William grinede lidt og holdte øje med den søde lille dreng, det kunne godt være det var ved at blive lidt for meget til ham.. han ville jo gerne helst være øverst.. og stærkeste.. selv om han var overbevidst om at det var han stadig, men han var nok ikke hurtigst længere.. og i hvert fald heller ikke den pæneste.. hm. "Det kan jeg ikkkøøøøhhh" hviskede han tilbage, han stirrede op på ham og sukkede lidt.. uhh.. det var lige til kanten det der.. han kunne bare vente sig kunne han! "Jeg er stadig stærkest" hviskede han og blinkede til ham.. den måtte han alligevel ikke få den der.. ikke tale om! Han grinede bare lidt og betragede Phillip der rejste sig op og i slowmotion tog sit tøj af, han grinede og piftede af ham.. frække trold, "Mhmm det ser godt ud" sagde han og kiggede på Phillip da han kom tilbage.. hurtigt og sad på ham.. hmm det skulle han lige vende sig lidt til. Han sukkede og brummede lidt mod hans læber, mere kys! Han lod sin hånd glide op i hans hår og trak ham ned til sig igen, lidt lidt mere kys! Han stønnede stille mod hans læber da han.. pillede.. hov hov! "det har du vidst ikke fået lov til.." brummede han og tog fat om Phillips håndled og væltede ham ned på sengen, og så.. skiftede han.. igen.. det tog lige lidt tid.. mend et blev nemmere for hver gang. Han åbnede sine øjne igen og stirrede tilbage på ham med de røde blod øjne.. han var sulten.. hæh. Han lå et sekund senere over Phillip og trykkede sine læber mod hans.. sådan skulle det være.. han ville være øverst. "Jeg skal bare lige have lidt.." brummede han, og fortsatte kyssende ned til hans hals, nappede ham drillende i øret, og stønnede stille, inden han satte tænderne i hans hals.. mhmm! Sådan så kunne han være med igen! Så måtte de ud og slå nogen bambiere ihjel senere.. tsk tsk. Han drak lidt.. ikke for meget.. bare så blancen var god igen.. og så slap han ham, betragtede såret det lukkede sig sammen igen og smilede så inden han trykkede sine læber mod hans igen, "det bliver vidst en vild omgang.." brummede han og grinede lidt, og nappede ham i læben.. lod sine fingre glide op af hans brystkasse, med neglene i Phillips hud.. så blodet sotd ud til højre og venstre.. med sårende lukkede sig så hurtigt igen at det var ligegyldigt.. og så bevægede han sig ned over hans brystkasse for at slikke.. blodet af ham.. og så kunne han jo lige give hans brystkasse en kærlig tur med sin tunge.. og tænder.. hæh.. Han lukkede sine læber om hans nippele.. tvang fristelsen til at bide hul væk.. det var sjovt det her! Phillip skulle have sig en ordenlig omgang vampyr sex.. mhmmh!
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
"Jamen det skal du!" grinede han, og rystede lidt på hovedet af ham da han vedholdt sig at være stærkest.. tja.. Phillip havde ikke lyst til at udforske præcist hvor mange fysiske kræfter han havde fået. Kropsmæssigt lignede han jo sig selv, der var ingen muskulære forandringer overhovedet.. men han havde set hvad der var sket med madrassen.. og da han havde skubbet til William.. Det havde været alt for nemt. Han smilede svagt ved hans brummen, og lod sig trække ned.. Han grinede lidt da William protesterede "Jamen jeg må gerne.." mumlede han kælent, og nappede ham i underlæben inden han blev væltet om på ryggen.. det var nemmere at følge med nu hvor William skiftede.. Phillip kunne mærke det på hans duft, og selvfølgelig på hans krop, men også instinktivt. "Mmhm hallå.." mumlede han, og gengældte hans kys "Skulle du ikke lige.. have det stille og roligt?" grinede han hæst og mærkede hvor kyssene førte hen og gøs da han nappede ham i øret og stønnede.. åh. Han gav et lille ryk fra sig, ikke helt.. forberedt! Men det var faktisk slet ikke så slemt.. smerte var et helt andet begreb nu, det var ikke smerte, det var ikke engang et let ubehag..Hmm. Han slappede af mens William tog hvad han skulle bruge, kærtegnede langsomt hans brystkasse med sine fingerspidser og lyttede til det ikke eksisterende åndedrag.. eller jo, han trak stadig vejret. "Mmhm.." Phillip grinede bare lidt af det, William kunne da heller ikke bestemme sig.. tsk. Han gav et lidt overrasket støn fra sig da William kradsede ham på brystkassen så blodet piblede frem alle steder.. Han blev ikke så overrasket da det lukkede sig, det var jo en selvfølge med den race. Han gav endnu et støn fra sig da William tog sig.. knap så kærligt af hans brystkasse "Ne.." begyndte han med et hæst støn og vred sig lidt, okay han kunne godt se at det ville have været umuligt med den slags sex hvis han var noget andet end vampyr.. måske kunne dæmoner lige overkomme det, men han ville da ellers have været død op til flere gange. Han grinede lidt "Sød er du i hvertfald ikke!" gispede han kort, og rokerede lidt rundt på sig og lod sine fingre glide op i Williams hår og trak ham op til sig, så han lige kunne... give ham et kys.. eller to. Han smagte af blod.. hvilket fik Phillips øjne til at flamme let op som orange gløder på et bål. Han fangede Williams blik og smilede skævt mod hans læber inden han bed hul i hans underlæbe, og trak derefter sin blodtilsølede tunge op over hans hage... hah, sikke noget gris! Men det var nu sjovt alligevel. Han kyssede ham dog igen mere eller mindre med det samme, det kunne han vidst godt tillade sig! Inden han lagde sine ben om hans hofter så han kunne trække ham lidt tættere ned til sig. Han følte sig klistret på brystkassen af det efterladne blod, men det føltedes sjovt! Godt han havde bestilt en ny madras.. Han slap Williams hår og lod sine fingre glide nedover hans ryg og trak nogen lange røde striber.. ikke helt nok til at han kunne bløde, men det var heller ikke hans mening.. Han nussede ham drillende, lidt mere kærligt henover siden inden han tumlede ham så om på ryggen igen "Næh hvor er du fin.." drillede han og grinede lidt af alle de røde pletter og plamager han havde, og den stribe på hans hage som Phillip havde tildelt ham før. Han bøjede sig nedover ham og nappede ham i halsen og fortsatte... længere ned over hans brystkasse, mave og... stoppede lige et øjeblik under hans navle "Jeg skal nok være sød.." sagde han og blottede kort sine tænder for at drille ham, inden han blidt kyssede den tynde hud under sig og tog ham i munden.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
William grinede lidt.. nejnej men det var lige meget for ham, han brød sig ikke om at ligge nederest, og det var bare endnu svære når Phillip skulle drille ham imens, det var jo fuldstændig ulideligt.. den abeunge altså, han skulle have nogen smæk bag i skulle han! Og det skulle han også nok få.. hvor fanden havde han nu langt den pisk.. hmm nå ja nu kunne han jo ikke engang binde ham fast længere.. øv. "Det kan jeg slet ikke finde ud af.." mumlede han og grinede lidt.. hmm, nej det gik jo slet ikke. Han kiggede lidt ned og gav Phillip ret.. det var godt nok noget gris, men det var lige meget, det kunne jo vaskes eller smides væk. Desuden var det her jo lige netop grunden til at også vampyrer kunne blive trætte efter sex.. og udmattede og bestemt sultne.. mhmm.. en god bid mad var altid godt efter en omgang.. af det.. yearh.. men han havde ikke haft sex med vampyrer særlige mange gange, faktisk havde han kun prøvet det engang imens han selv havde været det, og så havde han jo haft Cam.. men der havde han været engel.. så det havde ikke helt været det samme.. hun havde været blid mod ham, selv om han ikke gad have det.. men sådan var det jo bleven.. tsk. Han grinede bare lidt og rystede på hovedet af Phillip.. tsk! "Du er fin.." brummede han bare og grinede lidt.. åh han elskede ham! "Du er så dejlig.." mumlede han stille og kyssede ham lige der hvor han kunne nå ham.. inden Phillip begyndte at kravle ned af ham, han gispede let og tog fat om Phillips hår og trak hans hovede tilbage, væk væk væk! "Du.. du må ikke" hviskede han stille og stirrede på de der.. hugtænder.. av for fanden.. nej, hvad nu hvis han kom til at.. nejnejnej! "Du skal trække dem ind så.. ellers har jeg ikke tænkt mig at lade dig gøre det der.." sagde han bestemt og kiggede på Phillip med et strengt blik, ikke tale om nej!
Ceit
Race : Varulv Bosted : I en trailerpark lidt udenfor Aterswell slumkvarter. Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 25/03/12 Antal indlæg : 1063
Phillip kom bare med en eller anden ukendt lyd til ham, som svar på at William kaldte ham fin... tsk. Nok.. Han nåede knap nok at røre ham før William havde fat i nakken på ham "Mm!" brummede han lidt utilfredst "Hallå.." sagde han og forsøgte at få sit hoved til sig, inden han skævede op på ham "Det har jeg da gjort din tosse.." grinede han stille da han endelig forstod hvorfor han havde reageret sådan.. nej, det kunne han da ikke finde på! Godt nok bed han lidt... bare ikke så følsomme steder. Han viste ham sine tænder, lige rækker af hvide tænder der ikke så spor unormale ud, og kærtegnede blidt hans lår "Hvis jeg så lige.. måtte få lov.." mumlede han og gjorde sig fri af Williams hånd i hans hår. Han kunne jo ikke rigtig tage resten af sine tænder ud vel? De var ligesom.. temmelig fastgjort i hans tandkød.. sad sikkert endnu bedre fast nu hvor han var vampyr.. eller.. delvist. Han bøjede sit hoved lidt igen "Jeg sværger, højt og helligt" sagde han forsigtigt så William var helt sikker på han ikke kunne finde på det, og kærtegnede blidt hans inderlår inden han prøvede igen med at tage William i munden.. Han skulle ikke have så dårlige nerver, Phillip havde styr på det! Han gjorde sig dog færdig lidt før tid... fordi.. ja.. Han kravlede forsigtigt op til William igen "Du er ikke sur på mig vel?" spurgte han stille og lagde sig ned med hagen hvilende på sine arme, som lå på Williams brystkasse, og tegnede lidt... stille på hans hud ved kragebenet. Han ville jo ikke gøre ham noget.. aldrig nogensinde.
Alias
Race : vampyr Bosted : 4 værelses luksus lejlighed i midtbyen. Tilmeldings dato : 01/06/12 Antal indlæg : 1079
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 22, 2013 7:36 am
William kiggede på ham og sendte ham et lidt.. skævt smil.. ja okay.. "Eh.. ja okay så.. det er bare.. mit ynglings sted.. vær sød ved det.." grinede han og slap Phillips hår da han trak sit hoved til sig, han ånede lette op og lagde hovedet tilbage, "Yarh ja.. fortsæt.." mumlede han og grinede lidt.. jaja.. nå. Men så ville han altså heller brække en arm.. 5 gange.. 5 steder.. end at blive bidt der.. hmm.. den var så flot.. den skulle ikke hulles.. hæh. Han ånede lidt tungere da Phillip gik i gang igen, og strakte sig lidt.. mhmm.. og kom med et støn.. og så lige nogen flere.. han så dog op da Phillip kravlede op til ham, og lagde sig bare som om de var færdige.. tsk! Der var jo ingen der var kommet endnu.. men kunne ikke stoppe midt i det hele vel! Han strøg ham over håret.. okay lidt blid måtte han godt være, selv m Phillip kunne holde til noget mere lige nu. "Sur?" hviskede han stille og grinede, "Nej jeg er aj.. du er fjollet.." brummede han og trak Phillip helt op til sig og trykkede sine læber mod hans i et længselsfuldt kys.. mhmm! "Din lille.." mumlede han og skilte hans læber ad, og fandt hans tunge.. mhmm han smagte godt! Han lagde sine arme om ham og væltede ham om på ryggen, "Mhmm.. jeg er bare.. godt tændt.. så hvis jeg så lige må.. få lov.." grinede han og kyssede Phillip ned af halsen.. mhmm smagte så godt! "Eller du er måske ikke tændt mere?" spurgte han stille og kiggede ned over Phillip.. "Men det kan fixes, intet problem!" sagde han drillende og bevægede sine kys ned over Phillips overkrop, kærtegnede hver eneste detalje, og fortsatte ned til hans skridt, nussede han kærligt på låret.. og tog ham langsomt i munden.. mhmm!
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 22, 2013 8:03 am
"Jeg vil gerne have lov at påpege at jeg også ret godt kan lide den... tror du selv jeg ville være ond ved dig?" hviskede han drillende og smilede lidt til ham. Nu var det selvfølgelig ikke kun lige præcis det sted han holdt af, han kunne nu også godt lide resten.. og alt det indenunder, for nylig hans blod! Haha, men lige det sted var da helt klart en favorit... Han nikkede lidt til ham da han gentog ordet, og betragtede hans røde øjne lidt mens han strøg ham over håret og lyttede til hans latter, og rystede på hovedet "Jeg er ikke fjollet" peb han, og lod sig trække lidt længere op og gengældte kysset... mmhm "Shh.." smilede han da han kaldte ham lille! Hvem havde måske også bestemt at William skulle være næsten 2 meter høj hva? Og Phillip kun var knap 180! Faktisk var han 178.. men det behøvede alle jo ikke vide. Han gav en lyd fra sig af ubestemmelig art da William tumlede ham om på ryggen, og grinede så lidt da han kunne komme til det. Han nød kyssene på halsen og kørte sine fingre op i hans hår og sukkede "Mm! Jo, jeg er, William hallå nok!" begyndte han hurtigt og greb fat om hans hage så han så ham i øjnene istedet og smilede lidt skævt, okay.. måske ikke helt letsindig alligevel.. lidt blufærdig. Hmm. "Men jeg er i.. hold op!" grinede han og vred sig lidt under de mange kys.. iih.. Han gav et støn fra sig da han.. åh.. altså, iih! "William..." begyndte han lidt ynkeligt, han skulle lige holde op skulle han! Han kom dog ingen vejne rigtigt.. med sine ynk, han blev også liggende, for det var jo rart! Åh..
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Jul 22, 2013 11:48 am
William kiggede kort på ham og smilede bare "Jamen den er jo også flot, synes du ikke?" hviskede han og smilede frækt til ham.. hæh.. hans ynglings del, den kunne jo sådan nogen fantastisk ting ik? hæh. Han smilede lidt af Phillips tanker.. mhmm hans blod, det var han ikke den første der godt kunne lide.. men den første som havde drukket af ham imens han var vampyr jo.. hm? Han grinede lidt "ssshh selv.. du larmer" mumlede han og nussede ham op af maven "Ikke nok åbenbart.." grinede han da han havde sluppet ham mellem sin tale.. og tog bare fat igen, med en hånd omkring roden, så hver gang han skulle tale kunne fortsætte med hånden.. mhmm, han slap ikke, han elskede det jo! At få den lille mus til at stønne.. mhmm. "Mhmm jeg kunne jo blive ved i al evighed.. jeg elsker dine støn.." hviskede han stille.. helt ærligt og suttede videre.. gjorde det lidt hurtigere, imens han lyttede til Phillips små ynk og støn.. mhmm det lød så dejligt! Ahh.. han blev ved, til det var lige op over.. og så stoppede han og forsvandt en kort stund for så at ligge ind over Phillip igen, med sine læber plantet mod hans i et meget intenst kys, "Mhmm" brummede han stille, "Du er i hvert fald tændt nu.." hviskede han stille og grinede drillende af Phillip.. åh ja.. og han skulle nok gøre det igen.. og hele natten.. nu hvor Phillip ikke lige sådan blev træt.. hæh.
Ceit
Phillip grinede og så lidt genert.. ja hvor skulle man se hen? For pokker William altså iih.. "Jo.. flot.." mumlede han sådan lidt hen i vejret, og smilede skævt. Han kunne som sagt ikke rødme, men det havde han jo nok gjort... han kunne næsten mærke det, hvis det ikke havde fordi at han var iskold.. Men han glemte nok ikke følelsen foreløbig. Han så ned efter ham "Men.." begyndte han og himlede så med en lavmældt ynken og lod sig synke tilbage i dynerne og lagde en pude over hovedet et par sekunder.. men så kunne han ikke få vejret så han fjernede den igen og gav et støn fra sig. Det var en pinsel at han lå dernede så længe han blev nok.. ikke så lidt utålmodig "Hnn..g, WIlliam!" pev han lidt højere og strammede grebet lidt om den der pude han ikke havde sluppet endnu, og trak vejret lidt stakåndet da han endelig holdt op! For fanden.. åh.. Ja nu kunne han i hvertfald ikke klage over at han ikke var tændt! Han gengældte hans kys, og fnøs let da han drillede "Hold op med at drille.." hviskede han smilende og prikkede ham let i maven for derefter at række ud for at ligge armene om hans nakke og trække ham ned til sig til endnu et af de der længselsfulde kys. Han kunne godt mærke uroen i kroppen, den var til gengæld velkendt, utålmodigheden! han ville jo bare gerne.. iih.. William altså.. Han kunne ikke brænde, men han kunne godt længes! Han lod sine hænder glide op i hans hår og trak ham helt ned til sig.. Mmhm!
Alias
William grinede lidt.. ja flot.. "Nej den er smuk.. et verdens vidunder.. " grinede han bare videre.. men han syntes nu alligevel den var flot, det var også dumt at have så høje tanker om sig selv.. men altså.. det var jo kun sandheden.. han havde i hvert fald aldrig haft dårligt sex med nogen.. de havde sgu altid langt og vredt sig i nydelse.. og så måtte den jo nok være god nok.. hæh! "Mhmm støn.." hvislede han stille og lod sin tunge glide langsomt gennem Phillips øre, og nappede ham lidt i øreflippen.. og så videre ned af hans hals, med små pirrende kys.. åh han kunne blive ved i al evighed med at fremprovokere de små støn.. han elskede lyden af det.. og at vide at det var ham.. der fik ham til at.. ligge der og vride sig.. åh det var balsam for sindet.. mhmm! "Det kan jeg ikke" grinede han bare og kunne godt mærke hvordan tålmodigheden strømmede ud fra Phillip. Jaja.. nå. "Han vendte dem hurtigt om så Phillip kom til at lægge øverest. "Så.. kom så i gang du!" sagde han og blinkede frækt til ham, spredte Phillips ben og skubbede ham op og side.. mhmm.. der sad han jo ganske fint! Han lænede sig op til ham så han var i højde med Phillips brystkasse.. og gav sig bare til at kysse lidt hist og her.. og sutte.. og nappe lidt.. i de der søde nogen der strittede.. han var godt tændt.. det var skønt! Men kunne han så få gang i den søde lille røv Ja!
Ceit
Phillip grinede og bed sig i læben for at holde op! Iih.. hvor var det pinligt altså.. iih. "Ja det ottende vidunder.." hviskede han drillende og lænede sig frem og nappede ham i læben. "Det kan du da ikke bare..åh.." stønnede han stille, og klynkede lidt, han kunne da ikke bare.. bestemme den slags.. han kunne godt komme derop kunne han! Åh.. Han lagde nakken lidt tilbage og stønnede "Jamen det skal du.." pev han stille, og mærkede hvordan verden et øjeblik blev vendt på hovedet og han igen lå lidt halvt, overskrævs ind over ham. Han så kort på William og rakte kort tunge af ham som svar på hans blinken.. tsk. Han lod sig puffe på plads.. hvordan William nu lige ville have det og ventede til han ligesom var færdig, men det blev han ligesom ikke.. iih. Han gav et utålmodigt, lidt.. nydelsesfuldt støn fra sig, for det var jo.. så rart.. åh, slet ikke til at stå for! Mmhm.. Han kørte langsomt sin røv lidt bagud og gav et lille overrasket støn fra sig da han ligesom stødte på det han havde forventet, selvom han jo ikke lige havde forventet det alligevel. Han løftede sig en smule og lod sig synke nedover hans lem med et tydeligt støn. For første gang i sit liv håbede han faktisk at han kunne kontrollere sig lidt.. eftersom han ikke var sig selv og havde lidt flere kræfter... åh gud, bønfaldt han til at han ikke ligesom.. ødelagde noget, hverken sengen eller værelset eller William for den sags skyld.. selvom William vidst var rimelig sikker i vampyrkrop. Han bevægede let sin røv langsomt op og så ned igen og smilede så.. lidt skævt, det kunne godt gå lidt hurtigere.. ikke? Han gjorde det da også hurtigere, lidt efter.. Mmhm!
Alias
William smilede lidt af ham, "Hvad er pinligt?" brummede han bare og blinkede drillende til ham, det var da ikke pinligt! Det var hyggeligt! Han kunne også godt komme med et par ord om Phillips lem, for det var jo også ganske fint, og det var han ret så glad for jo! Hæh.. mhmm! "Mhmm jov skat.." hviskede han stille kærligt til Phillip, han måtte godt bede ham om at stønne.. det var jo musik i hans øre! Han var så skøn var han, "Nææææh" brummede han bare, og trykkede sine læber lidt hårde mod Phillip.. mere! Mere mere mere, han kunne ikke få nok, kunne ikke blive stilt tilfreds, det var ikke nok.. eller jov han var nok, han ville bare have mere af ham! Mere af hans støn og hans kys, og hans små ynk.. mhmm det var skønt! Han kiggede lidt op på ham, og lagde blidt sine fingre mod hans lår, og nussede ham langsomt op og ned, imens han ventede på Phillip ligesom.. kom i gang.. ik? Han lagde sig dog ned, og gav hans brystkasse en lille pause, imens han mærkede hvordan han gled op i Phillip, han bed sig i læben og stønnede så højt, kiggede op og sukkede.. mhmm.. aldrig stoppe vel. Han ventede og så begyndte Phillip at bevæge sig langsomt og så lidt hurtigere, han stønnede igen, og lod en af de hænder han havde haft liggende på Phillips lår, glide op omkring hans lem, og bevægede sin hånd i takt til bevægelserne, frem og tilbage.. mhmm! Det hele skulle med jo! Jo mere jo bedre.. mhmm!
Ceit
Phillip himlede let med øjnene og smilede skævt, han var pinlig.. William altså. Men han var nu meget sød alligevel.. selvom han var pinlig. Og dejlig! Mmhm.. Han så ned på ham da han lagde sig, nå.. det var godt. "Dygtig.." smilede han drillende, og hørte hans støn og lænede sig nedover ham og trykkede sine læber mod hans i et dybt kys. Han bevægede sig lidt forskelligt, varierede hastigheden når han lige fik lyst. Han satte sig en smule op igen da han mærkede Williams hånd søge ned mellem hans ben og stønnede så igen inden han satte sine negle i hans i forvejen småblodige brystkasse og lænede sig lidt frem, sådan så han havde en... god vinkel.. hah. Åh det var så godt! Mmhm! "Åh..William.." gispede han lavmældt og trak sine negle nedover den bløde hud.. Han var dog ikke meget for at lave hul.. selvom William ikke ville tage skade var det stadig.. William. Han havde dristet sig til at bide ham.. en smule.. hist og pist, men det var vidst også godt nok! Han skulle jo heller ikke blive helt afkræftet og sulten vel? og træt.. og den slags.. nejnej. Han smilede skævt ved tankerne og gav endnu et støn fra sig og skruede tempoet i vejret igen! Mmhm.
Alias
William trak de gammle joggingbukser på, dem han havde brugt til at male i, og så en tanktop der var helt sort, så det var næsten lige meget, så trak han i sko og strømper.. altså omvendt.. ja. Og vendte sig til sidst mod Phillip, klar i tøjet og det hele, "Kom så lille skat.. så skal jeg lære dig at jage.." sagde han drillende og tog Phillip i hånden og trak ham med neden under og uden for.. solen var forsvundet for den dag, det var jo meget heldig.. men efter den omgang der, havde William overbevidst Phillip om t det var en nødvendighed for dem begge at de fik noget mere næring nu, ellers kunne de simpelhen ikke holde det ud, og det var det også.. sådan var det.. og nu når Phillip ikke var så meget til at dræbe mennesker.. og den slags.. så måtte han jo holde ham i skoven, og tvinge sig selv til at drikke af dyerne.. selv om det var det mest afskylige.. men nå ja.. det gik nok den ene gang. For Phillips skyld.
Ceit
Phillip kørte en hånd gennem sit hår og betragtede William fra sengen af, han sad med benene trykket op til brystkassen og så på hans ryg.. Han vidste godt hvad de skulle, men han havde ikke lyst.. Havde ikke lyst til at gå udenfor, havde ikke lyst til at bide.. nogen.. eller noget. Han fornemmede et lille jag i siden som om hans mave var uenig i den beslutning. Jaja.. så. Han fremtvang et lille smil.. men der var vidst ikke helt hold i det, og lod William trække ham med nedenunder. Han tøvede kort da han åbnede døren, sikrede sig lige at solen var helt væk.. inden han gik med udenfor. Han behøvede ikke gå med.. han kunne jo godt prøve selv? Men Phillip havde jo indset.. efter den lille fadæse i indkøbscenteret at han havde svært ved at være omkring andre levende væsner end William. Som han også nær var ved at tage livet af. Så altså.. ingen. "Tror du det her er en god ide? Jeg mener.. måske skulle jeg alligevel gøre det selv?" hviskede han usikkert.. han havde ikke lyst til det, kunne han ikke bare smøre lidt.. af sit eget blod i hovedet og så.. nej.. Det lugtede jo også af ham, det gik nok slet ikke.
Alias
William betragtede Phillip, han vidst godt at han ikke havde lyst jo, men der var ligesom bare ikke rigtig nogen vej uden om, han var også selv sulten.. han kunne selvfølgelig bare skifte over.. og spise en masse mad og drikke vand og sove.. men det ville tage meget lang tid at komme sig i dæmon form, end den tid det tog at drikke et par dyr tør og så være på toppen igen. "Mhmm nej den går ikke du" sagde han bare roligt og tog Phillips hånd og gik med ham ned af den snoede grusvej.. han overvejede at få lagt asfalt på.. det var nemmere at køre på og bilen blev ikke så beskidt af det. "Jeg er også sulten.. husker du.." mumlede han og smilede kærligt til ham, "Som om jeg ville fortrække at få lov til at jage inden i byen.. men jeg tror nu det er bedst vi gør det her sammen" sagde han roligt og forlod stien med Phillip og gik ind mellem træerne, til skoven der omgav deres hus. "Vi skal nok løbe lidt væk.. " sagde han roligt og stoppede op og vendte sig om at kyssede Phillip på læberne. "Okay.. " brummede han og prøvede at huske hvad Matthew havde fortalt ham.. men ud fra hvad Camilie havde lært ham.. så havde Matthew ikke været nogen særlig god "far". "du skal nok bare.. mhmm.. følge dine instinkter.. det er nemmeste hvis du stopper op et sted, eller kravler op i et træ.. og holder op med at trække vejret.. så kan du høre alting.." mumlede han stille, "Og så tror jeg vidst nok det hele kommer lidt af sig selv.." mumlede han.. det her var anderledes med Phillip, han kunne ikke tillade sig at gøre det som han gjorde med Camilie.. for de havde begge to været ligeglad med.. dyrene.. og menneskerne.. det var meget drabeligt... mhmm han savnede det lidt.. nå ja, det var nok fint nok.
Ceit
Phillip skævede til William da han tog hans hånd og trak afsted med ham. Han klemte den blidt.. meget blidt, for han var bange for at klemme for hårdt. Han havde jo stadig ingen fornemmelse af sin egen styrke, og han kunne nemt komme til at gøre nogen der ikke var så heldigt udrustet med et skelet af metal som William fortræd.. Han nikkede stille "Jeg ved det.." mumlede han stille, William skulle jo også spise, eftersom Phillip havde taget af hans blod... Han måtte godt få noget af Phillips, men.. Phillip kendte godt til følgerne af at tage af den andens blod, det ville bare kræve en konstant udveksling som ikke ville mætte nogen, men tværtimod tage kræfterne fra den anden. Han nød kysset og gengældte det kort inden han betragtede ham stille, mens William forklarede hvad han skulle stille op. Han ville allerhelst ikke have William med, han syntedes det var.. grænseoverskridende at skulle slå noget ihjel overfor ham.. i det hele taget.. Men det skulle jo også gøres for han kunne jo bare.. gøre det ikke? Slå tankerne fra og lade instinkterne tage over. Han nikkede som i og med han havde forstået det og så sig lidt om... Her? Han trak vejret dybt en sidste gang.. bare lige.. William kunne jo godt følge med i den form. Han så længe på ham mens han bare... stod der.. og rystede så på hovedet "Jeg kan ikke, du distraherer mig.." mumlede han så og gik lidt længere væk, og sendte ham et skævt smil, men stilte sig for en sikkerhedsskyld med ryggen til og lukkede øjnene.. Det var sjovt, for det kom til ham næsten med det samme.. Williams tilstedeværelse var tydelig.. der var noget.. længere inde i skoven også.. og noget ved vandløbet. Han ville satse på skoven var bedst "Følger du selv med?" mumlede han drillende og smilede kort til ham inden han forsvandt i halvmørket. Han fandt faktisk en hjort inde i skoven.. det var da noget af et tilfælde! Og held... højst sandsynligt, begynderheld.. men han havde svært ved at slå tankerne fra som han skulle, selvom han forsøgte ihærdigt mens han betragtede de store brune dådyrøjne. Han lukkede sine øjne igen.. hvis det havde virket første gang, så.. Han snusede ind langsomt mens han fornemmede de små hår i nakken rejse sig, og blodet strømme hurtigere på trods af den efterhånden temmelig sparsomme hjertebanken. Lugten af blod. Det var åbenbart nok, for han var væk som en pil med det samme. Han fulgte næste spor til vandløbet hvor der stod to unge mennesker med en kano. Det var tydeligt den ene af dem blødte kraftigt fra et sår i låret, eftersom han sad med en ret hjemmelavet årepresse. Veninden, eller kæresten ved siden af forsøgte forgæves at få sin telefon til at virke, mens Phillip stod som i trance og betragtede det røde blod der dryppede ed på den sorte jord.
Alias
William kiggede lidt på Phillip og lænede sig op af et træ, "Jeg er vidst herre dårlig til det her.. " mumlede han stille, "Det havde været nemmere hvis du havde været en dræbermaskine Phillip.. så havde jeg kunne vise dig det på den sjove måde.." grinede han bare med et djævelsk smil om læberne.. han var ligeglad med at dræbe.. det havde han altid været.. eller efter han var bleven vampyr havde han været det.. fuldstændig.. folk døde alligevel hele tiden, der var så mange ting man kunne dø af så det kunne være ligegyldig.. mhmm. Han kiggede på Phillip og nikkede bare, han skulle nok følge med, og våge over ham.. hvis han fik brug for det.. hjælpe ham også. Han fulgte ham ind i skoven, men stoppede op et godt stykke væk fra hjorten, så Phillip ikke kunne se ham, men nok kunne høre ham.. så fik han lidt fred.. eller noget.. da Phillip gik til angreb lukkede han øjnene, det ville han ikke se. Han sukkede langsomt og så satte Phillip i løb igen, men William havde allerede gennemskuet det.. han kunne lugte dem på lang afstand.. to mennesker.. de duftede.. eller lugtede så.. normale.. tsk, engle duftede meget bedre! Han stoppede op bag Phillip og betragtede menneskene lidt, og lagde så blidt en hånd på Phillips skuldere.. han havde ikke lært noget om vilje styrke endnu, så han var klar til at holde ham fast hvis det blev nødvendigt. "Det er vidst ikke noget for dig.." hviskede han stille og bøjede sig over Phillip og kyssede ham på kinden, "Men det er til gengæld lige noget for mig.. stik så af så jeg kan få lov til at spise i fred.." hviskede han, og tog et blidt tag om Phillips sind.. og førte ham væk fra stedet, med en trang til ikke at spise menneskere.. eller nok mere.. noget som han ikke kunne.. sådan føltes det for ham.. som at gå igennem en mur.. noget man ikke kunne.. vel. Han gik så ned mod stedet, "Hey halløj, har i brug for hjælp!" råbte han højt, og så sig tilbage over skulderen og smilede djævelsk.. hvis Phillip stod og kiggede.. et sted.. men han stak nok af nu.. inden det blev for meget for ham.. hæh.
Ceit
Phillip forstod godt William ville have foretrukket at han havde været en dræbermaskine.. at det havde ligget ham nemt at slå ihjel, men det kunne han simpelthen ikke. Han kunne ikke få sig selv til at tage livet fra et andet væsen, havde det ikke ligeså meget ret til at leve som han? Var hans liv mere værd end et fremmed menneskes? Nej. Det var det ikke. Desuden, at se livet forlade en andens øjne, mens de stirrede forskrækket ind i de ravgule øjne på deres værste mareridt.. nej, han kunne ikke få sig selv til det. Det gav et lille sæt i ham da William lagde en hånd på hans skulder, men rystede så på hovedet. Nej han havde ret, det var det bestemt ikke. Han lod frivilligt William føre ham væk, ganske vidst ikke fysisk men psykisk. Det havde han heller ikke lyst til at se, overhovedet ikke... så han så ikke tilbage da han gik. Han så ikke Williams smil. Han gik tilpas langt væk, som var et rimelig godt stykke eftersom hans hørelse var så god at han nærmest stadig kunne høre dem trække vejret selvom han var gået flere kilometer! Men nu var han et godt sted.. der var stille, Williams evne virkede heller ikke så påtrængende i hans hoved mere.. så den havde nok også sluppet sit greb. Han satte sig på hug mens han tænkte og lænede sit hoved lidt mod sin ene hånd. Han behøvede faktisk ikke sidde der så længe for der gik lidt tid og så lød der en raslen i buskene overfor ham. Han løftede hovedet og betragtede bladene glide til side for en ræv.. De stirrede på hinanden et stykke tid, ræven var tydeligvis overrasket over væsnet foran den, for den havde da ikke hørt ham, eller bemærket duften af ham. Phillips overraskelse gled mere over i sorg over hvad han var nød til at gøre "Jeg lover jeg nok skal være hurtig, det skal ikke gøre ondt på dig.." hviskede han så og havde brækket nakken på den et øjeblik senere. Han sad lidt... nulrede den varme pels mens han betragtede ræven.. strøg den kærligt over ørerne mens han tavst bad om tilgivelse.. tænk at skulle gøre det her resten af livet.. Phillip rystede kraftigt på hovedet. Nej! Det her skulle blive første og sidste gang! Det skulle han nok sørge for. Han sank tænderne ned i den bløde pels, og blev lettere frastødt af smagen af dyreblod.. men det gik an. Han gjorde sig færdig, og tog hjem og gik i bad... et langt bad. Bagefter gik han direkte ind til den nærmeste laptop og begyndte sin søgning, samtidig med at han fandt nogen bøger frem om det paranormale.. nogen gange var de fyldt med værdifulde oplysninger.. andre gange, overhovedet ikke.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jul 28, 2013 7:18 am
William brugte ikke lang tid på at få.. sit måltid overstået, han så sig heller ikke tilbage efter Phillip, han vidste han var gået sin vej, så han slap for at høre på det.. det hele, han forstod, og han ville hjælpe, han skulle bare lige finde ud af hvordan, men det kunne han vel jo heler ikke på tom mave.. næh den gik ikke.. hæh. Han gik tilbage til huset, men faldt lige over deres pøl på vejen, og smed tøjet og hoppede i, han samlede det til sig og gik nøgen mod huset, åbnede op og gik ind. Han smed tøjet i vasketøjs kurven, og gik i bad.. hmm. Hans bad i poolen havdet kun været for ikke at møde Phillip sabbet ind i blod, så ville han nok bare få dårlig samvittighed eller noget.. eller kaste op.. den lille engel altså. Han stod ud af badet og gik tilbage til værelset med et håndklæde om livet og fandt noget tøj og trak i det, bare en tanktop i grå og nogen sorte træningsbukser, gad ikke være fin i det. Han gik så i gang med at lede efter Phillip og fandt ham foran computeren. "Hvad laver du lille skat?" hviskede han blidt og gik hen og kyssede ham på kinden og strøg ham kærligt over håret.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Søn Jul 28, 2013 8:18 am
Phillip hørte plasket, og at han kom indenfor, men afbrød ham ikke. Han fornemmede godt hvor han var på vej hen og lod ham gå i bad. Han tjekkede videre, undersøgte diverse internetsider, men det meste af det han fandt var sådan noget twilight agtigt fan-pages.. vampire diaries, og diverse ungpige bøger eller film eller serier. Han sukkede lidt småtræt indtil han endelig fandt noget der virkede som noget seriøst. Han gav sig til at læse, men efter et par temmelig horror agtige eksempler på tilbagevenden til 'livet' gav han op. Istedet tjekkede han sin mail, og de der dagligdagsting på internettet da William lænede sig ind over ham og mærkede kysset og kærtegnene i håret. "Jeg sidder bare og undersøger lidt omkring.. vampyrismen og hvordan man slipper af med den.." grinede han stille og fandt hans hånd i sit hår og trak den blidt ned til sig og kyssede ham i håndfladen og klappede blidt skærmen ned. "Jeg tænkte at måske havde internettet et svar.." sagde han og trak på skuldrende, og sukkede stille inden han kørte en hånd gennem sit hår. "Man kan ikke beklage sig over at der mangler information om vampyrer.. det er bare ikke den ægte vare de reklamerer med.." sagde han og betragtede William lidt. Nej, den ægte vare var her... ikke i filmene og bøgerne.
Alias
William smilede blidt og kiggede lidt på computeren og nikkede bare, han forstod godt han ville.. finde ud af noget nu.. det var vidst på tide William hjalp lidt til, i stedet for kun at tænke på sig selv, det var jo heller ikke fair, og han ville gerne have Phillip tilbage jo.. før eller siden.. mhmm.. sin lille engel. "Ja okay.." brummede han stille og rystede lidt på hovedet, "Nej jeg tror heller ikke du finder specielt mange løsninger derfra.. " sagde ahn stille og kiggede lidt på Phillip, "Jeg tror det er min tur til at prøve at finde ud af det her.." sagde han roligt og smilede lidt, "Kom med mig.." brummede han og tog blidt Phillips hånd og trak ham op og stå, og gennem huset, til Williams ynglings rum, det med bøgerne, pejsen og de små hygge sofaer.. det var det bedste! Han skubbede Phillip ned og sidde og gik lidt omkring sofaen imens han tænkte hvordan han gjorde det nemmeste.. men det vidste han jo godt.. eller.. det gjorde det både nemmere og svære, men for det meste nemmere.. hmm. "rødvin skat?" sagde han blidt og gik ud for at finde en flaske og kom tilbage med to glas og flasken, og stillede det på bordet, og gik så hen og rullede for vinduerne, lukkede døren, tændte nogen små stearinlys og stilte dem hist og her, inden han fik tændt op i pejsen, og til sidst vendte tilbage til Phillip på sofaen der havde skænket vin op. Han satte sig hos ham, og gengældte blidt hans blik, med sine egne mørkebrune øjne imod hans gule.. hm. Han var selv skiftet tilbage efter badet.. han havde jo altid haft det bedst i denne form.. det havde været hans ynglings hvis han skulle vælge, selv om engel nu også havde været utrolig.. godt.. det havde han været glad for, men det lå så langt væk fra det liv han havde nu og så det liv han havde haft.. så hvis han skulle vælge nu.. så dæmon.. og for den gang, havde engel været godt.. men vampyr passede ham rigtig dårligt.. det havde han aldrig skjult for nogen. "Min tur til at prøve.." brummede han stille og lænede sig ind mod Phillip og trykkede sine varme læber mod hans kolde i et blidt.. kærligt kys, og trykkede ham langsomt ned i sofaen, lagde sine arme om ham, imens han prøvede på ikke at ligge al sin vægt over ham. "Giv slip.." hviskede han stille og trængte langsomt igennem den ikke så velrustede mur Phillip havde fået bygget op siden han var bleven forvandlede inde i sit sind.. men han havde aldrig været god til at skjule noget for William, og det lykkes ham hellere ikke denne gang.. William trængte igenne, og mod ham strømmede et hav af minder, følelser, tanker, drømme, ubevidsthed, oplevelser, og det hele engang til, med det indblandet at han ikke selv var klar over det.. William følte sig først overvældet.. han skulle lige finde rundt i rodet.. han havde aldrig på den måde.. lukket op for Phillip.. han var bange for.. hvad han skulle finde.. bestemt om sig selv.. selv om han godt vidste det ikke var det han skulle lede efter lige nu.. så var det bare så svært at nå uden om, men den nysgerrighed.. og det at han på samme tid var så bange for det.. hmm. Men han havde aldrig før.. set det her.. før.. utroligt.. alt.. havde sådan et.. lag.. af et eller andet.. tåget.. over sig.. som om Phillip var begyndt at glemme.. glemme de små ting.. de forsvandt.. eller blev gemt.. så han ikke selv kunne se det.. og William hellere ikke kunne.. var det det? Var forbandelsen bleven gemt.. et sted.. af mørk trolddom.. af det usynlige lag tåge, så hverken William eller Phillip kunne se det.. det blev svært at kæmpe mod noget man ikke kunne se.. åh.. Langsomt slap han kysset igen og åbnede øjnene og smilede blidt til Phillip med tårene.. ned af kinderne.. "Mange.. indtryk.. på kort.. tid.." brummede han stille, til tårene.. altså.. selv om han ikke havde lagt mærke til det varme og våde på sine kindere før nu.. han rystede let.. han lænede sig ned og kyssede Phillip på pande, og satte sig så helt op og bunede sit glas rødvin. "Jeg ved hvad der er galt med dig.. tror jeg.." brummede han stille.. de ord.. Phillip helt sikkert ville blive aller mest glad for at høre.. så kunne William græde færdig en anden dag.. det var mere vigtigt.. hah.
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Aug 05, 2013 12:16 pm
Phillip rystede på hovedet, nej.. der var ingen løsninger at hente der. Han gned sig lidt i nakken og så kort ned på den sammenklappede laptop, før han vendte blikket spørgende mod William "Din tur?" gentog han stille, og så kort på computeren, ville han selv have lov at søge lidt eller... hvad? Han lod sig trække op og stå og gennem huset til der hvor William godt kunne lide at opholde sig.. med bøger og vin og pejs.. meget jægerhytte agtigt, men også meget hyggeligt. Han satte sig da han blev skubbet ned og sidde, så forsigtigt som muligt, eftersom han ikke ønskede at ødelægge alt for meget i deres hjem, det havde allerede lykkes ham at ødelægge madrassen, og nogen ting i køkkenet, for ikke at tale om de mange småting han havde lavet buler i, eller bøjet... Han så spørgende på ham da han tilbød ham rødvin.. og åbnede munden for at svare, men da havde han allerede fundet en flaske frem og satte det på bordet til ham.. Han ville ikke være uhøflig, men han havde heller ikke den store lyst til det røde stads i flasken selvom det mindede lidt om blod. Han hældte en lille bitte sjat op til sig selv og lidt mere til William. Phillips blik blev ikke mindre undrende og spørgende da han lænede sig ind til ham, og måtte hastigt stille vinglasset fra sig da William kyssede ham. Man vidste jo aldrig om det pludselig ville blive heftigt vel? Og Phillip havde ikke lyst til at spilde rødvin ud over det hele.. nej.. Han gengældte hans kærlige kys og lod sig trykke ned i sofaen, og så lidt anspændt på ham da han bad ham om at give slip.. hvad var det han ville prøve på? Han lod det dog glide.. det hjalp nok lidt at William allerede havde brudt det ned han skulle igennem for at komme til hvad det end var han ledte efter. Men det vidste han jo ikke. Han lukkede sine øjne, lod også anspændtheden forsvinde efter lidt tid og tillod sig at tage et forsigtigt tag i hans trøje.. ikke for hårdt, det kunne gå i stykker, og William var varm.. så han var også sårbar. Det var først da de våde tårer ramte hans kinder at Phillip åbnede sine gule øjne og så på ham. Han slap hans læber og så lidt omsorgsfuldt forvirret på tårerne, og forsøgte at tørre dem "Hvad mener du?" spurgte han lidt forvirret og så efter ham da han satte sig op og fulgte trop og så på glasset.. "Galt..?" gentog han, og mærkede noget ukendt.. en.. underlig følelse.. rastløshed i maven. "Jeg ved godt hvad der er galt, men jeg forstår ikke.." sagde han og slog let ud med hånden. Selvfølgelig vidste han da hvad der var galt! Han var en vampyr.. eller i hverfald i stadiet ligefør vampyr. Han så på ham og rynkede sine øjenbryn i en bekymret grimasse, han kunne ikke lide han var ked af det. "Du må ikke græde.." bad han så i et lidt mere blødt tonefald og rakte ud og kærtegnede hans skulder.
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Man Aug 05, 2013 11:59 pm
William smilede blidt til ham og så på ham ud af øjenkrogen imens han prøvede at skubbe alle minderne lidt til side.. ligesom Phillip gjorde.. han.. virkede aldrig så påvirket.. i hvert fald ikke så meget som William blev.. tit.. han græd for meget.. og Phillip græd aldrig.. det var lidt tøsset faktisk.. faktisk havde han troet han ville se et par tåre i Phillips øjne da han firede.. men de kom først sener da han så sin mor.. det havde fået ham til at tænke lidt.. hvor meget han egentlig betød.. eller.. altså.. var Phillip bare typen der var dårlig til at vise følelser? Sidste gang han havde grædt på grund af William måtte være den gang i kirken.. da han var død.. eller det måtte have været den eneste gang faktisk.. det bekymrede ham lidt.. gjorde ham trist.. selvfølgelig elskede Phillip ham.. det vidste han jo godt.. men hvor meget? Meget.. tydeligvis.. ud fra hvad han lige have set.. men stadig? Han ville gerne snakke med ham om det. "Jeg tuder for meget.." brummede han stille og tørrede sine øjne, og stoppede med at.. græde.. eller ja.. ja. "Nej.. det er.." mumlede han stille og pegede på Phillips hoved, "Ikke det jeg mener.." mumlede han og smilede forsigtigt. "Jeg ved hvorfor.. eller hvordan.. det er sket.. eller ikke helt hvordan.. men lidt.. men jeg ved hvad der er galt derinde.. og jeg tror jeg.. ved hvordan jeg får det væk.. gør dig til Phillip igen.. eller bare engel, for du er jo stadig.. ja.." mumlede han og lænede sig frem mod Phillip og kyssede ham blidt.. kærligt. "Ha sex med mig.." brummede han stille og nappede ham i læben.. hm?
Ceit
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Aug 06, 2013 12:43 am
Phillip rystede på hovedet da William brummede.. det med at tude.. det måtte han godt, Phillip var udemærket klar over at William var langt nemmere at påvirke end han selv var i den retning, meget mere følsom. Men det var okay, det måtte han gerne være. "Nej, du gør ikke.." sagde han blidt, og kærtegnede forsigtigt hans skulder og sendte ham et lille smil. De var forskellige på det punkt.. på mange punkter faktisk, sårede man William så blev han vred og græd og ødelagde. Sårede man Phillip, lukkede han sig inde i sig selv og forblev tavs. Måske var det godt, for Phillip kunne jo ikke læse Williams tanker, så hvis det havde været omvendt ville han aldrig have haft en chance for at fornemme at der var noget galt, og omvendt kunne William jo se det som regel.. eller læse det når han tænkte. Han så på hans finger og blev kort skeløjet da han pegede på hans pande, og så ham dernæst i øjnene da han forklarede at han havde en teori "Aha.." sagde han så langsomt.. og så kort ned på polstringen under sig.. stadig Phillip.. hm. Han var ikke helt sikker på hvad han havde lavet... men han havde på fornemmelsen at han havde været inde i hans tanker, underbevidsthed og minder og rode, det brød han sig ikke helt om. Han fornemmede ham godt komme tættere på, næsten som hvis man kunne forudse et skaktræk, kunne han fornemme hvordan William ville bevæge sig, allerede før han gjorde det. Det var vel en meget god ting, i forhold til at forsvare sig selv, men Phillip havde jo ikke brug for den slags evner..og han var ikke villig til at bytte sin dødelighed ud med det. Desuden kunne han overhovedet ikke finde ud af at beherske det, så det kom i sådan nogen halvhjertede glimt, alt for sent og ukontrolleret. Han gengældte kysset, trykkede sine læber lidt mod hans da han skulle til at trække sig væk igen for at sige noget så han fik afbrudt ham en smule, men han forstod godt hans brummen alligevel.. Han smilede kort, og trykkede sine læber tættere mod hans igen, og trykkede ham lidt bagud og fik sat sig op på hans skød.. mmhm. Han kørte langsomt sine hænder nedover hans brystkasse ned til kanten af hans trøje og slap hans læber inden han trak den af og satte sig tættere ind til ham så han kunne mærke varmen fra ham gennem sin t-shirt, åh det føltedes så dragende.. så levende under hans fingre..
Alias
Emne: Sv: Darling - Phillip Tirs Aug 06, 2013 3:18 am
William kiggede lidt på ham og smilede bare, "Jov jeg gør så.. alt for meget.." brummede han bare og slikkede ham drillende på kinden, ups? Eller.. hæh. Han måtte se at blive lidt mere mandig, han betragtede ham lidt, som Phillips tanker bevægede sig over på det som William et sekund tideliger havde haft i tankerne, han nikkede bare lidt.. det var rigtigt, Phillip.. var ikke så god til det.. men han kunne vel tvinge det frem? Måske. "Jeg skal nok prøve.. at få det til.. at gå væk.." hviskede han stille og smilede drillende til Phillip der hele tiden.. tænkte på sig selv.. som det han var nu.. det var da lige godt utroligt altså! Tsk. "Hey.. se på mig" brummede han og lod ham kravle rundt og trak ham bare helt tæt ind til sig da han satte sig. "Mhmm vi kunne også snakke lidt.. om andre ting.." mumlede han stille, "jeg ved godt det er lidt underligt med alt det her.. der sker lige nu ik.. men det kunne måske være godt at skyde det til siden lidt.. imens jeg prøver at finde en løsning.. og så kunne du måske tænke lidt på.. hvordan dit drømme bryllup skulle være.. hvis du skulle ønske dig et perfekt.. et.. " mumlede han stille og kiggede lidt ind i hans øjne, og lod ham trække t-shriten af. "Eller.." mumlede han stille.. meget besværligt.