Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan

Race : Varulv
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 12:24 pm

Sean nikkede tænksomt over det "jeg kan i alt fald prøve.. jeg vil godt passe på dig" mumlede han til svar.. og smilede stille af Ozzie, han var så sød og uimodståelig i al sin nuttede væremåde, og samtidig så fandens fræk at han kunne give ham smæk, hvis ikke han havde været så sød og uskyldig og rødmende... iih, det modvirkede hinanden, snyd og humbug og.. mmhm. Han nød det lille kys "Jeg kan aldrig være sikker, tænk hvis nu en dag dine ben ikke virkede.." svarede han bare, det var jo selvfølgelig ikke muligt.. eller jo det var det, men det ville være meget sært hvis det skete.
Han brummede bare et eller andet til svar, Ozzie vidste hvad Sean tænkte om hans udseende, han fandt ham jo utrolig tiltrækkende... og sød, det sorte pjuskede hår, de grønne øjne, og smilet.. charmerende unge! Ham kunne man altså ikke sige nej til, nej, det kunne man ikke.
Han fulgte hans fingre i tankerne, mærkede dem søge ind under trøjen, om på ryggen.. mhmm. Han sukkede drillende mod Ozzies læber, og smilede frækt i kysset inden han slap det og trak Ozzies trøje over hovedet, og hjalp ham med at få hans egen af, og rakte ud efter bruseren så den kunne.. varme op imens. Han trak bare Ozzie med sig og kyssede hans nøgne skulder, kyssede ømt bidemærket fra gårsdagen, og snusede duften af ham helt ned i lungerne, før han fandt hans læber igen, og lod drillende sine hænder søge om på hans ryg, ned af den smalle let buede ryg til hans lænd, og så ned i hans bukser bag på, ned på hans røv, og nappede ham let i underlæben "Halløjsa!" mumlede han drillende og trykkede ham tættere ind til sig, på den måde de stod nu, var det næsten umuligt at komme tættere på hinanden uden ligesom at skulle til at pille tøjet af... men det kom de jo til. Han kunne fornemme dampen fra badet sprede sig i lokalet, langsomt, og gjorde det lummervarmt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 8:25 pm

Ozzie sukkede stille og vendte sit hoved op mod Seans, og sukkede mod hans skuldere.. han var bare så varm og dejlig, og han kunne stå der i evigheder, bare og læne sig ind mod ham og få lov til at nusse ham op af ryggen. "Tak.." hviskede han stille, så længde han ikke blev alt for klisterende og overbeskyttende så ville han gerne passe på, men han havde jo også grænser.. men lige nu var det jo bare sødt, men han tænkte.. at hvis han skulle.. være her i flere dage i træk.. og hele tiden bar på ham og pillede ved ham, så ville han nok også få nok på et tidspunkt.. men lige nu.. mhmm.. djeligt.
"Mhmm ja det ville ikke være sjovt.." mumlede han bare drillende tilbage.. så skulle han da i hvert fald brække dem først, og nok var han lidt uheldig, men han havde aldrig kommet så meget til skade at han ikke kunne gå hjem bag efter, eller søge hjælp på egen hånd.
Han ånede dybt ud, og strakte armene op i luften da Sean trak hans trøje af, han ville til at tage hans af os, da Sean gjorde det for ham. "Vil selv.." mumlede han bare stille, men lod sig så trække ind i et intenst kys, og lagde sine fingre mod hans bryst og lod sig bare rive med et øjeblik, inden han lod sine fingre glide ned over hans mave og fik listede hans bukser åbne.. mhmm.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 3:39 am

Sean nød hans nussen, og mærkede varmen fra hans suk mod sin skulder. Nej, det var ikke muligt at passe på Ozzie hele tiden, på et tidspunkt måtte han også hjem... Hjem... det lød helt mærkeligt, på trods af at han kun havde været hos Ozzie i et par dage... han havde vænnet sig helt til den lille elver.. spøjst.
Han smilede bare lidt af hans mumlen, okayokay.. Det skulle han så få lov til. Han trak sine hænder op af hans bukser, og kørte dem op af hans ryg, og ned igen, bare for at mærke den bløde hud under fingrene. Han fulgte hans buksekant med fingrene, rundt, fra hans ryg til hans mave og åbnede langsomt hans bukser som Ozzie havde gjort og trak lidt ned i dem, så Ozzie selv kunne træde ud af dem.. eller han kunne selvfølgelig også hjælpe lidt..
Han slap blidt hans læber med et kort "mmhm.." og smilede let, før han kyssede ham nedover kinden, og halsen med små fugtige kys, nedover maven, mens han langsomt gik ned i knæ, og trak hans bukser med ned, og kyssede ham kort over underbuksekanten og smilede skævt før han trak prøvene ned i dem..
Han rejste sig dog før de kom så langt... de skulle jo også gemme lidt til badet der efterhånden var blevet varmt.. Han trak hans underbukser helt ned og kyssede ham på næsen.
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 6:38 am

Ozzie sukkede blidt, han smilede skævt og kunne ikke lade være med at tænke på Seans finger hele tiden.. de var over alt! Og lige nu på hans røv.. mhmm.. det var bare så rart.. alt for godt altså. Han tyrkkede et vådt kys mod hans hals, og nappede ham blidt.. et eller andet skulle han jo bide i for ikke at stå der og stønne hele tiden, han måtte gemme lidt af det.. ja til badet.. men det var bare så svært! Han ville have ham nu.. kunne de ikke bare.. åh altså. Han tænkte lidt.. på at sige et eller andet, han kunne godt lide.. at der var.. sådan en hyggelig stemning, og der var så varmt, men han havde aldrig brudt sig særlig meget om stilhed.. ord blev nemt glemt i sex.. og de var bare så vigtige, for at man hele tiden skulle føle sig tryg og ikke føle sig glemt.. han havde jo også øjne.. selv om hans krop måske var mere tiltrækkende. Han tog fat om Seans hage og løftede den op ad, op til hans ansigt, og rødmede blidt, imens han overvejede hvor han skulle se hen for at se ham i øjnene.. men tænkte.. at lige ud og lidt op ville være et godt bud, og han ramte, han stod lidt og så ham bare ind i øjnene.. Han kiggede.. og kiggede.. og så.. lige ind i Seans smukke øjne, og smilede ømt, det sløv/grå slør der altid lagde over hans øjne forsvandt i en kort tid, imens de så hinanden i øjnene.. og så var det tilbage før han kunne tælle til tyve. Han rødmede igen, "Du har smukke øjne.. smukke.. grøn-brune øjne.." hviskede han stille.. og slap så Seans hage, da han mærkede sine bukser ryge af.. ih! Han trådte hurtigt ud af dem, og trak Seans ned også, så han også kunne få sine af, han ville ikke stå nøgen alene.. Han kørte sine fingre op af hans nøgen overkrop.. åh han var så lækker! Det var jo helt vildt.. skønt! Mhmm.. og han havde en dejlig krop.. og åh! Det var slet ikke til at finde ud af. Han gav et dybt støn fra sig da Sean kravlede.. ned.. ej hvorfor nu det.. "Mhmm.. kom tilbage" klynkede han stille.. og vidste ikke helt hvor han skulle gøre af sig selv.. og sine hænder.. og så røg underbukserne.. han gav et mildt suk fra sig, og mærkede Sean komme op igen! Tak..
"Mhmm.. " sukkede han stille og trådte også ud af dem, og hev lidt forsigtig ned i Seans bokseshorts.. de skulle også af skulle de! Nu..
Han trak den ned til omkring hans knæ, og lod dem selv falde resten af vejen.. nøgen.. åh så skønt.. mmhm.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 9:13 am

Sean sukkede af de små nap, og smilede skævt, og overvejede om han bare skulle hive ham med ud i badet, underbukser og diverse røg jo hurtigt.. Men han kunne nu også godt lide at stå og trække tiden lidt ud selvom... selvom han blev lidt utålmodig ved de små nap og, og kyssene..mmhm.
Han så på ham da han tog fat i hans hage og så på hans ansigt, og smilede lidt til ham. Han blev dog en smule... forundret om man så måtte sige da Ozzie pludselig synedes at have fået øjenkontakt med ham... var detbare... ham der spillede et puds eller... bevægede Ozzies iris sig når Seans gjorde, og fastholdt hans blik? "Hvad?" sagde han stille, og hørte ikke helt hvad han sagde, var dybt optaget af den pludselig opståede øjenkontakt, men måtte så vågne lidt da Ozzie trak hans underbukser ned.. "Så.. du mine øjne?" mumlede han spørgende... lidt fortumlet, hvor... hvordan kunne han se sådan lige... pludselig?
Han trak ham ind til sig, som i en nærmest.. trance, mens han studerede hans øjne der igen ikke fangede hans blik men fortsatte nedover hans ansigt, blindt. Hmm. "Du er et mysterie... på den gode måde" mumlede han så, og smilede stille af det støn han havde givet... åh dem skulle der nok komme flere af. Han fornemmede sine boksershorts forsvinde, og smilede lidt af det, det var iorden, de skulle jo af på et tidspunkt.
Han trak ham endnu tættere ind til sig og kyssede ham blidt, nå var der mere eller mindre fuldstændig fyldt med damp så Sean næsten ikke kunne se noget heller. Han slap hans læber og tog hans hånd og trak ham med ind under det varme vand og smilede til ham og sørgede for han stod under vandet og grinede lidt da Ozzies hår klaskede sammen ligesom Seans sikkert gjorde, han fik i hvertfald rødt hår i øjnene.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 10:16 am

Ozzie sukkede stille og rystede kort på hovedet.. hvad skulle han sige? Ja han havde lige haft øjenkontakt med ham.. men det var så hurtigt.. og han vidste ikke hvornår det skete.. nogen gange så han ikke engang rigtig, så så han bare små glimt, måske fra minder, eller drømme.. han vidste det ikke.. han vidste bare der var noget galt med hans øjne, og det var svært at forklare så hvad skulle han sige? "Det.. sker.." sagde han stille og kyssede ham kort på kinden og lod sig bliver trykket ind i det varme kram, åh det var dejligt, og nu var de begge to nøgne.. mhmm.. dejlige nøgne Sean.. dejlig krop. "Jeg ved ikke hvordan jeg gør.. eller bestemmer over hvornår.. så du skal ikke.. forvente noget.. " hviskede han stille og kyssede ham kort på hagen, "Mhmm.. jeg er underlig.." mumlede han bare stille og kyssede ham lidt ned over halsen, og så på læberne, hvis der var noget han ikke kunne få nok af, så var det da i hvert fald Seans læber! Han var bare så skide lækker. Han sukkede da han blev skubbet ind under det varme vand, og gav et kort.. suk/støn fra sig.. åh det var dejligt.. "aaah.." mumlede han stille og puttede sig ind til Seans bryst.. åh det var dejligt.. hvis det ikke var fordi de skulle have sex lige nu, kunne han sagtens bare have gået i bad med ham.. bare sådan her.. hver gang.. mhmm det var dejligt! Det var skønt! Men det var da smart at have sex her.. så skulle man jo ikke i bad bag efter! Og man blev ren og alt muligt.. og duftede godt.. det var mega lækkert!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 11:16 am

Sean kyssede ham blidt på øret, og lyttede da han forklarede. "Mmhm..." brummede han og ventede på hans videre forklaring. Han trak sit hoved til sig og rystede på hovedet "nej, jeg forventer ikke noget.. blev bare lidt.. hmm.. overrasket" mumlede han blidt og så på ham med et lidt ømt blik.. det lignede ham ikke, men han lagde ikke rigtig mærke til det.
Smukke lækre... nøgne Ozzie som stod der i hans arme... hvor heldig kunne man egentlig være? Det havde Sean overhovedet ikke tænkt over. Han tog blidt fat om hans håndled og skubbede ham mod væggen, og slap kort hans ene håndled og rakte op efter brusehovedet og justerede på det så vandet stadig rendte ned over Ozzie, inden han greb hans håndled igen og løftede hans arme op over hans hoved, og trykkede sin krop mod hans og smilede skævt "For varmt?" mumlede han drillende, og kyssede ham på kinden, og på halsen, ned på hans skulder og kraveben "mmhm.." brummede han. Åh det her kunne han godt blive van til.
Han lagde blidt hans hænder på sine skuldre, og fandt hans læber og kyssede ham lidt mere.. intenst... Han lagde hænderne mod hans hofter og kærtegnede ham blidt... åh han ville gerne bare.. løfte ham op mod væggen og så bare... mmhm! Men.. de skulle lige nogen småting først.. og han ville gerne.. lige nyde Ozzies nøgne krop lidt først, inspicere den med hænderne og.. læberne.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 11:38 am

Ozzie gispede kort.. åh det var varmt! Det var virkelig varmt.. men hans krop var kold.. og det.. åh! Det var dejligt, men han kom nok til at svede lidt, for han blev jo selv så varm.. af al den kærtegn og kys! "Mhmm.. undskyld" hviskede han stille og kyssede ham kort på kinden, men mente det ikke helt, for det havde været rart at se Seans øjne.. selv om det kun havde været hans øjne, og det var kort tid.. men han blev nød til at sætte pris på det, for det skete sjælden.. og ja.. han var bare glad for det var Sean han fik lov til at se når det endelig skete.. og ikke en gammel mand i brugsen.. det havde været ærgerligt. Han sukkede blidt og lod et støn glide over læberne, og lod ham komme tætter på. Han lod sien fingre glide over det våde hår.. de var dejligt.. blødt! Så blødt.. og lidt langt, men det var okay, Sean måtte godt have langt hår, så var der lidt at rive i.. mhmm. Han sukkede stille.. kunne de ikke bare komme til sagen for helved! Men nej.. han skulle jo lige pirredes til sidste dråbe først.. så uretfærdigt.. nå.
"Lidt for varmt.. jeg koger.." hviskede han stille, vandet måtte godt være lidt koldt.. nu når de selv brændte sådan.. for Sean var dejlig varm, og han synes selv han var en sauna.. så lidt halv koldt vand, var på sin plads. Han sukkede stille og nussede ham bare lidt i nakken, imens han mærkede.. alle hans kærtegn, åh det var dejligt! Mere, han ville have mere! "Åh.." hviskede han stille mod hans læber, og lod sig opsluge helt af det intense kys, og lod sin tunge glide ind mellem Seans læber for at lege med.. mhmm.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 11:57 am

Sean smilede bare af hans undskyldning, han skulle ikke undskylde.. der var intet at undskylde for, det havde været utroligt at se ham i øjnene at vide.. at han også havde set, det var rigtig.. rart.Han nød de små støn, og brummede let da han lod sine fingre løbe igennem hans hår.
Hmm.. Varmt.. ja det var det faktisk.. Han rakte langsomt ud og skruede let på termostaten... det blev kort lidt varmere, og han rynkede sine bryn og skruede så den anden vej til han fik varmen ned på en mere.. lunken temperatur.. selv brændte han jo, det gjorde Ozzie til gengæld også.. åh.
Han smilede af hans lille åh, præcis som han selv havde tænkt og nød hans nussen. Han lod sine læber glide lidt fra hinanden så Ozzies tunge kunne komme til, og mødte den villigt med sin egen.
Han kørte sine hænder længere ned på hans lår, og slap langsomt hans kys og lod en stribe kys fortsætte nedover hans hage, fik ham til at vippe hovedet lidt tilbage og kyssede ham langsomt nedover struben, og fortsatte sin stribe af kys hele vejen nedover hans mave, og gik langsomt ned i knæ til hans skridt, og tog blidt fat om hans lem "hvis det bliver for varmt kan du jo regulere på termostaten.." mumlede han så kort og smilede kort mod hans mave, inden han tog lod sine læber synke nedover hans lem, og slap det med hånden som han lagde på hans lår igen. Han bevægede sit hoved langsomt, for at pirre ham lidt.. det var ikke for at være ond, selvom det var lidt ondt, men det var nu sjovt at se hvor langt han kunne skubbe ham... hvor længe han kunne holde den gående.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 9:47 pm

Ozzie sukkede mildt mod hans skulder.. han var faktisk.. lige pludselig bleven ret nervøs, han vidste ikke hvorfor.. men det gjorde det jo altid lidt værre når han ikke kunne se.. men Sean bare kunne kigge løs.. men det var.. han vidste det ikke, han havde bare lyst til at hive fat i ham og kramme sig ind til ham og bede ham om at være forsigtig.. men det kunne han jo ikke bare.. for det.. der.. første gangs sex, havde de haft en gang, og de havde haft det temmelig vildt sidst.. og det havde da også været rart.. åh han vidste det ikke.. kunne han ikke bare få lov til at give vandet skylden? Måske var det bare den der.. små forelskelse.. der gjorde ham helt varm i ansigtet og fik ham til at ryste let.. og blive så.. genert? Sådan lige pludselig.. måske. Han lagde mærke til hvordan vandet blev varme, og sukkede kort.. åh det var da slet ikke til at holde ud, han lænede sig op af det kolde fliser en stund og trak vejret dybt, men så blev det koldt, og så måtte han hive ud efter Sean og putte sig ind til ham, for ikke at begyndte at fryse.. hvor var det dejlig.. bare at stå der, og hænge lidt i hans.. arme.. og putte sig ind mod den nøgne krop.. åh.. han var bare så.. fandens sød. Han nød kysset.. og han kunne ikke lade være med at give en lidt skuffet lyd fra sig da Sean forsvandt fra hans læber.. Han kunne dog ikke stoppe sig selv i at lade et stille støn glide over sine læber.. alt den nussen og alle de kys, hvordan skulle man kunne lade være.. det var jo.. fantastisk.
Han sukkede dybt da han mærkede hvordan hans nakke vippede og lænede sig sit hoved op af de kolde fliser.. det var.. ikke rart.. han ville følge med i hvad der skete.. ikke bare stå der.. åh.. nej.. nejnejnejnejnej! Han gav et dybt støn fra sig da han.. rørte.. der.. og.. åh.. han havde ikke lige ordende til at sige noget.. og hvis han havde ville han nok havde tigget ham om at lade være.. men.. fuck!
"Sean.." hviskede han stille.. en stille lille bøn.. om han skulle høre ham.. og komme tilbage.. men.. nej... og så mærkede han, hans læber.. og lagde nakken tilbage igen og gav et højlydt støn fra sig.. Hvorfor var der ikke noget at holde fast i!! Han blev helt blød i knæende, havde det som om han kunne falde hvornår det skulle være.
"Mhmm.. åh.. Sean!" hviskede han stille og bed sig hårdt i læben, for ikke at skrige op.. for meget.. forfanden.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 5:15 am

Sean hørte godt hans små støn, og bevægede blidt sin tommelfinger på hans lår og nussede ham på den måde blidt, mens han lod sin tunge glide op over hans lem, og smilede skævt kort op til ham og trykkede sine læber mod det og lukkede læberne om det igen. Han kunne godt høre hans klynken og måtte undertrykke et smil, den lille stakkel altså.. hvad skulle han dog gøre med ham. Han kørte langsomt sin hånd op omkring hans hofte og slap ham så langsomt med læberne, og fortsatte samme vej op som han var kommet ned, langs hans mave, og brystkasse, med en stribe af små kys til han nåede hans hals.
"Savnet mig?" hviskede han og nappede han betænksomt i øret, og lod sin tunge glide henover det. Han kilede blidt en hånd ind bag hans ryg og væggen og trykkede ham tættere på sig.
Vandet var lunkent og rart mod huden, og Ozzie var brandvarm og så... fristende. Fandens fristende. "Du er så lækker" mumlede han drillende og nussede ham langsomt på ryggen og kyssede ham på kinden og lod sin næse strejfe hans næseryg. Det var rart at stå så tæt... på ham, at mærke hans lidt forpjuskede ånde, som om han var genert.. hans krop sitre en smule "Hmm.. fryser du..?" brummede han og rakte ud efter termostaten med sin ene hånd. Han havde aldrig rigtig troet at han kunne bruge så lang tid på et enkelt individ, han var bedre til at rende rundt... var dårlig til at sidde stille for længe, skulle ryge, drikke kaffe, flygte, sove, hjem igen... sex var som regel noget der blev presset ind som noget meget hastigt, og overhovedet ikke særlig hyggeligt, det her var noget andet... meget andet. Og det kunne Sean bedre lide, han kunne bedre lide.. Ozzie.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 8:04 am

Ozzie sukkede stille og bed sig lidt hårde i læben.. fandens.. hvis han så bare havde haft et eller andet at holde fast i.. men der var ingen ting, og Sean var så langt væk han kunne ikke nå ham! Han lod bare sin frustation glide ud sammen med en bunke af højlydte støn.. hvorfor larmede han sådan! Ih, det var flovt.. og det fik ham til at rødme, åh forfanden, hvorfor kunne han ikke bare.. opføre sig en lille smule normalt.. og ikke skabe sig sådan, det var jo dejligt.. men åh! Det gav ham et kort chok da Sean hviskede mod hans øre, og en rystelse fór gennem hans krop. "Ja.." hviskede han stille lidt ynkeligt.. hvad fanden var der halt. "Nej.. jeg.. nej jeg er aj.." mumlede han bare og vendte sig ansigtet ned og sukkede dybt. "Vær sød.. ved mig.." hviskede han så stille, han blev nød til at bede om det jo.. han kunne ikke bare.. han ville jo.. åh forfanden da også det var jo helt umuligt det her.. han ville bare have.. kærlighed! Lige nu.. dumme forelskelse. "Ja.. ja jeg fryser lidt.." hviskede han stille og puttede sig ind mod Seans bryst og rødmede igen. "Jeg kan.. jeg kan altså.. rigtig.. rigtig godt lide dig.." hviskede han stille, og sukkede lidt og lagde sine arme om hans nakke igen og hev ham ned til sig så han kunne kysse ham lidt.. lige på læberne!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 8:52 am

Sean lyttede til hans støn, åh han var så sød, de små støn var så søde.. han elskede at høre dem! Flere af dem, det var godt, jep. Han kyssede ham blidt på kinden da han ynkeligt medgav at han havde savnet ham og smilede stille. Han trak sit ansigt lidt til sig og kiggede på ham da han vendte ansigtet ned og sukkede. "Hmm.." brummede han og rakte ud og kærtegnede forsigtigt hans kind, og kyssede ham på næsen "Jeg skal nok prøve, det lover jeg" sagde han så, og trak ham ind til sig igen. Måske var det ikke ideelt at have sex i badet med en der var så... uskolet? Nej, det kunne man ikke sige, uvant måske nærmere. Han ændrede varmen lidt igen til at være lidt varmere så Ozzie ikke frøs. Han så lidt ned på den rødmende elver, der søgte tryghed ved hans brystkasse.
Han trykkede ham ind til sig, og lænede kort sin kind på hans hår, og nød varmen fra vandet der rislede ned over ham, og Ozzie selvfølgelig. Han fornemmede at han tog fat i ham og trak ham ned. Han smilede lidt "Jeg kan også godt lide dig.." erkendte han, og smilede da han kyssede ham og gengældte det.Han nussede ham forsigtigt og begyndene på ryggen og trak ham tættere på. Det var skønt at have ham så tæt på, det var skønt at have ham tæt på i det hele taget.. hmm, han måtte passe på med det ikke blev en vane... hm.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 9:47 am

Ozzie sukkede stille, og nikkede så bare, hvis han lovede det så var det i orden.. Sean var for sød, han forstod ikke han gad spilde sin tid på Ozzie? Han kunne sikkert få så meget beder, end han måtte tage hårdt og kaste rundt med som ville elske det, og ikke klynkede så meget, men bare gik ned i knæ af sig selv.. ja.. Ozzie var bare lidt.. han var ikke så god til sådan noget, med sex.. han vidste ikke hvor han skulle gøre af sig selv.. men han kunne jo godt lide det når det først var i gang.. eller han kunne godt lide det med Sean.. han fik ham til at føle sig.. speciel.. og det var.. det måtte han indrømme var en rigtig rar følelse.. og den ville han gerne.. beholde. Så var det vel også lige meget hvad det nu var Sean godt kunne lide ved ham, det fandt han nok aldrig ud af alligevel.. for han forstod det virkelig ikke.. hm.
"Nej.." hviskede han stille og tog om hans hage og sukkede stille og rettede sit blik imod hans øjne.. et sted der omkring, ikke så fokuserende. "Jeg.. mener.. jeg kan.. virkelig.. virkelig.. virkelig godt lide dig.." hviskede han stille og sukkede og rødmede så lidt.. det var.. svært at sige.. men han blev nød til det.. han havde det lidt som første gang igen.. fuck hvor var det pinligt.. og hvad nu hvis Sean ikke havde det på samme måde.. forfanden. Han gemte sit ansigt ved hans hals og ventede.. ventede bare, imens han rystede let.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:09 am

Sean nussede ham langsomt op af ryggen og fornemmede Ozzie slap kysset og tog fat i hans hage. Han så forskende på hans ansigt og øjne. Det var underligt at de havde haft rigtig øjenkontakt for lidt siden...og nu var det noget andet, på trods af at det var anderledes, var det stadig.. Ozzie, smukke, lækre... indtagende, Ozzie der stod der, en levende organisme mellem hans fingre, en han ikke spiste. Han havde bidt ham, men.. det var jo ikke at spise og Ozzie var stadig levende og smilede til ham og talte med ham.. mmhm. Han hævede et øjenbryn "Nej?..." jo han kunne jo godt lide ham, hvad var nu det for nog... Han stoppede sin tankegang, og lyttede istedet til hvad han havde at sige. Han så påhans rødmen der bredte sig over hans kinder.
Han mærkede den blide vejrtrækning mod sin hals og fik blidt fat om hans ansigt og fik ham ud fra sin hals og lagde sine hænder på hans kinder "Jeg kan også rigtig godt lide dig Ozzie... rigtig meget.." sagde han så og kyssede ham blidt i panden, men han var fristet til at sige at.. det ikke måtte... Hmm. Han ville bare skubbe bekymringerne bort, han tog jo også piller for den slags, det kunne ikke ske så længe han tog sine piller. Og han ville gerne... tilbringe tid, sammen med ham, være sammen med ham, lidt oftere end at se hinanden en gang om måneden.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:30 am

Ozzie smilede forsigtigt og sukkede bare stille.. han.. forstod det ikke, hvorfor forstod han det ikke.. hvad.. han sukkede stille, han kunne bare ikke.. fornemme det der.. glød.. og Sean gav ham intet.. han følte sig kort.. meget skuffet.. han vidste ikke om han skulle gennemføre det her.. for det ville være sex.. uden følelse, det havde han aldrig haft, og han havde ikke tænkt at prøve det.. han elskede Sean.. højt.. og det var dumt, det vidste han godt, og han skammede sig, de kendte jo knap nok hinanden, og han kunne ikke tvinge Sean til at føle noget, men han kunne heller ikke elske ham, og have sex med ham, når han vidste at følelserne ikke var gengældt. Han sukkede stille. "Jeg er ikke overbevist.." sagde han bare hurtigt og skubbede Sean væk, slukkede vandet og gik ud af kabinen, han tog det første hånklæde og slyngede det om livet inden han forlod badeværelset, gik hen til bordet køkken bordet, hvor han vidste Sean havde lagt sine smøgere, og fandt hurtig en og tændte for den.. hostede sig lidt igennem det første hiv, og placerede sig ved vinduet.. åh.. det var lige til at blive høj på, men så dejlige berolignede, så behøvede han ikke tænke.. så meget lige nu.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 11:07 am

Sean så efter ham da han forsvandt ud af bruseren. Åhhrh..Han gned sig kort i ansigtet og så efter Ozzie "Ozzie vent.." bad han, men han var ude af badeværelset for hurtigt til at han kunne forklare sig. Han stod kort.... gned sig i ansigtet og lod sine hænder løbe igennem sit hår og fik det på den måde kørt bagover så han kunne se frit, og hoppede ud og tog et håndklæde og snurrede det om livet, og greb sit tøj på vej ud og trak det på selvom han var forholdsvis fugtig våd.
Han kom ud i køkkenet til Ozzie der sad og forsøgte at ryge en af hans cigaretter, og gik hen til ham og tog den fra ham "Nej!" sagde han strengt "for det første er det her mine smøger, for det andet kan du godt holde op med det der" sagde han, og skoddede den.
"Nu hører du efter!" sagde han i samme tonefald, og tog fat om hans håndled så han hørte efter "Ozzie, jeg synes du er fantastisk, dejlig, fuldstændigt ubærligt lækker og tiltrækkende, og jeg holder rigtig meget af dig... rigtig meget.." sagde han, og slap ham så, som om han havde brændt sig "men det fungerer ikke hvis du skal blive tøsefornærmet, vi har knap nok kendt hinanden... en uge! Og jeg forstår ikke... jeg har ikke de følelser for andre som jeg har for dig, du er ikke bare et knald på toilettet." næsten hvæsede han, da han opdagede hvor agressivt han egentlig opførte sig, gearede han lidt ned. Han ville ikke byde ham muligheden for at hans sind pludselig skiftede og han slog ham ih.. han stoppede sin tankegang, kørte kort en hånd gennem det fugtige hår... "Jeg går ud og får noget luft.." brummede han så, og greb sine smøger, og gik hen til døren og greb i forbifarten sine piller... vredesudbrud var noget.. ja, der kunne ticke det af. Han gik ud af døren og ned, hvor han stilte sig i døråbningen nede ved gaden og tændte sin smøg og tog et hvæs, men han samtidig rystede to piller ud af glasset.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 11:44 am

Ozzie kom endelig af med sin hosten og sad bare og.. ja? Røg.. han havde prøvet det før.. og det var rart, men ikke noget han havde tænkt sig at blive afhæning af eller noget.. det var bare rart.. han var nok mere til.. de lidt stærkere genre af at ryge, for åh ja, på den led var han ikke helt uskyldig.. men alkohol det holdte han sig alligevel fra, han havde aldrig drukket.. eller jov det passede ikke, han var bleven tvunget til at drikke.. eller nok nærmer narret ind til det.. og han havde været sur over det lige siden, og det havde ikke været nogen rar.. følelse, så nej tak, aldrig igen.
Han vendte forvirret sit ansigt op ad da Sean kom mod ham.. han kunne høre hans fodtrin, og for så forskrækket sammen ved hans høje tone.. det emmened af vrede.. åh.. Han fik så stjålet smøgen ud af sine fingre og bukkede nakken, som blev han erklæret skyldig.. nej han havde ret, det var Sean, han burde ikke bare tag som var det hans egne, det vidste han godt, men behøvede han blive så.. så sur? Det var jo bare en smøg.. åh.
Han vendte igen forskrækket sit ansigt mod Sean og så på ham.. et sted ved hans næse.. og spærrede sine øjne lidt op.. han kunne ikke lide det.. at han snakkede sådan til ham.. talte ned.. råbte.. holdte fast! Hvad skulle det til for.. Ozzie kunne godt høre ham, han behøvede ikke være sådan der.. Det gjorde ham.. bange..
Han lyttede, og rykkede sig lidt væk fra ham da han slap ham.. på den der måde.. som var han, noget ulækkert han ikke ville røre ved.. han krympede sig lidt og nikkede bare.. han havde ret.. åh hvor havde han ret, og hvor gjorde det undt.. han ville Protestere på alt det andet, han var ikke noget af det der.. og lige nu.. han følte sig bare så.. åh.
Han nikkede igen, og ventede til døren smækkede, så rejste han sig så. Gik ud på badeværelset og fik sit tøj på, imens han langsomt.. lod tårende.. lydløst få frit spild, selvfølgelige græd han, det var åbenlyst, selv om han ønskede han var stærkt nok til at lade være. Han havde bare sådan en.. grim fornemmelse.. i munden, og han ville bare.. gøre det godt igen, men han.. han.. han vidste ikke, Sean, han.. og de.. og han kunne ikke.. han hadet det, kærlighed.. han hadet det.. han ville ikke. Han bøjede sig ned og kørte sin hånd gennem Orions pels, "Undskyld.." hviskede han stille, hunden var vidst også bleven lidt bange, den var ikke vant til råben.. og alt det.. gæster, den var ikke vant til sex.. åh forfanden.. pinligt. Han sukkede stille og nussede den kort inden han gik tilbage til sengen og lukkede vinduet.. han ville have nogen smøger.. sin egen pak.. han havde brug for at ryge.. og han måtte ikke ryge Seans.. men han kunne heller ikke gå ud.. uden at.. han måtte lige vente lidt. For fanden da også. Han satte sig i sengen under dynene, og puttede sig så bare, og lagde sig i foster stilling, med hunden hos sig, og lå bare og krammede den som var den en bamse.. hans bamse.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 12:03 pm

Sean trippede, gik frem og tilbage foran døren, og nåede at ryge mindst halvdelen af pakken før han satte sig ned og hvilede hovedet i hænderne. Øv.. hvor var han dum... og lunefuld. Stakkels Ozzie, det havde han ikke fortjent.. det var der ikke nogen der fortjente. Han stod lidt... før han gik ned af gaden. Der gik et par minutter før han var tilbage og gik op af trapperne til Ozzies dør og lukkede sig selv ind.. Han stod i gangen i et par sekunder, før han så sig om efter Ozzie.. hvor var han henne? Han gik søgende ind i stuen og fik øje på ham der.. inde på sengen. Han vidste godt Ozzie vidste at han var der, det var også fint nok, han kunne bede ham gå... det skulle han selvfølgelig nok selv, men han ville gerne give ham det der.. først.
Han gik hen til sengen, og betragtede hans ansigt lidt. "Her.." sagde han så stille, og lagde en pose på sengen til ham. Der var cigaretter i.. og en lighter selvfølgelig så han selv kunne ryge.. når det nu var det han ville. "Det var ikke fair.." mumlede han så stille "det er jeg ked af, især fordi du har gjort så meget.. for mig." undskyldte han og rejste sig med et suk.. han vidste ikke helt hvor han skulle gå hen, om han skulle blive eller... han vidste godt at Ozzie var såret, men om det så gjorde det bedre at blive.. det mente han nu ikke.
Han kløede sig i nakken "Jeg går ud.. for døren... hvis du ikke vil have mig her.. ja så behøver du ikke komme ud, så skal jeg nok gå.. men.. jeg bliver lidt endnu... uden for døren" mumlede han så. Det virkede dumt, men det var idet mindste... en mellemting, han gik ikke og efterlod Ozzie, for han havde lidt svært med at lade ham ligge der, og være trist. Men på den anden side, kunne han godt se hvis han havde jokket nok rundt i Ozzies følelser, så burde han gå. Han vendte ryggen til og gik ud i gangen, og åbnede døren og sank.. Han brød sig ikke om stilheden, overhovedet.. ikke den trykkede stilhed. Han lukkede forsigtigt døren efter sig og satte sig... derude.. på måtten og sukkede tungt. Hvor længe han skulle sidde der, vidste han ikke... men hvis der gik et par timer, måtte han nok indse der ikke var noget ved at sidde der længere.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 12:23 pm

Ozzie sank og løftede forsigtigt hovedet da døren gik og tørrede sig under øjnene, og skubbede Orion ned, "Afsted.." hviskede han stille, og hunden luntede hen under sofa bordet og lagde sig igen, trygt.. det var lidt synd for den, men det var okay.. den kendte ham og den forstod ham, som ingen andre kunne.. jaja det var en hund, men den havde også følelser! Nå.
Ozzie satte sig forsigtigt op da noget blev sat foran ham, og vendte sig ansigt mod Seans, han havde taget det sorte bind på igen.. det.. var lidt ligesom at være nøgen uden, alt for sårbar og følsom, det fik ikke. Han ventede.. sagde ikke noget, og så gik Sean og der blev stille igen.
Han sukkede dybt og trak vejret lidt, han tog så fat om posen og fandt hurtigt ud af hvad det var.. hvorfor? Han sukkede stille og rejste sig lidt tvivlende inden han gik mod døren og åbnede den, fik hurtig fornemmelsen af hvor Sean var og lukkede døren bag sig og satte sig så ned på måtten ved siden af ham. "Det handler ikke om cigaretterne.." mumlede han stille og lagde pakken i hans skød, "Jeg kan godt købe mine egne.." sagde han stille, "Og man skal ikke tage uden at spørge, undskyld.." sagde han stille og smilede forsigtigt.. lille optimist.
"Har du det dårligt?" spurgte han stille, og var lidt.. bekymret for Sean, for han kunne jo godt mærke at der var et eller andet der trykkede på.. han kunne bare ikke finde ud af hvad der var galt med ham.. og det gjorde ham lidt trist.. ikke at der var noget galt.. men han havde bare sådan en fornemmelse, af der var et eller andet.. fejlede han noget? Eller.. blev han bare nemt.. kørt op i det røde felt. "Vil du tale om det?" hviskede han så stille.. han ville gerne lytte.. selv om han nok ikke kunne gøre.. noget rigtigt.
"Jeg er ked af det.. jeg har nok bare.. fået.. følelser for dig.. større end hvad jeg lige kan.. kontrollere.. det var ikke meningen, at det skulle.. være på den måde.. og sådan.. jeg håbede bare.. jeg ved ikke.. at du måske også.. men det var.. og så.. men det behøver du jo heller ikke.. du skal ikke.. ja.. og jeg.. vil ikke.. du ved.. Det var heller ikke fair af mig.. at bringe det op på den måde.. som du sagde.. der er jo kun gået en uge.. og jeg.. jeg burde tie stille.. undskyld.." mumlede han og sukkede så dybt og gemte sine hoved i hænderne.. åh hvor han dog snakkede meget, og det eneste der kom ud var pladre.. forfanden da.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeFre Nov 09, 2012 10:44 pm

Sean så lidt op da Ozzie kom ud af døren og satte sig. Det var mærkeligt.. de var jo ikke.. forpligtet til andet end ordinary descensy... At opføre sig ordentligt, have en etisk korrekt opførsel overfor andre. Sean havde forulempet den korrekte opførsel, ved ligesom at... tabe fatningen. Han så på pakken og sukkede.."Du skal ikke undskylde, det er ikke cigaretterne, dem må du gerne tage af.. uden at spørge, selvfølgelig.. jeg blev bare.." hans stemme tonede lidt ud, og han tog pakken op og vendte den mellem fingrene. Det var ikke med vilje.. det havde ikke været hans mening.. Ozzie havde ikke noget at undskylde for, ikke noget overhovedet.
Han rystede på hovedet "Nej.." sagde han, det var kun hans blodtryk der reagerede agressivt, ingen skyggesider..intet... der ikke skulle være der. Heldigvis. "Nej, det er ligemeget.." fejede han det let af bordet, han ville ikke tale om det. Det ville ikke hjælpe på noget. Han så på ham da han fortalte det om hans følelser, og bed tænderne sammen. "Ozzie, vil du ikke lade være med at undskylde?" bad han stille. "Du kan ikke undskylde dine følelser, og du skal ikke undskylde dem.." sagde han stille.. han havde jo ikke noget imod de følelser, fra Ozzies side.. det var rart at blive holdt af, det ville alle nok give ham ret i.. og af Ozzie, var det allerbedst. "Jeg ville nok helst ikke være holdt af... af nogen andre" mumlede han stille og vendte sig ordentligt mod ham så han kunne se ham.
"Jeg kan godt lide dig Ozzie, meget...jeg tror faktisk at jeg.. aj det kan man nok ikke sige nu, men du betyder langt mere end alle andre gør.." slog han fast "jeg vil ikke miste dig, ikke til nogen... ikke til noget" sagde han blidt "men jeg forstår godt hvis mit... udbrud sårede dig... det var ikke min mening.. undskyld, jeg blev nok bare lidt oprevet, det er ikke så tit folk siger den slags til mig.." mumlede han og smilede svagt. Faktisk slet ikke... der var ikke nogen der var så tæt på ham at de sagde.. den slags. Overhovedet ikke. Han tog forsigtigt hans hånd og gav den et lille klem før han slap igen, det var ikke noget... særligt, bare en lille gæstus, et håb om at han ikke havde såret ham alt for dybt.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 2:17 am

Ozzie sukkede stille og smilede forsigtigt og nikkede "Det ved jeg godt.." hviskede han stille.. men han synes jo alligevel det var forkert, at tage noget uden at spørge, men han vidste jo godt at de ikke var grunden til at Sean var bleven vred på ham, hvad bildte han sig også ind og sige det ikke var godt nok.. det var fint, så længe at Sean godt kunne lide ham burde han da sætte pris på det, og så måtte han jo se om han kunne snøre ham til at forelske sig i ham også.. det kunne da være herligt, men det var måske meget godt at de bare lige tog en slapper for nu, og ikke.. blev uvenner for det gad han ikke.. hvis de allerede skulle til at skændes nu.. så ville det jo bare ende i kaos før eller sener. "Det okay" sagde han stille og smilede forsigtigt.. han vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv, han ville gerne snakke med Sean og sådan.. og rigtig gerne putte sig ind til ham, men de sad i en opgang.. det var lidt underligt, men han ville jo ikke have han gik.. så ja.
"Nej.. det.. nej, det vil jeg heller ikke selv.. du er bare.. og det.. jeg kan ikke gøre for det.." mumlede han bare, han ville da heller ikke holdes af.. kærlighed endte altid dårligt, det havde han set så mange gange, og oplevet selv.. og.. han ville ikke såres, og han ville heller ikke ligge sit liv i hænderne på en.. og så blive røvrendt bag efter, det var.. for farligt.. men han kunne ikke gøre for det, han kunne godt lide Sean, og det var måske også dumt.. men han brød sig heller ikke om tanken om de bare havde sex sammen.. og så var det det.. han ville have noget mere, han ville have det hele.. ikke kun Seans pik.. også resten af ham, og alt det inden i!
"Hvad kan man ikke sige nu?" spurgte han nysgerrig.. han ville vide det.. han ville ikke være den eneste der sad og var hudløs ærlig med sine følelser, Sean skulle også.. nå.
"Det er okay.. vil du ikke med ind nu.. " sagde han stille og smilede kort over det lille tryk hans hånd havde fået.. okay så. Han rejste sig op og åbnede døren igen og lod den stå åben så Sean kunne komme ind han gik ind til sengen og satte sig ned og ventede på ham.. at han skulle komme over til ham.. og.. han ville bare have et kram nu, og så skulle de være venner igen.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 6:44 am

Sean så på ham, betragtede hans lille forsigtige smil, forstod egentlig godt at det ikke var større.. han havde været ond ved ham.. ja, nu ville han gerne hygge om den lille elver, få ham til at slappe af igen, og føle sig tryg ved ham. Han så forskende på ham "Det er ikke fordi jeg ikke vil, jeg gør det jo, jeg holder meget af dig.. det er mærkeligt" mumlede han stille, og lidt flovt fordi han ikke kunne redegøre for sine følelser som Ozzie kunne. Søde lille Ozzie... der ikke gjorde nogen fortræd. Han sukkede tungt, det var lidt.. spøjst, han vidste ikke hvad Ozzie vidste, og han vidste ikke om han kunne fortælle ham ting om sig selv... der var anderledes.. grunden til han var påpasselig, og tog afstand så snart nogen kom ham for nær.. men han ville så gerne fortælle ham at han oprigtigt holdt af ham, at han ikke ville have der skete ham noget, men vidste Ozzie ikke allerede det? Og var det det han ville høre?
Han så på ham og kørte en hånd henover sine øjne og op i panden og lod den fortsætte op i det fugtige hår "jeg ved ikke.." mumlede han stille "jeg synes det er for tidligt at sige den slags.. jeg vil hellere sige at jeg synes du er dejlig, og jeg gerne vil tilbringe mere tid sammen med dig.." forklarede han. Ordet 'elske' var ikke et han tog i sin mund. Han ville heller ikke gøre det nu, for det var ligesom... for helligt, måske senere. Men Sean var vild med Ozzie, det kunne han godt mærke, han tog det tungt at Ozzie blev ked af det, og endnu tungere at det var hans skyld.. ja. Han så op på ham da han rejste sig "jo.." sagde han og rejste sig fra måtten. Han gik med ind og lukkede døren bag sig, og så sig om inden han fortsatte efter ham, og så på ham da han sad på sengen.
Han gik hen og gled ned på hug foran ham, og tog hans hænder mellem sine.. kiggede på dem... Så slap han den ene og trak Ozzie ned imod sig, og kyssede ham i panden.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 7:50 am

Ozzie nikkede bare, "Jeg ved det godt.. det okay, vi behøver ikke tale mere om det nu" sagde han bare, det var begyndt at blive lidt.. ja.. han vidste godt Sean.. synes han var sød, og smuk og alle de andre ting han nu havde sagt.. og det gjorde ham varm i kroppen at få det at vide.. og det var jo en rar følelse i sig selv, så hvorfor skulle han dog sådan.. skynde sig.. eller.. hvad man nu sagde, de havde da masser af tid, Ozzie havde i hvert fald et par tusinde år endnu, han vidste ikke med Sean, men han var ret sikker på at dæmoner også levede ret længe. "Jeg vil også heller havde du siger det når du virkelig mener det.." sagde han hurtigt og kyssede ham kort på kinden. "Mhmm.. kan vi snakke om noget andet nu?" spurgte han blidt og vendte sig ansigtet lidt væk, og smilede igen.. bare sådan lidt ømt i det, han skulle lige finde.. den glade følelse frem igen, men det kom nok, Sean var god til at gøre ham i godt humør.. og få ham til at smile.. mhmm..
Han bukkede sig lidt forover da han blev hævet ned af, og smilede lidt ved kysset, "Kom her op.." bad han bare, hvorfor sad han på gulvet.. det var dumt.. nå.
Han trak lidt i hans hænder, og satte sig længere ind i sengen så der var plads til Sean ved siden af ham, og trak ham med ned og ligge i sengen og smilede så.. rigtigt, og puttede sig ind mod hans bryst, og trak dynene op over dem. "Kan vi lige.. ligge.. og putte.. 5 minutter.. så kan vi gå ud og handle ind.." mumlede han, han skulle bare lige havde 5 minutter der.. i Seans trygge arme, der var varmt og rart.. han ville bare ligge der.. hele dagen, hvis han dog kunne. Han lagde sine hænder forholdsvis om hans nakke/hals, og den anden om hans sider og nussede ham lidt på ryggen, under trøjen, og sneg sit ben indmellem hans.. mhmm så kunne han vidst ikke komme særlig meget tættere på.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitimeSøn Nov 11, 2012 9:19 am

Sean rystede på hovedet, nej de behøvede ikke tale mere om det.. Det var måske også bedst at lade det fare, det føltedes som om han var blevet tilgivet... en smule i hvertfald? Han så på ham da han trak i hans hænder..gulvet var åbenbart ikke beregnet som siddeplads i Ozzies hoved, han kunne kun smile lidt af det, og lod sig trække med op og ligge,og lod Ozzie putte sig til rette,og lagde en arm om ham og lyttede "Jo.. det kan vi sagtens.
Han nød varmen fra Ozzie, at have ham lidt tæt på igen.. det gjorde ham ikke noget. Det havde han faktisk savnet! Selvom der måske kun var gået en time siden hans.. meltdown. Han fik lov at rykke tættere på, ind under trøjen og ind mellem benene... med sit eget ben vel at mærke. Det var fint, Sean faldt lidt til ro på den måde, lå og trak blidt i Ozzies sorte hår, fulgte hårstråene med øjnene når de faldt ned på puden eller ned langs det andet hår.
Han sukkede og nød Ozzies nussen, og lænede sit ansigt mod hans hår og trykkede ham ind til sig... han snusede langsomt duften ned i lungerne, og mærkede sin mave bevæge på sig...han kunne godt trænge til at spise... men lige nu var han sammen med Ozzie! Bum.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 6 Icon_minitime

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 6 af 25Gå til side : Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum