Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan

Race : Varulv
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 10:12 am

Sean betragtede Ozzie som han sad der.. åh han virkede så træt.. det lille pus, han måtte hellere gøre sig hurtigt færdig der, så han kunne bære den lille elver hjem i seng. Han strakte sig kort mens Ozzie forklarede at han gerne ville have undskyldningen på deres begges vejne. Han trak på skuldrende, han skulle nok få sin hævn, han var ikke... så meget til undskyldninger for det de havde gjort mod Ozzie. Og selvfølgelig mod ham.. "Det er ligemeget" mumlede han kort, og smilede skævt da han rødmede igen.. "mmhm.. du kan holde op.." brummede han kælent på en drillende måde, han måtte nok hellere lade være med at rive tøjet af ham lige her, desuden var han så træt.. så det var synd for ham hvis han pludselig voldtog ham lige der...
Han sukkede tungt da Ozzie bad for deres liv... og rakte ud og strøg ham kort over håret "Det er sent.. hvorfor tager du ikke hjem..? Så finder jeg ud af hvad jeg gør med dem" tilbød han blidt.. så behøvede Ozzie ikke vide noget, det var nok bedre for ham.. kunne han forestille sig. Han så efter knivene og grinede stille inden han sendte de to bundne et kort blik, hev Ozzie på benene og trak ham med ud. Han gav ham sin jakke på så han ikke frøs, og greb fat i kraven og trak ham blidt ind til sig og så ham i øjnene. "Vi ses hjemme ved dig? Eller vil du gerne være alene i aften..?" spurgte han blidt, og trak ham ind i sine arme og trykkede ham ind til sig.
Han ville gerne sende ham afsted med en god mavefornemmelse, så han kyssede ham blidt på næsen.. kinden.. panden, øjenlågene "mmhm.." brummede han.. han havde fået det værste af blodet af.. så han måtte gerne!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 10:37 am

Ozzie sukkede stille og så bare ned, det var ikke lige meget.. Sean tog fejl.. men.. tja, det måtte han vel også selv om.. han fik nok sit undskyld gennem.. andre veje, men det ville Ozzie ikke være med til, han satte sin grænse her, og så.. så lod han Sean gøre, og han ville ikke vide mere, han ville gerne hjem, og få lidt søvn, og så ville han gerne bare have at Sean var der når han vågnede, det var hans ønske.. ja.. Sean. Han gik med ud og fik sin jakke på og smilede lidt, han var sød! Han så op på ham og smilede lidt "Du er så høj.." mumlede han bare og stilte sig på tær for at vise.. hvad han mente, og lod kyssende falde og grinede så let, "ih det kilde!" sagde han højt og kyssede ham hurtigt på munden, Sean skulle lige i bad og vaskes.. så ville han gerne kysse lidt med ham.. åh.. han gabte søvnig og nikkede bare, "ja.. jeg tager hjem nu, og så.. vil jeg gerne have du kommer.. når du.. er færdig.. og du skal være der når jeg vågner, ellers bliver jeg ked af det.." sagde han stille og så lidt på ham og gik så ned af trappen og ud på fortovet, han kunne tage en bus.. åh.. søvn.. bare han ikke faldt i søvn i bussen.. nej.. nej han tog en taxi.. det var det bedste.. åh.. "Jeg har ikke.. nogen telefon mere.. så.. du kan ikke ringe.. men jeg lover at jeg nok skal klare mig.. skynd dig.." sagde han blidt, imens han gik ned af fortovet, der var en bar ikke så langt væk der kunne han lige finde en taxi dem var der altid sådan et sted. Han vinkede til Sean, og så var han ellers på vej.
//Later//
Han lod sig falde om i sengen, og var for træt til overhovedet at tænke på at tage tøj af.. jakke og sko.. nej.. det var lige meget, han kunne bare lige.. ligge med fødderne ud over kanten, så gik det nok.. prøvende trak han lidt i dynene, men den endte kun halvt over ham og han var allerede falden godt hen, og der gik ikke mere end et par sekunder og så var han væk.. åh.. Sean.. han savnede ham.. åh..
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 11:12 am

Sean smilede varmt til ham da han fortalte ham at han var høj.. "No kidding.." grinede han stille "og du er... lav.." mumlede han drillende, og smilede skævt mod hans varme hud, og tog imod hans kys. Åh han var så dejlig.. fantastiske lille væsen, hvordan skulle han leve uden? Kunne de ikke bare flytte sammen, og få det overstået.. mmhm... og alligevel.. måske ville det være for meget? De var jo meget sammen, men kunne de være sammen.. konstant? Sean havde mærkelige vaner, det havde Ozzie uden tvivl også.
Han nikkede stille og slap ham "Det skal jeg nok være" brummede han, og rynkede sine øjenbryn da han sagde han ikke havde nogen telefon. Hm. "Okay, det er iorden, det skal jeg gøre" sagde han så og betragtede ham mens han gik, og vinkede kort til ham inden han forsvandt. I øjeblikket taxaen kørte om hjørnet, ændrede Seans øjne sig fra brunlige til udvasket gullig, og han smilede djævelsk, og åbnede døren til lejligheden..
Han kom ikke ud før efter en time, renvasket og velduftende. Han lukkede blidt døren i bag sig uden at afsløre hvilke horror-agtige scenarier der havde taget sted derinde. Han fangede en taxa, og tog hjem til Ozzie og standsede op nedenfor bygningen... mon Ozzie havde ladet døren stående åben? Han listede sig op af trappen til lejligheden og tog prøvende i håndtaget.. der var åbent. Han sukkede da døren gik op og smilede stille for sig selv... åh. Han listede ind, og lukkede døren bag sig trak sit overtøj af og listede ind i stuen til soveværelset og kiggede ind og fik øje på den søde lille trold på sengen.. snorksovende. Han smilede kærligt og rystede på hovedet... åndsbolle altså.. hvorfor tog han ikke sit tøj af? Han gik langsomt ned for enden af sengen og vrikkede blidt hans sko af og lagde dem væk. Han sukkede og kravlede forsigtigt op i sengen og lynede hans jakke op. Han løftede ham meget varsomt op til sig så han kunne hænge på ham mens han fik ham ud af jakken... Han lagde ham blidt ned igen og lagde jakken ned på gulvet, og så kort op og ned af ham... overvejede hvordan han skulle få resten af tøjet af ham, og lod sine fingre glide ned og åbne hans bukser og trak dem af og lod dem glide ned på gulvet. Han fik også sneget hans sokker af, det var måske ikke så rart at sove med. Han trak forsigtigt hans arme op over hans hoved og så hans trøje.
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Feb 25, 2013 11:41 am

Ozzie var allerede væk i drømme land da døren gik op til lejligheden, men alligevel gav lyden genlyd i hans drømme og han rørte uroligt på sig, men kunne ikke rigtig komme ud af den underlige drøm.. det var ikke rart.. og han svedte.. han var ikke sikker på hvorfor, men han kunne ikke mærke sine fødder mere.. der var koldt.. og hans svedte. Han mærkede hvordan sengen gav efter og Sean.. der trak hans sko og så hans tøj af, og han gav en urolig lyd fra sig og rakte ud efter ham og tog fat om hans hals, da han havde fået hans t-shirt af.. Sean.. Han kæmpede sig vej ud af drømmen og åbnede langsomt øjnene, "Sean.." hviskede han stille og kiggede forsigtigt på ham, men slap ham ikke.. åh.. han havde sådan en klam følelse.. men nu var Sean her.. og han.. havde hjulpet ham.. og.. nu var alle deres problemer væk, åh! Kunne de ikke bare gifte sig.. og bo sammen.. og.. altid være sammen.. han ville.. aldrig sove alene igen.. aldrig. "Du må aldrig gå.." hviskede han stille og kiggede ham forsigtigt i øjnene, og så ned og bed sig lidt i læben, "Han trak ham så langsomt ned i sengen i sine arme, "Tag dit tøj af.. og put med mig.. " bedte han stille og fik et par af Seans knapper op i hans skjorte, selv om det var svært.. som han lå der.. og havde næsten ingen kræfter.. og var træt.. åh. Han gav lidt op og lod Sean tage over og trak sine egne underbukser af og smed dem ned på gulvet.. ah.. befriende.. nu manglede han bare sin Sean.. at ligge tæt op ad.. og blive beskyttet ad.. "Min skyts dæmon.. hvor bliver du af.. skal jeg hjælpe.." mumlede han træt men smilede også lidt.. skyts.. dæmon.. mhmm ja.. !
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeOns Feb 27, 2013 8:20 am

Det gav et lille gib i Sean da Ozzie lagde sine arme om hans nakke, og så forskende ned i hans trætte ansigt, og smilede lidt forsigtigt "mmhm.. troede du sov.." hviskede han stille. Hans smil blev endnu større da han småynkede sig dernede mellem puder og dyner og alting "Jeg går ingen steder.." mumlede han blidt og nøjede sit ansigt ned til hans ansigt og kyssede ham blidt i panden.
Han lod sig trække lidt ned, dog ikke helt, han var jo nød til lige at have lidt plads at få tøjet af på "ja jeg kommer nu.." brummede han let, og hjalp ham med knapperne i skjorten, og krængede den langsomt af, og så kort efter Ozzies underbukser... mm.. nøgen gjorde ham nu heller ikke noget. Han lod sit tøj glide ned på gulvet, trak sine bukser og strømper af og lod det glide med sammen med underbukserne, inden han lod sig glidened under dynen til Ozzie "Mmhm.. nej, jeg er færdig nu.." hviskede han og lagde sig bag ham og trak hans ryg ind til mod sin brystkasse og trykkede et lille kys mod hans skulder "Du skal bare sove.." hviskede han "så ses vi imorgen".. skytsdæmon... tja.. hvorfor ikke. Han smilede bare lidt af det, lagde sig lidt bedre til rette og trykkede ozzie blidt ind til sig, så han kunne falde i søvnder.. lille trold altså, hvordan kunne man glemme at tage sit tøj af inden man gik i seng? Det var de færreste der var ligesom Ozzie, det var Sean nu egentlig også meget glad for.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeOns Feb 27, 2013 10:51 am

Ozzie brummede lidt og smilede lidt til ham, "det gør jeg også jo.." mumlede han stille og kiggede lidt træt på Sean.. åh.. kunne han ikke bare komme ned under dynene nu.. og putte.. nå.. han var så træt, og han havde nok højest fået en time siden han var falden i søvn.. det var .. bare ikke helt nok.. bare lige lidt mere, så var han klar til at rocke igen!.. eller.. noget!
"Mhm.." mumlede han og gav op på skjorten og lod bare Sean tage over, det ville tage ti år for ham at få den af.. og bukserne.. de var straks værre.. så indviklet, hvorfor kunne de ikke bare have sådan noget tøj ligesom i romertiden.. eller.. gammel tid.. eh oldtiden!.. noget.. hvor man bare kunne klipse på noget og så var alt tøj bare væk.. bum.. det havde han set nogen gøre engang i en film, og så havde de haft sex.. praktisk.. tøj var kun til besvær jo! "Okay.." hviskede han stille og mærkede ham som han krøb ind bag ved Ozzie og lagde sig så tæt op af.. at han kunne mærke alt.. jov.. tja.. det var nu meget hyggeligt at sove nøgen.. hæh. "Tak.." mumlede han bare stille og drejede sig så meget han overhovedet kunne få lige at kunne nå Seans skulder og gav ham et godnatkys der.. bum, det var hvad det kunne blive til. Han tog dog fat om hans hånd og flettede sine fingre ind mellem hans og knugede deres hænder ind til sit bryst.. sådan.. åh det var rart.. så kunne han jo passe på ham.. ik.. hans Sean.. mhm. To sekunder.. og så var han væk.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 9:24 am

Sean smilede bare skævt "ja det gør du jo så ikke mere.." drillede han stille, og kyssede ham i øret. Men han måtte nu hellere lade ham sove.. Han smilede stlle "det skal du ikke takke for.." hviskede han og nød det lille kys på skulderen og mærkede hvordan Ozzie faldt til ro igen. Han lagde sig helt ned og lukkede øjnene, det tog ham lidt tid at falde i søvn, men i søvn faldt han da.. til sidst.
Han vågnede først hen af formiddagen. Med armene om Ozzie endnu. Han åbnede sine sammenklistrede øjenlåg, og så sig småtræt omkring i værelset, og så ned i Ozzies mørke hår. Det føltedes som om han sov endnu.. hm.
Han smilede svagt inden han sneg sig ud af sengen så forsigtigt som muligt.. Han greb sine boksershorts og fortsatte ud på badeværelset, hvor han tændte for vandet, lagde bosershortsene fra sig på toiletbrættet og gik ud under vandet.. han kunne trænge til et bad med de der.. sammenklistrede øjenlåg, på trods af at han tog et bad dagen før, men.. ja det var meget rart med lidt vand i hovedet om morgenen.. Han gjorde sig færdig efter noget tid og fortsatte ud i køkkenet... påklædt i et håndklæde, naturligvis. Han fandt noget brød, skar nogen skiver så Ozzie kunne få noget morgenmad. Satte kaffe over, og lavede et spejlæg. Sådan noget kunne han da finde ud af! Hæh! Han fandt selv et glas marmelade i et af Ozzies skabe og spiste et par skefulde... han var ret mæt fra dagen før, så mere blev det ikke til. Hm. Han tændte en smøg og hældte en kop kaffe op til sig selv, og et glas juice til Ozzie før han gik ind til ham i sengen og satte det forsigtigt fra sig, bøjede sig ned og kyssede ham i panden "vågn op smukke.." hviskede han drillende og kyssede ham længere nede... der på hans.. dejlige mund.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 11:41 am

Ozzie gabte træt og gend sig lidt i øjnene og kiggede forvirret rundt i værelset.. han havde haft den underligste drøm.. hm? Han fandt så Seans ansigt midt i det hele, og så mærkede han kysset mod sine læber, men hans reaktions evne var lidt for langsom da han jo lige var vågnet så han nåede ikke at gengælde kysset før det var slut. Han gabte bare træt igen og smilede så lidt forsigtigt til ham, "Jeg er vågen.." mumlede han bare og skubbede Sean væk og rejste sig.. så.. op op op.. han ville gerne lige i bad, han kunne ikke huske hvornår han sidste havde været i bad.. åh gud altså.. han måtte jo lugte.. og.. ad. "Jeg skal i bad.. mhmm har du lavet mad? Det dufter.." brummede han og kiggede lidt på smøgen der hang i Seans mundvig, og fandt et askebæger frem til ham, og stilte det på køkkenbordet, så.. Han gik så hen til ham og tog smøgen fra ham og tog et hiv inden han kyssede ham på læberne for ligesom at gøre op for det kys fra før han ikke havde fået gendgældt, og lagde så nøgen tilbage i Seans mundvig.. sådan. "Jeg går i bad.." brummede han, for træt til at opfatte han endelig var nøgen.. normalt ville det havde gjordt ham rød i hele hovedet.. men.. han var jo lige vågnet, særlig langt tænkte han ikke.. hm. Han gik mod badeværelset og fandt et halv dugget spejl.. nå Sean havde også været i bad.. øv han skulle have vækket Ozzie først, så kunne de have været i bad sammen! Nå! Han tændte vandet og væltede ind i kabinen, hvor han vaskede sig godt og grundigt over det hele.. ah.. ja se det var rart!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeLør Mar 02, 2013 12:34 pm

Sean brummede kort da han blev skubbet væk, men trak sig væk til at sidde på sengekanten. Han tog et sug af sin smøg og pustede langsomt den grålige rød ud af næsen som enhver anden drage. Han nikkede roligt til ham "så gå i bad.. ja, men det kan nok godt vente til du kommer ud igen" mumlede han bare og strakte sig, mens Ozzie kom på benene, og himlede let med øjnene da han hentede et askebæger og grinede kort. Han kunne jo bare ryge ud af vinduet.. Han så efter sin smøg da Ozzie tog den og brummede faretruende "min sm.." begyndte han, men blev afbrudt af kysset og trak så alligevel sin farefulde brummen til sig. Han samlede sine læber om smøgen "ses.." sagde han og fulgte ham med øjnene da han gik og smilede skævt inden han placerede sig i vinduet, med askebægeret balancerende på knæet. Han havde håndklæde på.. så det var ikke sådan at han kom til at genere offentligheden med sin nøgenhed.. næh nej.
Han sad istedet der.. og tænkte..lidt på nøgne Ozzie, og på smøger... mmhm. Han smilede skævt, søde lille elver. Han strakte sig igen.. han havde det egentlig meget godt, følte sig tilpas dvask. Han rakte ud efter sine bukser på gulvet og rystede et lille orange pilleglas ud af lommen og tog to af pillerne, inden han fortsatte sin rygning ud af vinduet.. og askede lige kort.. mens han lyttede til lyden af vandet fra badet.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeSøn Mar 03, 2013 10:28 am

Ozzie vaskede sig ren med sæbe over det hele, som han også fik vasket af.. sådan ren! Ah dejligt! Han slukkede for vandet igen og tog et håndklæde om livet og tørrede sit hår med et andet, sådan.. ren og tør.. sådan da, hans hår var stadig fugtigt men det dryppede ikke! Han gik så ud i køkkenet igen og kiggede lidt efter maden, ikke fordi han var særlig sulten jo.. ih.. han gik ind i stuen/soveværeslet og fik øje på Sean i vinduskarmen da han skoddet sin smøg, han gik hen til ham og tog askebægret fra ham og stilte det i vinduskarmen og tog fat om hans håndled og hev ham ned fra vindus karmen og ned i sengen imens han smilede drillende til ham.. han var helt.. vildt.. liderlig.. hæh.. efter igår og det han havde.. arh.. måske tænkte Sean på blod.. og hvad så.. det måtte han godt, hvis han bare var så fræk der hele tiden.. som han var igår.. "Jeg er ret heldig faktisk.." mumlede han bare.. hvordan havde han dog fået dat i en som Sean, det vidste han ikke, men han var i hvert fald taknemlig ja! For Sean var dejlig.. og han var bare så skide fræk.. ih.. fik ham til at rødme hele tiden.. og.. gjorde ham så.. tændt.. hele tiden.. det var svært at.. men det var bare så dejligt også!
"Kom!" sagde han bare og trak Sean ned over sig i sengen og smilede frækt til ham inden han fjernede hans håndklæde.. nøgne Sean.. ah sådan skulle det være! "striiippp" grinede han bare og trak ham helt ned til sig og strakte sig den sidste vej for at omfavne ham og kysse ham lidenskabeligt mod de der.. perfekte.. dejlige læber! ah!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Mar 04, 2013 11:31 am

Sean røg færdigt.. slappede af, mmhm, det var nu alligevel meget rart. Han havde udryddet chancen for at Ozzie kom til skade på hans bekostning.. næsten, han kunne aldrig vide hvis han fik endnu et anfald, men så ville han helst have det når han ikke var sammen med Ozzie. Han sukkede, idet mindste havde han taget sine piller.. så gjorde det da chancerne meget mindre.
Han så op da han kom ind i stuen og soveværelset, og betragtede ham mens han gik hen til vindueskarmen "Mmhm.. var det godt med et bad?" brummede han stille, og lod sig trække ned og stå. "Javel? Hvordan kan det være?" brummede han og lagde sine smøger og sine piller fra sig i vindueskarmen og lagde armene om ham og trak ham langsomt ind til sig. "Hm?" kom det lavt fraham og lod sig trække med hen til sengen "Hvad skal vi?" grinede han og lod sig trække med ned over ham, og støttede sine hænder imod madrassen og mærkede håndklædet forsvinde "jeg har ikke mere at strippe af.." hviskede han drillende, og lænede sig ned og tog imod hans kys, og gengældte det.. "Mmh.." lød det langsomt fra ham mod hans læber, og trak dynerne hen over dem.. Han slap hans læber og sukkede langsomt "frække unge.." mumlede han og lod et par kys danse ned over hans kæbe "mmhm.. men du smager godt.." drillede han og kyssede ham igen, denne gang mere.. mmhm.. intenst, og lod sin tunge glide hen over hans underlæbe, før den søgte ind mellem hans bløde læber.. mmhm.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 10:16 am

Ozzie kunne ikke lade være med at grine lidt.. det var bare så.. ja ih! Og Sean han var bare så.. mhmm, og det hele var bare dejligt! Hvis det ord da kunne dække, han var ikke sikker, men han kunne ikke finde på et bedre et, han var bare så.. lykkelig! Ud over det hele.. hans Sean.. ja. "Ja dejlig bad.. men du manglede" mumlede han stille og rødmede lidt.. ih, nu kørte det ellers lige så godt, og så kom den satans rødmen igen hvor var den irreterende altså! "Hmm" mumlede han stille.. "Jeg er bare heldig.. for at jeg får.. alt det her.. helt for mig selv!" sagde han stille og kærtegnede Seans bryst og mave.. ja.. helt for sig selv, hvor var han heldig, og Sean var bare den dejligste, han kunne slet ikke se sig selv med andre, han ville kun have Sean. "Vi skal bare lige.." mumlede han stille og sukkede lidt "du skal lige gøre det færdig som du startede igår.." grinede han stille.. "Strip" mumlede han bare drillende og lod sine fingre glide op over Seans overarme.. frækt.. han var stærk.. og fræk.. og ih det tændte ham.. mhmm men han havde vidst ikke skjult det så godt i forvejen.. så hva' fanden! "Du er fræk.. se dig lige.." grinede han og kyssede ham smilende tilbage.. ah.. mh! "Nej" mumlede han stille og rødmede noget mere.. åh.. han vidste altid lige hvad han skulle sige for at.. det var ikke fair! Nu var det altså snart Seans tur til at rødme lidt nå! Selv om det sikkert var umuligt ih. han gav et dybt suk fra sig og lod sine læber glide fra hinanden ved Seans mere intense kys.. ah.. han lagde sine arme om hans hals og trak lidt i ham.. han skulle tætter på ih! Så man kunne mærke det hele.. åh!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeTirs Mar 12, 2013 11:16 am

Sean smilede lidt og slap hans læber og betragtede hans rødmen... "Mmhm.." brummede han og kyssede ham langsomt på kinderne "varm.." brummede han og trykkede sig lidt længere ned over ham. Sean nød hans varme hænder der søgte ned over hans overkrop. "Du er skøn.. ved du godt det?" mumlede han og så ham i øjnene før han smilede djævelsk. "Hvad startede jeg da... igår?" mumlede han kælent, og kyssede ham langsomt på hagen, halsen "jeg husker ikke så godt.." drillede han lavmælt og nappede ham blidt i den tynde hud på hans hals.. mmhm.
"Jeg kan ikke se så meget andet end dig.." grinede han stille og flyttede sit ansigt fra hans hals, og slikkede ham kort på underlæben. "men det gør heller ikke så meget.. du er ret lækker at se på" hviskede han frækt. "Smager deeeejligt.." kurrede han legesygt, og kyssede ham igen før han lod sine hænder glide ned over hans overkrop til hans lår, og lod langsomt sine fingre glide ind på hans inderlår.. åh den sarte hud.. under hans fingre, men han nød jo at trække tiden ud, både overfor sig selv og for Ozzie.. drive ham ud over kanten af begær og lyst.. mmhm. Sådan skulle det være. Han lod sine fingre søge langt op af hans inderlår, men drejede så bort og ud på hans lår og yderlår... og om til hans lille velformede røv. Han smilede drilsk mod hans læber og trykkede ham tættere på. Han slap hans kys og så forskende på ham, stadig med et halvdjævelsk smil på sine blege læber "hmm.. tror du ikke du skulle spise lidt...så du ikke.. dehydrerer?" hviskede han og grinede stille. Dehydrere gjorde han nok ikke, men... det var jo sjovt at drille ham, for Sean slap ham altså ikke nu.. ligegyldigt om han var sulten eller ikke.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeTirs Mar 19, 2013 10:27 am

Ozzie smilede lidt og gemte sig ansigt ved hans skulder "Nej.." mumlede han stille, han måtte ikke.. drille ham med det ih altså! Sean var bare så.. god til at, få den der røde farve frem i hans kinder, og det var bare så pinligt, og han vidste ikke hvordan han skulle få det til at holde op.. hvad var hemmeligheden! Han ville tilbede den dag han fandt ud af det åh! "Nej jeg er aj.. ståååp" hviskede han stille og rødmede bare endnu mere.. satnas altså. Han gemte sig så godt han kunne og vendte sig ansigt væk fra Sean.. så.. så kunne han få lov til at kigge lidt på væggen, og fortælle den hvor flot den var.. ja for det var den! For der var masser af ting at kigge på, Ozzie var god til at udsmykke alt.. der var næsten ikke en bar plet i hans lejlighed hvor der ikke stod en eller anden nips ting eller hvor der ikke hang et billed eller en plakat på væggen.. det mindede ham om. "Hov jeg skal lige vise dig noget smart" sagde han og smilede stort og kravlede ud under Sean.. ih besværligt! Han kom på benene og ilede hen til lyskontakten og slukkede den, og så hen til sengen igen for at rulle ned foran vinduet med hans fine mørklæknings gardiner, og så trykkede han på endnu en lille knap som tændte for hans fine lyskæder, dem man kunne få med stjerne på. "se.. nu har vi vores egen stjerne himmel" sagde han og smilede stort og rystede kort.. han frøs. "Uh det er koldt.. hvor er du.." mumlede han og kravlede lidt frem i sengen til han fandt Seans knæ.. der var han! Han tog hans hånd og gav den et blødt klem.. åh han var så dejlig, og hans krop var så lækker.. og ja.. uh.. det var koldt. "Jeg fryser.." mumlede han stille men rystede så på hovedet "Nej.. og nej.. jeg er ikke sulten og ikke lækker.. det kan du bare selv være nok.. " mumlede han stille og rødmede lidt og kyssede ham så blødt på hans dejlige varme læber.. for at få hans mund til at stoppe med at snakke hæh!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 10:18 am

Sean smilede bare af den lidt barnlige måde Ozzie skjulte sit ansigt ved hans skulder.. selvom Ozzie i realiteten var ældst.. virkede han stadig frosset fast i den sølle alder af 18.. det lille pus. Han grinede bare da han bad ham om stoppe, han vidste vel at han kun pustede til ilden? Sean havde kun mere lyst til at fremprovokere den søde rødmen, han kunne ikke kigge væk, kunne ikke abstrahere fra det blændene smil, de grønne brønde som afspejlede de følelser der fandtes i Ozzie. Så sød, så anderledes end hvad Sean havde været van til.. men så meget mere behagelig at omgåes, at være sammen med. Det gik op for Sean, at han aldrig ville have lyst til at lade Ozzie gå... at han nok ville have svært ved at beherske sig. Han gad ikke tænke tanken heller, den gjorde ham mærkelig til mode.. nej han ville hellere lytte, overvære hvad Ozzie havde gang i da han pludselig rullede ud under ham og forsvandt. "Hvad?" sagde han kort og fulgte ham med øjnene, inden han satte sig så han kunne følge med i de energiske bevægelser som elveren gjorde. Han stirrede kort på lyskontakten da lyset forsvandt og ledte i det halvdunkle mørke efter Ozzies skikkelse. Den var nem at finde og han fulgte ham med vagtsomme brun/grønne øjne, da han rullede gardinerne for og trykkede på en ny knap.. Sean lod blikket glide over loftet.. fæstnede blikket på de små stjerner der var kommet til syne...
Han mærkede Ozzies hånd søge hans, og han gav den et lille klem tilbage, og vendte blikket ud i mørket til omtrent der hvor Ozzies ansigt var, han kunne lige skelne konturerne. "Her.." brummede han, og smilede lidt "Nå det var ikke så godt.." kommenterede han på kulden og trak ham tættere på. Hans smil ændrede karakter, blev større da Ozzie trykkede sine bløde læber mod hans, og han tippede ham omkuld og trak dynen over dem for at give ham lidt varme.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 11:10 am

Ozzie smilede lidt og rystede så på hovedet.. "Nej.. nej her er koldt.." mumlede han stille og sukkede mod Seans varme læber, det var ikke.. og så alligevel.. faktisk havde han bare lyst til at være sådan lidt små romantisk, men at hente charmpagen betød at han blev nød til at rejse sig igen, go han frøs så ufattelig meget så det var bare ikke nogen mulighed.. i hvert fald ikke lige nu, måske sener.. når han havde fået varmen.. mhmm ja. Han puttede sig ind mod Sean og lod sig falde bag ud i mørket, lod det opsluge sig.. med de flotte funklende stjerne i baggrunden og Seans røde hår der kilede ham i ansigtet.. åh.. hvordan kunne noget som helst dog slå det her.. det her var hans lykkestund.. her.. sammen med Sean, det fandtes intet beder i hele verden.. intet. "Du er varm.." mumlede han stille og lagde forsigtigt sine hænder mod hans brystkasse.. mhmm varm, det var godt til hans iskolde hænder.. han smilede lidt og lod så sine fingre glide op over hans dejlige overkrop og om i hans nakke, hvor han snoede de lange hårspidser omkring sine fingre og begravede dem der.. mhm. "Du er så.. utrolig køn.. at du ved det.." mumlede han stille mod hans læber og gispede let.. så meget kærlighed.. åh! Han trykkede sin krop op mod hans og hev lidt i ham.. kunne han så komme ned til ham nå.. helt helt tæt ned til ham.. mhm.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeSøn Mar 24, 2013 12:01 pm

"Mmhm.. vi må bare varme dig lidt.. så.." mumlede han drillende ud i mørket, men tæt på.. han kunne mærke den svage overfladevarme der lå lige ved huden kunne fornemme det næsten syntetiske mellem hans egne dun på kind, hage og hals og Ozzies.. Fornemme hans vejrtrækning et sted lige under sin hage.. eller måske rettere på hagen? Hm.. Han lukkede kort øjnene, lyttede til hans stemme der fyldte mørket, der ikke var helt så mørkt alligevel på grund af stjernerne.. nød hans hænders vej nedover sin overkrop og op i hans nakke, og - før han vidste af det, viklet ind i hans hår i nakken. Han smilede skævt, og fik kort et glimt af farve da et af lysene fra stjernerne reflekterede sig i Ozzies ene øje. "Nah.. lidt overjordisk måske på en underlig måde.. smukke.." hviskede han drillende, køn? Mja.. Sean vidste godt han ikke var hæslig, men han havde nogen mærkværdige træk. Den omskiftelige øjenfarve, der virkede som om den ikke vidste hvad farve den egentlig ville være, det intense røde hår der næsten grænsede til orange, men som var ganske naturligt, hvilket kunne ses på både hans øjenbryn og hvis han anlagde skæg.. og så var han høj. Ozzie var mere æterisk, mere mystisk, der var noget dragende.. både ved hans person og hans ydre. Sean ville give meget for at se hvilken slags forældre han havde, hvordan de så ud.. for Ozzie var en ener. Lignede ingen anden, var sin egen. Men han kunne forveksles med et menneske fra lang afstand.. mennesker ville forveksle ham med et menneske, som de ville gøre med Sean. Han trykkede sine læber mod hans igen, nok mest for at undgå at han ævlede for meget, han ville ikke diskutere hvem der var pænest, det havde Sean sin egen beslutning om. bum. Han adlød Ozzies hænder der trak i ham, og lagde sig mellem hans ben, men så langt ned han kunne komme.. sin krop mod hans.. åh.. Han slap hans læber "ved du godt hvor lykkelig du gør mig?" hviskede han lavmældt og så på ham i det dæmpede lys, og lod sine fingre glide fra hans brystkasse og nedover hans mave, inden han bøjede sig ned og plantede et, efter et, efter et af små kys nedover hans brystkasse efter fingerens tegnsætning "ved du.." hviskede han let, og pustede blidt på hans mave lige under ribenene "hvad du betyder for mig?" mumlede han og fortsatte langsomt, næsten pinefuldt inden han sendte ham et skævt smil.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeTirs Mar 26, 2013 11:38 am

Ozzie sukkede stille og lænede sig ind mod Seans varme overkrop, han var så dejlig varm, og han kunne ikke lade være med at udnytte hans varme lidt ved at gnide sig lidt op af ham.. bare lidt, det måtte han vidst gerne. Han sukkede stille og kyssede ham vådt på halsen og lagde sig langsomt tilbage mod maderasen imens han trak Sean med sig, helt ned.. mhm. Han hævede et øjnebryn og rystede på hovedet af ham "Smuk" hviskede han stille og kiggede lidt på ham, "Dine øjne skinner altid.. helt.. fantastisk, så smuk" hviskede han og trykkede sine læber mod Seans igen dog uden at tage øjnene fra hans, han kunne ikke lade være.. de skinnede altid.. så smukke åh. Han smilede lidt og rødmede så og nikkede bare lidt forsigtigt, "I lige måde.." mumlede han stille og slog blikket ned, han blev en smule flov, han vidste ikke hvad han skulle sige til det.. han ville gerne erklære sin kærlighed til Sean.. som han altid gjorde til ham, men han havde bare aldrig været særlig god til det med de slags ord.. nej.. så ville han heller bare vise ham det.. med sin krop og sjæl! mhm.
Hans vejrtrækning steg dog lidt da Sean begyndte at kysse ham.. og ja.. nej.. hvad! "Sean.. hvad.. hvad skal du.." mumlede han stille, nej nej.. det var han ikke sikker på han kunne holde til lige nu, kunne han ikke bare komme her op og putte med ham, og være.. ih.. men nej.. hans krop brændte.. og han kunne ikke nøjes med bare at putte, og de søde ord var heller ikke længere nok.. slet ikke tæt på nok. Han smilede lidt og så ned og sukkede så langsomt.. "Kom her op.." mumlede han stille og satte sig op på albuerne så han kunne se ned på ham og grinede let. "Mhmm.. og du for mig" sagde han så stille, det var da.. ja det var i hvert det bedste han kunne gøre lige nu.. han måtte minde sig selv om at skrive et kærligheds brev til Sean en dag.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeTors Mar 28, 2013 9:30 am

"Tsk.." brummede han bare, Ozzie vidste udemærket hvordan Sean havde det, han følte sig temmelig normal.. eller.. unormal, og han havde aldrig set en som Ozzie før, aldrig kendt nogen som ham.. plus at han jo havde visse følelser for elveren der kun gjorde indtrykket af ham smukkere. I hans øjne var Ozzie det smukkeste, fordi han netop var ham. Ingn anden var som han, ingen anden var skabt som det lille vidunder under ham. Han fik et glimt af Ozzies røde kinder, og smilede fornøjet, det var nok det sjoveste af det hele.. en form for magt som Ozzie var magtesløs overfor.. rødmen... så simpelt, og alligevel så effektivt i forhold til både beskytterinstinkt samtidig med at det var...mhm.. frækt. Han grinede bare lidt da han spurgte ind til hvor han skulle henad "shh.. jeg har lige noget jeg skal.." hviskede han drillende, og sendte en lille stribe kys nedover hans mave, og nappede ham blidt men drillende i det bløde stramme maveskin, inden han sendte ham et blik da han satte sig op, og løftede hovedet fra hans mave. "Stille nu..." hviskede han drillende og placerede en hånd mod hans brystkasse, og trykkede ham langsomt ned og ligge igen, før han kyssede ham under navlen og lod et par enkelte kys glide henover hans lem, før han sænkede sine læber nedover den. Han bevægede hovedet langsomt op for derefter at sænke det igen, og sende Ozzie et frækt blik. Han slap ham dog kort efter, for derefter at lade sin tunge glide opover hans lem, inden han lænede sig ind over ham.
"Hva.." brummede han drillende, og lod en hånd glide ned langs hans side mens han støttede den anden hånd mod madrassen "Skal jeg fortsætte eller ville du noget før?" hviskede han drillende.
Han havde nu tænkt sig at vende tilbage til sit forehavende, selvom han lige skulle drille Ozzie lidt først... mmhm... det måtte han gerne.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Apr 01, 2013 6:41 am

//jump//

Ozzie sukkede langsomt og puttede sig ind til Seans bryst.. bare lige fem minutter mere i paradis, så skulle han nok stå op ja! Han skulle nok.. det var bare så rart her.. og blødt, og varmt hele tiden, han var så skide heldig.. mhmm. "Du er faktisk ret ond.." mumlede han stille og kyssede ham på brystkassen.. mhmm han kunne stå op.. eller han kunne.. blive her, og de kunne gøre det.. igen? Hæh.. aj, de skulle op.. idag skulle de lave noget ja! "Men du er også ret sød.." mumlede han og grinede lidt og satte sig så op i sengen og kravlede ud af dynene og stod op, "Nu går jeg i bad!" sagde han højt og smuttede ud på badeværelset, hvor han tændte for det varme vand, og fik sig et kort varmt bad. Han snoede et håndkædet om livet og vandrede ud i køkkenet.. det var det der morgenmad noget de kom fra, "Nå.. du havde.. lavet mad?" mumlede han drillende og satte sig ved bordet og kiggede op på Sean, dejlige Sean, han var så skøn.. mhmm. "Det er snart forår.. ved du hvad det betyder.." sagde han stille drillende og tog en dyb indånding og lukkede øjnene kort.. mhmm.. forår!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeSøn Apr 14, 2013 10:21 am

Sean trak vejret dybt. Han kunne lige akkurat nå vindueskarmen og vinduet der stod på klem, så han havde taget sig den frihed at ryge en smøg, nu var Ozzie jo også nærmest selv begyndt, så det gjorde vel ikke så meget.. "Hvorfor?" brummede han kort, og nød det lille kys ham fik "mmhm, jeg synes ellers jeg er så sød?" drillede han "nå ja det tænkte jeg nok du ville sige" sagde han og lænede sig ned og kyssede ham på næsen. Han rejste sig da Ozzie gik ud for at tage sig et bad, trak i noget tøj, eller... boksershorts og cowboybukser han ikke engang overvejede at lukke.. for altså, de var jo alligevel hjemme, og Ozzie havde vidst set ham både nøgen, halvnøgen... og alt muligt andet. Han trak også lige en hvid undertrøje på, og undgik behændigt cigaretten.
Han så hurtigt på ham da han kom ud, der havde han allerede nået at tænde den næste "ja... men det er nok en kende koldt" grinede han og pustede langsomt ud, og rodede lidt i sit røde hår, mens han lænede sig op af vindueskarmen.. hm.. hans nye sted. Han smilede og trak på skuldrende "at du skal bade i diverse skovsøer?" drillede han og askede ud gennem det åbne vindue.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 2:43 am

Ozzie grinede bare og så ned, "Det er lige meget.." mumlede han så bare og kiggede lidt over på Sean, han så så piv fræk ud som han stod der! Mhmm det gik lige i.. ah.. stop.. de kunne have sex sener, nu måtte han heller se at få spist noget.. man kunne jo ikke leve af sex og kærlighed vel! Selv om det da kunne være rart. Han tog lidt af maden og begyndte bare at spise uden rigtig at vide hvad det var han puttede i sin mund.. men nu var han jo heller ikke særlig kræsen så det kunne da også være ligeglad, Sean vidste godt han ikke spise kød jo. "Mhmm.. så du kan godt pakke soveposen og finde teltet frem!" sagde han drillende.. for de skulle ud og bade.. og det blev koldt.. men sådan var det, han blev nød til at tage godt imod foråret, ellers fik de det måske ikke næste år! Og det ville være en skam, for så kom der heller ikke sommer eller efterår og så ville det være vinter for altid.. og det brød han sig ikke så godt om hvis han skulle være ærlig.. ja faktisk kunne han bedst lide sommer! Mhmm. "Kommer du ikke herhen.." hviskede han stille og lod sine øjne glide op og ned af Sean.. åh så fræk.. så uimodståelig.. og han havde ikke engang knappet sine bukser.. de gav lidt sig selv jo! Han kunne næsten ikke lade være.. ih! Han skyndte sig at tag en bid mere af et eller andet brød og snak.. så slut med mad, han havde slet ikke tid. "Vil du ikke gerne med.. så kan vi ligge i telt.. og fortælle gyserhistorier.. og.. have sex hele natten.." hviskede han stille og rejste sig og gik Sean i møde, midt på gulvet gik han i knæ "Mhmm.. " hviskede han stille og trak Seans ikke lukkede bukser ned, og hev hans underbukser med.. nå nok om snakken.. han havde noget andet for. Han trak lidt op i hans undertrøje og plantede et vådt kys.. lige der! Mhmm, og han smagte dejligt jo! Han var vidst ved at blive lidt aghæning af det her.. men hvem blev ikke det.. det var jo så dejligt! Han så så drillende og op smilede frækt inden han tog blidt fat om hans lem og lod sin tunge glide ned over det, og kyssede det blidt, inden han tog ham i munden.. mhmm.. så fucking frækt!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 3:47 am

Sean trak på skuldrende, det måtte han også selv om. Han grinede lidt da Ozzie sagde han skulle finde telt og sovepose frem. "Tossehoved.. tror du selv jeg camperer meget?" mumlede han, og smilede lidt. Jo selvfølgelig havde han en sovepose liggende derhjemme under sengen, eller i en eller anden støvet pose på loftet.. Han så over på ham netop som han pustede en grålig røgsky ud og løftede et øjenbryn "hvad skal jeg..?" mumlede han med let skjult humor i stemmen.
Han skodede sin smøg ud af vinduet og pustede den sidste grålige røg ud af næsen og gik hen til Ozzie der forsvandt ned på knæ foran ham. Han så efter ham "i telt...med dig... tjo" begyndte han og pustede langsomt ud da hans bukser og underbukser forsvandt og mærkede de bløde læber mod sin hud "mmhm.. det kunne jeg nok godt overtales til.." mumlede han lettere distraheret. Det var også lidt svært at være sjov med en der sad der mellem hans ben og... mmhm. "Fik du ikke nok før..?" hviskede han smilende, og måtte slippe et lille støn. Det var vel også en mulighed at tage ham der på gulvet.. det gode ved sex var jo at der ikke behøvede være lige præcis i sengen.. det kunne sagtens være i badet, på bordet.. op ad væggen, på gulvet, på køkkenbordet! På vasken.. alle steder! Jo mere vanvittigt, jo bedre.
Jo mere grænseoverskridende, jo sjovere. Og frækkere for den sags skyld.. måske skulle de gøre det offentligt en dag.. hm.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 4:07 am

Ozzie smilede kort, men fortsatte bare.. nej han havde slet ikke fået nok.. aldrig.. det kunne han jo slet ikke! Og han kunne kun være enig med Sean, jo mere grænseoverskridende.. jo frækkere.. selv om han noget så forsigtig og nervøs.. så kunne han jo ikke.. nej.. for det var en løgn så.. han var til det frække! Og det hårde.. til en hvis grænse altså.. ingen trekant.. eller.. ting der gjorde sådan.. rigtig.. undt.. aj nej.. ad.. det gik ikke.. selv om han nu godt ville have en pisk! Så kunne han også piske Sean lidt.. hæhæ.. kunne være sjovt.. mhmm. "Mhmm.." mumlede han bare.. nej var ikke lige det nemmeste at sige med.. Sean.. i munden.. Han førte sit hovede frem og tilbage og kiggede kort op i hans øjne.. ja han havde tænkt sig at blive ved.. hvis Sean ikke havde tænkt sig at stoppe ham altså.. mhmm for han kunne godt lide det jo! At.. gøre.. det.. ved Sean.. høre ham stønne.. og.. nyde det.. og det føltes bare.. godt! Han var så.. stor.. og.. hih.. stiv.. han var dejlig.. og blød.. og varm! Mhmm.. ja!
Han begyndte at bevæge sit hovede lidt hurtigere.. ah.. !
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 6:52 am

Sean stønnede igen, lidt svært at holde tilbage, og han havde generelt heller ikke lyst til at holde dem tilbage.. mmhm, nej ikke lige nu. Han sukkede langsomt, og brummede lidt da Ozzie satte farten op.. nejnej, nu måtte han lige holde ham lidt tilbage ellers nåede han jo bare at komme uden at... ja, han skulle da lige ned og hygge lidt om Ozzie ikke? Hæh! Han rakte ned og tog blidt fat om hans hår og trak blidt hans hoved lidt tilbage og smilede til ham "du er dejlig.." sagde han og gled ned på knæ ved ham og puffede let til ham så han gik bagover og ned og ligge inden han kravlede ind over ham. "Nå.. hvad skal vi lege?" sagde han og smilede skævt til ham "vi kan lege... kysseleg.." sagde han og smilede djævelsk inden han plantede en hel masse kys i hans ansigt. "Eller... kildeleg?" mumlede han og lod en hånd glide ned mellem hans lår, dog med en tilpas afstand til hans skridt og lod langsomt sine fingerspidser glide lidt længere op. "Mm... hvad foretrækker du smukke? Du har måske selv en...ide?" tilbød han drilsk, og kyssede ham på hagen. Han kunne ikke nægte at han var blevet tændt, det kunne man da ikke lade være med efter sådan en behandling? Han fik diskret skubbet sine bukser af.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 18 Icon_minitime

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 18 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 21 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: