Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Darling - Phillip

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 32  Næste
ForfatterBesked
Ceit

Ceit

Race : Varulv
Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 1063

Darling - Phillip - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTirs Maj 14, 2013 9:35 am

Phillip grinede lidt og rødmede "Neej.. hold da op.." grinede han, og mødte hans frække blik. "Du kan rende nøgen rundt.. så kan det være det smitter af og jeg også gør det" sagde han og smilede skævt. "Det vil jeg gerne!" sagde han så glad og nød kysset i panden.. Han betragtede ham mens han lavede mad.. den tosse. Han smilede lidt af det... han var så sød samtidig med han skulle være så cool, og hård og farlig... ja. Han så op på ham da han kom hen til ham "mmhm.. du har nævnt det.." mumlede han og sendte ham et smil og så ham i øjnene da han kom hen til ham "Vin..? Det kunne vi godt.." mumlede han og mærkede hans læber mod sine.. åh det kunne han godt lide, og han gengældte det med glæde. "Noget sjovt.. " brummede han flabet og grinede lidt, og gav en lille lyd fra sig da han løftede ham op og sidde og klamrede sig kort til ham "skal vi have vandmelon imorgen? Er det sjovt?" spurgte han forvirret og smilede fjollet til ham. Han trykkede sin næse mod hans og betragtede de mærke øjne lidt, mens han tyggede kort på sin læbe "jeg kan godt lide vandmelon.." mumlede han så "men med hensyn til imorgen.. så tænkte jeg vi kunne hygge..." sagde han og kørte en hånd ned over hans brystkasse og smilede frækt til ham! Hæh! Han kunne altså også. "Og så kunne vi... eventuelt køre et eller andet sted hen, måske.. kunne vi tage i biografen!" sagde han og kyssede ham på hagen. Det ville da være hyggeligt, bare at være de to for en gangs skyld.. det var så længe siden, og de havde begge to så travlt hele tiden.. han ville bare gerne tilbringe tid med William. "Og så kunne vi tage hjem i.. bad, eller videre på café... hvad synes du?" spurgte han og lænede sig lidt tilbage så han kunne se ordentligt på ham "Vi kan også bare blive her.. i sengen.. heeeele dagen.. men jeg kunne forestille mig du ville blive lidt urolig hvis du ikke kom ud og løbe eller lavede et eller andet.." drillede han, og kørte en hånd gennem hans hår... nulrede det kort mellem fingrene.. det var så blødt og duftede... så godt.
Tilbage til toppen Go down
Alias

Alias

Race : vampyr
Tilmeldings dato : 01/06/12
Antal indlæg : 1079

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 8:35 am

William kiggede lidt på ham og smilede imens han blot fik hældt alle ingredienserne op i tærteformen, og sat den i ovnene, han stillede den på en halv time og vendte sig mod Phillip. "Nej fjolle.. nu" sagde han blidt og kyssede ham i panden, og åbnede køleskabet og fandt en melon frem og et skærebræt og gik i gang med at skære nogen skriver og ligge dem op i en skål til Phillip og ham selv, det var ret lækkert.. syntes han faktisk. Han smilede lidt til ham, "Okay.." sagde han blidt og fandt en vin flakse frem og to glas, "Ved du hvordan man hiver proppen af sådan en, eller skal jeg lærere dig det?" sagde han flabet og lagde oplukkeren på bordet ved siden af Phillip. "Mhmm skat.." hviskede han stille og kyssede ham på halsen og knurrede frækt, han kunne godt lide hans forslag.. det var svært at vælge.. hmm.. måske kunne de nå det hele på en måde.. "Okay, vi gør lige hvad du har lyst til imorgen.. og så kan vi kigge på stjerner hele natten" hviskede han stille og kyssede ham lidt længere op af halsen og smilede frækt, "Kan nu godt lide det med.. badet.. og sengen.." hviskede han stille og slikkede ham drillende i øret.. han vidste godt det var et ikke så godt tidspunkt at have sex på, meeen.. Phillip kunne også bare lade være med at tirre ham sådan.. så.. nå. "Kom.." hviskede han stille og nappede ham i øreflippen, og hjalp ham ned fra bordet og ind i stuen han tog skålen med vandmeloner med sig og satte den på bordet og skruede lidt ned for nyhederne. Han skubbede Phillip ned og ligge og kravlede drillende ind over ham, "Skal vi ikke bare lige.. kysse lidt.. mhm?" hviskede han stille og slikkede ham på kinden.. hæhæ!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:21 am

Phillip betragtede ham mens han gjorde sig færdig "Vi burde slet ikke gå ud og spise når du nu er så dygtig til at lave mad" drillede han kærligt, og fulgte ham opmærksomt da han fandt en melon frem og en kniv.. og alt det andet som han skulle bruge.. og vin. "Skal jeg ikke lave et eller andet?" spurgte han og følte sig lidt unyttig, han stod jo bare der.. Han fik dog hurtigt svar på tiltale og grinede lidt og slog drillende ud efter ham "hold dog op, er jeg måske ikke født i frankrig mon aimé? jeg fik det ind med modermælken!" sagde han dramatisk og smilede inden han skar en grimasse og fandt oplukkeren og satte sig til at finde ud af hvordan den fungerede..for de var jo praktisk talt alle sammen forskellige.
Han fik skruet den lille sølvfarvede kork-dims ned i proppen og vippede langsomt med den for at få proppen op. Han smilede stille til ham da han kyssede ham på halsen "mmhm.. det kilder, det distraherer mig.." mumlede han mens han fortsat forsøgte at få proppen op. "Det kunne vi godt.. vi kunne ligge i telt, det virker som om det bliver godt vejr imorgen" tilføjede han og fik endelig proppen op efter gentagne forsøg. "Mm.. William jeg spilder bare vin.." klynkede han og grinede stille, inden han vendte sit ansigt lidt og kyssede ham på kinden "Nå så det kan du?" hviskede han og gispede kort da han slikkede ham i øret. "Hvis du lader mit øre være så skal jeg nok gå med.." sagde han og så kort på ham med et skævt smil, og lod sig hjælpe ned fra bordet og gik med ham ind i stuen, så kort på nyhederne inden William skubbede ham ned og ligge og kom med et lille fnys og tørrede savlet af kinden "mmhm men det er ikke der jeg vil kysses.. og heller ikke slikkes på" grinede han stille og rakte ud og trak blidt i hans trøje så han måtte bøje sig længere ned og kyssede ham langsomt på hans bløde læber.. mmhm.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 9:43 am

William grinede bare, han kunne godt lide at drille Phillip, mest bare fordi at han elskede den måde han reagerede på, hver gang, han var bare.. sådan en.. fræk engel? Hvordan skulle man forklare det? Men dog.. var Phillip bleven mere.. selvsikker, det var klart.. i starten rødmede han hele tiden, ved den mindste ting, men nu svarede han ovenikøbet igen og fandt sig ikke i alting.. aj det kunne han nu egentlig meget godt lide, lidt modspil og sådan, Phillip var dejlig, og fræk.. og det vigtigste var at han stadig var Phillip, og man kunne sagtens få ham til at rødme hvis man bare forsøgte hårdt nok.. hæh! "Mhmm.." brummede han bare, fuldstændig ligeglad med vinflasken der nær var belven væltet ned fra bordet da William hev Phillip afsted, han grinede bare lidt, "Jeg kan godt lide dit øre.. " hviskede han stille og lod en finger glide over kanten af det.. de var søde de små ørere.. hihi. "Mhmm vil du noget hva?" hviskede han og nappede Phillip i kinden i stedet for at kysse på ham.. tsk! "Det var jo sådan set dig der startede.." brummede han drillende og nappede ham lidt i kæben hæh. "Jov du vil så, du elsker at blive slikket på gør du!" drillede han, men lukkede så bare blidt øjnene i og ånede tungt ud med Phillips læber, og trak vejret dybt, han holdte sig lidt tilbage, prøvede at tirre Phillip lidt til at blive mere desperat.. hvis han ville have et kys, så måtte han jo kæmpe for det.. hæh. Han lod sin tunge glide over Phillips læber, der søgte efter hans egne, men han havde ikke endnu gengældt Phillips kys, og lænede sig nu lidt tilbage, så tæt at de stadig var.. meget meget.. tæt på et kys.. men uden helt at røre.. han smilede lidt.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeMan Jun 03, 2013 10:16 am

Phillip havde hørt den ildevarslende bumlen fra vinflasken der havde fået et slag, men den var ikke væltet.. heldigvis. "Mmhm... mine, du skal være sød ved dem.." sagde han og smilede skævt. "Jeg vil... mange ting" drillede han og grinede da han nappede ham "ikke spise mig!" sagde han og vred sig lidt under ham og trykkede sine læber mere intenst mod hans og brummede utilfreds over hans kommentar om slikkeriet. Men det virkede ikke som om William gad kysse ham så intenst som Phillip forsøgte på. Han kom med en lille lyd og mærkede hvordan Williams tunge gled henover hans læber. Han var lidt urolig under ham, der var så få milimeter til Williams læber og han ville jo gerne have sit kys. Han sukkede resigneret, men var ikke helt opgivende. Han smilede skævt og spredte sine ben så William kun lige med nød og næppe fik holdt sig oppe så han stadig kunne forblive sine få milimeter fra Phillips læber. Han sukkede utilfredst og lagde eftertænksomt sine lår til rette mod hans hofter, og slap hans krave og lod sine fingre glide ned over hans brystkasse og mave... "Kys.. hvad skal man dog gøre for at få sådan et?" hviskede han stille og sendte ham et drillende blik, mens han sneg sine fingre ind under hans buksekant og kærtegnede den bløde hud med fingerspidserne og så roligt på ham "skal jeg bare..forsøge... med lidt af hvert?" hviskede han og slap hans buksekant og åbnede langsomt hans skjorte... pinefuldt.. langsomt. William skulle da ikke slippe godt fra at holde ham hen på den måde? Hvad bildte han sig ind! Han kunne slet ikke nå noget som helst med sin mund.. slet ikke hans, men det gjorde vel ikke så meget han havde stadig sine hænder til rådighed. Han kærtegnede hans flade mave da han fik åbnet hans skjorte, tegnede mønstre op af den til hans brystkasse og fortsatte hen til hans ene nippel hvor han legede lidt rundt. Det morede ham egentlig lidt, for William var jo ikke lavet af sten han reagerede jo på nogen af de ting Phillip foretog sig.. hæh! Han lod sin hånd glide ned over hans mave igen "mmm.." mumlede han stille og lod let sin hånd glide ned over hans bukser og skridt til hans inderlår og lod tankefuldt sin finger glide op og ned på hans inderlår mens han så ham i øjnene og smilede skævt.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 8:17 am

William grinede bare lidt "Jov jeg må godt.." hviskede han og nappede ham igen bare i læben den her gangen, og kyssede ham blidt på kinden, han var altså ret sød.. han kunne nu godt lige spise ham, bare lidt! det måtte han altså godt! "Du smager jo så dejligt.." hviskede han stille og betragtede ham lidt og grinede så, "Tjaa.. skal jeg finde på noget?" drillede han og slikkede ham på hagen.. hæh! Smagte dejligt! Der var Phillip over det hele, og han lod ham åbenbart ikke slippe, Phillip drillede igen.. ihh kunne han så opføre sig orndeligt! "Du er min lille uskyldige engel.. kan du så være sød.." hviskede han stille og sukkede mod hans læber, men uden rigtig at kysse ham. "Du kan jo prøve at stippe lidt.. jeg er sikker på det hjælper.." hviskede han drillende og lod sin tunge glide over Phillips læber og brummede lidt da Phillip åbnede hans skjorte.. nejnej.. de skulle jo bare ligge her.. og kysse lidt, ikke til at smide tøjet! Phillip var slet ikke i stand til den slags.. og de skulle spise lige om lidt, "Pas nu på du ikke ødelægger din appetit.." hviskede han stille og kiggede ned da Phillip begyndte at kærtegne hans bryst.. ihh! "Philliiippp.." hviskede han stille og tog fat om hans håndled og fjernede dem fra sin mave og lagde dem om i sin nakke, han begyndte at knappe skjorten igen, men Phillips fingre var hurtige og han måtte undertrykke et støn da han rørte.. stedet han ikke skulle røre! "Kan du så.. så.. stop.. du skal nok få et kys.." mumlede han og tog fat om hans hænder igen og flettede sine fingre ind i hans så han ikke kunne pille mere! Han lagde sig tætter ham og trykkede sine læber mod hans i et langt blødt kys, og slap ham så igen et par sekunder sener og rejste sig fra sofaen og fik knappet skjorten færdig. "Du.." mumlede han bare og rystede på hovedet og skyndte sig ud i køkkenet. "Spis din melon!" råbte han bare imens han tjekkede til tærten.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 8:42 am

"Mmhm.." kom det stille fra ham og nød det lille nap. "Ikke der.." mumlede han stille og rokerede lidt uroligt rundt nede i sofaen under ham, det skulle jo være på munden altså. "Jamen jeg er da sød?" sagde han kælent og grinede stille af hans "jeg kan ikke få mit tøj af når jeg ligger sådan her" grinede han, det var ikke helt løgn.. det var svært at få tøjet af når han lå fanget under William uden at komme til at gøre skade på William eller sådan noget, han kunne lige forestille sig at han fik hans albue i hovedet, og det var jo ikke just charmerende.. eller særlig romantisk.
"Ødelægger min appetit? med hvad? Luft? Jeg får jo ingen kys!" sagde han demonstrativt og grinede lidt "Men.." begyndte han og hørte hans støn "Se selv du kan jo godt lide det!" sagde han og smilede triumferende. "Yay!" sagde han og nussede blidt hans fingre da han havde flettet dem ind mellem hans. Han smilede lidt da han fik sit kys..mmhm.. dejligt.. Han pev lidt da William rejste sig og gik "øv.." sagde han efter ham, og smilede lidt før han tog et stykke melon og satte sig i hjørnet af sofaen og så kort på fjernsynet. Det var skiftet fra nyhederne til en eller anden krimi. Han var lidt træt, men han havde alligevel haft lyst til.. ja.. det var da også svært ikke at blive tændt når han gik der og var så sød og pæn og alt muligt.. Han kunne da bare gå i jogginbukser og få skægstubbe... men Phillip ville nok ikke kunne holde sig fra ham alligevel.
Han så på sine fingre da han spiste det sidste stykke.. mmhm.. han havde det jo alle steder. Han rejste sig og gik ud i køkkenet "jeg sviner.." forklarede han mens han holdt sine hænder ud fra sig og gik hen til vasken og tændte for vandet og skyllede sine fingre og fandt en klud han kunne tage med ind i stuen igen "hvordan går det med tærten?" spurgte han og lænede sig frem så han kunne se over skulderen på William.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 10:04 am

William grinede bare lidt og rystede på hovedet af Phillip.. jaja.. han havde da også lyst.. men Phillip var i en ustabil tilstand lige nu, og han ville ikke sætte hans krop på overarbejde når den ikke havde så meget at arbejde med i forvejen, måske imorgen når han havde fået noget søvn og noget mad, så var han måske mere frisk.. så kunne de måske godt lege lidt.. forsigtigt.. han var bare så svær at sige nej til.. det var.. virkelig.. men egentlig? Kunne det ikke være meget sjovt.. at sige nej til Phillip.. i noget tid? Bare for at se hvor meget det pirrede ham.. måske ville han endda frivilligt tage en af de frække g-strenge på til sidst, bare for at få William til at give sig? Måske.. han blev nød til at afprøve det! Det blev en kamp det vidste han.. men han havde masser af selvbeherskelse, det havde han lært for noget tid siden.. det der med bare at myrde løs havde ikke være en god løsning jo. Han vendte sig og smilede bare, "Mhmm.. det må du også gerne.. du er sød.. " sagde han kærligt og kyssede ham på kinden. "Den er færdig, kan du sætte tallerkerner på?" sagde han roligt og tog vin flasken og glassene, "Nu ikke noget med at røre vel.. den er varm.." sagde han hurtigt, som en mor ville have sagt det. Og så gik han ind og satte tingene på bordet og hentede tærten. han ventede lidt på Phillip og hev så stolen ud for ham, "skat.." sagde han blidt og lod ham sætte sig, og skubbede ham forsigtig ind. "Velbekomme.." sagde han blidt og satte sig over for ham, og skænkede vin op til dem.. det var nu egentlig meget hyggeligt.

//du må godt springe over at de spiser.. xD //
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTirs Jun 04, 2013 10:35 am

Phillip syntedes det var grænseløst irriterende at William igen behandlede ham som om han var af glas.. det var han altså ikke! Han kunne altså tage en hel del, det kunne William da se! Han var da i live ikke? Han sagde dog ikke noget om det, han ville ikke diskutere, han havde lovet at være sød og føjelig og gøre som der blev sagt og William ville åbenbart ikke noget.. tsk.
Han rystede på hovedet "jeg er ikke sød.." mumlede han "det kan du selv være..." fortsatte han så roligt og nød kysset på kinden inden han sendte ham et smil. "Det kan jeg godt.." sagde han og hentede nogen tallerkener og noget bestik. Han skar en grimasse da William sagde han ikke måtte røre ved det fordi den var varm.. "Okay far.." sagde han flabet og rakte tunge af ham, mens han satte tingene på plads på bordet og gjorde klar til at de kunne sætte sig. Nu hang det jo sådan sammen at Phillip havde levet det meste af sit liv uden en far.. så.. så meget vidste han heller ikke om den slags. Han vidste kun at hvis han selv skulle være det en dag, så ville han være den bedste far i verden! Eller.. prøve på det i hvertfald. Indtil videre var han bare Phillip, læste biokemi og atomfysik og den slags.. var kærester med William og boede i skoven i verdens smukkeste hytte.. jep. Han satte sig pænt ned "tak.." sagde han og smilede lidt af Williams galante fremgangsmåde.. sådan havde han været siden.. altid.
Efter de havde spist sad Phillip og prikkede med sin gaffel i et stykke af skorpen.. han havde drukket sin vin, der var kun en lille sjat i bunden af glasset. Han var så træt at han kunne have faldet ned af stolen, hvis det ikke havde været fordi han støttede hovedet på sin hånd som faldt ned hver gang han var ved at falde i søvn, så var han nok faldet i søvn ved bordet. Han rejste sig lidt efter og smilede til William "tak for mad.. det smagte virkelig godt, måske skulle du være ansat som kok her i huset?" drillede han stille, men han var for træt til at præstere det vilde drilleri. Han samlede tallerkenerne og satte dem hen til vasken, skyllede det af og satte det i opvaskemaskinen og hentede resten af tingene.. det var da det mindste han kunne gøre, nu hvor William havde lavet mad.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeSøn Jun 09, 2013 10:23 am

William smilede lidt og nikkede, jov Phillip var ret sød.. det syntes han i hvert fald, det havde han altid ment.. Phillip var den søde.. han var en engel, det var helt klart.. og lige meget hvor meget William dummede sig, så holdt Phillip altid armene åbne for ham.. det var helt utroligt at han overhovedet gad at blive ved.. deres forhold blev tydeligvis aldrig normalt på nogen måde.. orkede han et evigt liv med det? De blev simpelhen nød til at have en ordnelig snak.. Phillip burde vide hvad det var han gik ind til.. selv om William godt vidste han skulle have fortalt ham det for lang tid siden, han troede bare at Phillip ligesom selv havde kunnet se det.. men han havde vel været blind af kærlighed.. og var det stadig.. åh den tosse.
"Okay.. tak for det.." brummede han bare, han havde fulgt med i Phillips tanker.. smukt hus.. smuk skov.. men ingen smuk William? Tsk.. ! "Du kunne da godt lige have beskrevet mig lidt bedre.. men du syntes åbenbart at hytten er pænere end mig.." mumlede han og sendte Phillip drillende blik og rejste sig og tog noget af bordet, som om han lod ham gøre det alene.. gøre noget som helst. "Så stop så.. gå hen og lig dig.. du høre da heller aldrig efter.. vent lige der.." brummede han og gik oven på, han stoppede noget i lommen, og gik tilbage til køkkenet hvor Phillip var bleven færdig med opvasken. "Kom.. lille skat.." hviskede han sageligt og sneg sig langsomt ind på Phillip.. man kunne godt se på William han ville drille.. og lege.. hæh.. "Du har været uartig ved du godt det?" hviskede han stille og fik fat på Phillips arme, og trak dem om på hans ryg, hvor William stod. Han trak ham ind til sig, og duftede lidt til hans hår. "Jeg synes.. at vi.. skal tage et bad nu.. og så gå i seng.. " hviskede han stille og snoede noget rundt om Phillips håndled og bandt det til, på hans ryg. "Jeg.. mindes.. at jeg har fortalt dig.. at jeg ville binde dig fast.. hvis du ikke var ordenligt.. kom med mig!" sagde han stille og afsluttede det med de sidste 3 ord meget højt. Han trak ham med ud til det kæmpe badeværelse de havde med boblebadet. Han slap Phillips og låste døren, og rullede ned for gardinerne, og tændte vandet.. og gik så langsomt tilbage til Phillip. "Hej.." hviskede han stille og bøjede sig ned og trykkede sine læber mod hans.. mhmm. Og så gav stoffet på hans trøje efter, og så lå den ødelagte t-shirt på gulvet.. "Jeg køber en ny til dig.." hviskede han bare stille, og lod sine fingre glide op af Phillips bare overkrop.. og der var intet han kunne gøre ved det! Hæhæhæh.. ond latter.. i hovedet.. aj. Han kyssede ham lidt mere intenst og lod sin tunge snige sig ind mellem hans læber for at lege med.. imens han langsomt fik knappet hans bukser op.. og lod dem glide ned.. hovsa.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeSøn Jun 09, 2013 1:59 pm

Phillip skævede om på ham og så undrende på ham og skar så en grimasse "hold op! Ud af mit hoved dit... æsel!" sagde han og grinede lidt. "Du er smuk.. det ved du også godt.." sagde han stille og rødmede en smule med et lille smil. Han lod sine tanker kærtegne hver enkelt tomme af Williams krop i tankerne med... mmhm.. nogen pæne ord omkring den.. han var jo smuk, Phillip kunne falde i staver over de smukke mørke øjne, drukne i dem indtil William rev ham ud af hans dagdrømmerier, den bløde harmoniske.. dybe stemme der vækkede ham om morgenen, følelsen af hans krop under sine fingre.. åh. Han hørte ham godt "mmhm, jeg skal lige være færdig.." sagde han blidt, og mærkede hvordan William tog fat om hans arme og han kom med et lille overrasket piv. "Hvad..?" sagde han stille og hørte hans snusen og kom til at smile lidt af det.. Han var ikke bange for William, og han havde heller ikke krafter til at stritte imod, så.. "Okay.. men må jeg ikke.." begyndte han stille og sendte opvasken et lille sideblik da William bandt noget om hans håndled "Det kan jeg da ikke huske" klagede han og grinede lidt "William! Jeg vil ikke bindes.. hallå.." begyndte han, men han nåede ikke rigtig videre før han blev trukket med ud på deres store badeværelse. Han så sig lidt om derinde.. et bad lød ikke dårligt.. et bad med William.. mmhm.. var da heller ikke så dårligt.
Han smilede lidt af ham og rakte kort tunge af ham "hejsa.." sagde han og fik et kys... et ordentligt et!.. Mmhm. Han gengældte det, og gispede kort da hans t-shirt gav efter med en mør lyd af stof der blev revet fra hinanden. Han rødmede lidt.. og så kort efter den. Han han gav et lille suk fra sig da han kyssede ham igen, denne gang mere intenst.. mmhm. Det føltedes så forrygende godt at han kunne lukke sine øjne og læne sig ind til ham, mens han så også kunne mærke at hans bukser faldt ned.. "Også dig.." hviskede han indimellem kysset og så kort ud mellem sine øjenvipper og sendte ham et drillende blik, inden han uden videre lod sin tunge glide Williams i møde så han ikke fik mulighed for at svare.. hah.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 11:15 am

William grinede bare lidt, "Mhmm.. men det er rart alligevel.. når du siger det.." mumlede han stille, han vidste da godt han var pæn, nogen gange var det bare rart når andre også.. var enige.. ik? Han kiggede lidt på Phillip og sukkede så da han begyndte at ævle løs inde i hans hoved. "Er det sådan vi leger?" sagde han drillende. *Phillip.. åh.. du har de smukkeste øjne jeg nogen sinde har set.. det er et.. det er.. man kan bare.. man skal bare kigge ind i dem.. og så er man bare fortabt for altid.. lige siden jeg så ind i de øjne.. første gang.. har jeg været fortabt.. fuldstændig.. forgabt.. forelsket til op over begge øre.. der er ingen ord der kan beskrive.. hvor.. højt.. og sindsygt.. og vildt.. det er.. dine øjne.. de smukkeste i verden.. virkelig.. og det er ikke det hele! Nej vent der er mere! Man skal jo se ham uden tøj på.. så forstår man det hele.. uf.. en frækkert.. selv mesteren af sex.. bliver helt blød i knæene når Phillip smider tøjet.. mhmm ah!* Afsluttede han, og sendte Phillip et frækt blik.. han kunne også lege med hans tanker hvis det skulle være på den måde.. han grinede lidt, og smilede af hans rødmen.. åh den havde han savnet. "Du burde rødme noget mere, jeg elsker det.." hviskede han stille mod hans læber.. mhmm? Han nikkede bare lidt da Phillip bad William om også at smide tøjet.. det sjove var bare.. at Phillip.. ikke kunne røre.. hæh. Han gik et lille skridt tilbage og trak Phillips boxershorts af ham.. mhmm sådan, nu var han helt nøgen. "rawr! Ummmm.. jeg er jo helt fortabt.. du er et syvende vidunder.. lækkert.." sagde han og smørrede tykt på for at få noget mere rødmen.. og.. så elskede han at drille. Han gik et skrid længere væk, for at undgå at blive bidt i eller spraket til.. og smed så sin t-shirt.. langsomt.. og trak sine bukser ned.. langsomt.. uden for Phillips rækkevide.. øv at være bundet hva.. hæh.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeMan Jun 10, 2013 11:46 am

Phillip smilede lidt "så må jeg sige det noget mere.. " lovede han. Han sendte ham et hurtigt uskyldigt blik "hvilken leg?" sagde han katteblidt og sendte ham et frækt smil, som stivnede lidt da Williams stemme pludselig brød ind mellem hans tanker og klart og tydeligt erklærede.. ting og sager.. Han smårødmede lidt igen "Det er altså snyd.." mumlede han stille og kløede sig lidt på armen. Han så ham kort i øjnene og rystede på hovedet "jeg kan altså ikke gå rundt og ligne en tomat i hovedet hele tiden" grinede han stille, og sendte ham et lille luftkys. Han gav en lille lyd fra sig da han trak hans underbukser af "argh.." sagde han og vendte ryggen til ham "helt ærligt!" protesterede han storrødmende.. "William.." klynkede han "kom så igang af med det der kluns!" sagde han og vrikkede lidt med sine hænder der stadig var fastbundne.
Han sendte ham et blik hen over sin skulder.. Iih han trak det i langdrag.. "Din flab.." mumlede han og vendte sig en smule om mod ham igen og grinede "Skal vi nogensinde i bad?" drillede han og sukkede overdrevent og smilede skævt inden han fik bevæget sig hen bag ham.. selvfølgelig kunne William se ham men han gjorde jo ikke noget? Han standsede bag hans ryg og betragtede hans ryg, stilte sig på tæer og strakte sin hals en smule og stønnede langsomt mod hans nakke "hvorfor tager det så lang tid..?" hviskede han kælent og nappede ham i nakken inden han trak sig bort og lod ham stå der, mens han fandt et håndklæde som han møjsommeligt fik i munden, så han var bare lidt.. dækket.. iih.. Han hadede at være nøgen sådan.. var ikke afslappet med det, som William var.. det blev han nok aldrig.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 12:02 pm

William grinede bare "Jeg kan sagtens blive ved.. så skal vi ikke bare aftale at du tabte?" grinede han drillende og gengældte Phillips frække smil med et lidt mere slesk et.. hæh. "Jeg elsker det.." hviskede han stille og kyssede Phillip i panden.. elskede deeeet! "Og jeg elsker dig.. min lille guldklump" hviskede han blidt og kiggede lidt på Phillip og kunne ikke lade være med at grine af ham. "Er du nu pludeslig bleven blufærdig.." sagde han drillende, "Hvad med at jeg binder dig nøgen op af en væg.. og sidder og stirre på dig en dags tid? Så går det måske over til sidst" grinede han og blinkede frækt til Phillip. "Mhmm" mumlede han og begyndte at smide tøjet.. eller det der var tilbage af det.. han fik det af til underbukserne og kiggede op. Han fik gåsehud da han mærkede Phillips.. ånde.. og lyden af hans støn.. åh.. altså. Han vendte sig langsomt om og smilede frækt.. "Jeg er ret dårlig til den her leg.." brummede han stille og trak sine underbukser ned og lagde armene om Phillip "Du er alt for lækker.. så svær at sige nej til.." hviskede han stille og lukkede øjnene.. åh.. hvor var der noget badetøj henne i det her hus.. den nøgenhed lovede ikke godt. Han smilede skævt, lidt usikkert.. de skulle jo ikke have sex.. ih! Han gav ham et hurtigt blidt kys og slap ham igen, og hjalp ham ned i vandet.. da han jo var bundet var det lidt besværligt for ham.. men det gjorde det også nemmere.. så kunne han i det mindste ikke pille.. hm! Han kravlede slev ned og slukkede for vandet.. "ah.." mumlede han stille.. det var dejligt.. han lukkede øjnene igen.. han kunne ikke se på den krop uden at blive.. alt for.. ja.. vel.. ih!
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 12:35 pm

Phillip grinede "nej stop, det er afskyeligt!" klynkede han og smilede drillende af Williams sleske smil.. "Okay, du må godt vinde idag, men så er det også kun fordi jeg er sød" sagde han, og stilte sig kort på tæer og kyssede ham på næsen. "Elsker også dig, men det ved du vidst godt" sagde han så og så op mod sit pandehår. William kunne jo læse det, hver eneste dag.. i phillips tanker, hvis han brød sig om den slags. "Hold ooop.." mumlede han krænket "jeg er ikke blufærdig! Det kan man da ikke være med de trusser jeg har fået i julegave!" grinede han, og rødmede da han truede med at binde ham "hold op, sådan noget må du ikke sige.." pev han, og rakte tunge af ham som gengæld for de frække blikke han fik. Han sendte ham et strålende smil da han vendte sig om "Mmhm.." sagde han bare, det var underholdende.. han var så sød, hans William. "Neeej.. jeg er bare.. god til at drille dig?" sagde han blidt. Han brummede dog lidt utilfreds ved det lille bitte kys han fik "jeg får ingen kys.." mumlede han til sig selv og fnøs kort, men han kunne ikke gøre så meget, hans hænder var stadig bundet.. Han gled ned på sin bagdel og gled ned i vandet "altså.. kunne du ikke lige tænke dig at få det der bundet de der reb op, så jeg ikke drukner?" mumlede han. Badekarret var ikke dybt nok til at han druknede ved ikke at kunne bunde, men altså.. stadig? Ikke. Han sendte ham et lile smil og sank lidt ned så vandet gik til under hans næse og slappede af. Han måtte bare ikke falde i søvn.. selvom det var fristende for vandet var så varmt..
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 13, 2013 1:31 pm

William kiggede lidt på ham og grinede igen "Nej du kan godt lide det" drillede han bare og sendte Phillip endnu et slesk smil, han var bare for dejlig altså! "Mhmm.. okay" sagde han bare "Du er altid sød jo.. så vinder jeg hver gang" brummede han og kiggede lidt på Phillip, hvorfor var han lige altid så sød! Åhh altså! "Men du går jo aldrig med deeeeeem... man skal bruge sine gaver!" sagde han og sendte Phillip et ulykkligt blik.. for sjovt godt nok, men han ville nu alligevel elske at se Phillip rende rundt i dem alligevel.. bare en gang imellem, han ville endda prøve at drille når det var, bare han fik lov at røre.. mhmm. "Mhmm..?" mumlede han og rystede på hovedet af ham, "Det går jo ikke" brummede han og kiggede kort på ham og rystede på hovedet "Nix.. jeg har ikke tænkt mig at lade dig forføre mig.." sagde han roligt og vendte sig om og rakte ud efter noget shampoo, "Jeg skal nok passe på dig så du ikke drukner.. kom her.." brummede han stille og satte sig bag ved Phillip og trak ham ind til sig, han tog en af de gule svampe og fyldte den med vand og klemte den over Phillips hår så det blev vådt.. og begyndte at nusse shampooen ind i hans hår.. "Mhm?" brummede han og rykkede lidt på sig så Phillips bagdel ikke rørte hans.. ja.. og gjorde dumme ting mhm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeOns Jun 19, 2013 3:24 am

Phillip skar en grimasse "åh herre gud, hjælp mig.." grinede han stille, og rystede på hovedet af Williams smil. Han rakte dog trodsigt tunge af ham da han påstod at han altid kunne vinde! Tsk! Hvad troede han selv?  Han sukkede overdrevent og lod sig synke ned under vandet før han kom op igen "jeg skal noook.." mumlede han stille.. de der trusser der... iih.. han skulle nok gøre det lidt oftere. Han sendte ham et lille smil "Du kunne ligeså godt beordre mig i badebukser!" ynkede han og plaskede en smule vand hen mod ham "forføre dig? med hvad måske.." grinede han, han var jo stadig bundet det føltedes lidt dumt at skulle prøve at forføre William når man i forvejen forsøgte at holde hovedet over vand, det var måske ikke det allermest tiltrækkende, en druknende engel? Så tændte William da på noget Phillip ikke kendte til. Han lod sig dog dirigere rundt uden de store protester og fnøs let da han fik vand i hovedet fra svampen der blev trykket mod hans hår, og bagefter Williams fingre der gned den skummende shampoo ned i hans hovedbund "mm.. hvad?" mumlede han stille, mens han lyttede  og lagde hovedet lidt bagover så skummet ikke røg ned i øjnene.. han kunne godt selv gøre det, men.. det føltedes rart, og nu hvor William holdt cølibat så var det rigtig rart.. at være ham nær på en anden måde. Phillip smilede lidt for sig selv og lukkede øjnene for at undgå shampooen og de der fluffy skyer af sæbebobler som blev provokeret frem af Williams nussen og som befandt sig alle steder i karret lidt efter.. og på Phillips skuldre og nakke.. og selvfølgelig i håret.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 3:37 am

William smilede lidt og kiggede på Phillip, "Mhmm med hvad dog? Har du det ikke godt nok, lille skat?" hviskede han stille og kyssede ham i nakken, han var dejlig var han, alt for skøn! "Såå kan du så lade være med at drunke nå.." mumlede han stille og rejste sig og fik fadt i den skas han havde slæbt med der ud, da han jo ikke helt kunne lade være med at lade Phillip ikke være bundet.. ikke i den tilstand han var i hvert fald.. han kunne måske miste følelsen i sine håndled.. det var synd.. Han tog saksen og klippede Phillips arme op, "så nu skal du være sød.. ik skat?" sagde han blidt og kyssede ham i nakken.. mhmm han var dejlig lige der, han kyssede ham lige igen, og igen.. hæh og lige... et par gange mere! Mhmm! Han sukkede stille og vaskede shampooen ud af Phillips hår "Mhmm så nu er du ren og dufter dejligt" sagde han blidt og rodet lidt rundt i Phillips hår så det sad sjovt.. hæh! "vil du gerne have badetøj på skat?" sagde han stille og smilede lidt, det var måske en meget god ide.. når de sad i den her stilling.. det var ret svært ikke at blive tændt.. ihh. "Mhmm jeg kunne godt.. have sex.. med dig.. lige nu.. åhhh!" brummede han og flyttede sig væk fra Phillip over i den anden ende af karret.. ihh.. så det var beder.. selv om han bedst kunne lide at side helt tæt på Phillip.. det var meget bedre. Han tog shampooen og puttede det i sit eget hår og skrubbede det lidt rundt og vaskede det så ud.. hm.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 4:23 am

"Hvem har udnævnt dig til gud måske?" drillede han smilende, og så efter ham da han forlod karret, for at komme tilbage med en saks. Han lod ham klippe båndene op og sendte ham et frækt blik henover sin skulder "jeg er altid sød!" kurrede han drillende og brummede overrasket da han mærkede kysset i nakken. "Jeg drukner ikke" grinede han, og lukkede sine øjne "Du passer jo på mig.." mumlede han småhenført.. iih det var rart, det kildede sådan.. "Du skal også være sød.." pev han stille, og mærkede hvordan han skyllede shampooen væk og lukkede sine øjne til han var færdig. "Nej jeg vil ikke" sagde han så og vendte sit ansigt lidt mod ham og rakte tunge. Han hævede sine øjenbryn og så overrasket på ham da han rykkede helt hen i den anden ende og sendte ham et spørgende blik. Han sukkede og smilede så en lille smule før han rettede lidt på sit hår som William havde lavet sjov med inden han vendte sig mod kanten og trak sig op fra karret og greb sin badekåbe, inden han sendte William et drillende smil. "Nå men vi ses når du er færdig, så går jeg ind og ordner det der med sex.. selv" sagde han og sendte ham et matchende drillende blik. Ikke at Phillip havde tænkt sig at onanere, men.. det var nu meget sjovt at drille William alligevel. Han forsvandt ud af badeværelset og gik ind på soveværelset, hvor han fandt et par boksershorts.. et par normale... og trak dem på. Hah!
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 5:04 am

William kiggede lidt på ham og rystede på hovedet "Det var ikke det jeg mente Phillip" sagde han og så ned i vandet der var fyldt med skum.. hmm.. hans fingre var begyndt at blive rynket og grimme, det var snart på tide at komme op derfra. Han så hen på Phillip og smilede undskyldene, "Undskyld.. det er bare svært ikke at blive helt.. når du er så.. dejlig og.. nøgen du ved.. " mumlede han stille og så lidt efter Phillip da han hoppede op og rystede lidt på hovedet af ham, "Mhmm du må lige glade hvis du mangler en dildo eller noget" sagde han roligt og så efter ham da han gik.. tsk, som om altså. Han trak proppen op og hoppede op og snoede et håndklæde omkring sig inden han forlod badeværelset, han blev jo ligesom nød til at gå ind i deres soveværelse hvis han skulle have fat i noget tøj, så han bankede høfligt på, "Undskyld hvis jeg forstyrre jeg ville bare lige hente noget tøj, jeg skal nok lukke øjnene" sagde han roligt og lukkede øjnene i og åbnede døren forsigtigt op og gik med lukket øjnene hen til skabet, åbnede det, og hev nogen sokker, nogen bukser, en t-shirt og en cardigan frem, fuldstændig uviden om hvordan det så ud, inden han skyndte sig ud igen og lukkede døren i bag sig. Han gik tilbage til badeværelset og skiftede, hmm.. nå ja hans tøj var for det meste meget.. enkelt, ingen pangfarver, og alle hans jeans var sorte eller i cowboy, så det passede til stort set hvad som helst. Han gik mod stuen, den der designer stue de havde med pejs i stedet for fjernsyn, og spækket med bog reoler over det hele. Han gik hen og tændte op og satte så lidt stille musik på, en af de der.. cd'er med en blød mande stemme, der gjorde lokalet rart at være i.. mhmm. Han satte sig hen i den dyre designer sofa og kiggede kort på dyreskinnet som lå hen over sofa ryggen, det her var hans ynglings lokale i hele huset, den lille hygge stue, som de endnu ikke havde brugt, men som William elskede at være i.. det var hans lille perle.. sammen med Phillip, men helst adskilt.. øh hæh. Han rejste sig så og trak en bog ud af reolen og satte sig igen og lænede sig tilbage og slappede af, noget skulle han jo lave imens Phillip legede.. tsk.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 5:26 am

Iih.. William, det stædige æsel altså. Phillip tumlede omkuld på sengen, på ryggen, stirrede lidt op i loftet, mens han lyttede. Han satte sig dog hurtigt op da William kom ind fra badet af og sukkede "William.." brummede han "åben dine øjne din tosse, jeg drillede" sagde han og så efter ham da han forlod værelset igen... iih..
Han sukkede tungt, og rejste sig stille fra sengen.. Han trippede langsomt ud af værelset og ned til stuen hvor William havde gemt sig.. Man skulle altså ikke tro han kunne læse tanker nogen gange selvom han påstod det. Han gik lidt langsomt ind... uden at sige noget, William sad i en af de der.. dyre designer sofaer.. det var nok det mørkeste rum i huset, sparsomt med vinduer, enorme tunge bogreoler.. meget.. jagthytte agtigt. Men det var også hyggeligt, med pejs og alting. "Hallo.." mumlede han spagt og trådte langsomt over dørtrinet "du kunne altså godt bruge den der evne når jeg laver sjov nok!" mumlede han, og gik hen til ham og kløede sig lidt i nakken "jeg ville bare sige godnat.. kommer du når du er færdig?" spurgte han så, og betragtede Williams ansigt.. Han havde jo ikke ment det.. han havde ikke lyst til sådan noget, han havde jo lyst til William. Men hvis han ville sidde der alene så måtte han jo gerne det.. Phillip ville nok bare gerne i seng.. eller måske skulle han klimpre lidt på  bassen inden han gik helt i seng.. Han vidste det ikke helt endnu. Han vågnede lidt fra sine tanker og så kort forvirret på ham "nåmen.. øhm.. godnat.." sagde han så og smilede kort og gav ham et blidt kys på kinden inden han vendte om for at gå ud fra stuen.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 6:04 am

William kiggede lidt op da han hørte skridt og fik øje på Phillip der kom ind i stuen og smilede blidt til ham, "Mhmm det ved jeg.." sagde han roligt og blinkede drillende til ham inden han satte bogmærket i og lukkede bogen i igen, han rejste sig langsomt og satte bogen tilbage på hylden og vendte sig mod Phillip, "jeg kommer nu" sagde han roligt og gik hen til Phillip og tog fat om hans hænder da han var på vej væk.. tsk, "Vent lige.." mumlede han og hev Phillip ind til sig og kyssede ham blidt i nakken, og vendte ham så om så de stod front mod front, og tog fat om Phillips arme og lagde dem omkring sin nakke og lagde sine hænder mod hans hofter og skubbede ham lidt bag ud og ramte vulume knappen med sine fingre da han drejede Phillip rundt og smilede lidt, og gik helt tæt på ham, så de stod der.. og dansede.. tæt til den blide musik.. mhmm. Han kyssede ham blidt i håret og tænkte lidt.. hmm, "Der er noget jeg har tænkt på.." hviskede han stille og lukkede øjnene, "Hvis nu.. du skulle beskrive den perfekte date.. nogen sinde, og du ikke skulle tænkte på hvor dyrt det var eller noget.. du skulle bare.. sige det du altid har drømt om.. hvad skulle det så være skat?" hviskede han stille og lænede sig lidt tilbage så han kunne se hans ansigt.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 6:45 am

Phillip standsede op da William greb hans hænder og mumlede at han skulle standse og mærkede stoffet mod sinryg da William trykkede ham bagud ind mod sig og nød det lille kys i nakken "mmhm.." mumlede han stille og lod sig vende om og så på ham, og på sine arme da William lagde dem om sin nakke. Han så ham i øjnene og smilede kort.. lidt forvirret måske "hvad laver du..?" spurgte han stille, og hørte volumen stige et par takker før han blev.. snurret rundt. Han rødmede en smule, og grinede så lidt, det var lidt fjollet ikke? Og Phillip havde kun undertøj på.. boksershorts... Han lod sig trække ind til ham igen og så kort ned på sine fødder inden han lyttede da William åbnede munden.. Det var nu meget hyggeligt, selvom det var lidt fjollet.. søde romantiske, tossede William! "Hm?" mumlede han stille og så op på ham igen da han spurgte... til hans ideelle... perfekte.. date? En drømmedate. Han bed sig lidt i læben mens han tænkte over det.. det han allerhelst ville? "Jeg.. jeg ved ikke.." mumlede han stille og så kort ned igen og tænkte. Han var jo godt gammeldags med hensyn til den slags, han ville ikke.. ud og springe i faldskærm, hvad skulle han også med den slags? Han kunne godt lide at tilbringe tid og intimitet sammen. "Jeg ville gerne.. " hviskede han langsomt, mens han tænkte.. "Hvis jeg skulle du ved.. sådan noget nogensinde.. ville den perfekte date foregå.. udenfor" sagde han så og smilede lidt skævt. "En sen aften tror jeg.. så man kan se stjernerne.." fortsatte han, mens han kort lod sit blik glide ned over hans brystkasse, så grinede han stille "det er fjollet, jeg ved ikke hvordan en perfekt date skulle være.." sagde han så og trak lidt i land igen, han ville ikke.. udbrede det mere, han kunne godt lide når det var spontant, han kunne godt lide.. stearinlys, musik og snak og den slags.. han var gammeldags nok med hensyn til den slags. Han smilede lidt genert "hvad med dig? Har du den perfekte aften i hovedet?" spurgte han stille.
Alias

Alias

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 7:29 am

William smilede lidt og blinkede til ham og kyssede ham i panden en enkel gang, mhmm han var altså dejlig ja! "Mhmm vi skal bare lige.. danse.." mumlede han stille, "Bare lige.. to sekunder" hviskede han stille og lagde sin kind ind mod Phillip og drejede lidt rundt.. mhmm det var rart altså. Han sukkede lidt og kiggede ned af Phillip, havde han ikke noget nattøj eller sådan noget.. ihh, "Havde du ikke noget nat tøj engang eller sådan noget?" brummede han stille lidt drillende og kyssede ham på kinden og sukkede stille og lyttede "Hvad som helst.. " hviskede han stille og lyttede igen og smilede så "Det lyder rigtig dejligt" hviskede han og stoppede dansen op og rettede lidt på sig og lænede sig tilbage så han kunne se Phillips ansigt og lænede sig så frem og kyssede ham blidt på læberne, "Mhmm jeg vil gerne vise dig det.. " hviskede han blidt og smilede lidt mod hans læber og kyssede ham kort engang til og slap ham så og gik hen og skruede musikken ned. "Hvornår har du sommerferie skat?" spurgte han blidt og tog hans hånd og trak ham med ud af rummet og mod deres soveværelse.
Ceit

Ceit

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitimeTors Jun 20, 2013 7:42 am

Phillip nød det lille kys i panden og smilede så lidt til ham.. "Danse.." mumlede han for sig selv, og sendte ham et fjollet smil. Men det var jo hyggeligt, så han smøg sig lidt tættere ind til ham og fulgte med, selvom han nok ikke var verdens bedste danser.. så var det vidst godt william førte! Hah.. Han brummede kort og rystede lidt på hovedet af ham "nattøj? Altså.. godt nok har vi kendt hinanden længe, men jeg er jo ikke 60!" grinede han, han gav altså ikke sove i nattøj. Nu måtte han lige... mmhm. Han nød det lille kys på kinden og slap ham blidt da han stoppede dansen, og trak let på skuldrende "det er ikke noget stort..." sagde han så og sendte ham et lille smil, og nød det lille kys han fik og trykkede sin næse let mod hans kind og smilede "vise mig det..?" mumlede han forundret, det kunne være flere ting.. billeder, ovenikøbet fordi han havde evnen til at overføre dem, men måske også på papir, men William mente åbenbart i virkeligheden.. noget han skulle opleve. Han så efter ham da han gik hen og skruede musikken ned og lagde nakken lidt tilbage og så op i loftet "øhm.. fra 25 juni.." sagde han så og lod sig trække med ud af rummet. "Men hvis du ligger dig i sengen med tøj på så græder jeg altså!" røg det ud af ham, og han kom til at grine lidt af det.. det var nok med det der afstandstagen! De skulle ikke have sex, men Phillip ville gerne have lov at putte som han plejede i nærheden af Williams brystkasse eller klinet op af hans ryg.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Darling - Phillip   Darling - Phillip - Page 18 Icon_minitime

Darling - Phillip
Tilbage til toppen 
Side 18 af 32Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 25 ... 32  Næste
 Lignende emner
-
» Anything is hopeless when you are near - Phillip
» Your lips are sealed - Phillip
» down on you'r knees darling. - Ceit
» Darling look at me... start remember now - Stefan
» Darling won't you ease my worried mind... -Shadow

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: