næsten ligeglad.. kunne han forstille sig, hun ville bare have han købte noget dyrt der så godt ud.. så var et fint. Han gik lidt videre og fandt en masse tøj frem som han hang over armen og gik så tilbage til Phillip, "Kom skat.. du skal med ind og prøve!" sagde han bare og prøvede at virke lidt begejstret for det.. altså positiv for det her.. shoppe noget.. mhmm, han var glad for Phillip var der.. det gjorde det hele.. en god smule bedre.. ja.. Phillip gjorde alting bedre.

http://www.theplace2.ru/archive/gaspard_ulliel/img/SKMBT_C451080912110711.jpg
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 8:52 am

Phillip rødmede lidt igen, iih.. "Mmhm.. det har du selvfølgelig ret i, men måske går det hurtigt?" mumlede han og smilede lidt til ham. Han lagde hovedet på skrå og betragtede ham og smilede så lidt til ham "Det kan jeg så til gengæld godt forstå, det har du nok ret i.." indrømmede han.. altså, hvor mange gange havde Phillip også været til galla helt ærligt? Han lod ham tage skjorten, og fulgte med lidt rundt.. der hvor William gik og kiggede lidt på alle tingene.. egentlig var han vel heller ikke det store shoppe spektakel.. altså, han kunne godt lide at købe ting til deres hus, men ellers var han vidst rimelig rolig på de kanter. Han så forvirret på ham da han pludselig trak ham med ind i prøverummet og grinede lidt.. tosse. Han satte sig på den der lille stol der altid var i prøverum og smilede så lidt for sig selv "Okay, på med det!" han lod ham prøve nogen forskellige ting.. det tog faktisk sin tid, til sidst nikkede Phillip dog anerkendende til det jakkesæt William havde fundet frem "Det er flot!" sagde han hurtigt, og smilede "Du havde ret med hensyn til slips.. og vest, det er rigtig flot.." mumlede han anerkendende.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 9:09 am

William smilede bare og lænede sig op af væggen i prøve rummet, "Yearh.. nu mangler jeg bare en smøg, så er mit look fuldendt.. " sagde han drillende og lænede sig ned og kyssede Phillip på munden, lige da en stemme nåede ham og Ivy trak til forhænget til side, "Jamen halløj" sagde hun hæst og stirrede bare uden at smile.. og sendte ham et blik fuld af ironi. William slap Phillip og slog ud med armene, "Hvad synes du så?" sagde han bare og lod som om hun ikke lige havde taget dem i at kysse.. what ever.. hun var vel nok vant til den slags alligevel. "Pænt.." mumlede hun bare og så lidt på Phillip og så på William, "Så tager vi det.." mumlede hun bare, "Skift.. og så er det videre.. der er en smykke butik længerne nede, der betaler dig for at have en af deres ure på til gallen.." sagde hun roligt og trak forhænget for igen så William kunne skifte tøj, han grinede lidt og smilede fjoget til Phillip, imens han fik skiftet rundt. "Så.." sagde han og trak Phillip op og stå og tog det tøj han skulle bruge og gik ud af prøve rummet og trak Phillip med ved at tage hans hånd. "Her så ordne jeg det.. i kan gå videre til højre og kigge lidt.." sagde hun roligt og tog tøjet fra William og gik op mod kassen. William nikkede bare og hev Phillip med sig ud.. hmm. "Skal vi finde noget til dig nu?" sagde han glad.. "Du skal have stremme bukser på! Og du skal være lækker.. så alle kan så hvor lækker en forlovede jeg har.." sagde han og smilede stort til Phillip. "Se.. tøj!" sagde han glad og pegede på en drenge butik.. med lidt mere.. street tøj.. sådan det der var in, men sådan lidt.. hipster.. vel? Han trak Phillip med der hen.. så nu skulle den lille skat også lige forkæles lidt ja.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 9:28 am

Phillip nød det lille kys han lige fik og så op da Ivy kom til syne i forhænget, og blev måske lidt.. argh, det var ikke lige... okay, nej så. Han lod William om ligesom at styre uden om det akavede selvom Phillip var akavet nok på alles vejne. Phillip fulgte med ud af prøverummet da de havde diskuteret færdigt, Phillip var dog lidt glad for det ikke var omvendt, at William havde bedt ham følge med Ivy rundt alene. Det tror jeg ikke hverken hun var klar til, eller han selv. Nej, de skulle nok omgås lidt oftere for ligesom at få det der... hvad kaldte man det? Showbiz fællesskab? Phillip havde været i showbiz, selvom Deff Tones havde været et ret lille band, havde det alligevel været anerkendt nok. De havde da spillet på en del scener verden rundt, om det var på festivaller eller om det var officielle koncerter. Tja. Men Deff Tones var jo stadig et band, det gik jo ikke i stykker blot fordi bandet mistede deres bassist. En bassist var vidst det mindste, dem var der et par stykker af i verden endnu. Han smilede lidt for sig selv, men han var glad for at få lov at beskæftige sig lidt med det han godt kunne lide! William og kernefysik. Jep. Det var skønt. Han så på butikken og så på William og derefter på butikken igen.. "Men.. jeg.. altså jeg ved ikke.." begyndte han, hvad skulle han finde? Han var så dårlig til sådan noget! Han var faktisk vildt elendig. Han købte måske.. et sæt pænt tøj om året, resten var t-shirts og skinny jeans og sweatshirts. Og det var hvis han lige så et eller andet et eller andet sted på et givent tidspunkt. Han lod sig alligevel slæbe ind af døren og så sig lidt om.. "Hvad leder vi efter helt eksakt?" spurgte han og så tøvende på William.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 10:19 am

William smilede bare "såså du.." sagde han roligt og så sig om i butikken da der kom en kvinde hen og spurgte om de skulle bruge hjælp, "Ja tak" sagde William bare og kiggede på Phillip, "Hmm.. vi skal have noget til ham her.." sagde han roligt og kiggede på Phillip, kvinden nikkede, "Vi skal til en film primære på den røde løber her om ikke så lang tid.. og han må godt se lidt godt ud.. uden det bliver for meget.." sagde William roligt.. ikke noget.. bling bling.. njaa.. Kvinden hævede øjenbrynet og smilede så stort, selv om hun tænkte at det måske ikke var den rigtige butik at være i hvis de skulle være pæne i tøjet til deres begivenhed.. men alligevel var hun helt oppe at køre over nogen med.. penge og berømmelse var i butikken, og hun håbede lidt på at charme sig ind på en af dem og.. drømmede om selv at stå på den røde løber.. osv. Kvinder.. hm. "Ja ja men så kom, så finder vi noget.." sagde hun roligt, "Hvad kan du godt lide at have på til hver dag?" sagde hun roligt og gik rundt i butikken og viste Phillip en masse tøj. William bar det med dem ind i prøvet rummet og beordrede Phillip til at prøve det i sæt. "De sorte bukser er perfekte.." mumlede han stille og smilede lidt og klappede Phillip i røven, "Og stramme!" sagde han drillende.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 10:39 am

Phillip begyndte at lære mere om sig selv på denne her tur, nej, han var absolut ikke typen der shoppede, men han havde heller ikke lyst til at være negativ for det her handlede jo om noget fedt! Om William altid havde drømt om at blive skuespiller, vidste Phillip sådan set ikke, men.. han var i hvertfald glad for det nu, det var det vigtigste. Han skævede til William da han forklarede ekspeditricen hvordan han ville have det.. det lød meget rigtigt. Han nikkede til hende og smilede kort. Han kunne godt se forvirringen i hendes ansigt, men slog det let hen.. Phillip var ikke noget slipsedyr, han var en skaterdreng, en nørd og fuldstændig i komplet zen med det. Det passede ham fint. Han gik med hende og skævede lidt til William.. William skulle med. "Jeg... går nok mest i t-shirts og jeans.. forklarede han stille" det var hans basic garderobe. "Når det skal være pænere opgraderer jeg jeansene og t-shirten med en blazer.." grinede han stille, det var jo sandhed.. i sig selv. Han fulgte med ind i prøverummet sammen med William og gav sig i kast med den der tøjbunke, der til sidst var svundet ind til noget meget pænt.. og enkelt. Han gav et lille gisp fra sig og daskede let til ham og grinede "Hold så op, den er hellig.." brummede han drillende. De fandt til sidst frem til vindersættet og fik det med.. bum. Ud igen! Phillip så spørgende på William "Hvorhen nu?" sagde han og holdt let i hanken på den pose med tøjet i. Skulle de hen til smykke.. halløjet? Eller ud efter Ivy? Eller..?
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 10:58 am

William smilede da Phillip endelig havde fundet det sæt tøj som de begge to var bleven enige om det godt kunne lide.. ja han var rigtig lækker. "Næh den er ikke.." sagde han bare drillende og tog alt tøjet med ud igen, smækkede det op på kassen, "Tjaa.. vi tager det hele.. måske skifter han mening når vi kommer hjem.." grinede William bare og smilede frækt til Phillip, han betalte med det kort som Ivy havde givet ham til at shoppe ting for.. alt muligt.. som fx den røde Ferrari... mhmm. "Kom lille skat" sagde han roligt og tog Phillips hånd og nogen af poserne, så han ikke skulle bære på det hele. "Ja jeg tror vi skal ned i smykke butikken hun venter nok på os der.." sagde han roligt og gik med Phillip derned, og gangske rigtig stod hun der og ventede hun kiggede kort på dem, "Super" sagde hun bare roligt da hun havde fået øje på poserne, "Kom William" sagde hun så og gik ind i butikken, hvor hun hilste på en gammel mand med briller på, som også gav William hånden. Han fik en bakke sat frem for sig med flotte sølv ure, og fri til at vælge lige præcis hvad han helst ville have, og de skulle endda nok betale ham for det. William grinede bare og valgte et, og kiggede så op på Phillip, "Hmm " mumlede han stille og valgte et til ur i sådan noget sort metal og rakte det til Phillip, "Du må også få et.." sagde han stille og kiggede over på den gamle mand som bare nikkede, "Selvfølgelig.. og måske Ivy vil have sig en flot halskæde" sagde han roligt. William smilede og gav manden urene så han kunne pakke dem i æsker, Ivy fandt en guld halskæde og et armbånd der matchede og så gik de ellers videre til en butik.. med.. kjoler.. over alt! "Uhh" sagde han og smilede nok ægte for første gang den dag. "Jeg er herinde hvis i får brug for mig.. vi ses om to timer!" sagde hun bare og rakte William poserne og så gik hun ellers ind og forsvandt.. nå. "Eh.." mumlede William og grinede så lidt. "Jamen okay så.. skal vi finde et sted at side ned og få lidt at drikke så?" sagde han blidt og lænede sig frem og kyssede Phillip i panden.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeSøn Aug 18, 2013 11:24 am

Phillip fulgte med, og rakte kort tunge af William og grinede lidt undskyldende til ekspedienten inden de forlod butikken, og gik med ned til smykkebutikken hvor de fandt Ivy. Ret godt timet.. måtte han indrømme. Han hilste venligt på den ældre herre og smilede kort til Ivy, men forholdt sig stille mens de lige.. kiggede på ure og den slags halløj der. Han så kort fra den ene til den anden da han også lige.. pludselig.. men.. nej, og.. nå. Han smilede forvirret "Tak.." mumlede han lidt.. rundt på gulvet. Wow.. okay.. øh.. ja, okay så. Han fulgte med hen til kjolebutikken og prisede sig lykkelig for at han ikke skulle derind.. i al den lyserøde tyld.. den kunne man sikkert drukne i! Han smilede lidt skævt da Ivy forsvandt derinde, kun kvinder kunne overleve! Dam dam daaaaa... han afbrød sine lettere.. barnlige tanker og vendte blikket mod William og smilede til ham "Mmhm? Det kan vi godt" sagde han så, Phillip kunne faktisk godt bruge en lur, det der vampyr noget havde virkelig gevet ham lyst til søvn. Men den gik nok ikke herinde. Nej. Det måtte vente til de tog hjem, William kunne nok også godt bruge et hvil, han så også ud som om han måske var lidt rundt på gulvet "Jo.. kom" sagde han så lidt mere beslutsomt og greb hans hånd og trak ham med sig til de fandt en.. café.. af en art. Han slap blidt hans hånd og satte poserne ved siden af sin stol, og satte sig der og smilede opmuntrende til William så han kunne sætte sig på den anden. "Glæder du dig mere nu, hvor det hele ligesom... falder på plads?" spurgte han så, og betragtede Williams mørke øjne lidt. Mmhm..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeMan Aug 19, 2013 4:32 am

William smilede lidt ved Phillips tanker, "Mhmm ja.. godt vi ikke skal derind.." hviskede han stille.. nej heldigvis altså.. han havde engang været i sådan en pige butik, for at købe noget til en kæreste han en gang havde haft.. og han var bleven helt forvirret.. og da han endelig var kommet ud derfra så havde han haft hovedpine.. og hun kunne ikke engang lide det han havde købt.. eller passe det for den sags skyld.. sikke dog et helved.. piger skulle købe deres egne tøj.. så kunne drenge give dem parfumer eller.. smykker.. det var vidst det nemmeste. "Mhmm ja.." mumlede han stille og fulgte med Phillip over til en hyggelig lille cafe og fandt et bord sammen med ham og fik sat sig. "Hva?" mumlede han stille og kiggede lidt ned over menukortet. "Eh det ved jeg ikke.. jeg glæder mig mere nu jeg ved at du skal med.." sagde han stille og kiggede på og smilede lidt, "Og jeg mener det.. det er ikke bare noget jeg siger.. dog.. er jeg lidt nervøs for hvad du vil synes om filmen.." sagde han stille og kiggede ned.. Phillip vidste jo næsten ingen ting om den.. hvad William spillede.. og kvinden som han kyssede i filmen.. altså det var jo bare en film.. men stadig.. måske skulle han fortælle ham det? Eller.. ville det bare få det til at lyde som mere end det var? Hmm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeMan Aug 19, 2013 4:59 am

Phillip grinede lidt da William svarede på hans tanker, han blev ikke så vred over det som han havde gjort tideligere. Måske var det fordi det var ganske uskyldigt, og ikke noget han var nød til at værne om og have for sig selv. Der skete jo heller ikke det store i deres liv for tiden, andet end selvfølgelig frieriet og film lanceringen, men ellers havde Phillip taget orlov efter vampyr episoden, og vendte først tilbage i efteråret - eller tideligere, hvis han fik lyst - for lige at komme ovenpå igen, og William var jo sluttet arbejdet med filmen, så han gik også og lavede det der passede ham.. og de tilbragte selvfølgelig ret meget tid sammen eftersom de begge var meget hjemme. Men egentlig var det også meget rart med en lang ferie! Det gav en chancen for lige at puste ud og komme ovenpå igen. Han så op fra det menukort han havde åbnet og smilede så til ham "Du er sød.." mumlede han og rakte ud og trykkede ham på næsen, inden han kærtegnede hans kind, og hævede så spørgende et øjenbryn. "Nervøs? For mig? Om filmen?.. jeg tror den er god.. egentlig troede jeg ikke du måtte snakke om den, fordi det altid er så.. hemmelighedsfuldt.. alting med film er så.. tys tys, jeg har knap nok set reklamer for den, men den er vel heller ikke i biograferne endnu.." sagde han stille, og smilede lidt "Jeg ved jo ikke engang hvad du spiller.." grinede han så "Men hvis du må, skal du da være velkommen til at fortælle.." sagde han drillende og betragtede ham
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeMan Aug 19, 2013 7:33 am

William smilede lidt og nikkede lidt forsigtigt, "Nej.. men alligevel.. din mening er nærmest den vigtigste for mig.." sagde han stille og nikkede bare lidt, "Jov nej.. vi må ikke rigtig afsløre noget.. men jeg kunne nok godt gøre en undtagelse med dig.. men så alligevel.. måske er det sjovere hvis du bare venter til vi skal se den.. det bliver lidt mærkeligt at se sig selv.." sagde han stille... "Men du må ikke blive sur på mig.. over noget.. i filmen.. det er højt professionel plan vi køre.. men den er lidt proppet med.. kærlighed.. kys og sex.. du ved.. ikke sådan meget af det.. men lidt er der da.. og jeg har jo hovedrollen så.." sagde han stille og kiggede ned, "Men det er jo bare skuespil.." hviskede han, og prøvede at finde ud af hvordan Phillip tog det.. hvordan havde han det med det? At William havde kysset løs på en anden.. mange gange.. da scene skulle tages om og om igen? Hmm.. nej det behøvede han måske så hellere ikke vide.. bare et kys.. også et par kys.. var der i filmen.. men ja.. det var jo også en rigtig tøse film.. med kærlighed og sådan noget.. så det skulle der jo også være noget af.. mhmm. "Hvad kunne du tænke dig? Er du sulten?" mumlede han stille og bestemte sig for at han selv ville have en milkshake.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeMan Aug 19, 2013 8:01 am

Phillip smilede skævt til ham "Selvfølgelig kan jeg da lide den, jeg kan lide den allerede før jeg har set den!" drillede han kærligt og grinede lidt. Det var sjovt som William var så.. nervøs over det, også lidt sødt. Det var nok en god film, det havde været dygtige skuespillere og instruktører der havde arbejdet på den, så meget havde han da fået af vide. Han lagde hovedet på skrå da William pludselig lod det strømme udover ham. Det føltedes alligevel lidt som at få en spand koldt vand smidt i hovedet, og han havde pludselig ikke.. ligeså meget lyst til at se den film.. som for et par minutter siden. Dog tænkte han ikke på det, han tænkte taktfast på filmen.. filmenfilmenfilmen, hvor glad han var på hans vejne osv gemte hvad han oprindeligt tænkte dybere ned, langt inde.. langt væk hvor han ikke skulle kunne nå det. Han trak lidt påtaget på smilebåndet, bare sådan lige hurtigt, nej, han havde ikke lyst til at tænke på det han sad jo ligesom overfor en der godt kunne fornemme hvad han tænkte. Han åbnede hurtigt munden "Det lyder spændende, sikke et arbejde i har måttet ligge i det, hva?" sludrede han for ligesom at overdøve hvad han tænkte. William behøvede ikke.. se alting.. okay? "Kaffe.." sagde han så, uden at tænke.. han kunne jo ikke rigtig lide kaffe, det havde han problemer nok med at holde i ave. Resten missede han og smilede så kort til ham.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 7:59 am

William kiggede lidt på ham og nikkede, tjaa.. men det kunne man altså ikke bare sige, det var ligesom at sige at man kunne lide laks.. uden at have smagt det.. og det smagte altså ikke særlig godt nej. Han sukkede stille og lænede sig lidt frem, da en tjener kom over til deres bord.. hmm. "Ehm.. jeg kunne godt tænke mig en milkshake.. og.." sagde han roligt og lod Phillip bestille hvad han ville have. Han vendte sig mod Phillip igen og prøvede at.. finde ud af.. hvad det var han så desperat prøvede at skjule for ham.. han kunne sagtens mærke det.. jov.. han var jo ikke dum vel. "Phillip.." sagde han stille og lænede sig ind over bordet igen, og kiggede ham ind i øjnene.. hmm.. "Jeg er ikke dum.." hviskede han, så de andre ved de andre borde ikke kunne høre dem. "Jeg kan godt se du prøver at skjule noget for mig.. selv uden at bruge min evne.. " sagde han stille, "Jeg kender dig alt for godt.. der er noget galt.. fortæl mig hvad du tænker på.. hvad er det der går dig på?" sagde han stille og rakte ud efter hans hånd og tog den i sin og strøg ham blidt over håndryggen. "jeg forstår godt hvis det.. kan gøre en lidt.. ja.. men du behøver ikke tænke på det på den måde.. for sådan er det ikke, og det bliver det aldrig.. det er kun en film, og det er blot skuespil.." sagde han stille og kiggede ned, "Jeg ville jo aldrig.. vel.. du Phillip.. er den eneste i hele verden jeg vil have.." sagde han og kiggede op og smilede forsigtigt til ham.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 8:45 am

Phillip så lidt ned i dugen da William sagde hans navn, så han lidt op og så ham i øjnene.. kort. Han sukkede stille "Nej det er jeg heller ikke.." tilføjede han lavmældt. Phillip havde dyrket drama i de tidligere gymnasie år, selvom det var et par år siden efterhånden kunne han godt huske hvor mange gange de havde været nød til at øve Romeo og Julies scener. Specielt det sidste kys, han turde slet ikke tænke på hvor mange gange de var nød til at få det perfekt i en film... og alle de andre scener. Han så lidt ned i bordet.. var de virkelig nød til at tale om det her? Han så hurtigt på ham igen, han skulle heller ikke bryde sig om at bruge evnen til at finde det frem.. nok. Han skævede til hans hånd da han lagde den over hans hånd, og rystede lidt på hovedet. Det var sødt nok at han interesserede sig for det, og Phillip overreagerede sikkert, men han havde faktisk ikke lyst til at dele sine tanker med ham. Han rykkede lidt uroligt på sig, han forstod det altså ikke. Phillip var jo jaloux, det nagede ham at William havde gået rundt bag hans ryg og.. lavet ting! Sådan nogen ting, med skuespillere der sikkert.. argh! Han pustede frustreret ud, han syntedes ikke ligefrem det var en ærværdig følelse at have. Selvom han godt vidste at det var fordi han var bange for at miste William, og fordi han elskede ham så højt som han gjorde, men han kunne ikke sidde og pædagogisk forklare William hvor meget det irriterede ham at han havde gjort det, han ville jo gerne være glad på hans vejne. Men at sidde og se en film.. med fremmede.. kvinder, eller en fremmed kvinde eller hvor mange der var der kyssede hans.. kæreste.. forlovede..faktisk, det kunne han ikke helt forlige sig med. "Jeg skal bare.. synke den.." mumlede han så, og så tjeneren sætte tingene fra sig foran dem. Han stirrede kort på sin kaffe, sådan lidt.. uforstående.. Hvad var det? Han rystede lidt på hovedet.. nej, han skulle altså have noget luft. Han slap Williams hånd, lagde nogen mønter for kaffen.. som han ikke.. nej, han kunne ikke lide kaffe, hvad havde han tænkt på? "Jeg.. har det ikke så godt, jeg tager lige.. hjem" mumlede han forvirret, og så på ham.. Han var så sød, det var faktisk temmelig uretfærdigt. "Vi ses derhjemme.." mumlede han, greb de poser der havde stået ved siden af stolen og gik. Han kunne sagtens komme hjem, det var ikke noget problem, det var frustrationen, og skyldfølelsen og vreden og tristheden der ligesom.. overmandede ham så han ikke kunne tænke. Det var ikke fair at have det sådan når William var så sød, og forsøgte at tale om det, men det var heller ikke fair at fortælle ham det i sidste minut inden de skulle ud af døren! Det var faktisk en big deal.. det kunne i hvertfald gøre ham jaloux.. åbenbart.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 9:33 am

William nikkede bare roligt.. han vidste ikke hvad han skulle sige for at få Phillip i bedre humør eller hvad han skulle gøre.. han sukkede dybt.. han kunne godt mærke på Phillip han ikke var så glad for det.. men hvordan skulle han forklare sig ud af den her? Der var jo ikke noget at forklare.. det var jo bare en film! Ham og Angela havde intet ud over et venskab bag kulisserne.. det var jo bare.. skuespil.. for fanden altså. Han så op da Phillip.. ja.. "Jamen.." sagde han stille og sukkede så.. han rejste sig også og lod bare deres drinks stå og smed nogen penge på bordet.. lige gyldigt. "Phillip vent nu lige lidt.." sagde han forvirret og tog de der poser og fulgte lidt efter ham.. men han skred bare.. skide irreterende altså. Han kunne ikke tillade sig at være så sur! Over noget så åndsvagt! Han vendte sig om og gik i den modsatte retning. 

//Senere//

William blev sat af i indkørslen, og vinkede roligt farvel til Ivy, de havde fundet det sidst, og William havde endda haft tid til at finde.. noget.. til.. Phillip.. hmm. Han åbnede døren og gik ind, Phillip var jo hjemme.. han havde en masse poser med sig, og havde ladet nogen stå uden for, han havde nemlig også lige handlet ind.. det kunne han jo lige så godt. Han tog varene med ud i køkkenet og begyndte at stille på plads, inden han fandt et skærebræt frem og nogen knive og tændte for ovnen. Han gik ud og hentede resten af poserne og satte dem bare i gangen, det kunne han ordne når maden var færdig. "Jeg er hjemme!" råbte han bare op.. til.. Phillip.. eller hvor han nu var. Han gik ud i køkkenet igen og gik i gang, han fik stegen sat i ovnen og stillede den på en time.. så kunne han nå et bad. Han stillede resten af tingende i køleskabet og ryddet op efter sig selv, så var det også klart til at blive varmet op. Han gik ud fra køkkenet og hentede poserne og gik oven på, stillede dem i soveværelset og gik ind på badeværelset, han lod bare døren stå åben, hvis nu Phillip havde tænkt sig at kigge forbi.. og så smed han ellers tøjet og krøb ind under det varme vand.. mhmm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeTirs Aug 20, 2013 9:51 am

Phillip nåede hjem, på det tidspunkt tudede han, vred på sig selv, vred på William! Vred på alting! Han satte sig i sofaen, og kylede så med en pude... og gik så hen og hentede den og satte den på plads igen. Puden havde jo ikke gjort noget. Han tørrede sine øjne og forsøgte at slappe lidt af, falde ned.. forsøge at holde fast i et fornuftigt perspektiv.. det var bare skuespil, der var intet i det. Men hvorfor havde han så ikke sagt noget?! Phillip pustede ud igen, nejnej.. nej. Han gik rundt om sig selv i noget det mindede lidt om et kvarter.. men blev så enig med sig selv om at han ikke fik udløb for frustrationerne ved bare at tulle rundt om sig selv. Han gik ovenpå og smed tøjet og fandt noget løbetøj. Eller.. knap så proffessionelt som Williams, men det virkede, og gjorde hvad det skulle.. bukserne var da næsten løbe-agtige! Og så den der grå sweatshirt ud over. Han lynede den og gik nedenunder og udenfor.. ud! Ud... og løbe det af. Han havde ikke løbet siden det der vampyrhalløj.. og denne gang havde han på ingen måde samme energi niveau, så det tog ham noget tid. Til sidst var han så også så træt, svedig og færdig med at tude at han ikke magtede tænke på det. Og han skammede sig. Han nåede hjem til huset hvor der var lys i stuen, og ovenpå.. så vidt han kunne se. Han åbnede døren og så sig lidt om.. der duftede af mad. Nå.. så var William hjemme. Først kiggede han om han var i stuen.. i køkkenet.. men det var han ikke, så han gik stille ovenpå og så sig lidt om da han hørte vandet løbe og så døren stå på klem. Han vidste ikke helt om William var sur på ham efter det han havde gjort i centeret, det havde han vel egentlig god grund til at være.. Han åbnede forsigtigt døren til badeværelset og åbnede munden.. og lukkede den igen "Hej..." sagde han så.. stille, og legede lidt med håndtaget på døren inden han gik ind, han skulle jo smide sweatshirten til vask, den var gennemblødt af både det ene og det andet "Du må godt.. lade vandet løbe, når du er færdig" sagde han så stille og trak sweatshirten af og lagde den ned i vasketøjskurven, for han skulle jo også i bad efter den løbetur..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 9:19 am

William hørte døren knirke og smilede lidt da Phillip sagde hej, han stak hovedet ud af badeforhænget og smilede blidt til ham, "Hej" sagde han roligt og kiggede lidt på ham, og nikkede bare, "Du kan jo også bare smide dit tøj og komme her.. nu.." sagde han stille og lod badeforhænget glide tilbage igen. "Kom" sagde han bare roligt, "ingen jamen og ingen men.. kom så!" sagde han lidt mere stædigt, nu skulle han ikke pylre sådan, nu skulle han bare gøre som der blev sagt og overlade det til William at gøre det her godt igen, han havde en glimrende plan. Han smilede lidt da Phillip forsigtigt trak lidt i forhænget, han rakte ud og hev ham ind til sig, ind i sine arme, greb ham før han overhovedet nåede at falde. kyssede ham kort på kinden. "Hej.." hviskede han stille og smilede lidt. "Vi får gæster til aftensmad, jeg håber ikke det gør noget.." sagde han stille og smilede forsigtigt, "Men det er lidt en overraskelse hvem det er.. så du må ikke spørge.." sagde han stille imens han fandt shampooen frem og begyndte at nusse det ind i Phillips år.. mhmm. "Så kunne du jo tage noget af dit nye tøj på" sagde han glad og vaskede Phillips sæbe ud igen. "Men nu bliver jeg nød til at skynde mig ned til min steg.. så du kan jo lige gøre dig færdig.. så ses vi nedenunder.. de kommer om en halv time.." sagde han blidt og kyssede ham hurtigt på munden, på vej ud kunne han dog ikke lade være med lige at daske kærligt til hans lille søde røv! "Mhmm.. sener.." mumlede han bare og hentydet selvfølgelig til sex.. men det var der altså ikke tid til nu! Han skyndte sig ud og fik et håndklæde viklet om livet imens han rodet rundt og fandt tøj fre, bestemte sig for et neutral look, med skjorte og jakkesæt, og et fint slips.. bum. Han hoppede i det og skyndte sig neden under, hvor han fik dækket bord, så pænt han kunne.. det var vidst meget godt, måske kunne han bede Phillip om at folde servietter? Han var vidst lidt mere kreativ end han selv var.. så han smuttede ud i køkkenet igen og kiggede til maden, og satte så det han havde lavet tideligere ind i oven så det kunne blive varmt, og så satte han salaten på bordet.. sådan.. puuuhh.. "Phillip!" kaldte han da han hørte ham på trappen, "Gider du ikke folde servietterne? Så er du en skat!" sagde han højt, og fandt et glas frem og fyldte det med vand,s om han heldte ned.. og en gang til.. mhmm.. nu skulle han altså ikke svede! Han havde lige været i bad jo.. uden for! Han gik ud af køkkenet og ind i deres hygge stuen og åbnede de store have døre og gik ud i den kølige aften luft.. sådan.. godt så.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 9:43 am

Phillip tøvede kort.. men William lød ikke særlig forhandlingsvenlig. Så han sukkede kort og smed resten af tøjet og lagde det i vasketøjskurven og gik hen til forhænget og rørte let ved det og trak det en smule til side og mærkede at han blev hevet ind under vandet, og klamrede sig kort til William.. men han havde heldigvis fat i ham. Han skævede til ham da han sagde de fik gæster og hævede sine øjenbryn.. han kunne ikke rigtig forestille sig hvem det skulle være, helt eksakt. "Nå.." sagde han så stille, selvom han havde lyst til at spørge. William vidste jo godt han var pisse nysgerrig! "Kommer dronningen?" brummede han spørgende da William gav sig til at vaske hans hår og tilbyde at han kunne tage noget af sit nye tøj på.. det var jo fint, altså ikke overdrevent fint, men.. stadig.. pænere end t-shirt og jeans. Han så spørgende på ham og nød det lille kys, heldigvis var han ikke vred over Phillips forsvinden tideligere og jalousi.. det var han glad for. Han gispede kort og så efter ham da han bare sådan.. Han rødmede lidt og vendte sig hurtigt mod vandet.. tosse.. nok. Han smilede svagt og skyllede sig og gjorde sig færdig med alt det han skulle.. han brugte også lidt balsam.. det blev det så blødt af! Han gik ud og tørrede sig på vej ind på værelset og trak i et par boksershorts og skævede så lidt til poserne. Han fandt en undertrøje, den var lidt løstsiddende men det var vidst meningen, i marineblå, med en lille mørk lomme på venstre side af brystkassen, en en let sort overtrøje i uld med lange ærmer, for det var altså ikke totalt varmt.. nej, og sorte jeans. Så gjorde han sit hår lidt pænt og lyttede da han kaldte.. folde servietter? "Æh.. jo...jo" sagde han lidt tøvende.. sagde han folde servietter? Han traskede ned af trapperne og ind i spisestuen og hævede sine øjenbryn "Er du sikker på det ikke er dronningen der kommer?" brummede han drillende og gik igang med at folde servietter.. Han endte med at folde sådan nogen runde.. rør.. han kunne ikke folde svaner og den slags, nej.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitimeOns Aug 21, 2013 9:56 am

William rystede bare lidt på hovedet af ham, "Du er ikke stadig sur på mig.. er du?" sagde han stille og var gået hen bag Phillip og stod lidt og tænkte.. var han det? Var han virkelig stadig sur.. hmm. "Mhmm nej.. men det skader da ikke.. du kan godt gå op og skifte hvis du skal være sur over det.." sagde han bare roligt og rystede på hovedet af Phillip, "Jeg prøver jo bare at gøre det lidt hyggeligt" sagde han irriteret og gik hen og tændte for lysende i lysestagen, og gik så ud og hentede en flakse rødvin og satte den på bordet, da det ringede på. Han så hen på Phillip og sukkede stille, "Skal vi prøve at smile lidt nu?" sagde han opmuntrende, men havde allermest lyst til bare at sende Phillip et par dræber øjne.. så tag dig dog sammen.. ihh! Han gik hen og tog hans hånd i stedet og kyssede ham på kinden, "Kom så skal du møde.. dem.." sagde han stille og trak Phillip med ud i entreen og åbnede døren for.. dem. En kvinde med langt lyst krøllede hår, og en mand med sort hår og skægstubbe.. begge meget flotte af udsende, og på Williams alder.. måske lidt ældre. "Godaften, og velkommen.. kom endelig ind!" sagde William roligt og trådte til siden så de kunne komme ind. "Hej William" sagde kvinden og lænede sig frem og gav ham et kærligt knus, og kiggede så lidt forvirret på Phillip. "Phillip?" sagde hun spørgende og smilede så, inden hun rakte ud og gav ham et kram også, inden hun gik hen for at tage sine sko af, og hænge sin jakke op. "Jeg har glædet mig til endelig at møde dig.. ja.. for.. William snakker jo om dig hele tiden.." grinede hun og snakkede til Phillip.. hun var typen.. som.. var venner med alle.. den der.. der bare.. kunne.. med alle.. ja.. og hun var rar.. og havde en blød stemme, og nogen søde smilehuller. William hilste på manden. "Nå ja, det er min mand James.." sagde hun roligt, og kiggede på William, som nikkede. James hilste også på Phillip ved at give hånd. "Min forlovede.." sagde William roligt om Phillip. "Og Phillip det her er Helena og James Wippelon" sagde William roligt, "Helena er den kvindelige hovedrolle i vores film.." sagde William roligt, kvinden som han havde kysset med i gennem de sidste par mange uger.. kvinden der havde mand.. og to børn.. aha? Seeeee. William smilede stort, og ventede en slags.. undskyldning.. igennem Phillips tanker.. eller måske gjorde det ham bare endnu mere sur? Hmm.. men han måtte da.. han burde undskylde. Han viste gæsterne indenfor. "I er velkommende til at se jer omkring, vi har vidst intet at skjule.. " sagde William glad, og lod gæsterne gå lidt rundt og kigge på ting og sager imens de snakkede sammen. "Phillip.." kaldte William roligt fra døren til køkkenet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 29 Icon_minitime

Darling - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 29 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30, 31, 32  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip