Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jun 23, 2013 11:51 am
Phillip havde været oppe og nede og rundt omkring, og kort udenfor! I sin forstyrrede ADHD agtige fremgang for at se hele huset, og så meget som muligt på en gang! Nu havde han også set det, og han var dybt imponeret, elskede det allerede ustyrligt som var det et barn han ikke havde set i lang tid! Måske var det fordi han var tilbage.. måske var det fordi stedet var smukt, men han kunne godt lide at være der, og han kunne sagtens se sig selv.. blive der i et par dage, eller hvor længe William nu havde planlagt for dem at være der. Han var halvforpustet da han omfavnede Williams ryg og smilede mod den mens han lyttede til sit eget åndedræt. Han lod sig trække med udenfor da William greb hans hånd og så sig omkring, til han fik øje på poolen. Den var mørk, og omgivelserne spejlede sig svagt i det sorte spejl der udgjorde overfladen. "Ja jeg har set den kort.." sagde han og smilede "den er flot!" medgav han og lænede sig kort frem og kiggede ned. Han mærkede en bevægelse ved sin lomme og så spørgende ned på sine bukser da han fik et skub. Phillip havde ingen balance, man kunne puste til ham og så ville han falde, elegant var han ikke, men så var han heldigvis sød og charmerende! Og pæn.. Det kunne man vidst heller ikke nægte ham, fra lille og kikset dreng med langt hår og bøjle til... ja rent ud sagt havde teenage årene været gavmilde. Han var mindre end William, det var sandt og han var heller ikke ligeså trænet, men han var slank uden at være en pind, det mørkebrune hår der næsten grænsede til sort stod godt til det lyse grå øjne og de kridhvide tænder i det kæmpe smil som han sendte William. Han plaskede lidt rundt til han fik sparket sine sko af under vandet, dykkede kort ned og hentede dem og kastede så en efter William og grinede mens han lod den anden ramme kanten og blive liggende der. "Ja, jeg faldt over en William!" sagde han og plaskede lidt mere rundt til han kom ud af sine sokker og t-shirt, for at slippe for at blive tynget ned. Han kylede det ind på bredden og så kort ned i vandet... det var sort som en tjære pøl.. Men han var ikke bange, det var jo vand, det havde jo ikke hajer.. Han svømmede hen til kanten og grinede "det er varmt! Kommer du ikke i din tøs?" drillede han og gled ud af sine boksershorts og holdt dem kort op så William kunne se dem og løftede sine øjenbryn, inden han lod dem falde med et lille vådt klask ned på kanten.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jun 23, 2013 11:59 am
William smilede bare og nød synet af Phillip der begyndte at plaske rundt, han var så nuttet altså, han kunne side der og kigge på ham i flere timer imens han svømmede rundt og blev til en sød lille rusin, men det gjorde ikke noget, for det vand der.. det gjorde Phillip glad! Og når Phillip var glad, så blev William det også ret hurtigt, han blev meget påvirket af hvilket humør Phillip var i, men det var jo også klart, det var ikke nemt at gå og være himmel henrykt imens en anden sad og grad over et eller andet, nej.. men han kunne godt lide det, og for det meste var de begge to i godt humør, Phillip lidt oftere end William, han var meget positivt anlagt, tænkte fremad og aldrig tilbage og så smilede han altid.. det var en god ting, men det kunne også være dårligt.. for han gemte og nemt sine følelser væk, og låste og slukkede for dem, de var svære at få frem, men William vidst godt hvor han skulle trykke.. selv om han havde tudet flere gange end Phillip havde.. tsk. "Undskyld jeg stod i vejen" grinede han bare og dukkede sig for den flyvende sko, "Skal jeg hente dit badetøj til dig skat?" hviskede han blidt og rejste sig op for at gå ind og smilede så bare og nikkede, "Nej jeg kigger bare på" grinede han og rystede på hovedet af ham da han smed resten af tøjet og svømmede nøgen rundt.. det var også i orden, William skulle bare ikke fristes så han blev på land, i sikkerhed for den lækre forførende engel.. mhmm.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jun 23, 2013 12:23 pm
Phillip grinede "ja tak!" sagde han "Næh hvorfor det?" spurgte han og svømmede lidt rundt "Må jeg ikke være nøgen?" grinede han og plaskede lidt, mens han indimellem dykkede og kom tilbage op igen og strøg det våde hår væk fra sit ansigt med et spruttende grin. "Iih, kedelig! Tøs!" drillede han bare, mens han plaskede lidt rundt.. det var dejligt varmt.. William ville elske det! Han der var så kuldskær.. Hm. Han kunne jo heller ikke flygte for evigt vel? Phillip skulle nok finde frem til de rigtige knapper, lige til William ikke kunne holde det ud længere! Selv var han ved at brænde op, begæret flød i hans årer som ild.. "Det må du da også bare selv om så..." sagde han og sendte ham et drillende smil, mens han plaskede lidt rundt. Til sidst blev det dog lidt kedeligt.. han ville ikke være alene, og han var begyndt at få rynkede fingre, og det ville han altså ikke have. Han svømmede hen til kanten og løftede sig præcis så meget op fra vandet at kanten stødte blidt mod hans hofter "Henter du ikke et håndklæde til mig skat?" spurgte han så og rystede kort hovedet som en hund der havde været i vandet.. men det var mest for at få vandet ud af ørerne... Han strøg sit hår bagud igen så han kunne se ham "så må du i vandet imorgen! Det er varmt, du ville kunne lide det.." sagde han roligt.. og ventede på hans reaktion deroppe i sikkerhed.. hmm.. han skulle ikke vide sig sikker alt for længe.. Phillip lagde planer.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jun 23, 2013 12:32 pm
William grinede lidt og nikkede så "Jov du må være nøgen alt det du vil" sagde han roligt og gik så hen og samlede Phillips tøj op i stedet for og vred det og gik hen til tørresnoren og hang det på, så var det nok tørt igen imorgen, selv om han havde lyst til at kaste hans underbukser væk.. tsk, men nå ja han skulle jo også passe på, hvis han ikke-sex.. ting skulle holde, og det var jo ikke fordi han ikke gerne ville have sex, det var bare fordi han skulle se hvor lang tid Phillip kunne holde ud ikke at have det.. høhø! Han smilede lidt og grinede "Det jeg ked af.." sagde han stille, det var heller ikke fair, "Jov imorgen, så skal jeg nok bade med dig" sagde han blidt og sendte ham et luft kys, inden han gik ind for at finde et håndklæde til Phillip, han kom ud igen og lagde det foran ham, "Her min lille vandmus" sagde han blidt og bøjede sig ned og kyssede ham i håret, "Jeg kender altså en rigtig god frisør her i Paris hvis det er?" sagde han drillende.. men Phillip var altså begyndt at blive ret lang håret, og han syntes altså ikke at hår ned til røven vær særlig pænt, Phillip var en dreng og det måtte han gerne blive ved med at være, for han var jo ret lækker.. mhm!
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jun 23, 2013 12:44 pm
"Mmhm.. lover du?" spurgte han da han havde sagt han ville bade den følgende dag. Phillip så efter ham, og ventede til han fik sit håndklæde og sendte ham et smil "tak" sagde han og hev sig op og viklede håndklædet om livet og vendte sig mod William der kommenterede hans hår. Phillip hævede et øjenbryn... aj en moodkiller.. Phillip skulle virkelig på arbejde for at få tændt op under William åbenbart.. suk. "Jeg skal nok få det klippet.. jeg har en frisør.. herovre." sagde han roligt.. den lå dog ret tæt på underland Underland.. men han var altid blevet klippet der, de kunne ikke gøre det ordentligt andre steder! Og han ville hellere være langhåret end grim! Bum. Han smilede skævt til ham "jeg har faktisk haft hår, hertil!" sagde han og pegede på sin skulder.. der var dog alligevel et stykke til før hans hår ramte hans skuldre, men det var blevet langt i nakken, det indrømmede han. "Det var en sjov periode.. jeg spillede meget bas der.." mumlede han, han måtte have været omkring 12 dengang.. "Du har aldrig fortalt mig meget om din barndom?" sagde han så, og slog sig ned på stolen der stod ved siden af den William havde siddet i, og opmuntrede ham til at sætte sig ned.. så de kunne snakke lidt sammen, mens Phillip brugte en flig af det enorme håndklæde til at tørre sit ansigt lidt.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jun 23, 2013 12:52 pm
William hævede hånden "På spejderære" grinede han men nikkede så, det skulle han nok, han havde taget badetøj med jo, så det gik jo nok, desuden kunne han sikkert godt svømme fra Phillip.. og god.. han var jo en vandhund.. han måtte nok heller øve sig lidt først. Han smilede undskyldene til ham, det var ikke for at drille, han synes bare.. men altså.. det var jo bare for sjovt! "Okay" sagde han stille og kiggede lidt på ham og grinede så "Charmerende" mumlede han bare ironisk, og kiggede lidt på ham, men Phillip havde jo også været sådan en lille emo fidus engang, og var det stadig lidt.. en smule.. men det var også okay, William var bare ikke typen, han var jo.. han havde jo altid været den populære.. hm. Han gik hen og satte sig ned og vendte sig lidt mod Phillip og smilede bare "Du må altså godt spille bas for mig, hele tiden hvis du vil, jeg synes jo også du skulle tag at blive en del af et band igen, du er hammer lækker når du spiller " sagde han og drillede lidt med det sidste, men det passede jo også, han så godt ud med den bas i hånden, sådan en frækkert. "Hvad vil du vide?" sagde han og kiggede lidt tomt ud i luften, "Det er ikke så spænderne.. den var meget almindelig.. sådan næsten.. " sagde han stille, den havde været meget almindelig end til den dag hans mord havde fortalt ham at han var engel og alt det.. men ellers ja.. meget.. almindelig.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jun 23, 2013 1:15 pm
"Du har da aldrig været spejder!" grinede han og satte sig bedre til rette mens han betragtede ham. "Jeg får det ordnet imorgen.." sagde han roligt og fik gnedet sine ører og lidt af sit hår tørt. "Jeg sagde ikke jeg var et pænt barn" drillede han flabet og rakte tunge af ham inden han grinede lidt af det. Han smilede stille da han sagde han godt måtte spille noget mere.. men rystede så på hovedet. Han svarede ikke på det, han kunne godt lide at spille.. men han skulle ikke tilbage til bandet, til Rune og Kitt og alle de andre.. det gik ikke. Han mente heller ikke William ville være alt for vild med ideen, han ville jo gerne have slået Rune ned da Phillip kom hjem med det blå øje dengang.. Han slumrede lidt i sine egne tanker, da William spurgte hvad han ville vide.. Han så overrasket på ham og smilede så lidt undskyldende for at have siddet og summet i sine egne tanker "det ved jeg ikke, hvor gik du i skole? Din første kæreste! Hvor røg du din første smøg?" spurgte han og smilede skævt. "Det er alligevel sjovt at høre.." sagde han stille og lagde hovedet lidt på skrå og betragtede ham.. åh han var så pæn.. selv efter sådan en lang tur til Frankrig, midt om natten lignede han stadig en gud.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jun 23, 2013 1:27 pm
William grinede bare og rystede på hovedet "Nææh nej.. det har jeg faktisk ikke" sagde han bare og smilede "Men det kunne da godt have været" sagde han og smilede lidt og nikkede så, det måtte han godt, men han fik ikke tid til det imorgen, men det kunne han ikke sige nu, så ville Phillip bare begynde at stille flere spørgsmål, og det var jo en hemmelighed.. så var det vidst bedst han ikke vidste det.. før imorgen.. mhmm.. åh gud bare tanken gjorde ham nervøs.. forfanden da. "Jeg mente ikke dem du spillede med før.. men et andet band, dit eget band, bare for sjovt, i fritiden?" sagde han blidt og smilede, det måtte han altså gerne hvis han havde lyst, Phillip elskede jo at spille bas, så hvorfor ikke? Han grinede lidt af hans sprøgsmål og smilede lidt, "Jeg gik i skole i Changi.. privat skole?" sagde han blidt og kiggede ham i øjnene og grinende så, "Ja det måtte have været i børnehaveklassen.. vi gyngede i kæreste takt.." grinede han og smilede, Phillip havde ikke sagt noget om hvor seriøst det skulle være, men det var da hans første kæreste.. på en måde.. de kyssede jo aldrig, de var bare.. kærester.. hm. "I cykel kælderen på skolen, sammen med de andre ballademagere" mumlede han og kiggede lidt på Phillip. "Hvad med dig? Hvorfor lige bas? Hvor er din far henne, er han egentlig død, og har du nogen søskende? Jeg ved det måske men så har jeg glemt det, der er meget at holde styr på?" sagde han, og stillede måske Phillip nogen lidt mere dybdegående spørgsmål, men han var jo også nysgerrig, men han var nu ret sikker på at Phillip engang havde fortalt ham om hans far, at han var død, men at han havde været en god far? Hmm.. nå men så måtte han jo lige opfriske det igen.. det var lang tid siden jo.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jun 24, 2013 12:45 am
Phillip smilede skævt af ham, William... spejder? Naah.. Han trak på skuldrende, William var ikke rigtig typen der rendte rundt i den mørke skov med kniv og spejderbadges på sin blå jakke. Nej, William havde vel altid været en lille pæn unge, charmerende med det mørke hår og det frække blik. Han trak på skuldrende og smilede genert "det kunne nok være meget hyggeligt.." sagde han så og overvejede det lidt.. vidst ville det være hyggeligt, men Phillip havde ingen ønsker om at få lov at komme ud og spille igen.. nogen steder. Koncerter var sjove, det var hårdt arbejde, men han ville ikke tilbage i rumlen. Phillip hævede et øjenbryn, privat skole? "Det lyder... fint.." smilede han drillende, og blinkede til William. Sandheden var jo at der var mange der valgte privatskoler til deres unger, fordi undervisningen var bedre... Så Phillip drillede kun. Han grinede da han forklarede hvem hans første kærete var, og nikkede.. jo.. sådan en havde han også haft. "Kært.." sagde han så, og lænede sig lidt tilbage mens han slappede en smule af.. det var rart at det var så lummert, han havde ikke lyst til at tage tøj på igen, højst undertøj. Han kunne kun drømme om hvor varmt det mon blev næste dag! "Hvad med mig hvad?" brummede han stille, og hævede sine øjenbryn da Williams spørgsmål løb i en helt anden retning end hans egne. Han blev helt overrumplet af dem og åbnede munden... for så at lukke den igen... Øhm. Han rettede sig lidt op og fugtede kort sine læber og kløede sig i nakken.. "Bas.." startede han langsomt med, og gned sine fingre lidt "fordi jeg elskede lyden.. den der rungende fornemmelse i mellemgulvet når den var sluttet til forstærkeren" forklarede han og smilede lidt, mens han så på sine hænder.. "Så gav min mor mig en i julegave, og så var det ligesom.. bare det, så var det min yndlingsting i hele verden.. altså med undtagelse af skating" tilføjede han så. Han så ham i øjnene og tænkte over spørgsmålet med sin far, han vred sig ligesom lidt på stedet. "Jeg kender ham ikke særlig godt.." mumlede han så, og så ned. "Jeg ved ikke hvor han er.. Jeg tror han er død.." tilføjede han "men du har faktisk set ham.. eller.. lidt måske, drømme er jo ikke så akkurate" mumlede han,og tænkte lid titlbage på den første aften i Aterswell... Phillip lignede sin far rigtig meget, de havde samme grå øjne, blikket i dem var dog forskelligt.. Smilet også, selvom hans far smilede så sjældent, men det måtte være det hans mor var faldet for. "Søskende.." gentog han og så op på stjernerne.. hans stjerner havde William kaldt dem.. Hm. "Nej, ikke hvad jeg ved af, måske halvsøskende på min fars side, men ellers har jeg altid været enebarn" sagde han så. Han trak på skuldrende og rettede sit blik mod ham og smilede lidt "jeg har aldrig fortalt dig noget om dem, så du kunne ikke vide noget.. medmindre du selv har søgt" mumlede han og pegede på sin pande.. som ligesom at indikere at William selv kunne finde svar på nogen ting hvis han brugte sine evner.. men han var glad for at han spurgte istedet for bare selv at finde ud af det..
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Jun 25, 2013 9:09 am
William lagde hovedet lidt på skrå og nikkede så bare, det måtte han også selv om, han kunne jo altid spille lidt for William han kunne godt lide at kigge på og lytte, det gjorde Phillip glad, og det gjorde William glad at se ham så.. optaget af noget, så glad for noget.. mhm. William grinede lidt og nikkede så, "Det var godt nok, bortset fra skole uniformerne og ingen kontakt med det modsatte køn.. delen" grinede han, men det var han jo heller ikke typen der nogen sinde havde overholdt så det var også lige meget, han havde altid været en regel bryder, og det var han vidst også stadig, men så længe det ikke rigtig gik ud over nogen så var det lige meget, folk havde bare lidt for undt i røven over sig selv nogen gange, de skulle stoppe med at wine og tage sig lidt sammen, sådan var det bare. Han betragtede ham lidt og ventede på svar, han vidste godt at det var nogen ret personlige spørgsmål, Phillip kunne godt sige fra hvis han ikke havde lyst til at fortælle William om det, men han var jo bare nysgerrig, og det skadet vel aldrig at spørge. Han lyttede opmærksomt og nikkede engang imellem, det hele var lidt.. underligt, bestemt delen med hans far, men han besluttede sig for ikke at spørge mere ind til det lige nu, det var noget privat, hvis Phillip gerne ville snakke om det kom han nok selv og sagde det, ellers kunne han måske spørge lidt forsigtigt ind til det en anden gang. Han rystede på hovedet til det sidste og smilede lidt, "Hvis jeg fandt alting derinde så ville der ikke være særlig meget tilbage at snakke om.. intet til fantasien.. og jeg kan godt lidt overraskelser" sagde han blidt og lænede sig frem og strøg Phillip over håret og kyssede ham i panden. "Vil du med ind? Så kan du lige vakse klor vandet af dig, og så kan vi snakke lidt i sengen.. vi skal tideliget op imorgen, så vi skal helst ikke for sent i seng" sagde han blidt og kiggede ham lidt i øjnene og smilede så.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 4:02 am
Phillip hævede et øjenbryn og betragtede William.. okay så.. han havde altså gået i en skole med piger sepereret fra drengene. Phillip smilede lidt da han forklarede at han ikke ville finde alting frem indeni Phillips sjæl og minder.. "Det sætter jeg pris på.." hviskede han så, og smilede lidt mere til ham. Det var dejligt at William ikke bare... gik ind og så hvad han ville.. Phillip havde en lille mistanke om at hanmåske heller ikke kunne se alt.. eller også var det ønsketænkning. Han nød det lille strøg over håreet og lukkede sine øjne da han kyssede ham i panden.. "Mmm.. hvad skal vi imorgen?" spurgte han nysgerrigt. Han var ikke helt vild med at stå tidligt op, men han kunne vel gøre det for Williams skyld, og specielt med omtanke på hvad han allerede havde gjort, og hvor de var..Han så ham i øjnene og gengældte hans smil, inden han rejste sig "Du har nok ret i at jeg bør skylle kloren af mig" mumlede han så, han kunne lugte det i håret og på kroppen. "Kom!" sagde han og trak ham på benene.. eller... han greb i hvertfald hans hånd, William rejste sig, han var jo lidt svær at bakse rundt med, med det der skelet. Han trak ham med ind i huset, og vendte sig kort om mod ham og trykkede et kys mod hans næse "jeg tager lige et hurtigt bad" agde han så, og gav ham et kort kys på munden inden han forsvandt ud på badeværelset og tændte for vandet og stilte sig under det. Det tog kun omkring 10 minutter før han var færdig og han bandt et håndklæde om livet og vendte tilbage til William.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 5:01 am
William nikkede bare og smilede så lidt hemmelighedsfuldt, "Det er en hemmelighed" sagde han blidt og kiggede lidt på Phillip, han var sød, han var faktisk ret svær at holde sig fra, men man kunne godt med lidt god vilje, selv om det var begyndt at blive uudholdeligt.. men han ville heller ikke give op nu, han ville kæmpe til det sidste.. hm! Han gik ind i soveværelset og kiggede lidt på de lys han havde tændt tideliger, han burde have slukket dem, men de var jo store de kunne nok godt brænde hele natten uden de ville ligge særlig meget mærke til det.. hm. Han gik alligevel hen til vinduet og kiggede kort ud, han ville have lukket det, men rystede så bare på hovedet, det var alt for varmt. Egentlig ville han havde givet Phillip et glas vin, så de lige kunne skåle, men tanken om hvad det kunne udvilke sig til, det var dumt at antænde gnisten, og så på den anden side var det jo også lige præcis det han ville, så han hentede alligevel glas og vin flaske og satte det på bordet, han ville jo ikke åbne den hvis Phillip var træt og ville i seng. Han kiggede op da han kom tilbage og smilede bare, "dit tøj ligger i det skab der, også dit undertøj" sagde han bare lidt drillende, selvfølgelig havde han taget tøj med til ham, det han godt kunne lide at gå i også, og så lidt af det frække.. selv om han var ret sikker på at det ikke kom til at blive brugt alligevel.. men man havde vel lov at ønske, "Vil du have et glas vin, eller er du for træt?" sagde han blidt og satte sig på en skammel der stod foran bordet, som var foran vinduet.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 7:36 am
Phillip sendte ham et lille bedende blik da han kom tilbage fra sit bad.. han ville jo gerne vide det! Iih.. Han så på skabet som William udpegede, og rakte kort tunge af ham.. han var en drillepind. Tsk. Phillip lagde håndklædet fra sig og trak nogen underbukser ud af skabet. Sine egne normale boksershorts i denne omgang.. Han tøvede dog lidt mens han stod med dem i hånden, sendte kort William et blik henover sin skulder da han spurgte.. om han ville have vin? Han hævede et øjenbryn... men lidt vin kunne jo ikke skade.. vel? "Jo tak.. jeg vil godt have et glas.." sagde han så og smilede kort til ham inden han hurtigt trak en stor t-shirt ud af skabet og i de der... åndsvage.. iih.. g-strenge.. men det var jo netop det, og så kunne han jo have den der t-shirt ud over så William ikke så noget.. endnu! Han gik over til William og satte sig på sengekanten så de sad overfor hinanden. Han smilede lidt til ham og strøg noget af det fugtige hår bagud, væk fra sit ansigt. Han skævede mod det åbne vindue.. der kom små briser derudefra, men som regel var de lune.. han kunne ikke sove i den t-shirt uden at få hedeslag.. men nu var det jo også en overraskelse altså.. at han ikke skulle brokke sig sådan over de der under... ja det kunne man jo ikke kalde dem.. g-strenge så. "Jeg er glad for vi er her... jeg er glad for du er her... med mig" sagde han så, det var jo sandt.. han var overrasket endnuu, men ikke desto mindre glad.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 9:49 am
William sendte ham bare et blidt smil og nikkede så imens han skænkede op til dem begge og ventede til Phillip var kommet i lidt undertøj.. og t-shirt også.. åbenbart? "Skal du sove i det der? Det er måske lidt for varmt, men du kan jo også bare sove uden dyne" sagde han roligt og smilede blidt til ham, måske var det bedre.. at han sov i det der.. t-shirt og underbukser, det var.. det gjorde det hele mindre fristende.. for William. "Her" sagde han og rakte Phillip glasset og lod dem klirre mod hinanden inden han sagde "skål" og drak en tår, "Den er god" sagde han blidt og smilede lidt til Phillip inden han tog en tår mere.. hmm. Han lagde hovedet lidt på skrå og smilede så stort "selvfølgelig.. hvem skulle jeg ellers være her med?" sagde han i et lidt drillende tonefald.. nu skulle det alvorlige.. gå væk, han havde brug for at fjolle lidt med Phillip igen, se ham grine.. og smile.. dejlige lille abekat. Han smilede lidt og sukkede så, "Hvad er det du skjuler for mig din bisse?" grinede han, og kunne godt se den meget.. svage.. mur Phillip havde forsøgt at bygge op.. ubevidst.. i sit sind, for at holde William ude, men han vidste jo heller ikke hvordan man gjorde, han ønskede bare det skulle forblive en hemmelighed.. og William kiggede ikke, han blev bare nysgerrig.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 9:59 am
Phillip så på ham og smilede skævt "Måske.." sagde han så bare hemmelighedsfuldt.. det måtte være svar nok på nuværende tidspunkt. Nu kunne han jo pirre Williams nysgerrighed som William selv havde gjort hele dagen! Bare med Phillips selvfølgelig.. Han tog imod glasset "tak" mumlede han og sendte ham et smil da han klirrede sit glas blidt mod hans og så, dernæst ned i væsken i glasset et øjeblik, mens William vurderede den.. det havde de gjort et par gange før, William var så også den der var bedst til fine vine og den slags halløj.. Så specialiserede Phillip sig i noget andet! Hæh. Han tog en tår og lod den let syrlige smag fordele sig i munden og nikkede så medgivende "ja.. det er den faktisk" medgav han og smilede. Han kunne ikke lade være med at grine lidt da han spurgte hvem han ellers skulle være der med.. "Hvad ved jeg, måske har du en affære med en af de blonde damer fra mit universitet?" drillede han og blinkede til ham. Phillip var ikke jaloux.. eller jo, han kunne godt være det, men umiddelbart faldt det ham ikke ind at være jaloux når han ikke følte der var noget galt. Og William var meget flirtende af karakter, ligegyldigt hvem han var sammen med, så det var jo en tilvænningssag, og det havde Phillip fuldt ud vænnet sig til. Han smilede frækt til ham og rystede på hovedet "ingenting... absolut... ingenting..." sagde han med påtaget ligegyldighed og tog en lang tår af sin vin.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 10:27 am
William kiggede lidt på ham og grinede lidt, men prøvede at holde det inde, nu skulle han være sød, hvis det Phillip havde gang i var en slags forførelses scene, han skulle også have lov en gang imellem, selv om det var lidt synd for ham.. for William havde jo ikke lige frem tænkt sig at overgive sig med det samme.. desværre. "Mhmm?" sagde han blidt og stilte sit glas og så lidt på det, kiggede på den røde væske og så ned, inden han forsigtigt kiggede op igen og drak noget mere, så glasset var halvt tomt. Han grinede så og rystede på hovedet af ham, "det ved du godt jeg ikke har.. men de er jo meget.. distraherende.. men.. du er.. frækkere" hviskede han stille drillende, han kunne godt være ond.. og lege.. han kunne godt starte ilden.. og slukke den igen, inden den nåede at flamme alt for højt op.. haha. William smilede frækt til ham, "Skal jeg selv finde ud af det eller hvad?" sagde han drillende og satte to fingre mod sin tænding for at vise ham at det kunne han altså godt.. hvis det var det.. Han rejste sig og drak sin vin op og gik hen og satte sig på sengen, "klokken er mange, måske skulle vi gå i seng" sagde han roligt i et helt andet tonefald.. ja han var rigtig ond.. men så måtte Phillip jo kæmpe lidt for det.. det var godt så lærte han også at det ikke altid var William der kom til ham.. mhm.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 10:45 am
Phillip vidste godt William var stædig og det ville tage sin tid, som han ikke havde særlig meget af fordi William hele tiden truede med at de skulle sove og tidligt op den følgende morgen og så videre, blablabla.. men så var det jo heldig at Phillip var ligeså stædig.. eller kunne blive det om nødvendigt. Han smilede fornøjet "Det ved jeg.." og rystede så bare lidt på hovedet.. tosse. Han fulgte hans hånd med øjnene da han pegede på sin tinding og rystede hurtigt på hovedet "nej! Du skal så ikke!" sagde han hurtigt, det kunne han lige vove på! Det var i forvejen grænseoverskridende nok at skulle gå med den smule stof.. hvis nogen skulle afsløre det skulle det være ham selv.. men ikke sådan her, ikke lige nu nej. Han så på ham da han satte sig på sengen istedet for på skamlen og drak ud, inden han satte glasset fra sig. Han nikkede "det er nok en god ide.." sagde han så og rykkede sig lidt og kravlede op til sin 'plads' i sengen.. eller ikke hele vejen for han standsede ligesom bag William først.. og satte sig på knæ bag ham og lagde sine arme om hans skuldre og omfavnede ham blidt bagfra... mmhm.. Han lænede sin kind mod Williams skulderblad og lyttede til hans vejrtrækning, og rynkede sine øjenbryn og prikkede let til hans skulder "hvorfor er du så anspændt?" brummede han blidt, og løftede sit ansigt lidt så han var ud for hans øre og lyttede, mens han fortsat strøg ham over ryggen. "Mm, det kan vi sagtens ordne.." mumlede han så for sig selv.. "af med trøjen!" beordrede han smilende, og hjalp ham... eller... nok rettere, tog den af for ham.. hæhæ. Han lod sine hænder glide blidt ned over hans skuldre, og nakke, kærtegnede ham forsigtigt og lod derefter sine fingre følge musklerne under huden, trykkede de steder han vidste det var godt at trykke...
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 10:56 am
William smilede lidt og kiggede kort på lysende der stadig stod og flammede, han burde puste dem ud, han var bare ikke sikker på om det var nogen god ide at.. der var mørkt? Men han kunne jo tænde en nat lampe.. men Phillip ville nok undre sig hvis han lide pludeslig gerne ville sove med lyset tændt.. åh altså.. forhelved hvordan skulle han slippe ud af den her? Nå ja der var kun en udvej, ligge sig ned og begynde at snorke.. så kunne han se hvor charmerende Phillip ville syntes det var. Han kiggede på ham da han kravlede villigt op i sengen, med på ideen om at sove.. ja okay så? "Mhmm okay så slukker jeg lige lyset, så kan du putte dig imens" sagde han blidt og hev sig selv op af sengen og gik over og pustede ud inden han vendte tilbage og satte sig, imens han bandt sine sko op og trak dem af.. og mærkede så lille Phillip der kravlede rundt og satte sig bag ham.. og rørte.. selv den lille berøring.. satte gnister.. have af flammer.. igennem Williams krop.. fuldstændig ude af kontrol fordi det havde været så længe side de sidst havde.. stop! En rød lampe begyndte at blinke inde i William hoved.. åh nej. "Phillip?" brummede han stille og mærkede hans.. hvisken.. mod sit øre.. utrolig ophidsende, lige meget hvad han sagde.. om han så havde fortalt han var sulten eller skulle på toilettet.. hm. Han så lidt ned af sig selv da trøjen blev trukket op over hans hoved, og han ikke kunne andet end at adlyde.. og så Phillip der gik i gang med at.. røre.. ud over det hele.. "Skulle du ikke sove.." mumlede han bare og vendte sig lidt mod ham og trykkede et blidt kys mod hans pande, "Tak.. og put dig så.." sagde han stille og skubbede blidt Phillip ned og ligge og trak dynene op over ham.. meget bedre! Han overvejede helt selv at sove med t-shirt på.. men det ville nok bare være for mistænkeligt, selv om han var ret sikker på at Phillip havde regnet ud.. at William prøvede at undgå sex.. med ham.. hm? Han kom på benene og fik fjernet bukser og strømper inden han lagde sig ned i den anden side, og tog sin egen dyne op over sig.. godt det ikke var dobbelt.. han var ikke sikker på at han kunne holde det ud lige nu.. med Phillips berøringer brændt ind i hans hud.. det boblede stadig i hele kroppen.. sikke dog.. sikke dog. "Godnat" mumlede han bare.. så.. nu var han frelst.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 11:14 am
"Mmhm?" mumlede han bare koncentreret da han sagde hans navn... og lod en enkelt finger glide ned over hans rygrad, helt ned til hans buksekant... og så tilbage op igen. Han så på ham da han vendte sig om og nød kysset i panden.. det var bare ikke.. nok! For fanden! "Men.." begyndte han, og mærkede at William trykkede ham ned og ligge, og strittede en smule imod, men det fik han sådan set ikke særlig meget ud af. Han satte sig demonstrativt op da han rejste sig. Det her skulle han altså ikke få lov at vinde! Nej, vel skulle han ej. "Har du ikke glemt noget?" mumlede han så da William havde lagt sig og sagt godnat.. han kunne da i det mindste kysse ham, ikke sandt? Han fik nok ikke så meget ud af det, måske bare et tantekys, og så ville William være forsvundet ned under dynen. Han sukkede "vent, jeg skal lige børste tænder.." sagde han kort og rejste sig og gik hen til døren.. "På den anden side, bliver det her nok for varmt.." sagde han så, og trak let i t-shirten og sørgede for han stod så William udemærket kunne se ham, ovre ved døren... hm. Han trak let t-shirten over hovedet, vendte ryggen til og kastede den roligt hen på den taburet William havde siddet på.. velvidende om at William kunne se... ja de der... leopard plettede g-strenge der skilte sig noget ud fra Phillips ellers lyse hud. Han gik ud af rummet, ordnede i al hast hvad han skulle og vendte tilbage og krøb op i sengen under sin dyne... Han ventede et tilpas stykke tid til han kunne lege at han var faldet hen og krøb søvngængeragtigt ind under Williams dyne og lagde sig med sin ryg mod hans så han kunne mærke den skoldhede hud mod sin.. hæh. Han havde hele natten.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 01, 2013 11:33 am
William sukkede stille og nikkede bare "undskyld.. men.. en anden gang ikke? vi skal tidelig op" sagde han bare som en dårlig undskyldning.. som han havde brugt hver dag.. i lidt for lang tid, han var virkelig ikke så god til det, men han vidste ikke hvordan man sagde nej, så derfor.. var han ret glad for at en eller anden havde opfundet undskyldningerne. William smilede bare lidt og lænede sig over og kyssede Phillip på læberne.. et par sekunder.. åh.. nej det gik ikke, han slap ham igen, "Sov sødt.. " hviskede han stille og kiggede ham ind i øjnene inden han lagde sig tilbage. Og Phillip så pludselig skulle ud og børste tænder.. nå.. jaja, det måtte han da også selv om, men så skadeligt var rødvin jo heller ikke.. vel. Han så op og kiggede lidt på ham da han snakkede og smed sin t-shirt. Han måbede.. fuldstændig.. og blev hængende i den.. stivende postion.. ind til Phillip kom.. tilbage. Han stirrede bare på ham, fuldstændig vandtro.. hvad i al verden! Var han nu gået over til den taktik? Hvorfor var det lige igen han havde taget de der trusser med til ham.. argh! Han stirrede på ham imens han kravlede ned i sengen og faldt hen.. og ind under hans dyne.. han rykkede hektisk væk fra Phillip da han mærkede hans bagdel.. og.. nej! Han faldt ned på gulvet med et bump, og satte sig op, lysvågen og stirrede ud i mørket. Inden han rejste sig og gik hen til vinduet og åbnede det helt op og tændte en smød.. Ih. "Jeg ved godt du ikke sover!" sagde han højt og kiggede over på Phillip, "Du kan lige så godt bare sove nøgen så.." sagde han roligt og tog et par hiv.. ihh hvor var han.. fræk! det var slet ikke til at stå for jo.
Ceit
Phillip svarede ikke på hans undskyldning.. den var efterhånden begyndt at hænge ham langt ud af halsen. Han slap altså ikke. Til gengæld havde han smilet lidt triumferende over Williams måbende ansigt. Det var sjældent han så det ansigtsudtryk på William der som regel altid så overskudsagtig og flirtende ud. Og smuk, selvfølgelig, gudesmuk.. selv når han måbede, man kunne ikke bare sige:' skat luk lige munden, det trækker..' eller noget, selvom han så lidt sjov ud. Han havde lagt sig godt til rette da William pludselig hektisk rykkede sig så meget at han faldt ud af sengen... Phillip bed tænderne sammen for ikke at grine, det var heller ikke helt fair, William kæmpede bravt.. lidt respekt måtte man give ham. Desuden, skulle det jo forestille han sov, ikke? Han åbnede dog tøvende et rævesovende øje og så på ham da han tændte en smøg, og satte sig langsomt op med et lidt skyldbevist udtryk i ansigtet, og så undskyldende på ham. Måske ville han bare ikke? Måske havde han helt ærligt ikke lyst? "Undskyld.. jeg skal nok opføre mig ordentligt nu.." lovede han stille "jeg skal nok skifte så du kan få fred" sagde han så blidt, og rejste sig og gik hen til skabet, for at trække et par af sine normale boksershorts ud. Han angrede at William var faldet ud af sengen, det var synd for ham.. men resten..? Var varm luft... Han trak let på smilebåndet, stadig med ryggen til..Han kunne jo ligeså godt trække det i langdrag ikke? Det var også Williams egen skyld nok! Han kunne bare holde op med at være i cølibat nok! Og kysse ham ordentligt, Phillips krop næsten hungrede efter de der hede kys på munden.. på kæben, halsen, skuldrende. Phillip sukkede oprigtigt, næsten jamrende selvom det var lavt og lukkede skabsdørene.
Alias
William kiggede lidt på ham og fulgte lidt med i hans bevægelser, til Phillip gav op, han var godt nok nem egentlig.. hvis han fortsatte med at give så nemt op så ville de jo aldrig have sex igen.. og det var jo næsten en skam når man tænkte på hvor dejligt det var.. sex.. med Phillip, guddommeligt! Han smilede lidt og blinkede til ham, "Jeg har lyst" sagde han bare roligt og tog et hiv mere af sin smøg, det skulle han da ikke være i tvivl o, han havde altid lyst? Phillip prøvede bare ikke hårdt nok, selv om man dog måtte give ham at han havde givet nogen temmelig gode forsøg på det.. sødt. "Du giver ret let op hva?" sagde han roligt og kiggede lidt på ham imens han slikkede sig om læberne, og så ned, "Men ja.. så sov da godt" sagde han roligt, han havde givet Phillip lidt for meget hjælp.. han havde nærmest indikeret.. at han bare skulle blive ved med at prøve.. men det kunne jo også være Phillip ikke gad det, men William skulle nok finde på noget.. desuden så skulle de have sex imorgen aften under alle omstændigheder, men det vidste Phillip jo ikke.. han kunne få lov at tro at de aldrig skulle have det igen, hvis han ikke turde prøve noget mere.. nå. Han slukkede smøgen og gik tilbage i sengen og lagde sig ned med et suk. "De klær dig ellers ret godt" sagde han stille og smilede lidt, "Frækt" mumlede han for sig selv, og kiggede lidt efter Phillip. "Kom?" sagde han blidt og klappede på sengen ved siden af sig.
Ceit
Phillip skævede om til ham, hvad var nu det? Trak han i land? Han havde.. troede han Phillip havde givet op?! Haha! Og det var William der var ansat som skuespiller? Phillip havde haft drama i gymnasiet, men han havde da ikke troet.. Han forsøgte at skjule det der smil der trak i hans mundvige...men det var lidt svært "Nå det har du?" sagde han.. det overraskede tonefald behøvede han ikke tvinge frem, det var vel meget naturligt, men hvad holdt ham så tilbage, den torskepande? "Jeg har ikke givet op!" busede det ud af ham og han vendte sig om mod ham.. altså helt ærligt... Han hævede sine øjenbryn da han bød ham godnat igen, og lagde armene over kors og så roligt på ham som om han ikke havde tænkt sig at svare på det der.. nok. Nu havde han ovenikøbet afsløret at han slet ikke havde tænkt sig at lade ham slippe så nemt, som han selv troede. Han kylede boksershortsene efter ham da han lagde sig ned og rakte kort ned i sin jakkelomme og fulgte selv efter, og satte sig overskrævs på ham istedet for at ligge sig ned ved siden af ham som han havde indikeret med det lille klap på sengen. Han bøjede sig ned over ham og så ham i øjnene "hallo.. jeg var ikke færdig med dig endnu.." hviskede han så og hans mundvige krakelerede i et skævt smil, inden han trykkede sine læber mod hans.. lige.. udnytte et par sekunders svaghed og så... Phillip lagde hurtigt det sorte stof over Williams øjne og bandt det om hans nakke, og greb om hans håndled så han ikke kom så langt.. endnu. Han slap hans læber og grinede drillende, og kyssede ham på hagen "jeg synes.." mumlede han langsomt, mens han fortsatte sine kys nedover hans kæbe "at du skal blive ved... med at fortælle mig om hvor meget du har lyst.." hviskede han så da han nåede hans øre og lod sin tunge glide hen over den tynde hud under øret. Phillip var - som William nok kunne bevidne - ikke typen der tog styringen, det lod heller ikke til at være det William var allervildest med, men hvis han nu gjorde det på en sød måde? Desuden.. havde han ikke en jordisk chance for at holde William nede eller holde fast om hans hænder længere end William brød sig om, så på den måde beholdt William vel stadig styrken... bare ikke sit syn.. hæh. Han måtte nøjes med det han kunne føle.
Alias
William grinede lidt over Phillip og hans tonefald.. Phillip gjorde sådan en ting.. med sine læber når han følte sig trodset.. de dirrede ligesom.. havde han lagt mærke til.. på sådan en sød måde.. når man boede sammen med nogen i lang tid, lagde man altså mærke til nogen ting, og han havde set det.. et par gange efterhånden, og sat det sammen med.. trods. Han grinede bare lidt og nikkede "Mhmmh.." mumlede han bare og lukkede øjnene og smilede lidt, men nu skulle de sove.. ik? Så kunne de lege katten efter musen imorgen, han skulle nok få en masse sex.. nu kunne han altså heller ikke holde det ret meget længere altså.. det var en kamp, og han var godt klar over at han var ved at tabe.. men det var okay, præmien for at tabe var ret lækker jo. "Nej?" sagde han bare og kiggede kort op på ham og grinede da han fik hans underbukser i ansigtet.. nånå! Så nu blev han vild? Men det var jo også det han havde prøvet at tvinge frem, og han var ret sikker på han ikke kunne sige nej mere.. men han kunne jo godt prøve, bare for at gøre Phillip.. en smule mere.. trodsig.. haha! "Phillip tag dit undertøj på.. og kom og sov med mig" sagde han roligt og sukkede lidt, "Jov du er.. kan du så ligge dig pænt ned nå.." sagde han stille og kiggede op da han satte sig på ham og sukkede dybt. Og så blev alting mørkt.. "Kinky" mumlede han bare i et drillende tonefald, og mærkede Phillips hænder mod sine håndled og rystede på hovedet af ham.. men så var der kys.. ud over det hele.. og det var alt for godt.. alt for savnet.. og han gengældte det, han kunne ikke andet. Han brummede lidt da han slap kysset, "Mere.." hviskede han i et letter bedende tone fald.. mere af kys og Phillips læber! Hvor blev de af! Han sukkede stille ved kyssende og brummede lidt utildfreds da han slikkede ham i øret, og sukkede så.. nok nærmer støn end suk.. det var umuligt.. "Du er ikke sød mere" hviskede han stille og trak sin hånd til sig.. uden besvæg og lagde den i nakken på Phillip og trak ham op til sine læber igen, "Mere.." sagde han bestemt og kyssede ham intenst mod hans læber.. Phillip havde vundet, og William havde erkendt sit nederlag.. nu ville han nyde præmien.
Ceit
"Umulige unge!" brummede han og rystede på hovedet da William kommanderede rundt på ham, aldrig i livet! Han skulle ikke sove nu! Han skulle lige... kravle lidt rundt på ham.. ja! Han rakte tunge af Williams blinde øjne der var skjult bag det sorte stof... Han smilede en smule da han bad om mere.. tonefaldet faldt ret godt i hak med den følelse Phillip havde i kroppen, den fornemmelse af at det næsten.. ikke kunne gå stærkt nok! Eller det var nok nærmere bedende, og Phillip var måske mere.. utålmodig? Efterhånden, William havde holdt ham på pinebænken længe nok. Han bemærkede at William ikke strittede imod og besvarede hans kys med suk og.. var det et støn? Det føltedes som en mindre eksplosion indeni, som fik blodet til at løbe hurtigere i deres baner. Han rystede let på hovedet så hans næse strejfede hans øre "Nej, ikke mere.." hviskede han og mærkede Williams ene hånd glide ud af hans greb og troede et øjeblik at han faktisk havde tænkt sig at ligge sig om på siden og sove.. det kunne han simpelthen i... Hans tanker blev afbrudt da hånden gled op omkring hans nakke og rettede ham på plads istedet for at vende ham ryggen.. det var nu meget rart at vinde ind imellem.. sejrens sødme var ikke helt dårlig. Det var det bestemt heller ikke at få et rigtigt kys! Som han besvarede med samme intensitet, næsten desperat afsavn. Det føltedes så.. godt..! Åh han ville aldrig holde op igen! Men kroppen under ham kunne han vel også undvære lidt opmærksomhed til? Han slap Williams anden hånd og lod sine hænder glide om omkring hans nakke og ind i hans hår.. åh så blødt.. han trak lidt krævende i det.. mmhm.. Han gav et lille utålmodigt støn fra sig mod hans læber og udviklede det til noget lidt mere... frækt!