Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Darling - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 10:09 am

William sukkede mildt og nikkede så bare, "Det ved jeg godt.." mumlede han så bare, hvorfor skulle Phillip dog også gøre det.. han fik jo ikke det samme ud af det som William gjorde... ikke på samme måde.. hm. Men han kunne jo godt lide hans nap.. og kys, det var dejligt, det måtte han gerne.. mmhm. Han tænkte lidt og rystede så på hovedet. "Nej.. nej det er ikke nødvendigt for mig på den måde, jeg er en sjæledæmon, jeg kan.. og burde.. primært leve af sjæle.. men tja.. jeg er jo lidt mislykket, så jeg kan ikke.. lade være.. med blod.. det er som.. stoffer for mig, kan godt leve uden, vil ikke" hviskede han stille og smilede forsigtig og kyssede ham blidt på kinden.. bare en lille.. blid.. gestus.
"Er jeg.. vil du have det hårde?" grinede han bare og kunne ikke lade være med at.. lade fantasien løbe lidt af med ham.. åh alle de ting han kunne gøre ved Phillip, det var jo alt for fristende. "Skal du på arbejde imorgen? " hviskede han så stille.. han ville lige vide om han skulle skynde sig lidt, så Phillip kunne komme i seng.. eller om de havde hele natten til at ligge og lege i.
Han lod Phillip kramme ham.. det var dejligt, bare det at mærke bart hud.. mod bart hud.. åh han var så varm, og hans hud var så blød, det var så dejligt.
Han satte sig så langsomt op, stadig imens han holdte om Phillip, der havde sine ben om William. Lidt langsomt kom han på benene med Phillip om sig, og bar ham hen til køkken bordet og satte ham på kanten og smilede frækt. "Bord.. væk.. seng.. og senere.. bil.. strand.. bad.. you name it.." hviskede han stille.. og hentydet selvfølgelig til de steder de skulle have sex.. der var så mange muligheder.. og måske ville han præsentere Phillip for SM på et tidspunkt.. altså i blid grad, han kunne ikke være ond mod Phillip eller påføre ham smerte.. ikke sådan rigtig.. men bind for øjnene og håndjern, det var da altid sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 10:39 am

Phillip lagde hovedet på skrå og så på ham... han vænnede sig ikke til at William kunne følge med i hans tanker. Det gjorde han vidst aldrig, men han gjorde sit for ligesom at ignorere det, og håbede William holdt sig fra det mest personlige.. også de dybere lag. Det var Phillips, ingen andens... og han skulle nok fortælle hvis han havde lyst, eller hvis det blev bragt på banen.. men William havde jo heller ikke sagt noget, så han antog at det kun lige var tankerne for nuet der foregik. *Du er ikke mislykket..* tænkte han så, temmelig højt i sit hoved, og overdøvede alt det andet der foregik deroppe og smilede så lidt til ham og kyssede ham på næsen efter han havde kysset ham på kinden.. Han så lidt overrasket på ham da han spurgte om han ville have det hårdt... og Phillip kløede sig lidt i nakken mens han tænkte, han ville gerne have..åbnet op for flere muligheder, og han ville også gerne stille William tilfreds, og have lidt diversitet i sengen..så det ikke bare var kærlighed og kildevand det hele.
Han nikkede til ham... det hårde... altså, og rystede så på hovedet "Nej,ikke imorgen, jeg har fri" sagde han og smilede lidt til ham... privilegierne ved at arbejde indenfor det kreative, han havde nogen ting han skulle møde op til, og nogen gange behøvede han ikke engang vise sig, der var styr på det hele.
Desuden havde han også vidst William ville komme, så.. Han tog bedre fat om hans skuldre og lagde sine ben tættere om hans hofter så han ikke gled ned, og så på ham da han løftede ham med ud i køkkenet, og han så sig omkring, før hans øjne fæstnede sig ved Williams. Han plantede sig på køkkenbordet og slap William så han kunne bevæge sig.. Han grinede stille, og mærkede varmen i kinderne "jeg.. øhm.." begyndte han og så på bordet under sig "ærlig talt så ved jeg ikke hvor vi.. ja, har du en favorit?" spurte han så og skævede til ham og prikkede ham blidt i brystkassen.
"Jeg kan godt her?" sagde han og klappede på bordet, men.. det var altså også muligt alle andre steder. Han så kort påvæggen... kunne William løfte ham så..længe? Eller... ja.. Nej, han ville hellere vide om William havde en favorit og så se ud fra det... Han kørte blidt den finger han havde plantet i hans brystkasse ned til hans underbuksekant, og fulgte den med øjnene, inden han igen så på Williams ansigt og trak blidt i elastikken og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 8:57 pm

William kiggede lidt på ham og smilede bare skævt, det var jo ikke med vilje.. ikke helt. Han havde bare ikke lyst til at bruge alle sine kræfter på at.. få det til at holde op, han var bange.. for sine evner.. de var ligesom.. bleven smadret på en måde, og det virkede ikke rigtig mere, han vidste ikke om det var fordi de prøvede at ændre sig pga hans nye race.. eller om de ville udvikle sig, eller hvad.. han vidste bare det gjorde sindsygt undt, og han havde hovedpine mindst en gang om dagen.. altid.. desuden så mistede han hurtigt.. hmm? bevistheden.. altså på den måde, at hvis han blev sur, eller.. noget bare blev for meget for ham, eller at det bare slog klik, så kunne han overhovedet ikke få kontrol.. over sig selv, over sin krop, og så brød helved løst.. og hans evne eksploderede og virkede som de andre havde gjordt før.. opførte sig fuldstændigt sindsygt.. og det gjorde ham bange.. det betød han ikke var tryg at være sammen med, men hvad så? Skulle han grave sig ned i et hul i skoven og bare vente.. forfanden nej. Han måtte bare tage det som det kom, og prøve at bide det i sig.
"Undskyld.. der er nok noget vi.. jeg.. burde fortælle dig.." hviskede han stille, "Jeg.. hmm.." mumlede han stille og kiggede forsigtig ind i Phillips øjne og rystede lidt på hovedet af sig selv, hvorfor var det så svært? "Jeg læser kun dine tanker.. jov" sagde han blot, og var.. ikke inde i Phillips.. inderste kerne, han vidste ikke engang om han kunne komme derind.. det hele var så.. han var så rundtosset, kunne man vel sige.
"Hmm.. det er mine evner.." sagde han så stille og skubbede Phillip lidt tilbage på bordet og sukkede bare lidt, og lagde sit hoved mod hans bryst. "Det er gået helt galt.. og det gør så undt.. og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op.. det har altid været det.. jeg var god til.. altid.. at, at få folk til at gøre ting, de ikke havde lyst til.. at dræbe med et blik.. at læse tanker.. at gøre folk glade.. læse humør, stjæle drømme.. slette hukommelser? Alt det der.. det var jeg så god til.." hviskede han stille. "Og jeg var rigtig god til også at lade være.. lukke af.. lade være med at lytte, ikke læse dine tanker, fordi du ikke brød dig om det.." sagde han stille og kyssede ham let på halsen, og holdte bare blidt om ham, og ja.. det var faktisk ret svært at forklare. rigtig svært.
"Og da jeg så blev dæmon.. jeg ved det ikke, de har bare opført sig underligt siden, jeg kan slet ikke styre det.. nogen dage sker der ingen ting, men jeg kan ikke skærme af.. jeg kan ikke lukke folk ude.. og sådan, og næste dag er jeg ved at smadre en hel landsby uden at vide hvorfor.. " Sagde han stille og sukkede. "Kan ikke finde ud af om det er fordi mine evner er ved at udvikle sig, eller om det er fordi de prøver at ændre sig.. pga den nye race.. men det er virkelig.. det tager meget på min energi og humør.. det jeg ked af.. " sagde han blidt. "Jeg mister bare let.. besindelsen.." sagde han stille. Han rykkede sig så lidt tilbage og kiggede ham dybt ind i øjnene. "Men du skal ikke være bange vel.. du ved godt jeg aldrig kunne finde på at såre dig.. aldrig.. " hviskede han stille, "Det lover jeg.. jeg ville aldrig.." hviskede han igen og rakte så bare ud efter Phillip og trak ham hårdt ind til sig og pressede sine læber mod hans i et meget længsels fuldt kys.. inden Phillip fik en chance for at svare.
Han lyttede men svarede ikke.. han ville bare kysse.. han ville bare have ham nu.. mere end nogen sinde før, han vidste ikke hvad det var for nogen følelser.. de var der bare.. men det gjorde ikke noget, han ville altid have Phillip. Men lige nu var det meget intenst, og det skulle helst ikke gå for langsomt, så blev han sindsyg.
"Mhmm naah.. det ved jeg ikke.. lad os finde vores.. favorit.. sammen" hviskede han bare kærligt og kyssede ham igen.. vider.. kunne slet ikke slippe hans læber. Og hans fingre gled pirrende ned og op af hans brystkasse.. vidste ikke om de skulle kærtegnede ham eller om de skulle flå ham i stykker.. han havde lyst til at råbe.. skrige.. rive.. bide.. åh forfanden, men han havde på samme tid lys til kærlighed.. omsorg.. det skulle være blidt.. stille.. forsigtig.. romantisk.. åh.
Han lod ham give skjorten af sig, og knappede så hurtigt hans bukser af ham.. skubbede ham ned på bordet og ligge og kravlede lidt ind over ham, dog stadig så han stod med fødderne på gulvet.. mmhmm.. det var jo ikke et så højt bord, det var jo et spise bord.. køkkendisken var højre, og så ville han nok ikke kunne nå Phillip så godt.
Han ramte hans læber igen, imens han trak hans bukser og strømper af ham, og lod sine fingre glide langsomt op af hans ben, kærtegnede rundt om hans knæ, og knæ haser.. ned af skinnebenet, og op igen.. knæene.. og så op på inderlårene.. langsomt, op til kanten, og nede fra lod han sine fingre glide helt op til hans inderlår og ind under underbukserne og kærtegnede ham blidt på det helt, helt øverste af hans inderlår.. mmhmm han var så dejlig varm lige der.. mhm.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 4:48 am

Phillip så undrende på ham, og lagde hovedet på skrå og betragtede ham mens han fortalte, og nikkede og betragtede hans øjne.. ja okay.. kun tanker så. Han rynkede sine øjenbryn i en spørgende grimasse, hvad var der med hans evner? Han så overrasket ned i det mørke hår da han lænede sit ansigt mod hans brystkasse. Han så lidt bekymret på ham.. eller på det han lige kunne se.. hans hår, og skuldre.. Han lagde forsigtigt en hånd pver det mørke hår.. hanville gerne spørge indtil hvordan det gjorde ondt, han ville gerne... hjælpe. Han nød det lille kys på halsen, og lyttede uden at afbryde...Han ville godt have William fik talt ud, så han måske kunne ånde let op efter...Han nikkede til det han sagde, det vidste han godt. "Du må ikke være ked af det.." sagde han så, og kørte sin hånd ned gennem hans hår til hans nakke, og kyssede ham forsigtigt i håret "det lyder da som en meget fornuftig teori, men du kan jo ikke gøre for det.." sagde han så, og slap ham da han rykkede lidt bagud og så ham i øjnene, da han forklarede at han aldrig ville såre ham.. det vidste Phillip nu godt, han vidste godt William passede på ham så godt det lod sig gøre, han nåede dog ikke at respondere før WIlliam trak ham ind i et småstramt greb og kys. Han så overrasket på ham, men gengældte det og lænede sig ind til ham.
Han lagde sine ben lidt bedre om ham og trak ham tættere på, så tæt på bordet nu tillod... Men han havde sat sig lidt længere ud på kanten af køkkenbordet, så han kunne sidde tæt op ad ham.. Desuden så gjorde det temmelig længselsfulde kys ham virkelig...virkelig...åh.
Han nikkede da William kort slap kysset og snakkede om at de skulle finde en favorit sammen.. det var meget kæresteagtigt, kompromis... Phillip smilede bare lidt af det, det passede ham fint, hvis det ene ikke var godt, så kunne de jo bare.. gøre det et andet sted? Mulighederne var der i hvertfald nok af. Han sukkede let af nydelse da Williams fingre vandrede op og ned på hans brystkasse og smilede svagt i de utallige kys. Han gengældte kysset og blev lidt overrasket da han blev skubbet ned og ligge på bordet, og så lidt komisk ned af sig selv...og grinede stille inden William igen kyssede ham og han løftede nakken fra bordet for at imødekomme de varme læber.. Han lod sine fingre danse blidt ned over hans skuldre og lod sine fingre finde vej nedover hans brystkasse, til hans underbuksekant, han stoppede dog en centimeter eller to fra, og nussede ham lige over buksekanten mest for at drille ham.
Han fornemmede godt sine bukser forlade ham, og hans sokker... farvel til tøj! Han nød hans nussen af hans lår...og gav et lille støn fra sig mod Williams læber. Åh det var rart.. Han lod sine fingre glide ned bag hans underbuksekant og trak utålmodigt ned i dem, og lænede sig dybere ind i kysset...
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 7:24 am

William sukkede bare dybt, men han sagde ikke noget, nu havde han forklaret det.. og det lettede.. og nu var det ude af verden og så kunne han koncentrer sig igen.. om Phillip, for det var ham der var vigtig.. og mmhmm. "Du skal ikke bekymre dig.. jeg finde nok ud af det" hviskede han blidt og kyssede ham igen, han kunne jo slet ikke lade være, med alle de kys over det hele.. og Phillip, han var bare så dejlig, det var jo slet ikke til at.. åh.
Han lod ham bare rykke sig længere ud mod William, det var også rart, så kunne han holde beder om ham.. og være tættere på ham. Han mumlede stille mod hans læber og nød hans lille støn, han var så dejlig. Langsomt trak han hans underbukser ned og skubbede dem til siden med sin fod, væk væk væk.. med alt det tøj, det var kun i vejen. Han smilede let og lod Phillip trække sine af også, og nød det intenst kys. Han lod sine hænder ligge mod hans lår lidt endnu, og nussede ham blidt.. kørte dem lidt længere op og tog blidt fat om hans lem med den ene hånd, og kærtegnede ham over det hele.. brystet.. halsen.. maven.. lårene.. mmhm og han var så varm. Roligt bevægede han sin hånd blidt, og mærkede fornemmelsen af hvordan det blev hårdt under hans hånd.. mmhmm! Han kyssede ham så ned over halsen, og stønnede blidt.. åh han ville bare have ham! Nu.. det var slet ikke til at.. åh så skønt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 7:45 am

//Timejump

Phillip kørte det fugtige hår væk fra sit ansigt og lænede sig frem så han lige kunne nå, og sukkede mod Williams skulder... Han smilede dog, på trods af det, det havde været temmelig vildt i forhold til hvad Phillip ligesom.. var van til. Besat af en dæmon vel at mærke, en eneste.. og han stod lige der, med ryggen til Phillip, igang med at tage sine boksershorts på. Phillips krop var stadig brændene varm efter hvad der havde foregået på køkkenbordet... køkkenbordet.. Når Phillip tænkte over ordet, løb det ham kildent ned over rygradden.
Han håbede inderligt, der ikke havde været nogen der havde hørt det for.. som sagt havde det været en smule vildt.. men dem om det, Phillip syntedes det havde været sjovt. Han lod sig glide ned og stå på gulvet og trak sine boksershorts på, og krammede kort William bagfra... inden han slap ham, og så på hans ryg.. Ejendommeligt.. hvordan det kunne udvikle sig.. syntedes han. "Er du træt nu?" drillede han så smilende og kyssede ham kort på ryggen inden han gik hen til sofaen og satte sig der. Phillip kunne godt mærke han selv var lidt udkørt, men ellers havde han det ganske glimrende, det eneste han kunne mærke var udkørt var hans krop, og det gjorde jo ikke så meget. Han lod sig dejse bagover og lå på sofaen med benene udover kanten, og klappede så blidt ved siden af sig "vil du ikke med over og sidde?" spurgte han så op imod loftet, selvom det var William han henvendte sig til... men det vidste han jo nok også godt. Phillip smilede kort, og skævede hen til dæmonen i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 9:25 am

William sukkede dybt.. åh.. han kunne stærke mærke nogen af efterskælvende.. og hans krop var brændene.. han skulle lige køle lidt ned igen. Han trak sine bokseshorts på og mærkede så Phillips kram bagfra og smilede bare glad.. han var så dejlig. Han vendte sig hurtigt om og trak ham helt tæt ind til sig og kyssede ham blidt og kærligt på læberne, inden han slap ham og så efter ham da han gik hen til sofaen og satte sig ned. William gik ud i køkkenet og fandt en flakse champagne frem.. alkohol.. mhm. Og kiggede lidt, "Vil du.. nå.. nå det skal du" mumlede han så bare og fandt også to champagne glas og tog det med hen til hvor Phillip sad og stilte det på bordet. "Vil du skrue låget af" spurgte han blidt og gik ind i soveværelset og hentede en dyne ind og lagde den over sig selv og Phillip da han fik sat sig ned. Han tændte så nogen starin lys der var på bordet og på et andet lille bord ved siden af, til ting og sagder, så der blev lidt varmt og hyggeligt. Og så tændte han for radion, så der blev spillet dæmpet blød musik.
"Mhmme.." hviskede han stille og trak Phillip ind til sig og kyssede ham i håret og smilede lidt. "Tak fordi.. du er til.." mumlede han så bare og smilede lidt, det var.. okay sagt, selv om det lød en lille smule dumt, men det var jo ment.. godt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 9:54 am

Phillip smilede skævt, og så over på ham, skulle hva? Han nåede dog ikke helt at tænke så meget over det før han stak ham en kold flaske... et eller andet... Phillip begyndte at nærstudere etiketten istedet for og nikkede kort til det William sagde, han ville have ham til at åbne den der... flaske, champagne vidstnok. Phillip var vel født i Frankrig.. han havde jo fået champagne ind med modermælken, men han havde ikke drukket længe.. måske højst en øl eller noget. Så måtte han vel bare lidt forsigtigere, med hvor meget han drak.. bare lidt, så gik det nok fint. Han fik proppen af den, og smilede kort til William da han satte sig ned. Phillip fulgte ind i hans arme og så op på ham og smilede varmt af det lille kys i håret, og trykkede et kys mod hans hage "mmhm.." hviskede han og undgik at sige 'merci'.. det virkede lidt for kliché. Han puttede sig ind til ham "Selv tak?" sagde han så og grinede stille, han vidste ikke helt.. hvordan han skulle udtrykke den kærlighed han følte for William.. Han gav en kort kuldegysning fra sig, for mellem ham og William var altså den der flaske champagne... og den var kold.
Han flyttede den lidt.. diskret, og kyssede ham kort på læberne. Han smagte af salt.. og varme.. mmhm, det var helt okay, mere af det..Han stilte flasken fra sig på bordet og kravlede lidt bedre ind under dynen og lagde kinden mod hans skulder så han trak vejret mod Williams hals, og lyttede til musikken i baggrunden. "Du er altså også ret romantisk.. at du ved det.." mumlede han drillende, og nappede ham blidt i halsen, og smilede. Godt nok var Phillip det, men William kunne i hvertfald ikke benægte at han var mindst ligeså romantisk selv, når han selvfølgelig ville.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 4:51 am

William smilede bare lidt forsigtigt og kyssede ham så i håret. Han kiggede lidt på flasken og så på Phillip igen, og så sig bare lidt om.. det var jo egentlig meget hyggeligt.. selv om det slet ikke var ham, sådan noget her.. romantisk fis.. men nu var han jo sammen med Phillip, og han var jo til sådan noget? Så.. tja alt for ham. Om han så skulle.. aj han vidste det ikke, gøre noget super romantisk, han vidste ikke lige hvad, men bare noget.. ja så gjorde han det gerne bare for at se Phillips smil.. og hans reaktion på det.. han var så sød.
Han smilede lidt og kyssede Phillip igen, måske kunne de bare side der og kysse hele aften.. ja det kunne da være meget rart.. mmhm.
Han slap ham forsigtig, men dog stadig så Phillip kunne få lov til at side og putte sig op af ham, han lænede sig frem og hældte op til dem begge og gav Phillip det ene glas. "Skål.." hviskede han stille og kyssede ham hurtigt på næsen. William kunne så ikke lade være med at grine lidt. "Naah.. men du får det frem i mig.. for din skyld.." sagde han bare stille og smilede lidt. Han kunne godt lide at være blid og alt det der. men den dag han fik lov til at tage Phillip.. hårdt.. åh ha.. det var da noget at se frem til.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 5:15 am

Phillip gengældte kysset.. mmhm han var sød, og romantisk, ligegyldigt hvor meget han end benægtede det. Han så på sit glas, og rakte tunge af ham da han kyssede ham på næsen og smilede så "skål.." mumlede han og smagte på det mens William snakkede.Han rystede på hovedet, næ nej! Det kunne ikke alt sammen være Phillips fortjeneste, noget af det måtte være noget han selv kunne.. ja, sådan måtte det altså være. "Så siger vi det" sagde han så bare, han var overbevist om noget andet, men han kunne nu ikke lade være med at smile lidt af det.. og han havde ikke så meget lyst til at diskutere det, det var ligemeget.
Han skævede til ham, og trak sine ben op mod sin mave og brystkasse og lænede glasset på sine knæ og kiggede på det. Han tog en tår mere inden han satte det fra sig og vendte sig mod William "Skal vi se en film?" spurgte han og lagde hovedet på skrå og betragtede ham lidt mens han slap sine ben og satte sig op på knæ så han kunne rejse sig i tilfældet af at han skulle finde en film.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 7:40 am

William smilede bare lidt og sukkede, Phillip kunne godt droppe det.. han var overhoved ikke romantisk, åh havde han dog helt glemt Williams fortid? Han havde aldrig været i et.. forhold.. hvor der drejede sig om romantisk.. ikke med Camilie.. ikke med Gossip, ikke med Jack.. hah.. ikke med nogen, det havde bare været sex og følelser.. jov han havde jo været forelsket, altså ikke lige i Gossip men de andre, men det var bare ikke.. rigtig sådan noget han havde lavet med dem.. det der med at sætte sig ned og se en film sammen? Nej.. nej aldrig.
Han kiggede op og smilede bare lidt og rystede på hovedet af ham. "Phillip jeg er slet ikke så uskyldig som du tror.." grinede han bare og smilede lidt frækt til ham, og lænede sig frem og bed ud i luften da Phillip rækkede tunge. "Prøv lige at gøre det igen.." grinede han bare, og sad parart til at.. lade som om han ville bide ham i tungen.. hmm.
Han kiggede så lidt på sit glas og drak det.. det hele på en gang, bare lige til at dulme lidt.. selv om han ikke rigtig kunne mærke det, der var jo ikke så mange procent i champagne.
"Ja.. mhmm du vælger" sagde han bare hurtigt og kiggede på Phillip der var klar til at hoppe op af sofaen, og kunne ikke lade være med at grine lidt af det.. åh det var sødt. Han kiggede kort på hans hals, og lod forsigtig stryge ham blidt over såret næsten uden rigtig at røre. "Gør det meget undt?" hviskede han stille og så lidt alvorligt på ham.. han kunne ikke lide.. det.. hvorfor havde han dog gjordt det.. åh.. slemme Phillip.. det var hans skyld, alt sammen.. ja.. det var rart, lige at give ham skylden.. så havde han ikke så meget dårlig samvittighed, selv om det.. jo var en løgn, det var kun hans egen skyld, men altså alligevel.. ik.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 8:23 am

Phillip skævede til ham da han sukkede, var det virkelig så slemt altså? Han sukkede i samme tonefald som William, ganske opgivende, og smilede til ham "Nej, men du er glorificeret i mit hoved!" drillede han ham bare, selvfølgelig vidste han godt William havde lavet mange... slemme ting, og mange ting der nok hjemsøgte ham... eller måske ikke? Hvad vidste Phillip også om det "men til mit forsvar, så tror du at jeg er lavet af glas, og det har du altid gjort" sagde han og gjorde mine til at ville rejse sig. Han grinede da han lænede sig frem efter at have rakt tunge af ham... Phillip vidste at fra første gang William havde rystet hans hånd på ganske venskabelig vis, havde han været beskyttende overfor ham, taget ham i forsvar hvis der var nogen der angreb ham på nogen vis.
Men Phillip var ikke af glas, ganske vidst var han noget nær menneske, men sejere end de fleste. Mente han selv.. han vidste at de fleste andre havde en anden opfattelse, men faldt Phillip på gaden, brækkede han altså ikke benet.. han var ikke 80 år gammel.
Han nikkede og ville have rejst sig hvis William ikke forsigtigt havde kærtegnet de små sår på halsen med fingerspidserne og så roligt på ham "nej.." sagde han og rystede på hovedet, nej.. lidt ømt, men ikke smertfuldt. "Det er fint.." sagde han så og strøg ham kort over kinden og smilede beroligende til ham. Han var ikke af glas, det måtte William også lære at erkende hvis Phillip skulle... indse at William ikke var en helgen.
Han rejste sig for en gans skyld og gik hen til film hylden og lod en finger glide henover hver enkelt... dog rørte han ikke ved dem, lod fingeren køre igennem luften mens han læste titler "er der noget specielt du vil se?" spurgte han, mens han læste "noget du absolut ikke vil se?" sagde han og trak tankefuldt en ud for at læse på den og se hvad den handlede om.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 11:30 am

William så lidt på ham og sukkede det var jo ikke fordi han ville.. såre ham, altså eller gøre ham sur.. men Phillip havde det bare med at se det gode i alle.. og nogen gange så var det bare lidt besværligt.. han kunne jo ikke side og lade som om han var sød og artig.. for det var han ikke.. han var bare sød.. hmm.. høflig? Aj.. nok nærmer sød.. når han var sammen med Phillip, han kunne ikke forstille sig at gøre noget.. ondt ved ham? Eller i selvskab med ham.. det var lidt som.. Phillip var et bar, og man sad og så en film.. hvor der lige kom en sex scene.. og så lange min lige diskret hånden for hans øjne.. sådan var det lidt.. han ville gerne beskytte Phillip fra verdens ondskabt.. altid, så længe han kunne!
Han sukkede opgivende da Phillip blev helt oprørsk. Han rejste sig da Phillip gjorde og så lidt hen på film hulden "Hey.. er du sur på mig nu?" sagde han stille.. det var helt underligt.. Phillip? Fornærmet.. jamen åhhå.. den lille stakkel.. det var da også træls at have en tæt på sig der var sød.. og passede på en.. mmhmm.
Han gik hen til ham, og smilede lidt.. ondt.. det kom bare sådan.. pludselig op i ham.. dumt.. men det var Phillips egen skyld, han bad selv om det.. selv om han jo ikke vidste hvad han gik ind til.. nå men ja, så kunne han vel se at han var lavet af glas og William ikke var nogen helgen.
William fik i en hurtig bevægelse fat om hans ene håndled, og vendte hans arm om, og trykkede den op mod hans skuldereblade op af ryggen, lige lidt før knækket.. altså han var jo ikke ond.. han brækkede ikke hans arm.. det gjorde heller ikke.. undt.. hvis han da bare stod stille, og ikke vred sig. med den anden hånd tog han fat i hans nakke hår og med et let ryk, rev hans hoved lidt tilbage. Han ånede tungt ind mod hans hals, og stod stadig bag ham.. mhmm.. slikkede ham på halsen.. skulle lige smage..
"Du.. er.. bestemt.. lavet af glas.. og jeg er bestemt.. ikke nogen helgen.. "
"but baby.. don't be scared.. i promis.. to take care, of you.. og hvis du føler for at skrige.. så må du heller huske mit navn.." hviskede han stille, meget intenst ind mod hans øre, og bed sig hårdt i læben for ikke at falde ud af rollen.. det var jo Phillip.. og han.. men åh forfanden hvor skulle han vise ham!
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 11:47 am

Phillip skævede kort over til ham "Nej jeg er da ej.." grinede han let.. sur? Nej.. fornærmet? Phillip skar en grimasse, og ville ikke kalde det fornærmet.. måske bare lidt trådt på? Ja? Noget i den stil.. Han var ikke af glas, han skulle ikke.. sær behandles fordi.. ja hvorfor egentlig? fordi han var lavere end William? Yngre? Aj det kunne altså ikke være rigtigt. Han blev overrasket da William vred hans arm om i et politigreb, og bøjede nakken bagover da han trak i hans nakkehår. Han bevægede sig ikke, stod stlle som en mus trængt op i en krog, mens hans blottede adamsæble kort bevægede sig da han sank en klump.
Han gispede let da den varme tunge søgte over hans hud, og bevægede sig lidt, men fortrød straks efter "hvad laver du?!" stønnede han, og forsøgte at finde tilbage i den stilling der var mindst smertefuld. "Slip!" hvis de skulle slås, så skulle det idet mindste være fair, og det var tøsetricks at hive i håret...
Han blev stille da William hviskede ham i øret, og sank igen.. han havde frabedt sig særbehandling og nu fik han den? Hans brystkasse hævede og sænkede sig i nogen ryk der skulle virke kontrollerede. "Hvad har du tænkt dig?" hviskede han så, og prøvede at se på ham, men han kunne ikke, kunne ikke se ordentligt på ham, hans grå øjne var vendt mod loftet i de givne øjeblikke.
Phillip måtte stå på tæer for at have en nogenlunde styr på at han ikke gjorde ufrivillige bevægelser med hverken hoved eller arm der snart begyndte at sove... det snurrede i den, og han tøvede ikke med at tænke at hvis den blot fik et enkelt vrid mere ville den være brækket eller.. af led. Han sank igen, ude af stand til at kontrollere det, men Williams..ånde.. mod hals og øre... De små hår på hans arme og resten af kroppen rejste sig, og han gøs.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 29, 2012 12:05 pm

William grinede bare.. måske lidt for hånligt, men han havde tænkt sig at blive i rollen, okay han ville ikke særbehandles, jamen så skulle han da nok få det hele.. og alt hvad William var.. sådan som han nemlig havde tænkt sig ikke at være over for Phillip.. men egentlig så havde han jo mødt Phillip.. eller kendt Phillip mest i hans dårlige periode.. måske havde Phillip forelsket sig i.. le bad guy.. og hvis det var det han var vild med, så skulle William da heller ikke lade som andet.. for det var jo sådan han var, han kunne bare godt lide at være sød ved Phillip.. men han kunne få det hele hvis han ville.. hele pakken, ja.. mhm.
"Nej.." hviskede han stille og nappede ham drillende i øre flippen, og slikkede ham i øret, og grinede bare igen. Han slap ikke, dog løsnede han grebet end lille smule, Det skulle jo heller ikke gøre undt på den måde.. det skulle bare være.. lidt stramt.. mhmm, lidt vildt.
"Mhmm.. viser dig bare hvem jeg egentlig er.. " hviskede han stille og nappede ham i halsen.. "Hvis du tror du kan klare det.." mumlede han stille og slap så hans hår, så han ligesom lidt kunne få lov til at trække vejret.. han holdte dog stadig hans arm fast, så han ikke løb nogen steder. Og lod så drillende sine fingre glide ned over hans krop, op under hans trøje og om på brystet og lod let sine negle glide ned over hans krop, ikke at han krasede hul.. han pirrede bare lidt. "Mhmm.. kom her.." hviskede han stille og slap hans arm for hurtigt at vendte Phillip om og tage om begge hans håndled og skubbede ham let til siden, og ind mod muren, og lod hans krop være fanget mellem William.. og muren, inden han slap hans håndled, og løftede ham op.. hans ben om Williams hofter og smilede bare frækt til ham.. et djævelsk smil. "Bange?" hviskede han så stille.. og grinede halvt.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 6:44 am

Phillip gøs lidt igen da William grinede... af ham? Det vidste han ikke, det lød bare temmelig hånligt.. Han blev stående.. han vidste ikke helt hvordan han skulle tolke det... han blev lettere utilpas ved ikke at kunne styre hvad der lige skete.. i hvertfald med ham selv. Han kom med en lille klagen da han nappede ham i øreflippen og slikkede ham i øret og ville helst have vendt ansigtet væk. Det kildede! Og var... mmhm.. han var ond ved ham! Det var jo ikke sådan... "William.." sagde han så i et mere overtalende tonefald.. eller han prøvede i hvertfald.. han ville ikke være ynkelig! Han skulle jo overbevise ham om at han ikke var at glas, og så nyttede det ikke at han stod der og klynkede om at William skulle slippe ham. "Du behøver ikke overdrive.. jeg vil bare have du er dig, og ikke.. føler dig forpligtet til at være noget eller nogen du ikke er" forsøgte han, til svar, og sank da han spurgte om han kunne klare det. Han mærkede at han slap hans hår og rystede kort på hovedet for at ryste fornemmelsen af sig.
Han skævede til Williams hånd der gled ned over hans overkrop og sukkede, William! Men Phillip ville stadig ikke give sig, han ville ikke.... give efter og bede ham lade være, for han kunne være stædig! Ligeså stædig som William sikkert var.. åh gud.
Han blev lettet da William slap ham, åh.. så have han måske...? Nej, der kunne Phillip give op... han blev straks presset mod væggen, så han fik nærmest ingen chance. Han så på hans ansigt og de mørke øjne de sekunder han havde gulvet under fødderne, da han blev løftet greb han hurtigt fat i hans skuldre og så lidt forskrækket på ham.. "Nej jeg er ikke" klagede han. Bange? Ham? For William?! Aldrig!... og dog... hvis William gav sig til at råbe af ham, ville han nok blive lidt... stille. Men det regnede Phillip nu ikke lige med, lige nu virkede han mere som om han tirrede Phillips grænser.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 9:33 am

William smilede bare lidt, han kunne jo ikke helt lade være.. han var opmærksom.. på Phillip reaktion, og han ville selvfølgelig stoppe hvis Phillip.. virkelig fik det dårligt, men han havde det fint lige nu, altså sådan rigtig.. han var nok bare en smule forvirret og overrasket.. William skulle bare lige vise ham hvad han ville have ud af det her.. og Phillip ville sikkert synes det ville være meget.. hyggeligt.. frækt når han lige fandt ud af det.
"Mhmm.. " hviskede han bare lidt drillende da Phillip sagde hans navn på sådan en streng måde.. altså. "Phillip.." hviskede han stille, og lod det nærmest glide ud som et støn, han kunne rigtig.. rigtig godt lide at drille.. men det vidste Phillip godt, og for det meste fik han jo igen.. men hvem vandt altid.. hah.. mhm.
"Jeg overdriver ikke.. " hviskede han stille og kunne ikke lade være med at grine lidt.. troede han virkelig at han overdrev.. åh søde Phillip, han var jo slet ikke gået i gang endnu.. hmm. "Du skal bare sige stop.. hvis der er.. det mindste.." sagde han så kort, og smilede blidt til ham.. det havde Phillip brug for.. han havde brug for at vide.. at det bare var for sjovt, og William aldrig ville gøre.. noget slemt ved ham, uden han selv sagde god for det.. og han ville stoppe hvis der blev bedt om det. selvfølgelig.. han ville bare lige se, hvor Phillips grænse egentlig lå.
"Såså.." sagde han bare stille, lidt drillende, og kyssede ham på halsen.. og et til.. små våde kys ned af halsen.. mhmm det var dejligt. Han grinede bare lidt af Phillips ansigtsudtryk og smilede bare lidt. Inden han pressede sine læber mod hans i et langt.. lidenskabligt kys.. åh han var så dejlig.. han var bare så fandes uskyldig, det var svært at være hård ved ham, når alt man havde lyst til var at ligge sig i sengen og putte.. og være blid.. men næh nej.. Phillip skulle nok få lov til lige.. at opleve det her med.. så skulle han nok være sød og blid.. bag efter, men ikke nu.. ikke falde ud af rollen. nej. "Mhmm godt.." hviskede han stille og lod sine fingre glide op under hans trøje og smilede lidt i kysset.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 9:11 am

Phillip rødmede da William gav igen.. af en lidt anden skuffe, men med samme.. næsten samme virkning, Phillip blev paf og rød i hovedet af hans nærmest..stønnen af hans navn. "Neej.." kom det så.. en smule lavmældt, lidt mere.. usikkert, hvad skulle han stille op med ham! William altså.. frække.. tingest! "Det kan du altså ikke bare.." mumlede han og lyttede da han grinede... og skar en grimasse, overdrev han ikke? Men.. nå.... okay så.. "Jeg er altså ikke bange for dig.." mumlede han trodsigt, og en smule barnligt.. Bring it! Han kunne klare det hele!
Han hang jo egentlig også meget fint deroppe.. kunne godt.. kontrollere det en lille smule.. ikke helt jorden, for den havde han kun kontakt med via William.. men sådan da! Og... og.. åh.. Han gav en lille smule efter ved de små kys på sin hals.. åh de var varme.. og lidt fugtige, så de efterlod små kølige pletter på Phillips hals.. "Mmhm.. svarede han så" og mærkede Williams læber mod sine... han så kort på hans ansigt, før han så gengældte det, og smilede kort.
Han slap kort hans læber da han skulle sige noget, men det var heldigvis ikke så længe, for Phillip søgte også hurtigt Williams igen, lidt utålmodigt.. Williams kys var lige til at blive afhængige af... måske kunnehan bare blive hængende der... og kyssede ham... altid... Han sukkede let mod Williams læber da hans fingre søgte op under hans trøje igen.. det måtte han godt, det havde han jo gjort et par gange før også.... men, det var rart.
Han tog et lidt mindre fast tag i hans skuldre, og lod istedet sine fingerspidser glide rundt om hans nakke og lidt op i hans hår og tog blidt fat i det i nakken og trak lidt drillende i det.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeOns Okt 31, 2012 9:55 am

William smilede bare lidt og nikkede "Mhmm jov.." hviskede han pirrende tilbage.. det var umuligt at lade være.. Phillip tvivlede og det var der han skulle slå til jo.. det var jo rart.. at have Phillip.. lige der hvor man ville have ham.. altså han udnyttede ham ikke vel, eller noget i den stil.. han ville bare have.. sex med ham, på en anderledes måde end hvad Phillip var vant til. Men han passede jo stadig på ham, han var stadig en sød lille uskyldig engel, der kunne gå i stykker hvis man kastede alt for hårdt rundt med ham, det blev han jo nød til at have i baghovedet hele tiden. Han kunne ikke lade være med at grine lidt.. klare det hele.. åh ja det var godt med ham, han var stor og stærk.. mmhmm, ja sikkert.
"Mhmm jov.. det kan jeg faktisk godt, og du kan lide det.. så.. ssh.." hviskede han bare drillende og nappede ham i halsen og smilede frækt, selv om Phillip ikke kunne se det.. åh hvor var det godt at have.. al den magt.. mhm ja.
"Nej, det må du heller ikke være.. " sagde han så i et lidt bileder tonefald, selvfølgelig var Phillip ikke bange for William, og det skulle han heller ikke være, han kunne jo aldrig finde på at gøre den lille engel noget.. ondt, overhovedet, og ja.. han skulle bare være lidt nervøs, det var sødt og det kunne han jo godt lide.
"Kom her.." hviskede han stille og bar Phillip gennem stuen og ind i soveværelset og lod ham bare falde på ryggen ned i sengen da hans slap ham. Han vendte sig kort om og smilede lidt.. kiggede på skabet.. det låste skab og tilbage på Phillip.. nå hva fanden. Han slukkede lyset og lod, den korte tid han havde før Phillip vendte sig til mørket, bruges til at finde nøglen låse skabet op, og rive et ræb ud.. han var hurtig over ham igen, og fik Phillip vendt om så han lå på maven i sengen, og tog fat om hans håndled og bandt dem fast om rebet og så fast til sengen ved puderne, den ende man havde hovedet i.. modsat af fodende, hvad end det så hed.. der var nogen træmmer på sengen.. perfekt. Han smilede så bare rigtig drillende og bøjede sig ned over ham, da Phillip.. var bundet fast, og slikkede ham i øret.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 6:23 am

Phillip rystede på hovedet, iih.. hvorfor var han så ond? Onde.. onde...mmhm...Han kunne ikke helt tænke færdig.Han sukkede stille "ond.. du er så ond!" mumlede han, og smilede så lidt, men det gjordeham nu ikke så meget.. det var jo ikke så slemt, og William havde ret, han kunne godt lide det...hm. Han trykkede sig bare lidt tættere på ham da han bad ham om ikke at være bange for ham.. nejnej, det skulle han nok lade være med, han var ikke bange for noget! Nej han var faktisk ikke bange for så meget.. efter at være kommet over skrækken med sin hals.
Han tog lidt bedre fat i hans skuldre da han pludselig gik sin vej.. med ham... i armene. Han så overrasket ned på hans ansigt, han kunne sådan set heller ikke gå andre steder hen.
Han lod sig glide ned på sengen.. og så på William da han gik hen til skabet. Smilet på Williams ansigt overraskede ham en lille smule, og han lagde hovedet på skrå med store grå øjne og rynkede sit ene øjenbryn "Hvad laver du?" spurgte han så... og lagde mærke til at lyset blev slukket siden der blev helt.. ja mørkt. Han satte sig lidt forsigtigt op og så efter ham.. hvad var det han ledte efter? Hvad skulle han? Et lille ryk gik gennem ham da William vendte ham om på maven og så lidt forvirret rundt i mørket, han havde ikke haft tiden til ligesom at vænne sig til det, han kunne kun skimte lidt skygger i mørket. Han fornemmede sine håndled snøre sig sammen... ikke naturligt, men af noget.. der kradsede lidt, reb?
Han så overrasket på det der måtte være hans hænder og trak lidt prøvende i dem... og skævede så lidt over sin skulder og prøvede at få øje på William, da han slikkede ham i øret igen. Han rødmede "ydr! Neej.." sagde han og trak sin skulder op til sit øre og grinede lidt, det måtte han ikke! Det kildede! Det føltedes unaturligt, og meget mærkeligt at have hænderne bundet på den måde.. men Phillip sagde ikke rigtig noget til det, kom bare til at trække lidt i det en gang imellem, overvejede.. hvordan.... hvad han havde tænkt sig? Dog fortrød han lidt at han ikke kunne røre ved ham. Han bøjede sin ene fod lidt og skubbede let til Williams lår og grinede lidt "fodsex?" tilbød han drillende, og skævede op til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 10:36 am

William smilede bare kort og sukkede, "Mhmm.. " mumlede han bare, selvfølgelig var han ond.. helt ærligt altså, han var alt for sød mod Phillip, han blev nød til at.. afvende ham lidt med det, så han ikke blev så chokerede hver gang William gjorde noget.. "ikke sødt" altså.. det lå jo naturligt.. han kunne godt komme til at køre en kattekilling over og grine? Han var så uetisk på alle måder.. og Phillip så bare kun det gode.. det var dumt.. rigtig dum, han følte sig som en helgen, sammen med Phillip og det var ikke det der var meningen.
"Mhmm.. leger.." hviskede han bare stille og tog blidt fat i hans nakke hår og drejede hans ansigt lidt så han kunne se det, og tændte så for en nattelampe, "Nuurh.." hviskede han stille, Phillip lå jo bare lige der og rødmede.. "Hmm det her var dårligt planlagt, jeg kan jo slet ikke se dig.." mumlede han stille, og bandt rebet op, selv om hans håndled stadig var bundet sammen, og vendte Phillip om og bandt ham fast igen, så han lagde på ryggen nu. "Smukke" mumlede han bare stille, og kyssede ham blidt på læberne, han rejste sig kort og fandt noget i skabet og gemte det i sin hånd og satte sig hen overskrævs på Phillip. "Mhmm så nu kan jeg rigtig se dig.. og nej ingen fodsex.. men.. du kan ikke se mig.." hviskede han stille og fandt det han havde i hånden frem og bandt et sort bind om Phillips øjne. "sååh.." hviskede han stille og lænede sig ned og trykkede et intenst kys mod hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 11:00 am

Phillip havde nu ment det onde mest i dril... han syntedes ikke William var ond, i hvertfald ikke overfor ham, han vidste ikke hvordan det forholdte sig med andre mennesker, eller væsner som William kendte eller havde kendt. William var ikke nogen helgen.. nej, men han ville ikke klandre ham alvorligt for at være en led satan, uden at have... ja belæg for det.. han ønskede dog heller ikke belæg for det for at være ærlig.. Men til gengæld vidste han også at han var en tolerant person, og han tilgav, så William.. kunne nok gøre en del.. og Phillip ville nok altid forsøge som udgangspunkt at tilgive ham, det var... det var det man gjorde når man elskede en person. I Phillips hoved.
Han rakte tunge af ham da han kaldte ham nurh.. og påstod at han legede.. og mumlede et eller andet til svar på at han ikke kunne se ham og mærkede William vendte ham så han lå med armene op over hovedet istedetfor.. bundet fast igen efter et par sekunder... "det kan du selv være.." mumlede han stille, og smilede svagt, og nød det lille kys der var for kort, og protesterede lidt med en lyd da han rejste sig.. hvad nu? Hvor skulle han nu hen?
Phillip kunne da se lidt, med natlampen.. og William rodede igen i skabet hvor rebet havde været i, og så op på ham da han satte sig på ham og så forvirret på ham "Hvad?" sagde han, da William bandt noget sort stof for hans øjne.
Han hev kort i rebet "men.." begyndte han, men blev afbrudt lidt brutalt af det ellers intense kys. Han gengældte det.. det var lidt mærkeligt for han skulle vænne sig til ikke at kunne bevæge sig ordentligt, og ikke være i stand til at bruge.. hverken sit syn eller sin følesans.. Han havde ikke styr på hvad der var hvad helt præcist, det eneste han lige kunne mærke var kysset og lidt af Williams tyngde, altså, sad han stadig på ham. Det var jo okay, så vidste han da det.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 12:09 am

William smilede bare, Phillip var sød.. og sådan.. total forvirret, omkring alting, og det var bare så sødt.. og han ville bare gerne sige et eller andet, så han blev.. tryg og sådan, men han vidste ikke helt hvad det skulle være. "Så ssh.. jeg ved godt hvad du mener" sagde han stille, og ville helst ikke have Phillip lå og tænkte på hvilken led satan William rigtig var.. hm.
For det var ikke kønt, og Phillip var lille og uskyldig og han havde kun set ham på den måde engang.. den gang i skoven.. mhmm og med Gossip, men det talte ikke.. er jov.. okay to gange så.. men stadig, han ville ikke vise ham det igen.. og til sidst så vidste Phillip jo godt det aldrig havde været med vilje det i skoven.. og det med Gossip, det havde jo været for at rede hende, mod hende selv.. Han tænkte lidt.. faktisk.. så.. havde han stadig hendes.. åh. fuck. Væk med de tanker.
"Phillip" mumlede han stille, for lige a bekræfte sig selv i at det var ham han var sammen med, ham og ingen andre.. mmhm hans lille Phillip.
"intet men.." grinede han bare stille og kyssede ham drillende, rigtig.. rigtig langsomt ned over halsen.. små pirrende våde kys.. der.. og der.. og der, der, der, der og der.. mhmm. Og trak lidt ned i hans trøje og kyssede ham drillende hen af kravebenet. Imens lod han sine fingre glide ned over hans overkrop, og op under hans trøje, og trak den med op, op over hovedet, så den bare sad oppe ved hans håndled.. men hans overkrop var blottet. Han lod sine pirrende kys glide rundt på hans overkrop, ned over hans mave og ned til buksekanten og knappede langsomt hans bukser op.. mhmm.
Tilbage til toppen Go down
Ceit

Ceit


Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 2:59 am

Phillip hævede et øjenbryn bag det sorte stof.. nå ja... iih.. det tog altså noget tid at vænne sig til.. men han sagde ikke noget til det, han vidste godt William ikke kunne styre det, det havde han jo sagt. Han trak bare lidt tænksomt i rebet og, lyttede til hans latter og sukkede "okay" mumlede han så, og fornemmede de små langsomme kys på halsen, og kravebenet.. og gav endnu et lille suk fra sig, det var rart.
Han skubbede sig en smule op så William kunne trække hans trøje af.. eller op til hans sammenbundne håndled.. Det var lidt pirrende ikke at vide hvor han var. Hvis William slap ham, med læberne eller hænderne eller sådan... når han ikke rørte ved ham kunne Phillip kun høre og lige akkurat fornemme ham..
Han lagde nakken lidt bagover og trak vejret dybt da han fornmede de små kys der blev trykket mod hans overkrop "mmhm.." mumlede han stille, og sank.. det var ikke helt fair! Åh han ville gerne... ville gerne bare røre ved ham.. men Williams bløde læber og kyssene var allerede nede ved hans buksekant, og der var ikke så meget han kunne stille op uden at kunne trække sine hænder til sig, eller se noget. Han bed sig skævt i læben for at forhindre et lille støn passere da han kyssede ham ved buksekanten.. Han trak sine ben lidt op, og krøllede sine tæer lidt.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias


Race : vampyr
Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen.
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 8:51 am

William grinede lidt, han kunne ikke lade være, det var bare så hyggeligt.. og Phillip kunne bare ligge der og være nøgen, og han kunne bare side og kigge i al den tid han ville.. helt bestemt, det var præcis hvad han havde tænkt sig, ind til Phillip ikke kunne tage det længere, og så ville han tage ham hårdt.. i sengen, og op af væggen.. og.. i vinduskarmen.. og på gulvet! Og over det hele.. mhmm det var skønt! "Mhmm.. dejlig.." hviskede han stille, Phillip var dejlig.. så dejlig, og hans tynde hud på maven, og lige ved buksekanten.. åh han var så blød der, han kunne side og nusse hele natten hvis han fik lov. Men Phillip blev lidt urolig ved hans små kærtegn, det var sødt. Han kyssede ham blidt igen, og trak så hans bukser af ham, sammen med hans strømper. Og lod sine fingre glide langsomt.. meget langsomt op af hans ben, og kærtegnede hver en lille centimeter, alt skulle med.. han kunne slet ikke stoppe.. kunne ikke for nok. Han lod sine fingre glide over hans underbukser, og kyssede ham drillende på inderlårende, inden han trak hans underbukser ned, og sukkede stille. Han satte sig så ved siden af ham, ingen berørelse.. intet, og kiggede.. op og ned af ham.. et par gange, sad der bare.. i nogen pinefulde sekunder.. og kiggede mmhm.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Darling - Phillip - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Darling - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 3 af 32Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip
» down on you'r knees darling. - Ceit
» Darling look at me... start remember now - Stefan
» Darling won't you ease my worried mind... -Shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: