Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Darling - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Alias

Alias

Race : vampyr
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 10:18 am

William smilede lidt, "Jaja.. så.. men du kan lide det.. så ingen undskyldninger!" sagde han bare hurtigt og smilede hurtigt frækt til ham.. sendte ham der der blik.. så måtte han heller ikke ynke.. Phillip kunne godt lide det, han var jo fræk.. han mmhmm.. han var lige til at spise.. han var bare sådan lidt uskyldig og sød på samme tid, det kunne han egentlig meget godt lide også. Han måtte bide tænderne hårdt sammen da Phillip satte sig oven på ham.. av.. men han vidste det ikke, han smilede bare et lidt akavet kys.. og så kyssede de.. han gav lidt efter for det.. men blev på samme tid også ret lettet da Phillip fjernede sig.. han havde ret.. sex var ikke en mulighed.. ikke lige nu.. det gik ikke.. hmm.. måske et blowjob sener! Det kunne han måske godt snige sig til.. aj nå nej.. det gik.. nok.. han kunne godt klare sig uden sex, en enkel dag.. det var jo ingen ting.. men med.. Phillip.. omkring sig hele tiden.. det var lidt svært.. der var næsten ingen ting ved den fyr som ikke tændte ham.. satans også! "Tak.." hviskede han bare stille og kiggede lidt på ham.. " Feel free.. for at røre.. lidt ved dig selv.. ik?" råbte han bare efter ham og grinede lidt, inden han lagde sig ned i sengen og trak sit tøj af og tog dynene ind over sig.. han var ret.. træt.. og sulten.. og.. træt.. hmm.. Han så op og fik et glimt af Phillip der smed trøjen.. og så var han væk.. langt væk i drømmeland.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit

Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 11:20 am

Phillip smilede sitlle til ham "nejnej.. ingen undskyldninger" mumlede han blidt, og smuttede forsigtigt ned fra ham.. Han sendte ham et kærligt blik inden han gik ud på badeværelset og grinede af hans åndsvage kommentar "jaaaja, den er god med dig" drillede han, og vendte sig om mens han åbnede sine bukser og fik øje på hans sovende ansigt. Phillip smilede ømt af den sovende William.. jaja han kunne være hård, og bad boy, og hvad fanden man ellers kaldte det... men han var stadig Phillips William, og han havde stadig.. bløde sider.
Hvor lidt han end anerkendte dem. Han gik forsigtigt ind til ham og stjal sig til et lille kys på hans kind "sov godt.." hviskede han, og smuttede ud på badeværelset og smed resten af tøjet.. han lod dog døren stående åben, et løfte var et løfte og han ville kunne høre ham... hvis han kaldte. Han tændte for vandet og gav et skælvende suk fra sig da det varme vand var en smule.. for varmt.. men det var så rart..
Han stod længe der,og fordelte vægten på først det ene ben, og så det andet.. og så om igen mens vandet bare.. løb. Til sidst rakte han dog ud efter sæben og gav sit hår og sin krop en ordentlig omgang til der var hvide bobler over det hele og skyllede det så af.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 12:07 am

Det var ikke med vilje han faldt i søvn, han kunne simpelhen bare ikke holde sig vågen mere.. han var så træt og.. afkræftet, han kunne ikke holde til det mere. Han brummede dog lidt da han fik et blidt kys på kinden og rullede sig ind i dynene og sov vider, bare lige et par timer.. det havde jo været morgen, men nu var det nærmer sen eftermiddag. Han vågnede med et chok.. det havde ikke være hans mening at falde i søvn, han fik hurtigt øje på Phillip der sad på sengen kanten og smilede.. hmm.. Han satte sig op og lænede sig frem og kyssede ham ømt på læberne, "Undskyld.." hviskede han stille og trak i sit tøj inden han kom på benene og fik hævet en smøg op af pakken og lagde den mellem læberne og fik den tændt med lighteren, han haltede hen mod bordet og fik fat i sin telefon imens han ringede op. Han sendte Phillip et akavet smil, og gik så ud på altanen og lukkede skydedør for og stod i et par minutter og talte ind i røret inden han kom ind til Phillip igen og grinede lidt. "Jeg.. mhmm.. skulle lige snakke med en ven.. og eh.. så har jeg bestilt mad? Og film? og hygge.. jeg tænkte.. det kunne være sjovt?" sagde han stille og gik hen til Phillip og kyssede ham på læberne.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeTors Dec 13, 2012 11:45 am

Phillip så op fra sit håndklæde da William vågnede, og trak det ud af håret... han var i gang med at tørre hår da han vågnede så han lagde håndklædet forsigtigt ned på sit skød. Han nød kysset og lukkede sine øjne de sekunder det varede.. "Det gør ingenting.." hviskede han kærligt, og smilede til ham. Han så efter ham da han rejste sig og haltede lidt omkring.. han sukkede stille og rodede i sit hår med håndklædet, for at få det til at tørre... hm.
Han skævede til ham og så efter ham da han forsvandt ud på altanen.. med et lidt spørgende ansigtsudtryk.. men han lod ham. Han satte sig ordentligt op i sengen og så kort på fjernsynet hvor et eller andet.. byggeprogram viste en familie der var kommet hjem til et nyrenoveret hus, og der var tårer, og latter og følelsesudbrud af den anden verden. Han tørrede sig hår med et lidt fjernt blik i øjnene da William kom tilbage...Han vågnede først da William kyssede ham "mmhm?" mumlede han overrasket mod hans læber "hvad? Går du?" spurgte han forskrækket, men han skulle jo.. ligge der.. og hele!
Det var først bagefter Phillip vågnede op, og indså hvad William havde sagt, og rødmede lidt, og grinede undskyldene "undskyld.. jeg hørte ike ordentligt efter... hvem var det? En jeg kender?" spurgte han stille, og kyssede ham blidt på hagen "det lyder rart.." sagde han glad.. som en rigtig hygge aften.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 12:59 am

William smilede lidt og kiggede ned på Phillip imens han fik gang i sin smøg og sad bare og røg lidt, han hældte den gamle kaffe ud og satte koppen i vasken, han vendte sig mod Phillip og smilede lidt, han så rimlig optaget ud? Han kiggede lidt på tv'et og lagde hovedet lidt på skrå.. nå.. det skulle han jo også have lov til, hvis han syntes det var sjovt.. hmm. "Mhmm.. " hviskede han stille og smilede så lidt, "Ja.. eller.. ja.. jeg smutter lige en halv time.. så kommer jeg tilbage igen, og så hygger vi sammen.. maden komme alligevel først om en times tid" sagde han blidt og smilede bare stort. Han rystede på hovedet, "En du kommer til at lære at kende.. det var bare der hvor vi skulle have været henne idag.. jeg havde glemt at aflyse vores aftale, men det gjorde ikke noget, så vi blev inviteret til på fredag i stedet for" sagde han bare og smilede lidt, der var fire dage til.. han kunne nok godt nå at heale lidt inden. Han haltede hen mod døren og smilede bare på vejen der hen imens han tog overtøj på og så kort tilbage på Phillip, "Vi ses lige om lidt, jeg skal nok skyde mig.." sagde han stille i det han smuttede ud af døren og lukkede den blidt i bag sig.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 5:38 am

Phillip så op på William, nå så han gik... helt alligevel. "Nå okay.." sagde han stille og smilede svagt til ham. Han lagde hovedet på skrå og så undrende på ham.. han forstod ikke.. hvad det var William snakkede om, og han blev selvfølgelig voldsomt nysgerrig.. Som altid. "Okay.. fredag... hvad er det?" spurgte han nysgerrigt og pakkede håndklædet lidt sammen så han kunne.. ligge det til tørre senere. Han så efter ham da han gik mod døren og rejste sig "er det ikke bedre hvis jeg-" begyndte han da han allerede var kommet i tøjet.
"Nå okay.. pas på dig selv ikke?" sagde han stille og så lidt bekymret efter ham.. han brød sig ikke meget om at William overhovedet skulle stå op med de der skrammer.. tænk hvis de sprak? Hvis.. Han så på døren da den lukkede, og kløede sig lidt på armen før han gik ud og hængte sit håndklæde op ude på badeværelset. Han sukkede stille for sig selv og rystede på hovedet før han vendte tilbage til stuen.. der virkede lidt tomt uden William.. så han gik igang med at rydde op og gøre det lidt hyggeligt! Med stearinlys! Det var først da han var gået lidt frem og tilbage og havde gjort klar til at William kom hjem at han lagde mærke til sin bas... den stod bare der. Han bed sig lidt i læben og rakte så ud og trak den op til sig. Han satte sig og slukkede tv'et.. nu kunne han jo hygge sig lidt med det, mens William var væk. Han satte sig på sengen og spillede lidt bare.. et par toner, et fornuftigt tidspild, hvis man spurgte ham. Det gjorde ham også lidt roligere... fik noget andet at tænke på end.. lige hvorvidt William kom galt afsted.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 10:03 am

William var væk i ca. tre kvarter, det tog lidt længere tid end han havde regnet med, men det var mest pga hans skader.. at det var gået lidt sløv til for sig.. dog føltes det så også nu som om han havde drukket en kasse energi drikke.. og var helt frisk, selv om han jo stadig var lidt.. øm og sådan, men han måtte helst heller ikke overvurdere sin egen styrke, så gik det nok bare galt. Han gik hen til lejligheden og så op til vinduet og altanen og smilede bare lidt inden han åbnede døren og gik op af trapperne, han stod lidt foran døren og vidste ikke helt hvorvidt han skulle..banke på.. eller bare gå ind? Hvad gjorde man? Han boede der jo ikke, men de var jo kærester.. og for tiden lånte han jo halvdelen af Phillips seng.. hmm. Han vendte sig om da en mande stemme hostede bag ham og han smilede stort til Pizza manden og betalte for film og sodavand, han havde selv været forbi en film butik og valgt to film som Phillip kunne vælge mellem, Romeo og Julie, den nye udgave og en lidt nyere film Inception.. så måtte han selv bestemme hvilken film han havde lyst til i aften.. mmhmm.
Han åbnede så døren.. hva fanden.. han boede der vel også lidt.. og hvis Phillip stod nøgen.. mhmm.. lækkert.. "Skat.. Så er jeg hjemme.. og jeg har mad med, er du sulten?" kaldte han ind i lokalet og stilte pizzaerne og colaen fra sig på bordet, han havde også bestilt til sig selv.. det var hyggeligt.. selv om han nok ikke havde appetit for så meget af det.. men tja.. han kunne godt lide mad, menneske mad, smagen var dejlig!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 10:40 am

Phillip jammede... med sig selv. Men det kunne han jo også udemærket, efter det drak han af en juice der stod i køleskabet.. en karton... men altså, so what.. hvem skulle ellers drikke af den? Drak William juice? Nå.. men hvis han gjorde var det nok ikke det værste Phillip kunne gøre.. og det var altså hans juice nok, så måtte han affinde sig med Phillips... bakterier. Ja! Han smilede skævt for sig selv, desuden så var der nok de samme bakterier når de kyssede, så.. bum.
Han dalrede lidt rundt, skruede op for tv'et... men slukkede for det igen på et tidspunkt og satte lidt musik på for.. hyggens skyld, bare lavt, og idet hørte han William komme ind "Hej!" kaldte han, og så ham komme ind, og smilede til ham da han havde mad med.. og fordi han stod der.. selvfølgelig. Han gik hen og fjernede bassen fra sengen, og stilte den op af en nærliggende væg, og gik hen og kyssede William på kinden "er du ok?" spurgte han kærligt og så ned af ham for at tjekke for blodpletter... til han så på hans ansigt, for at tjekke om han var bleg, han var lidt bleg, men der var liv i hans øjne, og et rigtigt smil på hans læber, ikke et anstrengt et.. Hm. That would do. Han lagde sine hænder på hans kinder, stilte sig på tæer og gav ham et blidt kys på munden "kom ind.." sagde han så mod hans læber, og tog blidt posen fra ham, og smilede skævt til ham "sid ned? Smid jakken.. og alt det" grinede han og gik hen til bordet med posen, inden han gik ud i køkkenet og hentede tallerkener og glas og alt det.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 11:57 am

William så op da han fik øje på Phillip og smilede bare stort, han følte sig sådan okay frisk, det gik fint, i hvert fald havde han mange flere kræfter nu end han havde haft før han var gået.. det var rart.. at være lidt.. oppe igen, han hadet at være syg, og nu kunne han også selv.. hente sin skide kaffe! Han gik ham i møde og slog armene om ham og gav ham et tæt kram og kyssede ham hurtigt på læberne.. bare lige.. hurtigt! "Hej smukke.." hviskede han stille og smilede frækt til ham.. mhmm.. frække lille Phillip, der bare stod der.. og så nuttet ud.. mhm, lige til at spise altså! "Ja tak.. jeg har det fint.. nu" sagde han stille og smilede, "Du er nu en meget god sygepasser.. eller.. eh slave" sagde han bare og grinede lidt og kyssede ham også på kinden inden han slap ham, og fik så et kys mere.. mhmm.. nej det kunne han alligevel ikke få nok af, det måtte Phillip godt blive ved med.. ja tak!
"Okay.. rolig.. jeg er okay Phillip.. jeg skulle bare have lidt.. næring.. jeg har det meget beder nu" sagde han for ligesom at berolige ham lidt.. sådan. Han tog sin jakke af og sine sko og fulgte efter Phillip og hjalp ham med at gøre klar, han satte filmen på og lagde dynerne op af muren, og en de kunne have hen over sig.. så kunne de side i sengen og spise pizza, han hældte sodavand op til dem og smilede så stort, "SÅ!" sagde han bare og satte sig i sengen og rakte ud efter Phillip som for at vise ham han skulle komme og sætte sig, "Så står den på rå hygge.. men du bliver nok nød til at slukke for musikken, selv om den er meget rar.. det er fint.. som du har gjordt det.. rigtig hyggeligt.. mhmm.. du er dejlig.. tak.." sagde han stille og smilede bare et ærligt sødt smil til ham.. mhmm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 14, 2012 2:06 pm

Phillip smilede skævt da han så Williams smil.. det varmede lidt.. gensynsglæden. På trods af at William aldrig var så langt væk at William ikke kunne ringe. Okay måske nogen gange lidt længere væk.. Men stadig til at få fat på igen, hvis det var nødvendigt. Han smilede da hamm krammede ham og nød det hurtige kys "mmhm, hej skat" grinede han stille, og trykkede ham blidt på næsen. Han nikkede, åh det var godt.. han havde det godt! "Det er jeg glad for" sagde han, og smilede stolt da han fik tilnavnet sygepasser, på trods af at det blev rettet til slave. "Tsk.." grinede han bare... "Det er godt.. måske gjorde lidt luft det alligevel lidt bedre" sagde han, og hævede sine øjenbryn, mens han pakkede maden ud af plasticposer og æsker ovre ved bordet. Han placerede pizzaen på et fad istedet, der ikke plettede så meget som en pizzaboks kunne, og så nogen servietter og tallerkener.
Han betragtede hans smil, og trak selv lidt på smilebåndet.. han blev glad når William.. smilede på den måde. Han tog tingene op og bar dem med hen til sengen og satte dem før han lænede sig hen og kyssede ham kort på munden igen "ja jeg ved det godt.. jeg skulle bare lige...mm.." mumlede han kort og kyssede ham på næsen inden han slap ham, og gik hen og slukkede for musikken. Han vidste godt det ikke var muligt at høre musik og se film på samme tid. "Du er sød ved mig, alt for sød" drillede han kærligt, og fik det slukket, og gik hen i sengen igen, kravlede op ved siden af William, og smilede kærligt til svar på hans søde smil.
Det gjorde ham faktisk ikke noget.. at de tog en dag i sengen, bare de to.. Så kunne de bare slappe af, og nyde at der ikke var noget der forhindrede dem.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 11:19 am

William kunne ikke lade være med også at smile.. endnu breder.. ved Phillips smil, hvis han skulle smile mere så ville hans kæber nok falde af, eller så ville det nok bare bliver et overdrevet lalleglad akavet smil, og det var jo lidt for falsk måske.. tja.. mhmm Phillips tanker varmede sådan, han kendte det godt.. gensynsglæden, det allerbedste ved at være adskilt.. den der varme følelse man fik i hele kroppen når man så endelig fik lov til at se hinanden igen.. mhmm det var den bedste følelse i verden.. altså ud over at komme efter en hed omgang sex.. jov det var nu egentlig ret lækkert.. det kunne han godt bruge lige nu.. en hed omgang sex, men nå ja de skulle jo se film, så han måtte heller se om han ikke kunne prøve at vente lidt.. med det.. mhmm. "Ja.. det var.. dejligt.. " sagde han bare hurtig, selv om han godt vidste det bestemt ikke var luften der var skyld i at han havde det beder nu. Han sad lidt i sengen og kom så i tanke om noget.. han skulle skifte plastrene.. jo! "Phillip, jeg skal lige skifte de der plastre.. du ved.. er straks tilbage" sagde han hurtigt og snuppede den pose som Peter havde givet ham, og smuttede ud på toilettet, to minutter sener var han tilbage igen og havde taget forbinderinger på igen, men han havde dog ikke taget sit tøj på igen, kun underbukserne jo.. han havde smidt til vask og sådan.. så tja..
"Nej.. du er.. ved mig.. tak for jeg må være her.. og tak for du gider.. passe mig.. og ja.. du er dejlig.." sagde han bare stille og lænede sig ind over ham og kyssede ham. "Desuden.. så tror jeg ikke.. det kommer til at tage så lang tid med de her sår.. jeg healer.. åbenbart.. hurtigt" sagde han bare stille og kravlede ned under sengen, "MAD!" ordrede han så og smilede stort til Phillip.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeLør Dec 15, 2012 2:11 pm

Phillip så op på ham da han rejste sig og lagde hovedet på skrå, og nikkede så "Okay" sagde han blidt til ham og sendte ham et lille smil, mens han satte sig bedre til rette, mens han gik ud og tog plastre på. Han gav sig til at drikke cola istedet. Han ville ikke spise uden ham, det kunne han ikke lide, selvom William ikke fik noget ud af det som sådan.. så ville Phillip hellere lige vente de 5 eller to minutter det tog for ham at pakke sig ind i nye bandager.
Han løftede hovedet fra sit glas og så på ham da han kom ind igen, i sine boksershorts, og så lidt ned og trak genert på smilebåndet selvom han havde set ham sådan, temmelig mange gange efterhånden, også uden.. de der boksershorts.
"Det er da ikke noget at takke for" grinede han stille "du er velkommen.. det ved du jo.. altid, skal nok være din sygeplejrske" mumlede han og grinede stille da han lænede sig ned over ham og rakte kort op og rørte ved hans hals, og gengældte kysset.
Han smilede skævt til ham da han kravlede ned i sengen "ja, her.." drillede han og skubbede blidt fadet hen til ham sa han kunne tage et stykke. Han tog selv et stykke og foldede det sammen så han kunne tage en bid, inden han så på fjernsynet og fangede fjernbetjeningen et eller andet sted mellem dynerne og tændte for filmen og lænede sig tilbage mod dynerne.. åh det var rart.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 6:02 am

William smilede bare lidt "Slave.." rettede han ham så bare og sendte ham et frækt smil, "Kan være jeg kan få lov til at udnytte det.. lidt sener.. sådan rigtigt.." hviskede han stille og lænede sig hen og slikkede ham på hals.. gad vide om han nogen sinde havde haft så meget sex før.. nå ja.. men nu var de jo også ved at være et rigtig par.. når de skulle til at bo sammen, det var nok meget klogt at lave sådan en liste.. over hvad man ikke fandt sig i, og hvad man forventede af den anden.. han var jo ikke den store.. tilhænger af beskidt tøj.. mere præcist.. beskidt undertøj der lå og flød.. og våde håndklæder.. men så kunne han nok godt få et flip.. hvis han skulle rydde det op hele tiden.. hmm.. det måtte han heller skrive på, heller vide det fra starten ik? I stedet for de skulle til at skændes om det på et eller andet tidspunkt. "Mhmm.." hviskede han stille, "Jeg vil heller have lidt mere.. af det der.. " hviskede han stille og rørte let ved Phillips læber.. nå ja.. han måtte hellere lade den søde lille engel få lidt at spise.. så kunne han vel kaste sig over ham sener.. mmhm! Bestemt. Han tog et stykke og begyndte at spise.. rigtig langsomt, han var jo ikke.. sulten, lige nu spiste han blot for smagen, så han skulle ikke have særlig meget, så blev han nok bare dårlig.. hans mave var jo ikke helt enig med ham om hvorvidt menneske mad var en god ide.. mhmm..
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 7:25 am

Phillip himlede med øjnene og rakte tunge af ham da han kaldte ham slave.. Han rødmede lidt da han lænede sig hen og.. Han kom med en lille lyd og tørrede af der hvor han havde slikket ham og grinede lidt "hvad skal jeg dog stille op med dig?" mumlede han, og rystede lidt på hovedet og sendte ham et smil. Han så kort på skærmen igen da William hviskede en eller anden..brummelyd, og kiggede på ham nok til at mærke hans varme fingre på sine læber. "J.." begyndte han stille, men rystede så på hovedet og rødmede og skyndte sig at koncentrere sig om sin pizza.
Det var ikke fordi han ikke havde lyst til.. William.. for William tændte et eller andet i ham bare ved at se på ham, som så voksede til noget fuldstændig ustyrligt der kun kunne slukkes af ham. Han var bare lidt.. genert overfor de lidt ukontrollable følelser, han ville helst holde det lidt for sig selv, men det var svært når William var alle vejne og også i hans hoved! Sommetider..
Filmen udspillede sig.. og Phillip undrede sig over hvorfor William havde valgt en film som Romeo og Julie.. den var en smule sørgelig.. Han endte op med at spise en halv pizza, inden han lagde det stykke ned som han havde været igang med og trak vejret dybt.. han var temmelig mæt, så istedet rullede han sig sammen ved siden af william og lænede forsigtigt sit hoved mod hans skulder, og fulgte med i slutningen.
Han kunne jo rydde op bagefter slutningen.. der var ikke så meget tilbage, så kunne han lige flytte tingene ud i køkkenet.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 10:55 am

William grinede stille da Phillip bare rødmede og rystede på hovedet af ham.. åh han var simpelhen det sødeste.. der fandes, men han forstod dog ikke hvordan han blev så genert.. Han var jo William, og det var jo Phillip.. de var bedste venner? Det havde de været længe.. selv om de ikke hele tiden havde vidst det.. der var da intet.. at blive genert over, mhmm.. nå men nå ja.. han kunne jo godt lide hans rødmen.. hmm.
"Jeg tror godt jeg kan finde et frækt svar på det spørgsmål.." hviskede han stille og blinkede drillende til ham. Han vendte sit blik mod filmen, og fulgte lidt med, men egentlig interesserende det ham ikke rigtig, de snakkede alligevel så gammeldags at han ikke rigtig forstod så meget af hvad der skete.. eller jov, han havde sgu da læst bogen.. i skolen, men det var jo oversat til nudansk.. ik? Og det her var bare.. volapyk, men han kendte historien så det gjorde vel heller ikke så meget han ikke lige.. fulgte helt så meget med.
Han spiste ikke mere end et stykke inden han lagde sine arme om Phillip og trak ham ind til sig.. hmm.. hvorfor havde han egentlig så meget tøj på? Når William skulle side der.. i undertøj.. nej det var da vidst ikke helt fair.
"Har du det ikke.. varmt.. skat..?" hviskede han stille mod hans øre og lod sin tunge glide gennem det, og kyssede ham lidt drillende på halsen.. hva fanden.. filmen havde jo alligevel en.. kedelig ende.. såå...
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 11:32 am

Phillip smilede skævt, fik hans flabede mund da aldrig nogen ende... Men han kunne nu godt lide det alligevel.. han kunne godt lide William, det havde han altid kunnet. Han rakte bare kort tunge af ham igen, inden han fulgte med.. Den var okay spændene, bare meget gammel desværre, et teater stykke med det havde måske været sjovt? Og dog.. de havde været i teatret, ham og William...
Han gled ind i Williams favn da han lagde armene om ham, og nød varmen fra ham..mmhm. "Hmm?" mumlede han.. åh det kildede i øret da han hviskede..Han fik gåsehud da William slikkede ham i øret, og kyssede ham på halsen og udstødte et halvforskrækket og lidt ufrivilligt støn, og forsøgte at dreje sit hoved så han kunne se på ham ordentligt, og mærkede varmen stige op i sit ansigt.. "Her er.. lidt varmt" indrømmede han hviskende, og fandt Williams øjne i halvmørket.. åh nej, åh han var så pæn, så uhyggeligt tiltrækkende... åh det gik slet ikke, han havde jo.. de der sting.. Han strøg ham tøvende over brystkassen, så let det nok ikke kunne mærkes..Og flyttede så sin hånd til hans ansigt, og tog blidt fat om hans hage og smilede så lidt til ham "Rør.. ved.. mig" hviskede han, mens han fandt hans hænder, og lagde dem blidt mod sin mave, kørte dem lidt op så trøjen fulgte med, inden han lænede sig frem og kyssede ham. For det måtte han godt! Ja han måtte så.
Det var ikke fordi... fordi han behøvede sex, det kunne godt vente, han ville bare gerne.. mærke William tæt på, og hans varme hænder mod hans hud gav ham.. kuldegysninger og ilninger ned af rygradden på den gode måde.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeMan Dec 17, 2012 12:10 pm

William sukkede stille, han vidste ikke om han overhoved burde have sex.. om det var en god ide.. han burde sikkert ligge stille og bare.. kede sig halvt ihjel, mene han var bare ikke lige.. typen der var særlig god til at ligge stille.. bestemt ikke med sådan en lækker bisken.. liggende lige der.. ved siden af sig.. mhmm! Men.. hvis nu Phillip måske var øverst.. og de gjorde det.. blidt.. for en gangs skyld.. så gik det vel nok.. lidt kærlighed.. sådan rigtig.. making love.. det var nu egentlig ikke en så dårlig ide.. han kunne jo.. hvis han fik lov, side og kigge ind i Phillips øjne en evighed.. og prøve at finde på så mange komplimenter han kunne.. han ville aldrig lade dem slippe op.. der var så mange ting.. han var.. så skøn.. og han ville sammenligne ham med alle himlens stjerne.. og alle jordens have.. så smuk.. så vidunderlig.. ja.. mhmm, lidt kærlighed gjorde ingen skade nej.
"Ja.. " hviskede han stille og rykkede sig lidt så Phillip kunne vende sig mod ham, og de kunne ligge og kigge hinanden lidt i øjnene.. det var dejligt.. han var skøn. Han kiggede hurtigt op da Phillip tog at om hans hage og strøg ham over brystkassen.. jov selv.. de små, næsten usynlige bevægelser, varmede helt dybt ind i knoglerne, og gav ham kuldegysninger over hele kroppen.. det kilede.. åh hvor det kilede og boblede, han huskede aldrig at nogen havde kunnet få ham til at føle sådan før.. nej.. aldrig.. det var på en måde helt nyt, alle de følelser.. alt den kærlighed.. og alle de.. spændinger omkring dem, så meget lyst.. det kunne slet ikke styres.. hvis han kunne og måtte, så var han bleven i sengen hele dagen... med en nøgen Phillip.. ja.. den nøgne Phillip.. mhmm.
Han så ham forsigtigt ind i øjnene da han tog fat om hans håndled og placerede dem mod hans egne mave, og hviskede de små.. kraft fulde ord.. grønt lys.. mhmm, utroligt.. hvor var hans elskede rødmen? Han kiggede ham beslutsomt ind i øjnene, til hans hjerte slog et ekstra slag og han sendte ham et ømt smil.. han smeltede.. ja.. et blidt.. det blik der.. der sagde mere end tusinde ord! Han ville have svaret ham flabet igen.. en hver anden dag.. ville have sagt med glæde.. eller love to.. men lige nu, nej intet.. han var blændet af hans blik.. fuldstændig mundlam.. væk.. i en evig verden af glæde.. lykke.. kærlighed.. åh!
Til sidst lukkede han sine øjne i, ved berørelse af de bløde.. bløde.. læber, så varme, intense, vidunderlige! En hel ny.. følelse.. igen og igen.. som eksploderede de inde i ham.. åh.. Og først der fandt han vej tilbage til sin krop.. da hans øjne ikke mere var forbundne med Phillip, hans mærkede hans varme skin under sine hænder og trøjen der var hævet halvvejs op. Han lod sine fingre glide længere op under trøjen, hev den med sig, men hans langsom kærtegnede hans blide skin.. hele vejen op til toppen af hans bryst. Et par korte sekunder trak han sig tilbage fra kysset for at trække Phillips t-shirt over hovedet på ham.. og betragte hans nøgne bryst.. dog var det ikke ordet for det.. han gjorde.. han stirrede.. han blev.. fortryllet.. han var så perfekt! Så gudelig smuk! Der var intet.. ord.. i verden.. der kunne passe på hans krop.. på hans øjne.. hans læber.. alt.. han var så utrolig.. åh!
Han lod sine fingre.. udforske hver en lille millimer af Phillips nøgne overkrop, både foran og bag på.. åh.. imens han pressede sine læber.. ømt.. forsigtigt.. men stadig meget intenst mod hans igen.. mhmm.. ÅH! Et dybt støn gled ud mellem hans læber.. nej han kunne heller ikke lade være.. mere.. mere.. mere!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeTirs Dec 18, 2012 1:22 pm

Phillip havde lidt svært ved at sige nej til William.. han sad jo lige der, og han fristede med de der øjne, varme.. brune.. med tunge sorte vipper, og når han så på ham så... så... smeltede han bare! Simpelthen.. hvis Phillip havde smeltet ville han ikke være overrasket... virkelig ikke. Han rykkede lidt tættere på ham, trykkede sig blidt mod ham, så han ikke... skadede ham. Men nok til at han kunne mærke ham bevæge sig, selv små bevægelser, fornemme når han spændte i den arm han hvilede på, eller skiftede stilling. Han kunne bedst lide det sådan.. at være helt tæt på ham.
Han smilede stille til ham da han smilede.. Og så ham lukke øjnene mens han besvarede hans kys, og lukkede selv sine øjne lidt efter, langsomt... Kysset blev kun lige afbrudt af at han skulle have trøjen af.. mmhm.. nå ja, det var vel ikke så slemt. I mellemtiden havde Williams fingre dog fundet vej op over hans brystkasse, og det føltedes... mmhm.. så rart.
Han gøs stille, han lå så tæt på ham at han kunne mærke hans ånde på sin kind og hage..
Efter et par sekunder hvor Williams læber blot havde hvilet ved hans, men ikke kysset ham åbnede han øjnene og så op i hans. Han rødmede svagt da han opdagede at han så på hans brystkasse, og mumlede et eller andet uforståeligt, og rødmede lidt mere.
Han ville bare gerne... længere nåede han ikke før William igen trykkede sine læber mod hans og kyssede ham blidt.. men på sådan en intens måde at han ikke kunne... han kunne slet ikke lade være, han ville jo gerne have ham, have ham på alle måder! Han strøg blidt sine fingre op af hans arme, nød hans kærtegn, og rødmede intenst da han stønnede. Han kærtegnede hans overarme og nussede ham langsomt ned langs siden.. var meget påpasselig hvor han rørte ham til han nåede hans boksershorts , og nussede ham i langs kanten, og gav et lille lidt.. skælvende suk fra sig.. Åh det var livet, Phillip var faktisk taknemmelig for at få lov at mærke William så tæt på.. måske havde de brug for at være lidt intime sammen, ligge og snakke hele natten under dynen så tæt på som Williams sår og skader tillod. Kysse.. Hygge... ja det var rart.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeLør Dec 22, 2012 9:48 am

// Time jump, if thats okaaay.. <3 //

William nussede ham blidt på ryggen og gav et dybt suk fra sig.. nej det havde det sørme ikke være gode til at lade være med.. mhmm ja.. men Phillip kunne også bare lade være med at være så tiltrækkende, der var jo ingen der kunne sige nej til ham når han først begyndte at gøre sig til.. selv om han ikke gjorde det med vilje eller bevidst for den sags skyld.. det var bare de øjne der.. og de læber der.. ufattelig tiltrækkende og umuligt at sige nej tak til.
"Du er.. fantastisk.." hviskede han stille og kørte sin hånd lidt længere op og nussede ham blidt i nakken og kyssede ham i panden, "Er du træt nu.. eller måske mere sulten, eller hvordan?" sagde han blidt, klokken var begyndt at blive lidt mange.. mhmm.. men altså.. de skulle heller ikke noget dagen efter jo.. ud over at slappe af, og William skulle heale, og.. snart.. så skulle de pynte lidt op til jul, det syntes han godt de kunne.. ja.. mhmm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeSøn Dec 23, 2012 1:19 pm

//Yeah <3//

Phillip nød den blide nussen og puttede sig blidt ind til William. Det var så rart... også selvom de ikke var gode til ikke at overholde regnlerne.. han lyttede til sukket og hævede sit ansigt fra hans brystkasse "er der noget galt?" hviskede han stille, og betragtede hans smukke ansigt som han lå der i det sarte lys, og virkede så... levende. Han rørte lt ved hans hals, betragtede musklerne under sine fingre, trækkene i han ansigt.. Han smilede ømt... langsomt... varmt..
Han gav et suk fra sig da han kærtegnede ham i nakken og kyssede ham i panden og smilede som en kælen kat.. hvis han kunne spinde havde han nok gjort det.
"Mmhm.. du er dejlig.." mumlede han og trykkede et blidt kys mod hans brystkasse.
"Ikke mere mad tak.." grinede han stille, og rystede på hovedet så hans hårspidser kildede ham, og gabte så sigende... ja han var nok nød til at få noget søvn. Han strakte sin nakke og kyssede ham på kæben "Mm.. sove..?" hviskede han stille..
"Kan du.. forresten godt lide at være her, eller vil du hellere tilbage i din lejlighed?" hviskede han forsigtigt.. han ville bare gerne, spørge..Så han ikke... Han håbede bare at... ja at William trivedes hos ham... eller om han... Ja han havde jo ikke nogen seng. Og de lå på en sovesofa.. Og.. ja han ville bare vide om han kunne lide at være der.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 28, 2012 8:18 am

// Time juuump, igen, en uge frem til d. 22 december - Hvor de er ved at flytte ting og sager ind i det nye hjem Smile //

"Phillip kommer du ikke lige her ud?" mumlede han ude fra køkkenet af, og smilede lidt. "Flyttemændene er her nu, hvis vi skal have de sidste kasser ned i bilen og din seng.." sagde han roligt og så sig lidt omkring i den forholdsvis tomme lejlighed. Han havde allerede solgt sin egen, det havde ikke taget så lang tid så det var jo meget nemt, hans ting stod allerede ude i huset, i et stort rod, det var lige bleven færdig bygget og de havde stadig ingen møbler rigtig, så det hele var så tomt.. Men de kunne nok godt nå at få det en lille smule hyggelidt, hvis de nu gjorde stuen sådan.. så færdig som mulig imorgen, så havde de det sted.. til at tilbringe tid sammen, soveværelset var jo bare et sted de skulle.. sove om natten, jo.. så der var det jo fint med en sovesofa og en masse kasser ind til videre. Han havde nu tænkt sig at tage ud og hente et juletræ imorgen og pynte lidt op sammen med Phillip, så fik de en hyggelig jul alligevel, og hans gaver.. ja dem havde han jo købt, så det var jo fint nok. Ellers virkede alt jo i huset, toiletterne virkede, der var træ til pejsen, og deres.. hemmelig.. rum. virkede, og der var bestik og ting.. i køkkenet, så ja.. det mest basale var i orden, så skulle de bare indrette, og købe nye møbler.. og gøre det pænt og fint.. og hyggeligt ja! Det kom jo nok alt sammen.. nu havde de i det mindste et hus at bo i.. som var deres.. sammen.. åh.. ja.
Det ringede på døren og han åbnede op for to flyttemænd, som han hurtigt satte til at bære kasser ned, i mens han ventede på Phillip fik de sidste små ting proppet ned i kasserne.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 28, 2012 11:44 am

Phillip gik og pakkede sine ting ned.. det føltedes så underligt... alting.. skulle pakkes ned i kasser, hele hans liv.. endnu engang. Men på den anden side var han vildt oppe og køre, og hans hjerte slog så hurtigt at han knap nok selv kunne følge med, alt var så... fantastisk! Så spændene, og... de skulle flytte sammen... bo sammen.. de to. For første gang i.. seks år? Noget i den stil. De havde boet sammen en gang før, hvor Phillip havde mistet hukommelsen og hvor det hele havde været det rene... ståhej.
Det havde resulteret i at han rejste til England, hvor bandet fik gennembrud. Han kørte en hånd gennem sit hår nu skulle han til at starte på en uddannelse på det lokale universitet, og læse kemi... kemi ingenør. Han glædede sig også lidt til det... og var også lidt... skræmt af tanken. Han hørte William mumle ude fra køkkenet "Jo.. to sekunder" sagde han og stoppede billedrammerne ned i en kasse. Det var snart jul, og alt var tegnet og tilrettelagt. "Ja..kommer"svarede han og smilede kort. Han var fyldt med støv som nu sad i det halvt tilbagestrøgne hår... han var godt klar over at han skulle bruge et spejl snart.. og et bad! Men det måtte vel vente til de kom ud til huset.
Phillip var smuttet i det mest komfortable at flytte i, han vidste godt William elskede at være pæn ligegyldig... the occation, men Phillip gad ikke snaske sit tøj til med snuller og fnuller og diverse ting og sager der kunne plette eller ødelægge hans pæne ting. Han var nok lidt perfektionistisk på det område... så det bestod bare at et par løse cowboybukser der i forvejen havde huller på knæ, efter utallige fald på skateboards, og en ganske almindelig sort t-shirt der var fyldt med støv.
Han flyttede en kasse ud i gangen og pustede ud, inden han så op på William der stod ved siden af ham. Han smilede lidt til ham da han så den ene flyttemand forsvinde ud af døren med et par kasser... "Så.." mumlede han "nu er alt pakket.. jeg har snakket med mægleren, hun har ordnet det sådan at der kommer potentielle købere til lejligheden i næste uge.. så jeg er faktisk fri for at tænke mere på stedet her.. selvom her nu var hyggeligt mens det stod på.." mumlede han og strøg en hånd over væggen i entreen.. kærligt, næsten som hvis det havde været en gammel ven han skulle sige farvel til. "Glæder du dig?" spurgte han og vendte blikket mod William og trak hånden til sig fra væggen af.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:01 pm

William smilede lidt for sig selv og så sig lidt rundt i det tomme lokale, han ville gerne.. havde mindes et eller andet her.. men det.. han havde jo ikke rigtig nogen minder her, og det havde han heller ikke haft i den anden lejlighed.. minderne de sad dybere.. et helt andet sted, langt borte.. i hans rigtige hjem.. i Changi skov.. for evigt, for der ville altid være et lille stykke af hans sjæl, der var beleven der, sammen med hans fortid, alt det gode og alt det dårlig og de mennesker som han aldrig ville glemme og altid ville elske, der var altid plads i hans hjerte.. for dem.. altid.
Han fik sig selv trukket ud af minderne.. åh hvor forfærdeligt, han kunne ikke stå og der og tude over noget.. der var så langt væk, og så længe siden, det måtte stoppe. Han tørrede hurtigt sine øjne og kom så til at smile ved tanken om stedet der.. Phillips lejlighed. jov, der var da et minde.. Stedet.. der gjorde det muligt.. at han fik.. Phillip tilbage.. sin elskede, jov.. det stykke.. havde manglet, og nu passede det perfekt.. alting.. og han kunne ikke være gladere.. slut med tårer.. nu havde han Phillip, og han havde simpelhent ikke tænkt sig at lade ham løbe væk igen.. nej nu ville han aldrig miste ham mere, om han så skulle binde ham fast til noget.. og ja.. hm.
Han så op da han fik øje på Phillip, og så kunne han alligevel ikke holde det inde.. satans.. den dreng.. og tårene løb ned af kinderne, hver gang han tørrede en væk kom der en ny. "Kom her du.." mumlede han stille og rakte sine arme ud efter ham og lage dem om ham og trak ham ind til sig i et hårdt knus. Åh.. "Ja.. meget.. det kunne ikke være mere perfekt.. hvor heldig har man lov at være.." hviskede han blidt mod hans øre, "Jeg er så glad.. så glad.. Phillip du har ingen anelse.. åh.. du må aldrig.. gå igen.. aldrig aldrig aldrig.." hviskede han mod hans øre, og gav tårene deres tid.. det gik nok over om lidt igen.. hmm. Han gav ham et blidt kys på kinden og slap ham så og sendte ham et bred, ægte smil, imens han tørrede de sidste tåre væk. "Nå.. jeg kan ikke stå her og tude for evigt.. skal vi se at komme afsted.. " sagde han blidt og tog Phillips hånd og gik med ham, ud af døren.. åh.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 28, 2012 12:42 pm

Phillip havde slet ikke set Williams våde øjne før han så på ham med dem... og han så spørgende og bekymret på ham.. havde han gjort noget galt? Hvad var der sket? "William..?" hviskede han forsigtigt, og gled forsigtigt ind i det temmelig hårdhændede knus, selvom det nok var mest baseret på lykke.. håbede han da.
Han lagde armene om ham, trykkede sig blidt ind til ham...søde William. Blev så rørt.. Phillip smilede stille, og lukkede sine øjne et par sekunder mens han lyttede til hans åndedræt mod sit øre. "Jeg går ingen steder... det lover jeg... vi skal være sammen nu.. bare dig og mig.. og måske en kat.." tilføjede han hviskende mod hans skulder, og knugede hans trøje lidt mellem sine fingre. "Bare dig og mig" hviskede han stille, og kyssede ham på siden af halsen, og smilede lykkeligt... det med at være lykkelig altid.. var ikke muligt, men det forekom så ofte med William. Han var lykkelig med ham. Han nød det lille kys, og slap ham så... og smilede kærligt over de spor af tårerne der var.. han ville ikke sige noget til dem... han vidste godt William var meget følsom, og tårer.. skulle han have lov at komme af med, han havde lidt lettere ved det, end Phillip der ikke tillod sig den slags.. som regel. Så var det rart andre gjorde det. Han ville gerne kramme ham igen, men William havde ret.. de skulle ud nu. Videre.
"Mmhm..ja.." mumlde han og gav Williams hånd et klem da de gik ud af døren og lukkede den efter sig. Han kastede et langt blik på den... inden de gik ned af trapperne og ud i den frosne luft udenfor. Der lå is på vandpytterne, som knitrede under skoene... sneen lå i luften og i de tunge grå skyer over dem.. men det gjorde ikke noget. Phillip vendte sig kort mod William igen inden de nåede bilen og stilte sig på tæer og kyssede ham kort. Han var overbevist om at det blev godt.. det hele. "Hvem kører..?" spurgte han mod hans læber, og smilede skævt til ham. William kørte jo som regel...
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitimeFre Dec 28, 2012 2:02 pm

William smilede lidt og kyssede ham igen.. åh, det var så svært at lade være, bare lige et lille kys, lige der, i panden.. ja det var nu et meget godt sted til kærlige kys.. til sådan en sød lille engel som Phillip, han skulle have en million kys! Lige til Williams mærker var over alt i hans ansigt, hæhhæ! "En kat?" sagde han overrasket og grinede så lidt.. ville han gerne have en kat? Nå ja.. det var måske meget godt, at Phillip havde en der kunne holde ham lidt med selvskab hvis William ikke var hjemme og sådan, nu han skulle til det der.. prøvefilms halløj, Hun havde jo givet ham det der kort, og fortalt ham at hun syntes han skulle prøve det af, og det havde han jo ikke kunne sige nej til, så hvorfor ikke? Så måtte han jo se om det var noget for ham.. at spille skuespil og sådan.. hmm.
"Dig og mig.." hviskede han stille og så lidt drømmende ud et øjeblik.. ja det lød nu som en meget dejlig ide, bare dem to.. og nå.. en kat.. så måtte han jo ud og købe en julegave mere, det var jo fint nok, Phillip skulle forkæles.. ja han skulle så!
"Hm?" mumlede han og kyssede ham tilbage, det var jo meget dejligt, han fik bilnøglen hævet op af lommen og lagde den i Phillips hånd. "Jeg har vidst aldrig prøvet at lade dig køre før, her.." sagde han blidt og kyssede ham igen på munden, "Du kender jo efterhånden godt vejen.. så tager jeg motorcyklen, og følger efter dig" sagde han blidt og kyssede ham igen kærligt på kinden, inden han slap ham og gik om mod gården. Han stoppede dog op et par meter henne og vendte sig om, nu Phillip havde vendt ryggen til, hurtigt bukkede han sig ned og rettede sig så op igen med et rigtig lumsk smil om læberne.. "Hey Phillip.." kaldte han og grinede højt, og i det Phillip vendte sig mod ham kastede han, så en sneblod blev tværet ud i ansigtet på den kære dreng. "Det er jo næsten synd at lade alt den smukke sne gå til spilde.. haha, vi ses der ude engel!" grinede han bare og drejde om hjørnet og små løb over mod motorcyklen.. så Phillip ikke kunne nå at gøre gengæld.. i hvert fald ikke før de nåede der ud.. ups. Og så gik turen ellers til deres nye hus, i skoven ved søen.. dejligt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 9 Icon_minitime

Darling - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 9 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 20 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip