Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 11, 2012 11:17 am
Ozzie smilede lidt og puttede sig bare tætter ind til Sean.. han vidste ikke om det var tiden for alvorlige samtaler, men han ville heller ikke til at rode op i mere lige nu, som kunne gøre undt, han kunne ikke lide når Sean var vred. "Du må ikke skælde mig ud.. mere" hviskede han stille, han brød sig ikke om det, og det skulle Sean vide.. det kunne nok ikke undgås hvis de skulle være sammen.. altså.. ja, han vidste ikke hvor det førte hen, men han vidste bare han godt kunne lide at være sammen med Sean, og han gerne ville tilbringe mere tid sammen med ham.. så ja, skændes det skulle man jo altid, men stadig.. ikke mere lige nu. "Hvad skal du til jul?" sagde han stille og smilede lidt mod hans bryst, og trak lidt ned i hans trøje og kyssede ham blidt ned af halsen og på det øverste af brystet, inden han slap hans trøje og lod sine fingre glide op under hans t-shirt og nussede ham kærligt på maven, mhmm han var så varm og indbydene.. det var også synd at han var gået midt i sex.. for det havde været så rart.. og så havde han bare ødelagt det.. men så måtte han jo bare gøre det godt igen.. finde på noget. Han mærkede så den lille rumlen ved Seans mave og grinede let. "Du er sulten.." sagde han stille og rykkede lidt på sig så hans ansigt lå ud fra Sean igen. "Måske skulle du finde noget mad.. jeg kan godt handle ind imens.." sagde han stille og smilede lidt.. Sean.. havde jo nogen lidt andre spise vaner.. og det skulle Ozzie ikke stå i vejen for, han ville ikke have han sultede sig selv jo.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 11, 2012 11:44 am
Sean lukkede sine øjne lidt i, da han hørte Ozzies bøn... Han trak ham så tæt ind til sig som muligt "Det skal jeg nok lade være med.." lovede han stille... han vidste godt det ville blive svært, for Sean havde et lunefuldt temperament, og det mindste kunne blive det værste... men han var til gengæld også god og rolig i slemme situationer.. som regel. Han ville prøve at begrænse sig, og tænke på at Ozzie var temmelig følsom og tog kritik meget nært.. det var heller ikke meningen.. han skulle passe på ham, ikke nedbryde ham. "Jul?" brummede han som om han et kort øjeblik havde glemt hvad det var for noget.. "æh.. næh... ikke sådan..lige, hvorfor spørger du?" spurgte han så og skævede lidt til ham da han kyssede ham på brystkassen, og halsen.. mmhm. Han syntedes det var lidt ærgeligt at han stoppede, men det var måske meget godt, sex... eller det der dertil hørte var nok ingen god ide lige nu.. nej. Han sukkede opgivende da han konstaterede at han var sulten.. ja... det var han.. men.. "Ozzie jeg kan altså godt gå med ned og handle?" tilbød han stille, han ville godt gå med.. han ville gerne hjælpe.. "Jeg kan jo bare.. gøre det senere?.. altså spise.. noget andet, efter du måske er kommet hjem?" han vidste godt han ikke kunne trække den meget længere.. Ozzie var begyndt at blive tiltrækkende på andre måder end seksuelt eller kærligt.. og det var jo ikke så gode tegn.. Sean kunne dog aldrig i sit liv finde på at spise elveren! Nejnejnej! Aldrig!
Matthew
Race : Varulv Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil) Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/08/12 Antal indlæg : 1280
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 11, 2012 12:16 pm
Ozzie smilede bare lidt og nikkede så bare, "Jeg stoler på dig" sagde han stille.. han vidste han kunne, Sean var en dejlig fyr.. han vidste at han kunne stole på ham, om så de skulle skændes igen eller ej, han var ligeglad.. han var sød og kærlig for nu, og det var det vigtigste. "Mhmm.. du ved.. med juletræ og gaver.. og god mad.." sagde han stille og smilede lidt, måske var Sean ikke vant til at holde jul, "Er du jøde?" mumlede han stille, det kunne jo godt være, hvor skulle han vide det fra.. Det kunne jo også godt være at han bare ikke var kristen, eller måske havde han bare ikke nogen at holde den med, det var synd for ham.. Ozzie ville gerne jule hygge lidt med ham hvis han ville det. "Fordi jeg er nysgerrig, har du slet ingen at holde jul med?" spurgte han med en lidt trist stemme.. ikke fordi Ozzie selv havde særlig mange muligheder.. han kunne jo altid tage hjem, for han havde ikke så mange venner.. men hans mor var der alligevel altid, han havde også holdt jul med dem sidste år.. åh.. det var et helt år siden han havde set dem, det var lidt trist at tænke på.. hmm, måske burde han tage hjem på en lidt større ferie, bare et par uger. "Jeg kan sagtens selv.. du skal bare fortælle mig hvad jeg skal købe.. du skal jo lave det" sagde han hurtigt, "Ellers skriv det på en seddel, så får jeg bare nogen til at finde det for mig, så kan det stadig være en overraskelse" sagde han hurtigt, han fik alligevel altid hjælp når han handlede. "Nej du skal spise nu!" sagde han hurtigt, "Inden du begynder at spise mine ting.. eller mig" sagde han bare drillende og kyssede ham på kinden, og satte sig så op. "Afsted med dig.. så gør jeg det lidt hyggeligt til når du kommer tilbage" sagde han bare roligt og smilede frækt.
Dylan
Race : Varulv Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende. Tilmeldings dato : 22/07/12 Antal indlæg : 946
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 11, 2012 12:36 pm
Sean så på ham og smilede svagt.. det var han glad for. Han huskede godt at Ozzie havde været bange for ham i starten.. lige hvor de havde mødt hinanden.. ved søen. Ozzie havde praktisk talt overfaldet ham en smule.. Sean smilede skævt ved mindet. Ozzie.. søde lille elver. "Jøde?" gentog han og grinede "Jeg ved godt hvad jul er..." smilede han lidt, og nussede ham i håret "jeg er ikke jøde, muslim, eller kristen for den sags skyld.. jeg betragter mig selv som...hmm.. agnostiker tror jeg" mumlede han tænksomt. Han rystede på hovedet og kyssede ham på kinden "fejrer den ikke rigtigt.. har jeg ikke gjort siden...hmm.." sagde han og tænkte.. men han kunne ikke huske julen, overhovedet. En nogle kølige dage på anstalten havde der hængt nisser i gangene og de havde serveret en sødlig grød med sukker på.. men der var ellers ikke rigtig noget han huskede ved den. "Nej jeg har ikke nogen at holde jul med, det skal du nu ikke være så trist over.." mumlede han og smilede til ham. Han så på ham da han snakkede om at købe ind og grublede lidt over det "er det ikke bedre jeg fortæller dig det? er det ikke lidt kryptisk at give dig en seddel...?" spurgte han med en let skepsis.. "jeg kan jo bare remse nogen småting op? Det er jo ikke det store... så dygtig er jeg ikke i et køkken" grinede han og satte sig op da han gjorde "spiser dine potteplanter" drillede han, og nød kysset på kinden.. Han rejste sig og rettede lidt på sit tøj "er du sikker på du kan klare det?...for så ligger jeg en seddel til dig i køkkenet.. på køkkenbordet" sagde han og betragtede ham som han sad der med et frækt smil, og rystede lidt på hovedet af ham og smilede.. skøre unge.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 11, 2012 1:14 pm
Ozzie smilede lidt og sukkede så bare, "Hvor skulle jeg også vide det fra.. nå" sagde han bare hurtigt og skubbede blidt til Sean, han vidste da ikke.. hvorfor Sean ikke holdte jul, men måske var det noget privat eller så kunne han bare slet ikke lide det.. det var der jo mange der ikke kunne.. men Ozzie kunne godt, han synes det var hyggeligt nok, selv om han nok heller ikke var særlig kristen selv, men det var mere sådan.. en familie tradition.. så det var jo meget dejligt alligevel. "Det er jeg ked af.. alle fortjener en hyggelig jul" sagde han stille og smilede kort. "Hvis du har lyst til at holde jul i år, så ringer du bare.." sagde han kort, han ville ikke sige han skulle komme og være her, hvis Sean ikke brød sig om det, Ozzie tog jo bare hjem til sin mor, det var ikke noget problem, men han kunne ikke lide tanken om Sean skulle side alene juleaften.. så ville han heller være der sammen med ham, hans mor havde jo så mange andre at holde jul med.. hun klarede den nok. "Nej skriv det på en seddel, det er nemmeste, ellers kan det være jeg glemmer det.." sagde han hurtigt, og smilede lidt og rejste sig også, han kunne lige så godt komme afsted nu også. "Orion!" kaldte han højt, den skulle med.. det var nemmest og hurtigst, selv om han godt kendte vejen.. det var bare.. endnu nemmere med en der kunne gå uden om.. lygtepæle og vidste hvor kantstene til vejen var henne og alt det der. "Ja.. de spiser vand..!" sagde han hurtigt og tog sin jakke på og sko, og fandt hunde snoren frem. "Jaaa.. jeg kan godt klare det.. så.. stol nu lidt på mig.. " sagde han hurtigt og tog hurtigt fat om hans nakke og gav ham et intenst kys på læberne.. bare lige.. et minuts tid, inden han mærkede noget loddent ved sit ben og smilede og slap kysset for at give Orion hundesnor på. "Tag dig nu god tid, for jeg er måske lidt langsom.." sagde han bare hurtigt.. så kunne han også lige nå og rydde lidt op og tænde nogen lys.. og sætte musik på.. mhmm.. ja..
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 11, 2012 1:56 pm
Sean smilede af ham "det kunne du da heller ikke vide.. tosse" drillede han blidt, og lod ham skubbe. Det var jo ikke fordi han tog skade af det. Han så forskende på ham da han smilede kort "du behøver ikke være ked af det på mine vejne Ozzie, jeg har det fint, hvad jeg ikke ved har jeg ikke ondt af.." sagde han og smilede til ham. "Men tak fordi du tænker på mig" sagde han, og hævede et øjenbryn da han tilbød at han kunne holde jul der.. eller det lød i hvertfald sådan. Han betragtede ham lidt "Jeg skal tænke over det.. tak" sagde han varmt.. Ozzie var sød og omsorgsfuld, og Sean var...bladrg.. Han sukkede, han måtte finde på noget sødt til Ozzie.. lære at lave mad, eller noget. "Okay, så ses vi" sagde han og skulle til at gå da han plaprede videre og besluttede sig for at give ham et kys med i købet. Han mumlede smilende et eller andet mod hans læber og gengældte det så. "Jaja jeg skal nok.." brummede han da han slap, og smilede skævt "vi ses senere, jeg skal nok give mig god tid... ellers må du ringe hvis du når hjem før mig" drillede han, men så lang tid regnede han nu ikke med at der ville gå..Han skrev en seddel, lagde den i hans hånd, og trykkede et kort kys mod hans tinding, og forsvandt så ud af døren, ned af trapperne, og ud på gaden. Da kunne han også mærke hvor sulten han var, så sulten at det sled i ham som et arrigt dyr. Det skulle han nu nok få bugt med!
_______________ En halv - til en hel time senere
Sean tørrede sig om munden for at få bugt med det værste blod, han måtte op i Ozzies lejlighed og søge efter noget, mumdgurglehalløj... mundhygiejne.. snask. Mon ikke han havde den slags stående? Han gik op af trapperne og bankede prøvende på, det kunne jo ske Ozzie ikke var hjemme.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 11, 2012 2:14 pm
Ozzie stod lidt i lejligheden efter Sean var gået, og smilede imens han trak et halstørklæde på, det var jo ret koldt uden for, og det blev kun værre. Han gik ned og fik de ting han skulle bruge i en pose, uden helt selv at vide hvad det var, men det var nok noget godt, ellers var der jo altid nudler i skabet hvis det gik galt, men han troede nu nok at Sean godt kunne finde ud af at lave mad. Han gik ind af døren og slap hunden fri, og trak sit tøj af.. faktisk.. så trak han alt.. sit tøj af, og fik lidt rundt nøgen inden han smed det sorte bind for sine øjne.. eller nærmer.. lagde det om halsen, det tog ham lidt tid, men til sidst fik han bundet en nogen lunde butterfly.. og så smed han sig ellers bare i sofaen og ventede, med et djævelsk smil på læberne.. så sulten var han jo heller ikke, der gik nok lige en time eller to før han blev rigtig sulten.. og den tid kunne jo udnyttes på forskellige måder.. fx ved at ligge helt nøgen i sofaen med en butterfly som det eneste.. det havde nok fungeret beder med et slips, men sådan noget havde han jo slet ikke, så han måtte nøjes.. men han tænkte at han nok så meget fræk ud af lige vel. Han lyttede så da døren blev banket på og smilede bare lidt. "Kom ind!" kaldte han hurtigt og blev lidt nervøs i det.. han jo ikke vant til sådan noget.. leg.. men det var hyggeligt.. og han skulle jo gøre det godt for det der skete tideligere på en eller anden måde.. havde han vidst at Sean kunne lide sushi eller sådan noget havde han måske dækket sig med det.. eller flødeskum.. men han tænkte ikke over det så meget.. han var bare nøgen.. så kunne de hente noget olie hvis det hjalp på det frække.. men han tvivlede.. Sean kunne jo godt lide ham som han var.. ik? Han havde også sat musik på.. og tændt nogen stearinlys , og sat varme på, så det var sådan.. dejligt.. hyggeligt.. og musikken spillede godt til det næsten mørke lokale, kun oplyst af det levnede lys.. det var hyggeligt. "Hej skat.." mumlede han bare da døren gik op og i igen og ventede på Sean ligesom.. skulle opdage ham.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Nov 12, 2012 2:43 am
Sean stod uden for døren da han hørte Ozzie der bad ham komme ind. Han gik tøvende ind.. der var lidt... mørkt.. derinde. Han hævede et øjenbryn, og trådte tøvende ind. Han trak sin jakke af og hang den op på knagen... og skubbede sine sko af.. Han ville gerne spørge ham hvor han var henne i verden, for han kunne ikke se ham nogen steder. Han gik ind i stuen og så sig om i mørket. "Hvad er det du..." spurgte han stille, men gik i stå da han så ham ovre på sofaen. Han lagde hovedet lidt på skrå og betragtede ham i lyset fra stearin lysene, og lyttede til musikken. Hvad var det her..? Prøvede han at forføre ham eller undskylde for tidligere? "Hej.." sagde han stille, og blev stående lidt... før han gik hen til ham og satte sig på sofabordet ved siden af sofaen og så på ham.. Åh han var så smuk.. og så den lille butterfly. Han smilede lidt skævt af det og rakte ud og lod en finger glide ned over hans brystkasse og mave og stoppede inden hans skridt, tegnede blidt henover hans mave "mmhm.." brummede han stille.. og tog så blidt fat i hans skuldre og fik ham op og sidde og lænede sig blidt indover ham, og kyssede ham med en vis intensitet, og lukkede sine øjne.. Han var sød.. så sød... det var helt utroligt. Han trykkede ham blidt ned og ligge og lagde sig henover ham, og fortsatte kysset. Han smilede let mod hans læber og slap dem så "Skulle du ikke have mad?" hviskede han stille.. deres planer havde været lidt anderledes sammensat, det havde været mad, bog, sex... nu var det skænderi, sex, mad? Han kunne ikke helt forstå at Ozzie havde lyst til ham efter det der.. halløj, men... det var også svært at sige nej til ham når han lå der og var nøgen og indbydene.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Nov 12, 2012 3:11 am
Ozzie smilede lidt da Sean fik øje på ham, "Lige her.." mumlede han stille selv om han ikke behøvede at sige noget.. men ja.. Han rakte en hånd ud mod ham og smilede bare frækt da han satte sig på bordet og kærtegnede blidt hans kind, det var da en hyggelig lille forførings scene han havde fået skubbet på benene. "Mhmm hej.." hviskede han stille og sukkede dybt ved Seans kærtegn.. det var alt for.. ophidsende.. som man jo.. så kunne se.. han rødmede lidt, men håbede ikke Sean lagde alt for meget mærke til det, nu når der var så mørkt.. eller ja.. der var jo lidt lys, hyggeligt lys. Han nød kysset og kyssede ham gladeligt igen, og lagde arme mod hans bryst og skubbede blidt hans trøje af ham, så han sad i t-shirt i stedet.. sådan.. ja.. mhmm.. af skulle det altså.. Og han ville forføre ham! Så han fik lov til at tage kontrollen, i hvert fald bare lidt.. "Jeg er ikke sulten lige nu.." sagde han stille og smilede lidt da han blev lagt ned i sengen igen.. med Sean over sig, det var næsten alt for godt.. og hans hjerte begyndte allerede at slå der ud af.. åh han ville have ham! Men han havde tænkt sig at tage sig god tid, åh ja! "Så jeg tænkte.. måske at bruge tiden.. på noget mere.. hyggeligt.. som at være dit personlige legetøj den næste times tid.. og så tror jeg nu nok lige, at det er min tur til at forføre dig.." sagde han drillende og tog fat om Seans nakke og rullede forsigtigt rundt, der var jo ikke meget plads på sofaen.. men det lykkes alligevel, og han kom og og side øverst, oven på Sean, han bukkede sig langsomt ned og kyssede ham intenst på læberne.. nappede ham drillende i underlæben, imens han langsomt kørte sine fingre op under hans t-shirt.. mhmm.. og plantende små våde kys langsomt ned over hans hals.. åh!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Nov 12, 2012 3:27 am
Sean lod ham skubbe trøjen af, så kunne han også bedre mærke hans hud... mod sin.. mmhm. Det faldt ham ikke rigtig ind at han faktisk lige havde taget livet af et andet menneske og nu lå der og kyssede med Ozzie som om et var livets gang.. det var det vel egentlig også, på sådan en lidt anderledes måde. En abstrakt virkelighed, men det var hans virkelighed. "Nej okay så.." gav han sig så, det var svært at skulle sige Ozzie imod der var.. nøgen, ih! Det havde ret meget at sige... eller ret meget magt i sig selv, det var faktisk lidt unfair, det kunne han jo ikke sige nej til.... Han smilede bare svagt, og nød at mærke at han ligesom også reagerede på at han var der.. det var lækkert. Sean så undrende på ham i mørket, legetøj..? Forføres..? Hmm, okay så. "Mmhm?" brummede han som om han ventede en uddybelse af det.. Han rakte blidt op, vel at mærke efter at Ozzie havde rullet dem rundt så han sad øverst og bandt forsigtigt hans lille hjemmelavede butterfly op... og trak den af så langsomt han lige kunne. Han gengældte det intense kys, og smilede da han nappede ham i underlæben og nød hans varme fingre under sin trøje.. det var ikke helt dårligt. Han kørte en hånd ned langs hans inderlår, og nussede ham blidt der. Han lagde nakken lidt tilbage så han kunne komme til med de små kys, og stønnede lavmældt... også lidt for at drille ham.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Nov 12, 2012 5:25 am
Ozzie sukkede stille og smilede bare lidt.. han sagde ikke så meget, men det var vel et godt tegn.. på at han ligesom.. ja han kunne godt finde ud af at forføre.. det gjorde ham lidt glad, for så kunne han jo få lov til at gøre det igen en anden gang, bare.. ligge nøgen.. og vente.. måske med et slips næste gang, for det var jo sådan man gjorde, men nu når han ikke havde sådan noget så var det her jo også fint nok.. selv om han synes han lignede lidt de der.. playboy kaniner.. hmm. "Blev du mæt.." hviskede han drillende og smilede lidt.. han håbede ikke Sean havde skynd sig for meget, han skulle jo have tid til at spise.. som alle andre skulle. Han kyssede ham lidt op af halsen igen og nappede ham i halsen, og så i øreflippen og lod hurtigt drillende sin tunge løbe over hans øre og pustede så.. hihi. Han kiggede lidt ned da Sean begyndte at binde hans butterfly op.. ih! Den havde taget sin tid at lave! Den skulle da ikke af.. men nå ja på den anden side.. så var det jo sådan set det eneste "tøj" som Sean fik lov til at tage af ham, så det kunne han jo ikke blive sur over.. desuden skjulte den hans hals.. og han kunne godt lide at blive kysset på halsen.. det var rart! Han tog bare det sorte bind fra ham da han havde trukket det af.. det var jo forholdsvist langt, for han plagede jo at binde det to gange rundt, så der blev helt mørkt.. det var rart. Han lagde det om Seans hals og trak ham med sig op og stå på den måde. "Stå.." sagde han bare stille drillende, og trak hans trøje op over hans hoved så hans bryst kasse kom til syne, han begyndte langsomt at kysse ham fra halsen og ned over byrstet og maven.. mhmm, var og dejlig, imens lynede han hans bukser op.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Nov 12, 2012 6:05 am
"Ja.." brummede han stille til svar, han havde ikke lyst til at uddybe hvem han havde taget livet af, det var nok.. knap så romantisk, Ozzie ville vel også bare vide det så han ikke var obs på om Sean snart skulle afsted igen.. det skulle han heldigvis ikke, han havde jo fået det ordnet, nu kunne han gå nogen dage endnu uden at skulle ud og slå ihjel igen. Men han var jo ikke den eneste der gjorde det, der var mange flere end han der levede på den måde... det der undrede ham mest var nok at politiet ikke fandt ud af noget, det gjorde de som regel aldrig, eller også tørte de mordene af på en eller anden uskyldig. Han grinede let da han kyssede ham påhalsen og slikkede ham på øret, for derefter at køle det ned ved at puste på det.. frække unge! "Hmm.. føler du dig godt tilpas, med at styre?" hviskede han drillende og rykkede en tand længere op af hans inderlår, og kærtegnede den sarte hud med fingerspidserne. Han lod sig trække op og stå og måtte slippe ham idet han stilte sig op, men heldigvis så var han jo ikke så langt væk at han ikke kunne røre ved ham, men indtil videre ville han hellere mærke.. og se hvad han egentlig havde tænkt sig. Han blev stående, og hjalp ham med at trække sin trøje over hovedet, og lod derefter sine arme falde ned langs siden og betragtede Ozzie og nød de mange kys på sin hals og nedover brystkassen og maven... mmhm. Han blev stående som Ozzie havde foreskrevet, og trak den sorte forbinding væk fra sin hals igen og så kort på det, og derefter ned på Ozzies mørke hår, der stod i kontrast til hans næsten marmor hvide hud... hmm.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Nov 12, 2012 7:16 am
Ozzie smilede lidt, og blev lidt genert i det, men han havde tænkt sig at gennemføre det alligevel, han skulle jo heller ikke have styringen hele vejen igennem nej, Sean fik jo lov til at ligge øverst hvis han ville, han vidste ikke om han havde lyst til at prøve at være øverst.. men han kunne bare bedst lide.. at blive domineret.. en heeeel del, så ja.. Sean skulle ligge øverst bum. For det var dejligt når han gad det. "Jeg er altså lidt.. nervøs.. så du må ikke dømme mig.." mumlede han bare stille og rødmede lidt igen, og fik hans bukser knappet helt op. Han gispede let da Seans fingre.. kom lidt for langt op på hans inderlår og tog forsigtigt omkring hans håndled og kørte dem ned af igen, væk.. fra de område. "Mhmm.. det ved jeg ikke.. måske.. det er da meget.. hyggeligt.." mumlede han bare, han vidste det ikke helt.. det var ikke noget nemt spørgsmål.. men nej.. han ville nok sige nej, hvis han skulle vælge. Han smilede lidt og trak hans bukser langsomt ned til hans ankler, og hjalp ham ud af dem, og så underbukserne.. langsomt.. langsomt.. ned, og smilede lidt da han fik et rigtig dejligt udsyn, da han jo var nede på knæ, han kyssede ham kort på inderlåret, og hjalp ham også ud af underbukserne. Og lod så sine fingre glide op over hans krop, i takt med han selv kom op og stå, og skubbede ham tilbage mod Sofaen, men dog ikke ned i den, op af muren ved siden af den i stedet og smilede frækt, og gik så langsomt ned i knæ igen, med små blide kys, og lagde sine fingre mod hans lår, og satte sig så på knæ.. og spredte hans ben en lille smule. Han kiggede kort op, og lagde forsigtigt sin hånd om hans lem, ved roden, og bøjede sig ind over ham, og startede blidt ud med et blowjob.. lige så stille til at starte med.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Nov 12, 2012 7:31 am
Sean så søgende på Ozzie.. og smilede så lidt "jeg dømmer dig ikke, bare rolig.." mumlede han så, og strøg blidt en hånd gennem hans hår, det kunne han ikke få sig selv til.. at dømme Ozzie. Det ville han nok aldrig kunne få sig selv til, det søde lille væsen.. der var jo ingen der var født til at have overmenneskelige evner på det seksuelle plan, heller ikke vampyrer! De skulle jo først bides og alt muligt, derefter kunne det også sagtens være muligt for dem at være dårlige i sengen... Som med alle andre. Han smilede skævt da han flyttede hans hånd.. nånå.. og bagefter forsøgte at svare fyldestgørene på hans spørgsmål, men han virkede ikke til helt at kunne finde ud af.. hvordan han skulle svare. Det var lidt sødt, han skulle nok tage over.. men indtil videre.. fik han lov til at tulle lidt rundt, og prøve sig frem. Det var da heller ikke så dårligt.. Han trådte ud af sine bukser, og underbukserne lidt efter og så kort ned på ham. Han lænede ryggen mod muren, og så efter ham da han smilede frækt og rystede kort på hovedet af ham og smilede skævt. Han lagde dog nakken lidt tilbage og så op i loftet da Ozzie startede og sukkede tungt. Det var lidt frækt, den kolde væg, versus de... varme læber.. det var anderledes.. men dejligt.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Man Nov 12, 2012 10:07 am
Ozzie sukkede blidt og fortsatte bare, han lyttede lidt til Sean.. hans hjerte.. og hans puls.. der var meget stræk der mellem hans læber.. mhmm.. og så hans små søde støn.. åh, det gjorde han så glad.. at lytte til.. at han kunne.. det var jo ham.. der fik det frem.. at han kunne gøre Sean så glad! Selv på den her måde.. og dem der sagde at kærlighed og sex ikke hørte sammen, de løj! For han følte noget.. lige nu.. mhmm.. dejlig sex, med følelser! Så var det dejligt ja. Han satte farten lidt op, og nussede blidt Sean op af benene og op på hans lår.. lidt endnu. Han blev ved et par minutter og sluttede af med at trykke et kærligt kys på låret, og tørrede sig diskret om munden inden han kom langsomt på benene, og lagde sine arme om Seans nakke og puttede sig ind til ham, bare lige to sekunder.. lige der i hans trykke arme.. så kunne de fortsætte. "Gider du ikke.. tage magten nu?" spurgte han lidt ynkeligt.. men ja, ikke fordi han var bleven træt af at bestemme eller noget.. han kunne bare bedst lide når Sean bestemte.. selv om det lød lidt.. ynkeligt, og slave agtig.. men han havde nu heller ikke noget imod at være Seans sex slave.. til tider.. det lød bare som en dejlig.. ting.. mhmm..
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Nov 13, 2012 3:23 am
Sean stønnede.. Ozzie var... Ozzie var god til der.. på trods af at han nok ikke havde gjort det så frygtelig mange gange. "Mmhm!" brummede han, og slap et dybt støn fra sine læber og lagde nakken længere tilbage mod væggen da Ozzie skruede hastigheden lidt i vejret, og kneb sine øjne sammen. Han sukkede da han stoppede og mærkede det lille kys på låret.. hm.. Han blev lidt overrasket da han puttede sig ind til ham, men det var nu alligevel ikke så dårligt.. mmhm, varme Ozzie, med blød hud og varme læber og det søde smil. Han lagde armene om ham og trak ham så tæt på som det nu var muligt.. med jern på og alting... hm. Kunne godt være besværligt, men det gik. Han kyssede ham kærligt i håret, panden og tindingen og lyttede da han ynkede sig lidt, og grinede stille. Han nikkede "jo.." mumlede han blidt mod hans hår, selvfølgelig ville han det, søde lille ynke. Han lagde blidt det sorte stof, som han lige havde fundet! Omkring hans nakke, vippede blidt hans hage lidt op så han kunne se på hans ansigt, og kyssede ham så, og lod stoffet glide ned over hans brystkasse og mave, kildede ham lidt med det, og fandt så frem til hans hænder og tog langsomt fat i hans dem og smilede drillende, da han surrede dem sammen med det sorte stof... det var langt nok til det.. så hvorfor ikke? Han løftede hans sammenbundne hænder, det var ikke bundet så stramt, der skulle jo komme blod til hans fingre, men alligevel.. mmhm. Han lagde hans hænder om sin nakke, og lod sine hænder glide nedover hans overkrop og lagde sine hænder om hans lår og løftede ham, og skubbede en arm ind under hans røv, og slap først kysset der "ved du godt du er dejlig?" hviskede han, og smilede tæt ved hans mund... Han gik hen til sofaen og satte sig ned med Ozzie på skødet, og gav ham et lille kys på hagen, inden han lagde ham ned og kyssede ham nedover maven, ned til låret, og bevægede sig inad derfra... ind på inderlåret... opad, og smilede skævt op til ham.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Lør Nov 17, 2012 7:54 am
Ozzie sukkede mildt og kunne ikke lade være med at smile lidt glad i det, ved Sean's høje støn, så måtte han jo gøre det rigtigt.. det var dejligt.. at få at vide, selv på den måde, for han havde jo aldrig rigtig.. gjordt det før han mødte Sean.. så det var ligesom det eneste han kunne.. ja.. vide du ud fra, eller hvad man jo sagde, og Sean lød som en der nød det.. faktisk rigtig meget.. så det betød vel, at han var god til det.. ligesom i sengen.. det kunne Sean også godt lide! Ja han kunne så.. og så kunne de have sex hele tiden! Mhmm ja! Han smilede nervøst og rødmede lidt i det, godt så.. Sean.. tog ham nu.. åh, han kunne næsen ikke vente! Han var bare så dejlig! Han kørte forsigtigt sine hænder op af hans overkrop og kyssede ham vådt på halsen et par gange lidt rundt omkring og blev så nød til at vippe sit hoved op da Sean tog om hans hage, han smilede lidt og mærkede det sorte stof igen, nu kunne det da vidst.. nåå.. lige meget. Han smilede sukker sødt op til Sean og grinede lidt halv nervøs, "Mhmm.." mumlede han og sukkede lidt "Det kilder.." mumlede han næsten lydløs, han ville jo helst ikke beklage sig.. og så.. løb det koldt ned af ryggen da han fandt ud af hvad Sean havde til hensigt, han stivnede og blev bleg i ansigtet, rødmen forsvandt.. bandt.. han ham?! Han gispede let og så panik slagen op på Sean. "Jeg.." mumlede han stille og lod bare Sean rykke rundt på sig, han gjorde jo heller ikke noget imod det.. han overvejede hurtigt hvor svært det ville være at komme fri.. men han fandt så også hurtigt ud af.. det var ikke nogen straf og Sean var ikke ond.. det var en leg.. og det kunne også være meget frækt.. desuden så havde han da stadig sin høre sans, som var bedre end nogen andens i nok hele verden nå! Han smilede forsigtig, "Undskyld.. troede lige du skulle til at spise mig.." mumlede han bare hurtigt og nappede ham kærligt i halsen, han sukkede dybt og lod sig bære på.. endnu engang.. han smilede ind mod Seans skulder og lukkede øjnene i, "Nu har du ikke også en pisk vel.." hviskede han stille.. drillende.. selv om det sikkert.. kunne være meget frækt.. åh forfanden! Hva nu.. var han pludselig til SM.. satans. Han gispede let ved Seans berøring og lagde nakken tilbage og gav et støn fra sig.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 18, 2012 8:27 am
Sean lyttede til hans lidt pjevsede sætninger... åh det lille pus altså! Han betragtede hans blege ansigt og hørte hans gisp efter at have strammet stoffet omkring hans håndled, og skulle til at forklare sig da Ozzie åndede lettet op.. Nå det var jo godt nok så, at han ikke var bange. Han smilede kort, og så på ham "spise dig... gør jeg ikke, i hvertfald aldrig i den rette betydning.." mumlede han, og smilede da han nappede ham og besvarede ved at nappe ham let i maven som for at understrege at han ikke spiste ham i bogstaveligt talt, men kun i overført betydning. Han grinede først lidt da Ozzie spurgte efter pisken... men kunne så ikke helt lade være... han kunne jo godt spille ham et puds.. bare et lille et? Han tøvede lidt og fornemmede halen gå igennem huden, fordelen var jo at han kunne trække vinger, hale etc. indenfor huden igen efter at have haft det freme til en eller anden given begivenhed, halen var ikke så slem, den gled jo bare ud fra en hudlap nederst på ryggen.. faktisk mere en slags lille fold der føltedes lidt som et ar på tværs.. blot et lille et, måske omkring 3 centimeter, halen var jo heller ikke større i omkreds. Men den var til gengæld halvanden meter lang så idet at han lå nedover Ozzie, kunne den sagtens nå op over hans hoved, op så den rødlige haledusk kildede ham på næsen "Mener du den her?" drillede han, og nussede ham tankefuldt på inderlåret, mens han så efter en reaktion hos den lille elver. Hihi! Mon han opdagede at det rent faktisk var noget levende og ikke en eller anden... nihalet kat fra pornobutikken nede i byen? Adr. Dog kunne halen nok ikke helt bruges til pisk, dels var den vidstnok benløs... eller hva? Det havde han ikke undersøgt, måske var den en forlængelse af rygradden? Nå, men i alt fald var den ret bøjelig, med den bløde haledusk røde haledusk på spidsen, og det kunne vel ikke gøre særlig ondt, eller mangen skade, den var der sådan set bare... et bevis på hvad han var.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 18, 2012 11:34 am
Han sukkede stille og nikkede "Det ved jeg godt.." mumlede han stille, han var helt sikker.. Sean ville aldrig kunne finde på at gøre Ozzie fortræd.. han var jo hans skyts dæmon! Han skulle passe på ham og.. være der for ham, og lytte til ham! Og alt det der.. Sean ville ikke gøre ham noget undt.. ud over at afholde ham fra sex.. det var ondt! Men aldrig, gøre ham sådan skade.. fysisk, det vidste han. Han smilede blindt og vred sine hænder lidt, det var en lille smule ubehageligt, men alligevel kunne han jo godt lide det et eller andet sted.. hans liv.. der.. i hænderne på Sean, mhmm, åh det kunne kun.. forhelved! Nu ville han bare gerne have ham, han ville ikke ligge her.. bundet, blind og nøgen.. og bare ligge.. "Mhmm.. hvad venter du på?!" sagde han bare højt.. hvad tænkte han på, hvorfor, stoppede han? Han kunne ikke bare stoppe nu. "Hvis du går, kan du så ikke lige.." mumlede han men mærkede så.. et eller andet.. der kilede.. ardd.. hvad var det! "NEJ!" sagde han bare højt og gav et gisp mere fra sig og spærrede øjnene op og vred sig lidt.. hvis han skulle have pisk måtte han så i det mindste ikke få sin følesans tilbage så han kunne holde.. ved noget! For fanden da.. han lukkede øjnene i igen og sukkede dybt, "Mhmm.. rør.. ved.. mig.." sukkede han så bare.. og længdes efter hans kærtegn og hans fingre.. og læber.. og det hele.. det var så dejligt.. hvor var det nu!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 18, 2012 1:39 pm
Sean smilede skævt over hans reaktion, og trak halen til sig,men trak den ikke ind i kroppen igen, lod den blive... vifte frem og tilbage i et dovent tempo. Han kyssede ham blidt på maven "jeg skal nok...rolig.." mumlede han og grinede stille, og holdt ham venligt, men bestemt fast under sig "Ozzie, jeg har ingen pisk" grinede han stille, og lod kort haledusken strejfe hans ben.. mmhm "det er bare min hale" mumlede han og fortsatte sine små kys ned over hans mave til den følsomme tynde hud lige over hans skridt. "Mmhm.." brummede han til Ozzies bøn om at blive rørt ved... åh jo, det skulle han nok. Han fortsatte kyssene nedover hans lem, og kørte hånden blidt henover hans lem og tog fat om det. Han lavede nogen blide bevægelser, op... ned... inden han lod toppen glide lige indenfor læberne, kørte kort tungen henover, og fortsatte nedover. Han tog blidt fat om hans lår, og holdt dem let adskilt så han kunne komme til, og så han bagefter... ja, kunne ligge sig det rigtige sted. Han blev ved et par minutter, sørgede for at lytte efter om Ozzie led nogen... nød. Det var vel ikke så tit han var bundet. Den lille stakkel. Han slap langsomt efter noget tid, trykkede et enkelt kys mod hans lem og skubbede sig så op til ham "Mmhm... er du okay?" mumlede han stille og smilede en smule, og trykkede et lille kys mod hans næse.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Søn Nov 18, 2012 2:19 pm
Ozzie sukkede blidt og rødmede helt vildt, "Undskyld.." sagde han stille og kneb øjnene lidt sammen.. for helved.. det var jo ikke fordi han ville være uhøflig eller noget, han var bare.. han ville bare.. han havde ikke lyst til at ligge og vente imens Sean tænkte over livet og dets formål og alt sådan noget, eller hvad nu det var han lå og tænkte på.. Ozzie led.. han var bundet, og blind! Han kunne ikke gå i gang ud Sean.. kunne ikke pille ved ham, for at give det et skub eller noget.. han havde jo kun sin stemme.. et held han ikke var stum også.. det ville være.. forvirrende. Han sukkede blidt og nikkede til at han ikke havde nogen pisk, det var måske meget godt.. i hvert fald lige nu.. for han vidste ikke om han kunne klare ret meget mere.. mhmm det var jo frækt.. men han var.. blind og bundet, det måtte være nok lige nu. Han sukkede og kunne så ikke lade være med at grine lidt, "Nårrh.. bare den.." mumlede han bare og smilede lidt ironisk.. han vidste da ikke det var hans hale, og han havde aldrig rørt den før, han minede sig selv om at han ville udforske den lidt nærmer når han blev bundet op igen på et tidspunkt. Han strakte sine arme op over hovedet, det var sådan han lå bedst, det skulle jo heller ikke.. gøre undt, eller noget. men det gjorde det nu heller ikke.. Sean havde en eller anden evne til at være.. hård.. og bild på samme tid, og det.. kunne man ikke lade være med at elske.. og tænde helt vildt meget på. Han gav et højlydt støn fra sig ved alle de små.. berøringer.. bare.. det hele.. i sig selv.. Sean var for.. han var for dejlig. Han ville række ud efter ham, røre ved ham, men hver gang han bevægede sig mindede det ham også om det sorte stof om hans håndled, han sukkede dybt en sidste gang og vendte ansigtet mod Sean da han kom op til ham, og nikkede så. "Voldtag mig.." grinede han bare stille og gav et dramtisk.. men ægte støn fra sig, og pressede sine læber mod Sean, han ville have ham.. han ville have ham så meget! Det brændte.. alt stod i flammer! ÅH!
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Nov 20, 2012 2:23 am
Sean smilede kort.. nej han havde ikke indtroduceret Ozzie til sin hale, Ozzie havde spurgt efter om han havde noget normale mennesker ikke lige havde, ligesom Ozzies lidt spidse øre. Han kyssede ham langsomt op af hans hals, og bevægede sig op over hans hans kind til hans øre, "Mmmhm... frække unge" hviskede han kælent i hans øre, og lod sin tunge glide henover hans øre. og smilede let til det lille blinde væsen under ham. Han fjernede sit ansigt fra hans øre og holdt det ud for hans så deres næser næsten kunne støde sammen "Halløj.." drillede han, og rykkede ham blidt på plads under sig, og lagde hans ben om sine hofter, og kyssede ham let tilbage da han trykkede et lille kys mod hans læber. Han snusede langsomt hans duft ned i lungerne, og grinede stille da han stønnede og af hans ordvalg... som han dog kunne sige det.. men godt så! "Hvis det er det du vil have.." mumlede han så mod hans læber.. han ville ikke give Ozzie sådan en behandling som han kunne forestille sig voldtægtsmænd gav deres ofre, men lidt hård ved ham kunne han nu godt være... hvis det var.. Han pressede sine læber mod hans lidt hårdere, og mere krævende end han nok havde gjort før, og trængte op i ham, i mellemtiden lod han sine hænder glide ned langs hans sider til hans hofter, så han kunne kontrollere Ozzies bevægelser også. det var jo fint. Han kunne godt lide Ozzie kunne... lave diversitet når de havde sex, nogen ville have det blidt.. evigt og altid, andre brændte og det kunne ikke gå hårdt nok til, eller hurtigt nok for den sags skyld, Ozzie vekslede lidt, men han var stadig lige brændene af lidenskab hver gang... mmhm.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Nov 20, 2012 2:41 am
"Mhmm.. vil haveeee dig!" hviskede han bare stille og smilede lidt og sukkede dybt og strakte sig lidt for at nå Sean, det var ikke sjovt når man ikke bare kunne slå armene om ham og trække ham ned til sig, men han måtte jo bare.. gøre det anderledes, han kiggede kort op på de bundne hænder.. hmpf! Han sukkede stille og kyssede ham hurtigt på læberne, "Kan du slet ikke komme tættere på.." hviskede han bedene og smilede sødt til ham, han kunne ikke lide.. det.. hvis Sean ikke rørte ved ham næsten hele tiden, altså ikke sådan med hænderne, men med kroppen, hvis der var for meget mellemrum mellem dem.. det brød han sig ikke om, han ville have ham tæt på hele tiden, så han bare lige kunne.. strække sig en lille smule.. og kyssede ham lige der.. hvor det var aller rarest.. åh han var dejlig. "Dig og ingen anden.." hviskede han så drillende og kyssede ham kort på kinden og grinede lidt. Han lagde nakken tilbage og gav et ægte højlydt støn fra sig da Sean trængte op i ham.. åh! "Mhmm.. åh.. mhm.. " hviskede han stille og bed tænder hårdt sammen, og kneb øjnene i, og åbnede dem igen og kiggede Sean ind i øjnene, imens han lagde sine ankler på kryds om Sean, og trak ham lidt tættere på og dyber.. ind.. på den måde.. "Mhmm.. du.. er så.. dejlig!" hviskede han stille og lukkede øjnene igen, og rykkede lidt på sine hænder.. det begyndte at blive små irriterende ikke at kunne holde om ham, og røre! Han ville også være med.
Dylan
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Nov 20, 2012 6:26 am
Sean morede sig lidt over at Ozzie begyndte at blive pjevset på grund af de sammenbundne hænder, men det var nu også lidt synd.. det ville nok også være lidt hyggeligere hvis Ozzie kunne røre sig... mmhm.. bar fem minutter til,så skulle han få lov til at komme lys. "Jo..." mumlede han og trykkede hans krop mod sin. "Mmhm... det er gengældt.." brummede han drillende, han ville nu også kun havde Ozzie... "Min Ozzie.." mumlede han og nød kysset på kinden og gengældte det med et lille kys på munden til ham. Han nød hans høje støn, og stønnede selv halvhæst mod hans kind.."Mmm?" mumlede han drillende tilbage, og så ham i øjnene og smilede frækt... Han grinede stille "i lige måde.." hviskede han blidt, og holdt satte farten en lille smule op, og gik så ned til to eller tre stød, blidere, og kyssede ham kort intenst mod læberne mens han fulgte hans arme med fingrene og fandt frem til hans bundne hænder og løsnede forsigtigt stoffet og trak det ned over ham... og lagde det væk... på bordet.. eller gulvet.. et eller andet sted.. mmhm. "Åh Ozzie.." stønnede han lavt og trykkede ham nu helt tæt på... fordi han kunne? Ja. Han smilede lidt, nu kunne han også få lov at være med til legen.. få lov at bruge alle sine sanser, eller ikke helt dem alle sammen, men så vidt muligt dem han var rigtig god til.
Matthew
Emne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie Tirs Nov 20, 2012 7:25 am
Ozzie grinede lidt og smilede glad "Mhmm.. ja.." hviskede han bare stille han kunne godt lide at være Seans Ozzie.. det gad han godt.. at tilhøre ham.. bare en lille smule, i hvert fald i sengen, i så kom resten måske senere.. han kunne da håbe. Han gav et støn for sig og nød bare Sean han var så dejlig.. mhm. Efter de begge to var.. bleven fuldstændig.. tilfredstillet.. eller han vidste ikke med Sean, men ud fra hans støn var han ret sikker på han havde gjordt det fint.. han smilede skævt.. det var bare så.. dejligt hver gang! Han ville jo aldrig blive træt af det her.. kunne man være afhæning af sex.. nahh.. han ville hellere være afhænig af Sean, han kunne være hans lille sex slave.. mhmm.. nå det skulle han vidste ikke sige højt. Han grinede let og lagde armene om Seans hals og puttede sig bare ind til ham.. åh han var så skøn.. og helt varm.. og dejlig. "Tak.. " hviskede han stille og kyssede ham kort på kinden, "Du er dejlig.." mumlede han så bare stille.