Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Darling - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Ceit

Ceit

Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 8 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 12:35 pm

Phillip grinede stille da han bad ham om at gå "neeej.." mumlede han, og kyssede ham i nakken. Hvor var han sød altså. Han så på ham da han satte sig op, og blev stille.. smilet visnede langsomt bort, han brød sig ikke om det.. han kunne ikke lide at William havde det skidt.. Stakkel. Han nød det lille kys, og rejste sig langsomt.. han sukkede og trak på skuldrende.. det havde han ikke tænkt over.. Hvad skulle han så gøre? Havde han ikke noget makeup et sted? Han måtte da have leget cowboy og indianer engang... brugte man ikke makeup til det?
Han rystede på hovedet "nej ikke fantastisk" hviskede han, og smilede kort til ham før han blev alvorlig igen. Han så dog overrasket på viskestykket, og tog imod det da William rakte ham det og lagde den mod sit øje med et suk..Han lyttede og så på ham med et spørgende udtryk... det havde han heller ikke tænkt over...iih.. Han sank ned og sidde på sengekanten og sukkede "undskyld, det havde jeg ikke tænkt på.." mumlede han, og kløede sig i nakken med sin frie hånd. Dyrlæge... ordet rungede i hovedet på Phillip og han fik gåsehud.. læger... ad.
"Jeg finder på noget.." sagde han og rejste sig og tog telefonen op og gik hen i en af flyttekasserne og rodede rundt.. han havde en lille sort bog et sted.. Han fandt den efter at have rodet rundt et stykke tid "Skal jeg hente nogen piller til dig?" spurgte han henover skulderen til William og tog bogen op og begyndte at bladre i bogen.. der stod en masse telefon numre.. men der var helt klart flest fra Underland.. Han sukkede irriteret og bladrede utålmodigt forbi. Han studerede siden for Aterswell "hmm.. doktor.." mumlede han... Eller bare nogen der kunne sy. Han trak på smilebåndet! Jo! Der var en! Han havde tilset Phillip da han havde feber på touren sidste år, han var også i Aterswell på det tidpunkt, var under uddannelse.. "Jeg har en.. jeg ringer lige.. skulle jeg hente de piller der?" spurgte han mens han tastede nummeret.. "Og er der noget du vil have?"" spurgte han blidt, og betragtede ham som han sad der.. åh William.. søde søde William "skat du kan ligge dig hvis det er?" mumlede han bekymret og nikkede mod sengen og lagde telefonen til sit øre og lyttede til bippene mens han betragtede William.
Han fik fat på ham lidt efter, han hed Peter Stretzji, og var russer, men han talte udemærket, både fransk og engelsk, så Phillip kunne sagtens tale med ham. Han forklarede ham detaljerne, selv var han vidstnok dæmon.. eller måske var han vampyr? Han huskede det ikke helt. "Tak... tusind tak, ja vi ses om en time" mumlede han, og lagde på. Han havde forklaret hvordan det stod til.. så skulle han nok gøre det godt igen!
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias

Race : vampyr
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 7:51 pm

William smilede forsigtigt till ham og grinede let "Nej.." hviskede han bare, Phillip skulle ikke gå væk.. han skulle komme og kysse ham og holde om ham.. åh forfanden, og han havde faktisk en aftale idag.. de havde de begge to og nu kunne de ikke nå det.. satans. "Jov du er så.." sagde han bare hurtigt og rystede på hovedet af ham, han kunne ikke lide hans blik.. måske var det bedst han ordnede det her selv, og så kom hjem frisk og klar til at hoppe og danse! Det ville nok være det bedste man han vidste bare ikke hvordan.. men han kunne nok godt finde ud af noget, det tog bare lidt tid. "Du skal ikke undskylde.. Phillip hold så op.. nu.." sagde han og sukkede, hvorfor var han sådan der? Det kunne han ikke lide.. han opførte sig som en der troede William skulle dø imorgen eller sådan noget.. ih!
"Hey.." sagde han så lidt surt da Phillip åbenbart slet ikke lyttede til ham.. "Kom så her over!" kaldte han og kom langsomt op og stå og stirrede bare på ham. "Nej.. jeg stop så.. jeg har det altså fint Phillip.." sagde han bare, han ville ikke have nogen piller.. selv om det gjorde nas.. men Phillip behøvede ikke tro han var så svag.. det var synd for ham.. synd for lille Phillip.. åh.. "Ja jeg vil have dig.. kom" sagde han bare og gik hen mod ham, og lyttede til hans samtale.. ok fint.. en time.. det var lang tid. "Hvor skal vi hen?" spurgte han stille og fik så endelig fat i Phillips arm og trak ham ind til sig han kiggede ham ind i øjnene og kærtegnede blidt hans kind. "Lille skat.. du skal ikke bekymre dig.. Jeg piver bare.. jeg har det fint, så undt gør det slet ikke.. og snart gør det slet ikke undt mere.. " sagde han blidt og kyssede ham på kinden.. han løg selvfølgelig men det var lige meget.. det vigtigste var Phillip, det ville det altid være. "Tak.. du er virkelig fantastisk.. " hviskede han så og trykkede sine læber mod hans.. mhmm.. åh!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeFre Dec 07, 2012 10:31 pm

Phillip så forskende på ham, og kløede sig så lidt i nakken... Han ville gerne undskylde for at være sådan en bekymret.. ting.. men det måtte man vel godt være når ens kæreste nærmest var skåret op fra øverst til nederst? Eller hvad? Han lagde bogen fra sig på bordet og så over på ham da han kaldte. Godt og godt... Phillip tvivlede men han sagde ikke noget "Nejnej, okay" mumlede han og lagde telefonen ovenpå bogen, bare den lå der.. så han kunne hente den hvis det skulle være at den ringede.
Han rystede på hovedet "vi skal ingen steder.. han kommer her, han kender godt stedet, han var på besøg en af de første flyttedage" forklarede han, og lod sig trække ind i Williams arme.. Han flyttede sin lille hjemmelavede ispakke fra sit øje og så op på ham, og gav et lille suk fra sig "nej jeg skal nok holde op.. mmhm" mumlede han... han kunne nu godt se det gjorde ondt, og han havde da også en ide om at William løj lidt.. men det var okay det hjalp nok lidt et eller andet sted... Han nød kysset på kinden og pillede let ved hans trøjekant, ikke fordi han ville tage den af eller noget, den skulle af senere.. når Peter kom, for han skulle jo se på sårene hvis han skulle kunne gøre noget ved dem. De kunne ikke tage ud til Peter fordi han jo ikke have en lægebestalling endnu, han var jo kun studerende, og det var ikke fair at komme og bløde på hans ting.. Phillip kunne vaske sine egne ting, eller smide dem ud, det var han sådan set fuldkommen ligeglad med, bare det blev gjort ordentligt og William fik ordnet sårene på en ordentlig måde, for han havde godt set de blodige strimler af klude ude i vasken. "Det er ikke for at irritere dig.." hviskede han undskyldene "Jeg elsker dig jo, det er jo bare..derfor" hviskede han, og mærkede hans læber mod sine...mmhm. Han lænede sig ind mod ham og gengældte det varmt.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeSøn Dec 09, 2012 10:35 am

William smilede lidt forsigtigt, han ville gerne lige.. nej han vidste det ikke.. måske skulle han sende Phillip væk.. det var måske ikke så rart at side og kigge imens William blev syet sammen.. igen.. det havde gjordt rigeligt undt første gang, og der havde han endda været fuld, det havde taget lidt af smerten.. men så let slap han nok ikke den her gang. "Måske skulle du alligevel smutte ud en tur.. når han kommer.. det måske ikke så rart for dig, at kigge på.. du ved?" sagde han blidt og gav et ømt suk fra sig. "Nå okay, hvem er det?" spurgte han blidt, Han vidste ikke Phillip havde venner her.. men nå ja.. selv om han ikke havde boet her så længe.. Phillip havde jo altid været god til at få venner.. han var typen.. der var let at tale med, altid venlig og altid smilende, hvem ville ikke gerne snakke med ham? Søde Phillip. "Mhmm ja.." sagde han blidt og flyttede isen posen lidt fra Phillips øje og kiggede på det. "Og bag efter så tager vi ned på apoteket og køber noget salve du kan smøre på.. " sagde han bare hurtigt, hvis William skulle så skulle Phillip også. Bum. Han lagde isposen over hans øje igen.
Han havde lukket øjne under kysset og smilede bare lidt "Mhmm ja.. det ved jeg godt, jeg elsker også dig.." hviskede han blidt mod hans læber. Han lænede sig tilbage og så blidt på ham, "Hvad med lidt morgen mad i mens vi venter?" sagde han og sendte ham et glad smil. "Hvad har du lyst til, så laver jeg mad.." sagde han bare hurtigt, det var ikke.. så svært.. bare han ikke skulle til at ud og handle, for det vidste han ikke m han lige.. orkede.. lige nu.. hmm, men det ville nok gøre godt med lidt mad i maven.. altså for Phillip, William kunne være stort set ligeglad, han spiste kun menneske mad for smagen.. det var jo ikke det som i sandhed mættede ham.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 8:39 am

Phillip lyttede da han tilbød at han kunne gå imens, og så kort lidt ned af sig selv og kløede sig på armen.. "Måske.." mumlede han stille, William skulle vel bedøves? På en eller anden måde, ellers skulle Phillip vel holde ham nede så han ikke langede Peter en på hovedet.. aj, det gjorde han nok ikke. Men stadig.. Nej, han kunne sidde og holde ham i hånden eller noget og pive lidt til Peter hvis William var bedøvet.
Han trak på skuldrende da han spurgte ind til Peter "det er bare.. en medicin studerende der hjalp til på touren sidste år.. Han er flink, han er russer.. han er flyttet hertil, sådan..lidt før mig agtigt" sagde han og smilede lidt. Han så kort ned da han snakkede om det der..dumme blå øje. "Mmhm.." mumlede han stille "ellers kan jeg gøre det selv hvis jeg går en lille tur.." mumlede han, for hvis William var udmattet efter sammnsyningen.. så var der ingen grund til at han trak ham med ud og hentede sådan nogen småting når han selv kunne.
Han tog fat om isposen da william lagde den tilbage på hans øje og smilede lidt til ham. Han så dog lidt overrasket på ham da han talte om morgenmad "Morgen..mad.." gentog han, og så kort forvirret ud "ja..jo.. altså.." sagde han lidt hakkende, han anede ikke.. hvad han skulle sige "jo tak.." sagde han så stille, og så søgende på ham.. men kunne William det? Var han ikke træt og øm i kroppen?
"Jeg fatter ikke du stadig står op.." mumlede han så og gik ud i køkkenet, hvis det havde været Phillip var hannok død af blodmangel for længst! Men dæmoner var jo også lidt mere hårdføre, og William havde de der.. vampyriske tendenser, så mon ikke også der lå lidt styrke i det? Måske måske.. Han smilede dog opmuntende til ham alligevel, for han var glad for at William ikke var døden nær og lå på gulvet og rallede.. jo det var han taknemmelig for, for han ville nok være gået i panik hvis han gjorde det.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 9:18 am

William smilede lidt af ham og nikkede så, Phillip måtte selv bestemme, han håbede bare ikke han var sådan en af dem der besvimede når de så blod.. så måtte han nok heller gå.. aj så var han vel gået fra længst? Selv om det her nok var noget lidt andet.. men jaja.. William var ikke bange for blod.. eller nåle for den sags skyld så det gik nok.. han ville bare have det overstået så fik han det nok snart igen. Han så op på Phillip og gav så et dybt grin fra sig, og vendte ansigtet væk imens han prøvede at kontrollere sit grin, og rystede lidt på hovedet af ham.. Phillip.. der skulle.. holde William nede?! Haha.. åh gud.. sikke en fantasi.. søde lille Phillip. Han smilede bare lidt og tog en dyb indånding, "Nå okay.." sagde han bare kort kiggede lidt til siden.. han var vel ikke jaloux? Vel.. aj.. det var ikke.. nej.. William var ikke typen der.. nej.. aldrig. "Jeg vil med.. om jeg så skal side i en kørestol!" sagde han bare højt og kiggede på Phillip.. han havde det dårligt.. med at lade ham gå rundt alene.. efter.. det med øjet, og hans egen skader.. det var bedst hvis de ikke gik rundt alene.. nogen af dem, han brød sig heller ikke om ikke at vide hvor Phillip var og hvad han lavede.. måske var det lidt over beskyttende.. men nå ja.. han elskede ham jo.. om han så skulle pakke ham ind i plastik.. bare Phillip var i sikkerhed.
"Super.. sæt dig ned.." sagde han bare roligt og gik hen til køkkenet og fandt.. ja det Phillip lige havde.. frem.. lidt brød og sådan.. satte det på bordet, dækkede op til ham og satte noget kaffe over til sig selv, ellers havde han sat mælk på bordet.. og var der andet Phillip hellere ville have, så måtte han lige finde det selv.. mmhm. "Så spis noget mad.." sagde han og satte sig ned på stolen overfor og ventede på sin kaffe. "Nej jeg.. piver ikke så let.." sagde han og smilede blidt til ham og så lidt ud i luften, "Jeg.. glæder mig bare til jeg kan hoppe og danse igen.. så vi kan bygge vores hus.. og så invitere jeg dig ud.. og danse.. til et bal måske.. og så skal du huske at have kjole på ik?" sagde han lidt drillende og smilede frækt til Phillip.. lidt humor var der jo altid plads til.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 9:52 am

Phillip så på ham da han begyndte at grine... åh gud, hvad havde han nu læst i hans hoved "kan du så komme ud af mit hoved! Ellers så syr jeg dig sammen, og jeg har aldrig haft med nål og tråd at gøre før!" hvæsede han advarende ude fra køkkenet, og fjernede isposen fra sit øje, ellers ville øjet da sætte sig fast. Phillip havde ikke sagt noget sjovt, så det var nemt at forestille sig at William havde hørt hans tanker. Han lagde isen tilbage i fryseren.Han sukkede da han snakkede om kørestole.. "Jaja okay så.." mumlede han blidt, for at få William til at falde ned igen.
Han så på ham.. sætte sig ned.. han satte sig uden vilde protester, og tog et glas mælk. Han skævede til ham da han lavede kaffe, mens han drak mælk og lyttede..Han rystede på hovedet og satte glasset fra sig med et suk.. det vidste han nu godt at han ikke gjorde.. Han rørte let ved kanten af glasset og lyttede til kaffemaskinens boblen..
Han hævede sit blik fra glassets kant og sendte ham et advarende blik "hvis jeg skal have kjole på, så skal du også, ingen undtagelser" mumlede han og plaskede marmelade på et stykke brød som han lagde sammen og tog en bid af. Han sank langsomt og sukkede, og checkede kort sin mobil.. der var et par beskeder han ikke magtede at svare på, så istedet tog han endnu en bid af sin marmelade sandwich.
Han så kort ud af vinduet.. tiden gik, og William drak kaffe og Phillip.. spiste sin sandwich agtige morgenmad, og tørrede sine fingre, da dørklokken pludselig larmede og han for op fra stolen. Han havde jo stadig ikke rigtig.. tøj på af nogen art, var Peter ikke for tidligt på den?
Han skyndte sig i et par bukser og en t-shirt og kiggede på William "det må være ham" sagde han let, og gik ud i gangen og tørte rester af marmeladen væk fra sine mundvige.. det var ikke helt så lækkert at byde en gæst. Han lukkede sine bukser og åbnede langsomt døren og smilede så til fyren udenfor, der smilede ligeså venligt igen "Phillipé!" sagde han og trak Phillip på bare tæer ud i gangen og maste ham i et kram der nok ikke var ment som at skulle være hårdt. Han var et par år ældre, måske omkring Williams alder, måske lidt ældre.
Vampyrkulden bredte sig igennem Phillips tøj og han gøs kort "Kom ind" sagde han venligt, og trak sig ud af krammet, og henviste til knagen.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 10:36 am

William stirrede lidt på ham og grinede bare igen "Be my guest " sagde han bare drillende, hvis Phillip fik lyst til at side og stikke nåle i William.. så skulle han da have lov.. han skulle nok holde kæft og lade være med at klynke. Han rejste sig da kaffen var klar, og kunne godt mærke han følte sig lidt tung i kroppen.. når det her var overstået.. og han havde slappet lidt af, så skulle han ud og.. have noget at spise.. han var ret sulten.. kunne godt være Phillip glemte at spise når han var sammen med William, men det var også den anden vej rundt.. William glemte også.. at spise. "Mhmm.. du kan jeg bare prøve.." sagde han stille og kiggede lidt på ham.. hvorfor var han så sur! William drillede jo bare.. han gav et suk fra sig og kiggede bare ned i bordet imens han drak sin kaffe.. han lukkede øjnene lidt.. åh gud.. han blev pludselig så træt.. måske skulle han ligge sig lidt.. det gjorde også undt.. og.. fandens. Han tvang sine øjne op og stirrede bare tomt ud i luften, da Phillip pludselig hoppede op af stolen og lød rundt som en lille fjantede dreng.. åh så slap dog af.. han dør nok ikke af at vente lidt! Ih.
William vendte blikket mod bordet igen og ventede, da han hørte dem hilse på hinanden, han sukkede igen.. og kiggede kort op da lugten mødte hans næse, han hvæsede lavt for sig selv.. åh forfanden i helved! Han havde inviteret en vampyr over.. jov.. yay! Det skulle da nok blive hyggeligt hva. IH! Han hadet det.. hadet det hele.. Hvorfor skulle Phillip altid være venner med sådan.. nogen.. slemme fyre.. kunne han dog ikke bare.. han kom bare til skade.. satans. William tvang dog sig selv til at blive sidende, ikke om han nogen side i helved havde tænkt sig at lade sin jalousi styre sig.. fanme nej.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 10:56 am

Phillip sukkede stille, hvorfor var William sådan? Han plejede da ikke... men Phillip plejede heller ikke at reagere på den måde, han var bare... træt, efter af at have tudet, og bekymret sig, og tudet og været fuld, og nu havde han tømmermænd og et blåt øje og.. argh! Hans lunte var bare.. kortere.. den dag.
Han smilede til Peter, og lod ham komme ind og lukkede døren efter ham. Han havde ikke lyst til at sy i William, hvem havde overhovedet lyst til at sy i nogen? Ikke Phillip i hvertfald, Peter måske.. men det var hans arbejde.. eller en del af det.
Han gik ind i stuen igen, William virkede... sammenbidt, eller.. vred måske? Hvorfor var han vred? Han så kort ned, og kløede sig i nakken og bød Peter indenfor i stuen "Peter... det her er William.. William, det her er Peter, lægen" afsluttede han stille, og gik ud i køkkenet "kaffe?" spurgte han, til de der var i stuen.. Eller William havde nok, men det havde Peter ikke.
Peter smilede kort til Phillip, med munden lukket vel at mærke og så til William. "Goddag" hilste han, og så så kort ud i køkkenet og rynkede sine bryn, og så på William og tilbage igen.. "Har i været oppe og slås eller hvad?" brummede han så, og lagde sine ting på bordet overfor William, og sendte ham et spørgende blik.. og derefter ud mod køkkenet "ja tak.. til kaffen" mumlede han, og pakkede nogen ting ud og hev gardinerne for inden sollyset fik et for godt tag.
Phillip grinede kort ude fra køkkenet "Nej.." sagde han så bare.. som om han ville gøre den slags mod William! Og som om han nogensinde ville kunne gøre det, eller komme til det for den sags skyld.
Han gik ind og satte kaffen på bordet ved siden af Peter og satte sig så i stolen. Peter vendte opmærksomheden mod William "nå.. hvor slemt er det? Vil du tage det tøj af der er nødvendigt og ligge dig..." han ledte lidt efter ordene "på.. sengen?" sagde han så, og trådede en nål han havde i hånden og fandt en lille flaske frem fra tasken. "Og du burde ligge is på det der" sagde han, henvendt til Phillip der så ned på sine hænder "mmhm.." mumlede han bare og tog et glas mælk mere.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 11:25 am

William kiggede lidt efter Phillip.. han var ikke vred! Han vare bare muggen.. og han kunne ikke lide Peter.. han var irreterende.. eller.. han kendte ham ikke.. men stadig.. det var bare.. han ville bare.. åh forfanden da også. Og tænkt.. igår.. da William havde kysset Phillip.. der havde han kastet op.. åh for god sake.. måske skulle Phillip alligevel tage afsted.. rejse.. nu når William åbenbart fik ham til at kaste op. Han stirrede surt ud i luften ind til han blev nød til at løfte hovedet og hilse på Peter.. det var vel heller ikke hans skyld at Phillip var.. irreterende.. eller jov.. det var det faktisk! "Hej.." mumlede han bare og klemte et smil frem og sendte det imod Peters retning.. skide vampyr.. der så skide godt ud.. pisse irreterende. "Nej.." brummede han bare stille, han ville ikke have noget kaffe. "Nej.." hviskede han så stille.. og prøvede at lade være med at slå ud efter Peter.. hvad fanden i helved troede han selv! At de havde været oppe at slås! Han måtte jo være sindsyg.. sindsyg irreterende.. ih!
"Med glæde.." sagde han bare højt og rejste sig og haltede hen til sengen hvor han trak sit tøj af så han stod i under bukser og sokker.. han satte sig ned på sengen kanten, og begyndte at rulle det halv gennemblødte røde forbinding af.. den ved brystet, halsen, benet, og armen.. det var der han skulle syes.. "Du.. jeg prøvede selv i går.. så måske skulle du trække mine.. egen.. smukke syninger.. ud først.. " sagde han hurtigt og fik alt forbindinger af.. det.. var hæsligt.. og der var selvfølgelig allerede gået betændelse i.. fordi William selv havde syet det sammen.. så selvglad som han var.. selvfølgelig kunne han da finde af det? Det kunne alle da? Men nålen havde ikke været.. steriliseret.. og sytråd.. det var jo ikke.. det var jo sådan noget man syede i tøj med.. og William.. var ikke uddannet.. og det var første gang han prøvede det så.. ja.. smukt.. sikke et mesterværk.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 11:59 am

Phillip pillede ved sit glas, og lyttede til samtalen... han kunne ikke lide at der var dårlig atmosfære, og lige nu var den rigtig dårlig, både på grund af ham selv, og William.. og måske også Peter? Men.. Phillip havde intet imod Peter..? Så William..? Nej, han vidste det ikke. Der var nok ikke noget, han ville gerne undskylde, men det virkede lidt dumt at sidde og tiltrække sig opmærksomhed lige nu.. han ville sige det når Peter gik.. ja.
Phillip blegnede betydeligt da William trak tøjet af og forbindingerne og vendte ansigtet ned i gulvet.. det gjorde ondt på ham at se.. fordi det var smertefuldt for William, og han kunne ikke rigtig.. holde det ud, det rev og sled i hans bryst og gjorde hans øjne varme og uklare. Han rejste sig "Jeg går ind ved siden af.. kald hvis der er noget" hviskede han og satte glasset fra sig på bordet og gik ind i værelset ved siden af hvor han kunne sidde i fred og tørre sine øjne og sidde lidt.. selv.. med det hele... de kunne jo kalde, døren stod åben.
Peter så kort efter Phillip og nikkede da han tog William i øjesyn og gjorde store øjne "aji aji, babushka.." mumlede han for sig selv... og kløede sig kort i håret før han gik hen til sengen "Det kan jeg se.." mumlede han og tog tingene med over til sengen "Lig dig ned.." sagde han "Medmindre du også har på ryggen? For så tager vi den først" sagde han "ja jeg klipper de gamle syninger op.." forklarede han roligt.
"Det er.. ikke så dybt på brystkassen, benet er værre.." mumlede han efter at have kigget på sårene. "Så jeg klipper først, renser, og så syr vi dig sammen igen" forklarede han "og forbinder dig derefter.. vil du have noget der tager smerterne?" spurgte han og så kort i sin medicin taske, før han så William i øjnene.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 12:12 pm

William sad bare lidt på sengen kanten og kiggede ud i luften.. han vidste hans krop ikke var.. som den.. ja.. han var nok ikke så tiltrækkende lige nu, og det gjorde ham ked af det.. han havde jo ikke så meget andet end sit udsende at spille på.. han håbede bare Peter kunne.. gøre ham pæn igen, ellers så gav han sig nok til at hyle.. han ville ikke være grim.. åh gud nej.. grimme mennesker.. de boede alene.. i en lejlighed.. med rod over det hele, og døde planter.. og dyr.. som de ikke kunne passe.. fordi der ikke var nogen der ville have dem, fordi de var så grimme.. åh gud! Det ville han altså ikke være med til. William smilede bare kort og se efter Phillip og sukkede.. han kunne godt læse Phillips tanker.. selv om han var gået derind.. og han kunne også læse Peters.. og han virkede ret flink.. det var nok bare William der overspillede. "Nej kun foran.. to sekunder.." sagde han roligt og rejste sig og gik hen til værelset og så ind på Phillip. "Skat.." hviskede han stille og gik ind og lukkede døren lidt på klem, Peter behøvede ikke se det.. vel. Han smilede ømt til ham, og lagde nogen fingre under hans hage og løftede hans hovede op så han ikke stirrede på sårene men ind i Williams øjne. "Kommer du ikke.. og holder mig i hånden.." hviskede han stille blidt, og bukkede sig ned.. han bed tænderne hårdt sammen og løftede så Phillip op i sine arme.. han kunne bære ham.. over alt.. om han så manglede ben og arme.. hans Phillip.. kom altid først. Han fik døren smækket op igen og gik hen til sengen hvor han puttede Phillip ned under dynene, så kunne han ligge og gemme sig der, han kyssede ham hurtigt i håret.. så sad han ellers der.. og skulle have flænset sin krop op og syet den sammen igen.. og så var detham der trøstede Phillip.. åh for fanden.. altså. "Nej ingen smertestillende.. det tager for lang tid.. bare.. ja.. gør det?" sagde han roligt og lagde sig ned i sengen og tog fat om Phillips hånd, og lukkede så øjnene i.. han behøvede vel ikke at kigge også? Nej.. Han klemte bare Phillips hånd så hårdt han kunne.. selvfølgelig uden at.. mase den.. ik? Han fandt hans øre og kyssede ham blidt lige under øret under dynene.. og smilede lidt.. han måtte godt gemme sig der.. i hans hår.. mhmm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeMan Dec 10, 2012 12:45 pm

Phillip blev siddene derinde, ventede på... det vidste han ikke, skrig af smerte? Nej, ikke den slags, så ville William jo også have gjort det dagen før... og det havde han ikke gjort, nej, han ventede bare til det var ovre. Alt det uhyggelige. Han lukkede sine øjne et par sekunder da han hørte Williams stemme.. var de færdige allerede? Han løftede hovedet da William kilede et par fingre ind under hans hage, og åbnede munden for at svare da William bukkede sig ned over ham og.. løftede ham "Er du blevet vanvit-" begyndte han, men nåede ikke så langt da William slæbte ham ind i sengen, og lagde ham der, som om han var et barn, og puttede ham, og dernæst placerede sig selv der.
Han sagde dog ikke mere, det var en sød gæstus.. William var sød, selvom Phillip ikke brød sig om sårene.. så sørgede han alligevel for at han ikke kunne se dem. Han nød det lille kys i sit hår, og skævede til Peter der roligt sad hvor han hele tiden havde siddet og ordnede nålen. Phillip mærkede Williams hånd i sin.. og gav den et lille klem som svar til at han vidste at han var der. Peter nikkede til det han sagde som i at han godtog det, og fandt en lille saks frem. Phillip klemte instinktivt hårdere om Williams hånd, og mærkede kysset under øret, hans ånde mod sin hals og slappede lidt af igen... så længe han kunne mærke det, så var han tilfreds.
Peter lænede sig ned over såret, og gik igang. Han brummede let, engang imellem hvor det var vanskeligt på grund af ophovnede sårkanter, men fik til sidst klippet de mange syninger op og lagt dem til side, både på brystkassen og på benene. Phillip kyssede blidt William i tindingen, nussede forsigtigt hans hånd, mens Peter arbejdede i stilhed. Kun lyden af saksen havde været hørt. Phillip kunne lugte betændelsen, men han sagde ikke noget, ikke andet end at han klemte Williams hånd blidt i ny og næ...
Peter duppede sårene med et rensemiddel der lugtede stærkere end betændelsen, og overdøvede det en smule. Han tændte lyset i loftet, og descinficerede nålen endnu engang før han stak den igennem den tynde hud. Der gik et godt stykke tid efter han var færdig, hvorefter han duppede sårene blidt endnu engang med det descinficerende middel. Så plastrede han det til med descinficerende creme og derefter sårplaster, hvorefter han pakkede det hele sammen.
"Så" sagde han roligt "så burde du være fin igen om end 3-4 uger, måske mindre grundet din race" forklarede han og gik ud for at skylde sine fingre "klip tråden om 2,5 uge eller når sårene er vokset sammen, det behøver du ikke mig til, men vask fingre først, jeg efterlader det descinficerende middel, og plaster, det skal skiftes 1-2 gange om dagen, og lad sårene ånde i mellem... og så efterlader jeg også morfin piller, det kan du nok få brug for." sagde han og pakkede sine ting sammen. Så smilede han kort "pas på jer selv, og dig.. Phillipé, koldt omslag, eventuel lidt salve skulle nok få bugt med det der på et par dage.." mindede han om, ude af stand til at kunne udtale Phillips navn korrekt. "Tak" sagde Phillip blidt, og smilede til ham "jeg skal nok huske det..".
Peter smilede tilbage"Dasvedanje" mumlede han inden han forsvandt ud i gangen og tog sit overtøj på, og lidt efter hørtes døren gå i. Phillip åndede tungt ud og satte sig lidt op, indover William "gør det ondt?" spurgte han ømt... og betragtede syningerne, der var betydelig bedre end Williams eget forsøg... men han havde jo også stået op og gjort det..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 8:37 am

William smilede bare lidt, og kunne godt mærke hvordan han blev lidt bleg.. det kom nok til at gøre.. nas.. nå men ja hvad fanden, det var jo også hurtigt overstået.. han skulle bare lige. Han trak vejret dybt og bed tænderne sammen og lukkede øjnene.. okay det var ikke så slemt.. det gik. Han gav bare et suk fra sig, men han ville ikke sige noget, for han vidste det ville gøre undt på Phillip hvis han lå og skreg.. selv om skrig måske ikke ville være det der kom ud, han ville nok bare ynke lidt.. nå men hvad fanden, han bed det i sig i stedet for.
Han sukkede, og ventede bare, imens han klemte Phillips fingere mellem sine, men det var heldigvis ret hurtigt overstået, og han kiggede bare lidt op da Peter erklærede at det var overstået, han smilede let, men følte sig lidt ved siden af sig selv.. han skulle snart havde noget mad.. helt seriøst.. og så skulle han havde nogen af de der smertestillende, han havde sgu da snart mistede alt sit blod.. åh gud altså. "Okay.. tak.. Peter" sagde han blidt og smilede lidt til ham, kiggede efter Phillip, og trak dynene væk, han kom forsigtigt op og side og trak i sit tøj.. det gjorde.. undt.. ja.. meget undt ja.. men tja. "Nej det er okay" sagde han bare og gav et næsten lydløst smerte suk fra sig imens han kiggede væk.. det var hårdt.. at tage tøj på, han lod sig falde ned i sengen igen og så lidt op i loftet. "Jeg skal bare lige ligge lidt.." sagde han blidt og smilede roligt.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 8:53 am

Phillip så på William.. han havde så ondt af ham, åh søde William.. han havde ikke fortjent det her, ikke det her. Han lod ham klemme sine fingre uden at sige noget, det skulle han have lov til.. Phillip havde ikke tal på hvor mange gange han havde bidt William i skulderen, eller kradset ham på ryggen, hvis han var trængt for.. hurtigt op i ham eller noget..Så han skulle have lov til at klemme hans hånd så tosset han ville.
Han så på hans blege ansigt og smilet, og smilede lidt tilbage.. søde William. Phillip lyttede til lyden af døren der gled i og så på William der gik igang med at tage tøj på og sendte ham et bekymret blik... "William du behøver ikke tage tøj på, du må altså godt bare.. slappe af lidt?" tilbød han blidt og nikkede mod sengen..
Han sukkede stille da han faldt om igen og satte sig ved siden af ham, mens han betragtede trøjen.. hvor syningerne var under, og skævede til hans ben "du burde nok holde dig lidt i ro?" hviskede han stille og aede ham lidt på armen..mens han betragtede hans ansigt.. han var glad for at han havde fået det ordnet, nu skulle det så bare gå væk! Helt væk! Så William var frisk igen og kunne gøre som han ville, lige nu virkede han afkræftet og.. udsultet på en eller anden måde. Phillip kom først der i tanke om at William også skulle spise.. bare ikke... den slags som Phillip indtog.. "Er du sulten?" spurgte han stille, og krøb ned under dynen ved siden af ham, mens han fastholdt sit blik på ham.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 9:51 am

William smilede forsigtigt til ham og strøg hans hår væk fra hans øjne, "Is på.." beordrede han bare, "Måske skal vi købe sådan et plaster til det, sådan en kompres.. du ved.. så du ikke skal bruge kræfter på at holde øjet lukket, og så kan det få lidt ro.. og sådan?" sagde han stille og smilede lidt.. det havde han hørt om var en god ide.. hmm. "Ja.. jeg slapper også af nu.." sagde han blidt og smilede bare til ham og lagde en hånd på hans knæ og nussede ham blidt. "Har du tænkt dig at være min slave de næste par timer.. for så kan jeg altså godt ynke lidt for din skyld.." sagde han bare med et smørret smil og nussede ham lidt videre.. hmm. "Ja.. mhmm.. gider du ikke.. må jeg ikke.. eh.. få noget kaffe.. kunne du måske.. eller.. eh?" sagde han lidt ubeslutsom, han var faktisk ikke så glad for at be om hjælp.. det var nok noget i generne, han ville gerne klare alt selv.. "Phillip vil du ikke være en skat, og hente en kop kaffe til mig.." fik han det så formuleret og måtte bare bide sit ego lidt i sig.. han havde brug for hjælp lige nu.. og Phillip ville jo også gerne.. være nyttig det vidste han.. så han kunne vel godt be ham om nogen små ting.. søde Phillip.
Han kiggede lidt på ham og smilede lidt, "Mhmme ja.. sulten.." sagde han stille og smilede forsigtigt, "Det ordner jeg sener.." sagde han så bare hurtigt.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 10:53 am

Phillip så lidt ned da han strøg håret væk fra hans ansigt, og smilede svagt "ja.. jeg skal nok" hviskede han stille. Han trak på skuldrende "mmhm... finder ud af det" sagde han bare, han havde ikke lyst til at købe et kompres.. gik det blå ikke snart væk? Det var da... nej, det var ikke faldet, men det gjorde det vel imorgen ikke? Jo, det gjorde det, slut bum basta.
Han nikkede "ja det er godt.." sagde han og nød den blide nussen på sit knæ. Han hævede et øjenbryn da han tilbød ham jobbet som slave. Han grinede stille og kløede sig i nakken "tjo.. det kunne vi måske godt aftale" sagde han så, og lænede sig ned og kyssede ham blidt i panden.
Han lyttede da William.. forsøgte at bede om en kop kaffe, og grinede stille "Jo, jeg vil godt hente en kop kaffe til dig" hviskede han blidt til ham, og rejste sig og hentede hans kop og gik ud i køkkenet og hældte kaffen op i koppen og returnerende til ham "vil du også have et sugerør eller kan du godt sidde op?" spurgte han mildt og sendte ham et drillende blik mens han satte sig ned på sengekanten og lod ham få sin kop..
Han så på ham med et lidt overvejende udtryk i ansigtet... og så så kort ned i dynen og bed sig lidt i læben "mmhm.." mumlede han stille, og sendte ham et lille smil. Han satte sig bedre til rette igen og så kort over på fjernsynet på væggen "vil du.. se noget tv?" spurgte han stille, og rakte ud efter fjernbetjeningen, William kunne ligeså godt have det lidt rart mens han lå der på langs. Han ville jo hellere end gerne hjælpe ham med alting.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 11:16 am

William smilede lidt og nikkede, "Du er sød.." hviskede han stille og og kiggede ned, han ville bare gerne.. sørge lidt for Phillip også, han kunne ikke lide at ligge der og være handicappet.. det var besværligt. "Tak.. det var sødt af dig.." hviskede han stille og tog imod kaffen og satte sig lidt op.. "Godt.. så mangler jeg bare dig.. nøgen.. og en pakke smøger.. der ligger i min jakke.. hmp?" sagde han drillende og pillede lidt ved hans trøje.. han kunne godt lige.. ligge der nøgen kunne han ikke?
"Nej jeg tror nu nok det går, og ja vi kan godt se lidt tv.. kom og put dig her.." sagde han roligt og tog en tår af kaffen og lænede sig op af muren, med en pude mellem muren og ham selv, han satte koppen fra sig på sofa bordet, der var rykket lidt væk så sengen kunne være bleven slået ud.. eller sofaen.. eller.. what ever.
Han gav et blidt suk fra sig og lænede sig frem og kyssede Phillip i panden, "min slave for en dag.. det lyder nu ikke så slemt endda.. men så skal du altså også love mig at gå ned på apoteket og hente noget slave ik?" sagde han hurtigt og gav ham et stramt blik.. Phillip skulle også passe på sig selv.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 12:08 pm

Phillip rystede på hovedet "jeg vil bare gerne hjælpe" sagde han, og smilede da han bad ham hente han smøger, og..tage tøjet af. Han grinede af det og rystede på hovedet "Jeg tror ikke det er en god ide med nøgenheden, og vi snakkede jo kun om slave, ikke sexslave!" drillede han og rejste sig så han også var nød til at fjerne hånden fra hans trøje "men smøgerne henter jeg gerne" sagde han og gik hen i hans jakkelomme og rodede til han fandt smøgerne og en lighter, før han gik ud i køkkenet og hentede noget William kunne aske i.
Han satte sig ned ved siden af ham, og sørgede for han havde dyne på så han ikke frøs..inden han tændte tv'et, det var rart med lidt baggrundsstøj..og så kunne de bare.. hygge sig i sengen den dag. Han nød kysset og så på ham og sendte ham et lille smil, selvom han så på ham med et bedene blik da han bad ham hente salven fra apoteket "må jeg ikke.. bare.. putte den der kolde ting på?" bad han stille.Han ville ikke ud, og han ville ikke.. forlade William der alene.. uden hjælp. Han ville bare gerne passe på ham, og det kunne han ikke hvis han rendte rrundt nede på apoteket og søgte efter salver... "Det er jo væk imorgen?" tilføjede han så stille..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 8:55 pm

William smilede lidt til ham, "Det ved jeg.. tak.. du er dejlig.." sagde han blidt og smilede bare stort, han vidste godt han ikke ville få noget strip show fra Phillip i aften.. eller nogen anden dag.. men tanken om det var nu alligevel rart.. han var så smuk når han var nøgen.. bare.. Phillip.. og naturlig skønhed.. og det var bare.. så dejligt, han var så smuk. "Mhmm jeg synes det er en dejlig ide.. strip lidt for mig? Jeg tror det ville.. gøre en stort forskel.. " sagde han drillende og sendte Phillip et frækt drillende blik, "Phillip.. min sexslave.. jeg kan nu meget godt lide det.. " Han smilede bare stort til ham, da han hoppede op af sengen for at hente hans smøger og ventede bare i sengen.. som om han kunne andet ik? Han rakte ud efter sin kaffe og drak lidt inden han fik sine smøger og lagde en mellem læberne og tændte den med lighteren. "Mhmm.." han så lidt på ham og sukkede "Okay.. men så skal du også.. hvis det ikke er bleven beder imorgen! Så beordre jeg at du går ned og køber noget slave og smører det på.." sagde han roligt og kiggede mod køleskabet, "På med det kolde omslag.." sagde han beordrende han bare og smilede stort til ham.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeTirs Dec 11, 2012 11:13 pm

Phillip smilede lidt til ham og satte sig bedre til rette på sengen, og kørte en hånd gennem sit hår... måske skulle han tage et bad.. det burde han nok. Han lyttede da han drillede ham og rakte tunge af ham, han skulle ikke nyde noget af at Williams sår sprang op fordi... han lige skulle pille eller et eller andet. Nej, sex var nok bandlyst i et stykke tid, og det var også iorden. "Hold op med at drille.. " pev han og betragtede Williams ansigt..Han virkede okay, det var godt, han skulle bare ligge lidt og have det godt.
Han sukkede og humlede med øjnene "jaja jeg skal nok" sagde han og rejste sig fra sengen.. "Faktisk så tror jeg at jeg vil gå i bad.. hvis du ikke har noget imod det? Du kan jo bare kalde hvis der er noget?" tilbød han stille mens han stod med hovedet ude i fryseren. Han lagde omslaget på og gik tilbage ind i stuen.. Han sikrede sig kort med blikket at William kunne nå alle tingene omkring sig, og der ikke var grund til at bekymre sig for meget om hvorvidt han lå og rodede rundt..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 12:46 am

William smilede lidt og kiggede op på Phillip, og grinede bare lidt. Hvad? Hvorfor måtte han ikke det? Han sendte ham så bare et frækt blik og klædte ham lidt af med øjnene, ved at se op og ned af ham.. mhmm. han smilede lidt og gav et suk fra sig "Jamen jeg mener det.. kom her.. og smid tøjet.. jeg skal nok være blid, så du ikke slår dig.." sagde han bare drillende og smilede til Phillip.. Phillip kunne jo bare være øverst? Så var der jo ikke så meget i det vel?
"Mhmm.. nej du må ikke.. bliv her? Gå i bad i nat.." grinede han bare og tog fat om Phillips håndled og hev ham ned i sengen, han trykkede sine læber hårdt mod hans og gav ham et intenst kys.. mhmm.. det var da vidst den bedste medicin i verden, så det gik nok. "Du skal bliver her hos.. mig.." hviskede han og gav bare et ynk fra sig, han kunne godt lide at drille lidt.. bare en lille smule.. mhmm jov det kunne han godt.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 5:46 am

Phillip så på ham og pev lidt "William hold op med det der... blik.. halløj... stop!" grinede han og trak dynen op foran sig.. det var ikke sjov! Han ville ikke have tøjet af, forstod han det ikke? iih. "Hold op med at drille" sagde han og kastede dynen ned i hovedet på ham "Men der er så langt tid til i na-" han blev afbrugt og blev så hevet ned i sengen til kys, og dyner..
"Du er så ond!" mumlede han, og så bebrejdene på ham da han havde sluppet kysset, og bad ham blive og... og ynkede! Iih. "Onde William" mumlede han, og slikkede ham på næsen.. lidt.. mild straf, men han kunne ikke rigtig slå ham, han havde jo sår og syninger over det hele, han ville ikke gøre mere skade på ham end det der allerede var gjort. "Opfør dig ordentligt, du er i stykker, du skal heles!" grinede han og pressede ham ned og ligge i sengen igen. Han sørgede dog for kun at tage fat i ham der, hvor han vidste der ikke var syninger eller andre skader.. faktisk vidste Phillip ikke engang om William ellers havde skader, blå mærker eller rifter... han kunne jo godt have den slags.. åh stakkel... Han satte sig ned ved siden af ham igen og lagde ispakken oversit øje og skævede til ham med det øje hvor han lige kunne se, og rakte tunge af ham.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 8:41 am

William smilede bare og grinede "Hvad for et blik.. jeg gør da ikke noget!" forsvarede hans sig selv.. helt ærligt altså! Ih! Han kiggede jo bare på ham, fordi han var lækker.. og sådan.. meget meget tiltalende, han kunne da ikke lade være med at kigge på ham? Det kunne Phillip altså ikke forvente, nej nu måtte han da lige.. hmm. "Mhmm.. vil jeg gerne være.. så længe du bare kysse mig.." hviskede han mod hans læber og lagde sine arme om ham og prøvede at holde ham fast der.. men da han ligesom var lidt afkræftet måtte han til sidst give slip, han kunne ikke side og holde på Phillips vægt i al evighed, og når han sådan strittede imod.. nej det var ikke let, og han gav et sørgmodigt suk fra sig og sendte ham et længsels fuldt blik. "Okayokay.. fint nok.. så gå dog i bad.." sagde han bare lidt surt og såret og kiggede lidt ned i dynene, det var også lige meget så.. når Phillip ikke havde lyst til ham og sådan noget.. hmm. "Men.. du kan i det mindste.. lade døren stå åben.. så kan jeg kigge lidt.. i stedet for at røv kede mig ihjel.." sagde han og smilede lidt frækt.. men med et par hunde øjne og et ulykkeligt smil.. det kunne han sgu da ikke sige nej til? Han skulle jo bare lade døren stå åben? Og gå i bad.. da var da ikke svært.. så kunne William bare ligge og kigge lidt.. på den lækre Phillip.. åh! Det måtte han altså gerne.. nå.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitimeOns Dec 12, 2012 8:57 am

Phillip så på ham "jo du gør mange ting!" grinede han og lænede sig blidt ind til ham så han ikke skulle føle sig så alene... han var jo lige der altså? Søde lille William. Han betragtede hans ansigt.. han så træt ud.. afkræftet og måske lidt bleg? Phillip brød sig ikke om at han var så afkræftet "Du..?" hviskede han stille og rørte let ved hans t-shirt.. han kom dog ikke så langt med det han ville sige, da han pludselig afbrød og beklagede sig.. han skar en grimasse og smilede så "Sure!" drillede han og satte sig overskrævs på hans skød og lænede sig ned til ham, og lod kort sin tunge strejfe hans underlæbe, og smilede frækt til ham..
Han besvarede hans bøn ved at himle lidt med øjnene på trods af at han smilede skævt til ham, og lagde det kolde omslag på sengen "lade døren stå åben?" gentog han, og rystede på hovedet "jaja, whatever, men du skal ikke rejse dig så! Jeg er i bad, og du ligger her, og bliver hel igen, okay?" sagde han og rakte ham hånden for at de kunne aftale det. Han betragtede hundeøjnene og smeltede... "Det er ikke fair..." mumlede han, og lænede sig frem og kyssede ham kærligt, lige der.. på læberne.
Han havde også lidt dårlig samvittighed over det der var sket hele dagen.. og han havde råbt af ham... så at lade døren stå åben ud til badeværelset var vel det mindste?
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 8 Icon_minitime

Darling - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 8 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip