Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Jan 02, 2013 12:22 pm
William grinede stille og smilede bare lidt "Vil du heller med ud i sneen og rulle rundt?" sagde han stille og grinede bare lidt af ham, han var sød.. kulde mesteren brød sig ikke om kulde.. jov jov så havde han også hørt det med. "Såså.." hviskede han stille og kyssede ham blidt igen, og sukkede.. ja mere.. han kunne slet ikke få nok.. overhovedet.. åh, "Ja.. mere.. hele natten.." hviskede han stille og grinede lidt mod Phillips hals og sukkede igen.. åh gud altså, hvad skulle han dog stille op med den lille.. labre.. varme.. mhmm! "Nejnej.. slet ikke nok.. jeg tror ikke jeg kan.. få nok.." hviskede han stille og sendte Phillip et frækt smil, selv om Phillip nok godt kunne regne ud at det ikke var varmen han talte om længere.. nok bare.. lidt.. sex.. mhmm! Han smilede lidt og lagde en hånd på Phillips brystkasse og skubbede ham helt ned at ligge på bænken, oven på håndklædet og bøjede sig helt ned til ham og trykkede et vådt kys mod hans læber, "Kan godt være det bliver lidt for varmt herinde.. " sagde han drillende, han svedte jo allerede selv.. men sådan var det jo i en sauna.. "men så kan vi jo bare.. tage.. et.. koldt.. bad" hviskede han drillende og rykkede lidt på sig og sendte ham et hurtigt frækt smil inden han trængte op i ham.. igen.. mhmm.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Jan 02, 2013 12:53 pm
Phillip rystede hurtigt på hovedet "Nej ikke mere kulde nu" bad han... nu var det jo lige blevet så varmt altså.. Han kunne godt lide kulden.. men ikke... ikke sådan hele tiden, og uventet. Han nød kyssene, og spredte sine ben sådan at han kunne ligge sine knæ om Williams hofter... mmhm. "Mmm.." mumlede han som svar til ham. Hele natten... sex... bare de to. "Okay.." indvilligede han så.. han var lidt træt, men det skulle skam nok gå! Han fik mere energi af at blive tændt... Han lod sig glide ned og ligge og så op på ham, og gengældte hans kys, og strammede grebet om hans hofter med sine lår... "Måske.." mumlede han, efterhånden temmelig ligeglad med hvorvidt der var varmt eller ej, det var Williams krop... Williams læber.. William.. der interesserede ham. Han klynkede lidt... "Nej jeg vil selv bestemme temperaturen.." grinede han stille og betragtede hans smil da det forandrede sig til frækt og han... "åh.." stønnede han, ikke uforberedt, men stadig ikke.. helt klar. Han lagde sig lidt bedre på plads under ham, og strakte hals, og trykkede et.. kys mod hans læber. Han kunne godt mærke sveden var begyndt at løbe... hans krop var jo tør, så nu kom det næste.. den overvældene varme....
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Tors Jan 03, 2013 4:07 am
// efter sex.. 3 gang, på køkkenbordet.. bumbum! //
William grinede stille og kyssede ham blidt i panden, og trak sig så langsomt ud igen, efter de begge to var.. kommet.. for 2 gang. wow hvor blev man træt af så.. altså.. det var jo ikke fordi.. mhmm, han ville stadig gerne have mere, men Phillip så ret forpustet ud, det kunne godt være han lige skulle lade.. dem.. begge to.. slappe af lidt. så kunne de tage det op i morgen tidelig, eller sener på aften.. mhmm. "Er du sulten lille skat.." hviskede han stille og trykkede et blidt kys mod hans pande. Efter saunaen havde han trukket Phillip med i et okay varmt bad, og vasket hår og krop og den slags med sæbe.. og så havde han pakket ham ind i håndklæder.. og trukket ham ud til køkkenet.. fordi han ville høre om han var sulten.. og så var de ligesom ikke kommet særlig meget længere med det mad der.. hovsa. "Hvad har du lyst til?" sagde han blidt og kyssede ham på kinden.. mhmm, så fræk.. så svær at modstå.. nå.. hm. "To sekunder.." sagde han hurtigt og gik ind i stuen og hen til bænken hvor han fint havde follet deres tøj sammen, og trak hurtigt i sit eget og tog Phillips med ind og lagde det ved siden af ham på køkkenbordet og smilede frækt til ham. "Mhmm... du er for dejlig.." mumlede han stille, det var nu meget rart.. at have ham sidende der.. og bare stå der mellem hans ben og kyssede lidt på ham.. ih hvorfor kunne han ikke bare forblive nøgen! Det var meget lækre! høh! "Du.. behøver jo ikke tage tøj på.. hvis du ikke har lyst.." hviskede han stille.. stadig helt salig.. og.. tændt.. og kyssede ham lidt ned over halsen, og nappede ham drillende der et par gange.
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Emne: Sv: Darling - Phillip Tors Jan 03, 2013 10:49 am
//Lol!//
Phillip stønnede udmattet da William trak sig ud for 3 gang.. Hans brystkasse hævede og sænkede sig roligt, og han satte sig ordentligt op på køkkenbordet, og lod en hånd glide gennem sit hår, og smilede stille til ham. Han nød det ekstra kys i panden han fik igen og nikkede "ja.." svarede han så.. det var han faktisk. Han trak på skuldrende og rakte ned efter et håndklæde og tørrede sin egen mave af efter.... ja... hmm. "Bare et eller andet.. noget nemt.. har vi noget brød?" mumlede han så, og nikkede til ham da han gik, og blev siddene en stund længere på køkkenbordet, bare for at.. sunde sig lidt. Han havde det nu meget rart alligevel... lidt træt efterhånden, men med sådan en god følelse i kroppen alligevel, behagelig... en smule ophidset af Williams krop, kys og berøringer, meeeen Phillip tvivlede nu på at de skulle igang for 4 gang den aften! William skulle da også sove på et tidspunkt? Han grinede ved tanken, han var umættelig på det punkt.. Han så på sit tøj da han lagde det ved siden af ham og smilede til ham "tak" sagde han, og så på hans frække smil.. "Du er.." mumlede han som svar, og lagde sine arme omkring hans nakke "Har vi noget mælk?" hviskede han mod hans læber, og grinede stille da William tilbød ham ikke at tage tøj på... "Mmhm.. må jeg lige tænke over..." brummede han og sukkede da han kyssede ham på halsen "mmhm.. William.." mumlede han "mælk.." gentog han langsomt.. lidt.. distraheret.. pokkers.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Tors Jan 03, 2013 11:59 am
William smilede bare stort og grinede lidt.. det måtte han da gerne.. gå rundt nøgen, der var jo heller ikke andre end dem her, og han nød at se det lille pus nøgen.. for hans skyld kunne han være nøgen hver dag, dag ud og dag ind! "eh nej.. vi har ikke rigtig noget.. " sagde han lidt forvirret og grinede så "Vi må handle ind imorgen.." mumlede han stille og kyssede ham i håret og sukkede lidt, "Mhmm.. tror du selv du kan holde til endnu en tur.." hviskede han bare stille i et lidt drillende tonefald, han havde selvfølgelig taget tanken ud af Phillips hoved.. hæh. "Eh ja.. det tror jeg faktisk jeg har købt.." mumlede han og slap forsigtigt Phillip selv om han ikke rigtig havde lyst til det.. han var meget.. fræk.. og indbydende.. mere.. mere af det! Han slap ham så helt og gik hen til køleskabet og åbnede lågen og så det næsten tomme køleskab igennem.. sprut.. vand dunke og mælk. Han trak mælken ud, han havde købt det på samme tid som han havde købt morgenmad produkter.. for man kunne ikke ringe og bestille mad om morgen.. men det kunne man nemt om aftenen.. så det havde været det vigtigste og det skulle gå hurtigt så ja.. det havde de da. "Så ringer jeg efter Pizza.." mumlede han stille og fandt et glas frem og hældte mælk op til Phillip og rakte ham glasset.. han kunne godt forstå han var trøstig, han hældte også lidt mælk op til sig selv.. mhmm. Han lænede sig frem og kyssede ham blidt på kinden.
Ceit
Phillip trak på skuldrende, det var vel heller ikke så mærkeligt, for.. ja, de var jo ligesom lige flyttet ind. "Ja vi må bare købe lidt ind imorgen.. jeg kan godt gøre det hvis det er?" tilbød han.. William behøvede jo ikke tage med han kunne sagtens ordne den slags ting alene. Han nød kysset i håret, og nulrede ham let i nakken med sine fingerspidser "Mmhm.. det kan godt være jeg siger stop når vi når omgang nummer 10... " drillede han, og kyssede ham blidt på munden, bare lige et lille kys.. mormor-kys om man ville.. eller.. aj, det var nok lidt for lidenskabeligt til at kunne kaldes et mormor-kys. Han så på ham, og slap, da han gik hen til køleskabet. Han lod sig glide ned fra køkkenbordet og trak sine boksershorts på. Han gad altså ikke være nøgen meget længere... på trods af William syntedes det var frækt var Phillip stadig en smule.. øm over bare at være nøgen.. det kunne han ikke bare.. Han vidste godt William kunne, og han havde ikke noget imod det.. men, når det kom til ham selv fandt han det umuligt. Det var et held han ikke stadig gemte sig under dynerne ved sex.. det var han liesom blevet vænnet af med, især efter alle de gange hvor de havde haft sex alle andre steder hvor det ikke var muligt at gemme sig. Han smilede og så på mælken, det var da heldigt.. mælk og vodka. Han tog imod glasset og satte sig på en stol, og tog en tår.. "Er det ikke for sent at ringe efter pizza?" spurgte han og tørrede sig om munden. Han nød kysset på kinden og gengældte det med et mælkekys på munden. "Skål.." mumlede han og drak resten af mælken, og sukkede før han satte glasset ned igen og strakte sig på sin stol "vil du se en film eller noget.. hvad er klokken overhovedet?" brummede han.. det måtte være halvsent.. de havde været igang det meste af dagen.... så det var nok.. sent på aftenen? Phillip havde ikke tjekket, havde fuldstændig mistet tidsfornemmelsen.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Fre Jan 04, 2013 10:15 am
William smilede blidt til ham og rystede på hovedet, "Vi skal jo alligevel ud og kigge på møbler.. og købe julepynt, så kan vi jo lige så godt handle nu vi er i gang.. og så skal jeg lige nå at købe en sidste gave til dig.." mumlede han hurtigt og smilede stort, "Måske ville det gå hurtigere hvis vi kiggede på møbler sammen, og så klare du det med mad og jeg med julepynt, for du er sådan set den.. der spiser.. mad her.. så det nok.. og så ville det gå hurtigst, men altså du bestemmer" sagde han hurtigt og smilede bare kort til ham. " nååh.." mumlede han drillende, og lod en hånd glide op af hans lår, "er du.. klar igen.. så?" hviskede han stille og smilede frækt til ham. "Nej det er ikke for sent, jeg kender et sted der har åben hele natten.. hvad vil du have på din pizza så ringer jeg.." sagde han stille og blinkede frækt til Phillip. William drak lidt af sin vand og slap ham og tænkte lidt over det.. se en film, jov det kunne de nok godt. "Jov.. god ide.." sagde han hurtigt og smilede kort, William havde jo stadig sin kæmpe film samling.. så.. ja. "Men.. er det okay.. at jeg lige løber en tur.. imens du spiser din pizza?" sagde han roligt og så lidt på ham.. han blev nød til at holde sin krop.. lidt ved lige.. han skulle også til at træne igen, tanken om at blive tyk eller slap.. gjorde ham bange.. desuden hvis han skulle til at være movie star.. så skulle han jo også se godt ud! håhå.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Fre Jan 04, 2013 10:42 am
Phillip betragtede hans mund mens han forklarede, og dernæst hans øjne mens han trak lidt på smilebåndet.. han var sød når han snakkede om gaver.. han glædede sig virkelig. "Okay.." sagde han så, indvilligede i at tage ud og shoppe med William... det skulle nok blive hyggeligt! Jep! Og så skulle de bare indrette, og rende rundt og gøre det pænt og... iih! Han smilede stort til ham og nikkede "Jo jeg vil gerne have dig med" sagde han hurtigt og kyssede ham på næsen. Han rødmede dog lidt da han strøg ham over låret "mmhm.." mumlede han bare og betragtede hans smil, og bed sig i læben og kløede sig kort i nakken da han slap ham. "Bare ost og... tomat... tror jeg" sagde han og samlede sin t-shirt op fra bordkanten og tog den på. Han frøs lidt nemlig.. når han bare sad der... så det ville være bedre... selvom William helst ville have det anderledes. Han nikkede "ja ikke?" sagde han og vendte sig mod ham så han kunne se ham ordentligt og lagde hovedet på skrå.. "Løbe..? Jo.. det kan du godt" sagde han, og følte sig... lidt.. tyk, når han skulle sidde der og spise pizza og William skulle ud og løbe.. tsk! På trods af at Phillip ikke var typen der tog på, han var aktiv i form af sit skateri, og renden rundt.. helst til fods, siden han ikke brød sig om at køre bil eller vingerne. Som regel... "Men.. så kommer du tilbage ikke? Så vi kan se film?" spurgte han stille og lænede sig lidt tilbage på køkkenbordet og betragtede ham.
Alias
William smilede lidt og blinkede kort frækt til Phillip "Okay.. godt.. så gør vi det.." mumlede han hurtigt og nikkede kort til det Phillip ville have på sin pizza og ventede til nogen tog telefonen inden han fortalte deres bestilling og adresse, og så lagde han på igen. "Jov.. " sagde han blidt, han ville gerne se en film med ham, og hygge lidt sammen med ham.. det var klart det hyggeligste i verden.. at se film og putte med Phillip, han kunne næsten ikke finde på noget han hellere ville en hyggelig søndag aften. Han smilede kort og grinede bare lidt "Hold op.. du er ikke tyk.." mumlede han bare og kyssede ham på kinden, "Du har en lækker krop.. som en svømmere.." hviskede han bare stille og kyssede ham lige under øret, Phillip var lækker og han havde en dejlig krop, og han var bestemt ikke tyk, og pizza smagte godt! Og så var der ikke mere at sige om det. Han nikkede hurtigt "Jov selvfølgelig.. pizzaen manden sagde omkring en halv time.. her er nogen penge" sagde han bare kort og lagde nogen penge til maden på bordet og smilede lidt, "Jeg skal lige skifte til løbe tøj.." sagde han roligt og gik ind i stuen, og fandt den pap kasse hvor der stod sports tøj på.. det havde han jo en del af, når man havde været vant til at dyrke sport hver dag jo.. så skulle man også have et par sæt.. og nogen gange flere gange om dagen.. hmm. Han tog bare nogen løse trænings bukser på, en stram undertrøje, og en vindtæt løbejakke, og et par flotte løbe sko.. sådan. Han gik ud til Phillip og gav ham et sidste kys på læberne, " jeg kommer tilbage om en halv time okay? Så kan jeg nemlig lige gå i bad og sætte fjernsynet til imens du spiser.." sagde han roligt og gav ham så et sidste kys på læberne, "Vi ses om lidt min skat.. " hviskede han stille og så smuttede han.
// tænker på at springe frem til dagen efter (d.24) hvor de skal handle ind og sådan? //
Ceit
Phillip smilede skævt af hans frække smil "Iih.." mumlede han og grinede lidt for sig selv. Han strakte sig og gabte kort.. Han rødmede da han fortalte han at han ikke var tyk og sukkede "neeej, jeg ved det godt.. men det var bare da du pludselig ville være så aktiv" grinede han stille, og nød kysset på kinden og grinede stille da han snakkede om at Phillip skulle ligne en svømmer "synes du det.." mumlede han og rødmede da han kyssede ham under øret. Han kørte en hånd nedover hans brystkasse og sendte ham et frækt.. lidt genert smil "muskelbundt.." drillede han og kyssede ham let på munden. Han så på pengene "tak.." sagde han så og nikkede til ham og gik ud fra køkkenet efter ham. Han så på ham da han kom tilbage og smilede skævt mens han lænede sig mod dørkarmen.. Han fløjtede af ham da han kom tilbage og kyssede ham, og smilede let "Det er fint" sagde han og nød kysset. "Vi ses" sagde han blidt, og så efter ham da han smuttede.
//Yes yes <3//
Phillip trak dynen til siden, men lod sig falde ned i sengen igen... åh, han var ikke meget for at stå op. Han vendte sig mod William og betragtede WIlliams ansigt han så så fredfyldt ud.. mmhm.. Han krøb ind til ham og gemte sig ved hans brystkasse. Kyssede ham let på det øverste af brystkassen.. lyttede til hans rolige åndedræt... sov han? Det gjorde han måske nok... åh William, søde William. Phillip smilede frækt og flyttede sig langsomt ned under dynen så han ikke.... gjorde sengen for ujævn.. han ville gerne gøre det så stille som muligt, han skulle overraske ham.. den der restaurant tur.. havde ikke helt forflyttet sig fra hans tanker.Han krøb heeelt ned under dynen og trak langsomt hans underbukser lidt ned og startede en række små kys nedover hans mave..ned til den tynde hud under hans underbuksekant. Han pillede dem helt af et par sekunder efter og morede sig gevaldigt over at kunne ligge og drille William lidt. Han lod sin tunge glide over hans inderlår og tog blidt fat om hans lem, og bevægede langsomt sin hånd mens han lyttede efter ændringer i Williams åndedræt.. han kunne ikke se ham siden han lå under dynen... så han måtte klare sig med vejrtrækning og eventuelle støn.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jan 06, 2013 10:23 am
William trak bare vejeret dybt i søvnen.. han var lige midt i en dejlig drøm, der handlede om ham og Phillip.. som var ude og rejse.. i hvor var det hyggeligt! Han ville gerne ud og rejse med ham, ja! Han vågnede lidt forvirret da han mærkede.. mhmm ja. Han åbnede forvirret øjnene og kiggede lidt halvt døsigt omkring, for at finde ud af hvad fanden i helved Phillip han.. men det gik også hurtigt op for ham og han gav så et søvnig suk fra sig og trak lidt op i dynen og kiggede ned på Phillip og grinede bare, "Skat.. er det ikke lidt tidelig for morgen sex?" mumlede han stille, "Man skulle tro du havde fået nok igår.." mumlede han så og smilede lidt og gav et dybt støn fra sig og tog fat om Phillips overarme og hev ham op til sig og kyssede ham på kinden, på halsen, på læberne, hvor end han lige kunne komme til.. mhmm. "Frækkert.." mumlede han stille og kyssede ham intenst på læberne. "Men du burde da vide, man ikke voldtager folk imens de sover.." brummede han stille og rullede hurtigt rundt så Phillip kom til at ligge under ham, han trak dynene op omkring dem.. der var ikke så meget varme, så det var lidt halv køligt, men det skulle de nok hurtigt få gjordt noget ved. Han trak langsomt Phillips under bukser ned og spredte hans ben under sig, så han kunne ligge mellem dem. "Godmorgen.. smukke.." hviskede han stille og pressede sine læber mod Phillips, og nussede ham lidt op af siderne.. mhmm han var så dejlig.. og blød.. og alting.. mhmm.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jan 06, 2013 11:00 am
Phillip grinede stille da William mumlede søvnige ord til ham oppe fra dynen af.. hehe! "Jeg synes bare det kunne være meget sjovt.. at vække dig lidt.. utraditionelt.." sagde han langsomt og smilede flabet op til ham, og nød hans støn da han blev trukket op til ham "Mmhm! Jeg er ikke færdig.." protesterede han halvhjertet da William gav sig til at kysse ham over det hele. Han gav et lille suk fra sig og smilede til ham. "Jeg må gerne.." mumlede han og blev så rullet om på ryggen, og pev lidt "William.. jeg er ikke færdig" ynkede han og grinede lidt, han havde ikke engang fået lov at ligge øverst mere end et par minutter! Og halvdelen af dem sov han! Iih.. Han lod ham trække hans bokserhorts ned og placere sig mellem hans ben, mens han kilede et par fingre ind i hans nakkehår og trak ham lidt ned til sig. "Morgen..." mumlede han betaget af William der, trods af at det var morgen lignede sig selv... Phillip havde morgenhår, og søvn i øjnene, selvom han havde fået tørret det værste væk lignede han stadig en der lige var rullet ud af høet.. mmhm. Han gengældte hans kys og lukkede sine øjne lidt.. mhmm.. "Kilder.." mumlede han mod hans læber imellem kyssene, og lod sine fingre vandre ned over hans ryg, kærtegnede hans rygsøjle, skulderblade... mmhm. Han duftede godt.. sådan lidt en blanding af mand, og dæmon.. det var faktisk ikke helt skidt, det kunne Phillip godt leve med... og duften af mand, var nok nærmere bare duften af William selv. Folk havde jo individuelle dufte... "Du er dejlig.." mumlede han og nappede ham i underlæben og blinkede til ham, før han lagde sine ben omkring hans hofter.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jan 06, 2013 1:06 pm
// Sex. //
William ånede tungt ud og kyssede Phillip på næsen, inden han trak sig ud og kom på benene, "Jeg går lige i bad.." mumlede han og smuttede så ud af værelset.. han tog et hurtigt bad.. ca. 5 minutter langt, og gik ud for at finde noget tøj i pap kasserne, det var virkelig upraktisk.. de måtte have købt et skab.. et kæmpe et! Eller så måtte han bygge et walk ind skab.. det kunne nemt lade sig gøre, der var det tomme rum ved siden af soveværelset hvor han ikke helt havde besluttet sig hvad skulle være endnu.. det kunne sagtens blive et skab.. hellere det end et opholds rum.. hmm, det måtte han lige have set på, og ind til der kunne de jo godt købe et billig skab, hvor de lige kunne have lidt af deres tøj i begge to. Han trak i noget afslappet.. men stadig stilrigt tøj, dog uden slips, men stadig.. skjorte.. altid skjorte! Han så sig lidt om ved en pludselig lyd, en banken. William skyndte sig at få sokker på og løb så hen til hoveddøren og åbnede op, en vvs mand stod foran ham. "Eh.. godmorgen.. det var noget med et kabel tv.. og nogen ledninger?" mumlede manden. William smilede bare stort og viste ham ind, og stuen og sådan.. så kunne de se andet end bare dvd film, men også kabel tv.. det var nu meget rart at kunne følge lidt med på CNN så man kunne følge med i verden omkring os. "Phillip.." kaldte William for at finde ud af hvor han var. "Kan du ikke lige.. spise noget morgenmad, så vi kan komme af sted.. vi har en del ting at se til.. eh.. " mumlede han bare.. åh gud.. det var jul! Han stak hovedet ind i stuen og kiggede lidt på manden og sendte ham et varmt smil, "Glædelig jul.." mumlede han hurtigt til ham og gik så ud i køkkenet og fandt mad frem til Phillip.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jan 06, 2013 1:31 pm
Phillip stønnede, og bed sig kortvarigt i underlæben da han trak sig ud og så efter ham da han rejste sig og lagde dynen lidt bedre omkring sig og satte sig op. Han nikkede og gned sig i øjnene før han stod op.. måske skulle han også tage et bad.. når William var færdig, ellers kom de aldrig ud af døren! Han grinede ved tanken og overtog da han hørte William gå ud efter kort tid og ned til døren hvor det bankede på, perfekt. Han skyndte sig ud under bruseren og blev vasket.. det tog ham i hvertfald et kvarter hvis ikke lidt længere da han hørte William kalde nede fra stuen. "Jo!" råbte han til svar og slængede et håndklæde om livet og skyndte sig ud. Han smilede kort til kabelfyren der sad på knæ og rodede med tvet "Morgen! Dejligt vejr!" sagde han og smilede stort, mens han skyndte sig tilbage til soveværelset, og fandt de kasser hvori hans tøj var.. han greb en sort slags undertrøje, slængede en kortærmet blød skjorte ud over, hvor ærmerne var foldet op, trak i et par forvaskede lidt løse cowboybukser i lysere stof end han normalt gik i.. men det var en fin kontrast til den sorte undertrøje. Han trak i et par sokker og sine vans og forsvandt nedenunder til William. Han kørte et par hænder gennem sit hår så det sad pænt og kyssede ham kort på kinden idet han gik forbi ham "undskyld det tog lidt tid" mumlede han og greb det glas mælk William havde sat frem til ham og drak det meste af glassets indhold.. før han satte det ned og gik i kast med sin morgenmad.. "Fjernsynet?" brummede han og nikkede mod kabelfyren og sendte ham et smil imellemtiden, før han fangede Williams blik med sit. Han kunne godt lide det nye hus.. alt duftede af friskt træ...over alt hvor han var, duftede det dejligt.. Han drak resten af sin mælk.. han ville gerne være færdig hurtigt, de skulle jo ud af døren.. så nyttede det jo ikke at han sad der og søbede rundt... Han hostede kort efter at have slugt mælken lidt for hurtigt. "Skal vi gå?" spurgte han og rømmede sig.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jan 06, 2013 2:18 pm
William så bare kort op og smilede til Phillip da han kom rende og så op og ned af ham og rystede på hovedet af ham, "Ingen sko inden for.. du støvsugere!" sagde han bare i en kort bemærkning og sendte ham så et djævelsk smil.. de kunne jo lige så godt lære det, nu de boede sammen.. med det kom der regler, og William ville ikke have Phillip gik med sko inden for.. for så skulle der gøres rent hele tiden, og det gad han ærlig talt ikke? Vel. Han gik hen og kyssede ham hurtigt i panden, han gad jo heller ikke være en sur idiot vel.. nejnej. Han nikkede til ham og ventede på han fik spist op, det var lidt.. synd de ikke kunne spise samme så tit, men det var jo også lige gyldigt.. i det mindste kunne de sove sammen.. og være uden for sammen, året rundt.. tænk hvis han stadig havde være vampyr.. no way altså.. det her var meget bedre. han var meget gladere nu.. nok mest pga af Phillip, men stadig ik. "Jov.. kom.." sagde han blidt og tog Phillips hånd og smilede kort til ham inden han gik med ham. De satte sig ind i bilen og William lod Phillip køre.. med en hånd på hans lår og lukkede øjne.. åh klokken.. det her var for tidelig. "Kunne du ikke havde ventet et par timer med at vækker mig.. på den måde.." brummede han let og smilede lidt.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jan 07, 2013 5:14 am
Phillip så på ham da han sagde at han ikke måtte have sko på. Han sad bare og stirrede på ham nogen sekunder "Men de er rene..?" hviskede han så, og rystede så på hovedet "Jeg skal nok støvsuge" mumlede han bare og rejste sig, for at ligge tingene tilbage i vasken så det kunne blive skyllet af og puttet i vaskemaskinen. Han sukkede af det korte kys i panden og smilede lidt.. Han vidste godt William var perfektionist... men altså... det var jo ikke fordi hans sko var helt mudrede! Han fulgte med ud til bilen, greb sin jakke i farten, og satte sig ind.. han skulle åbenbart køre, men det gjorde som sådan ikke noget. Han kørte ud fra skoven, og skævede kort til William og smilede lidt. "Undskyld, skal jeg tænke på til næste gang" sagde han og drejede ud på hovedvejen. Det tog et stykke tid, men de nåede ud til indkøbs centeret i aterswell, mens det stadig var formiddag, så der var ikke frygtelig mange mennesker. Han parkerede bilen og steg ud, og så på William henover biltaget.. "Okay.. vi skal købe ind til mad" begyndte han, mens han talte på fingrene og begyndte at bevæge sig mod indgangen til centeret selvom han ventede på William så han kunne følge med. "Møbler..?" han talte videre på fingrene. Gaver også.. han skulle have bestilt nogen småting, men det måtte han hellere gøre alene... uden William.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jan 07, 2013 6:34 am
William så lidt på ham og smilede så lidt af hans tanke.. perfektionist.. jov det var han, også i den grad, og nu de skulle til at bo sammen så ville Phillip nok ligge en hel del mere mærke til det. Der var mange ting William ikke kunne udstå.. og at der var beskidt.. det var en af tingende, så ingen sko inden for. "Okay, skal vi ikke.. skrive nogen ting ned.. nogen regler, som vi gerne vil have det.. og diskutere det med hinanden, så bliver det måske lidt nemmere at bo sammen?" sagde han blidt og så lidt på ham. "Tak.." mumlede han og så lidt på Phillip, var han virkelig sur over det med skoen? Åh gud altså.. hvis han ikke holdte op snart, så voldtog han ham inde i centeret.. foran alle menneskerne.. eller i et prøverum om han ville. "Nej, mad til sidst.. ellers kan det ikke holde sig.." sagde han roligt og steg ud af bilen han gik rundt om og åbnede døren for Phillip og gav ham hans hånd og hjalp ham ud. "Kom lige her.." mumlede han stille og trak ham ind til sig "Er du sur på mig?" hviskede han stille og så ham blidt i øjnene og trak ham helt ind til sig og krammede ham tæt.. åh han var dejlig.. han gad ikke skændes med en der var så dejlig.. der var andre ting.. han hellere ville bruge tiden på.. sammen med søde Phillip. "Ikke had mig.. elsk mig.. kom nu Phillip.. æææælsk mig!" sagde han i et lidt drillende bedene tonefald, han lavede sjov.. og håbede bare det var det der skulle til for at hæve den trykkede stemning. "Hvis du ikke smiler.. så kan det godt være jeg bliver nød til at voldtage dig.." hviskede han så stille og lænede sig frem og kyssede ham langsomt vådt op af halsen, og slikkede ham drillende i øret.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jan 07, 2013 8:40 am
Phillip trak på skuldrende... han havde ikke rigtig nogen... regler.. der skulle diskuteres.. han ville ikke diskutere. "Jo..det kan vi godt.." mumlede han stille, og kløede sig i nakken mens han forsøgte at komme på noget.. i den dur...regler.. for at leve sammen... som i at han ikke måtte røre ved hans bas eller sådan noget? William ville jo aldrig ødelægge den, så det måtte han vel gerne hvis han skulle flytte den... Phillip havd eingen rigtige regler, andet end de normale regler for et parforhold.. ikke have sex med andre mennesker, eller væsner, gensidig respekt for hinanden, ingen løgne... den slags ting. Men de regler gjaldt jo også ham selv, regnede han da med... i Williams optik. Han nikkede "god ide.. så møbler først?" spurgte han og vendte sig mod ham, mens han gik baglæns så han kunne se om han fulgte med. Han måtte stoppe op da han trak ham ind til sig og lyttede "nej.. jeg.." hviskede han og blev krammet ret tæt ind til ham. "Jeg er ikke sur" forvissede han ham så om, og knugede ham blidt.. og smilede lidt til ham..Han pev lidt da William bad ham elske ham "Jeg hader dig ikke! William! Slip!" grinede han "Jeg elsker dig det ved du, stooop" klynkede han, og lyttede. "Har du ikke fået nok? Vi har haft sex 5 gange de seneste 24 timer" mumlede han og rødmede da han kyssede ham på halsen "mmhm.. William stop" hviskede han, og gispede da han slikkede ham i øret "nn.. WIlliam møbler.." forsøgte han og vred sig lidt i hans arme, men han kunne ikke lade være med at smile.. iih han var så dum. Han lænede sig frem og kyssede ham kærligt, men slap ham så "kom så.." sagde han og trak lidt i ham.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jan 07, 2013 10:34 am
William smilede bare lidt og rystede på hovedet af ham, okay så.. så skulle William lave sine egne regler, så kunne Phillip.. bestemme sine ud fra hans.. okay må virkede han lidt striks og sådan, men der var altså bare nogen ting han ikke kunne.. tåle.. ellers fik han sgu et andfald eller noget.. og det var nok best at få det på plads i starten, selv om han nok lød som en træls strigle, men heller nu, end at han skulle flippe ud sener.. så undgik de også et par skænderier i fremtiden. "Mhmm.." mumlede han bare stille, og lod Phillip blive på pinebænken lidt endnu.. han gad ingen sure miner.. det var jul for helved! Det her skulle være.. hjerternes fest.. så idag.. skulle der være romantik og kærlighed, om så han skulle købe en million røde roser og 30 flasker champagne.. det her skulle være en god dag! "Neeeej ikke før du æææælsker mig!" grinede han bare og kyssede ham i hele hovedet.. hæhæ! "Kun 5 gange.. mhmm?" hviskede han stille og kyssede ham bare lidt over det hele igen. "Jaja.." mumlede han og slap ham langsomt og kyssede ham blidt igen og smilede stort. "Nå så hvad er du så til.. en sort læder sofa eller en man.. synker ned i.. eller sådan en grå en.. eller.. hvordan?" brummede han bare og tog Phillip i hånden og gik med ham mod centeret, og videre til møbel afdelingen, for en ekspedient begyndte at vise dem rundt og vise dem nogen sofaere.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jan 07, 2013 11:12 am
Phillip ville ikke slås.. han skulle nok lade være med at tage sko på, og smide alle mulige ting alle mulige steder... med undtagelse af hans egne personlige områder.. i huset... det ville sige, hans side af sengen.. eller noget. Aj, han ville godt bøje sig for Williams rengørings hysteri, man fandt sig i hinandends forskelligheder, ligesom William fandt sig i Phillips mærkværdige påfund og opførsel.. mmhm. "Jamen jeg elsker dig!" hylede han og forsøgte at komme løs, mens han grinede lidt... iih han var dum altså! "Slip" klynkede han og så ham i øjnene og smilede kærligt til ham.. "Okay en seks syv gange.. så..." brummede han og grinede da han kyssede ham i hele hovedet, og over det hele. Han blev endelig sluppet løs, og nød kysset. Phillips hjerne begyndte at arbejde så snart William snakkede indretning.. han kunne godt lide at indrette, men brød sig ikke meget om.. farver. Farver skulle eksistere i form af minimalistiske indslag som en lænestol, eller malerier. "Lædersofaer er kolde William..." grinede han "Kan du godt lide læder?" spurgte han og sneg forsigtigt sin hånd ned i hans... han ville gerne holde ham i hånden, men han vidste ikke om han måtte, så han gjorde det så diskret som muligt, og gik helt tæt op af ham. Han så sig lidt om "Hvordan har du det med stof? Stof eller læder er vel det vi skal vælge imellem... jeg kan godt læder, men så skal det vel være sort som du siger? Eller grå?" spurgte han og gav blidt hans hånd et klem... "Hvad med tæpper...?" mumlede han så.. måske mest til sig selv.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jan 07, 2013 12:50 pm
William smilede bare "Og gå ud med skraldespanden og hænge vaksetøj op.." drillede han ham.. jov de blev nød til at lave nogen regler, som hvem der gjorde hvad.. lige nu havde han altså ikke råd til at hyre en stue pige, de blev nød til at sparre lidt.. han kunne jo ikke være milliardær for evigt vel.. og når de var færdig med at købe dyre møbler så var han nok ret flad.. så.. ingen luksus ekstra ting.. når alt var færdig i huset.. slut prut i et godt stykke tid. "Jeg elsker også dig.. højt.." hviskede han stille og smilede og tog bare roligt hans hånd og flettede sine fingre ind mellem Phillips og gav hans hånd et blidt klem. "Ja.. men de er praktiske.. fx hvis man spilder noget.. så giver det ikke grimme pletter.." sagde han bare og så lidt ud i luften.. hmm.. han var virkelig ikke særlig romantisk anlagt lige nu.. "Okay så så siger vi stof sofa.. og læder når vi får børn.." sagde han drillende og kyssede Phillip på kinden. "Hvad med den her skat?" mumlede han og pegede på en stor brun stof sofa.. lod en hånd løbe over den og smilede, "Den er blød.. prøv at sætte dig.." sagde han roligt og skubbede Phillip ned og side i sofaen og grinede lidt. "Ja.. tæpper.. bag efter.. først sofa.. og så tæpper.. og stole.. og læne stole.. og reoler.. det hele!" sagde han bare højt og med et stort smil.. det var faktisk ret hyggeligt det her.. rigtig hyggeligt.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Jan 08, 2013 10:54 am
Phillip rakte tunge af ham "jaaa jeg skal nok" grinede han stille. Han vidste godt han skulle hjælpe til derhjemme, selvfølgelig! De skulle jo have et hjem, og det var jo ikke særlig hjemligt når det rodede. Eller jo.. men det blev bare så hurtigt ulækkert.. han ville prøve at være bedre, til at rydde op og til at være sød og følge Williams lidt perfektionistiske tankegang. Han smilede varmt til ham da han erklærede ham sin kærlighed, og flettede sine fingre ind mellem Williams. Han nikkede da han snakkede om det at spilde noget. Han rødmede lidt da han snakkede om børn igen... det føltedes så underligt, men han blev alligevel så varm indeni når han sagde det.. Han nød kysset på kinden, og trykkede kort sin næse mod hans kind, og smilede. Han betragtede den store brune sofa og så på den, før han vidste af det, endte han op med at sidde i den. Han grinede stille og satte sig til rette "mmhm.. her er rart.." mumlede han og strøg hånden over det brune stof... "Mhm.. den skal vi have.." sagde han så og smilede op til William. "Jeg vil godt købe den"sagde han og rejste sig og krammede ham "og puder, og tæpper og alting" smilede han glad, og kyssede ham kort på kinden. "Hvad skal vi så kigge på?" spurgte han, og så sig lidt om.. måske tæpper og puder... eller stole? Borde..?
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Jan 08, 2013 11:49 am
William smilede glad til ham og kiggede lidt på ham, fulgte med i hans tanke gang, og hver gang Phillip blev glad.. inden i, blev Williams smil en tand større.. åh han gjorde ham så glad.. det var en god cirkel! Phillip smilede, og så smilede William, og så smilede Phillip noget mere! Og så smilede William noget mere.. og ja sådan kunne de da ellers blive ved i en uendelighed, og det havde han heller ikke det mindste imod! elskede Phillip. Han blev kort opmærksom da Phillip tænkte på det med børn.. det var vidste noget han gerne ville have på et tidspunkt.. William tænkte ikke så meget over det.. han ville gerne have børn en dag.. altså.. deres børn.. for han havde jo allerede en datter.. mhmm.. hov.. der var vidst noget han havde glemt at fortælle Phillip.. hæh ups. "Okay.. det var godt.. jamen så tager vi den.." sagde han bare roligt og smilede, og kiggede på damen der fulgte efter dem og fortalte en masse om sofaerne og den slags, hun skrev nummeret på sofaen ned. "Mhmm men det skal du ikke.. du skal stå for alle.. pynte tingel tangel.. for sådan noget kan jeg ikke finde ud af.. sådan noget med at indrette.. hyggeligt.. jeg er beder til.. klasse.. stil og.. ja.. du ved.. altså.. så hvis nu du bare.. køber en masse småt så køber jeg det her, og så står det nok lige.." sagde han blidt, selv om han godt vidste det ikke helt var sandt.. men nu havde Phillip jo heller ikke en million.. så det var beder at han købte.. små ting.. som nok skulle blive til et par.. mange penge, når de små ting blev lagt sammen.. men stadig.. så tog William sig af det lidt større.. så kunne Phillip give middag en dag! "Tæpper tror jeg.. der matcher.. og puder ja.. og et sofa bord til.." sagde han roligt og smilede blidt til Phillip og trak ham med videre over til en masse små sofa borde.. ih de var flotte!
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Jan 09, 2013 9:30 am
Phillip smilede tilbage og nikkede.. det var en pæn sofa.. den skulle nok klæde det pæne hus også! Jep.. "Men.." begyndte han, men William havde allerede forestillet sig hvad Phillip skulle bruge sine penge på... nips..? "Men William jeg vil ogsååå" klynkede han, og smilede så lidt til ham... men han vidste godt at han nok ikke fik sin vilje.. "men kan jeg så ikke ligeså godt købe alle småtingene og du kan købe de store ting, og så mødes vi?.. Jeg kender da nogenlunde din stil.. efterhånden.." brummede han.. det var ikke fordi han ville være foruden William, men de kunne jo ligeså godt få det overstået, så de havde mere tid til hinanden.. det var trods alt juledag ikke? Og Phillip skulle lave noget mad... til sig selv... eller.. "Vil du forresten spise med.. senere?" hviskede han og nussede hans hånd lidt.. Han blev hevet med hen til en masse små sofaborde, og så lidt på dem. Han grinede stille da han fik øje på Williams beundrende blik "Ja de er fine!" sagde han, og lod kort en finger følge den glatte overflade på et af dem... "Det kunne passe fint ind... i entreen måske? Med en potteplante!" grinede han "aj, stuen...ikke?" mumlede han så, og så sig kort om. Der var en hel del mennesker, på trods af at møbler som regel ikke var det, man købte juledag.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Ons Jan 09, 2013 10:02 am
William smilede lidt og rystede på hovedet "Ikke nips.." mumlede han bare og sukkede så lidt "Det skal du også.. rolig.. ellers så ser vi bare på det sener, og hvis vi mangler noget så kan du få lov til at bruge penge på det.." sagde han bare lidt drillende, idag tog de jo udgangs punkt i stuen.. det tog sin tid at købe sager til sådan et stort hus.. så lige nu.. stue og så brugte de de ting de havde i forvejen til resten af hjemmet. Han så lidt på ham og nikkede så bare "Det kunne vi godt.." sagde han roligt og smilede lidt "Okay en time.. og så skal vi købe julepynt!" sagde han hurtigt og kiggede på ham og så på sit ur og kyssede ham hurtigt på læberne.. som et lille farvel. Han kiggede lidt op ham og fulgte hans tanker og rystede så på hovedet af ham, "Phillip.. det er jul? Ik.. vi skal da have julemad!" sagde han med et stort smil, "Hvad er du mest til, Kalkun eller and.. eller noget helt andet?" sagde han med et stort smil og fortsatte "Jeg laver mad! Og vi køber ind sammen sener.." sagde han roligt og vendte sig om og betragtede bordene og valgte så et.. han gad ikke bruge flere år på at kigge borde.. når han så noget han kunne lide.. så købte han det.. bum. Kvinden noterede det og "Lamper.." mumlede William, der skulle være nogen små lamper ved sofaen.. læse lamper! "Eh jov.. sådan noget med.. planter.. det tager du dig af!" grinede han bare og rystede lidt på hovedet af Phillip.. planter.. åh gud da. "Masser af planter.." hviskede han stille og lidt drillende og kyssede Phillip i håret. "Så afsted med dig.. gå ud og køb nogen ting.. så vores smukke hjem bliver personligt.. og ja.. du ved.. afsted!" mumlede han og drejede Phillip rundt og klappede ham drillende i røven. "Uh jeg kan godt lide den der!" sagde han højt, og så var William i en hel anden verden igen.