Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Feb 06, 2013 9:53 am
William smilede lidt og kiggede ned.. jov.. lille kælemis! det var hvad Phillip var.. hæh! Han lod en hånd glide gennem hans hår og kyssede ham i panden, mhmm.. han elskede når han stod der.. ved Williams bryst og bare.. holdte om ham.. og puttede sig ind til ham, det gav ham sådan en.. dejlig følelse i hele kroppen.. at Phillip var hans, hans lille putte ja! Han sukkede lidt.. ham og hans boksesorts altså! William gik slet ikke med sådan noget, nej han var mere til tæt sidende sorts underbukser.. så kunne man også rigtig se hvad man havde at byde på! Meget frækkere! Men nå ja.. lille Phillip.. han var jo Phillip åh! "Nej det er ikke.. du fortjener kun det bedste skat!" sagde han roligt og smilede lidt og krammede ham blidt tilbage, mhmm det var dejligt! "Det høre til.. man kan vil heller ikke.. hmm give et jakkesæt uden at give et par bukser og et slips til vel?" sagde han bare som sammenligning, det kunne man altså ikke.. og han kunne jo ikke spille bas uden en forstærker og en tuner til! "Så stop så.. spil for mig i stedet" Sagde han hurtigt og satte sig ned på klaver bænken og så udfordrende på Phillip, nu skulle han lige.. spille lidt! Så blev William glad altså! "Nej.. jeg elsker det! Jeg skal jo også så godt ud ik?" sagde han drillende og rystede lidt på hovedet af ham.. mhmm han elskede også ham så det gjorde helt undt!
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Darling - Phillip Fre Feb 08, 2013 4:16 am
Phillip nød kærtegnene, smilede lidt af kysset i panden.. åh det var så rart. Han sukkede længselsfuldt og smilede så til ham. "Mmhm.." brummede han til svar.. Han syntedes nu alligevel det var mange ting... og William sikkert havde brugt alt for mange penge og helt vildt meget tid på at finde det! Han var dog stadig glad for det, meget imponeret og glad for at William havde gjort så meget. "Mmhm.. og dig" hviskede han, Phillip ville jo gerne give William det bedste også.. Han rystede på hovedet og grinede lidt af hans sammenligning "Nej du har ret.. så var det godt jeg huskede bukser til dig" drillede han og så kort ned af ham.. mmhm, lækker! Virkelig! Han så overrasket op på ham da han bad ham spille for ham og så efter ham da han gik hen og satte sig ned. Han stod et øjeblik helt rådvild "Jeg.. øhm.. her?" spurgte han tøvende og kløede sig kort i nakken. Han hentede bassen henne fra under træet.. han overvejede kort om han skulle sætte udstyret til, men altså.. han skulle jo heller ikke blæse William ud af stuen.. "Vent jeg sætter lige lidt af det til, ellers kan du jo heller ikke høre noget.." mumlede han og fik sat det til. Han smilede kort lidt forlegent til William da han endelig samlede bassen op igen.. det var lidt.. underligt, han havde aldrig spillet for William før.. Han overvejede kort hvad han kunne spille.. selvfølgelig var han van til at spille numre fra bandets tid, men.. han ville hellere holde sig til noget William måske kunne genkende. Han sendte han et skævt smil, vendte kort plekteret mellem fingrene og startede ud med et par greb. Han så dog ikke på ham, han vidste ikke om han ville kunne holde fokus hvis de fik øjenkontakt.. Han spillede introen til Californication, og stoppede så og grinede lidt genert til ham.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Feb 11, 2013 8:47 am
William smilede bare stort til ham "Mhmm eller.. jeg behøver ikke have bukser på hvis det.. er" sagde han lidt drillende og sendte ham endnu et frækt blik, han kunne slet ikke lade være jo, det var jo Phillip.. han var så flot.. og sexet.. total uimodståelig, og han vidste slet ikke hvad han skulle stille op med den vedblivende lyst der bare ikke gad slukke sig.. i hans indre. Han havde lyst til bare at flå tøjet af Phillip.. hele tiden.. og det måtte han ikke, og det gjorde ham stort set vanvittig.. åh. Han lod sine øjne glide op og ned af ham og nikkede så bare, med et lidt fraværrende drømmende blik.. åh forhelved! Han kunne jo slet ikke tænke på andet! Hvad var der dog galt med ham altså.. argh. "Ja spil.." sagde han bare roligt og lænede sig lidt tilbage og betragtede Phillip, kiggede lidt på hans røv.. og på hans ben.. hans mave.. og stirrede sig fast på hans underliv.. åh.. han fik dog langsomt blikket hævet væk derfra da Phillip begyndte at spilde og kiggede lidt på hans ansigt, og hans smukke røde kinder.. hm.. var han genert? Men hvorfor, han var da vant til at spille? Han lyttede lidt og klappede så da Phillip stoppede.. han så så genert ud.. hm? "Skal jeg spille med?" spurgte han så roligt og så op og ned af Phillip.. selv om William nok var bedst til det klassiske, havde han jo altid været god til at spille på gehør.. og det lød nu meget nemt.. han kunne nok godt få sat et par blide toner på Phillips dybe akkorder.. så kunne de spille lidt sammen.. hvis Phillip havde løst selvfølgelig.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Feb 11, 2013 9:38 am
Phillip så kort ned af sig selv, kløede sig i nakken og smilede lidt da han klappede "tak tak.." grinede han stille. Det var jo bare fordi det var William.. det var jo ikke bare.. et eller andet stort svedigt festivals publikum som han ikke kendte.. der kunne han koble fra, følge trommernes rytmiske slag, bevæge fingrene mekanisk henover strengene, men stadig fuldkommen opslugt.. lidt som når han sov, han var altid lidt overrasket når koncerterne var slut, og totalt udmattet. De første uger på farten havde han tabt sig vildt meget, til sidst havde han fået skældud for at være så langt væk i sin egen lille verden at han glemte sig selv, og alle omkring ham. Han gned sig i nakken hvor hans hånd endnu lå omkring og så på William da han tilbød.. han skar en grimasse, det havde han ikke lige hørt. Men eftersom William satte sig bedre til rette ved klaveret kunne han egentlig godt regne hans spørgsmål ud. Han smilede og nikkede så lidt "det må du godt, men.. hvad skal vi så spille?" spurgte han nysgerrigt, for han vidste ikke.. William og hans flygel, han var nok mere til det klassiske, mens Phillip spillede alt fra alternativt til.. det der var hårdere. Han gik ikke ned af skalaen til det bløde, han gik.. opad til det hårde. Hah.. Men han kunne da også spille.. hvad... øh.. noget klassisk? Phillip havde kun stået med en rigtig bas, en stor.. bas før, i sit liv, og det kunne han nærmest ikke håndtere, den vejede jo nærmest det dobbelte af ham selv. Han blev stående der, for ikke ligesom at kvæle lyden af flygelet, han var faktisk ikke sikker på om han nogensinde havde set William spille noget.. Han havde vidst at han kunne, og at han ikke måtte fortælle det til nogen i gymnasiet fordi han var lidt.. pinlig over det, så vidt han huskede, det var åbenbart ikke det der passede sig for damernes mand. Selvom Phillip syntedes da at det lød som en meget nem måde at chamere på, men måske han bare ville havde haft det.. for sig selv og undlade at bruge klaveret som en scoremetode. Hm. Phillip så ned på bassen, hvor mange kvinder der mon havde rørt ved den, ønsket kontakt med ejeren.. han håbede ikke det bragte ham den slags held, det havde han ikke brug for. Han smilede og fulgte bassens former med en enkelt finger.. buerne.. Den var så fin.. den havde spillet så meget legendarisk..
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Feb 11, 2013 1:08 pm
William så lidt på Phillip og smilede af ham, "Du er dygtig skat.. hvorfor så genert?" sagde han roligt og rejste sig og gik over og kørte en hånd gennem Phillips vilde manke.. mhmm han skulle klippes.. og nussede ham blidt i hård bunden. Han bøjede sig ned og kyssede ham blidt på kinden han rettede sig så op igen og kiggede lidt på ham.. åh det var altså for sødt.. var han genert.. fordi William var der.. åh charming altså! Han blev dog lidt mut.. han gad ikke høre om Phillip der havde sultet sig.. det var dumt.. dumme Phillip.. det fik han aldrig lov til igen, William holdte øje med ham, Phillip skulle aldrig komme til skade igen, eller noget.. om han så skulle pakke ham ind i bobbel plast! Han gik hen og satte sig igen, men så han vendte væk fra flyglet og hen mod Phillip og kiggede ham blidt i øjnene, "Det ved jeg ikke.. spil noget.. så følger jeg med når jeg har afluret akkorderne" sagde han bare og smilede.. William var dygtig.. meget dygtig.. i hvert fald når det kom til hans elskede flygel.. det havde fuldt ham i godt og ondt! Hans baby.. mh. Han så lidt på ham og smilede så, "Har du aldrig hørt mig spille?" sagde han og så lidt forundret på ham, det var underligt.. det ville han da.. hmm.. men ærligt talt.. så havde han jo.. åh gud. "Vent et øjeblik så.." sagde han roligt og rejste sig og forlod stuen, han skulle finde.. papkassen.. hans papkasse.. med alle hans noder i! Han fandt dog hurtigt mappen.. med selvskrevet sange, og vendte tilbage til Phillip, og smilede lidt. "Du har ret.. at spille klaver.. var mit.. ikke deres.. og ikke noget de i det hele taget fortjente at høre på.. jeg har heller aldrig spillet for Camilie.. eller andre du kender.. kun Sas.. en gang.. den gang.. " sagde han kort, "Det er ikke noget score trick.. det er.. min sjæl.. " sagde han roligt og satte sig ved flyglet og begyndte at ligge sine papir med noder frem og satte dem op. "Mhmm.. jeg er ellers sikker på mange.. mange tøser.. gerne ville have en tur i kanen med den lækre bassist der!" sagde han drillende og sendte Phillip et frækt blik.. men Phillip.. nej han havde aldrig været særlig god til det der.. flirt.. halløj.. han havde nok fået mange tilbud, som han ikke engang havde lagt mærke til fordi han var så.. god hjertet.. og uskyldig.. og for sød.. åh Phillip altså. "Mhmm.. den her.. har jeg skrevet.. til dig.." sagde han stille, "Kom.." hviskede han og klappede let på bænken, der var plads nok til dem begge to! Ja.. han havde skrevet den til Phillip.. han havde skrevet mange.. mange.. mange sange til Phillip, nogen gode nogen dårlige.. men altid om Phillip, han var jo det eneste han kunne tænke på.. også de seks år han ikke havde set Phillip.. der var det meste faktisk bleven skrevet.. inklusiv den her.. mhm.. ulykkeligkærlighed.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Feb 11, 2013 1:41 pm
Phillip så ned på bassen, og trak på skuldrende. "Det er ikke med vilje.." mumlede han og smilede forlegent.. det var jo ikke med vilje, det var bare... mmhm. Han nød de blide kærtegn,og kys og alting og så kort op på Williams ansigt og smilede lidt til ham. Han rejste sig kort på tæer og kyssede ham på næsen inden han så på bassen "Hm.. okay" sagde han så og smilede skævt til ham. Han skulle bare spille noget enkelt først og fremmest og så kunne han altid bygge på, hvis han blev ved med at gå ud fra en grundrytme... eller noget.. William kunne sikkert godt følge med. Han rystede på hovedet og stemte lidt på bassen bare sådan.. lavmældt mens han lyttede. "Nej, det har jeg ikke" sagde han så, og smilede lidt, og løftede hovedet da William forlod lokalet "Hm?" mumlede han stille, men trak så på skuldrende og stak kort sit plekter i munden, eller holdt det mellem læberne mens han fumlede rundt med bassen. Han kunne jo ikke have alting i hænderne, vel? Han løftede hovedet fra bassen da han kom tilbage og smilede let over at have haft ret. "Det tfænkfte mjeg njok" mumlede han med munden fuld af plekter, som han fjernede eftersom han var færdig med det værste.. pilleri... lige nu. Han rystede på hovedet.. nej, det var ikke hans scoretrick. Han hævede sine øjenbryn og så lidt undrende på ham mens han smilede "mja.. nej" grinede han så, og rystede på hovedet og trak bassen over hovedet og betragtede lakken, signeringen.. mmhm. Phillip havde været lidt af en tøsedreng når det kom til de kvindelige fans, og de mandlige for den sags skyld.. men nok mest de kvindelige, hans reaktion var som oftest, bleg som et lig, stammende, skræmt fra vid og sans.. jep, og så selvfølgelig, døende efter at komme væk. Det var heldigivis ikke så slemt når resten af bandmedlemmerne var af det mandlige køn, de kunne som regel gøre det der skulle gøres for at Phillip fik lov at slippe, selvom de havde set lidt mærkeligt på ham indimellem. Ikke at kvinder ikke var fantastiske, små vævre væsner... men han kunne ikke forstå dem, og han kunne slet ikke hjælpe dem med deres seksuelle fantasier, på det punkt var han knastør, fuldstændig fantasi løs, som at blive dumpet ned i et sort hul, og skulle skrive en måneskins sonate..eller jo, hvis han var tvunget, kunne han sikkert finde på noget, men om han selv ville få noget ud af det? Nej, den måtte de selv klare eller finde nogen der kunne. Han så op og på bænken.. der ved siden af William og gik så hen til ham, og stilte varsomt bassen fra sig. "Hvad er det?" mumlede han og lod sig glide ned på bænken ved siden af ham.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Feb 12, 2013 3:46 am
William smilede lidt og nikkede "Du er sød" mumlede han bare, Phillip var.. dejlig, og han synes jo bare det var sødt når han rødmede.. for ham.. det fik ham til at føle sig lidt speciel, han måtte huske at spørge ham om hans autograf sener.. så ville han nok blive glad.. og forlegen, men sådan var Phillip og det var kun dejligt! Han smilede lidt "Jamen så er det da også på tide du høre det" sagde han bare og kiggede lidt på noderne, det var lang tid siden han havde spillet.. han havde ikke spillet imens de to havde været sammen overhovedet, og han havde ikke spillet den her sang.. ja det vidste han ikke.. i hvert fald i lang tid. "Det er din sang Phillip.. fra mig til dig.. elskede" hviskede han stille og kyssede ham blidt på kinden. Han knækkede sine finger og lagde dem på de hvide og sorte tangenter inden han tog en dyb indånding og begyndte at spille.. ca. ti minutter sener afsluttede han den smukke stille drømmende.. triste.. sang og slap tangenterne og vendte sig mod Phillip og trak ham ind i sine arme og kyssede ham i håret.. det var hans vuggevise.. Phillips.. mhmm, og den var trist.. fordi William havde savnet Phillip.. rigtig.. rigtig.. meget da han havde skrevet den her sang.. så ja.. men han elskede den nu alligevel, den var sød, og han håbede Phillip kunne lide den.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Feb 12, 2013 11:41 am
Phillip smilede til William, lænede sig hen og kyssede ham forsigtigt på kinden. Han så nysgerrigt på noderne da Williams blik blev rettet mod dem, han ville gerne høre ham spille.. egentlig havde han troet det var noget han helst gjorde alene... så han følte sig faktisk lidt priviligeret at han havde lyst til at spille for ham. "Yay.." hviskede han stille og smilede uden at tage blikket fra de sorte og hvide tangenter. Han spidsede ører da han fortalte at det var hans sang.. hans sang... Phillips. Han var lidt overrumplet, havde William skrevet en sang til ham? "Tak.." hviskede han, stadig.. fuldkommen overrumplet.. Han nød det lille kys og lyttede til knækkene fra Williams fingre inden han systematisk lod fingrene glide henover tangenterne. Phillip fulgte med, med øjnene... lyttede til de blide toner der kom fra flygelet. Der var ingen vokal... men det var smukt alligevel. Faktisk sad han og blev lidt rørt.. det var virkelig smukt og William havde sikkert brugt meget tid på det. Iih han var så betænksom.. Søde søde William.. Han sank tydeligt da William afsluttede det, og stirrede fortsat på tangenterne, en smule.. blank i øjnene. Da William kyssede ham i håret blinkede han kort med øjnene og vendte sit ansigt mod hans. "Det var virkelig flot.. det mener jeg, virkelig virkelig smukt" hviskede han og smilede til ham, og kærtegnede blidt hans kind "Du har virkelig meget talent.. hvorfor... hvorfor har du aldrig taget udgangspunkt i det? Jobmæssigt.. eller bare.. levemæssigt?" hviskede han spørgende.. William havde en gave.. men selvfølgelig, måske ville han ikke udnytte den kommercielt, måske ville han bare have den i fred.. det forstod Phillip godt hvis han ville.. han havde nu heller ikke så meget lyst til at dele ham.. eller den smukke musik med resten af verden, hvor egoistisk det så end lød.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Feb 13, 2013 7:33 am
William smilede lidt og kiggede lidt på Phillips ansigt og rystede lidt på hovedet "Njaa.. jeg ved ikke.. om det er smukt.. men det er dit.." sagde han bare og kiggede lidt på ham, "Og jeg vil spille det for dig lige så tit som du ønsker" sagde han roligt og kyssede ham på kinden og rejste sig og tog noderne med sig og lagde dem tilbage i mappen sammen med de andre sange.. til Phillip.. dem han har skrevet.. mhm. Der var en af dem der faktisk var en sang til.. William kunne jo godt synge og han kunne godt finde ud af at skrive sange, han synes bare.. at musikken ligesom.. talte for sig selv.. mhm. Han kiggede lidt på ham og smilede så "Fordi det er mit.. " sagde han bare og smilede lidt til ham "Jeg har mange talenter.. jeg kan spille på.. fx.. er jeg rigtig god i sengen" sagde han drillende og sendte Phillip et frækt blik. "Musikken er mit" sagde han bare og lagde hovedet lidt på skrå og kiggede på ham. "Mhmm.. " brummede han bare og lagde sine arme omkring Phillip og trak ham op til sig og kyssede ham intenst på munden.. åh.. mhmm.. kunne de ikke bare.. ah.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Feb 13, 2013 10:19 am
Phillip smilede skævt "Jeg syntedes det var smukt.. lidt trist, men flot.. alligevel" sagde han, og kløede sig på nakken, og så efter ham da han rejste sig. "Vil du? Så tror jeg du får ondt i fingrene på et tidspunkt.." brummede han tankefuldt.. og satte sig op på knæ og betragtede ham mens han stod med mappen i hænderne og lagde hovedet på skrå. Han nikkede "tænkte jeg nok.." sagde han og skar en grimasse "Ja tak, I know.." mumlede han og grinede stille og betragtede det frække blik, og blinkede kort til ham før han gjorde mine til at rejse sig. Han kom dog ikke så langt, William var lidt hurtigere, og kys.. mmhm. Han gengældte det med samme intensitet, det stykke tid det lige varede. Han trak sine læber til sig efter.. mmhm, et godt stykke tid og betragtede hans ansigt lidt, inden han så ned af ham og rettede lidt på hans skjorte, lod kort en finger glide ned over knapperne. "Hvornår er det hun kommer..?" spurgte han så og så på hans ansigt.. han vidste ikke helt om der var noget han kunne forberede til Williams datter kom på besøg.. men noget måtte han da kunne gøre.. hvor skulle hun egentlig sove? Og hvad med tøj..? Havde hun skiftetøj med? Åh gud.. Og hvad skulle de lave? Hvad lavede små piger? De.. gik til ridning og sov til middag? Nej... nej, det var hun vidst for gammel til... øh.. Han så lidt på William igen, heldigvis havde han da en smule forstand på sådan noget.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Feb 13, 2013 10:48 am
William nikkede bare "Jeg savnede dig da jeg skrev den.." sagde han roligt og lagde hovedet lidt på skrå.. hmm.. trist.. men nu havd ehan jo Phillip, måske skulle han skrive en ny sang.. en rigtig kærligheds sang til Phillip, måske skulle han skrive nogen bas toner ned, så kunne Phillip spille med jo! Det kunne han måske godt finde ud af, det var ikke så svært det vare bare f nøglen vel.. nemt. Han kiggede lidt op og fik øje på Phillips.. øjne.. næse.. mund.. kinder.. så smuk altså. "Mhmm.. det gør ikke noget.. og fingre kan godt bløde.. af at spille klaver.." sagde han hurtigt.. den sætninger der.. om det kunne.. mhmm det havde påvist op til flere gange. hm. Han smilede lidt og grinede kort da Phillip blinkede til ham.. åh forfanden.. kunne de ikke bare lige tage en hurtig en.. i sengen.. i boblebadet.. op af væggen? Åh kom nu! Han var så fandens.. argh.. liderlig.. hele tiden.. det gjorde ham sindsyg! Måske skulle han bare løbe en tur.. en lang tur.. mhmm.. det var bare ikke helst så godt.. vel. "Mhmm der er noget tid til.. hvis du altså hentyder til om vi kan nå.. det" sagde han drillende og kiggede kort på Phillip, han gad ikke følge hans tanker mere.. det hele var fint.. Phillip behøvede ikke være nervøs omkring det. "Seriøst.. vil du bare lade mig lide?" sagde han stille og gik baglæns hen mod trappen og så lidt ynkeligt på Phillip.. nå jamen så måtte han jo løbe en tur.. det måtte da hjælpe.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Feb 13, 2013 11:24 am
Phillip så lidt ned og smilede lidt af det.. det vidste han godt.. det var jo også gengældt, Phillip havde jo savnet William vildt meget. Den aften.. udenfor kaffebaren hvor han havde set ham... han havde jo knap nok kunnet trække vejret, hans hjerte havde hamret så hårdt at han troede at det ville banke lige ud gennem ribenene, og afsløre hvordan han havde det. Han betragtede hans ansigt og hans øjne lidt.. hm.. "yeah.. det tror jeg gerne på" sagde han og fangede en af Williams hænder og nussede blidt hans håndflade, selvom det nok var fingrene der led mest når det kom til at bløde... og klaver.. "Men for at være en god musiker er man sikkert også nød til at spilde både blod sved, og tårer.." mumlede han stille og stilte sig på tæer og kyssede ham på kinden. Han hævede sine øjenbryn, og grinede så da han drillede ham med hvorvidt de kunne nå noget hurtigt inden... "Med den tid det tager dig at ligge tøj sammen inden... så tror jeg ikke det kommer til at gå så stærkt som du regner med.." drillede han og smilede skævt til ham. William var jo lidt..perfektionistisk... lidt var nok en underdrivelse, men stadig.. Han så på ham da han bakkede baglæns.. og måtte give slip på ham. "Nej..jeg.." begyndte han forvirret, og grinede så lidt... "Nej, kom nu her.." mumlede han, og knappede et par knapper op på sin skjorte som en invitation og tog sin blazer af og lagde den på sofaen, og gik hen til ham "Selvfølgelig skal du ikke lide.." mumlede han og tog blidt fat i hans slips og trak ham ned til sig og kyssede ham intenst lige dér... midt på munden.. mmhm.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Tors Feb 14, 2013 6:53 am
Han grinede lidt og nikkede så bare, det var.. vel rigtigt.. dog.. kunne nogen.. bare ikke, og andre.. de kunne bare, hm. Det var jo ikke alle der kunne spille guitar selv om de forsøgte ret meget.. hm. Han hævede lidt et øjenbryn da Phillip begyndte at snakke med at han skulle ligge sit tøj sammen? Han rystede så lidt på hovedet af ham, "Det ved du da godt jeg ikke gør.. først bag efter.. men hvis du vil så kan jeg godt gøre det først.." sagde han bare og smilede roligt til Phillip og gik et skridt tilbage mod trappen.. løbe tøj.. mmhm.. inden han blev helt gal. Han smilede lidt da Phillip vidst fik dårlig samvittighed.. nååh.. Nej det skulle jo heller ikke være på den måde, Phillip skulle ikke have medlidenhed med ham.. mhmm. "Mhmm.. nej jeg løber bare en tur Phillip.. du behøver ikke tænke på det" sagde han bare og kiggede lidt på Phillip da han knappede sin skjorte op.. nåå.. sødt.. han var altså bare nuttet nogen gange. "Phillip.." mumlede han for ligesom at stoppe ham lidt.. i det der.. noget.. som de ikke skulle nu.. argh. "Phillip jeg kan bare løbe en tur, du skal ikke have medlidenhed med.. mig.." mumlede han men fik så bare et par bløde våde læber trykket mod sine.. og så kunne han ligesom ikke holde sig selv tilbage længere, og trykkede også sine læber tilbage mod Phillips.. ah.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Tors Feb 14, 2013 11:13 am
Phillip smilede drillende til ham "hvad hvis det bliver krøllet!" drillede han i vaskeægte gyser stemning, og lavede lidt zombie walk hen mod ham, inden han trak sin skjorte af og smilede til ham, og lod den glide ned på gulvet bag sig "Vil du ikke have mig?" spurgte han så og så uskyldigt på ham, med store grå øjne. Åh nej.. nejnej, så nemt slap han ikke. Han smøg sig ind til ham og kyssede ham smilende da han mærkede at det blev gengældt. Åh det var helt fantastisk... Han lod sine fingre glide ind under hans skjorte, op af hans mave.. åh der var alt for meget skjorte. Han knappede langsomt en knap op.. mmh.. to knapper! Han slap hans læber.. langsomt "Kan du ikke bare.. løbe.. bagefter..?" hviskede han stille mod hans læber og kyssede ham på hagen.. på kæben.. halsen.. William behøvede ikke løbe syntedes Phillip, han var bygget helt perfekt, der var ikke et punkt på ham der var forkert proportioneret... faktisk var han bare dejlig! Ja! Og lækker.. Han var så.. betagende, Phillip kunne jo knap nok tænke på ham nøgen så var han jo allerede blød i knæene og rød i hovedet.. mmhm. Han viklede hans slips om sin hånd og trak ham ned i endnu et kys, det var ikke medlidenhed! Det var rent.. begær. Han trak ham med tilbage til sofaen, og fik den sidste knap op på Williams skjorte inden han slap hans læber, og puffede ham ned og sidde, og kravlede op på skødet af ham og sendte ham et frækt smil.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Feb 17, 2013 12:38 pm
William stirrede på ham da han begyndte at lege zombie og tog bange et skridt væk, "Jeg løber altså skrigende bort hvis du bliver ved med det der.." hviskede han og kiggede lidt på ham da han holdte op og fik så det der blik.. argh.. Phillip! "Stoooop.. jeg dør.." sagde han og holdte en hånd op foran øjnene som hvis han skærpede for en meget blændene sol.. argh altså, han var da heller ikke til at have med at gøre! Når han skulle være sådan der.. og bruge beskidte tricks.. argh! nå. Han fulgte ham blot med øjnene men gengældte ikke helt hans kys, han var ikke sikker.. Phillip var en zombie.. med store øjne.. der smeltede en.. han var faktisk.. meget meget farlig! Nå. "Phillip.." mumlede han stille og sukkede så ved hans.. varme berørelser.. alt for godt.. alt for varmt for en zombie at være.. hm. Han gengældte så kysset lidt forsigtig og sukkede stille, det var ikke nemt nej, "Mhmm.. selvfølgelig vil jeg have dig.. " mumlede han stille og smilede lidt af ham i kysset, søde lille Phillip altså. William kunne ikke lade være med at smile lidt over hans.. antagelser.. perfekt.. tjaa.. næsten da.. i det ydre.. men han havde mange fejl i det indre.. rigtig mange, så det gik vidst overens med hinanden, eller hvad man nu sagde. "Phillip.." brummede han så stille og grinede lidt og slap ham og gik hen og samlede hans skjorte op og gjorde sig rigtig langsom med at ligge den pænt sammen, "Du.. krøller tøjet.. jo.." sagde han drillende og kiggede på Phillip der kom mod ham.. han lagde skjorten fra sig og lod sig vælte ned i sofaen med Phillip over sig, og så var skjorten åben og Phillip.. åh forfanden.. nej sådan fungerede det ikke! "Men vi har allerede gjordt det i sofaen jo.. skat.." hviskede han drillende. Han skubbede Phillip ned fra sig og kom hurtigt på benende og trak sin skjorte af og lagde den hurtigt sammen, oven på Phillips, han kiggede sig lidt rundt.. mhmm.. væggen. Han rakte ud efter Phillip og fik fat i hans bukser og rev ham op af sofaen, og trak ham et par skridt væk fra den, og trykkede ham op af væggen, ved siden af sofaen.. så hvis de blev trætte.. eller William gjorde, det var jo ham der stod med.. vægten.. og bevægelserne.. og.. det hele? Ja så kunne han jo smide sig ned på sofaen med Phillip over sig.. og så kunne de fortsætte i aller højeste tempo! Uden at standse.. næsten. Han pressede ham helt tæt op af væggen og lynede hans bukser ned.. så.. "Her.. " hviskede han stille mod hans øre og lod sin tunge glide gennem det.. mhmm åh.. ja.. her var godt.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Feb 18, 2013 1:42 am
Phillip grinede af Williams klynkeri, og skubbede blidt til ham "Hold ooop.." grinede han og bed lidt ud efter ham "eller jeg spiser dig.." mumlede han kælent, og slikkede ham på hagen. "Er du.. sikker? For jeg kan da godt.." begyndte han og skulle til at gå, da William samlede skjorten op. Han humlede lidt med øjnene og grinede "jaja... jeg skal nok vaske den... og stryge den.. og vaske gulvet bagefter.." mumlede han bare og trak ham blidt hen så han kunne kysse ham igen. Han måtte dog gå lidt væk, for William skubbede ham ned. Han så undrende på ham, og måtte så følge med da han tog fat i hans bukser og trak ham med sig "men hvad er der galt med sofaen?" spurgte han forsigtigt, og lod sig trykke mod væggen, tættere, til han var fanget mellem ham og væggen. Han trak vejret dybt, en smule skælvende, for han blev altid sådan lidt.. ikke nervøs, men..noget i den stil. Phillip var nok også den af ham og William der var mest blufærdig, dog kun på sine egne vejne, ikke på Williams, han måtte for Phillips skyld godt rende nøgen rundt.. hvis han kunne finde sig i Phillips konstante rødmen så.. Han pev da han slikkede ham i øret, og smilede skævt, og lod sine hænder glide ned over hans overkrop, lænede sig lidt frem og kyssede ham på den varme hud, og lod sine fingre glide indenfor hans buksekant, og åbnede hans bukser så let som.. ingenting. Det havde han jo også gjort et par gange før.. hæh! Han lynede ned i hans bukser og så op på hans ansigt og smilede skævt, og trykkede sine læber lidt mere intenst mod hans.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Feb 20, 2013 10:24 am
Han grinede lidt, "Du kan selv holde op kan du!" mumlede han bare stille og kiggede lidt på Phillip, "Hvordan kan jeg være så heldig.." mumlede han stille og lod en finger stryge over Phillips kind.. han forstod det ikke.. og han kom nok aldrig rigtig til at forstå det.. nej.. han var bare.. utrolig heldig, og han vidste ikke hvorfor! Hvorfor havde Phillip lige valgt ham.. åh gud altså.. han blev helt.. arrig ved tanken.. aj.. hm. "Og hvordan.. hvorfor.. er du altid så skide.. sexet at se på.. og alligevel så.. uskyldig.. det er ikke fair.." sagde han stille, imens han endnu betragtede de der.. øjne.. åh så fangende.. hvor mange gange kunne man blive.. forelsket i den samme person? For han følte han var ved at blive det lige nu.. igen.. mhmm.. og igen og igen og igen! "Jeg tror jeg er ved at forelske mig i dig.. igen.." mumlede han bare og lukkede øjnene lidt.. Phillip ville sikkert grine af ham.. men det var ikke nogen joke, han mente det, og han kunne ikke gøre for det.. han.. han elskede ham bare.. mere? Han trykkede ham blidt mod væggen og smilede lidt, "Skal vi ikke.. tage sengen?" forslog han så roligt og gik et skridt tilbage, lidt kliche.. men de havde da snart været alle andre steder i huset.. hvad med sengen? Den måtte da føle sig snydt.. desuden.. havde han lyst til at tage Phillip i en stilling hvor han kunne få lov til at kigge ind i de der flotte øjne hele tiden.. se alt af ham.. og kysse ham lige når han havde lyst! Bum.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Feb 20, 2013 11:32 am
"Nej for du startede!" grinede han stille og fugtede sin underlæbe, mens han smilede... han kunne ligesom.. ikke lade være. Det svært at være sur, og ked af det i nærheden af William, nu var Phillip selvfølgelig heller ikke verdens mest deprimerede menneske, men.. sammen med William, iih han kunne jo ikke lade være med at smile af ham, med ham.. Han sendte ham et frækt blik, og blinkede til ham.. han morede sig gevaldigt over den kommentar "Uskyldig? Mig?" grinede han "Ja okay.. det kan vi nok godt sige, så slipper jeg nok også fra sådan noget.. som.. det her.." mumlede han og lænede sig kort frem og nappede ham på spidsen af næsen "mmhm.." brummede han som hvis han smagte godt.. det gjorde han.. mmhm. "Det er da heller ikke helt fair at du altid er så lækker.. det er ligegyldigt hvad du gør, jeg tror ikke du kan se slem ud.. overhovedet,og så er du bare så sød!.. og lidt farlig.." drillede han, og trykkede ham blidt på hagen. Han så på de brune øjne, og rødmede så eksplosivt over hele ansigtet da han sagde det, og trak genert på smilebåndet..Åh han var så sød.. det varmede i hans brystkasse.. så vidste han da hvordan det føltedes.. Phillip havde prøvet en dobbelt dosis, før sit uheld med hukommelsen og efter.. Han gik det skridt..eller de to skridt det tog for ham at komme hen og ligge armene om William, og trykkede sig ind til ham og sukkede lyksageligt. Han grinede stille og strøg ham forsigtigt nedover ryggen "jeg tror jeg er nyforelsket i dig hele tiden.." hviskede han stille.. det var lidt fjollet, men sådan havde han det.. han elskede ham virkelig inderligt "det er måske fjollet.. men engang imellem føles det bare som om der kommer mere og mere i sådan en skål.. og jeg tror den er fyldt, men der er altid plads til mere.." mumlede han og trak på skuldrende og slap ham stille og smilede varmt til ham. Han så overrasket på ham inden han så på væggen "så vi.. okay" sagde han, de kunne vel godt.. tage sengen.. havde de overhovedet gjort det før? Aj det måtte de have... umiddelbart kunne han bare overhovedet ikke huske det.Han smilede drilsk til ham "fang mig!" grinede han og løb op af trappen til soveværelset, og var nær ved at tabe bukserne eftersom de jo var åbne.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Fre Feb 22, 2013 10:41 am
William smilede lidt og grinede så og rystede på hovedet "Du lavede zombie.." mumlede han bare, og skød den tilbage på Phillip som en lille dreng der ville have det sidste ord.. men William var stædig.. og selv som voksen.. så skulle han helst også have det sidste ord.. bum. William smilede lidt og så ned og.. han havde nok rødmed hvis han kunne.. Phillip var bare så dejlig altså, og han vidste bare ikke hvordan han skulle få forklaret sig ordenligt.. og få Phillip til at lytte.. og ikke grine.. åh. Han kiggede lidt på ham da han blev nappede i næsen og smilede så bare ømt til ham, "Mhmm.." mumlede han bare.. ja.. det kunne han faktisk.. det var måske ikke helt fair, men han var bare så.. skide sød.. og uskyldig at se på, det var faktisk helt svært at tage hævn eller gøre gengæld.. men han kunne godt lide det alligevel.. at give Phillip en lille endefuld.. mhmm.. han var så dejlig altså! Han smilede lidt og kiggede ham blot ind i øjnene imens han talte og nikkede, han var fuldstændig enig.. ny forelsket.. hele tiden.. åh gud altså.. og det killede bare sådan i maven og han.. følte han bare kunne falde om.. af bare kærlighed.. åh gud.. hvor var den forlovelses ring når man skulle bruge den! "Jeg elsker dig.." hviskede han stille og kiggede lidt på ham og lænede sig frem og kyssede ham kort.. blidt på læberne og lænede sig lidt tilbage og smilede, "jeg har bare.. brug for dig.." mumlede han stille og fulgte Phillips blik og så lidt genert og glad ned.. åh han var bare så dejlig altså.. åh! Han gik efter ham op af trappen og hen til soveværelset, og åbnede døren langsom op og kiggede forsigtigt ind, "Phillip.." kaldte han stille og lænede sig op af dørkarmen og rakte ud efter ham og trak ham ind til sig, "Kom.. vi skal.. " hviskede han bare stille og smilede lidt inden han pressede sine læber mod hans igen, han kunne ikke.. lysten.. boblede i ham.. sammen med glæden.. og han lod sine fingre glide ind under stoffet på Phillips bukser, og ned over hans røv, og trak bukserne med sig ned, så de faldt ned til omkring hans ankler, men William var ligeglad han pressede sig bare lidt mere mod ham og udforskede hans ellers utrolig gode.. røv! mh.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Feb 26, 2013 2:03 am
Phillip stoppede op inde i soveværelset, og vendte sig mod døren og William der kom op af trappen. Han bed sig smilende i underlæben da han fik øje på ham "jeg elsker også dig" hviskede han så, for han havde godt hørt ham da de havde været nedenunder. Han lod sig trække ind til ham da han rakte ud efter ham "Mmhm.." hviskede han langsomt og nød kysset, og trykkede sig langsomt helt ind i Williams favn, så tæt på som han kunne komme på trods af tøj og diverse. Phillip trådte ud af sine bukser og strømper, og sukkede mod hans læber. Han smilede lidt og lod ham presse sig tættere på..Han undertrykte et lille støn, og lod sine hænder finde vej nedover hans ryg og lænd til hans buksekant, og lod sine fingerspidser glide indenfor hans buksekant og følge den rundt til han kom til bukseknappen. Han smilede svagt mod hans læber og kærtegnede det nederste af hans mave med fingerspidserne inden han trak ned i hans bukser, de var jo åbne... så han kunne vel ligeså godt udnytte det..mmhm. Han lod dem falde ned, og slap hans læber et par sekunder for at få vejret.. for at... hmm. Han så kort ned af ham og smilede lidt skævt "mmh.." brummede han drillende og kyssede ham på det øverste af brystkassen, opad halsen, til øret "min.." hviskede han kælent og slikkede ham langsomt i øret og lagde imellemtiden armene om hans nakke og afsluttede med et lille kys bag hans øre.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Feb 27, 2013 8:03 am
William smilede bare lidt og så ned, måske lidt genert.. men på den der.. glade måde, han blev bare så varm om hjerte, og lige nu var han bare fyldt så meget at han følte han skulle til at eksplodere af al den kærlighed altså.. åh.. han vidste bare ikke hvordan han skulle få det sagt.. det var også lidt er dårligt tidspunkt, men han kunne simpelhen bare ikke holde det inde.. Phillip.. hans smukke, dejlige, fantastiske, søde Phillip.. han forstod det slet ikke.. og det gjorde ham bange.. for.. for at blive forladt, men Phillip ville ikke forlade ham vel? Det håbede han ikke.. for han elskede ham så højt.. han ville simpelhen ikke kunne holde det ud.. ikke en gang til! Han kunne ikke.. nej.. nej nu skulle de være sammen for altid.. altid. Han kiggede kort ned af ham da tøjet røg og han stod tilbage i underbukser, han smilede lidt forsigtigt og lagde sine arme om den smukke Phillip.. blød og varm.. mhm. Han kærtegnede blidt hans ryg imens han så ham ind i øjnene, og gav et stille suk fra sig.. det gav så mange.. sommerfugle i maven, han vidste simpelhen ikke hvad der skete inde i ham, men han fløj ligesom bare rundt på en lyserød sky lige nu af forelskelse, "Jeg dør lige om lidt.." brummede han stille, og trådte ud af sine bukser da Phillip ligesom trak lidt ned i dem.. jaja.. nå. Han skubbede dem tætter på sengen og smilede lidt og sukkede igen da Phillip begyndte og kysse ham, og han lod sine fingre glide lidt længere ned og tog et blidt tag i hans søde lille numse, og lod sine fingre glide ind under stoffede og kærtegnede den let.. åh.. dejlig numse! God.. røv.. ah. Han gav et lille hævs fra sig da der ligesom løb noget koldt ned hans ryg og han fik gåsehud.. da Phillip.. slikkede på ham,.. ih stop det! Han skubbede ham så det sidste styk og fik ham væltede ned i sengen, og trak dynen væk fra under ham og lagde sig ind over, "Hvor lang tid er der til valentines dag?" hviskede han stille og trykkede sine læber mod hans.. så kunne han få lov til at købe røde roser, og være ekstra romantisk.. mhm!
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Feb 27, 2013 10:22 am
Phillip lod sig omfavne af Williams arme, trykkede sig kælent som en kat ind til ham... åh det føltedes så rart! Mere William.. mere.. mmh.. Han trak vejret dybt, puttede sig lidt... åh hans elskede William. Smukke, kærlige, fantastiske William. Som var Phillips.. Det varmede ham helt at tænke på, at de var sammen, at de boede sammen under samme tag, at de...at han var der. Det gjorde ham så glad. Ubeskriveligt. Han lyttede til hans suk, og smilede stille og lod sit ansigt glide lidt ud fra hans brystkasse så han kunne se på ham "Nej ikke dø.." hviskede han omsorgsfuldt, og kyssede ham blidt på kinden "jeg passer på dig.." mumlede han smilende og trykkede et lille kys mod hans underlæbe. For himlens skyld ingen død! Det ville Phillip ikke kunne holde til, slet ikke William, William var jo den eneste der virkelig betød noget for ham.. og så selvfølgelig Phillips mor, men hende havde han jo ikke set i flere år, og hun troede.. at han var død. Han tog en dyb indånding og lod sig skubbe tættere på sengen, og klynkede og kom til at grine lidt "William det kilder.." hviskede han genert da han gramsede lidt omkring på hans røv... iih. Han smilede skævt af hans reaktion på det lille slik i øret... mmhm! Frækt altså! Han trillede ned i sengen og rodede lidt rundt da William krøb ned over ham "Mm? Valentines day? æhm.." begyndte han da William.. mmhm.. læber.. kys.. over det hele. Han gengældte det og trak ham med ned og ligge i sengen.. åh det var skønt. "Den.. 14.. februar" hviskede han indimellem kyssene og smilede skævt og så ham kort drilsk i øjnene.
Alias
William smilede lidt og kiggede ham ind i øjnene, og faldte lidt hen et kort øjeblik, men kom hurtigt til sig selv igen og grinede stille.. dumt.. ih han var så dum, og nu skulle han opføre sig normalt, ellers ville Phillip flygte fordi han var sindsyg.. nej den del blev han nok nød til at holde for sig selv, så meget han kunne.. selv om Phillip havde oplevet den del af ham før.. men for meget af det, kunne måske godt få Phillip til at løbe skrigende væk, og det måtte hans altså ikke. Han grinede lidt og rystede på hovedet nej.. han døde ikke, men det kunne godt føles lidt sådan.. at han var kommet i himlen altså.. mhmm. "Død og kommet i himlen.." drillede han stille og smilede lidt da Phillip brokkede sig over at det kilede.. æhæh! "Nej det er dejligt.. skat.." sagde han lidt drillende og trak dynene ind over dem og spredte hans ben lidt så han kunne ligge mellem dem og ikke mase ham.. det her var vidst lidt bedre.. mhm. "Tosse.." brummede han stille og lod sine fingre glide om fra hans røv af og om på hans sider og nussede ham blidt, oppe fra og ned.. helt ned til hans underbukserkant som han hev lidt drillende ud i.. "Mhmm der er ikke så længe til.. så må jeg godt forkæle dig lidt igås?" sagde han drillende og kyssede ham i mundevigen og trak længere ned i hans underbrukser.. væk.. det skulle de jo.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Lør Mar 02, 2013 10:22 am
Phillip smilede lidt.. William virkede som om han var væk et øjeblik.. men det var også kun et øjeblik for han var hurtigt tilbage igen, og grinede lidt til ham. Han himlede med øjnene, grinede og rystede på hovedet af ham "hold da ooop.." mumlede han stille og flyttede sine ben så William kunne komme til at ligge der. Han strakte sine arme op omkring ham og trak ham så meget ned til sig som han nu kunne. "Du er dejlig.." mumlede han og kyssede ham på næsen, og grinede "Ja vidste du ikke det?" sagde han, og rakte kort tunge af ham. Tosset havde han nok altid været, og ville nok altid være det... Han vred sig en smule, og undertrykte en latter da han nussede ham ned langs siderne igen.. åh.. det kildede sådan! Iih! "Mmh.." hviskede han, og nød det lille kys "hvis jeg også må forkæle dig.. så er det iorden.." hviskede han, og løftede røven lidt så William kunne hive underbukserne af. Han betragtede hansansigt lidt, lod sine fingre glide ned over hans skuldre, ryg, lænd.. mmhm. Han trykkede et lille kys mod hans underlæbe og langs hans hage, nedover hans hals, masser af små våde kys, inden han trykkede sit ansigt mod hans hals og sukkede tungt. "Min.." hviskede han kærligt, og sugede drillende på hans skulder så der kom et lille rødt mærke og grinede stille, før han vendte sit ansigt mod hans øre "hvis du ikke passer på så laver jeg sugemærker alle steder på dig" hviskede han drilende og fik fat i hans underbuksekant og trak ned i dem "for jeg er faaarlig.." mumlede han stille og nappede ham let i øret og smilede lidt mod hans varme hud... mmhm.. han kunne dufte hans hår, duften af William..
Alias
William kiggede lidt på ham da han himlede med øjnene og sukkede stille, "Hold op med det der.." sagde han stille og daskede let til ham.. han var i himlen.. sammen med sin smukke engel, ingen havde lov til at være så heldig.. og alligevel lå han her.. mhmm han var.. utrolig heldig, Phillip forstod det slet ikke. ih! "Jeg mener bare jeg er.. heldig skat.. " hviskede han stille og kærtegnede ham let på brystet og smilede lidt til ham imens han smed underbukserne væk.. væk væk væk! Han grinede så lidt da Phillip klynkede over det kilede, ja det var dejligt.. hæh! Han strøg ham over kinderne.. der var noget.. der manglede, "Hvor er den smukke røde farve henne som klær dig så dejligt?" sagde han stille og smilede drillende til ham og kyssede ham let på læberne.. mh? Han så ned da Phillip sugede sig fast til ham.. eh? "Nej!" sagde han bare og skubbede lidt til Phillip og smilede drillende, "Åh nej.. nej det må du ikke.. så tror de bare jeg har udslet.. Phillip udslet.. kan man få røde hunde af at have for meget sex med dig?" grinede han bare og så lidt på ham, og lod ham trække sine underbukser ned, vækkkkk! Han trak dem den sidste vej og lod dem falde ned af sengen.. sådan. "Mhmm farlig.. ja.." brummede han bare og kyssede ham lidt på de dejlige varme læber, og så lidt ned af halsen.. og op igen.. ah.. der var så meget varmt blødt hud.. ah og det smagte så godt! Mhmm.. sådan en lille godbid!