Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Darling - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Alias

Alias

Race : vampyr
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 27 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 1:26 pm

William smilede og kiggede på borgen og nikkede "Mhmm den er også god.." sagde han blidt og strøg ham over håret med et bekymret blik.. han savnede ham sådan.. det.. nej ikke græde.. så drop det. Han smilede lidt "Det skulle du ikke have gjort.. du er så sød.. tak.." sagde han blidt, og lukkede kort øjnene imens han lagde sin hånd mod Phillips kind.. der gik nogen sekunder.. og så var der en banken der ligesom.. blev hurtigere og hurtigere.. hurtigere end normalt.. Phillips kind blev varm.. brænd varm.. William smilede lidt og slap forsigtigt hans kind igen og nød den røde farve det havde fået.. "Jeg savner dig.." mumlede han stille, imens Phillips hjerte langsomt gik næsten i stå igen.. og varme forsvandt med rødmen.. mhmm.. der måtte da være en vej.. han kunne få det der til at vare ved. Han rejste sig til sidst og gik ud i køkkenet og satte sig ned for at spise Phillips morgen mad.. på køkkenbordet som han havde gjort det dagen før.. ja.. der kunne han godt lide at side egentlig.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit

Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 1:55 pm

Phillip så kort på bogen "Har du læst den?" spurgte han overrasket og smilede til ham. Dog stivnede hans smil lidt da han så den bekymrede grimasse, og mødte den med en ligeså bekymret en.. og lidt spørgende. Han trak på skuldrende "Det er jo ikke sikkert det smager så godt hvis jeg har brændt det på.. så var det ikke særlig sødt.." mumlede han og smilede lidt skævt til ham for at muntre ham lidt op. Han skævede til hans kind og mærkede hvordan hans hjerte tog fart.. et øjeblik.. galloperede det afsted i forhold til før, og han følte sig faktisk varm.. Et øjeblik var han overbevist om at han var sig selv igen, med grå øjne og alting. Han så på ham og var stille da han gik, og så kort på bogen, før han lagde den fra sig. Han rejste sig og gik ud i køkkenet til ham og lagde armene om ham bagfra så han ikke forstyrrede hans måltid "Jeg elsker dig, ligemeget hvad.." mumlede han kærligt, og kyssede ham i nakken og slap ham derefter blidt og smilede stille.. han skulle nok finde på noget.. Han skulle bare lige bruge hovedet lidt.. "Er der noget du mangler? Jeg tænkte jeg ville tage ud og handle.." mumlede han og satte sig ved bordet og fandt en gul seddel han kunne skrive på.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeLør Aug 10, 2013 2:15 pm

William smilede lidt "Ja.. det.. jeg har læst de fleste.. eller.. måske nok nærmere alle.. bøgerne vi har.." sagde han smilende og grinede lidt.. pinlig.. men han kunne godt lide at læse.. det gav ham.. noget.. hmm.. det var rart nogen sinde bare at kunne lukke døren til det virkelige liv og gå ind i et andet.. og lade sig fortylle af ordene.. mhmm. Han så op og lod Phillip strække sig ind over køkkenbordet for at kramme ham, "Mhmm det er tanken der tæller.. desuden smager det godt.. og jeg elsker også dig.. " Sagde han blidt og lænede sig frem og kyssede ham på kinden. "Nej skat.. ikke idag.. idag skal vi.. have min engel tilbage.." sagde han stille og spiste op og hoppede ned fra bordet, han satte det i opvasken, og tog Phillips hånd og førte ham tilbage til stuen, hvor han skubbede ham ned og side og gav ham sin bog.. "Så du læser og jeg arbejder.." sagde han roligt og tog hans hånd og lukkede øjnene i igen.. det kunne godt være det kom til at tage noget tid.. "Hvis du får det dårligt.. så sig til ik?" hviskede han blidt.. og lænede sig frem og kyssede ham igen, inden han trak ham over til sig, oven på sig, og trykkede ham ind til sig.. dog stadig så han havde sine hænder fri til at læse sin bog.. et eller andet skulle han jo lave så han ikke kedet sig ihjel.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 12:40 am

Phillip så overrasket på ham og nikkede så.. tænk engang.. "Jeg kan da vidst ikke beklage mig over at du aldrig læser så" grinede han stille.. det havde han nu heller ikke tænkt sig, men altså.. Han var glad for at William læste meget, eller havde læst meget. Han læste dog stadig, han havde jo set ham sidde i sin favoritdel af huset.. det sted med pejsen og læse op til flere gange. Han nød kysset og smilede lidt til ham inden han fortsatte med sin gule seddel.. dog så han op fra den da han sagde ham imod og forklarede at idag skulle de omvende Phillip.. tilbage til hans oprindelige race, eller... næsten da. Menneske blev han vidst ikke igen nogensinde, og det havde han måske også forliget sig med. Men vampyr-tingen var han ikke helt glad for. "Men.." begyndte han, og måtte slippe sin gule seddel og blyant og følge med ind i stuen. Han tog imod bogen og så stadig sådan lidt.. spørgende ud "Men.." begyndte han igen, men fik ikke rigtig talt færdig før William havde placeret ham ovenpå sig. Han blev liggende.. lidt stiv i kroppen "Hvad har du tænkt dig?" spurgte han lidt.. forfjamsket og forsøgte at se på ham.. han kunne da ikke bare..trylle rylle rolle, og så var det slut med vampyrtingen.. eller kunne han?
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 1:03 am

William smilede bare lidt, "Mhmm nej.." mumlede han stille og kiggede ham lidt i øjnene.. han var så smuk.. mhmm.. men han var også smuk som engel.. han var altid smuk.. hans Phillip. "Skat.." mumlede han stille og tyssede på ham, "læs.." brummede han stille og lukkede øjnene i igen, og trak sine fingre gennem Phillips hår, stoppede en pude i ryggen på ham så han lå lidt bedre og trak tæppet op over ham.. så.. nu kunne han vidst ikke klage.. "Du kan også kysse mig lidt hvis du vil.. det gør det nemmere.. og hvis du smider alt tøjet selvfølgelig.. jo mere krops kontakt jo bedre.." sagde han flabet og trak lidt op i Phillips trøje og lod sin fingre glide op på hans flade mave.. mhmm.. dejligt.. selv om han var lidt kold.. men det kunne han måske godt ordne.. han lukkede øjnene igen og lagde hovedet lidt tilbage, og brummede lidt.. hmm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 2:33 am

Phillip betragtede ham indgående mens han lyttede, og så lidt bønfaldende på ham da han beordrede ham til at læse "Men William.." peb han stille, og mærkede hvordan han gav ham tæppe på og puden i ryggen og alt muligt.. iih. "Du er sød.." mumlede han stille "Tak.." mumlede han og lå egentlig ret godt... mmhm.. Han smilede skævt da William kom med sine små tilbud.. om at smide tøjet og kys og den slags.. "Mmhm, mener du det eller driller du?" mumlede han og lagde nakken lidt tilbage så han kunne se på ham og brummede lidt da han lod sin varme hånd glide henover hans mave. Mmhm.. "Du kan ikke bare ligge der og sige frække ting nok!" grinede han og slappede lidt mere af, og fandt sin bog frem og begyndte at læse eftersom William blev stille under ham. Det var faktisk meget rart.. bare at ligge sådan.. han kunne mærke den pulserende varme fra ham, hans åndedræt i sit hår.. hjertets rytme. Han kunne også dufte ham, og fornemme pulsslagene i hans årer, lyden af blodet der blev pumpet.. så godt så! Han skyndte sig at finde sin bog frem igen for at jage tanker om blodet på flugt.. han havde ikke lyst til blod lige nu.. nej.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 2:57 am

William smilede lidt til ham, "Mhmm shh.." brummede han bare, så nu skulle han lige være stille så William kunne koncentrere sig lidt.. om at fange det der sorte.. noget.. der havde lagt sig som en forbandelse i Phillips hoved.. det skulle væk.. om han så skulle side der hele dagen og prøve! Han var ligeglad. "Jeg mener det.. men lig nu bare stille.. jeg skal nok tage dit tøj af hvis det bliver nødvendigt.." hviskede han drillende og kyssede ham i håret. "shh" brummede han igen og faldt langsomt hen.. mhmm.
Der gik lang tid.. men William var langt væk inden i sig selv.. inden i Phillip, han sad stille som en statue.. og tiden gik.. der var måske gået to timer.. Phillip måtte for længst være færdig med sin bog.. han kom langsomt til sig, og kiggede lidt på Phillip, "Hej.." hviskede han stille, og kiggede lidt på de grå øjne og smilede.. okay det fungerede.. i hvert fald i lidt tid.. men han skulle vidst.. tilbage.. mhmm. Han lyttede lidt.. Phillips hjerte bankede som det gjorde.. før.. åhh og han var dejlig varm, "Hej smukke.." hviskede han og kyssede ham i håret.. åhh. "Sulten, hm?" drillede han lidt.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 6:33 am

Phillip slappede lidt af, og lod ham være og læste sin bog.. det tog lang tid.. Phillip vidste ikke helt hvad han lavede.. om han sov? Måske..? Han blev færdig efter noget tid og pakkede bogen væk.. hvalen døde, det var ret sørgeligt. Han puttede sig blidt der hos William og blev... træt.. Hm? Han blev faktisk meget træt, og glippede søvnigt med øjnene.. hvad var nu det..? Var det William der havde givet ham mulighed for at sove lidt igen? Mmhm.. Han faldt lidt hen, lagde ikke mærke til at hans hjerte tog fart og hans krop blev varm igen.. ikke før William i hvertfald sagde hej. Han så søvnigt på ham og smilede varmt til ham og strakte sig lidt.. "Mmhm.. hvad lavede du?" mumlede han og vendte sig om så han lå på maven ovenpå William og puttede hos ham "Du er smuk.." hviskede han og nød kysset og mærkede sin mave rumle som et jordskælv "Ja.." klynkede han overrasket, men han var også træt.. mmhm.. "Her er varmt.." mumlede han og lukkede sine øjne lidt igen... og åbnede så sine øjne "Her er varmt.." gentog han og så på sine hænder.. "Hey.." mumlede han.. de havde jo fået farve! "Hvad har du lavet?" spurgte han overrasket og så nysgerrigt på ham.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 10:49 am

William smilede lidt, "Mhmm gør dig.. normal.." hviskede han stille, "Men nu har jeg hovedpine.. så jeg holder lige en pause hvis det er okay" hviskede han stille og kløede sig lidt i håret og lod Phillip rulle rundt.. han smilede lidt.. åh de smukke grå øjne.. han havde savnet dem helt vildt. "Mhmm.. tænkte jeg nok.." hviskede han stille, "Hvad vil have at spise?" spurgte han stille og kyssede ham i håret, "Du er smuk selv.." mumlede han stille, "Den smukkeste jeg nogen sinde har set.." hviskede han og smilede lidt da han sagde det var varmt, "Det var godt.." hviskede han igen, og grinede lidt da han forstod hvad der var sket han smilede lidt. "Mhmm.. jeg ved ikke hvor længe det vare.. måske et par timer.. men jeg tror godt jeg kan få det helt væk.. jeg skal bare lige.. holde pause.." hviskede han stille og lænede sig frem og trykkede et blidt varmt kys mod sin lille engels læber.. "Nu er du lige så skrøbelig som glas igen.. " sagde han drillende og satte sig forsigtigt op med Phillip i armene, "Kom så går vi ud og lave noget mad.." sagde han roligt og trak Phillip op til sig, i sine arme, og rejste sig med ham, og bar ham ud og satte ham på køkken bordet, "Du må godt løbe ud og smage på solskinnet lidt hvis du vil, så kan jeg lave mad til dig.. det har jeg savnet.." sagde han stille og lænede sig ind mellem hans ben og trykkede et lidt mere lidenskabeligt kys mod hans læber, lagde sin hånd over hans hjerte og nikkede lidt.. åh det var rart.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 11:11 am

Phillip smilede lidt bekymret til ham, han var glad for at være normal... bare lidt i hvertfald. Han strøg ham varsomt over panden "Undskyld.." sagde han blidt "Skal jeg hente noget vand til dig?" spurgte han og nussede ham lidt på kinden. Han havde fået Frankrig farven tilbage.. det gjorde ham lidt glad.. så følte han sig lidt sundere end når han var helt bleg.. jeps. "Mad.." mumlede han og lænede sig frem og kyssede ham kærligt "Iih du er dejlig.. det er rart at kunne mærke noget igen!" mumlede han småhyper.. han var nok lidt overtræt, men det var okay! Han rødmede og grinede lidt da han kaldte ham smuk og snoede noget af hans hår om sin ene finger "Hmm.. jeg synes nu du gør det ret godt også.." mumlede han drillende og kyssede ham på næsen. Han så nysgerrigt på ham.. det var da det utroligeste den mand kunne udrette med en evne der virkede så simpel.. tankelæsning, og så en ordentlig portion.. indsigt, i folks hoveder. Han brummede lidt og gengældte hans kys og fnøs "Jeg er ikke af glas.." mumlede han, og skyndte sig at ligge armene om ham da han rejste sig og lod sig bære ud i køkkenet. Han sendte solskinnet et lidt.. angstfyldt blik.. det havde ikke rigtig været hans ven i de dage.. men altså.. Han så på William igen og lagde sine hænder om hans nakke.. glad for at han ikke kunne brække den med det mindste tryk. Han trak vejret dybt gennem næsen da han kyssede ham igen.. mmhm.. det var ren forkælelse med så mange kys! Han gengældte det og trykkede sig ind til ham inden han slap hans læber og rørte blidt ved hans pande.. "Undskyld.. igen.." mumlede han og løftede sig lidt fra køkkenbordet og kyssede ham i panden, han var fandeme også så høj altså. Så gled han ned mellem køkkenbordet og William "Jeg vil ud!" sagde han hurtigt og smilede skævt til William inden han fik smøget sig udenom ham og ud af døren. Han stod et par sekunder i skyggen og stirrede lidt på græsset... okay okay.. han kunne godt. Han trådte forsigtigt ud i solen uden at der skete noget, det varmede bare! Hurra!
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 11:20 am

William smilede og rystede på hovedet, "Det går snart væk igen" sagde han roligt, han skulle bare lige have nogen panodiler, så var det væk på ingen tid, han grinede lidt af hans trætte blik, "Mhmm du har også misset et par nætters søvn, du trænger til at sove igennem.." sagde han blidt.. men det kunne nok godt vente lidt.. mhm. "Mhmm jeg er bare glad for du er glad.." hviskede han blidt, "Og at du rødmer.." grinede han og smilede lidt af ham, han var så sød når han rødmede.. åh hvor havde han savnet det! "Mhmm" brummede han bare og slikkede ham drillende på næsen.. men Phillip var vidst ligeglad med hvad han fik og spise, så William besluttede sig for at ringe efter pizza, han havde hørt ham nævne det i sine tanker tideligere.. så skulle han da også have det. Han kiggede lidt på ham og rystede på hovedet, "Du skal ikke undskylde.. du er det værd.." hviskede han stille, og grinede så lidt igen, "Ja ud med dig.. der er dejlig varmt.. " sagde han roligt og gik til siden så Phillip kunne danse af sted. Han åbnede skabet og tog nogen panodiler ud og slugte to med lidt vand til, inden han greb telefonen og ringede efter pizza til dem.. åh det var godt altså.. han var lykkelig.. bare det at se Phillip.. så glad.. ja. Han skulle nok ordne det helt.. han kunne simpelhen ikke bære tanken om hans triste ansigt når det skiftede tilbage igen om nogen timer.. åh.. han skulle bare lige over sin hovedpine og have lidt mad.. så skulle han nok forsøge igen, og det skulle lykkes for ham denne gang, det skulle det altså.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 11:51 am

Phillip havde smilet af William, han var sød var han! Han satte sig på græsset lige midt i solen.. han ville bare gerne nyde det mens han kunne.. ikke? Han følte sig rigtig igen, han hørte ikke til i den anden krop.. Han var ikke nogen vampyr, men det var der vidst ikke nogen der var i tvivl om.. af mennesker han kendte i hvertfald. Han lod sig vælte ned på siden og vendte sig om på ryggen og så op mod himlen.. William havde ret, det var dejlig varmt. Han fik sig en lur et øjeblik i hvertfald, for han kunne ikke rigtig ligge sig ned uden at falde i søvn. Også selvom han helst ville bruge den kostbare tid på noget lidt andet end bare at sove. Han vågnede da William kaldte på ham.. mad.. Hans mave rumlede agressivt bare tanken! Han så kort ned af sig selv "Såså.." mumlede han stille til den og kom på benene og gik ind i køkkenet til ham "Hej igen.. sorry.." mumlede han og pegede ud på græsplænen.. "Jeg fik lige taget mig en lur.." mumlede han og smilede lidt til ham inden han så sig lidt om efter nogen tallerkener.. "Vil du have bestik?" spurgte han og fandt nogen glas også "Og hvad vil du have og drikke?" spurgte han stille og åbnede køleskabet.. åh der var koldt.. det var koldt! Han stak hånden ind og rørte ved mælken derinde.. den var også kold. Mmhm. Og med hensyn til tallerkener.. var han egentlig lidt ligeglad.. han kunne nok æde pappet også. Han gik ud af køleskabet inden han blev til is derinde og smilede lidt fjollet til William.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 10:39 pm

William kiggede ud gennem vinduet og betragtede Phillip, han så så sød ud.. som han lå der og puttede sig i sol skinnet.. det gjorde ham så glad, han skulle nok ordne det hele nu.. hans lille engel, nej nu skulle det ordnes.. og så skulle de giftes.. åh. Han kiggede op da Phillip kom ind igen og smilede bare til ham, "Dejligt.." sagde han blidt og tog fat om hans sider og trak ham ind til sig og kyssede ham intenst på læberne, "Mhmm.. så varm.. " hviskede han stille og lod sine fingre glide op under hans t-shirt.. åh.. lækker lækker lækker! Mhmm! Han kærtegnede blidt hans varme mave, og om på ryggen.. mhmm, så dejlig. "Mhmm nej.." mumlede han stille og slap ham igen og smilede lidt da det ringede på døren, "Så er der mad.. eh jeg skal bare have en øl!" sagde han roligt og gik ud for at tage imod pizzaerne, han betalte og gik ind i stuen med dem og satte dem på sofa bordet.. det måtte de vidst godt.. side og se lidt tv og hygge.. han kunne sætte en film på! "Skal jeg sætte en film på skat?" sagde han højt og gik hen til den store film hylde og stod og tænkede lidt.. det skulle være en komdie.. så de kunne side og grine lidt.. mhmm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeSøn Aug 11, 2013 11:42 pm

Phillip så sig lidt om i huset.. eller køkkenet.. det var anderledes, så stille. Han kunne ikke høre alting. Og med alting mente han selvfølgelig Williams blodcirkulation, og kragerne på taget og menneskene i skoven og dyrene.. Han sukkede stille og smilede lidt for sig selv da William trykkede ham ind til sig og kom med en halvoverrasket lyd da han kyssede ham, men gengældte det da! Mmhm.. Han sukkede langsomt mod hans læber da han nussede ham på maven og tog lidt fat i hans trøje.. Han nikkede til ham da han gik ud og hentede maden, og fandt den der øl.. og hældte noget mælk op til sig selv inden han gik ind i stuen til William og så kort på fjernsynet "Det kan du godt.." sådan en rigtig.. tv middag. Iih hvor hyggeligt! Han satte drikkevarerne ned og satte sig i sofaen og betragtede William mens han kiggede på den der.. enorme filmsamling. "Du er faktisk lidt af en nørd.." grinede han pludselig "Det er ikke en dårlig ting, du er en ret lækker nørd" mumlede han smilende, mens han tænkte lidt over det. Det var han! Han læste bøger i spandevis, spillede musik - mest klassisk så vidt Phillip havde hørt, og havde en kæmpe film samling. "Men så passer vi jo godt sammen" mumlede han så, og rejste sig og lagde armene om ham bagfra. For Phillip var vidst også lidt af en nørd.. han læste kvantefysik og kemi på universitetet... hallå. Han gemte sit ansigt mellem hans skulderblade og fornemmede hans hjerte under sine hænder.. mmhm.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 1:51 am

Han nikkede bare og smilede imens han fandt en sjov film frem med Jim carry, ham kunne alle vidst lide. Han satte den på og valgte undertekster og satte den pause.. de skulle jo lige på plads og det hele. Han smilede lidt til ham og rystede så på hovedet af ham, "Kan du selv være.." mumlede han bare og smilede lidt igen.. han var da bestemet ikke nogen nørd! Han var bare rigtig klog.. tsk. Han smilede lidt og vendte sig om i Phillips kram, "Og jeg tror jeg bestemmer at du skal se film uden trøje på!" sagde han bare drillende og hev fat om Phillips trøje og trak den over hovedet på ham, og skubbede ham ned i sofaen, "Så.. spis lille tiger!" sagde han blidt og sendte ham et frækt smil.. hæh.. Han gik hen og rullede for vinduerne og satte sig ned i sofaen ved siden af Phillip, "Du må nok gerne få et tæppe på.. men det er også kun hvis du fryser.." sagde han drillende, og åbnede deres bakker med pizza så de kunne komme i sving.. han trykkede på play.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 2:41 am

Phillip hang lidt på ham mens han fandt filmen og lyttede.. mmhm.. det var så dejligt. "Jeg har ikke sagt jeg ikke er.." brummede han mod hans ryg og grinede lidt, og lod ham vende sig om. Han så dog lidt dumt på ham da han bestemte sig for at Phillip ikke måtte have tøj på "Øh.." nåede han lige at mumle da William trak trøjen over hovedet på ham, og han derefter landede i sofaen. Han grinede lidt "Helt ærligt.." mumlede han og så kort ned af sig selv. Nå ja, okay.. sådan kunne han vel også gøre det. "Tsk!" mumlede han bare og smilede lidt skævt af ham.. tossehoved. Han tog sin mælk og et stykke pizza over på skødet.. på tallerkenen selvfølgelig, det var lidt nemmere at administrere på den måde.. Mmhm. Han spiste.. temmelig meget, mere end han plejede i hvertfald og drak hele mælken før han til sidst sad og hang lidt op af William og smilede lidt af filmen.. tossede mennesker.. gad vide hvornår Williams egentlig kom i biograferne.. hm. Han lukkede sine øjne lidt på klem og småslumrede lidt op af hans skulder.. det var dog en smule køligt.. han kunne godt bruge det der tæppe. Han drejede sig en smule og lagde nakken lidt tilbage og nappede ham i øret "Mmhm.. tæppe.." mumlede han drillende og smilede skævt, William havde jo selv tilbudt deeeet.. nu frøs han altså! Bum..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 3:44 am

William smilede lidt af ham, mhmm.. lille nørd.. aj.. nej Phillip var ikke nogen nørd.. han var bare.. Phillip.. og det kunne han ret godt lide. "Mhmm?" drillede han stille og sendte ham et frækt blik.. mhmm jo mindre tøj jo bedre! Bestemet på Phillip. han grinede lidt, og spiste så bare sin mad imens han så filmen, han pakkede æskerne sammen, "to sekunder.." hviskede han blidt og bar æskerne og tallerkenerne tilbage i køkkenet og gik ind til Phillip igen, han smilede lidt og lod ham putte sig ind til ham, han kyssede ham blidt i panden. Han smilede lidt af ham kiggede lidt på skærmen igen, da Phillip nævnte han frøs, han smilede lidt og kiggede på ham.. stivnede.. nå ja okay.. "Yearh.. det kan jeg godt se.. du har gule øjne.." hviskede han stille og rystede på hovedet, han skubbede Phillip ned og ligge, og fulgte selv efter.. med tæppet over dem, han trykkede sine varme læber mod Phillips kolde, "Jeg får det til at stoppe.. og jeg har tænkt mig at få det til at stoppe nu! Jeg vil ikke finde mig i det mere.. af med tøjet snut.." sagde han bare stille og trykkede sine læber mod hans igen, imens han trak sin egen t-shirt over hovedet, og åbnede Phillips bukser.. han smilede dog lidt.. sex.. hæh.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 4:49 am

Phillip så efter ham og satte sig til rette igen da han kom tilbage og brummede stille da han kyssede ham i panden, og smilede lidt. Han kunne godt mærke ændringen da William pludselig stivnede og så forvirret på ham "Har jeg..?" mumlede han stille.. nåå.. ja.. det kunne han da egentlig godt mærke, altså ikke øjenforandringen.. men huden.. og hjerterytmen, og en svag kvalme.. åh nej altså. Men.. det havde været rart at være sig selv i et par timer. Han smilede undskyldende til William, han ville ikke forskrække ham. Han så lidt forvirret på ham da han skubbede ham ned og ligge og tæppe.. og alting og så lidt.. paf på ham da han temmelig beslutsomt beordrede tøjet af. Han kyssede ham lidt forbavset, og en smule langsom i betrækket.. han skulle lige.. synke det. "Med sex?" mumlede han så mod hans læber da han åbnede hans bukser, og lod ham trække dem ned. Altså han havde jo sagt at han kunne smide tøjet, men det havde Phillip jo bare taget som en joke? I al hast også.. hm. Han smilede til ham og trak ham så ned til sig og trykkede sine læber mod hans i et intenst kys.. hmm.. hov.. lidt mange kræfter lige pludselig. I mellem tiden lod han sine fingre glide ned over hans overkrop og fandt hurtigt frem til bukseknappen som han fik åbnet, og lynet lynlåsen ned og skubbet dem halvvejs af ham..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 6:41 am

William smilede bare lidt og nikkede, "Jeg ordner det.." hviskede han stille og strøg ham over kinden, "Det skal nok gå.." mumlede han stille og grinede så lidt da Phillip spurgte om han ordnede det med sex, han rystede lidt på hovedet. "Jeg.. har fået en ret talent fuld gave.. som.. jeg kan forstærke.. fx ved øjenkontakt og krops kontakt.." hviskede han blidt og grinede lidt da Phillip trak hans bukser ned.. han trak dem den sidste vej selv, og smilede lidt.. frækt til ham, "Vi behøver ikke at have sex.. det kan godt være det distrahere mig lidt.." grinede han, "Vi kan have sex bag efter! Når du er varm igen!" sagde han glad.. og bukkede sig ned og kyssede ham intenst mod læberne.. "Men det betyder ikke at vi godt kan kysse lidt.." drillede han og kyssede ham langsomt ned af halsen.. "Såå ssh.. nu skal jeg arbejde.." sagde han drillende og sukkede langsomt inden han lukkede øjnene, og lod sine fingre glide op over Phillips overkrop.. han kunne jo godt pille! Phillips skulle bare ligge stille.. og være stille.. hæh. "Se du bare resten af filmen.. " hviskede han drillende og slikkede ham på halsen.. hæh!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 7:42 am

Phillip nød det lille strøg over kinden og lukkede sine øjne en lille smule, mmhm.. Han nikkede, og trak så på skuldrende og smilede skævt til ham "Det kunne da godt være.." drillede han stille og trak vejret dybt. Ja.. varm igen. Det lød som en meget rar ting. Han snusede langsomt ind da han kyssede ham igen "Mhmm.. men det er så rart.." mumlede han lidt ynkeligt, alle de der kys der.. det var jo vanedannende! Kunne han ikke bare blive ved? Kysse ham.. altid! "Kys mig altid!" grinede han stille, og tav lidt da han bad om stilhed.. "Undskyld.." hviskede han og sukkede ved de mange små kys ned af halsen og hans fingre over det hele.. åh det her var ondt.. så skulle han bare ligge der og være helt stille og William var halvnøgen og.. så tiltrækkende, så kunne Phillip bare ligge der og være tændt som bare fa.. åh. Han bed sig lidt i læben mens William slikkede ham på halsen... neeeej.. onde.. åh. Han trak forsigtigt sine fingre igennem hans hår og lukkede sine øjne.. uhm.. han duftede godt.. var rar at røre ved! Fantastiske William..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 8:05 am

William smilede lidt, han kunne ikke lade være.. mhmm.. selv da Phillip mumlede han var ond.. i tankerne altså.. mhmm, han skubbede dem til side og krøb længere ind i hans sind, så hans krop ligesom gik i en trance argtig tilstand, og han lå helt stille over Phillip. Han ledte.. fandt hvad det var han havde fundet senere.. og så gik han i gang igen.. langsomt.. kom gennem den første fase.. som før da han havde fået hovedpine.. han kunne mærkede Phillips krop blive varm igen.. men det var ikke nok.. det skulle helt væk.. aldrig ville han.. nej. Han kæmpede længe.. måske en times tid.. det der forspil måtte være ret dødt nu.. og filmen slut.. men til sidst trak han sig smilende tilbage, "Min engel.." hviskede han stille og lænede sig frem og kyssede ham, "Undskyld det tog så længe.. men.. jeg tror det er godt nu.." hviskede han og strøg ham over håret.. så varm.. og hjertet.. der slog.. mhmm.. "Du er smuk.. så smuk.." hviskede han stille.. et lille drilleri for at få ham til at rødme.. hæh.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 9:27 am

Phillip krøb ind til William.. så lidt bekymret på ham og på filmen. Forsøgte så vidt muligt ikke at tænke for meget og forstyrre ham.. søde William.. han kunne ikke lide at han skulle kæmpe sådan med det, han forstod dog heller ikke hvordan det fungerede, det var.. ret specielt. William var speciel, og han var hans.. Han så lidt på ham igen.. der var gået ret lang tid, og han kunne så småt se farve på sine hænder igen. Han måtte ikke forstyrre ham.. iih.. det var meget svært, han ville jo bare så gerne sige at han var dygtig.. eller kysse ham.. eller sådan noget ikke? Han følte sig lidt Tornerose agtig da William pludselig slog øjnene op og sendte ham et strålende smil, som vækket til live! Det rene eventyr. Han smilede skævt til ham "Halløj.." mumlede han drillende og nød at føle sig lidt varm igen, og mærke sit hjerte.. pumpe ordentligt.. igen. "Du er dejlig, tak" mumlede han og slog armene om nakken på ham i et knus, havde ingen chance for at trække ham ned til sig denne gang, men det gjorde heller ikke så meget, så måtte han bare hænge på ham lidt. Han rødmede stille og grinede "Hold op.." mumlede han og kyssede ham i øret.. mmhm.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 10:09 am

William smilede bare lidt da rødmen kom "Der var den jo.." hviskede han drillende og kærtegnede Phillips kind.. hæh. Gad vide om solen var gået ned endnu.. nej nok ikke de havde spist aftensmad rimlig tidligt så.. han lænede sig lidt tilbage og prøvede at se ud gennem vinduet.. men han havde jo rullet for pga solen.. hmm.. nej det var sommer den var stadig oppe! Han smilede bare lidt, "Mhmm.. du.." hviskede han stille.. "Så.. hvem kommer først i vandet?!" råbte han glad og skubbede Phillip ned fra sig, bare så han lanede på sofaen selvfølgelig, så sprang han op og hen til døren og slog den op, stoppede lidt da han så solen stadig skinnede.. og vendte sig.. da Phillip overhalede ham, han grinede bare og løb efter ham ud til søen, hvor hans smed.. resten.. af tøjet.. og hoppede i.. hæh! Han dykkede dybt ned, og fik øje på Phillips fødder under vandet, han rakte op og tog fat om hans ankler og rev ham ned under vandet.. hæh.. imens han selv svømmede op til overfalden.. "Halløj lille vandhund!" grinede han da Phillip kom op igen.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 10:20 am

"Tsk.." mumlede han bare til svar, og mærkede hvordan William rejste sig og han røg ned på sofaen og så undrende på ham "I vandet?!" gentog han og hævede et øjenbryn, hey! Han skulle lige.. argh! Han kom hurtigt på benene og løb efter ham... så var det måske lidt øv man ikke var vampyr længere, så kunne man løbe lidt hurtigere. Men Phillip var nu heller ikke langsom! Godt nok løb han ikke ligesom William gjorde når han havde fri, men han kunne spurte!.. og falde død om bagefter. Han smed de der boksershorts, de behøvede ikke komme med i vandet og hoppede i! Det var ikke stranden.. men det var nu også meget godt! Sådan en lille.. naturvenlig pool. Hah. Han svømmede lidt da han pludselig mærkede noget om sine ankler og forsvandt under vandet. Han kom plaskende op igen og spruttede lidt "Hey!" grinede han og plaskede vand på ham "William fy!" grinede han og svømmede lidt mere rundt.. det var rart.. meget rart. Han boblede lidt rundt og fulgte William med blikket et øjeblik "Man burde udnytte at der lå en sø herude noget mere.. det er dejligt" sagde han og svømmede hen i nærheden af ham, ikke for tæt på så drillede han bare.. tsk. Han kunne dog ikke dy sig lidt selv, han lod sig synke i til næsen og tog en smule af vandet i munden.. han var ikke så sart, og vandet virkede overraskende rent, desuden.. skulle det ikke synkes. Han spyttede det målrettet efter William og ramte ham på skulderen og halsen og spyttede resten ud og grinede lidt af ham.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitimeMan Aug 12, 2013 11:04 am

William smilede bare.. lille søde vandhund altså! Mhmm han var dejlig.. og nu var han faktisk nøgen! Håh! Han gav Phillip ret, de badede ikke så meget i søen, det burde de gøre noget oftere, det var rart med en dukkeret.. mhmm! Han grinede bare da Phillip sprøjtede med vand, tsk lille unge! Han dykkede ned under vandet og smilede bare ved synet af Phillips nøgne krop.. lækkert! Han kom op igen, "Lækkert.. du burde være oftere nøgen.." hviskede han drillende og slikkede sig drillende om læberne og svømmede tættere på ham.. mhmm. Han grinede bare lidt da Phillip spyttede vand på ham.. hvad fanden altså! Han svømmede tæt på og trak ham under vandet igen, og op! "Hvem kommer først!" grinede han bare og begyndte og svømme mod en sten længere ude.. det var jo et vandfald.. mhmm. Han smilede bare, han vidste Phillip ville komme først.. den lille vandhund.. men han var hurtigt derhenne sammen med ham, og pressede ham hårdt ind mod Stenene.. "Mhmm.. hej.." hviskede han stille og trykkede sine læber mod hans.. han kunne faktisk godt bunde der.. der var en sten længere nede han kunne nå.. men han tvivlede på Phillip kunne.. så han løftede ham op og spredte hans ben.. et på hver sin side.. og udviklede kysset lidt mere.. mhmm lækkert!
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 27 Icon_minitime

Darling - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 27 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip