Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Darling - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Alias

Alias

Race : vampyr
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 2:42 am

William sukkede blidt og stoppede så bilen, brat.. han var i tvivl, han havde ikke lyst til det her, han blev jo nød til at tage kampen op før eller sener, og hvorfor vendte, og hvorfor lade det gå ud over Phillip.. han ville ikke.. det.. han ville åh.. "Jeg fik lige en beder ide.." sagde han hurtigt og trådte ud af bilen og gik om til Phillips side og hjalp ham ud, løftede ham op og bar ham bare i sine arme, han kunne ikke lade være.. det betød jo at han kom tættere på.. han ville ikke.. slippe ham, han ville være sammen med ham hele tiden! Han kiggede tilbage, mod byen i bag grunden, og frem.. mod skoven der kom til syne efter nogen bakker.. og marker.. og søer.. "Jeg tager med dig hjem.. hvis jeg må? Blive lidt.." hviskede han stille og kyssede ham blidt i panden, og begyndte så at gå mod skoven. De skulle lige noget først. "Du behøver ikke være bekymret, du af alle mennesker, bør vide at ingen kan gøre mig fortræd.. " hviskede han stille, "Ikke engang en sulten vampyr" drillede han lidt og smilede bredt, og blev ved med at gå.. til han nåede kanten af skoven, der var et bus stoppested hed, men han skulle lige vise Phillip noget først. "Prøv at glemme det du.. så før.. for jeg skal lige spørge dig om noget, i kærlighed.." hviskede han stille og satte forsigtigt Phillip ned og trak ham ind til sig, der i skovkanten og vendte ham så blidt om og omfavnede ham bagfra så de kunne se ind i skoven begge to. "Jeg tænkte på.. hvis jeg nu bygger.. et hus her.. vil du så bo her sammen med mig?" hviskede han stille ind mod hans øre og holdte vejret.. for han vidste at Phillip var et by menneske.. og.. ja.. det var jo også et stort skridt.. at flytte sammen.. han vidste ikke.. han ville gerne have det, men han forstod godt hvis Phillip sagde nej.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit

Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 4:31 am

Phillip så spørgende på ham, hvilken ide? Han havde heller ikke lyst til at blive sat af ved et eller busstoppested uden at sne fra eller til hvad der ville ske med William.. Hans William. Han behøvede det åbenbart heller ikke hvis det stod til William og han spidsede ører da han fortalte. Han så forskende ud på skoven William havde stoppet temmelig brat, skulle han af her? Han lod sig hjælpe ud af bilen og så spørgende på ham. Han blev lidt overrasket da han blev løftet "hvor skal vi hen?" spurgte han stille og holdt fast omkring Williams nakke og lagde sine ben bedre til rette om hans hofter.
han så forskende på ham, hjem til ham? Til Phillip? "Ja! Eller jeg mener jo! Selvfølgelig.." sagde han glad, og nød kysset i panden.. Han tænkte ikke over at han sådan set ikke havde pakket kasserne ud eller malet færdig, eller noget descent sted at sove, men Phillip var fuldstændig ligeglad, han kunne sove på gulvet hvis det skulle være! Bare han ikke skulle undvære ham, tro at han var i fare.. Bare have ham hos sig, det var det han ville.
Han smilede stille, og nikkede.. Jo han vidste godt at William kunne klare sig mod det meste.. "ellers.. Så får de mig at bestille!" grinede han.. Han så sig ældre im i skoven, overvejede hvor de var på vej hen.. Hjem til Phillip? Eller bare ind i skoven? "ja?" sagde han og lyttede, og lod sig glide ned og stå.. Han så på skoven, den var flot, med edterår og alting..flotte farver. Han lyttede da Williams varme ånde ramte hans øre og blev varm i ansigtet.. Bo sammen.. Herude? Han skævede bagud til ham, og så derefter ud i skoven "det kunne jeg nok godt" hviskede han.. Herude med William, åh det ville være hyggeligt. "det vil jeg gerne" smilede han så, han kunne godt tage fra skoven ind til byen når han skulle atbrjde, det var det mindste.. Han tog blidt fat i hans hænder og løsnede dem blidt, vendte sig om og kyssede ham
På læberne.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 4:51 am

William smilede bare lidt, "Mhmm så gemmer jeg mig hos dig, ind til jeg lige får snakket med dem.." sagde han stille og kyssede ham i nakken. Han vidste ikke helt, hvad han skulle syntes om at Phillip ikke spurgte ind til hvad han egentlig lavede, men det gjorde han nok også.. i hvert fald skulle han nok forklare ham det, det ville han love sig selv, lige så snart de kom ind i varme og sådan.. så kunne de lige tale ud, og få alt på plads.. og så skulle de.. hmm åh.. hvis han gerne ville bo sammen med William, det var jo hyggeligt at bo sammen, men at bo herude i ingen ting? Ville Phillip det.. William elskede det jo, her ude.. en pause fra alting, fra alle tankerne og alle menneskerne, og så kunne man jo altid tage ind i byen en gang imellem når man havde lyst og sådan.. mhmm..
"Vil du?" sagde han stille og forstod det ikke helt.. sagde han ja? Til at bo her.. sammen med William.. åh det var... vidunderligt!
"Du må godt beholde din lejlighed jo.. så kan du altid tage derind hvis du keder dig.. eller får nok" sagde han stille og smilede, det var en god ide.. at have et sted.. inde i byen også, så Phillip kunne tage.. væk hvis han fik nok, eller noget.. aj han vidste det ikke men alligevel.. ik.
Han lagde armende om ham da han vendte sig om og trykkede sine læber mod hans, da han blev kysset.. og trak ham helt tæt ind til sig og nød det.. de var.. som skabt forhinaden! Kunne man ikke godt.. sige det.. jov, Phillip var hans eneste ene.. altid!
"Så bygger jeg et hus til os.. eller en hyggelig træhytte! Med alt hvad du vil have i den" sagde han blidt og kyssede ham igen, "Og så skal du være min for evigt.." mumlede han blidt mod hans læber.. mhmm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 7:28 am

Phillip smilede stille til det han sagde, og til kysset i nakken... han ville dog gerne helt slippe for de der... personer der havde villet "snakke" med William.. han kunne ikke lide det, men han havde også fået at vide at han skulle vente med alle sine spørgsmål... Han var vel egentlig også ligeglad, bare William havde det godt... og dog, han var ikke helt ligeglad, for William var jo rodet ind i en eller anden.. uhyggelig sammenhæng, og så hans skab!
"Ja jeg vil godt.." sagde han stille, og rystede på hovedet.. der var ingen grund til at beholde lejligheden "jeg kan sove i studiet... inde i byen, der er masser af plads hvis jeg skal overnatte, men jeg beholder lejligheden til du har fået.. ordnet det der.." mumlede han, med henblik på det med de der mennesker fra før.
Han smilede lidt da han blev trykket helt ind i Williams favn.. åh der var rart, han ville helst ikke give slip igen.. Han grinede stille "jeg skal bare have dig i huset så tror jeg det går.. " mumlede hansmilende og nød det korte kys han fik, og nikkede og kyssede ham igen som svar på at være hans for evigt... for evigt var lang tid, men med William... så var det en evighed med kærlighed... og lidt drama, hvis han skulle tælle perioden i dag med. Han slap hans læber og smilede stille "vil du med mig hjem?" drillede han så og aede ham lidt hvor han nu kunne komme til... og lige nu var det altså på maven... mhmm. Han var ret vild med tanken om at skulle flytte i hus.. det havde han ikke prøvet, andet end den periode han havde boet hos William i Underland.. ellers boede han faktisk mest i lejlighed.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 8:04 am

William smilede lidt og var allerede gået i.. indretnings mode.. han kunne ikke lade være, han ville jo gerne have alt var perfekt, og det måtte godt.. komme i gang, for det tog jo alligevel lidt tid at bygge et hus, selv om han fik hjælp, men han kunne nok ikke kræve at det hele stod klart på en uge.. han var ikke en eller anden berømthed med en million kontakter der lige kunne.. sælge ham et fuldt indrettet hus på 5 minutter.. naah.. så vild var han jo heller ikke, men han havde jo penge.. og det at bygge et hus, og få det til at se godt ud, med alt hvad der hørte til, om Phillip ville have ikea eller designer møbler, han skulle nok sørge for alt.. alt for sin Phillip.. åh hvor han dog glædet sig! De skulle hjem.. og snakke hus.. og alt sådan noget! Og hvis Philip fik lov til at bestemme en masse, kunne det jo være at William fik lov til at få sin vilje med det skulle bygges af træ.. som hans gamle hytte.. det her skulle nok bare være lidt større, så der også var plads til Phillip selvfølgelige.. mhm.
"Ja.. vi skal bare lige vente på bussen" sagde han stille og kiggede ham kort i øjnene og kyssede ham så blidt igen, lige der.. på læberne.. åh han var så dejlig. "Du skal hjælpe mig med at bygge det.. på et papir" sagde han drillende og kyssede ham hurtigt i øret, og tog hans hånd og trak ham hen til bustop skiltet, for at kigge på afgangen.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 10:07 am

Phillip betragtede Williams smukke brune øjne, han kunne næsten læse i dem hvor meget han tænkte over det nye hjem.. han kunne ikke lade være med at smile over det, William måtte være den fødte entreprenør, eller arkitekt... Han overvejede kort om han måske.. havde en anden grund til at huset skulle placeres i skoven, andet end beliggenheden var storslået og skoven smuk, på alle tider af året, men... William havde haft et hjem før der lignede det der skulle komme... og Phillip havde altid haft en følelse af at der ville komme et tidspunkt i hans liv hvor han fik et hjem han ville være knyttet til med hjerte og sjæl, og han ville aldrig kunne kalde et andet sted for hjem. Det var noget fis, sjæleligt overanalyseret, men Phillip kunne lide tanken om at have et sted man følte sig hjemme, et sted man var knyttet til, havde William været det med sin træhytte i Frankrig? Ville han gerne genskabe det?
Phillip ville gerne hjælpe, han ville gerne bygge det op sammen med ham.. godt nok var han en klodsmajor af en anden verden, men han kunne male, og han havde... sans for detaljer, om man så måtte sige. Han nikkede, bussen.. ja. Han smilede da han fik et kys, og nød det, og tog blidt fat i hans trøje for at holde fast i ham et par sekunder, kysset varede. Han så på ham og lagde hovedet på skrå "Jeg kan ikke tegne" brast det ud af ham, og han gav nogen ynkelige lyde fra sig da William kyssede ham i øret, og daskede let til hans skulder og rakte tunge af ham. Han gik med ham hen til busstoppestedet og så på afgangene, der kom en bus om en fem minutters tid... det var nok meget godt timet.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 11:32 am

William smilede lidt, og lyttede lidt til Phillips tanker.. hm.. nej det var ikke på den måde.. han ville bare gerne have et hjem.. et hjem med Phillip.. dem to, noget specielt, hvor de begge to kunne lide at være, og bo.. i lang tid forhåbentligt, sammen.. jo. "Hmm.. jeg kan godt lide at bo.. et sted der er lidt privat.. og jeg har altid elsket skoven.. og naturen.." sagde han stille og kiggede sig lidt omkring, "Men hvis du heller vil bo i byen skal du altså bare sige til.. for det behøver ikke at være her ude i ingen ting, altså.." sagde han stille, "Eller i en strand villa.. Det vigtigste for mig er bare.. at vi to.. at vi skal bo sammen.. dig og mig.. og dele seng.." sagde han stille og smilede lidt.. så var han ligeglad med hvor de boede, så længe Phillip var glad. "Hmm.. nå.. men så er det jo godt jeg kan, så kan du fortælle mig hvordan du vil have det.. så blander vi dine og mine ideer sammen, og skaber noget vidunderligt" sagde han stille og smilede bare lidt. "Og så skal du huske og skrive en ønskeliste til mig! For det er snart jul" sagde han hurtigt og smilede stort.. William havde ikke nogen beder ideer til hvem han skulle tilbringe julen sammen med, end Phillip.. det ville han virkelig gerne, og have et juletræ og alt det der.. bare dem to? Og nogen venner hvis det var.. det kunne hurtigt blive meget hyggeligt. Han grinede bare lidt og rakte ud efter Phillips tunge, "Gør det lige igen.." sagde han drillende og var klar til at tage hans tunge! Hæh.. søde fyr. Han kiggede også kort på afgangen og trak bare Phillip ind til sig, "Fryser du?" spurgte han stille og kyssede ham i håret.. han måtte ikke stå og fryse.. nej.. så skulle William nok varme ham ja.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 11:59 am

Phillip så på ham da han fortalte hvordan han egentlig havde det med boligsituationen og lagde hovedet på skrå og nikkde..der var meget roligt i skoven.. behageligt på den facon. Han rettede hurtigt sin nakke op og så på ham da han gav sig i kast med at tilbyde ham andre steder at bo og rystede drastisk på hovedet "nej.." bad han "Jeg vil godt bo herude.. sammen med dig" indskød han da William forklarede at de skulle bo sammen og dele seng.. han kunne ikke lade være med at smile skævt af det, det var så typisk William "Ja også det" sagde han med et lille nik, og lyttede... det gjorde ham glad når han talte sådan.. som om de var uadskillelige og kunne skabe de mest vidunderlige ting på baggrund af forskellige ideer..
For de var forskellige..ingen tvivl om det, men Phillip elskede også William på det grundlag at han var anderledes end ham selv. Hvis William havde lignet ham i et og alt havde han nok fået spat. "Det kan vi nok.." medgav han smilende. "Jul?.." Phillip havde ikke skænket årstiden nogen tanker før William nævnte den, den havde heller ikke været så hyggelig de sidste par år.. Hmm. Han gengældte Williams smil, nok ikke ligeså stort, men måske lidt varmere, han var lidt sød, lignede en der glædede sig mega meget.. "Mmmhm... og det samme til dig, du skal ikke tro du kan snige dig udenom!" drillede han, og smilede djævelsk af ham, i det han kort rakte tungespidsen lige uden for læberne og trak den til sig igen. Han sukkede mod Williams skulder da han blev trukket ind til ham og foldede sine hænder på hans ryg.. "Nej.." mumlede han mod hans skulder, og lukkede sine øjne "gør du?" spurgte han så.. det var mærkeligt at stå der.. det var efterår, og alting virkede til at være i brand med alle de tusinder af røde og gule nuancer, alligevel var der småkoldt... og der var William, det var en god ting. Bussen kom til syne nede af vejen, og Phillip prikkede blidt William i ryggen "bus.." mumlede han og smilede lidt...nu skulle de hjem.. hjem til Phillip.. som der ikke var nogen der vidste hvor boede!
Andre end William, naturligvis.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 12:35 pm

William smilede lidt og kunne ikke lade være med at grine, "Okay, så bliver det i skoven, sammen med alle dyrene.. og ved søen, så du kan svømme rundt til sommer.." sagde han bare drillende, Phillip var en lille vandhund, han var så sød, William ville gerne bygge et hus ved en sø, omgivet af træer, det lød hyggeligt.. og når de blev skøre kunne de jo bare tage ind til byen, men det bedste var.. at når det så blev for meget, så kunne de bare tage væk.. ud i skoven.. og være dem, og ingen andre, bare de to.. i et hyggeligt varmt hus, med pejs! For de skulle have en pejs selvfølgelig! Mhmm hvor blev det hyggeligt.
"Ja.. jul, og jeg tænkt det kunne være hyggeligt at få huset færdigt dertil så kan vi holde jul sammen" sagde han hurtigt og smilede lidt.. han havde ikke holdt jul.. siden.. han boede hjemme, men han kunne rigtig godt tænke sig lidt jule hygge sammen med Phillip, det var jo en fest.. af kærlighed.. og.. hygge, og hvor man stemlede sammen med sine nærmeste.. og Phillip var helt klart den der var ham nærmest. Han smilede lidt, "Mhmm.. " mumlede han bare.. til det hele, han skulle nok skrive et par ønsker ned.. han kunne jo altid ønske sig noget billigt, han ville ikke belaste Phillips økonomi eller noget.. til gengæld kunne han jo give ham hvad som helst, og det ville han også gerne, i hvert fald måtte han gerne få en million kys.
"Mhmm.. kom" sagde han bare da bussen stoppede og tog Phillips hånd, betalte bus chaufføren og gik ned bag i og satte sig med Phillip. "Du er smukke øjne.. har jeg nogen sinde fortalt dig det.." hviskede han stille og bøjede sig ind over ham og kiggede ham kort dybt i øjnene inden han kyssede ham blidt på læberne.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 1:04 pm

Phillip så på ham og grinede "du får det til at lyde som snehvide.. skal vi så også have dværge?" spurgte han lakonisk, og trykkede ham blidt i maven.. det lød næsten alt for godt, kunne man dø af lykke? Aj.. dog ikke, så slemt skulle det nok ikke stå til, med hverken den ene eller den anden. Phillip fangede hans blik med øjnene da han snakkede om jul.. jul.... så mærkeligt, Phillip skulle lige vænne sig til tanken om at købe gaver til nogen, til ligesom.. at have højtiden som et mål, og ikke som noget der skulle overkommes, og glemmes. Som regel var der også travlt i julen, med musikken.. og tour planlægning.. men det skulle nok gå, det var han overbevist om!
"Det lyder som en god ide.. vi skal nok bare lige planlægge lidt, jeg ved ikke om vi kan gøre det alene.. jeg mener.. lave et hus" grinede han lidt forvirret, han havde ingen evner andet end at han kunne male... men evner til husbygning udover det, var Phillip slet ikke udrustet med. "Og økonomi.." sagde han tænksomt... og så på William.. han vdiste ikke helt hvor meget William troede Phillip tjente.. men nogen gange fik han indtrykket af at William troede han fik udbetalt kommunal løn.Han smilede lidt, som om William nærmest tænkte det samme "William.." mumlede han og prikkede ham på næsen "jeg er altså ikke fattig.." grinede han så, ganske vidst var Phillip meget rundhåndet med penge til organisationer og kampagner, syge børn, aids, dyr i nød.. den slags, men han var absolut ikke i nød. Han var bare.. lidt stille... af væsen med sine penge, han ville gerne leve normalt.
"Jeg vil gerne give et indskud til husbyggeriet" sagde han, og fulgte med ind i bussen da William trak ham med. "Mmhm.. tror du har nævnt det.." hviskede han lidt genert da William lænede sig ind til ham. "Jeg synes du har smukke øjne.. og smukke læber, og hår og ører, og hals.." remsede han op mens han rørte blidt ved hans læber og ører og nussede ham kort i håret da han kyssede ham blidt, og kærtegnede hans hals med fingerspidserne.
Der gik ikke længe før de var fremme, bussen kørte til den, og de gamle damer der skulle med måtte skynde sig om bord. Men da bussen stoppede ved der hvor de skulle af sørgede Phillip for at hive William med ud af bussen.
Han trak ham med sig over til opgangen... så kort på cafeen hvor de havde mødtes den der aften.. temmelig skæbnesvanger.. men tænk hvis Phillip ikke havde set ham gennem ruden. Han rystede kort fornemmelsen af sig og trak ham med op af trappen til første sal og indenfor. "Velkommen" smilede han blidt til ham og lukkede døren bag ham, før han trådte sine sko af "føl dig endelig hjemme.." sagde han blidt, og lod William.. komme indenfor døren.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 1:46 pm

William sukkede mildt og grinede bare lidt, "Nej bare en hundfuld børn" drillede han igen, men tænkte ikke rigtig videre over det.. børn.. arrh.. bare lige et hus, og måske en kattekilling eller en fisk i en bowle hvis det skulle være, han var ikke så god til det med.. at passe på små ting, der ikke kunne klare sig selv.. Phillip kunne jo selv.. spise.. og sove, det skulle han jo ligesom ikke have hjælp til, så ham kunne han sagtens passe på.. men hvis han skulle til at tabe ansvar for en eller andens liv.. så blev han forvirret.. og ja.. han havde haft en hamster da han var lille, den var død af sult.. ikke nogen rar oplevelse.. men hvis Phillip ville have et dyr, eller en baby for den sags skyld, så måtte han gerne, William ville give ham alt.. alt hvad han pegede på.. men lige nu.. kunne han vidst ikke giver ham særlig meget mere end kærlighed, men det var også perfekt.. for det var det Phillip ville have, og han skulle i den grad også få det.. lige til han kastede op af det.. arh.. men næsten ik.
William smilede kort, "Det er også kun hvis du har tid jo.." sagde han hurtigt.. hvis Phillip fik travlt, ville han ikke stresse ham med.. alt jule halløjen, det var jo.. noget man skulle slappe af til og nyde.. ingen stress, det gad han ikke.. men Phillip skulle jo heller ikke droppe de der.. band tosser, bare for William.. nej der skulle nu nok blive tid til begge dele, det håbede han da i hvert fald.
Han grinede let og rystede på hovedet, "Nej.. bare rolig, jeg skal nok få nogen til at bygge det.. samme med mig.. og så kan du indrette, det er du sikkert smadder god til.. og flytte ting ind.. og ud og shoppe" mumlede han hurtigt, de nemme opgaver, så skulle William nok bære.. det var det han var god til.. at løfte tunge ting.. med sin lettere overmenneskelige styrke.. jov jov, noget skulle den jo bruges til.
William nikkede bare kort, "Det ved jeg godt.." sagde han stille, men Phillip havde altså ikke råd til at bygge et hus.. det kostede.. meget.. og når de skulle have møbler og.. alt muligt til det også, det var nok bedst William stod for det, så kunne han sætte Phillip til at købe de.. ikke så dyre genstande.. mmhm. "Jov okay så kan du købe maling" sagde han bare hurtigt og smilede drillende.. det måtte han gerne, men ja.. William skulle nok sørge for det hele, han kendte nogen.. der nok gerne ville arbejde sort for ham, så gik det jo nok.
"Mhmm.. du er dejlig.." mumlede han bare og grinede lidt, "Hvad er der så særligt ved mine øre.." spurgte han bare kort, men forventede egentlig ikke noget svar på det.. hmm.
Han fulgte Phillip ud af bussen, overgaden, op op af trappen, og ind i lejligheden. "Mhmm.. er du sikker på det er okay jeg bliver her lidt tid?" sagde han roligt, han ville jo helst ikke trænge sig på.. ellers kunne han jo leje et værelse et sted, det var jo kun et kort periode så det gik nok. Han trak sin jakke af og hjalp blidt Phillip af med hans og hængte dem op inden han tog sine sko af og så sig lidt omkring og smilede lidt. "Tak.." sagde han stille og kyssede ham kort på kinden. "Har du ikke nogen seng?" mumlede han så.. skulle de sove to på sofaen? Eller var det sådan en.. slå ud en.. ellers kunne det godt komme til at knibe lidt.. William var jo ikke ligefrem lille og spinkel.. nej han var høj.. og bredskulderet, og ja.. hm. Ellers måtte han jo sove på gulvet det gik nok, så kunne han købe en madres imorgen og en sove pose, værre var det jo heller ikke.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 1:49 am

Phillip smilede skævt "Ja.." sagde han... men han skulle bare ikke have nogen børn...lige nu. Phillip vidste ikke hvordan han skulle håndtere børn, de var smaddersøde, og utrolige, men han havde svært ved at forstå dem, når de var små kunne de jo ikke fortælle ham noget... de kunne kun græde og se på ham og ligne et såret dyr... en såret bambi..Det var måske en fordel at have børn med William, han kunne læse tanker, men havde små børn tanker? Havde de ikke bare... instinkter..? Han var nok mere til at starte ud med et dyr, bare et lille dyr... ja.
Han så hurtigt på ham, nej, han måtte ikke misforstå det "nejnej, jeg har tid! Jeg kan få tid.. masser af tid" sagde han glad, og strakte sig for at give ham et kys på kinden "Masser af tid til dig" smilede han kærligt. Han rynkede på næsen da William sagde han kunne gå ud og shoppe... han vilel gerne hjælpe "jeg kan altså godt skrue hylder på plads eller sådan noget?"det var jo bare at måle op, og sørge for det hele hang lige, og så skulle man have en boremaskine. Phillip med en boremaskine... Phillip syntedes det lød sjovt! Han rakte tunge af ham igen, han undervurderede ham, Phillip kunne mange ting! Og de ting han ikke kunne, kunne han lære... bum bum. Han smilede dog bare til ham, det skulle nok blive sjovt. Han glædede sig faktisk til når de skulle igang..
Han nikkede til ham "Ja selvfølgelig, du bliver bare så længe du overhovedet vil" sagde han og smilede lidt til ham. Han lod ham hjælpe med at tage jakken af "så lidt.." mumlede han og nød kysset på kinden. "Jo.." svarede han nølende, sengen.. var jo sofaen.. altså den kunne slås ud til en sovesofa, men ellers havde han ikke haft planer i sengeretningen før, han havde fået styr på de sidste kasser. "sengen kan slås ud, og jeg har en ekstra dyne... et eller andet sted.." mumlede han og kløede sig kort i nakken, hvilken kasse var det mon.. hmm. "Er du tørstig?" spurgte han, og gik ud i køkkenet der var et rum ved siden af stuen, langt og smalt var det, og der var ikke plads til at der kunne stå 10 personer, medmindre de var stavlet sammen selvfølgelig, men.. det gik nok ikke. Han fyldte selv et glas vand... han måtte huske at gå ned og købe ind, Wiliam ville sikkert også gerne have... nogle ting.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 6:22 am

William smilede lidt og nikkede for sig selv, godt så var de enige, inden børn lige nu.. nej. Han så lidt forvirret ud og rykkede lidt på næsen, læse børns tanker? Næh.. det var ikke noget han havde lyst til, desuden så havde de underlige.. billeder i hovedet, det var.. ikke til at.. det gav ham hovedpine, det var først omkring de 10 år eller sådan noget, at man kunne forstå det.. åh det var synd for det barn der skulle have William som far.. tænk at have forældre man aldrig kunne lyve for.. øv.
"Mhmm okay, men du skal ikke glemme alle andre bare fordi jeg er lækker når jeg er nøgen.." drillede han bare og sendte ham et frækt smil.. men han vidste jo godt det ikke var derfor han ville være sammen med ham.. "Mhmm okay.. men så forventer jeg også at du ligger nøgen med en rød sløjfe på under juletræet d. 24 .." drillede han bare og rakte tunge af ham.
"Mhmm.. jeg ved ikke hvor dog en ide det er at lade dig lege med elektrisk værktøj.. eller ting der er skarpe for den sags skyld" sagde han bare stille, det var ikke ondt ment.. han vidste bare.. Phillip var god til at komme til skade, det var nok bedst at holde ham så meget han kunne væk fra byggeriet, til det var færdig og der bare skulle.. ting ind i det, det kunne Phillip hjælpe med.
"Tak.." hviskede han bare stille, "Men jeg behøver ikke nogen ekstra dyne, jeg vil heller dele med dig.." mumlede han bare stille og kyssede ham ømt på læberne og smilede lidt. "Nej.." mumlede han bare og så efter ham da han var gået.. nå..
"Men du må godt finde noget papir og en blyant.. jo hurtigere vi kommere i gang, jo hurtigere får vi et hus vi kan flytte ind i" sagde han hurtigt og kiggede efter ham.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 6:34 am

Phillip så på ham da han kom tilbage fra køkkenet, for William ville ikke have noget.. først temmelig tomt som om han overhovedet ikke forstod, så gik det op for ham hvad han havde sagt, og smilede lidt skævt "hold op med at drille.." pev han og skubbede let til ham og satte glasset over på bordet.
"Så skal du i hvertfald ikke invitere nogen" grinede han og gik over til den reol der stod henne ved vinduerne ud til vejen og fandt noget papir som William havde bedt om. Han havde ikke lyst til at sidde under juletræet i en stor rød sløjfe og der så kom 10 mennesker ind af døren.. nej, ellers tak da.
"Hold så op" mumlede han og gik hen til ham og hev hans trøje halvt op over hovedet på ham så han ikke kunne se noget, bøjede sig ned og slikkede ham på maven og gik videre for at finde noget at tegne med... skrive med.. hvad William nu skulle. Han kunne i hvertfald godt håndtere en boremaskine "hvis du er så bekymret kan du give mig en hammer så..." sagde han inden fra det der skulle være soveværelse når han engang fik en seng, og fandt en blyant og gik tilbage ind i stuen.
Han forstod godt han gerne ville igang, det var der ikke noget at sige til.. men Phillip ville altså også hjælpe og han kunne ikke tegne, så måtte han gøre noget praktisk istedet. Han lagde papiret og blyanten på bordet ved sofaen og satte sig og så afventende på William.. hvad han nu havde tænkt sig at gøre.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 7:40 am

William skævede lidt til ham og sukkede stille.. men smilede så bare, "Jeg driller ikke.. fortæller bare hvad jeg ønsker mig" sagde han hurtigt, "Det og så en million kys.. " sagde han hurtigt og smilede blidt til ham, han satte sig så ned i sofaen, og ventede på Phillip fandt det frem som han havde bedt om, imens betragtede han ham bare gå lidt rundt og sådan.. han var sød jo, kunne slet ikke få sine øjne fra ham. "Jeg ved ikke om du har lagt mærke til det.. men jeg har ikke særlig mange.. venner.." mumlede han stille, ikke i al den tid han havde været sammen med Stefan havde han fået et opkald.. fra nogen.. eller sms.. eller jov altså, han havde en ven.. ej.. det kunne man ikke engang kalde ham, det var dumt, det var bare en han drak med, fordi det plejede at komme på samme bar, men der havde William ikke været i noget tid nu, ikke siden han havde løbet ind i Phillip igen, men det var jo også en god ting.. at han ikke drak så meget mere.. det var vel sundt for ham, selv om det var rart.. at være lallet.
Han grinede kort og trak sine trøje på plads igen og så efter Phillip og sukkede bare lidt. "Hvis ud gerne vil have jeg tager mit tøj af, så kan du jo bare side det.." mumlede han bare drillende.. William havde intet.. problem overhovedet! Med at side nøgen i stuen, han var ikke blufærdig.. overhovedet.
"Kom her!" sagde han så da han havde fået tingende og Phillip havde sat sig. Han rakte ud efter ham og trak ham helt hen til sig, "Vi skal byge det sammen!" sagde han hurtigt og trak ham op på sig skød og smilede lidt inden han kyssede ham blidt på kinden, og tog blyanten mellem sine fingre. "Hvordan skal det så se ud.. og bedøm mig ikke, jeg er ikke en mester.." mumlede ha bare og begyndte at tegne nogen træer rundt i kanten af papiret.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 8:22 am

Phillip smilede lidt til ham, og rystede lidt på hovedet "okay.." sagde han så.. Phillip skulle nok give ham den million kys, det andet.. skulle han lige tænke over. Han så på ham da han uddybede at han ikke havde særlig mange venner.. og så lidt ned "nåmen.. så har vi lidt tilfælles, det er heller ikke så nemt at flytte rundt og have venner.. alle steder" forsøgte han blidt. Han smilede lidt større da William gav igen og rystede på hovedet "Nejnej, det gør du rigeligt... og dog.." mumlede han og så tænksom ud, og sendte ham et drillende smil, mens han rettede på papirene på bordet så de ikke lå hulter til bulter..
Han så op på ham da han trak ham nærmere, og grinede lidt af det... iih. Phillip så kort på papirene, og derefter på William "Ja, men jeg kan altså stadig ikke tegne.. jeg kan kun pege og sige 'der skal trappen være!'" grinede han, og kyssede ham på næsen da han havde kysset ham på kinden.. og nød det.. selvom det var kort, var det rart. Phillip fulgte blyantstregerne og så nogen træer på papiret "jeg dømmer dig ikke, jeg kan ikke tegne.." smilede han, og betragtede papiret mens han tænkte "hvad nu hvis der var en sø? Lige der" sagde han og pegede på papiret "så kunne huset ligge her... eller her" sagde han og flyttede fingeren fra der hvor han havde snakket om en sø, til ved siden af søen, og bag ved søen, og så spørgende på William.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 12, 2012 9:34 am

William smilede og kiggede ind i Phillips øjne.. åh det var så svært at lade være, han havde sådan nogen.. smukke fangende øjne.. det var jo.. åh! "Mhmm.. " mumlede han, men han ville jo gerne have en ordenlig ønske liste fra Phillip så han blev nok også selv nød til at lave en selv, men det gik nok, han kunne bare ønske sig nogen små ting, måske nogen ting til huset, det var jo meget passende. Han nikkede kort, "Mhmm.. Vi burde nok.. huske at få nogen venner.. i stedet for bare, at lukke os inde ude i skoven.." sagde han drillende. "men på den anden side, hvem behøver dem når man har en som dig!" sagde han og smilede lidt frækt og kyssede ham på kinden.
William kunne ikke lade være med at grine lidt, "Har du fået nok af mine nøgne krop eller hvad?" sagde han bare drillende, og flabet som han var trak han bare hurtigt sin trøje af så han sad i bar overkrop.. mhmm Phillip elskede det.. det vidste han.
Han smilede lidt og slap Phillip for at læne sig frem til bordet og nikkede bare lidt, og begyndte så og tegne en sø. "En trappe? En kælder eller etage?" spurgte han bare, da Phillip jo allerede var i gang med at designe det.. han skulle ikke sige at han ikke kunne finde ud af det. "Mhmm.. okay så starter vi med at tegne det i 3D, så fra siden, og så oppe fra.. men kan godt være jeg bliver nød til at låne en computer hvis det skal være ordenligt.. " sagde han så bare og tegnede en skitse af huset ved siden af søen, og så en badebro.. uo en trappe ned i søen. Og så en lille terasse. "Hvor skal døren være henne?" mumlede han, "Og skal der være en garage til bil? Eh har du kørekort?" mumlede han så og så lidt på Phillip, han vidste ikke om de skulle have en bil hver, men det var måske en meget god ide, og så Williams motorcykel.. hans lille baby den skulle der også være plads til.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 1:58 am

Phillip smilede og betragtede hans øjne lidt da William fangede hans blik.. de var så varme, og udtryksfulde.. Meget udtryksfulde! Williams øjne var som åbne bøger, og så engang imellem hemmelighedsfulde eller afvisende, men hvis han ikke var hemmelighedsfuld eller afvisende viste de som regel hans sindsstemning, melankolske hvis han var trist.. strålede når han var glad..brændte hul i sjælen når han var vred... mmhm, og så selvfølgelig de der frække blikke han nogen gange sendte.. der fik Phillip til at rødme som om han var en 10 årig tøs.. iih!
Han kyssede ham smilende på næsen og trak på skuldrende "venner kommer når de kommer.." sagde han let, han havde ikke lyst til at presse nogen til at være hans ven, han ville hellere.. få dem naturligt. Han grinede lidt "ja.. og dig!" supplerede han og nød kysset på kinden.
"Neeej.." klynkede han stille da han spurgte om han.. og tog sin trøje af! "William.." grinede han og skubbede let til ham.. tosse altså. Men nej, Phillip havde ikke fået nok af hans nøgne krop, eller ham... nej, det var vidst ikke muligt. Han så på papiret igen og lod sig slippe, mens han fulgte stregerne opmærksomt.. William kunne godt tegne, ja han kunne så. "Jeg har en computer, men vi kan tegne det her.. først, eller foretrækker du computeren?" spurgte han og så på ham da han tegnede.. han var lidt sød. "Der.." foreslog han og pegede let på papiret der hvor døren kunne være... det ville blive fint, Phillip kunne allerede lide det..
"Ja jeg har kørekort" sagde han, men.. køre... han gjorde det ikke så tit, han var ret elendig, kunne ikke tilpasse sig trafikken, om der så kun var en bil.. men derfor havde han jo stadig kørekort "men det er jo kun dig der har bil" sagde han og smilede let, og motorcykel.. ja, det skulle der være plads til. Phillip tog mest rundt til fods, eller med den offentlige trafik, men han var jo også van til at bo i byen, der lå alting lidt tættere klemt sammen... hmm.. men der gik jo en bus? Lige ved skovkanten? Det måtte gå. Han satte sig ned ved siden af William så han ikke fyldte så meget og William kunne tegne ordentligt uden at skulle bekymre sig om at William rykkede sig.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 11:22 am

William sukkede blidt og lod sit blik forlade de smukke øjne, for at stirre sig fast i alle de andre træk i hans ansigt, det var så utrolig charmerende og fascinerende på samme tid, og han kunne da bruge timer på bare at ligge og kigge.. og pille, ved alt.. hver en millimeter ville han røre ved, så han kunne danne sig et perfekt billed af Phillip i sine tanker.. også når han ikke var der, men Phillips ansigt ændrede sig hele tiden, pga hans følelser, og det var svært at tegne ham bekymret når han et sekund efter smilede stort.. han måtte nøjes med minder, og det han så.. i nuet. Han grinede let af hans tanker, og tog hans ansigt mellem sine hænder og kyssede ham vådt på læberne, inden han smilede forførende til ham og gav slip.. åh han elskede den rødmen! Det var ikke noget han skulle skamme sig over, jo mere jo beder.. det var så.. fortryllende, så dejligt.. åh.
"Ja?" mumlede ham bare og smilede, "Bløder dine øjne ved synet af min utiltrækkende nøgne overkrop?" sagde han bare i et lettere drillende tone fald, selv om han godt vidste at Phillip ikke havde noget imod han sad uden trøje på. William nikkede kort og placerede nogen dobbeltdøre og en lille trappe op til dem.. så fint. "Skal den være af træ eller sten? Eller måske begge dele.. eller er du mest til moderne.. og vil have mursten?" sagde han hurtigt og vendte og drejede papiret lidt. "Tror jeg bliver nød til at tegne en skitse ovenfra for at placere rum, og så kommer vinduer bag efter.. og tag.. og helt klart en skorsten, for vi skal da have en pejs" sagde han bare hurtigt og kyssede ham blidt på kinden.
"Ja.. bare vent lidt, skal lige have det ned på papir, så kan vi gøre det en smule mere detaljeret på computeren" sagde han kort og nikkede lidt. "Hmm okay" sagde han hurtigt, så kunne han da godt købe en bil til Phillip, det ville være det letteste.. nu boede de jo ikke lige i skovkanten, eller tæt på vejen.. de boede midt i igen ting, og så var det altså lettest af have egen bil. "Nej men du kan jo låne min så, for jeg har min motorcykel.. selv om den nok kommer til at stå stille vinteren over.. men ja.. så må jeg køre dig rundt, der er lidt små langt til det nærmeste busstoppe sted.. og der ude på landet.. i skoven.. i ingen ting, køre de ikke så tit, men vi finder på noget" sagde han hurtigt og løj bare for Phillip, han ville højst sandsynligt slå ham ihjel hvis han sagde at han ville købe en bil til ham.. og bygge et hus til ham.. og.. ja en ting til, men det skulle være sin helt egen lille overraskelse, og han ville helst ikke tænke på det, for ikke at komme til at sige det højt.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 11:48 am

Phillip så på papiret, og fulgte iagttagende pennens bevægelser.. det var faktisk fascinerende at sidde og kigge på, mønstre der dannede billede.. hus, værelser.. alting. Han så undrende på ham da han drejede hans hoved, og så på hans smil. "Du..." mumlede han og blev trukket ind i et vådt kys som han måtte deltage lidt i, og smilede skævt da han slap.
Han rakte tunge af ham "jeg tror ikke det er mine øjne, jeg tror det er mine ører" svarede han flabet, og lod en finger glide ned over hans overkrop.. mmhm. Nej, ikke lige nu. Han trak sin hånd til sig og satte sig ordentligt og så på ham med en ømhed der ligesom.. gjorde op med flabetheden før, han følte virkelig... virkelig.. det kunne ikke rigtig siges med ord, det skulle vises, kærlighed.. og alle de dertilhørende følelser. Faktisk var kærlighed bare overemnet, der var jo en masse andre ting der hang ved det, såsom.. lyst? Ja.. beundring.. mange forskellige ting.
Han så på tegningen igen, og tænkte sig om "træ? hvis det skal matche resten af huset..." mumlede han tænksomt "hvad synes du selv?" spurgte han og så på Williams ansigt. Prøvede så vidt muligt ikke at glo på hans overkrop. Han nikkede stille til alle de ting han sagde, ja.. jo.. det lød godt. Han nød det lille kys på kinden, og lænede sin kind på hans skulder. "Okay" sagde han, det var også det han havde tænkt. Vente lidt til de havde fundet grundtegningerne på plads.. det var nok denmest fornuftige ide. Phillip gabte kort, og gned sig i ansigtet.. det måtte være henaf eftermiddag.. eller hvad? Hvad var klokken overhovedet? Hmm.. han havde også været tideligt oppe og de havde været ude af døren forholdsvis kort efter... da.
Han kunne ikke sidde der og glane, nu måtte han lige følge med! Ja han måtte så. "Men jeg kan altså godt gå..?" kom han med sin vage protest.. han behøvede ikke blive kørt, det var sikkert ikke så frygtelig langt som William gjorde det til.. ellers.. kunne han bare.. anskaffe sig en hest eller noget, den kunne da i alt slags vejr... men hvor parkerede man sådan noget henne? Han skar en grimasse ved tanken, aj det gik nok ikke.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 7:48 pm

William smilede lidt og forlod papiret et kort øjeblik med øjnene for at se på Phillip og smilede så bare lidt og så tilbage til papiret. Han grinede kort og lod et par fingre stryge over Phillips hår, han kunne ikke lade være med at pille ved ham.. hele tiden, det var fuldstændig umuligt, han var alt for tiltrækkende, selv når han prøvede at lade være.. Phillip var bare over alt.. i hans tanker, og hans lyst.. og følelser.. drømme.. åh! Han sukkede mildt og gav ham et kort ømt kys på kinden inden han begyndte at tegne på det nye papir.. huset set ovenfra.. han delte hurtigt huset op i rum og kiggede på for Phillip, og skrev så navne på. "Hvad synes du.. hvad mangler der.. og hvilke rum skal være større, byttes om på, eller være mindre" sagde han hurtigt, og nævnte ikke noget om det rum hvor han bare havde skrevet overraskelse på. William smilede lidt og så op da Phillip rørte ved ham og smilede bare lidt, men forstod den ikke helt.. hvorfor blødte hans øre? Nå det kunne også være lige meget. Han smilede bare blidt tilbage da Phillip så på ham med det der blik der.. åh han kunne slet ikke have det alt inden i smeltede bare.. når han kiggede sådan. Han sukkede dybt, "Du må ikke se sådan på mig.. " pev han stille og lænede sig frem og trak Phillip ind i sine arme og lod sig bare falde ned i sofaen, og slap blyanten.. det var lige meget.. han kunne simpelhen ikke lade være.. han kunne jo ikke stå for ham! Når han var sådan der! Han pressede sine læber hårdt mod Phillips i et længselsfuldt kys.. som havde de ikke set hinanden i lang tid.
Han trak sit ansigtet lidt væk fra Phillips et par minutter efter og kiggede op på ham og smilede forsigtigt.. kunne de ikke blive ved.. bare en time mere måske? Bare ligge og kysse, og nusse.. og små pille.. det var da hyggeligt!
"Mhmm træ.." mumlede han stille, "nej du må ikke gå.. jeg skal passe på dig.. jeg køre dig.." sagde han stille og lænede sig frem og kyssede ham igen på læberne.. nu der ikke var mere at tale om.. han lagde mærke til Phillips gav og kunne ikke lade være med at grine en lille smule og slap ham igen. "Er du allerede træt? Klokken er kun.. ved 3-4 tiden eller sådan noget?" sagde han hurtig, han havde ret god tidsfornemmelse jo.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 13, 2012 8:37 pm

Phillip så stadig på papiret, det nye papir hvor William tegnede.. Han smilede kort da han aede ham på håret.. det var rart. Phillips blik søgte henover papiret "Hmm.." mumlede han stille "Jeg ved ikke helt.. jeg synes det ser godt ud.." hviskede han, mens han sad og betragtede hvert rum. Han kunne godt lide placeringen af rummene, det kunne selvfølgelig være det ville ændre sig senere hen, på grund af bedre muligheder for at ligge rummene andre steder, eller problemer med at bygge det sådan og sådan eller... Han gik i stå, og stirrede lidt på rummet hvor William havde skrevet overraskelse... hvad var det?
Han skævede lidt til ham, stirrede lidt på papiret, skævede til William.. gentog det et par gange, ville han selv sige det eller skulle William spørge? Åh det var tortur! Han vidste da at Phillip ikke kunne holde sådan noget ud, han ville jo være nysgerrig til han gik til af det! Phillips ømme blik ændrede sig til undren da William pev "Hvad?" sagde han, hvad havde han gjort? Han lod sig trække ind til ham, og falde ned i sofaen, og gengældte lidt overrasket kysset... det var da ikke helt dårligt! Nej.. Han sukkede glad da William slap hans læber, ikke fordi han var glad for William stoppede, nej det var trist, men det var mere fordi han var dejlig.
Han sukkede opgivende mod hans læber, og gengældte kysset, jaja så... så sagde de da det.. hvis det var sådan han ville have det. Han smilede lidt da han slap ham igen og grinede "Mmhm.. men jeg var tideligt oppe... ik?" mumlede han drillende og trykkede ham på næsetippen. Det havde ikke været så tideligt endda, at de var stået op.. men Phillip var en syvsover, og han var blevet hevet ud af sin søvn, og dernæst hevet med udenfor lidt for hurtigt den formiddag.. og så havde han selvfølgelig sovet for længe, det var vel også derfor. Så lidt udmattet var han altså. "Altså det er jo heller ikke fordi jeg ligger og sover.." grinede han og satte sig op på hans mave.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 10:45 am

William smilede bare og nikkede så, Phillip var ærlig.. men alligevel, han ville jo heller ikke bygge noget som Phillip ikke ville byde sig om senere hen.. Men hvis han sagde han kunne lide det, så regnede William jo med det var sandt. Han kiggede lidt på ham da Phillip godt havde lagt mærke til hvad han havde skrevet, selvfølgelig.. han overvejede om han skulle lyve for ham, og sige noget.. som det ikke var, eller om han skulle fortælle ham sandheden, han var også ret dårlig til hemmeligheder selv, men altså.. det skulle jo gerne være en overraskelse og det var det jo ikke hvis han sagde det vel. Han smilede kort og sukkede bare blidt, "Intet.." hviskede han stille tilbage og kyssede ham hurtigt på næsen, han havde ikke gjordt noget.. forkert.. i hvert fald, Han var bare.. sød.. alt for sød.. det gik lige i hjerte, som en såret hundehvalp med bambi øjne. "Aha.. tidelig og tidelig.." mumlede han bare drillende men nikkede så. "Vil du ikke have noget at spise egentlig? Er du ikke sulten.. vi kan godt gå ud og spise, det kunne være hyggeligt.." sagde han hurtigt og kiggede kort ud af vinduet, "Et fint sted.. " sagde han så hurtigt, han ville ikke genkendes, af nogen.. det skulle ikke ødelægge hans tid med Phillip, og Phillip skulle ikke komme til skade under det. "Vil du gerne sove?" mumlede han og fulgte ham bare med øjnene og smilede lidt frækt i det.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 15, 2012 11:56 am

Phillip så lidt på overraskelsen som stod der på papiret...og pirrede hans nysgerrighed. Han sukkede bedene mens han så på ham "aj... det kan du ikke bare sige.." mumlede han og mærkede kysset på næsen.. mmhm. distraherede ham med næsekys...unfair strategi. Han skævede til ham.. mad? Det havde han ikke engang skænket en tanke... jo.. mad var nok en god ide. Phillips mave understregede højlydt tankerne, og afsluttede Williams snak med en højlydt rumlen. Phillip så lidt på ham og trak på skuldrende og prøvede desperat at understrege den rødmen der kæmpede sig op i hans ansigt..
"Jo.. det kunne godt være det var en ide at spise lidt mad.." mumlede han, og smilede lidt til ham.
"Hvilket sted..?" spurgte han og lænede sig ned og smilede skævt til ham. Han sad jo stadig på hans skød, han havde bare sat sine hænder på hans brystkasse og lænet sig ned over ham.
Han rystede på hovedet, og betragtede hans frække smil.. mmhm.. "Nej.. vi skal have noget at spise!" sagde han og kyssede ham let på underlæben og rejste sig, og gik ud og hentede Williams jakke, og sin egen. Han rakte Williams frem til ham, og fik sin egen på den ene arm, før han tøvede lidt.. "Skal vi have pænt tøj på?" spurgte han så tøvende.. han havde jo bare jeans og t-shirt på, det var jo ikke... altså.. nej.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitimeSøn Nov 18, 2012 6:15 am

William grinede lidt og smilede bare lidt frækt og rystede på hovedet, "Du må jo vente og se" sagde han bare hurtigt og kiggede hurtigt op i hans øjne og lænede sig frem og kyssede ham på næsen. Han smilede sødt til ham da Phillips mave rumlede og grinede lavt, "du er sulten.. se det er problemet ved at være sammen med mig.. når jeg ikke spiser, du må minde mig om at jeg skal huske og fordre dig.." grinede han stille og kyssede ham på kinden, inden han blidt skubbede Phillip væk fra sig og kom på benene igen, "Hvad har du?" mumlede han bare og gik hen for at udforske Phillips køkken lidt, og åbnede diverse skabe og skuffer.. men det virkede bare sådan lidt tomt.. men nå ja.. han var jo også lige flyttet ind, måske var det bedst de gik ud og fik noget mad. William kiggede efter ham og tog bare imod sin jakke, "Okay så går vi ud" sagde han bare hurtigt og smilede lidt, "Men så går vi også gennem gaden.. der er pyntet op til jul.." mumlede han stille og smilede, han tænkte det måske ville være hyggeligt og gå og kigge lidt på vinduer, og så var der jo de der gran/lys ting som var hængt op, julepynt! Det var hyggeligt.. og inde på tovet, var det store juletræ bleven sat op, men de måtte vente til den første.. for så blev lyset tændt og stjernen sat på, så måtte de ind og hygge lidt og få en varm kakao. Han rystede på hovedet, "Ikke så fint.. bare ikke lige nogen gril bar..." sagde han drillende og kom i tanke om en hyggelige lille cafe hvor de altid spillede jazz musik i højtalerne.. det var jo meget hyggeligt, og så kunne man få lidt af hvert. "Skal vi gå" sagde han hurtigt da han havde fået sit overtøj på og åbnede døren.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 5 Icon_minitime

Darling - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 5 af 32Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip