Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Dec 12, 2012 9:11 am
Ozzie grinede let og smilede bare, imens han betragtede Sean drikke lidt, hmm.. han blev jo snart fuld altså, han ville bestemme hans næste drink, han skulle nok bestemme en med alkohol i til ham, men det skulle være en lidt mere mild en.. så han ikke blev stang stiv til at starte med, og så kunne Ozzie side der.. og ih! Nej det ville han ikke. "Må jeg.. vælge din næste drink.. hey! Vi kan vælge en til hinanden måske!" sagde han som et udmærket forslag og smilede stort til ham, Sean var dejlig.. ih se ham lige.. han sad bare der.. og var alt for dejlig at se på.. han blev nød til snart at hælde kold vand ud over sig selv.. før han brændte op! Eller lettede og fløj væk.. eller hvad man nu sagde.. "Mhmm.. sener.." hviskede han bare stille og smilede lidt imens han kiggede sig lidt rundt, der var ikke nogen der som sådan lagde mærke til dem, men de fleste herinde var nok også sammen med nogen.. eller var lidt små fulde.. eller meget.. eller ja, bare havde gang i deres eget. Han så op og kiggede Sean lidt i øjnene og smilede.. med øjnene altså, og så genert ned igen.. han vidste ikke hvorfor.. men han følte sig så fandens nøgen uden det sorte bind.. det var nok også en af grundene til han hele tiden rødmede.. og rigtig meget når Sean så ham i øjnene.. det var som om.. han kunne se lige gennem ham.. gennem hans tøj.. hans sjæl.. se alle hans hemmeligheder.. ih... det var så.. ih! "Eh.. Sådan en har jeg spist.. skal jeg så drikke?" sagde han og smilede bare stort og kiggede lidt på Sean der ikke drak, "Har du aldrig fået en is!?" sagde han lidt halv chokeret.. og stirrede på ham og rystede på hovedet af ham.. "Okay.. det sætter jeg så på listen over ting vi skal gøre sammen.." sagde han roligt og tænkte lidt på sit spørgsmål.. Sean sagde noget let.. til at starte med.. okay.. hmm.. "Jeg har aldrig lavet en sne engel.." sagde han stille og smilede lidt uden at røre sit glas denne gang.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Dec 12, 2012 10:55 am
Sean kiggede på Ozzie der så ud som om han tænkte over hele verdens problemer "hva... prøver du at løse sult i verden eller hva sker der?" spurgte han drillende og prikkede ham blidt i panden "se på mig.." bad han blidt og drejede hans hage, og smilede blidt til ham. Han hævede et øjenbryn da han spurgte om de skulle bytte drinks.. eller vælge drinks til hinanden.. "Tjo, det kan vi da godt? Drikker du alkohol?" spurgte han så lidt forsigtigt, han ville gerne høre om det var noget han slet ikke drak eller om han bare... ja ikke kunne lide det? Han smilede af hans rødmen.. åh han var så sød, og fristende..! Mon han kunne.. aj, det var nok slesk nok, måske skulle han istedet forføre ham og så trække ham med hjem.. helst inden det der dansefis. "Jep!" drillede han og så kort på sin egen drink, næ.. han skulle ikke drikke lige nu. "Nej, ingen is" erklærede han, og grinede af hans chokerede ansigtsudtryk.. mmhm.. han var sød var han. "Ja så kan vi spise is sammen" sagde han og tog en lille tår af sin drink mens han lyttede. "Måske endda næste gang?" tilbød han, og lyttede til Ozzies spørgsmål og hævede sine øjenbryn "Ingen.. sneengle..? Heller ikke som lille?" spurgte han overrasket og tog en tår mere for at understrege at det havde han altså gjort.. lavet sneengle i sneen som barn, og snedæmoner..
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Ons Dec 12, 2012 11:28 am
Ozzie smilede lidt og kiggede så ned igen, "Nej det bar.e. når du.. gør det der.." hviskede han stille og så op da han blev prikket i panden, et kort øjeblik blev han helt skiløjet af at glo på Seans finger, men så så han ham i øjnene i stedet for, og igen.. den der varme følelse i maven, han smeltede helt.. og så var han igen nøgen.. og så kom rødmen, "IH!" sagde han bare højt og så hurtigt væk, "du.. kigger på mig.. på sådan en måde.. hold op.." hviskede han stille, "Jeg bliver helt flov.." mumlede han stille og sukkede stille og lænede sig så frem og kyssede ham hurtigt på munden, så kunne han gemme sin rødmen.. i et par sekunder da.. hmm. "Eh.. jeg.. nej.. det.. men jeg kan vel godt prøve.. et enkelt glas? " sagde han forsigtigt og nikkede, "Okay jeg henter lige et kort.. så.." sagde han hurtigt og rejste sig og gik op i baren og hentede et drink kort, og fik sagt til tjeneren at de skulle.. bestille om 2 minutter, og skyndte sig tilbage til Sean. "Okay du skal have.. sagde han og brummed lidt imens han bladrede, "Den der! Den er grøn!" grinede han bare og pegede på en grøn drink.. han havde ikke styr på navne.. eller det der var i.. han gik udelukkende efter udsende.. og det var en flot grøn farve.. nå! Han smilede lidt og grinede så bare.. "Sneengle.." hviskede han stille og rystede så på hovedet, "Der var ikke noget.. sne, der hvor jeg voksede op.. du ved.. inde i junglen.." grinede han bare og smilede stort.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Dec 13, 2012 12:10 pm
Sean grinede af Ozzies skiløjethed... det var da kært.. Han var sød, indbegrebet af nuttet! "Hvordan... hvad gør jeg?" spurgte han nysgerrigt, og drejede blidt hans hoved igen så han kunne se på ham.. Han ville gerne se på hans smukke ansigt, på.. de fantastiske grønne øjne.. der så ud som om de genkendte hans hver gang deres øjne mødtes. Det var sjovt, hvor der før ingen genkendelse eller overhovedet kontakt havde eksisteret.. Selvom de havde en kemi der kunne mærkes på tværs af lokalet. Han nød kysset, og smilede skævt mod hans læber et par sekunder, inden han slap igen.. han gav en utilfreds lyd fra sig da han trak sig tilbage og betragtede den røde farve han lige kunne ane, på trods af det sparsomme lys i clubben. Han nikkede "Jo, det kunne du godt?" sagde han drillende, og så efter ham da han rejste sig og nikkede.. Han stirrede lidt på den grønne drink med et undrende udtryk i sit ansigt "Den.. grønne.. okay" grinede han "så skal du have.." mumlede han, mens han bladrede i den lille fikse drinks bog! Ja! "Okay jungle dreng, eller måske rettere Mowgli?" drillede han kærligt, og sendte ham et frækt smil "så skal du have den her.." sagde han, og pegede på en todelt drink.. en såkaldt filur, gul og rød. "Den drikker du, så drikker jeg den grønne" lovede han højtideligt, og kyssede ham på kinden som for at forsegle deres aftale. "Sealed with a kiss!" drillede han "skal jeg gå op og bestille?" tilbød han og gjorde klar til at rejse sig.. det kunne han vel godt, han var vel.. kavaleren i denne omgang ikke? Så skulle man sørge for sin date.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tors Dec 13, 2012 7:42 pm
Ozzie trak lidt på skulderen af det og smilede lidt hemmelighedsfuldt for sig selv, "Det ved jeg ikke.. bare.. det der.. som du gør.. når du kigger.. på mig.." hviskede han stille og så genert ned, det var altså lidt pinligt at side der og tale om det på den måde.. hvordan man havde det.. og at man var total.. forelsket og ja.. sådan noget. Han ånede lydløst ud og glemte helt at trække vejeret ind igen da Sean igen.. kiggede på den der måde.. som han lige havde sagt han ikke måtte! Ih! "Sean.." hviskede han stille "Jeg.." hviskede han stille men mærkede så hans varme læber mod sine, og gav et gisp for sig.. af bare.. glæde og.. åh! Han kunne give sig til at græde lige nu.. bare af lykke.. for Sean, han var helt fantastisk.. åh.. der fandtes ingen som ham, han gjorde ham så uendelig glad! Han kunne dog ikke lade være med at grine stille og fik på den måde trukket vejret ind igen, heldigt, inden han begyndte at blive blå over det hele! Men den der søde lille lyd som han kom med da han slap ham.. ih! Nu fik han jo bare lyst til at overfalde ham lige der.. og rive tøjet af ham.. det var slet ikke fair jo.. ih Sean altså. "Mhmm den grønne.. " hviskede han bare stille men var ikke rigtig til stede.. han var helt væk i Seans øjne.. åh.. han kunne slet ikke lige.. lige nu! "Okay.." mumlede han bare stille og kiggede ikke engang efter drikken.. åh.. Han smilede så lidt og nød det lille kys på sin kind.. ih.. kunne han da slet ikke ramme rigtigt! "Sean.." hviskede han stille, stadig helt i trance.. mhmm.. Han lænede sig frem og lagde sine arme om hans hals, og lod sine fingre glide op i hans smukke røde hår.. åh det var så blødt.. mhmm, han betragtede hans øjne lidt inden han lænede sig frem og lukkede sine egne i det deres læber mødtes i et meget.. intenst.. langt kys.. han kunne slet ikke få nok.. fuck de drinks.. han ville bare have Sean i hvert fald.. bare lige.. fem minutter! Men han havde slet ingen kontrol over sig selv, eller sit åndedræt og puls, han lænede sig bare så meget frem som han kunne, så han var ved at vælte dem omkuld i sofaen, og hev også lidt i hans trøje.. kunne den ikke bare lige.. komme af? Bare lidt.. åh forfanden.. han var slet ikke særlig god til at spille kostbar.. så.. fuck det.. ! "Åh.. Sean.." hviskede han lidenskabeligt mod hans læber og spredte sine læber lidt så hans tunge kunne glide ind mellem Seans læber og lege.. lidt.. mhmm! Ah!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 14, 2012 5:13 am
Sean grinede stille af hans hemmelighedskræmmeri. "Sådan her?" mumlede han drillende og så ham dybt i øjnene og smilede frækt til ham.. det var ret sjovt at se ham blive helt kulret, genert og sød og rødmende... ja.. Hans Ozzie. Lille rødmende elver. Han brummede let da han mumlede noget om den grønne drink.. han behøvede ikke drinks, denne lille skovalf var euforiserende nok. "Mmhm?" mumlede han til svar da han sagde hans navn og så lænede sig ind til ham. Han lagde armene om ham og nød hans kærtegn. Han smilede stille da Ozzie kyssede ham, langt.. intenst... kys, denne gang, og besvarede det med samme intensitet og trak ham tættere ind til sig, og lod en hånd glide op under hans trøje, op på hans ryg.. der var jo alligevel ikke nogen der kunne se noget, Ozzie havde to lag på...Han holdt ham dog oprejst på trods af at Ozzie lænede sig ind mod ham som om han truede med at vælte dem begge to omkuld i sofaen. Det blev lidt sværere at... stoppe det hele, og lege første date.. Ozzie var lige der, over det hele.. lige til at spise! "Mmh.. Ozzie?" brummede han da han slap hans læber, men ikke fjernede sig.. fuldkommen.. Han kunne stadig mærke den varme ånde mod sine læber og kildren i de små dun omkring mund og på hagen, fuck første date, det her.. var det det hele handlede om ikke? Det var det der... der føltedes godt.. når alt andet var ligemeget. Drinks lige i denne omgang. Han kyssede ham tilbage og legede med da han fornemmede den fløjlsbløde tunge søge henover hans underlæbe. Han trykkede ham blidt op mod hjørnet i sofaen og lænede sig ind mod ham.. Sofakanterne var så tilpas høje at Ozzie kunne læne ryggen mod armlænet og samtidig kunne de ligesom gemme sig en smule. Og det var lidt sjovere at gemme sig, på trods af at clubben var stoppet til randen. Han nussede ham lidt op af ryggen og fortsatte kysset, og lukkede sine øjne et par sekunder.. Åh han var svær at hole fingrene fra! Virkelig! Den varme hud var så.. fristende... Åh kunne han ikke bare slæbe ham med ud på badeværelset altså.. og dog... det virkede lidt ulækkert og det ville være første gang Ozzie havde sex med Sean.. hvor han kunne se, det var måske ikke så lækkert på et snusket toilet.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 14, 2012 11:42 am
Ozzie gav endnu et suk fra sig, lidt højere den her gang, men han kunne ikke gøre for det.. han havde bare sådan lige pludselig fået helt.. sindsygt meget lyst til Sean.. og hans lækre krop.. det var nemmere at sige nej til når man ikke skulle se på det hele tiden! Og Sean.. han var så fandes fræk, han kunne ikke sige nej! Hvem kunne overhovedet sige nej til sådan en fortryllende krop.. han gik jo helt i trance.. mhmm.. åh.. forfanden! "Sean.." hviskede han forsigtig mod hans læber, da han så blev lænet op af sofaen, og med Sean.. ind over sig.. og.. total trængt op i det lille hjørne.. og Sean, han gjorde det ikke nemmere jo! Mhmm.. kunne de ikke bare gøre det.. lige der.. midt i det hele.. ih! Tanken gjorde ham helt rød i hovedet.. men fik det også til at dunke utroligt meget i hans krop.. fuck, nu skulle de stoppe.. Ozzie var ved at blive lidt for tændt.. og fik han først stiv pik.. aj det gik altså ikke. "Sean.. Sean stop.." hviskede han stille og lod sine fingre glide væk fra hans nakke og ned over hans skulder og om til hans hals, og ned på hans bryst og skubbede ham blidt tilbage... han havde jo selv startet det, en hård afvisning ville ikke være særlig.. sødt af ham.. mhmm.. så svært at sige nej til. "Du.. du tænder mig.. det.. det går galt.." hviskede han stille som sin undskyldning og skubbede ham op igen og kravlede forsigtigt ud og kom op og stå, "Jeg bestiller drinks.. er tilbage om lidt.." sagde han hurtigt og tog fat om menu kortet og skyndte sig op til baren.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 21, 2012 11:55 am
Sean hørte godt Ozzies suk, men ellers var han helt væk, fortryllet af den lille elver der praktisk talt var klemt inde mellem ham selv og hjørnet hvor de sad... mhm... men det var bare så svært at sige nej. Han var så evigt fristende! "Mmhm.." mumlede han stille.. han lyttede jo egentlig ikke efter. Han slap hans læber, trykked et par lette kys mod hans kindben og nappede ham blidt i det øverst af hans øre, mens han lyttede til hans vejrtrækning. Han måtte dog give slip idet Ozzie bad ham stoppe, og rykkede lidt tilbage og så på ham. Han fulgte ham med blikket da han rejste sig og lyttede til undskyldningen og smilede bredt.. "Hvis jeg idet mindste gør det..." mumlede han og lod ham komme fri. Han lod ham forsvinde op i baren, det gjorde ikke så meget selvom blodet i hans krop pumpede rundt og gjorde ham ør i hovedet, og tung i kroppen.. mmhm. Han ville gerne... Han tog en dyb indånding, alkohol var nok en meget god løsning på det hele.. sex kunne de jo altid have.. senere... mmhm. Eller også kunne Sean finde på noget, han var jo ret kreativ. Når han altså ville. Han rakte ned i sin bukselomme og fiskede sine smøger op og lagde en på underlæben og tændte den. Han tog et dybt sug og så op i loftet, mens han ventede på at Ozzie skulle komme tilbage.. Han kunne stadig mærke Ozzies varme hud under sine fingre... forbandet altså. Så lækker havde ingen da lov at være!...Og dog, når han nu.. mest var Seans... eller.. de var ikke kærester så Ozzie var jo ikke.. bundet til ham, men han følte stadig... dybe følelser for ham, og det havde han fortalt. Så.. noget var de vel.. noget mellem kærester og bollevenner? Hm.. En gråzone. Han pustede en grå sky over sine læber og så ud i lokalet, før han askede i det centralt placerede askebæger på bordet.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Dec 22, 2012 11:53 am
Ozzie kom op til baren og bøjede sig hurtigt ind over bordet for at få fat på en bartender, han fik bestilt, og det tog ikke mange minutter for de dygtige drenge at få mixed en fin drink sammen, den grønne.. og så den Sean havde valgt til Ozzie, han var lidt spændt på at smage den, han var jo ikke særlig vant til at drikke alkohol.. så han skulle nok ikke have mere end en eller to, han var nok en svag drikker.. men han kunne jo ikke gøre for det.. i hans verden, der drak man bare ikke rigtig.. man delte en freds pibe i stedet.. eller noget i den stil i hvert fald. Han smilede kort til bartenderen og tog de flotte glas og gik tilbage til bordet og stilte dem der, og smilede kort til Sean, inden han satte sig ned i sofaen mindst en meter fra ham.. han havde ikke lyst.. men det var nok meget klogt.. eller.. han smilede lidt forsigtigt. "Her.. " sagde han og pegede på drinken, "Så er der.. drikkelse.." sagde han stille og tog sit glas mellem hænderne og sad og tænkte lidt.. "Okay.. så kommer vi til det hårde.. noget jeg har tænkt lidt.. på.. hmm.. jeg har aldrig været sammen med en pige.." hviskede han stille og kiggede ned i sin drink.. nej det havde han aldrig.. han så op og holdte øje med Sean.. havde han? og hvis.. hvor mange? og drenge.. hvor mange? Havde han været sammen med mange.. hmm..
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Dec 23, 2012 1:36 pm
Sean lænede sig tilbage og lagde smøgen tilbage på læben mens han ventede på sit lille.. pus. Ozzie dukkede op lidt efter med drinks "Lækkert.." sagde han og smilede til ham. Han hævede dog et øjenbryn da han erklærede at han aldrig havde været sammen med en pige, og realiserede så dernæst at de stadig legede. Han tog en tår af sin nye.. grønne drink, og satte den fra sig igen og sendte ham et lille smil. Han skuede ud i lokalet, og lagde faktisk ikke mærke til de to piger der kom gående, først da den ene lænede sig ind over bordet og fangede hans blik med sit lagde han mærke til dem begge to.. nok omkring Ozzies alder, den ene var måske lidt ældre? De var begge to i kjole, stiletter, den ene med mørkerøde krøller, og den anden med langt brunt hår. Han smilede til dem begge, og dernæst til Ozzie "Kan vi...assistere de damer?" spurgte han, og de fnisede hemmelighedsfuldt og den ene spurgte om de havde ild, mens hun fiskede cigaretter frem. Han nikkede og fandt sin lighter, og rakte dem den. Den lille, mørkhårede sendte Ozzie et langt blik.. og Sean syntedes det var sjovt i forhold til hvad de lige havde talt om, men han anede ikke hvordan Ozzie ville have det med det. Den rødhårede var dog helt klart interesseret i Sean, men de var måske også jævnaldrende og havde... samme hårfarve. Hun lænede sig udfordrende ind over bordet "må vi sidde? Eller i har måske.. andre... planer?" drillede hun, den anden pige virkede lidt genert, men hun smilede stort til Ozzie alligevel.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 28, 2012 7:58 am
Ozzie kiggede lidt forsigtig på ham, og smilede så kort, så var Sean nok til begge køn, men det var nok også meget normalt, han havde jo selv kysset en pige.. og nå ja, været i bad med en pige.. nøgen.. det var så underligt at tænke på, men der var aldrig sket noget.. det havde været som.. da man var små og man gik i bad med sin søster.. hmm.. men hun var ikke hans søster, nej men hun havde heller aldrig været hans ven, ikke sådan rigtig, eller kæreste.. nej, de havde bare.. kysset. "Hvad er så.." skulle han til at spørge da Sean kiggede væk, som om han havde fået øje for noget der var.. meget mere interessant end.. det de lige havde gang i her. Han kiggede op og fulgte Seans blik til han fik øje på de to piger, og så hurtigt på Sean igen.. eh? Han mærkede så hvordan det begyndte at stikke i ham, bare det at Sean så på dem.. det måtte han slet ikke! Det.. han.. må nå.. det kunne vel være nogen han kendte, nogen venner.. Ozzie ville ikke dømme ham, ikke endnu i hvert fald.. men ja.. altså.. hm. Ozzie kiggede lidt fra den ene til den anden og smilede kort venligt til dem begge to selv om han ikke rigtig havde lyst.. hvorfor kiggede de sådan.. på den måde.. det.. han.. han ville bare have Sean for sig selv, og de skulle danse.. og hygge sig.. og åhh.. Mest af alt havde han bare lyst til at række ud og holde Sean i hånden.. som en bange lille dreng.. men han var jo ikke nogen dreng.. og han kunne ikke side der og opføre sig barnligt og jaloux.. nej det gik ikke. Han kiggede lidt på Sean ved spørgsmålet.. skulle de to trunter nu til at side der! Og ødelægge.. deres aften! Og sende Sean lange blikke.. og gøre sig til.. nej det ville han altså ikke være med til! "Sean.." hviskede han lidt ynkeligt.. men han kunne jo heller ikke side der og hviske til ham at han skulle få dem til at gå.. det var.. endnu mere barnligt. Så han rykkede bare lidt nervøst på sig og smilede stort til begge tøser.. ja så måtte han jo bide det i sig.. i hvert fald for nu.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 28, 2012 11:31 am
Sean så på Ozzie der pludselig virkede voldsomt sammenbidt midt i det hele. Han smilede kærligt til ham og kærtegnede blidt hans knæ under bordet, og vendte blikket kort henover deres to nye bord damer. Han gjorde en gæstus mod de siddepladser der blev åbnet op og damerne satte sig, og placerede deres drinks på bordet. "Vi fik slet ikke præsenteret os!" udbrød pigen med det lange brune hår "Jeg hedder Jennifer, og det her er min kusine Dina" forklarede hun mod den rødhårede der nikkede istemmende og smilede stort. "Vil i være med til at lege drukleg?" tilbød den rødhårede så og smilede skævt, først til Ozzie, og så til Sean. Sean smilede venligt tilbage da han hørte det lille piv fra sin side og vendte blikket lige ned i to store dybe brønde af fortvivlelse, der måtte være Ozzies grønne øjne. "Det..." mumlede han fraværende fra pigernes henvendelse mens hans stemme nåede at dø ud allerede ved første ord.. de smukke øjne.. så bjergtagende, så... Den brunhårede grinede lidt "Du går i stå, vi kan bare lege en nem leg... forresten.. hvad hedder i?" spurgte hun nysgerrigt, og blinkede drillende til Ozzie. Sean tog blikket til sig, og så på pigerne mens han forsøgte at huske hvad der var blevet spurgt om. "Sean..." sagde han så kort.. han regnede med Ozzie selv præsenterede sig. Han havde ikke brudt sig om det næsten forladte blik i hans øjne.. Hvad var der med ham? Skulle Sean sige noget... gøre noget... måden han havde sagt det på. Hmm.. måske var det slet ikke ment sådan? Han var ikke helt sikker i sin sag, Ozzie kunne jo bare læne sig frem og hviske i hans øre, hvis der var noget. Den korthårede, rødhårede pige ved navn Dina hostede diskret og strakte sine fingre til de sagde knæk "Jeg tænkte på om i gad lege noget så... simpelt som S P eller K?" drillede hun, og lænede sig udfordrende ind over bordet før hun tog et sip af sin drink.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 28, 2012 11:45 am
Ozzie sukkede stille, han burde slet ikke være så.. paranoid omkring det, han vidste jo godt.. eller nej det vidste han faktisk ikke, for Sean havde aldrig nævnt ordet kærester, og det havde han desuden heller ikke selv, han havde ikke engang spurgt til det.. forslået det, eller noget som helst, så det var nok også han egen skyld han sad der og havde mavekneb.. og på den anden side, var der så overhovedet noget at have ondt i maven over? Selvfølgelig var han jaloux, det var klart, det lyste ud af øjnene på ham.. men altså.. var det mere.. bare.. tanken om at Sean skulle.. ja nok.. men altså hvis han nu kunne ligge det til side lidt, så kunne det jo være han kunne få to nye venner, måske.. selv om chancerne var ret små, men man vidst jo aldrig vel, og han kunne da i det mindste prøve at gøre et lille forsøg i at få to nye venner? Både for pigernes og Seans skyld, han gad jo heller ikke være træls.. Han blev dog fanget lidt ved Seans blik.. åh.. druk leg.. hans navn.. åh hvad var det nu han hed? Åh.. for søren, han tog en dyb indånding og så væk.. den blide nussen ved sit knæ beroligede ham, det var rart.. meget rart.. hmm. "Jeg hedder Ozzie" sagde han blidt og smilede kort til dem begge to, "Og jov det kan vi godt, ik Sean?" sagde han blidt, og prøvede at få Sean rystede lidt ud af sin.. tanke.. væk.. ting, han havde gang i. "Okay, og så starter du.. " sagde han smilende og sendte hende den rødhåret, Dina et drillende blik, og smilede lidt.. det var okay.. han kunne vel lige så godt få det bedste ud af det, og Seans hånd på hans knæ.. det gjorde det nemmere.. mhmm. Han tog en tår af drinken.. beder.. mhm, og det smagte faktisk, ret godt.. han skulle bare ikke have for meget, nej.. for han kunne ikke tåle det.. nej.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 28, 2012 12:26 pm
Dina triumferede over at have fået lov at bestemme! Så det ville hun udnytte.. "Mmhm.." mumlede hun og sendte et blik rundt i kredsen mens hun overvejede hvem hun skulle spørge da hendes blik faldt på Ozzie.. åh han var nuttet, men slet ikke hendes type! Og dog.. hun kunne vel lære ham et og andet i sengen... han var vidst lidt yngre end hende, men ham den anden var mere jævnaldrende.. Heck! De var begge to pæne! Virkelig, den ene med et næsten elvisk udseende, kulsorte hår og vidunderlig skovgrønne øjne, der var så dybe hun kunne forsvinde i dem, spinkel af bygning, men pæn stadig, hvid hud som sart porcelæn, der rødmede indimellem.. hmm... det var svært at modstå. Ham den anden var rødhåret som hende selv, næsten orange.. i modsætning til det blide blik i ham der kaldte sig Ozzies øjne, var hans...Seans... som glødene kul... som om der kunne vokse horn ud af panden på ham når som helst, et skævt, næsten kælent smil... gjorde ham indtagende at se på, dog dukkede det mest op når han så på ham den anden, det havde hun endnu ikke regnet ud hvorfor. "Ozzie.. S P eller K?" sagde hun drillende, og tog en tår af sin drink. Sean kærtegnede Ozzies knæ og nikkede til ham. Jo.. de kunne godt lege. Han tog en god slurk af sin egen drink mens han fulgte med i det hele. Han lagde mærke til Ozzie forsøgte sig med sin drink og smilede lidt af det, nå.. det var måske ikke så slemt det alkohol? Jennifer lænede sig over mod baren og bestilte shots, som hun delte ud af da de kom over til bordet "My treat" fik hun indskudt med endnu et smil, og Sean drak også lidt af dem.. han havde endnu ikke glemt det der.. dansehalløj... som Ozzie stadig gerne ville. Æv. Han havde godt set jalousien hos Ozzie, men det virkede som om han begyndte at bløde lidt op nu.. hvor de skulle lege, det var jo forholdsvist... roligt, og ærligt ind til videre.. men der var ikke rigtig noget druk ved det, andet end det han og Jennifer kastede ned mens de andre to diskuterede. Han smilede til hende, hun kunne godt ligne en engel... han kunne ikke dufte noget i den lumre luft, der lugtede af lidt af hvert, men ud fra hendes udseende, hendes blide smil og søde gæstusser... kunne hun meget vel være fra den 'gode side'.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 28, 2012 1:14 pm
Ozzie smilede lidt tilbage til hende.. den pige der blev ved med at kigge sådan på ham, på en måde minede hun ham lidt om Rose.. med det søde udsende, så uskyldigt, og alligevel med sådan en.. glød over det hele, som havde hun tusinde hemmeligheder.. små.. frække hemmeligheder.. stadig på den der uskyldige måde.. som hun gerne ville vise ham. Mhmm. Han så væk og smilede kort til Sean og så lidt ned i bordet, da en af dem rejste sig om kom tilbage med de små glas, Ozzie rørte dem ikke, han smilede bare, nej det skulle han ikke havde noget af, det var altså for farligt.. for ham, men Sean, han skulle da være velkommen. "Eh mig?" mumlede han bare og så lidt nervøst op på hende og sukkede så, "Okay så.. K?" mumlede han og kiggede kort på Sean og så tilbage på hende og smilede så lidt mere.. ja.. sikker.. på sig selv, agtig.. fyldt af selvtillid, hmm. Han så lidt på Sean og sukkede stille, han ville gerne snakke med ham.. det var jo derfor de var der ikke? For at snakke sammen og hygge sig og sådan.. sammen.. dem to? Åh.. okay, han gav det her en halv time.. men så fik de to tøser heller ikke længere tid! Han tog forsigtig igen en tår af sin drink og bed lysten til at læne sig ind mod Sean i sig.. nej ikke her, det måtte han nok ikke.. eller.. han vidste ikke.. men ellers havde Sean nok ikke.. nej han vidste det ikke og det var også lige meget.. det var også uhøfligt og side og kysse foran andre.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Fre Dec 28, 2012 2:03 pm
Sean drak Ozzies shot, det ville han ikke have kunne han forstå på den måde han venligt undgik glasset, det gjorde jo heller ikke noget, han skulle være fuld.. det havde han lovet sig selv og Ozzie, så det var intet problem. Dina nikkede til Ozzie da han spurgte om det var hans tur og smilede stort til ham "Ja" fortsatte hun, mens hun roligt lod et shot glide ned. Hun smilede endnu større da hun fik hans svar, og rørte let i sin drink med den lille bitte paraply der sad i den for at gøre den mere eksotisk. "Hmm.. okay, jeg har en sjov ide.." sagde hun og smilede "Hvis du ikke tør, det gælder for jer alle andre også, så skal du drikke et shot... men ellers, så er du fritaget, så drikker jeg for dit mod, okay?" sagde hun og nikkede til Jennifer "Kys hende.." smilede hun. Sean havde nær fået sin drink galt i halsen, men han besindede sig dog og sendte Ozzie et blik der kunne tolkes lidt som bekymring.. havde elveren overhovedet lyst til det? Han sendte Dina et lidt mørkt blik.. selvølgelig var han imod at... og dog.. altså.. det var jo en pige ikke? Men... Han så kort ned i bordet og lænede sig tilbage. Jennifer smilede genert og grinede lidt af udfordringen, men det virkede ikke til at være et problem for hende dog. Dina smilede triumferende som hun plejede... hun syntedes hun var genial... det var genialt. Ozzie, og Jennifer var jo skabt for hinanden... smukke, omtrent lige gamle... søde.. med de der blide øjne, og søde smil. Åh ja! Som skabt for hinanden! Hun kunne sagtens lege Kirsten Giftekniv, dette var den perfekte leg til den slags.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Dec 29, 2012 6:47 am
Ozzie smilede lidt forsigtig, og vendte og drejede sine hænder lidt, fordi han var en smule nervøs for spørgsmålet.. han ville helst ikke gøre sig selv til grin, så hvis de bedte ham om at rejse sig og dreje rundt, eller gå hen og sige noget til en fremmed.. aj det ville måske gøre ham lidt.. genert, og argh.. pinligt, hvorfor valgte han også noget så dumt? Han måtte minde sig selv om ikke at gøre det igen. Han så op da hun åbenbart mente hun havde fundet på noget sjovt, hendes ordvalg gjorde ham bare endnu mere nervøs, han begyndte helt at kold svede så slemt var det.. åh hvor måtte han dog se ud, sad der med skræmt øjne og et nervøst smil, imens Sean bare var helt rolig og.. fuldstændig uimodståelig han forstod godt hvis de savlede over ham.. det gjorde han jo også selv.. og det var fuldstændig sindsygt at han skulle få lov til at få ham for sig selv.. det kunne han godt.. se.. nu.. hm. Ozzie så lidt på hende.. shot?.. puha.. det var de der klamme små.. ting, som Sean hele tiden drak, og det var ulækkert.. og lugtede.. og åh han ville få det så skidt imorgen, det gik slet ikke, nej han ville ikke så meget som røre sådan en. "Okay.. " sagde han bare hurtigt, han vidste ikke hvad han ellers skulle sige til hendes åndsvage leg, det begyndte virkelig at rykke i ham.. og han fik det helt dårligt.. bare ved tanken.. lige ville han bare gerne tage Seans hånd og løbe sin vej med ham i armen.. væk væk væk. Han lavede dog store øjne da udfordringen endelig blev stillet og kunne mærke rødmen der startede hårdt ud ved hans kinder og bevægede sig så til hele ansigtet.. hvorfor! Hvorfor lige sådan et åndsvagt spørgsmål! Han ville heller smide tøjet foran alle derinde end det.. det var en dum leg, en rigtig dum dum leg. Ozzie turde slet ikke se på Sean.. han havde det helt skidt.. og nu blev han nød til at tage den der shot.. og han havde det ikke særlig godt og.. åh gud det hele begyndte rigtig at svimle for ham. Hvad skulle han nu gøre? Hmm.. "Hvor henne?" spurgte han så helt stille.. hvis det var så uskyldigt som et kys på kinden.. måske.. men han.. nej ikke engang det.. nej. "Nej glem det.. " mumlede han så og rakte frem efter et af de små glas, førte det op til sine læber.. øv hvor det stank! Og så vendte han bunden i vejret på glasset.. en kvalmene fornemmelse gik gennem hele hans krop og han havde det i lang tid som om han skulle til at kaste op.. virkelig.. han gad ikke være med mere, det var slet ikke særlig sjovt. "Okay.. jeg er ikke med mere, i kan bare.. lege.. jeg kigger på.." hviskede han stille og så væk, vendte sit blik mod dansegulvet, og lukkede så de 3 andre ved bordet helt ude.. i stedet for sad han bare, helt grøn i ansigtet og rystede lidt imens han drømmende kiggede på de dansende unge mennesker.. hmm.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Dec 29, 2012 10:29 am
Sean vendte blikket først fra den ene, og derefter til den anden. Han brød sig ikke så meget om at han skulle drikke så meget, Ozzie var jo ikke ligefrem van til den slags, og Sean havde presset ham til den ene drink med alkohol... om han kunne håndtere det, det anede han ikke.. men det var jo bare en drink. hvordan han ville reagere på flere procenter i mindre glas anede han ikke. "Jeg skal nok tage det for ham.." begyndte han, men Ozzie var hurtigere end ham. Han brød sig bestemt heller ikke om kysset, der skulle uddeles til.. hende den lille petitte trold der sad der med langt brunt hår og dådyr øjne. Uf den sved! Han drejede blikket til den rødhårede... hun vidste det! Hun vidste at den sved! Han så bekymret på Ozzie efter han kastede shottet ned... han virkede så bleg. Han vendte blikket mod pigerne "Oz, du kan få lov at stille dem et spørgsmål?" tilbød han blidt, ellers så skulle han nok gøre det for dem. Han kunne godt gøre det svært for dem. Dina rettede blikket mod Ozzie der ikke ville være med, og sukkede "Nå... hvad så med dig? Hvorfor giver det du ikke et skud så?" spurgte hun Sean og blinkede til ham. Sean skævede til Ozzie... og rystede så på hovedet "Nej, jeg tror det er nok for i aften de damer... hvis i ikke ville have noget imod det, vil jeg eskortere min kæreste ud herfra inden han får det dårligt" sagde han og kyssede blidt Ozzie i mundvigen, et kys ville måske kvæle ham og gøre ham dårligere tilpas, men han lænede sig tilpas nær ind til ham at det så ud som noget intenst. Han trak ham på benene og smilede kort, men afmålt til pigerne og trak Ozzie ind i mængden og udenfor. "Undskyld... jeg tænkte du måske ville have lidt luft?" mumlede han blidt, og strøg noget hår væk fra hans ansigt så han kunne se hans øjne og smilede så lidt til ham. "Har du det skidt?" spurgte han... lidt omsorgsfuld havde man vel lov at være når det lille pus virkede... kvalm, ovenpå de mange procenter han havde indtaget på meget kort tid, mend et var vel også kun forståeligt altså.. stakkels Ozzie.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Dec 29, 2012 10:51 am
Ozzie rystede bare på hovedet han var ligeglad han ville bare ikke være med mere, om så Sean fik dem begge to til at hoppe rundt på et ben, han var ligeglad, han ville bare ud og danse.. om så Sean ville med eller ej, han var ligeglad, så kunne han få lov til at side der og hygge med sine damer.. hende den.. rødhåret, hun var virkelig.. irreterende, han fik mest lyst til bare at sige noget ondt til hende.. men nu lå det jo ikke lige til ham at være.. på den måde.. så han vendte bare den anden kind til og så væk, det var.. bedst. "Nej du kan bare gøre det for mig.." sagde han hurtigt og lyttede ikke efter mere, han ville ikke høre efter, han ville bare kigge.. på alle de.. flotte mennesker der dansede.. den måde de bevægede deres krop på.. det var så utroligt, han ville også være danser! Han ville danse og danse og danse og danse! Ozzie blev dog revet ud af sin hypnotiseret tilstand ved et blidt kys i mundvigen, han så sig forskrækket om, og skulle til at slå ud efter hvem end der havde blidt sig det ind! Men han fik så øje på Sean helt tæt på og gav et suk fra sig og skænkede den hævet hånd. "Eh?" mumlede han bare, og kiggede hurtigt over på pigerne der var lige så paf som ham selv.. hvad havde Sean sagt nu? Han tog dog bare hans hånd da han blev hevet på benene og trukket af sted, mod døren.. nej de skulle da ikke hjem allerede! Hey stop! "Sean.. jeg vil ikke hjeeeeeem.." begyndte han at klynke.. åh! Han nikkede så, "Okay.. tak.." hviskede han stille og sendte ham et ømt smil, "Nej.. bare alhelveds til jaloux.." brummede han og rødmede igen og lagde så sine arme omkring Seans nakke og puttede sig ind til hans bryst, "Hvad sagde du til dem?" hviskede han stille.. han forstod ikke hvad han havde sagt for at få dem begge to til at.. se sådan ud.. på den måde.. hmm.. og hende den rødhåret.. hun havde været så.. uhyggelig.. hende kunne han slet ikke lide. nej.. han ville bare have Sean.. ja.. for sig selv helst.. mhm. "Undskyld.." hviskede han så stille.. han havde ødelagt det.. helt.. det var ikke med vilje.. hm.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Dec 29, 2012 12:49 pm
Sean havde godt bemærket hans små mutte kommentarer, og sådan skulle det jo ikke være. De skulle have det sjovt.. de skulle.. date.. som de ikke havde gjort. Han grinede kort af hans bøn om ikke at skulle hjem, og rystede på hovedet "Vi skal ikke hjem, rolig" mumlede han blidt til hans klynken.. åh det lille skind altså. Han tog en smøg op af lommen og tændte den "Do you mind..?" mumlede han, han ville gerne lige.. have en smøg.. han var småfuld.. eller rettere, ret fuld.. og så skulle han altså lige have en smøg. Og Ozzie kunne trække lidt luft. Han så på hans rødmen og smilede skævt "mmhm.. det behøver du ikke at være.." mumlede han og lagde armene om hans liv, og holdt smøgen væk fra ham så han ikke brændte ham. "Jeg vil nemlig kun havde dig.." hviskede han i hans øre og smilede drillende, inden han nappede ham i øreflippen. Han tog et sug mere bag om hovedet på Ozzie og pustede ud i den nattekode luft mens han lyttede.. "Hvad jeg sagde..?" mumlede han og rynkede sine øjenbryn.. "Du skal ikke undskylde, du har jo ikke gjort noget, det var mig.." grinede han stille, og askede ned på jorden. "Jeg sagde bare til dem at jeg ville tage mig af min... mmhm.. kæreste.. og om de ville have os undskyldt.. og så kyssede jeg dig, og så lignede du en er havde tænkt dig at slå mig" drillede han blidt og kyssede ham i tindingen inden han trak sig lidt tilbage for at tage et nyt sug af sin smøg.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Dec 29, 2012 1:22 pm
Ozzie sukkede stille og nikkede så bare, "okay.." hviskede han bare stille, han skulle i hvert fald danse inden han skulle nogen steder! Med eller uden Sean.. det var hele pointen i det.. alt sammen jo! At de skulle danse.. åh.. han måtte se om han ikke godt kunne få "Nej.. " mumlede han bare stille og puttede sig bare lidt ved Seans hals, han kunne ryge lige så tossigt han ville, Ozzie var ligeglad, bare han måtte putte der.. lige der i Seans arme.. mhmm! "Hva?" mumlede han stille og rødmede bare endnu mere.. aj det kunne nu ikke passe.. det mente han vel ikke? "Du.." hviskede han stille, men kunne ikke finde rundt i hvad han skulle sige.. og det hele blev bare noget kludere.. så han valgte bare at stramme sit greb lidt tættere om Sean.. Sean.. som kun ville have ham.. og elskede ham.. som han havde sagt.. han var så sød.. selvfølgelig var det dem to.. og.. ja.. han.. han ville bare være hans.. og ingen andens.. han havde slet ingen grund til at være jaloux jo.. det var absurd.. åh! Han stilte sig på tær og kyssede hurtigt Sean blidt på kinden. "Du gør mig meget.. meget.. glad.." hviskede han stille og smilede forsigtigt inden han stilte sig normalt igen og lyttede til hans ord. "Det var også mig.." mumlede han bare helt stille og sukkede.. mhmm. "Kæreste.." hviskede han stille og smilede så lidt.. nå det var det.. uh.. eh. "Jeg troede du var en anden.. " mumlede han stille, "Undskyld.." hviskede han så og lagde nakken lidt tilbage så han rigtig kunne se Sean, "Er vi kærester nu så?" hviskede han stille og lænede sig langsomt frem og trykkede sine læber mod hans.. det syntes han i hvert fald de skulle være.. det var rart.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Dec 30, 2012 10:56 am
Sean var udemærket godt klar over at Ozzie gerne ville danse og det havde han ikke tænkt sig at prøve at tale ham fra.. Så ond havde han heller ikke lyst til at være ved ham. Han kunne danse og så kunne de tage hjem. Han smilede lidt da Ozzie puttede sig hos ham "okay" sagde han bare roligt. Han tog endnu et sug af sin smøg og askede på asfalten. Han lagde ikke engang mærke til at han gik helt i sort... Over det han havde sagt til tøsebørnene. Han var jo også lidt fuld, men han var tilfreds med det han havde sagt. Han mærkede at han strammede grebet og så spørgere på ham. Han læber formede langsomt et kærligt smil og han smed smøgen fra sig så den havnede et eller andet uvist sted.. Måske i en vandpyt eller sådan noget.. Han nød kysset og lagde armene om ham "mmhm... Du skal altid være glad, du er så smuk når du smiler" hviskede han blidt mod hans øre.. Åh han var så dejlig... "Du skal ikke undskylde" hviskede han blidt i hans øre. Han lyttede til ordet da han sagde det højt... Kæreste... De to.. Hmm. Han knugede ham tættere ind til sig og kyssede ham i øret "mmmm..." Han nåede ikke at svare før Ozzie kyssede ham. Han kunne kke lade være med at smile lidt mod hans læber.. Så sød.... Han slap dem blidt.. Lidt modvilligt.. "Hvis du har lyst, vil jeg gerne være din kæreste?" Mumlede han drillende, og så ham i øjnene.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Dec 30, 2012 11:31 am
Ozzie sukkede bare stille.. okay han måtte tage sig lidt sammen nu. Ham slap ham forsigtig og trådte et skridt tilbage og smilede stort til ham, "Okay jeg er straks tilbage.. Sean.." hviskede han og åbnede døren ind til clubben og skyndte sig ind.. efter 5-10 minutter var han igen tilbage lidt forpustet og gav Sean et hurtigt kys i panden, "Okay jeg.." begyndte han men skulle lige have vejret igen, og grinede lidt af det sluder Sean sagde, "Det kan du selv være.." brummede han stille og sukkede så, "Altså.. det har jeg i hvert fald.. så.. nu er vi det.." sagde han hurtigt bestemt og grinede så lidt. "Nu skal du gøre noget for mig.. okay.. først.. lyt.. " sagde han stille og lagde en finger over sine læber for at vise han skulle være stille, han åbnede forsigtigt døren med den ene hånd og lod den stå på klem og smilede så bare kært til ham. Da en langsomt romantisk kærligheds sang begyndte at spille i dæmpet rart musik.. bløde toner.. sådan noget alle kunne følge med til.. det var det han havde været inde for at bestemme før.. sangen. Han fjernede så sine finger og rettede Seans blik mod sig selv.. inden han bukkede dybt, og tog hans hånd og kyssede den. "Må jeg.. få denne danse?" sagde han stille med en dyb længsel i stemmen.. nu håbede han ikke fulde Sean ødelage hans lille øjeblik.. af dybt romantik.. han havde jo selv hele sjælen inden i det her.. så Sean skulle opføre sig pænt, ellers kunne det nok godt være Ozzie blev sur.. meget sur! hmpf.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Dec 30, 2012 12:37 pm
Sean så på ham og rynkede sine bryn.. "Hvor skal du hen?" spurgte han undrende... men blev stående, han ville jo komme tilbage så det gjorde vel ikke noget. Han tog sig en smøg mere mens han var væk... det var lidt koldt derude... på trods af at han var dæmon kunne han jo godt mærke det selvom han var... temmelig hårdhudet. Han så på ham da han kom tilbage og smilede fjollet til ham. Han skulle til at spørge ham, da han kom ham i forkøbet og løftede et par undrende øjenbryn, men lyttede... Han så på døren og lyttede.. han kunne høre en blød.. langsom.. melodi.. Han så spørgende på ham..Da han kyssede hans hånd. Han trak på smilebåndet.. faktisk flækkede hans ansigt i et kæmpe smil. "Du er så sød, ved du godt det?" mumlede han blødt.. katteblidt inden han tog hans hænder og trak ham med indenfor. Han skulle nok danse med ham.. tæt og alt det.. Ozzie fortjente at få lidt romantiske øjeblikke, på trods af at Sean ikke var god til det. Han lagde hans arme om sin nakke og sine arme om hans liv og trak ham tæt ind til sig.. der..midt på dansegulvet.. Der var mørkt, og lyset var sparsomt, men han kunne nu godt se de grønne øje lyse mod hans egne... han kunne se Ozzies kære smil...Han bevægede sine fødder i en langsom udgave af en.. vals? Vidstnok.. var det ikke sådan man dansede tæt? Bare.. langsomt.. op af hinanden..til musikken der langsomt førte an.. Han så ham i øjnene sørgede for at danse langsomt så han ligesom kunne følge med.. finde tempo og alting.. så kunne han altid ændre det senere hen.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Dec 30, 2012 12:56 pm
Ozzie smilede bare forsigtigt tilbage, "Jeg valgte den til os.. jeg ved godt du ikke bryder dig om at skal danse.. men det her er en nem en.. bare en dans?" sagde han stille helt bedende.. han ville gerne danse en enkel dans med Sean.. bare.. sådan.. åh! Han lysnede dog op i et kæmpe smil da Sean trak ham med inden for, og rødmede så lidt ved det han sagde.. han kunne selv være sød kunne han.. søde dejlige Sean ja! "Tak.." hviskede han stille da Sean trak ham med ud på danse gulvet, så fik han alligevel en lille dans.. bare en lille en.. så kunne han selv danse rundt til fjollede 80 musik bagefter og Sean kunne side i baren og drikke lidt og grine af ham! Hihi! Han lagde sine arme som Sean havde lagt dem og holdte tæt om hans nakke og rykkede sig ind til ham, han var lidt urolig i starten, for om Sean kunne.. finde ud af det.. om han kendte trinende og sådan.. for ærligt.. så var Ozzie selv en ret trænede danser, han havde danset hele sin barn dom.. nok mest folkedans og den slags.. men hvis han en dag fik tid så ville han helt sikkert melde sig til et danse kursus i hip hop eller sådan noget.. det var så fascinerende! og utroligt.. han elskede det. Han smilede blidt til ham og kyssede ham hurtigt der i det sårbare omkvæd.. og kærligheds erklæringer.. og den rolige danse.. dem to.. tæt op af hinanden.. bare dem.. alt var perfekt.. og han var lykkelig.. åhh.. det her var bare.. for dejligt! "Du er.. fantastisk.. kan vi sove hos dig i nat?" hviskede han stille og sukkede mod hans læber.. og kyssede ham hurtigt igen.. han ville gerne med Sean hjem.. mhmm.