Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 7:21 am

Ozzie blev ved, han var ret overbevidst om han faktisk fik lov til at.. blive ved, og få ham til at komme.. det kunne han godt! Det var han helt sikker på, Sean stønnede.. mhmm.. han kunne godt lide det.. ellers havde han nok sagt nej tak.. men det gjorde han jo ikke! Mhmm! Han blev dog nød til at ligge hovedet tilbage da Sean trak ham i håret, han havde dog stadig hans lem i munden og smilede bare drillende og slikkede ham hen over hans lem.. "Mhm?" mumlede han stille og slap hans lem med munden med lod bare en hånd tage over, "Jeg er faktisk lige i gang med noget her.. så hvis du lige gider.. væk me sig!" sagde han bare og grinede lidt og prøvede at ryste Seans hånd af sig.. men så kom han bare ned til ham, og han blev ligesom nød til at slippe hans lem.. ih! "Seaaaannn" mumlede han lidt klagende.. ih. "Nej ikke kysse.. neeeeeej.. ikke kilde stoooooop" begyndte han men kunne ikke lade være med at grine.. det kilede ih ih! "Mhmm faktisk!" grinede han og skubbede Sean rundt så han kom til at side øverst, "Du kunne jo lige ligge stille og være en god dreng.. og så kunne jeg lige få lov til at gøre det færdig som jeg startede.. så vi kan komme i gang med at pakke måske!" sagde han drillende og hev op i Seans undertrøje og kyssede ham vådt ned af halsen.. mhmm og ned af maven.. og videre ned.. og nappede ham drillende i mave skindet.. og sugede så kort.. høh! Han fandt så mhmm.. det der dejlige lem igen! Og tog ham i munden.. nå ja.. det var jo her han kom fra.. ! Han fandt Seans hånd imens og flettede sine fingre ind i hans, også den anden hånd.. så, nu kunne han ikke gøre noget.. og gjorde han mere så bandt han ham altså fast til et eller andet! "Lig så stille!" grinede han og fortsatte sine bløde bevægelser.. mhmm han var dejlig!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 8:46 am

Sean stønnede kort og rømmede sig lidt for at få hans opmærksomhed og sendte ham et alvorligt blik, dog med et humoristisk smil om munden. "Du.. frækkert.. opfør dig lige pænt" brummede han, og måtte undertrykke endnu et støn for Ozzie lod ham ikke bare lige være. Han smilede lidt, og kom til at grine da han beklagede sig, og blev væltet om så han kom ned og ligge. "Mmh, kan vi ikke være to om det?" grinede han og mærkede Ozzie forsvinde ned over hans overkrop igen, sugede sig kort fast og lavede rod i det.. "Ozziiiiieeeee..." mumlede han og gav et støn fra sig igen da han genoptog hvad han var igang med før.. "mmhm, ustyrlige barn!" grinede han. Han brummede lidt utilfredst med at skulle ligge stille og måtte finde sig i denne.. hm... voldtægt. Selv om han var nok så frivillig. Han gav et støn mere fra sig, aj det kunne da ikke være rigtigt altså...
Han blev liggende og så kort på Ozzie før han rettede sit blik mod loftet en enkelt gang og stønnede igen. Han nulrede hans fingre lidt mens de stadig var fanget mellem hans., Ozzie havde jo være så elskværdig at flette deres fingre. Der gik ikke længe før Ozzies arbejde dernede begyndte at lakke mod enden. "Ozzie.." brummede han og trak vejret tungt, for at give ham en advarsel om at der kun var lidt tid tilbage inden han kom.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:11 am

Ozzie smilede bare lidt.. okay han kunne godt lide at have magten.. i små perioder.. man kunne vel også få for meget af det gode.. men det her var bare.. hyggeligt! For han kunne godt lide det.. selv om han var ret sikker på at Sean ville gøre gengæld sener.. men så måtte han jo ligesom prøve at undgå det.. for når Sean først havde sat sig for at være rigtig ond og nådesløs ja så kunne man altså ikke bare sådan stikke af.. og det var slet ikke fair.. for Ozzie var sød når han gjorde sådan noget her! Og Sean han var bare.. ih.. fræk.. og i drille humør nå! Han smilede bare lidt da Sean ligesom bare klagede og vred sig lidt, kunne han så holde op.. nu hyggede de sig lige. "Nej nej.. " mumlede han bare.. det var kun Ozzie.. så fik Sean lov en anden gang.. måske.. eller.. ik.. eller noget! Ozzie ville lige.. og så kunne de jo hygge lidt ude i teltet.. gad vide om man måtte tage starin lys med i telt.. aj det fik nok ikke, han måtte heller bare tage lommelygter til.. men måske kunne de tænde et bål? Det var også ret hyggeligt.. og hvis der var sådan.. rigtig godt vejr.. så kunne de jo sove under åben himmel.. åh så romantisk! Han glædet sig allerede.
Han hørte godt Seans brummen hvilket bare fik ham til at sætte tempoet op.. han var ligeglad, Sean måtte godt komme nu.. han havde faktisk ikke det fjernste imod det, han synes bare det var.. hyggeligt.. eller ja.. hvordan man nu skulle sige det.. naturligt vel? Han smilede stort da Sean gav et par dybe støn fra sig, og fyldte Ozzies mund.. han sank blot to gange og smilede så stort, inden han kyssede hans lem blidt.. og slap hans hænder for at nusse han blidt på maven.. han lå lige der.. og var sød.. og helt.. stønne agtig.. nurrrh...! Han kravlede langsomt op til ham.. "Godmorgen skat.." sagde han drillende og tørte sig om munden.. for en sikkerheds skyld.. og kyssede ham så blidt på halsen.. han skulle nok børste tænder før han kyssede ham okay! Selv om han ikke vidste om Sean var typen der var ligeglad.. men han skulle nok gøre det alligevel.. han forstod det godt.. det var nok også.. på sin plads.. han havde jo lige fået.. morgenmad.. haha aj! "Jeg elsker dig.." hviskede han stille og kyssede ham igen bare i panden og så satte han sig op, rejste sig og stak af ud på toilettet.. nu skulle han gøres færdig.. og så skulle de pakke åh åh! Han glædet sig som en lille dreng ihhhh hvor blev det hyggeligt!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 9:26 pm

Sean pustede langsomt ud, det havde ligesom ikke unnet vente i al evighed, det forstod Ozzie også godt..eller, det gjorde han, for han havde kun sat tempoet i vejret da Sean havde advaret ham om den snarlige orgasme. Han tog en dyb indånding og så ned på ham da han gav sig til at nusse ham på maven, som om han bare var lille og uskyldig. "Mmhm... morgen.." mumlede han og nød det lille kys, mens han betragtede ham lidt fra sin omkulvæltede plads på gulvet. Han smilede lidt, og trykkede ham på næsen inden han rejste sig "Elsker også dig" sagde han, inden han kom på benene selv, og rettede på sit tøj, der ligesom sad temmelig hulter til bulter efter Ozzies... hm...
Han gabte og strakte sig, måske skulle han spise noget inden han tog på tur med Ozzie... det ville nok give meget god mening. "Du.. Oz, jeg smutter lige en halv times tid, så er jeg tilbage om lidt" sagde han roligt og gik ud til ham på toilettet og lænede sig mod hans ryg og kyssede ham på kinden "mmhm, jeg skal lige.. spise noget.." brummede han mod hans nakke. Han kunne jo ikke leve af luft og sex og.. lidt blod, mmhm.. selvom han gerne ville. Hhan nappede ham kort i halsen og smilede "jeg kan jo desværre ikke spise dig" drillede han og slap ham inden han gik ud i gangen hvor han fandt sit overtøj og sko. "Vi ses om lidt" sagde han kærligt, og forsvandt ud af døren og ned af trappen.
Han kom tilbage efter en 20 minuttes tid, og åbnede døren ind til Ozzies lejlighed. "Så er jeg hjemme.." grinede han let, det føltedes fjollet at sige det, men også ret hjemligt...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeMan Apr 15, 2013 10:35 pm

Han skyndte sig at finde sin tandbørste frem og gik straks i gang! Han vendte sig dog lidt mod Sean da han kom ind på toilettet, han skyndte sig at spytte ud og skylde munden og tørrede sig så kort med håndklædet og satte tandbørsten på plads. "Hm?" mumlede han stille, hvad skulle han? Han måtte ikke gå.. "Behøver du at.." begyndte han, men hørte så hans grund og nikkede så lidt stille.. det var den del.. han absolut ikke behøvede at vide noget om.. Det var.. Seans ting, og det måtte han gerne gøre.. alene ja. "Okay så.. vi ses.." sagde han roligt og smilede lidt og hans underlige brummen, "Jaja pas nu på ellers så spiser jeg bare dig, for det må heg godt!" sagde han drillende og sendte ham et frækt blik.. mhmm det kunne han godt, det havde han jo lige gjordt.. og han kunne gøre det igen! Men aller største glæde. "Okay så pakker jeg imens!" sagde han bare og løb ind i soveværslet og fandt en stor taske frem, sådan en spejder taske ting, hvor der var plads til det hele.. to soveposer og et telt.. godt nok var det et lille telt, men så kunne de jo bare ligge tæt, det havde han ikke noget imod! Han gik ud i køkkenet og overvejede hvad han skulle pakke af mad.. hmm.. syltetøøøøøøj! Og kiks! Ja.. og eh rugbrød.. og spejepølse, det var godt! Noget at drikke.. åh måske kunne de.. ja.. han tog en flaske vin ud, og pakkede også to vandflsker.. og så selvfølgelig sit bade tøj.. selv om man jo helst skulle gøre det nøgen ik.. men nu måtte han se.. Han fandt også en pose med slik frem, og pakkede så alt overlevings grejet og førstehjælps kassen, smat noget tørt tøj.. og lommelygterne.. hmm hvad skulle de mere have med? Myggespray, og en lighter til bål! Og hov deres smøgere.. ellers blev Sean måske nok en smule gnaven.. håndklæde! Så nu kunne der da ikke være mere.. ellers fandt Sean nok ud af det. Han vendte ansigtet mod døren da Sean kom ind, "Har du noget regntøj Sean!" kaldte han hurtigt og skynde sig ud i køkkenet og fandt en lommekniv og en pakke skumfiduser.. okay nu kunne der da vidst heller ikke være mere.. men han havde jo også fordelt det hele i de to tasker.. hvis han havde været ond havde han gjordt den ene tung og den anden let.. men det var han ikke, selv om han godt vidste at Sean var ret stærkt.. men han ville også.. bære sit. "Jeg har pakket.. du skal bare lige have noget badetøj med måske.." sagde han roligt.. og kigged på taskerne.. jov det så meget fornuftigt ud. "Kan du finde ud af at sætte et telt op" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Apr 16, 2013 9:56 am

Sean vendte tilbage og fik øje på Ozzie der var i vildt pakkehumør! Han var praktisk talt over det hele, med alle ting i hænderne "Altså hvor længe skal vi være væk?" grinede han drillende og lukkede døren bag sig. "Regntøj..? Øh.. måske?" brummede han, det kunne han ikke huske. Han fulgte efter ham da han tossede rundt fra det ene rum til det andet. "Har vi travlt?" spurgte han og greb ham da han gik forbi, og trak ham ind til sig og kyssede ham kort på munden. "Badetøj og regntøj.. okay.. det må jeg huske så" sagde han så og hævede et øjenbryn. "Telt?.." Han grublede lidt over det... hvornår havde han sidst sat et telt op? Det huskede han på ingen måde. Alting virkede meget langt væk i forhold til camping. "Jeg har sovet udenfor et par gange?" sagde han og fandt den sovepose frem som han havde taget med "og jeg har en sovepose! Se!" sagde han med et drillende glimt i øjet "så kan jeg vidst ikke blive mere udendørs agtig.." sagde han og lagde den fra sig igen, inden han sendte Ozzie et smil.
"Men nu må du vidst gerne tage en pause, du har været dygtig!" sagde han og trak ham med sig ind i stuen, og satte ham i sofaen. "Eller vil du afsted idag?" spurgte han skeptisk inden han fandt sine smøger som Ozzie havde lagt ovenpå en rejsetaske og tændte en af dem og tog et sug inden han satte sig ved siden af ham. Han ville gerne lige.. spendere lidt tid med ham inden de smuttede ud af døren.. mmhm... og måske gøre gengæld for detder.. blowjob imorges. hm.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeOns Apr 17, 2013 8:31 am

Ozzie kiggede op og smilede stort, "Så længe vi vil tror jeg.." sagde han stille og smilede, han havde ikke noget imod og ligge der ude med Sean for altid.. der i skoven ved søen.. åh! Der ville han gerne bo.. i en lille hytte! Det ville være sejt! Haha.. men nå ja, det gik nok ikke.. de var begge to ret meget by mennesker.. det var det Ozzie godt kunne lide.. at man så bare kunne tage en tur væk.. og.. trække vejeret.. mhmm det var dejligt. "Ellers så må du låne noget af mig, jeg har noget mere tror jeg" sagde han glad og smilede lidt, han kiggede forvirret op på ham da han tog fat om ham, og fik så et dejligt.. lidt for kort kys.. mhmm. "Mhmm.. kom så henter vi det.." mumlede han stille og lod sine fingre glide ned over Seans overkrop.. så fristende.. mhmm. "Mhmm.. godt jeg har en brusanvisning! " sagde han bare glad og ville vider i programmet.. ud og have tøj på, og afsted! "Nåå.. okay godt nok, men jeg har altså pakkede en til dig, så bare lig den et sted.." sagde han roligt og smilede lidt af det han sagde, "Du er dygtig" mumlede han bare. "Nej der er slet ikke tid til pauser!" sagde han bare og strittede lidt imod da han trak ham afsted og blev placeret i sofaen, "Jeg vil afsted nuuuu Sean.." sagde han pivende og grinede lidt og puttede sig ind mod hans bryst.. "vil du med?" hviskede han stille og nussede ham på maven.. han var dejlig var han.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTors Apr 18, 2013 10:27 am

Sean trak på skuldrende og grinede "okay så.." brummede han. Det kom nok helt an på Ozzie, Sean var nok nød til at tage tilbage til byen på et tidspunkt... for han regnede ikke med at han kunne jage vildt i skoven, det havde han aldrig prøvet. Han trak på skuldrende "ja okay.. ellers så går det vel nok, jeg er ikke så kuldskær" forklarede han. Regnvejr gjorde ham ikke så meget. Han grinede lidt igen da Ozzie strittede imod og forklarede at de var nød til at komme afsted. "Nuuu?" mumlede han og lyttede til hans klynken og sukkede højlydt "okay okaaay.." mumlede han "så må vi hellere komme afsted hvis det ikke kan vente.." sagde han drilsk og rejste sig og trak Ozzie med op og stå og derefter ud i gangen hvor han igen måtte til at have tøj på. Han vidste ikke hvordan han ville tage det med camping.. det lød vel egentlig ganske hyggeligt. Men han var en typisk urban-guy. Han elskede storbyen, han levede og åndede i bilernes os og den konstante forurening. Han levede af byens mennesker, men ville måske have haft det bedre med at bo langt fra byerne når man tænkte over det.. der var langt mere politi i byen..Hm. Men han var faktisk gået fri i lang tid, så måske havde de glemt ham? Han turde ikke tænke tanken, men det ville jo være fantastisk.
Han smilede til Ozzie og greb nogen af de ting han havde pakket ned og nikkede mod døren "du fører an.. du ved hvor vi skal hen" sagde han roligt. Han kunne forestille sig Ozzie blive helt vild når de skulle ud i naturen... det lille pus var jo af en slægt der boede i skove altid... faktisk forstod Sean ikke at han kunne have det fint i storbyen.. men Ozzie havde selvfølgelig også masser af planter i sin stue... så måske overlevede han på den måde. Sean åbnede hoveddøren for ham og holdt den.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeFre Apr 19, 2013 9:21 am

Ozzie smilede lidt, han ville jo heller ikke jage med Sean vel.. men han ville altså virkelig gerne afsted.. nu ik? Nå han måtte finde på noget, hvad kunne Sean godt lide.. han måtte gøre et eller andet! Det var synd for ham, "Jeg skal nok bære taskerne!" sagde han så, det var da det mindste han kunne gøre nu når han skulle have ham med.. hvis han ikke have lyst.. men vent lidt.. han behøvede jo ikke tage med vel. "Sean.. du skal altså ikke tage med hvis du ikke har lyst, jeg kan sagtens klare det selv.. så ses vi om nogen dage.." sagde han stille og kiggede lidt på ham. "Du kan også bare komme når du har lyst hvis det er.. så smutter jeg nu, du må gerne blive her hvis det er.." sagde han roligt og kiggede lidt på Orion.. åh gud hunden. Nå det var da godt han havde en der gad passe den. "Jeg går lige ned til underboen med Orion.. er straks tilbage.." sagde han kort, så kunne Sean også lige få tid til at tænke Ozzies tilbud igennem.. han havde det altså fint med hvis han ikke havde lyst.. han kunne jo godt selv, det havde han gjordt før mange gange.. selv om det selvfølgelig var hyggeliger at være sammen med Sean ik.. men han bestemte selv. "Kom Orion.. afgang!" mumlede han og fandt hans snor og hans mad frem og tog det under armen og rendte ud af døren og ned til underboen, en ung pige.. hun var rigtig sød, og hun elskede hunden, og havde fortalt ham hvis det var så skulle hun altså nok passe ham, det ville hun gerne til hver en tid.. og også den her gang. Han fik hunden sat af og gik op til Sean igen, der stod i gangen klar til at gå. "Så.. hvad siger du?" mumlede han stille og kiggede ham forsigtig ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 9:55 am

Sean rystede på hovedet "hold op, du har lige pakket" mumlede han og holdt fast i taskerne så han ikke fik fat i dem og sendte ham et skævt smil. Han stoppede op og så på ham da han sagde at han skulle blive. "Vil du ikke have mig med nu?" sprurgte han og lagde hovedet på skrå, og fulgte ham med øjnene da han pludselig skulle ned med hunden! Amen altså.. Han nikkede og ventede til han kom tilbage med at give ham sit svar. Først så han lidt på ham da han kom ind af døren og sukkede så "Ozzie.. jeg vil da gerne med" hviskede han kærligt og rakte ud og trak ham ind til sig og sukkede mod hans hår. "Jeg vil gerne med... vi skulle jo ligge i telt sammen ikke?" hviskede han blidt og satte en af taskerne ned så han kunne holde ordentligt om ham "vi skulle jo se på stjerner sammen.. og tænde bål.. og bade" hviskede han og kyssede ham blidt på kinden, mærkede de små dun som alle mennesker havde, kilde hans læber.
Han trak sit ansigt lidt væk og betragtede ham længe,mens han ventede på hans reaktion. Han ville da gerne med, men.. ikke hvis Ozzie ikke gad ham det ville jo være det rene selvtægt. "Hvis du vil afsted alene, kommer du afsted alene.. hvis du ikke har noget imod jeg joiner, tager jeg med.. simple" sagde han og fandt tasken igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeLør Apr 20, 2013 10:06 am

Ozzie kiggede lidt på ham og nikkede så "Jeg vil gerne have dig med.. men kun hvis du også har lyst jo" sagde han og følte sig sådan lidt forvirret.. over det hele.. åh gud tandbørsten! "Jeg har glemt min tandbørste!" udbrød han forvirret og løb ud på toilettet og pakkede det ned, også Seans, da han havde en hos Ozzie fordi han jo boede der næsten.. og Ozzie havde en hos ham.. når han boede der.. åh det var hyggeligt ja! Han gik tilbage til Sean og blev så fanget midt i et kram, han sukkede langsomt ud, han følte sig faktisk lidt stresset.. så det var rart med et kram, selv om det ikke hjalp på hans store forvirring.. men det gjorde Seans ord derimod. "Ja.. ja det skal vi.." hviskede han tilbage og puttede sig ind til Sean.. åh. "Kan du ikke bære mig så.." sagde han og grinede forsigtigt.. det var jo bare for sjovt.. men lige nu kunne han godt bruge at side ned eller noget.. mhmm måtte vente til de kom derud.. for han havde ikke tænkt sig at tage bilen.. bussen, og så måtte de gå! Ingen os i hans skov! "Stjerner.. " hviskede han stille og nikkede, "Okay.. ja.. så lad os komme afsted!" sagde han og puttede tandbørsterne ned i tasken, og tog de anden taske, "Det er min.. en til hver" sagde han bestemt, Sean skulle ikke slæbe på det hele jo.. vel! Han tog den på ryggen, og sukkede dybt.. ih hvor var den tung.. lorte taske! Han gik så hen til døren og tog jakke på, sko havde han allerede på. Han slukkede lyset og gik ud og satte nøglen i og ventede på Sean. "Skal vi hente noget i din lejlighed eller?" sagde han stille.. der kunne de vel godt tage bilen hen.. eller hvad. "Ved du hvad.. vi skal faktisk derud hvor du og jeg vi mødte hinanden.. det er lidt romantisk ik?" hviskede han stille og så lidt forelsket på Sean.. det var det.. og han blev helt blød om hjertet af at tænke på deres.. første dag sammen.. og en lille smule tændt.. mhmm.. fy Ozzie!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Apr 23, 2013 7:25 am

Sean smilede stille til Ozzie "jeg har lyst til at være sammen med dig, om det er i et telt med lejrbål, so be it!" sagde han drillende, han ville godt med, han ville gerne være sammen med ham jo.. Han så efter ham da han pludselig stakk af igen og himlede lidt med øjnene, men smilede på trods af Ozzies fjollede pakken. Han nikkede "jo, bærer dig på hænder og fødder" mumlede han ned i hans hår. Han slap ham da han skulle putte tandbørsterne i tasken, og rystede lidt på hovedet, han stressede jo sig selv den lille trold. Han tog imod tasken og sukkede "okay stædige æsel.." mumlede han og tog sit overtøj på og sine sko. Ozzie havde jo nærmest pakket alt hans tøj, og alle hans ting.. sød lille trold. Han rystede på hovedet "nejnej, hvis jeg mangler noget kan jeg jo altid hente det" sagde han hurtigt "lad os bare komme afsted" sagde han blidt... han vidste jo Ozzie var vild efter at komme afsted, og han ville ikke trække tiden ud. Han så overrasket på ham da han sagde de skulle ud hvor de havde mødt hinanden.. og kom til at smile lidt "du er sød.." mumlede han og gik hen og kyssede ham i håret. "Kom så muller.." mumlede han og greb hans hånd og hev ham med sig ud og kyssede ham kort på læberne. Han ville gerne kysse ham lidt... men de var jo nød til at smutte hvis de skulle nå noget som helst. Han rakte ud og fangede hans hånd, lod ham låse af osv. inden han tog ham med ned af trapperne og ud i det fri... mmmhm.. smøg.. aj han måtte hellere vente lidt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Apr 23, 2013 8:34 am

Ozzie sukkede stille og nikkede så bare, "Ih.. kan du så være sød nu, elsk naturen!" sagde han bare og grinede lidt af Sean der brokkede sig lidt meget.. kunne han så holde op, nu havde han forhåbentligt ikke allergi eller sådan noget skidt noget.. for så var det nok lidt dumt at slæbe ham med ud i en skov så.. eller.. måske.. han vidste det ikke okay! "Mhmm må du gerne" mumlede han bare og smilede lidt, men Sean skulle jo ikke bære ham vel. "Skal vi hente noget hjemme hos dig eller har du alting du skal bruge?" spurgte han kort, for så blev de nok nød til at køre hjem til Sean, der var grænser for hvor langt Ozzie gad.. nej.. kunne gå. "Jeg er ikke nogen æsel.." mumlede han stille og skubbede lidt til Sean.. tsk nå.. han var ikke noget æsel det kunne han selv være nå! "Ja afsted!" sagde han så bare glad og gik ned af trappen med Sean i hånden og smilede lidt da han fik et kys.. okay så.. "Mhmm.." mumlede han stille "du er.." hviskede han.. han anede ikke hvordan.. det var sket.. første gang de havde mødt hinanden.. Ozzie havde været helt væk den dag.. det var så underligt at tænke på.. at han bare havde kysset en fremmed.. lige der.. så underligt.. og Sean havde bare kysset igen.. hmm. Han gik hen af gaden hånd i hånd med sin dejlige kæreste, mod skoven! Der var langt, men han havde gået turen før og han havde ikke noget imod at gå, det var hyggeligt nok, og hvis han blev træt.. så stoppede han bare.. bum.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeLør Apr 27, 2013 9:50 pm

Sean grinede og rystede på hovedet "den er fin nok, men jeg kan bedre lide det der bor i den" mumlede han og rodede ham kærligt i håret. "Det gør jeg senere så" sagde han roligt og rystede på hovedet "nej du har vidst pakket det meste, ellers må jeg jo hente det senere" sagde han og sendte ham et skævt smil. "Du er mit lille æsel" mumlede han og trykkede et kys mod hans hår og ignorerede det lille skub.. så stærk var Ozzie trods alt ikke! Hæh! Han fulgte Ozzie der efter at Sean havde trukket ham ned af trapperne, måtte trække ham mod skoven. For han vidste jo ærlig talt ikke hvor de skulle hen, når han var i skoven var det som regel baseret på almene fejltagelser, eller forvirring, undtagen den ene dag hvor de havde mødt hinanden... det var ikke en fejltagelse, det havde været et nyere initiativ for at læse en bog...men det var jo ikke meget læsning han havde fået ud af det, der havde jo pludselig siddet en lille trold på skødet af ham!
Han rakte ud og kærtegnede Ozzies nakke, lidt tænksomt... inden han trak hånden til sig igen og greb hans. Det tog lidt tid at komme ud til skoven, bl.a. på grund af oppakning og hvil og diverse. De nåede endelig frem til Ozzies bestemmelsessted, og Sean greb teltet og fik det slået op... nogenlunde uden hjælp, lidt bedre da Ozzie trådte til, så til sidst stod det parat til at blive sovet i. Han strakte sig lidt efter at have rejst teltet og så på Ozzie "nå.. hvad så nu? Skal vi så igang med det der... bål og sådan?" spurgte han roligt, og satte sig ned foran teltet "og skal vi ud og jage?" drillede han og blottede sine morderiske hjørnetænder i et grin. Han havde lyst til at lave ravage, til at være lidt ond, så hvis han fik lov så ville han nok gøre det... men han tvivlede stærkt på det, Ozzie var jo ikke ligefrem typen... men slæbte med ud for at slå ihjel, nej.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeFre Maj 03, 2013 8:50 pm

Ozzie rystede lidt på hovedet af "Nå så det kan du.. " mumlede han stille og tænkte lidt på skoven, "Så må du heller møde mine forældre" sagde han og smilede lidt drillende.. de boede jo også i skoven, der hvor Ozzie var vokset op.. ind til den uheldige periode.. så.. ja så var han flyttet ja. Men han forældre var aldrig stoppet med at snakke med ham, de havde også fejret jul med ham de første par år, men nu var han jo så gammel at han også godt kunne klare sig selv så nu så han dem ikke så meget mere, selv om han savnede dem.. hele tiden.. alle sammen.. åh. "Stop det" mumlede han kort og sendte Sean et stramt blik, men smilede så lidt alligevel, han var jo ikke sur, han gad bare ikke kaldes for et æsel.. helt ærligt, så kunne Sean da godt finde på noget bedre.. han kunne bedre lide misskat faktisk.. men ja.. hm. Han tog Seans hånd og smilede lidt ved deres minder.. fra første møde, han tænkte også på det.. det havde faktisk været ret romantisk på en måde.. han kunne godt lide det, han ville helst have det minde, han var ikke sikker på han nogen sinde havde taget kontakt til Sean hvis han havde mødt ham på en bar eller i svømmehallen eller noget.. nææh.. så han var ret glad for deres lille sø.. ja. Han kiggede lidt på Sean imens han prøvede at få teltet til at stå "Skal jeg ikke lige hjælpe dig lidt, jeg kan godt finde ud af det" sagde han drillende og smilede lidt og hjalp Sean en lille smule, han var faktisk ret god til det. "Mhmm bål, jeg kan lave bål" sagde han kort og smilede, jov han kunne så! Han skulle bare finde noget træ, det kunne vidst ikke være så svært, de var jo ligesom i en skov. Ozzie rettede sit blik mod ham og stinede kort ved synet af hans.. tænder.. og hans ord.. og argh. "Ikke her.." sagde han kort og rystede på hovedet, "Jeg vil ikke have det.. ikke mine dyr, så må du tage ind i byen og dræbe nogen blondiner.. men ikke mine dyr!" sagde han og blev lidt arrig, at Sean overhovedet kunne finde på at tænke tanken.. helt ærligt. I arrighed gik han væk fra deres lille hygge sted og ud for at finde grene.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeSøn Maj 05, 2013 7:43 am

Sean hævede sine øjenbryn et stykke op i panden... Ozzies forældre? Det var ikke med vilje, men Sean havde glemt alt om at Ozzie havde forældre.. når man ikke selv havde, så føltedes det som om resten af verden heller ikke havde dem. Hmm.. Han trak på skuldrende da Ozzie blev sur over at blive kaldt et æsel. Mmhm.. han var nu en stædig en... det kunne han altså ikke løbe fra. "Du kan da prøve" sagde han drillende da han tilbød at hjælpe med teltet.. det var ikke helt nemt, men det skulle nu nok gå. Han kunne jo bruge hele aftenen på det, høhø.
Han nikkede "lav du et bål" sagde han og sendte ham et smil, søde lille elver. Han vendte sig om mod det han var igang med, men han havde jo faktisk fået teltet på benene... eller stængerne.. så mon ikke det hele gik?
Han vendte sig mod Ozzie igen da han flippede helt ud over det han sagde og så overrasket på ham - og lukkede munden... selvfølgelig "Ozzie jeg driller.." begyndte han, da Ozzie vendte om på fødderne og gik ind i skoven. "Ozzie!" råbte han, men Ozzie var allerede forsvundet ind mellem grenene. Han sukkede, og stod lidt.... overvejende... hvad fanden skulle han stille op med hele lortet. Han sukkede igen og grublede lidt mens han gik frem og tilbage... måske skulle han lade ham være... lade ham køle ned. Han endte op med at forsøge at starte et bål, det gik der lidt tid med inden han blev bekymret... Ozzie for fanden altså...iih. Han rejste sig og gik ind i skovender hvor Ozzie var forsvundet så han kunne fortælle ham at det blot havde været i sjov altså...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 12:40 am

Ozzie satte sig ned bag et træ og pillede lidt ved noget mos, det havde ikke været nogen god ide at tage Sean med her ud, ikke når han skulle ødelægge det hele for Ozzie, han kunne godt lave bål og sætte telt op selv, Sean kunne tage hjem, så slap de måske for at blive rigtige uvenner også, for det havde han virkelig ikke lyst til, han ville helst ikke skændes med Sean, han elskede ham jo.. meget. Han pillede lidt ved jorden og smilede kort da en blomst voksede op mellem græsset og sprang ud for øjnene af ham.. den var flot, den var rød! Han kunne godt lide den.. men han havde jo også selv lavet den.. lidt magi kunne han da godt! Han vendte sig om da han hørte en komme gående og smilede op til Sean. "Se hvad jeg har lavet.. den er til dig.. men du må altså ikke plukke den" sagde han roligt og rejste sig langsomt op og gik hen til Sean, "Er den ikke flot?" mumlede han stille og pegede på den røde blomst, den var flot jov! Sean måtte godt få den, hvis han var sød. "Jeg er sulten" mumlede han stille og lagde armene om Seans nakke og puttede sig ind til ham, "Sean.." hviskede han stille og kyssede ham blidt på halsen, "Jeg vil altså ikke skændes med dig.." mumlede han stille og snøftede kort, han ville ikke græde, det var ikke noget at tude over! Desværre var han bare alt for følsom altså.. satans også! Men han holdte de dumme tåre inde, og knugede sig bare ind til Sean og håbede på han ville løse det hele, og så kunne de være gode venner igen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 2:38 am

Sean fik øje på ham der i græsset... som en lille skovtrold... han var bare lidt finere end han forestillede sig en trold, men det sorte hår gav ham en smule af troldeudseendet.. Mmhm. Han standsede op et par skridt fra ham og betragtede blomsten i skovbunden da han rejste sig... Han lagde hovedet på skrå.. han vidste ikke helt, men naturen.. påvirkede ham nok som den påvirkede Ozzie.. men forskelligt, for han fik lyst til at ødelægge og folde sine instinkter ud, mens Ozzie var skabende og omsorgsfuld. Han vendte blikket mod Ozzie da han forklarede reglerne om blomsten "mmhm.." brummede han, måske lettere utilfreds? "Jeg skal nok lade være.." sagde han så, han skulle nok opføre sig ordentligt nu.. lidt i hvertfald. Han nikkede og betragtede de røde blade.. den stod ret centralt, var Ozzie ikke bange for der ville ske den noget? Ellers var den fin.. ganske flot faktisk! Den røde farve mindede ham om bl... Han stoppede sin tankegang da Ozzie kom hen til ham og lagde armene om hans nakke. Han lagde blidt sine arme om hans liv og trykkede ham ind til sig "hvis blomsten kan passe sig selv lidt så kan vi gå tilbage.." tilbød han blidt.. så kunne den lille troldunge få lidt at spise. Han nød det lille kys, og hørte hans mumlen "Såå.. shh.. vi skal ikke skændes" hviskede han forsigtigt og kærtegnede ham i håret "Nu går vi tilbage, så kan vi se til blomsten senere.. okay?" mumlede han blidt, og løftede ham op til sig, og kyssedeham i håret inden han gik tilbage mod lejren med Ozzie i favnen.. så, nu skulle de hygge dem lidt, og ikke skændes. Det havde de gjort rigeligt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 3:12 am

Ozzie sukkede stille hos Sean, men han kunne nu meget godt lide hans forslag alligevel.. men.. men "Blomsten kan komme med os.." grinede han stille og kiggede kort hen på blomsten, hvorpå den begyndte at vokse ned af, for til sidst at være helt væk.. sådan. Han smilede kort og puttede sig ind til Sean.. Han var varm og blød og dejlig. Han sukkede højlydt da han blev løftede op og vred sig lidt "Jeg kan godt gå selv Sean! Sæt mig ned" sagde han højt og grinede lidt.. det var altså ikke nemt nej! "Sean" mumlede han stille og gav så op og puttede sig bare helt tæt ind til ham, og smilede lidt.. hmm.. skulle de ikke bade snart? Han lod sig sætte ned ved deres lejer og kiggede sig lidt omkring og smilede forsigtigt han bøjede sig ned og strøg sin hånd over jorden, for at lade den lille røde blomst blomstre op igen det nye sted, han kiggede lidt på den og smilede så.. Seans blomst!
Han vendte sig mod ham, "fryser du?" sagde han stille, og begyndte at gå baglæns ned mod søen imens han holdte øjenkontakt med Sean, han stoppede kort op og trak sin hættetrøje og t-shirt over hovedet.. fuck bade tøj. Han smilede lidt og så hen på Sean, "For hvis du fryser kan du ikke komme med" sagde han roligt og gik nogen skridt mere, og vendte sig væk fra Sean og smed sine sko og strømper, han gik lidt mere, og lige inden vandkanten stoppede han op og smed resten af sit tøj, og tog nogen skridt ud i søen. Han vendte sig halvt om kun med overkroppen og kiggede tilbage på Sean, "Vidste du godt.. at jeg ikke kan svømme?" sagde han roligt og gik nogen skridt længere ud i vandet og trak vejret dybt.. der var ingen ord.. for hvor.. bange Ozzie var.. han hadet det.. hadet vandet.. men han kunne ikke komme uden om det.. hans far havde altid sagt.. at den eneste måde var at se frygten i øjnene.. men han.. det hjalp ikke.. dog.. havde han hvert 3 måned alligevel formået at få sig selv slæbt ud til en sø.. hm.. måske var han ikke så bange som han bildte sig ind i virkeligheden.. men lige nu.. ville han bare gerne have at Sean kom.. nu.. mhm. Han tog forsigtigt et skridt mere og gøs.. da vandet gik til hans navle.. aldrig.. aldrig længere ud.. argh!
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 3:34 am

Sean stoppede op da Ozzie vred sig lidt og satte ham ned "argh.. " grinede han og satte trolden fra sig så den kunne gøre hvad den ville. Han sukkede stille da han puttede sig ind til ham igen og lagde armene om ham igen og kærtegnede hans ryg langsomt. "Ozzie mumlede han blidt tilbage og trykkede et lille kys mod hans hår. Han slap ham da han gik hen for at genplante den lille blomst. Han smilede lidt af det og gik hen til ham og lænede sig ned og kyssede ham på kinden "du er dygtig.. lille gartner trold.." mumlede han og strøg ham blidt gennem håret.
Han rettede sig op da han rejste sig og så efter ham da han begyndte at gå baglæns mod søen, han tog et par langsomme skridt efter ham og stoppede op, og lagde hovedet på skrå og betragtede ham nysgerrigt.. "Nej jeg fryser ikke.." sagde han langsomt, og betragtede Ozzies overkrop da han trak overtøjet af.. "Jeg fryser skam ikke.." sagde han roligt og blev stående mens han betragtede ham som han langsomt tog alt tøjet af... Han smilede kort.. skævt for sig selv. Trolden vidste godt hvad han lavede..
Han gik hen til vandkanten da Ozzie var gået i og gled ned på hug og betragtede det han kunne se af ham årvågent.. og rimelig åbenlyst. Ozzie vidste vel efterhånden godt at Sean syntedes han var lækker? Han pustede langsomt ud "du har nævnt noget i den retning..." sagde han så, og rettede sig op og trak sit tøj af, inden han gik ned i vandet. Det var rimelig koldt.. men det var overskueligt nok.. Han skulle bare lige forbi det koldeste punkt, og så var han ovre det allerværste. Han gik langsomt ud til ham og rørte blidt ved hans skulder og lænede sine læber mod hans nakke "træk vejret.." hviskede han blidt.. "Jeg passer på dig.." mumlede han så, og trykkede et blidt kys mod hans bare hud.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 4:16 am

Ozzie sukkede dybt og rystede kort, vandet var koldt, men det var ikke det der var hans problem, han havde det ikke så godt, men det var lige meget han ville bare.. have det overstået. Han blev faktisk lidt forskrækket da Sean pludselig stod bag ved ham, faktisk så meget han nært var faldet i vandet.. satans! Han vendte sig om mod Sean og klamrede sig fast til ham, "Du må ikke slippe mig vel.." hviskede han stille, og var egentlig ret glad for at Sean var taget med.. han fik det.. faktisk meget bedre. "Sean.." hviskede han stille og smilede lidt og puttede sig ind til hans hals.. han var så sød, den sødeste i verden, det var han ret sikker på. "Du.." hviskede han stille og smilede lidt og slap ham forsigtigt. "du har ikke noget tøj på" mumlede han og rødmede.. argh! Nu skulle det altså holde op.. nå. Han kiggede kort op og fik et glimt af månen.. ih den kunne godt lige gå væk så man ikke kunne se.. noget.. ja nok. "Sean?" hviskede han stille og kiggede ham forsigtig ind i øjnene, "Tror du vi skal være sammen for altid?" hviskede han stille og slap ham forsigtigt, han ville ikke stå der og holde om ham hvis nu han sagde nej. Han gik et par skridt tilbage så vandet gik ham til brystet, og tog en dyb indånding, inden han smilede stort og bukkede sig så, så han fik hovedet under vand, han holdte vejret i nogen sekunder og kiggede bare, vandet var ikke særlig grumset.. han kunne godt se.. Sean.. hæh. Han rettede sig op igen og tørrede sine øjne i hænderne og skubbede det våde hår væk. "Din tur.." hviskede han stille med et stort smil om læberne.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 4:40 am

Sean smilede lidt da han fik et lille chok...han var nu ret sød, når han stod der.. med gåsehud og klamrede sig til ham. "Mmhm.." brummede han stille og trykkede ham mod sig. "Jeg slipper ikke.." lovede han roligt. Han slap ham og så kort ned af ham og smilede frækt "nej.. det var også meningen.." drillede han, og betragtede den søde rødmen "du er ret kær når du rødmer.. har jeg sagt det?" sagde han og lænede sig frem og kyssede ham på næsen.
Han så undrende på ham da han spurgte og så efter ham da han forsvandt ned under vandet... Skulle han ikke lige have et svar eller hvad? Han trak på smilebåndet, og gik et par skridt frem, og gled ned under vandet og trak ham op "må jeg lige svare inden du leger vandhund?" mumlede han og lagde sine fingre om hans hage og trak hans ansigt lidt nærmere sit. "Og du skal ikke gå din vej.. når du spørger om den slags.." mumlede han og så ham ind i de smukke grønne øjne.. "Jeg ville ikke være sammen med nogen anden... resten af mine dage,kunne ikke forestille mig ikke at vågne op uden dit kønne ansigt på puden ved siden af min.." mumlede han og trykkede sine læber mod Ozzies inden han nåede at svare ham... mmhm. Han kørte sin hånd fra hans hage og ned af hans hals og brystkasse og ud på hans side og lagde sine hænder på hans hofter.. mmhm.. varme trold.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 4:58 am

Ozzie grinede lidt og lod Sean trække ham op og så ned, "Nej jeg er ej.." mumlede han og sukkede, han var da ikke kær, og rødmen var bare pinlig og skulle gå væk, men han kunne altså ikke gøre for det, han rødmede altid når Sean.. var der.. og var nøgen, og sød.. og dejlig og sådan helt uimodståelig! Ja! Han kiggede lidt på ham og så ned igen, "Jamen.. hvad nu hvis jeg er bange for svaret.." hviskede han stille og sukkede, det kilede rigtig meget i maven.. ih! Han fik det jo helt dårligt, når han skulle stå der og vente, kunne han ikke bare.. sige det! Eller lade være med at sige noget overhovedet.. det var nok bedst. "Du behøver ikke sige noget Sean.. det var et dumt spørgsmål" sagde han stille og prøvede at komme ud af hans alt for dejlig greb.. argh! Og han kunne ikke bare stå der.. og tvinge ham til at kigge på ham, det gik altså ikke, han blev jo helt rød i hovedet! Og det gjorde det bestemt ikke bedre da Sean så sagde.. det. Han gispede let og prøvede at kysse ham tilbage, men han følte bare han var helt i chok, og det hele boblede.. "Du gør mig helt ør.." hviskede han stille, og følte sig lidt tåget i hovedet, men det var lige meget.. Sean var over det hele.. over det hele.. og det måtte han gerne blive ved med at være.. for altid. Han lagde sine arme i nakken på ham og smilede lidt forsigtigt, lidt genert. "jeg fryser faktisk lidt.. nu" hviskede han.. faktisk ville han bare genre op af vandet.. selv om han egentlig helst ikke ville have tøj på.. han ville gerne være.. tæt på Sean.. nøgen.. hæh.. aj.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 5:42 am

"Jov.. sød og nøgen.. og nuttet.. lige til at spise" drillede han stille go nappede ham drillende i kinden, kæben og kort i halsen.. mmhm.. "Det skal du ikke være, du skal stole på mig.. som når jeg siger at jeg holder fast i dig så vandet ikke tager dig.." hviskede han, og betragtede ham lidt mens han holdt fast omkring ham og smilede skævt.Han smilede lidt af hans nærmest.. chokerede holdning.. han var så sød altså, det kunne jo næsten ikke bæres! Selvom han kunne være lidt af en humørbombe, både af den gode slags..Og også den lidt hidsige slags. Som regel var han dog glad.. og fræk, og ikke til at få nok af.
"Mmhm.. forheksende... jeg har kastet trolddomme på dig hele dagen" mumlede han drillende, og kyssede ham langsomt nedover kinden og halsen.. og smilede stille. Det var sjovt.. det var.. mmhm. Skønt. Han lod sine hænder glide ned over hans sider ned over hans lænd... "Du virker også kold.. det er ikke så godt... Hm.." mumlede han, og skubbede en arm ind under hans røv og løftede ham og smilede skævt op til ham "fordi jeg kan!" sagde han så bare og gav ham et kort kys så han ikke svarede igen "sid ordentligt trold" sagde han og bar ham ind til hanten og satte ham ned så han kunne få tøj på. Det var faktisk lidt køligt.. hmm. Han samlede sin overtrøje op og tørrede ham blidt i håret... "Du dufter af skov..." mumlede han og lukkede sine øjne mens han snusede lidt til hans hår..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitimeTirs Maj 21, 2013 6:13 am

Ozzie rødmede bare endnu mere og rystede kraftigt på hovedet "sådan noget må du slet ikke sige!" sagde han og kunne slet ikke kaper det, han vendte bare sit ansigt væk og holdte vejret, det var der altså aldrig nogen der havde sagt vel.. det var alt for mærkeligt, og så stod han bare der og sagde det hele på en gang! Stop Sean.. han troede ikke det var muligt at rødme mere men altså.. nu var han jo også Ozzie, så selv hans øre blev helt røde, og han følte sig ret flov.. nu skulle han give slip så Ozzie lige kunne få nogen sekunder til at være sig selv, elleres eksploderede han altså! "Mhmm ja.. " hviskede han stille, "Det gør jeg også jo.." hviskede han og smilede lidt og satte sig så bare ned, så han fik hovedet under vand, det var den eneste flugt vej fra Seans greb, han holdte vejret nogen sekunder og kom så op igen i Sean arme og pustede lidt, "du må ikke mere nu.. jeg kan ikke holde til det.." hviskede han stille og smilede undskyldene. "Sean!" udbrød han forskrækket ved alle kyssende, forstod den dreng da heller ingen ting, "Det ender bare med jeg besvimer hvis du bliver ved på den måde" mumlede han stille og tog en dyb indånding, nej nu skulle han bare.. trække vejret og slappe af.. det gik nok.. det var jo Sean ik? Og forstod godt når han sagde nej.. ik..
Han kunne så mærke hans hånd.. det gled lidt for langt ned, han sendte ham et chokeret blik og åbnede munden, og stak hånden ned i vandet for at fjerne hans hænder.. nu kunne det altså være nok! Hvis der var nogen der skulle voldtages så skulle det være Sean nå!
Han måbede kun endnu mere da han blev løftet op, og blev nød til at svinge armene omkring ham for ikke at falde ned i vandet igen, han klamrede sig ind til ham og bed ham i skulderen i protest, han var list sur nu.. det her var! Ih! han kunne ikke tillade sig det. "Har du fået vand i ørene eller hvad, kan du så holde op!" skreg han op og lod sig sætte ned, og skubbede lidt til Sean.. ih! Han var stadig helt rød i hovedet.. og nøgen, og det var ikke.. ih! "Du kan selv dufte at skov nok" mumlede han lidt tøse fornærmet og vendte sig om mod Sean og lagde sine arme omkring ham, "Jamen.. så tag mig dog, du kan ikke bare ligge op til det og så gå din vej, det gider jeg ikke være med til!" sagde han i protest, og lænede sig frem og kyssede ham hæftigt på hans læber.. åh.. fuldstædnig uimodstågelig nok!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 19 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 19 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: