Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan

Race : Varulv
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 11:13 am

Sean Han smilede skævt da han bad om at blive holdt om.. bare lidt længere. Han trykkede ham ind til sig og brymmede ned i hans hår "Mmhm..." mumlede han "du dufter af frisk luft.." smilede han, og nød det kys han fik, og gengældte det så blidt han kunne. Han holdt blidt fat om hans hofter og satte ham blidt ned på gulvet igen så han ikke stod på hans fødder, og smilede mod hans læber, og slap dem "mmhm.. lyder godt.." mumlede han... Han havde dog ikke rigtig lyst til at slippe ham.. nu stod de jo lige der, og Ozzie.. var varm, og indbydene...
Han sukkede lidt mod hans læber, og nappede ham blidt i underlæben.. han kunne godt tænke sig at hente sine smøger... til kaffen... iih det var jo det rene hygge! "Det her kunne jeg godt vænne mig til.. har du ondt i måsen eller må jeg sætte dig op på køkkenbordet?" drillede han djævelsk og så på det sorte øjenbind. Han kærtegnede blidt hans hofter.. han kunne vel godt lige... sætte ham på køkkenbordet og kysse lidt med ham inden.. de skulle spise og alt det der.. de havde jo masser af tid, masser af hundrede år.. eller noget.. folk ville nok undre sig hvis det tog dem et par århundreder at få ordnet ganske almindelig morgenmad.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 7:09 pm

Han smilede lidt og nød bare at blive trykket så blidt ind til Sean, det var bare så rart.. Han følte sig så tryg der i hans arme.. hvis han kunne og måtte, havde han bare boet lige der.. det kunne havde været hyggeligt, altid tæt på Sean og hans dejlige varme krop. "Mhmm.. og du dufter ren.. det er dejligt" hviskede han bare stille og kyssede ham let på halsen og puttede sig bare ved hans brystkasse.
Han mumlede let, han var så tæt på, og han kunne mærke hans læber.. mod siden, men stod bare muse stille.. ville ikke ødelægge øjeblikket. Han kunne dog ikke lade være med at.. blive helt varm inden i da Sean smilede.. lige der.. hvor han kunne mærke det. Åh. "Mhmm.. nu har jeg også set dig smile.." mumlede han taknemlig og kyssede ham så dybt, så dybt han kunne, og holdte ham så tæt ind til sig han kunne.
"Ja.. helt bestemt" mumlede han, det kunne han også godt vende sig til.. også i den grad. Han løftede en hånd og lagde den mod Seans kind og smilede lidt, "du er så smuk.." hviskede han stille, og lod to fingre glide over hans læber.. "Så smuk.." mumlede han.
"Mhmm nej.. nej det gør ikke undt.. men.. du behøver ikke bære på mig hele tiden, jeg kan godt selv" Grinede han bare og lagde armene om halsen på Sean, så han alligevel kunne løfte ham op og side.. han sagde det bare, han havde jo ikke noget imod.. at blive pusset lidt omkring, det var faktisk meget rart.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 3:12 am

"Mmhm, har også været i bad her for nylig.." mumlede han drillende, og nød at stå der med ham i armne... det var som om tiden stod stille, at han ikke behøvede tænke på andet, det var ret opløftende. Han smilede af det lille kys på halsen, og trykkede sine læber mod hans hår, og lyttede. Han lod sine øjne glide i da Ozzie kyssede ham og gengældte det gladeligt.. mmhm, de der læber altså.. vanedannende... Ordene havde han da godt bemærket, set ham smile? Åh.. på den måde, hvor var han sød altså. Han lyttede da han løftede sin hånd, og betragtede hans ansigt, og kyssede let hans fingre.. "Du er smuk.." mumlede han blidt, og smilede skævt da han grinede af hans ide om at løfte på ham "jamen det er så hyggeligt!" sagde han pg løftede ham og placerede ham på køkkenbordet, og trykkede sig mod ham og køkkenbordet "Og så kommer man jo hinanden så nær.." mumlede han i et lidt andet tonefald, lidt mere...kælent.
Han smilede lidt og kyssede ham på hagen.. nu hvor han jo var nogenlunde samme højde som Sean selv. "Jeg har tænkt lidt over hvad vi skulle lave.." sagde han så og grublede lidt "men der er grænser for hvor meget vi kan foretage os, du er blind og jeg er.. forfulgt" grinede han, og tog blidt fat om hans hage, og trak ham nærmere "men jeg tænkte at jeg kunne lave noget mad, og... jeg ved ikke, læse en bog for dig?" grinede han. Film var jo ikke interessante for Ozzie, han kunne jo ikke se billederne, kun høre lydene.. og det samme med teater og biograf, desuden var Sean nok heller ikke typen man trak med i teatret, eller baletten, han var temmelig nem at distrahere, og med Ozzie i nærheden ville han jo være distraheret konstant.
"Og så kunne vi tilbringe resten af tiden i sengen.. eller måske herude..." sagde han drillende, og så sig lidt om "eller måske et helt andet sted?" drillede han og smilede skævt til ham, og gav ham et lille kys på læberne.
Matthew

Matthew

Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 8:29 am

Ozzie grinede bare kort.. åh dårlig humor.. hvor var det slemt, men ja hvad så.. Sean fik ham til at grine, om så det var på den ene eller anden måde, var vel ligegyldigt.. det vigtigste var at.. han kunne få ham til at smile, og grine.. og åh.. føle alt muligt helt vildt.. de havde et eller andet, det var han sikker på, ikke at han vidste hvad, men det var ligeglad.. de klingede bare.. og det var.. skønt. At have en hvor man kunne sænke paraderne lidt.. og bare være sig selv, og ikke være flov over det og ja.. hm.
"Neej.. du er.." sagde han stille og smilede bare da han blev løftet op igen og kunne ikke lade være med at grine og rødme lidt. "Mhmm.. ja det er nu også meget rart.." hviskede han stille og spredte benene lidt så Sean kunne stå mellem dem, og komme helt tæt ind til Ozzie, det var dejligt.
Ozzie nikkede kort og trak sig lidt tilbage for ikke.. at blive fristet til bare at side og kysse ham nu når han var ved at fortælle noget.. det ville være lidt uhøflig at afbryde sådan, men altså Sean ville nok synes det var meget sødt alligevel.. at han slet ikke kunne holde sig tilbage.. mmhmm.. men det kunne han godt, bare lige 5 minutter, så kastede han sig over ham igen. Ozzie brummede let.. "Jeg er ikke handicappet.." mumlede han bare stille.. selv om.. ja det var han jo, men han havde ben og arme.. og alle de andre sanser.. han var heldig.. der var mange der havde det værre end ham, og han var faktisk ret god til mange ting.. så han behøvede ikke at begrænse det eller holde sig tilbage eller noget.
"JA!" råbte han så bare og smilede stort, "Du kan lave mad!" sagde han så bare himmelhenrykt.. åh det var da fantastisk! Hvor var han heldig da.
"Mhmm.. ja.. okay.." mumlede han så bare og rødmede kraftigt, "Hvis det er det du vil have.. så gir jeg mig da.." drillede han så bare og lod sig bare rive med i kysset kort, og trykkede så et blidt kys mod hans næse.. søde søde Sean.. åh.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeLør Okt 27, 2012 8:30 am

Ozzie grinede bare kort.. åh dårlig humor.. hvor var det slemt, men ja hvad så.. Sean fik ham til at grine, om så det var på den ene eller anden måde, var vel ligegyldigt.. det vigtigste var at.. han kunne få ham til at smile, og grine.. og åh.. føle alt muligt helt vildt.. de havde et eller andet, det var han sikker på, ikke at han vidste hvad, men det var ligeglad.. de klingede bare.. og det var.. skønt. At have en hvor man kunne sænke paraderne lidt.. og bare være sig selv, og ikke være flov over det og ja.. hm.
"Neej.. du er.." sagde han stille og smilede bare da han blev løftet op igen og kunne ikke lade være med at grine og rødme lidt. "Mhmm.. ja det er nu også meget rart.." hviskede han stille og spredte benene lidt så Sean kunne stå mellem dem, og komme helt tæt ind til Ozzie, det var dejligt.
Ozzie nikkede kort og trak sig lidt tilbage for ikke.. at blive fristet til bare at side og kysse ham nu når han var ved at fortælle noget.. det ville være lidt uhøflig at afbryde sådan, men altså Sean ville nok synes det var meget sødt alligevel.. at han slet ikke kunne holde sig tilbage.. mmhmm.. men det kunne han godt, bare lige 5 minutter, så kastede han sig over ham igen. Ozzie brummede let.. "Jeg er ikke handicappet.." mumlede han bare stille.. selv om.. ja det var han jo, men han havde ben og arme.. og alle de andre sanser.. han var heldig.. der var mange der havde det værre end ham, og han var faktisk ret god til mange ting.. så han behøvede ikke at begrænse det eller holde sig tilbage eller noget.
"JA!" råbte han så bare og smilede stort, "Du kan lave mad!" sagde han så bare himmelhenrykt.. åh det var da fantastisk! Hvor var han heldig da.
"Mhmm.. ja.. okay.." mumlede han så bare og rødmede kraftigt, "Hvis det er det du vil have.. så gir jeg mig da.." drillede han så bare og lod sig bare rive med i kysset kort, og trykkede så et blidt kys mod hans næse.. søde søde Sean.. åh.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeSøn Okt 28, 2012 9:39 am

Sean smilede af Ozzies latter, åh han var sød... så sød altså, det var slet ikke til at håndtere, man kunne bare rulle ham ind i en dyne og putte ham under en anden dyne.... og holde om ham og kysse ham i panden... åh ja.. det ville være godt for sådan en lille elver som Ozzie.. jep. Sean var dog bare ikke helt sikker på han kunne ordne det sådan... desværre, det var nok ønsketænkning.
Han lænede sig ind til ham og smilede skævt "det tænkte jeg nok" grinede han og kyssede ham på kinden. "Nej.. det sagde jeg heller ikke, jeg sagde du var blind" sagde han og trykkede ham på næsen... Ozzie var jo lidt handicappet... men det behøvede man jo ikke kalde det. Han blev overrasket på ham da han råbte op, og betragtede hans smil "æh.. ja jeg kan da forsøge.." grinede han stille... Han smilede skævt af Ozzie der blev lidt genert over at snakke om Seans planer.. det skulle han da slet ikke blive, det skulle nok blive vældig hyggeligt! Mmhm! "Mmhm... hvis du altså vil være med, så er det jo også... meget sjovt" mumlede han mod hans læber, og smilede kort af det lille kys på næsen og betragtede den klædelige rødmen... åh, hvor var han dog bare... lækker og tiltrækkende og.. Han sukkede og trak ham ned i et kys igen.. det var jo umuligt at lade ham være. Ganske enkelt..
Han lagde armene blidt om livet på ham og trak ham tættere på, og kyssede ham dybere.. Han slap først tøvende efter lidt tid "mmhm.. jeg kunne nøjes med at spise dig.." sukkede han, og slap ham blidt "vil du have lidt at spise?" tilbød han blidt og skævede kort til posen Ozzie havde haft med hjem.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 6:01 am

Ozzie smilede forsigtig og blev bare sidende lidt og 'så' ud i luften, som var han faldet lidt i staver, hvilket han jo egentlig også var.. hm. "Ja.." mumlede han bare og havde ikke rigtig hørt efter.. han var ikke sikker på hvad det var han sagde ja til, men det var også lige meget.. hmm.. der var bare et eller andet, han lige skulle finde ud af.. han havde den der underlig.. følelse? Han vidste ikke helt hvad det var, men det var bare dejligt! Det var nok Seans skyld, han var alt for sød, altså.. mhm.
"Hvad nej.. nej det er lige meget.. mhm glem det" mumlede han bare hurtigt, faktisk brød han sig slet ikke om at tale om.. det.. med at være blind og sådan noget, det var lidt et ømt punkt for ham, og han havde det rigtig skidt.. med at Sean havde set det her til morgen, åh han var så underlig.. hvorfor opførte han sig også sådan, som et lille barn, der havde tabt sin sut.. det var simpelhen for meget.. men hvad skulle han sige? Han var blind jo.. selv om det egentlig nok bare var en dårlig undskylding.. hm.
"Yay!" sagde han bare hurtigt og puttede sig lidt ind hos Sean.. åh han var så sød, og han ville lave mad og alt muligt! Han elskede.. mad! Og folk der kunne lave mad.. "Jeg falder måske lidt for drenge der kan lave mad" mumlede han drillende og kyssede ham hurtigt på kinden. "Det vil jeg helt bestemt.." mumlede han og rødmede lidt.. åh altså.
Han lagde bare sine arme om ham og lod sig opsluge lidt af kysset, det var dejligt.. han kyssede dejligt.. åh det var så underligt.. men det var bare så godt, så kunne alt andet være lige meget. "Mhmm.. men jeg kan ikke spise dig.. så jeg skal ha' noget mad.." mumlede han bare og skubbede ham blidt fra sig og hoppede ned fra bordet, for at kigge lidt på maden.. og få noget at spise.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 6:55 am

Sean lagde sine hænder på Ozzies knæ og kørte blidt fingrene op af hans ben, kærtegnede blidt hans lår, og lyttede, mens han betragtede ham. "Hmm.." brummede han så bare og så lidt ned på hans ben, mens han tænkte over hvad han kunne stille op.. Han brød sig ikke om at tale om det.. blindheden.. Han overvejede om der ikke var noget der kunne gøres.. tage Ozzie med til en kvalificeret healer?
Nej.. det ville han nok ikke gå med til ,og kunne en healer overhovedet klare en sygdom som var genetisk..? Han kørte sine hænder helt op af hans lår, til hans hofter og trak ham tættere på sig, faktisk så meget, at det tillod ham et gide ned fra køkkenbordet ned i Seans arme. Han trykked ham blidt mod køkkenbordet, så han var fanget der mellem køkkenbord og ham.
Han blev lidt overrasket da han puttede sig ind til ham og smilede så lidt af det. Han nød kysset og brummede lidt "Hmm.. det lyder jo til min fordel" drillede han kærligt, og betragtede hans rødmen, og kærtegnede han kind "det er fint" sagde han og kyssede ham blidt i panden. Han grinede og lod ham slippe løs så han kunne få noget ordentligt mad, det var da også synd for ham hvis han skulle sulte. "Ja okay, du får lov.. denne ene gang.." mumlede han og rakte tunge af ham og rakte ud, og åbnede en skabslåge, hvor han var så heldig at der var glas, og trak to ud. Han rakte et til Ozzie og satte det andet foran ham selv.. Før han overvejede hvad de egentlig skulle have at drikke. "Hvad vil du have at drikke?" mumlede han, mens han eftersøgte bestik og tallerkener og den slags..
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 05, 2012 11:09 am

Ozzie smilede bare lidt.. åh Sean altså.. hvorfor skulle han pille sådan hele tiden, det gjorde Ozzie sådan helt.. ja.. og så ville han bare have mere.. tænk hvis Sean nu bare gik rundt nøgen hele tiden! Åh det ville da være skønt.. men også lidt farligt, han ville nok bare sulte sig selv for sex.. nå ja.. men sex var jo også dejligt.. hihi! "Mhmm.. skal du pille sådan.. du gør mig helt.. " sukkede han stille og rødmede, han kunne jo godt lide det, det var bare lidt pinligt at Sean kunne tænde ham.. så hurtigt.. med så lidt.. men han kunne ikke gøre for det.. lige fra det øjeblik han havde mødt ham havde han jo følt sig så utrolig stærkt tiltrukket af denne.. dejlige fyr.. så hvorfor overhovedet holde sig tilbage.. altså.. ja.
Han stod lidt og følte sig fanget der.. mellem bordet og Sean, og sukkede bare blidt, "Jaja.." mumlede han så bare og kyssede ham hurtigt på kinden, og blev så endelig sluppet.. han tog en dyb indånding.. åh ha altså. Han lyttede.. Sean var i gang med at rode rundt i hans køkken.. nå ja, hvis han havde lyst til at kigge i skabe og skuffer så skulle han da være velkommen, han tog i mod glasset og satte det på bordet. "Tak" grinede han så bare.. helt ærligt altså. Han gik hen til køleskabet og åbnede det, "Jeg tror måske jeg har noget mælk.. " mumlede han, han kunne godt lide mælk.. mhmm mælk. Han tog et katon juice ud, i den gode tro at det var mælk og stillede det på bordet, "Ellers kan jeg altid lave te eller kaffe til dig hvis det er" sagde han hurtigt, måske var Sean ikke den store fan af mælk.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 4:14 am

Sean grinede da Ozzie ynkede sig "men du er jo magnetisk! Det er fysisk umuligt at holde mig bort!" sagde han teatralsk og førte hånden op til panden og så lidene ud. Det kunne Ozzie selvfølgelig ikke se, men han kunne nok fornemme dramaet i Seans stemmeføring. Han strakte sig kort og kyssede ham i nakken, og lod ham være derfra, nu måtte han hellere... ja.
Han smilede kort af det lille kys på kinden og lyttede mens Ozzie grinede "hvad griner du af?" spurgte han og så på ham da han gik hen og tog en juice ud af køleskabet. Sean rynkede sine bryn da Ozzie sagde mælk. "Æh.." begyndte han.. men lod være, det var synd at konfrontere ham med blindheden igen. Istedet smøg han sig over til køleskabet og listede mælken ud.
"Nej jeg... drikker bare noget juice.." mumlede han "jeg har den her" sagde han, og satte mælken ved siden af juicen, og byttede diskret om på dem, og fortsatte så sit forehavende med at rode i skabe. "Nejnej, juice er fint" sagde han og smilede kort til Ozzie. Seans morgenmad var som regel bestående af kaffe og smøger.. en sjælden gang et glas marmelade.. eller et halvt glas, han havde skåret ned.. det smagte ham heller ikke som kød gjorde, det var der mest næring i, og faktisk det eneste hand diæt burde bestå af. Men for Ozzies skyld, skulle han nok...agere mere menneskelig. Han kunne ikke komme derhjem, stinkende af blod.. men han kunne heller ikke undvære at spise, det ville svække ham som alle andre levende organismer.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 7:56 am

Ozzie smilede lidt, og kunne ikke lade være med at rødme.. endnu mere.. igen! Åh forhelved, hvorfor skulle han også.. gøre noget.. der gjorde Ozzie flov hele tiden. "Hoooold så op" vrissede han bare og smilede bare lidt glad.. han var jo glad, åh han var så glad.. han var helt flov over at være glad? For måtte man godt det, bare gå og.. okay nej nu tænkte han for meget over det, og hvis han sagde det en gang til, ville han bare.. ja han vidste det ikke, åh hvor forvirrende altså. Han vendte sig ansigt mod Sean og smilede lidt ved hans underlige stemme.. og hans armbevægelser.. det kunne høres.. godt. Han grinede kort og rystede på hovedet, "Hold op med det der.. " mumlede han bare og skubbede ham blidt i brystet.. åh altså. "Du gør mig flov!" klynkede han bare og strakte sig op og gav ham et hurtigt kys på kinden. "Bliver jo nød til at have dig i snor når vi skal ud.. hvis jeg dog overhovedet tør af tage dig med.." grinede han bare og puttede sig kort ind til Sean.. lige der.. under hans øre.. der kunne han godt bo.. flytte ind, og blive der i al evighed. Mhmm.
Han vendte sig hoved mod ham. "Eh.." sagde han stille og smilede så bare stort. Og gik hen til Sean og lagde sine arme om han bagfra. "Du er den sødeste i verden.." sagde han stille.. "Og nu laver jeg noget kaffe til dig.. for det vil du meget heller have.." sagde han bare stille.. og havde godt.. ligesom.. hørt.. eller fornemmet.. at han selv havde lavet en lille fejl, ved juicen, så kunne Sean være så diskret og lydløs som han ville.. Ozzie's øre var designet til at opfatte alt, han synes bare det var nuttet at Sean var så.. overbeskyttende, i hvert fald lige den her gang.
"Maaaaaaaaad" sagde han så hurtigt og åbnede køleskabet igen og tog noget smør og marmelade ud og stilte det på bordet. "Det var faktisk ret dumt.." sagde han hurtigt og tog fat om mælken og pegede på juicen "Der er skrue låg på.. og mælken er det bare pap.. tror du distrahere mig.. jeg kan slet ikke koncentrere mig.." mumlede han hurtigt og satte så juicen tilbage i køleskabet og vendte sig mod Sean. "Hold op med at være så lækker.." drillede han bare og smilede frækt til ham.. hihi!
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 8:32 am

Sean grinede og betragtede Ozzies røde ansigt.. søde lille tingest altså. Sean ville gerne opføre sig ordentligt.. for Ozzies skyld, prøvede han virkelig at være rigtig eksemplarisk, det gik vidst også meget godt, Ozzie havde ovenikøbet også kaldt ham sød... sød. Sean kunne godt være sød... sød ja. "Aldrig.." hvislede han frækt, og smilede djævelsk til den lille elver, og gav sig til at rode med den der juice da Ozzie skubbede ham i brystkassen og smilede "nåårh, pus" mumlede han da han kyssede ham på kinden, og lagde kort en arm omkring hans liv og trak ham ind til sig "Mmhm.. kinky" hviskede han drillende mod hans hår, og kyssede ham lidt blødere på øret, for ikke at gøre det hele så... sensuelt. Han nåede dog kun lige at slippe ham da han vendte tilbage igen og lagde armene om ham bagfra "Den sødeste..? Wow, det er jeg vidst aldrig blevet kåret til" smilede han, og skævede til ham "hmm.." brummede han, men ville ikke demonstrere.. kaffe var godt, langt, laaaangt bedre end juice.
"Hmm?.." mumlede han mens han rodede med smørknive, bestik og tallerkener. Han smilede for sig selv.. nå det havde han bemærket, han kunne selvfølgelig slynge en blinde-kommentar ud og drille ham med det.. men det nænnede han ikke.
"Tja, alle kan lave fejl" fejede han den let af bordet med, og så ham stille den tilbage i køleskabet, og det frække smil. "Hmm.. du skal ikke stå derovre og friste mig, jeg tager imod fristelsen hvis du bliver ved for længe" drillede han og gik hen og kyssede ham på næsen, og slikkede ham kort på kinden i forbifarten. "Jeg skal lige tisse, kommer om lidt" sagde han, og smuttede ud på toilettet, og gjorde sin ting.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:54 am

"Jamen du skal!" klynkede han bare let men kunne alligevel ikke lade være med at smile, Sean måtte gerne drille.. han skulle bare forvente at få lidt igen, når altså Ozzie lige kunne finde på noget og ikke bare stod og.. var flov.. åh det var også pinligt, han måtte heller.. lære at give lidt igen, sætte Sean lidt på plads! Det kunne han nok godt trænge til.. den frække dreng altså.
"Jeg er ikke noget pus" mumlede han bare og sukkede stille, men han kunne jo ikke lade være med at smile alligevel.. det var dejligt.. at høre alle de søde ord, det gav sådan en boblende fornemmelse inden i.. skønt. "ja det kan du godt lide hvad.. halsbånd og hårdjern, og bind for øjnene.." sagde han bare grinede, det kunne han aldrig finde på.. eller jov måske.. det kunne han vel, men det ville jo kun være for sjovt.. det kunne da være hyggeligt, hvis nu Sean var den blinde for en dag... ja det ville han gerne prøve på et tidspunkt.. hihi.
"Mhmm okay" mumlede han bare efter ham da han gik og stod lidt. Inden han så bestemte sig for at dække bord og sætte kaffe over til Sean. Han vendte ansigtet mod ham da han kom tilbage, og stod bare og vendte tog store knive i hånden, med et flabet smil. "Hvor blind tror du jeg er?" hviskede han stille og drejede hovedet ned mod knivene som han stod og betragtede dem inderligt.. yup. "Sådan.. rigtigt?" spurgte han lidt højere og havde et lidt flabet smil om læberne.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 10:15 am

Sean rystede bare på hovedet "nææh.. der er intet jeg skal" svarede han da han vendte tilbage og smilede skævt, åh, vel var han da så, et rigtigt lille pus, som skulle aes og passes, og nusses om og kæles for.. ja, og så alt det andet oveni.. Heh.
"Åh det er lækkert.." mumlede han kælent og greb fat i Ozzies trøje.. på maven og trak ham tæt på, og gav ham et lille kys på munden inden han slap ham igen. Der var aldrig nogen der var døde af lidt.. læder om ankler og håndled, eller en lille pisk i ny og næ, håndjern og diverse.. det kunne peppe den originale missionær stilling vældig meget op, og det var også ret interessant at se hvor langt man kunne gå, og finde partnerens grænse.. for alle havde en grænse, det var bare spændene at finde den.
Han så kort efter kaffen og hentede nogen smøger i sin jakkelomme, og kiggede lidt på ham da han havde fundet en af køkkenknivene frem, og det flabede smil. Sean lagde hovedet på skrå, og lænede skulderen mod dørkarmen og raslede let med sin cigaretpakke "det ved jeg ikke.. du kan vel se hvad normale mennesker kan, på ti meter... gennem et pudevår..? I have no idea" svarede han let, og kastede pakken hen på køkkenbordet. Han rettede sig op og gik et par skridt hen mod ham og standsede op "Har du tænkt dig at stikke i mig eller står du bare og er lidt manisk fra morgenstunden?" drillede han, og lagde armene over kors.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 10:38 am

Ozzie grinede lidt og kunne ikke få blikket fra knivende, han havde ikke tænkt sig at se op, selv om han godt kunne fornemme Seans tilstedeværelse, han smilede bare breder. "Mhmm.. meget lækkert" sagde han bare stille, som var han ikke helt med i samtalen, men optaget af noget helt helt andet. Han grinede lidt og nikkede så. "Det kommer vel an på hvordan man ser på det?" sagde han bare i en lidt dårlig joke. Han bevægede sig frem mod Sean og lod bare armene hænge frit ned af siderne, og dermed også knivende. "Det ved du godt jeg aldrig kunne finde på, ikke dig.. ingen andre, jeg er ikke den store fan af vold" sagde han bare hurtigt og stilte sig på tær og kyssede ham hurtigt på hagen og smilede stort. "Jeg tror nok bare jeg er lidt lege syg... ville bare vise dig, hvor godt jeg egentlig ser.." sagde han stille og nappede ham i læben, og trykkede så et varmt kys mod hans læber. "Troede faktisk du ville være mere bekymret for mig.. er du slet ikke bange for jeg kommer til skade" sagde han stille, og savnede helt Seans omsorg, selv om han ikke ville have han tog knivende fra ham. Han ville vise ham det.. hvor godt han så.. uden at kigge.. sigter godt rammer skidt.. bare.. omvendt.. på en måde. Hmm.. han havde bare nogen virkelig gode øre okay? Og en eller anden utrolig god evne til at koncentrere sig så meget at tiden nærmest stod stille.. og alt var stille.. kun lyden af træet.. og susen fra kniven i luften.. et smuk øjeblik. Men lige nu fred.. han ventede.. på om Sean ville synes han var sej, eller være ligeglad.. for hvis han var ligeglad gad han heller ikke vise ham det, og så var det lige meget hvad han kunne og ikke kunne.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 10:49 am

Sean så på ham, og derefter på knivene, Ozzie var vidst temmelig optaget, han lagde ikke engang mærke til hvad han selv sagde. Hmm.. Han lod ham komme tættere på, og så ned på hans ansigt da han forklarede hvor lidt han brød sig om vold.. det vidste Sean vel egentaget godt, men alle mennesker, og væsner havde vel deres små mærkeligheder.. det kunne da godt være Ozzie var dybt fascineret af knive? Who knew? "Hmm...lad være med at lege for meget med dem, jeg gider ikke vaske gulv.." brummede han og smilede let da han nappede ham i læben, og nød det varme kys.
"Tjo, men du er jo god til de fleste af de ting du laver, så jeg tænkte at du nok også kunne håndtere køkkenknive... tro mig, jeg skal nok afværge eventuelle uheld så godt jeg kan... I'm watching you!" mumlede han med en drillende undertone. Det var vel sandt nok, så meget han kunne skulle han nok forsøge at gøre sit bedste for at afværge en situation hvor Ozzie kom til skade, men han kunne ikke pakke ham ind i vat.. kunne kun være opmærksom, og i sidste ende måske ty til sin evne. I yderste situation selvfølgelig.
Sean så bevægelsen, hørte stål mod vind.. eller måske omvendt? Og derefter den knagende lyd af træ der gav efter for bladet. Han vendte sig og så på kniven der dirrede let...Rynkede sine øjenbryn i en grimasse "Ja sådan gør du hvis du bliver overfaldet af vampyrer, det sinker dem..." sagde han og smilede kort, imponeret, men også lidt bekymret... først, hvor kunne han det fra? Andet, hvor meget skulle der til for at kniven missede... og gjorde skade på Ozzie istedet..?
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 11:19 am

Ozzie grinede stille og smilede bare lidt, "Det er jeg glad for.." hviskede han stille.. han kunne rigtig.. rigtig rigtig godt lide, den der beskyttende.. følelse Sean gav ham. "Så kan du være min skytsengel" hviskede han stille og smilede bare sødt til ham, inden han tillod sig at smile lidt frækt igen. "Bare rolig.. jeg kan skære agurk uden at kigge! Jeg rammer nok ikke mig selv.." drillede han bare og kyssede ham hurtigt på kinden, inden han ville vise ham hvad han kunne.. ved at kaste den første kniv, tværs gennem stuen, så den ramte ind i træ væggen ved siden af vinduet, hvor der allerede var en del huller og ridser.. ja selvfølgelige havde han øvet sig.. men han havde aldrig rigtig haft brug for at øve sig, han havde altid kunne det.. bare sådan.. det var hans lille give, der kom jo også gode ting med blindhed.. selvfølgelige, og det var han da taknemlig for, selv om han ikke brugte lige præcis denne gave særlig meget.. for ærlig talt var han ikke typen der rendte rundt og stak folk ned.. nej.
"Som sagt.. så er jeg ikke den store fan af vold.." sagde han hurtigt, "Og jeg bære ikke kniv" tilføjede han så, selv om Sean sikkert havde ret.. det ville være smart, men han ville ikke.. nyde noget af at bære rundt på en kniv, det kunne hurtigt blive vendt og brugt imod ham, og så ville han heller bides ind at blive skåret op af tortur. Han kastede hurtigt den anden kniv, og ramte også plet med den, så de begge sad i væggen, til de blev pillet ud naturligvis. Han vendte sig mod Sean. Og tog så sit bind af.. det han havde om øjnene stilte sig på tær og bandt det om Seans øjne. "Jeg tror egentlig ikke.. at du er klar over.. hvad blindhed egentlig er.. og hvor sej jeg faktisk er.. så.. her.." sagde han hurtigt, "Så kan du få lov til det.. men bare rolig.. jeg skal nok hjælpe dig.." hviskede han drillende og kyssede ham på kinden og tog hans hænder, og førte ham hen til bordet. Trak stolen ud for ham og fik ham placeret i den. "Så er der mad!" sagde han hurtigt, og hentede kaffen til Sean og hældte op. "Her er din kaffe.. og din mad ligger på terlerken, marmalden står til venstre.. gå du bare i krig" sagde han med en sukkersød stemme og nussede ham bare lidt i nakken, blev stånede. klar til at gribe ind hvis noget gik galt.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 10:27 pm

Sean brummede et eller andet til ham omkring det at være en skytsengel..."Dæmon..." rettede han ham drillende,han var hverken sød, eller bevinget, eller...jo, det var han, men hans vinger lignede højst sandsynligt ikke engles... aj,han kunne godt være Ozzies skytsengel, han var jo grundlæggende sød ved Ozzie, ikke? "Hmmhm... " mumlede han bare til svar... og rodede ham kærligt i håret, og nød kysset på kinden. Han så kort efter kniven igen... hmm...Før han så på ham og sukkede "nejnej, jeg ved det godt.." brummede han, det var da fint han kunne sige at han kunne øve vold og slå på folk, men hvis han ikke kunne bruge kniven, så..Han himlede smilende da han tilføjede at han ikke bar kniv.. nå ja, Sean bar heller ikke våben, men han var jo også på sin vis et i sig selv...
"Nåmen det er også ligemeget, jeg skal nok passe på dig" sagde han og kyssede ham i panden, da Ozzie kastede den anden kniv og ramte ved siden af den anden. Det var..fint. Han betragtede dem mens Ozzie tog stoffet af sine øjne og gav sig til at binde det om hans øjne "Hvad skal det nu...." begyndte han, men Ozzie afbrød ham og han lod ham gøre det, og smilede så lidt af ham "fint, hvis det gør dig glad" sagde han. "Du har været blind længere end jeg.." kommenterede han Ozies sejhed.. jaja han var da sej, til at kaste med sine køkkenknive, men hvorfor kunne det, uden at bruge det? Det var det der ikke gav mening hos Sean...Han rakte tunge af ham da han sagde han ville hjælpe og gik med ham hen til bordet... han kunne ikke se noget. Selvfølgelig.
Han lod sig sætte ned og pustede ud... smøger... Han ville have kigget på ham, men vendte istedet bare hovedet mod ham.. der hvor han stod sådan circa.. Den blinde ledte den blinde... åh hvor smukt... Sean kunne se sig selv smurt ind i jordbær marmelade, med kaffe i skødet og smøger på gulvet efter denne her.. spisning. "Tak... Ozzie, men jeg skal altså lige have noget først" sagde han og fornemmede den blide nussen i nakken... "Tror du ikke du skulle spise istedet?" drillede han og tog blidt fat i hans hånd i nakken og kærtegnede den, og flyttede den venligt mens han rejste sig igen. Sean tog det ikke så tungt hvis marmeladen havnede alle andre steder end i munden.. han kunne jo bare gå i bad, og han kunne passende give Ozzie buksevand også. Han fandt frem til køkkenbordet med hånden forholdsvis hurtigt.. det var jo ikke en kalv på isen, det var værre med det at drikke og tænde cigaretten. Nå fuck det, det var først når han havde fundet det. Han fandt pakken, og dernæst Ozzie, tog blidt fat i hans skulder, og famlede sig frem til en stol og satte ham der "spis" beordrede han med humor i stemmen, og skubbede den tallerken der var beregnet til ham - efter en famlen frem og tilbage mellem diverse ting på bordet - hen til ham.
Han satte sig, og lagde en cigaret på sin underlæbe.. pakken havde han jo nærmest åbnet i søvne mange gange før, det var ikke en udfordring. Til gengæld det at tænde den... han sad med lighteren i hånden og fingerede let ved den før han med sin frie hånd følte sig frem til spidsen af den og lagde en finger ved enden... fuck nu det. Han tændte lighteren, og holdt den op til spidsen af cigaretten og tændte den, brændte sig, men den blev tændt. Han tog et dybt sug... og pustede næsten træt ud. Han forstod godt Ozzie var frustreret... men idet mindste røg han ikke? Det var da en fordel for ham.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 3:49 am

Ozzie sukkede bare dybt og hørte lidt efter Sean.. han kunne godt nok ikke se ham.. men han kunne lige forstille sig det, at han.. fumlede rundt.. som i mørke, og det fik ham bare til at smile stort, det var jo ikke for at være ond.. det var jo egentlig meget hyggeligt, så fik han lov til at passe lidt på Sean. Han var jo så sød, så det blev intet problem, selv om det godt kunne blive lidt farligt med to blinde fyre i en lejlighed og ham den ene var jo helt.. blind.. åh så sød.. men han skulle nok passe godt på ham, så det gik jo nok alt sammen, ellers kunne Sean til hver en tid tage bindet af jo.. det kunne Ozzie desværre ikke bare.
"Jov jov jeg skal nok spise, nu skulle jeg jo lige hjælpe dig.. og du siger bare til, jeg kan alt.. undtagen at se mig selv i spejlet" sagde han bare drillende og gav ham et hurtigt kys på kinden, det var dejligt.. Han lyttede opmærksomt efter hvad Sean fortog sig, og da han fumlede rundt efter alting.. "Mhmm.. skal jeg ikke smørre din mad for dig?" hviskede han stille og lyttede imens han fik duften af cigaret røg i næsen.. ad.. men nå ja, sådan var det jo.
"Mhmm.. skat.." sagde han bare stille og begyndte at smørre sit eget rundstyk med smør og begyndte så bare at spise, imens han rykkede tættere på Sean og lagde en hånd på hans inderlår, og nussede han blidt op og ned af låret.. mhmm dejligt. Og spiste med god vilje.. han var bleven så sulten af al den udtrækning af tingene.. alt gik dobbelt så langsomt når Sean var der.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 4:48 am

Sean kom med en lyd der kunne lyde lidt som "tsk!" og smilede "det går nok alt sammen, jeg kan godt selv.. ellers må jeg gå i bad eller noget.." sagde han og smilede lidt af hans sidste kommentar og nød kysset på kinden. "Nej nej, det er jo bare marmelade.." sagde han, det var nok ikke så meget et rundstykke med marmelade efter Sean var færdigt med det, det var nok nærmere marmelade med rundstykke... men først, kaffe! Han pustede grå røg ud af næsen, væk fra Ozzie så vidt muligt og lagde sin lighter ned i lommen. Han kunne snildt kværne en pakke cigaretter til en kop kaffe, men lige nu hvor han ikke kunne se, nedsatte han sit forbrug lidt.
Han tog en tår, lidt forsigtigt af kaffen og lyttede efter Ozzie. Han behøvede dog ikke lytte for at finde ud af at han havde sat sig tættere på. Han smilede skævt til ham. Han satte kaffen fra sig og rodede lidt til han fandt marmeladen og noget at få den ud med, og hvilede smøgen i munden mens han fumlede rundt "Nå, hvad spiser du så? Altså sådan... mere med tanke på hvad jeg skal kreere senere..?" spurgte han og vendte hovedet mod Ozzie. Han kunne ikke gå rundt med stoffet for evigt, på et tidspunkt var han nød til at se hvad han lavede så han kunne lave mad.. læse bøger... og tænde de forpulede cigaretter.
Han fik puttet noget.. marmelade på sit rundstykke eller hvad det var, og tog en bid...... det smagte fint.. ganske fint, det virkede lidt mærkværdigt, brødets sprødhed og fluffy indre... men han tyggede færdigt og tog så et sug af sin smøg igen inden han rakte ud og fik fat i Ozzies trøje ved armen, og lod en finger glide henover stoffet til hans halsudskæring og trak ham tættere på, tog smøgen ud af munden og holdt den langt væk med sin frie hånd, og kyssede ham kort på kinden "hov.. ramte forkert.." mumlede han og flyttede sig en smule henover hans kind til hans læber og smilede før han kyssede ham.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 9:25 am

Ozzie smilede bare lidt, og blev ved med at side og nusse ham blidt lige over knæet i mens han spiste færdig.. det var bare så hyggeligt han kunne da ikke lade være. Han vendte sig ansigt mod ham, og fulgte med i hvad han lavede.. hele tiden, klar til at hjælpe hvis et eller andet blev.. for meget.. det var jo slet ikke det her.. han havde i tankerne, det var bare en lille begyndelse.. hmm. Han spiste hurtigt færdig, og rejste sig langsomt op og gik lidt frem og tilbage bag Sean.. han røg stadig, og spiste.. han skulle lige vente lidt.. bare lige 5 sekunder.. mere.. hihi! "Hmm.. det ved jeg ikke.. alt er lækkert.. men jeg er ikke så god til kød, men du må gerne spise det!" sagde han hurtigt og smilede og bøjede sig ned og kyssede ham drillende i nakken.. langsomt.. rundt, og op af halsen, og nappede ham drillende i øret.
"mhmm.." hviskede han stille da han fik et kys, og en dårlig joke også.. Han gengældte kysset mere intenst ind det sikkert var ment som. Og slap kort imens han gik rundt om stolen, og trak den lidt ud med Sean, så bordet ikke var endnu en forhindring. Han satte sig så overskrævs på ham.. på stolen.. passede på ikke at brænde sig på det ene eller det andet. Han lagde sine arme i nakken på ham og bøjede sig ned og pressede sine læber mod hans igen.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 10:04 am

Sean nød den blide nussen. Han blev dog ikke helt færdigt med sin marmelade med rundstykke, det var en lidt for spøjs blanding... ja, han var nok lidt kræsen.. men sådan var det altså. Han lyttede da Ozzie rejste sig, og pustede langsomt røgen ud... Han trak på skuldrende "Skal det være vegetarisk, så skal det jo være vegetarisk" sagde han bare let,han kunne vel nok.. godt.. lave vegetarmad?
"Mmhm.." brummede han stille da Ozzie gav sig til at kysse ham i nakken og på halsen... han smilede skævt af det lidt mere intense kys og lod cigaretten glide ned langs sin side.. og lod den være lidt..
Han slap langsomt hans læber og lyttede efter hvor han gik hen, og kunne mærke stolen blive trukket ud og Ozzie sætte sig på ham. Han smilede stille da han fik endnu et kys... mmhm.. Han rakte ud efter tallerkenen på bordet og skoddede sin smøg på den og lagde sine hænder om hans hofter, og trak ham tættere på, og gengældte hans kys.. Han slap hans læber og lænede sig lidt tilbage "skal vi tage den her i soveværelset i stedet?" drillede han... og overvejede hvor i alverden soveværelset egentlig lå henne i forhold til hvor han var henne i Ozzies lejlighed. Han rejste sig op, og trak Ozzie med sig, og trykkede ham let mod køkkenbordet og lænede sig ind over ham og kyssede ham let på kinden, og kæben... "Eller du vil måske hellere... lege her?" drillede han, og tænkte over hvordan han kunne gøre sådan så Ozzie ikke endte i marmeladen hvis det skulle være derude. Og dog.. kunne det være ligemeget, han kunne bare tage ham med i bad bagefter... mmm.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 11:16 am

Ozzie grinede lidt og pustede til røgen.. væk med den, hihi. Han smilede bare lidt flovt og rødmede.. men.. det kunne Sean jo ikke se! Uh han kunne ikke se noget.. måske havde han en lille fordel, han kunne jo prøve at lade være med at blive så flov hele tiden.. nå men det var også lige meget for Sean kunne ikke se.. hæh.
"Okay.. det lyder lækkert.. " sagde han stille, "Jeg vil gerne købe ind" mumlede han så stille og smilede lidt, så kunne Sean lave det.. så hjalp han også lidt til på en måde, det kunne han godt lide.. i stedet for bare at side og kigge på.. han ville jo også hjælpe til! Og være med nå..
Han sukkede stille i det dybe kys.. sex nu? Fra morgen stunden.. mhmm jov.. hvorfor ikke egentlig. "Mhmm.. synes du snakkede..eh.." mumlede han og blev så løftet op, "Tror du ikke det er mig der.. skal hjælpe dig i stedet for.." grinede han bare og trak bindet af Seans øjne.. ellers kunne det hurtigt gå galt, tænk hvis han faldt over noget.. eller noget.. det var ikke lige et møde med en bule Ozzie havde i tankerne.. næh. Han lagde bindet på bordet, og skubbede tingene lidt til side, han ville ikke side midt.. i alt det. "Vil du ikke spise færdig?" mumlede han så stille og kyssede ham ømt på halsen.. og igen.. og et til!
"Ellers.. synes jeg.. du nævnte noget om.. bad?" hviskede han stille.. mhmm.. i bad.. med Sean.. hvorfor ikke det? Det lød da ret frækt.. og lækkert.. og dejligt.. åh nu kunne han ikke vente! Nu havde den været oppe og vende, nu skulle den også udføres.. ja! "Mhmm.. jeg vil.. i bad.. med dig.." mumlede han stille og rødmede så lidt og vendte sig ansigtet ned.. åh nu kunne han jo se.. ups.
Dylan

Dylan

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 11:42 am

Sean trak på skuldrende "jeg kan også gå med?" tilbød han.. det ville han nok heller ikke udføre med bind for øjnene though... Han ville gerne gøre det forholdsvis normalt. Blende ind i mængden.. på trods af sit røde hår der strålede som en anden sol så snart det kom ud i lyset... ja, han forstod at trække opmærksomhed til sig når han ikke skulle, og det var altid den ræverøde mankes skyld.. måske skulle han farve det?
"Mmhm?" mumlede han for at få ham til at fortsætte, snakkede om hvad? Han snakkede om så meget... Han kunne pludselig se.. lyset skar en smule i øjnene og han missede lidt mod Ozzies silhuet til den blev skarp "nejnej, jeg klarer det hele" mumlede han kæphøjt, og ktssede ham på næsen.
"Nej det er okay, jeg er ikke sulten" mumlede han stille.. han skulle helst ikke have mere, det var bedre han lod være. Han brummede stille da han kyssede ham på halsen, og tog blidt fat om ham og trykkede ham tættere på. Nu kunne han jo også se ham! Åh.. "Mmhm?" mumlede han drillende, og lod ham fortsætte. "Okay, så lad os gå i bad" smilede han skævt, og skubbede en arm ind under hans røv, spredte hans ben og stilte sig mellem dem, og smilede frækt til ham, og lagde en om livet på ham og trak ham tæt på og løftede ham. Han bar ham med ud på badeværelset og satte ham ned der,og trykkede et varmt kys mod hans læber.
Matthew

Matthew

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 07, 2012 12:03 pm

Ozzie rødmede igen og nikkede bare hurtigt "Må du gerne.." hviskede han med en lidt knækket stemme.. kunne de ikke lige.. diskutere indkøb senere.. lige nu, ja.. altså, han kunne virkelig godt bruge et bad ik? Hihi! Han nød det kys han fik på halsen.. åh han var bare så fandens fræk, slet ikke til at modstå! Det var jo helt vildt det kriblede under hans fingre for at få lov at røre.. få lov at rive.. og flå tøjet af ham! Og mærke den nøgen hud under sine fingre.. det var bare.. mhmm.. kunne sex være noget af det bedste der fandtes? Helt sikkert.. i hvert fald sammen med Sean, han ville kun være sammen med ham jo.. og have sex med ham, hele tiden.. hvis han da fik lov.. ud over når han lige skulle huske at spise, og sove.. og nå ja, på arbejde, og vande planter! Men ellers.. kunne de ting godt vente lidt.. Sean var bare så meget.. over det.. han var bedre.. han var så fandens lækker.. hvis han spurgte ham om noget.. om hvad som helst, så ville hans svar nok altid være ja.. han kunne ikke lide at se verden.. længere.. uden Sean.. hos sig.. det var bare.. han kunne ikke forstille sig, og han ville helt sikkert ikke indrømme det.. men et eller andet sted var han nok ved at blive en lille smule små forelsket i den dejlige dæmon. "Du kan være min skyts dæmon.." mumlede han stille, til det de havde talt om før.. inden Sean var gået på toilettet.. "For du gør mig tryg.. og glad.. og du passer på mig.." hviskede han stille og kyssede ham hurtigt på læberne inden han lod sig løfte.. "Kan godt.. gå.. selv.." mumlede han bare mod hans hals.. men egentlig, så havde han ikke noget imod det.. en gang imellem, for Sean gjorde det kærligt.. ikke for at være ond eller noget.. vel.. han var bare så sød.. og fuld af kærlighed.. mhmm.
Han kom ned på jorden igen og smilede forsigtigt... så eh.. hva så? Skulle de.. måtte han bare.. tage hans tøj af nu eller hvad? For han længdes.. sådan! Efter at gøre det.. åh.. ja.
"Du er lækker.. kom her.." hviskede han stille, og lagde igen sine arme om Sean og mødte ham med et kys.. et dejligt varmt et.. mhmm, det var så dejligt at blive kysset af ham.. det kunne han bruge timer på.. bare at udforsker hans læber.. men alligevel.. stod han og hev lidt op i hans trøje.. og lod sine fingre glide op over hans ryg under trøjen.. åh.. bar.. blød hud.. lige under neglende.. mhmm.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 5 Icon_minitime

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 5 af 25Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum