Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 8:22 am

Ozzie sukkede blidt og havde mest lyst til bare lige.. at slå sig selv.. bare lige hurtigt, men han vidste jo ikke om Sean sad og kiggede på ham, så det der med at.. ja.. det ville nok bare se dumt ud, og Sean skulle jo helst ikke tro han var sådan.. dum eller sindsyg eller sådan noget, for det var han i hvert fald ikke. "Men det kunne nu være meget rart alligevel.." hviskede han stille og nussede Sean lidt op af benet.. mmhmm, de kunne vel altid.. prøve det, når de sådan, havde lært hinanden lidt beder at kende. "Du kan jo altid blive så længe du vil.. så må jeg jo smide dig ud hvis du bliver.. hmm.. men det gør du ikke, du er alt for sød.." hviskede han stille og lænede sig kind mod hans knæ og sukkede blidt. Ozzie sukkede og rystede på hovedet. "Jeg er blind.. du kommer til at hjælpe mig på flere måder end du måske ville bryde dig om" drillede han bare lidt, fx.. kunne Sean lave mad? Det kunne Ozzie ikke.. åh.. det kunne være sjovt.. at bede ham om det.
"Eh.. otte år siden.. ja det ved jeg ikke, stadig 18.." mumlede han bare og smilede lidt, "Måske var jeg sytten.. jeg var.. barn længde" sagde han bare og smilede lidt.. tænk.. at have så lang en barndom, det havde været skønt.
Ozzie mumlede bare et eller andet da Sean satte sig ned bag ham, og lænede sig bare tilbage op af ham og sukkede dybt, "Mhmm" mumlede han.. det var rart.
"Ja.." hviskede han stille og lagde sit kind ind mod hans bryst og sukkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 8:39 am

Sean smilede... det med at bo hos Ozzie ville sikkert være meget hyggeligt .. men et eller andet sed ville han nok ikke være til meget andet end en hygge, og så ville han selvfølgelig slæbe en helvedes masse problemer og mærkelige vaner med sig hjem til Ozzie. Han tog en dyb indånding og fulgte Ozzies hånd på sit ben og smilede lidt af det, og nød det. "Hvis jeg bliver hvad..?" mumlede han drillende, og bed ham drillende i øret, og smilede skævt mod den sarte hud på øret.
"Jeg er kun sød fordi det er dig.." mumlede han så, og tog et sug.. han smilede dog, Sean var... han ville ikke sige sød, for han kunne ganske vidst også være temmelig sadistisk.. Men han ville gerne være sød ved Ozzie.. så det var han.
Han hævede et øjenbryn "så længe du kan børste dine tænder selv, og gå på toilettet uden hjælp.. så tror jeg ikke jeg bliver afskrækket så hurtigt.. Hvis det er sådan noget som at støvsuge kan jeg godt overkomme det" grinede han og slukkede smøgen på den rå mur udenfor vinduet og fandt en ny frem.
Han lagde den på sin underlæbe, og lyttede og klaskede sig i panden med flad hånd "d'oh.. selvfølgelig..." mumlede han.. det havde han glemt et øjeblik..
Han trykkede ham blidt ind til sig og sukkede stille "det er nok meget rart at få lov at være barn et godt stykke tid.." sagde han og betragtede cigaretten med et tænksomt blik, mens han imidlertid også lyttede til Ozzies milde åndedræt. "Træt?" mumlede han mod hans hår, og snuste ind.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 8:59 am

Ozzie sukkede blidt og nød bare.. det bare at side der og læne sig op af Sean, åh han var så træt, han kunne falde i søvn lige der, lige nu lige med det samme.. hvis han dog bare fik lov. Men han havde på fornemmelsen at Sean ville vække ham hvis han begyndte at side og snorke der op af ham.. og så bag efter putte ham og alt muligt, og det gad han ikke.. han ville bare sove.. uforstyrret.. og op af Sean, eller ind til Sean.. mhmm.. måske ligge i ske, det kunne han godt lide.. at ligge i ske.. ja.
"Ikke noget.." mumlede han bare drillende, han havde sgu da ikke lyst til at kalde ham et eller andet, han ville ikke, han kunne godt glemme det, han sagde det ikke! Måske var han god til at bande, men han kunne ikke gøre det overfor Sean, ikke overfor folk han godt kunne lide og holdte af.. mmhm.
"Ja jeg er heldig.." hviskede han stille og kyssede ham blidt på brystkassen.. mmhmm.. han var så dejlig.. og så længde Sean var sød mod Ozzie så gjorde det ikke noget. "Eh.. alle ting kan jeg godt selv.. men jeg kan ikke lave mad.." drillede han bare og grinede lidt, åh hvor var han altså kær.. kunne han ikke bare blive her hos Ozzie.. bare.. altid? Bare lidt.. mhm?
Han lukkede øjnene i og nød bare stilheden lidt. "Ja.." hviskede han stille og tog fat i hans hånd og lagde den om sig og flettede fingre med ham.. åh. "Død træt.. " hviskede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 9:36 am

Sean puttede ham blidt i sin arm ind mod sin brystkasse, den anden hang hjemmevant oppe i vindueskarmen, halvt ude af det åbne vindue, så han kunne aske hvis han ville... Men han tog lige et sug først og fremmest og pustede langsomt ud i rummet, og lyttede... Han virkede træt.. både sådan, med lidt langsomme svar, og vejrtrækningen og hans krop virkede tung.. Sean klandrede ham ikke, han var selv lidt træt..
"Tsk tsk!" brummede han og kyssede hans skulder, og lod drillende sine hjørnetænder glide henover den blege hud... ikke at han kunne finde på det, han havde bidt ham en gang den dag... han skulle også lige give Ozzie en chance for ligesom at få blodet op på den rette procent igen.. og den slags detaljer. Desuden var han ikke sulten, så det ville kun være for.. ingen verdens nytte hvis han bed ham, det var også lidt synd, det lille pus var jo også træt.
Han nød det lille kys, og rystede på hovedet "vel er du ej... i hvilken rendesten har du dog fundet mig..?" mumlede han drillende på sådan en.. mormor måde, var det ikke altid dem der var skeptiske overfor.. nye medlemmer af familien? det var måske mødre der var sådan..
"Hvis der er nogen der er heldige her er det mig, du kan kun være en god inflydelse.." mumlede han smilende.. "Også selvom du er lidt voldelig.." drillede han, og sukkede mod hans hår...mmhm.. Han flettede sine fingre ind mellem Ozzies... "Sov..?" tilbød han stille og lagde smøgen på underlæben og trak dynen op omkring Ozzie og så lidt sine egne ben også.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 10:19 am

Ozzie smilede lidt halvt, han var for træt til.. ja han vidste det ikke, han kunne ikke koncentrere sig, og hans tanker flakkede bare lidt rundt.. uhyggeligt. Han løftede hænderne og gned sig lidt i øjnene de kløede.. måske var det ikke kun pga sex han var så træt, det kunne også være fordi han havde mistet en del blod.. tja.. det måtte være det, for hans krop var så tung.. selv om han havde lyst til at være lys vågen hele natten.. det måtte han bare ikke.
"Åh hold op.. du er herlig.. og jeg er glad for jeg fik lov til at møde dig.. " hviskede han stille og puttede sig ind mod Sean og åbnede kort øjnene og sukkede dybt og lukkede dem så igen.. mhmm.. det var alt for rart til at lade være.. bare at ligge der tæt ind til Sean.. eller side.. det var lige meget, han lænede sig bare op af ham og gabte højlydt og nikkede bare. "Jaja.." mumlede han.. han var for træt.. det var nu Sean skulle snyde ham med et eller andet hvis han ville.. for det var nu han ikke kunne.. finde rundt i noget som helst, han ville bare putte, og ville gerne sove.. men han var stadig bange, og hvis han dog bare ikke var så død træt, så havde han gerne holdt sig vågen hele natten. "Mhmm.. vil du putte med mig når du er færdig med at ryge?" hviskede han stille og smilede da dynene blev trukket op om dem. "Og tage dine underbukser af igen.." drillede han så bare, og kunne jo godt mærke stoffet mod sin røv.. snyd.. havde han vidst det havde han også taget sine egne på.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 10:46 am

Sean så på ham med en vis årvågenhed selvom han var ganske rolig, og røg som han plejede... men han holdt øje med Ozzies reaktioner, den stakkels elver var blevet bidt et par gange så han burde måske ikke være så opmærksom... men han kunne ikek gøre for det... han bekymrede sig nu alligevel. Men han regnede med at Ozzie sagde hvis han var utilpas. Sean kunne desværre ikke fornemme sindstemninger. Det ville han ellers have været glad for. Hvis han kunne fornemme hvordan Ozzie havde det, så havde han måske ikke... nej, Sean var heller ikke i sin gode ret til at mistænke ham for at holde noget hemmeligt. Det gjorde han nok ikke..
Han grinede sitlle og nikkede så "jeg er også glad for jeg mødte dig... lille spidsøre.." mumlede han og kyssede sigende hans øre for at understrege det. Han kunne godt mærke Ozzie var ved at falde ned af pinden.. det var faktisk ret sødt, han så ret sød ud som han lå der og gabte og puttede sig.
Han tog et sidste sug og nikkede mens han pustede ud "Selvfølgelig.." sagde han og rakte ud for at skodde den sidste smøg da han spurgte om han ikke ville fjerne sine underbukser når de skulle sove, og kunne ikke lade være med at grine "Jo... jojo, jeg skal nok, ville bare ikke moone dine naboer.." grinede han og tog blidt fat om Ozzie og slæbte ham med tilbage og ligge på hovedpude, med dynen over sig, sådan som det skulle være. Han smed hurtigt sine boksershorts og trak ozzie helt ind til sig og smilede frækt til ham, dog med en halvtræt undertone som Ozzie nok ikke bemærkede "bedre?" drillede han og kyssede ham blidt på læberne og lagde sig bedre til rette. "Nu skal du altså sove.." mumlede han og strøg ham over kinden.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 10:57 am

Ozzie smilede bare lidt, der blev stille lidt.. var Sean også falden i søvn, eller sad han bare lige og.. røg.. i stilhed og tanker.. tja det skulle han også have lov til, så skulle Ozzie nok tie stille.. med hensyn til rygning, havde han ikke rigtig nogen meninger om det, han var ligeglad med at det lugtede og at det.. ja.. alt det der, Sean skulle.. hvis han ville, desuden var han dæmon? Han døde vel ikke bare lige sådan af lungekræft vel? Nej.. dæmoner døde ikke bare lige sådan.. det troede han ikke på, de kunne da leve længe.. nok lidt længere end Ozzie, men han var også elver.. langt mere menneskelig end end med kæmpe vinger.. og hvad han nu ellers bar rundt på.. hov.. det havde han slet ikke.. undersøgt.. "Eh.. Sean.." hviskede han stille og vendte sig lidt mod ham.. "Har du egentlig horn og sådan noget?" spurgte han så stille, han havde ikke lige.. synes at mærke det.. men det kunne da godt være, eller måske havde han bare sådan nogen der kom frem når han fik vinger og den slags.. måske havde han også en hale?! Åh gud..
"Mhmm.. stoop.." hviskede han men smilede bare, han var da ikke flov over sine øre.. det var en del af hvad han var, og han var glad for dem.. gode øre.. kunne høre meget.. det var vigtigt for ham, nu han intet syn havde.
"nårh.. det tager de nok ikke skade af.. jeg synes din røv er ret så lækker" sagde han bare drillende og sukkede og gabte så igen, og lod sin.. rive lidt rundt og sukkede bare af ren nydelse.. madressen.. puden.. dynene.. og nøgne Sean.. det kunne simpelhen ikke blive bedre.
"Ja.. og du skal.. og du er lækker.. og nøgen.." hviskede han stille og lagde sine arme rundt om Sean og puttede sig trygt ind til ham.. mmhmm.. lige der i hans arme.. der var vidst intet beder sted at falde i søvn end der.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 11:45 am

"Mmhm..?" brummede han og lyttede efter Ozzies spørgsmål , og drejede hovedet lidt mod ham og smilede skævt af ham "Jeg har mange ting.." mumlede han så bare i et drillende tonefald.. Han havde faktisk... det hele, han havde dog ikke horn andre steder end på hovedet.. og de viste sig så sjældent, og det samme med hale og vinger.. han brugte det mere eller mindre aldrig.. nogensinde, andet en til at skræmme med.. hornene kunne godt mærkes i hovedbunden hvis man ledte efter dem, ellers føltedes de bare som små buler.
Han smilede bare, han syntedes de var kære.. små stritører med sådan en finurlig lille stritten... øverst. Han kyssede dem bare igen, og lagde sig bedre til rette, og grinede lidt af Ozzies flabede kommentarer.. "Mja... vil helst ikke give gamle damer hjertestop.." mumlede han bare.. "Jeg skal nok sove.."smilede han, halvt på vej ind i bevidstløsheden.. hans øjne gled halvt i mens han betragtede Ozzie og lod ham putte sig.. han holdt obligatorisk om ham. Det var jo bare der han hørte til.
Der gik ikke lang tid før Seans øjne gled helt i, og hans vejrtrækning blev tung.. Han var faldet i søvn efter noget der havde virket som den længste uge i hans liv, men den havde haft en god afslutning,som lå der i hans arme.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 11:06 pm

Ozzie sukkede stille og smilede lidt, han var på vej ind i drømmeland, det kunne han godt mærke.. selv om han ikke havde lyst overhovedet, han var jo bange for mareridt.. og de kom tit til ham.. måske var det meget normalt.. der var vel andre end ham der havde mareridt. Sean havde det måske ikke, men han kunne også godt forstille sig at han ikke havde så meget at være bange for.. i hvert fald ikke lige så meget som Ozzie.. eller? Altså han vidste det jo ikke.. men alligevel.
Han sukkede stille og nikkede så "Har du.. " hviskede han stille men kunne ikke få afsluttet sætningen, han var for træt. hvis Sean havde klør.. og horn.. og hale og alt sådan noget, så ville han undersøge det imorgen, ikke nu.. åh havde han det? Åh.. fantastisk.
Han sukkede stille da han kyssede ham igen og smilede bare lidt, "Jaja.." mumlede han og rykkede en lille smule på sig og lagde sit hoved ind mod hans hals og det øverste af hans bryst. "Mhmm.. nat.." hviskede han stille, et eller andet sted i hans hoved kørte ordenen 'jeg elsker dig' rundt.. men han sagde det ikke.. selv om han godt kunne.. men han gjorde det ikke.. ?
Han faldt til sidst i søvn.. og i søvne fik han alligevel mumlet ordene.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:00 am

Sean brummede lidt igennem sin halvsoven, intet egentligt svar, han behøvede vel ikke uddybe.. han vidste jo godt selv havde lidt ekstra i forhold til almindelige mennesker... lidt ekstra til at pynte i hvertfald.. men det var jo ikke iøjnefaldene og Ozzie kunne jo ikke se det alligevel, men man kunne selvfølgelig sige at det ville kunne mærkes hvis Ozzie gav sig til at føle efter og Sean lod det hele.. komme løs.Engang imellem kom det af sig selv, andre gange kunne han tvinge det frem, men hver gang var smertefuldt or det jo stadig ud af huden det meste skulle vokse sig frem af... så.. ja, han gjorde det ikke så ofte, og det var også nemmere at skjule sig uden alle de ekstra detaljer. "Natnat.." mumlede han og smilede kort.
Men han hørte nu heller ikke rigtig efter længere, han sov nu... tungt og uden egentlig at drømme. Han trykkede Ozzie tættere ind til sig i søvne, og trak vejret dybt.

________________ morgen _____________

Sean lå i mere eller mindre samme stilling som han var faldet i søvn i, med armene om Ozzie.. han var ikke typen der ligesom rokerede så meget rundt på sig i søvne, han var mere den der... meget stille type. Han åbnede øjnene halvt og stønnede af udmattelse... hele hans krop værkede på en måde der vidnede om at han havde lavet meget uventet motion i løbet af den foregående dag...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:32 am

Ozzie vågnede i en tåge.. sådan var det altid om morgen.. tåget og.. ja.. han følte sig rundtosset. Men som en hver anden morgen når han vågnede derhjemme.. tja, så gjorde han jo bare hvad han plejede at gøre. Han stop op, uden rigtig at ligge mærke til Sean. Han lagde dog mærke til han var nøgen og brummede bare stille.. han plejede da ikke at sove uden tøj på? Han kunne faktisk rigtig godt lide at sove med nat tøj.. nå ja.. hva fanden. Han gik hen til skuffen og fandt et par rene underbukser og trak dem på. Inden han gik rundt til han fandt sin computer og tændte den, gik ind under afspilningslisterne og startede bare musikken.. som han plejede. Det kørte på blid romantisk.. rock musik, det der kunne bringe tårene frem ved et såret hjerte. Han gik hen til vinduet og åbnede det og gik så ud på toilettet og åbnede øjnene foran spejlet.. og.. intet. Han satte sig ned på toilettet, og.. ja så skreg han.. og råbte.. og banede.. og tudet.. Han blev på toilettet.. det gjorde han altid.. en halv times tid.. så gik han ud i stuen, og vandede sine planter stadig tudende.. og satte sig i sengen, tudede vider.. og til sidst, slukkede han musikken tørrede øjnene tog tøj på og gik ned for at hende mad.. men lige nu.. sad han bare på toilettet, lod sig glide ned på den varme gulvtæppe.. måtte.. den var lodden.. det var rart. Han krøb sammen og græd lidt i stilhed.. stadig blind.. hvilken forfærdelig morgen.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 8:51 am

Sean vågnede med et ryk da der var en der skreg, og så sig forvirret omkring i værelset. Hvor i alverden var han henne? Hvad var det her..? Hvorfor var der en der skreg? Og græd... og bandede... Han rejste sig og tog sig kort til hovedet, inden han skyndte sig i et par boksershorts og i sine bukser og for inden i stuen... der var stille... bortset fra en meget mild gråd et sted i hjemmet.... Ozzie? Ja selvfølgelig, hvem skulle det da ellers være? Han gik ud til toilettet... stod stille, og så på døren der stod på klem..
Han skubbede den meget forsigtigt op... havde han gjort noget forkert? Hvorfor sad han der og græd? "Ozzie?" spurgte han på den blødeste facon han kunne.. han var ikke ligefrem van til.. den slags.
Han gik hen og sank ned på knæ foran ham og rakte ud og rørte forsigtigt ved hans knæ... Bare så han vidste han var derinde, han vidste ikke.. helt hvad han skulle gøre. Han ville gerne undskylde, men han anede ikke hvad han havde gjort. Han kunne overhovedet ikke lide den hjertenskærende gråd.. "Ozzie.. hvad er der galt?" spurgte han lavmældt.. han kunne godt høre musikken.. var det den der forårsagede den reaktion?
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 9:20 am

Ozzie sukkede mildt og krummede sig bare lidt mere sammen på tæppet.. kunne han da ikke bare få lov til at ligge der for evigt.. og lide.. eller måske var ind til guderne havde bestemt sig for at han måtte få sit syn igen? Det kunne da være.. rart.
Det gav et sæt i ham da han opdagede at nogen.. var der.. med ham. Han skulle til at skrige igen.. men opdagede så at stemmen tilhørte Sean, og hele aften forinden gik gennem hans hoved som en hurtig film.. af mange billeder. Han ånede tungt ud.. åh.. åh hvad var det dog han gjorde, hvordan kunne han glemme sådan noget?
Han satte sig hurtigt op og tørrede sine øjne og kravlede ind til Sean og lagde sine arme om hans hals og sukkede blidt og smilede så bare. "Jeg er altså ikke rigtig ked af det.. at du ved det.." hviskede han stille. "Du skal ikke bekymre dig.." hviskede han stille og kyssede ham på kinden. "Kom.." sagde han så og rejste sig og tog Seans hånd og trak ham med tilbage til hans stue/soveværelse. Og hen i sengen og skubbede ham ned og ligge og lagde sig bare ned oven på ham, og puttede sig lidt, rev dynene op igen. "Mhmm.. hej.. har du sovet godt?" hviskede han bare stille, og ville helst glemme det der med.. det før.. det skulle væk.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 9:42 am

Sean blev overrasket da han gibbede i ham, og blev siddene ved siden af ham og så på ham med et ømt, men en smule forvirret blik. Hvordan havde han kunne liste sig ud af sengen uden at Sean... Hmm... Og hvordan trøstede man en lille trist elver der lød som om verden var faldet sammen. Han blev overrasket da han satte sig op og kravlede ind til ham og lagde armene om den spinkle krop, og trykkede ham blidt ind til sig og lyttede "nå?" sagde han og lød en smule underlig... hvordan kunne man være ikke rigtig ked af det? "Hvordan fungerer det?" mumlede han, og aede ham forsigtigt på ryggen og nød kysset, før han slap ham, og fulgte med ham. Han så sig lidt om i den kombinerede stue.. soveværelses afdeling af lejliheden og lod sig skubbe ned i sengen og lod ham ligge sig henover.. "Mmhm.. fint.." mumlede han, og tørte hans kinder med en mine der alligevel.. var lidt beky,ret, sådan var han vel... Han var dog lidt lettet over at Ozzie nogenlunde.. var Ozzie igen.
"Hvad med dig?" brummede han så, og lagde en arm om hans ryg, og kyssede ham blidt i panden.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 9:55 am

Ozzie sukkede bare dybt og smilede lidt. Han vidste godt han ikke helt kunne slippe uden om at forklare.. det var bare så ynkeligt. Han var ynkelig. Han mumlede et eller andet mod Seans brystkasse, han ville jo bare gerne slippe uden om, men det kunne han ikke, og det var heller ikke fair.. imod den.. uimodståelig flotte dæmon.. satnas også. Havde han bare ikke været så.. lækker.. og dejlig.. og varm.. så havde han ikke været så pisse svag, åh forfanden. "Tak for igår.." hviskede han så stille og smilede lidt, nu vidste han også hvorfor han var så øm over det hele.. dog ikke så slemt som sidste gang, hans krop var vel ved at vende sig til det.. forhåbentligt, for han gad ikke havde undt i røven hver eneste gang.. og hver eneste gang det blev til mange gode gange.. åh ja.. ellers blev han sur.. nej skuffet.. naah.. sur.
"Det er bare noget.. jeg gør.. jeg ved ikke helt, det er musikken, der får mig i humøret, og så går jeg ud og tjekker mit spejlbilled hver morgen.. og hver morgen ser jeg intet billed, og så tuder jeg til jeg ikke kan mere.. jeg er ynkelig.. ja.. men tja.. ellers kan jeg slet ikke tage mig sammen resten af dagen, i hvert fald ikke her hjemme.. " mumlede han stille og kyssede ham hurtigt i panden. "Godt.. og Godt.." sukkede han stille.
Han løftede hovedet lidt ved en ulykkelig tuden og grinede lidt. "Kommer nu.." mumlede han bare, da Orion var begyndt at tude fordi den var sulten.. eller utilpas med den lille smule opmærksomhed han nu fik.. han plejede at få meget mere jo.. stakkels hund. Han rejste sig og gik hen til Orion og satte sig på hug foran ham, og sagde godmorgen til ham... mhm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 24, 2012 11:21 pm

"Så lidt.." sagde han,og gned sig kort i ansigtet med sin ene hånd, og fangede godt hans smil ud af øjenkrogen, nå.. det kunne han idet mindste stadig. Heldigvis, han ville ikke undvære at han smilede, det ville være en straf. Han smilede svagt af ham "er du okay idag ellers?" mumlede han så, med omtanke fra sidst... hvor han havde været temmelig øm bagi. Det villenok ikke være så slemt nu, men det ville nok kunne mærkes alligevel. Han lyttede dog da Ozzie forklarede hvad der var sket og hvorfor han havde grædt. "Hmm.." brummede han stille.. han nåede dog ikkehelt at respondere før Ozzie var på benene igen og hilste på hunden. Han rejste sig stille og gik hen til ham og bukkede sig ned til hans øre "Vidst er det ynkeligt... men du har lov til det, jeg forstår godt du er trist over at du ikke har fået dit syn igen, det er trist.." mumlede han og kyssede ham kort på kinden, og rettede sig op igen.. "Det er godt du kan tage dig sammen igen bagefter.." sagde han så, og smilede til ham. Inden han gik tilbage til sengen og vinduet og fandt sine smøger, han skulle lige have en morgensmøg før han kunne komme videre.
"Skal jeg hente noget morgenmad?" spurgte han over til Ozzie der sad på hug ved sin hund. Han tog et sug af sin smøg og åbnede vinduet så røgen kunne slippe ud den vej..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 7:58 am

Ozzie nikkede bare og sukkede dybt, han kløede Orion lidt bag øret, og rejste sig for at finde noget mad til den, da det var gjordt satte han sig bare på knæ og sad og aede den lidt.. det var hyggeligt.. deres morgen rutine.. først spiste hunden så gik de tur, og så spiste Ozzie.. efter de to timer.. med gråd og skrig.. og musik.. så var de altså sultne.. og udkørt.. men det var sådan at Ozzie kom igennem dagen, ellers kunne han gå en hel dag og være i dårlig humør, og det var der jo heller ingen der gad vel.
Han rykkede lidt på sig da Sean kom hen til ham og hviskede ham ind i øret, han kunne ikke lade være med at smile lidt og nikkede så bare, han gad ikke tale mere om det nu. "Jeg har det fint nu" svarede han bare og ventede til Sean var gået og så så op og var væk i nogen sekunder inden han rejste sig og gik hen til sengen for at finde sit tøj. "Hvad er dit og hvad er mit.." mumlede han så bare, og lagde en bunke tøj på sengen, han var ikke lige klar over at Sean næsten havde taget alt sit tøj på.
"Nej det okay.. det gør jeg.. Orion skal alligevel lige ud når han har spist.." sagde han roligt og smilede blindt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:28 am

Sean smilede lidt af Ozzies ømhed overfor hunden.. Sean havde aldrig haft dyr, han var ikke typen.. ikke fordi de ikke var søde, og hyggelige at have omkring sig, men han glemte dem.. og det var jo synd hvis han kom hjem til en udsultet hundehvalp, eller en død fisk i et akvarie, de havde jo ikke gjort noget dårligt det var bare Sean der ikke havde den slags omtanke.
"Det var godt.." sagde han og kiggede ud af vinduet, og pustede en gråligrøgsky ud i den rene luft. Han så hen på ham da han dalrede rundt med tøj..Han smilede skævt af ham "jeg har i en t-shirt i den der bunke.." grinede han "resten har jeg på" sagde han... han kunne godt drikke en kop kaffe, det plejede at være hans morgenmad, kaffe og rygning.. mmhm. Han rejste sig, skubbede smøgen over i mundvigen og snuppede sin t-shirt "så.. så er resten vidst dit" sagde han og smilede skævt, og så kort hen på hunden. "Nå okay... skal jeg gå med?" spurgte han så, og dumpede tankeløst ned og sidde på sengen.. vinduet stod åbent, men han tænkte ikke over smøgen eller røgen eller noget som helst..
Han kunne godt lide at være der.. han kunne... godt lide Ozzie.. han kunne bedre og bedre lide ham for hver gang han så ham, og han havde jo ikke engang set ham så mange gange... hmm..
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 8:43 am

Ozzie smilede bare lidt og lod Sean tage sin trøje og begyndte så at tage sit eget tøj på igen. Det blev jo lidt halv koldt når vinduet stod åben hele tiden, men det gik nok, en varm trøje det var bare det der skulle til. Og han fik hurtigt fundet en striktrøje frem, og trukket den på, en flot mønstret og mange farvet en. Det var fint, han følte sig godt tilpas i løstsidende trøje og stramtsidende bukser.. mmhm. Han vendte sig mod Sean og smilede bare. "Det må du selv om, du kan også blive her og vande planter" grinede han bare og smilede stort og gik hen til ham og lagde sine hænder mod hans lår. "Jeg sagde jo at jeg nok ville komme til at udnytte dit selvskab en lille smule.. men du kan jo altid sige fra" mumlede han bare stille, og fandt det sorte bind frem han havde taget af dagen før, og snoede det om sit hoved, sørgede for det dækkede ørene og bandt en knude i nakken.
Han satte sig så op på Sean og lagde sine hænder om hans nakke. "Tak for i går, egentlig.. det var dejligt.. det burde vi gøre noget oftere.. mmhm.." hviskede han stille og trykkede et let kys mod hans bløde læber.. åh han var alt for dejligt, det burde slet ikke være tilladt at være så over skøn. Han var heldig, han var glad for Sean.. måske kunne der blive noget mellem dem? Sådan rigtig.. måske.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 9:11 am

Sean så på ham da han tog sit tøj på, forbandet så lækker han var! Det var overhovedet ikke fair. Han smilede da han kom hen til ham og lagde sine hænder mod hans lår, og lænede sig lidt frem mod ham.
"Tør du virkelig efterlade dine planter i min ukyndige varetægt?" mumlede han drillende "Jeg tror ikke det at udnytte mine plantepasningsevner er at udnytte mig... jeg kunne finde på meget værre ting" mumlede han drilsk og så efter ham da han gik ud for at lede efter sit bind.
Han blev dog siddene for Ozzie vendte tilbage, og han lagde armene om ham da han satte sig, og flyttede cigaretten over i sin hånd og holdt den væk fra elveren så der ikke skete ham noget.
"Mmhm... selv tak, det var frækt" hviskede han smilende tilbage og nød det lette kys, og gengældte det gerne. Han trykte ham tættere ind til sig "Du kunne også bare blive her..." tilbød han og kærtegnede hans ryg, planterne kunne jo vente... eller.. hunden kunne selvfølgelig ikke vente den skulle på toilettet. Og Sean sad med en smøg... hm.. det var nok ikke gennemtænkt, men tanken var bestemt ikke dårlig!
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeTors Okt 25, 2012 10:25 am

Ozzie smilede bare og kunne ikke lade være med at grine, "Jeg stoler på dig.. og slår du dem ihjel så får du tæv" grinede han bare, selv om han ikke kunne finde på at slå Sean, men hvis han dræbte planterne, så blev han nok alligevel lidt sur, men det kunne Sean aldrig finde på.. naah. "Nå.. som hvad da?" spurgte han så bare, oprigtig nysgerrig, hvad kunne han finde på? Han rødmede lidt og hviskede så lidt kælent mod hans øre. "du må udnytte mig til hver en tid min skat.." og smilede lidt.. selvfølgelig, og på den rigtige måde.. og med sex altid.. men han vidste godt at Sean aldrig ville bruge det tilbud ondt.. sådan var han ikke.. i hvert fald ikke over for Ozzie, og det var det vigtigste.. mmhmm søde dejlige Sean.
"Mhmm ja.. det burde vi gøre snart igen" mumlede han bare som havde de været ude og spise eller et eller andet.. åh han kunne hurtigt blive afhæning af.. sex? Nej.. Sean.. ja.. han var så.. lækker og dejlig.. både kærlig og hård på samme tid, og det kunne han.. rigtig rigtig godt lide! Mhmm! Åh kunne de dog ikke bare ligge i sengen hele dagen og bare.. hmm.
"Ja.. det eller.. så kunne jeg lige hente morgenmad.. og så kunne du finde på noget sjovt vi kunne lave idag.. så vi ikke sider her og kukkelure hele dagen" Sagde han bare drillende og bøjede sig ned og kyssede ham blidt på munden. Inden han slap ham og gik hen og fandt Orion's snor frem. "Så er der afgang" kaldte han, og hunden kom tonsende hen til ham.. overglad.. og energisk.. uh ha. Han gav den snor på og trak i jakke og sko. "Så ses vi om lidt.. " sagde han blidt, "Du kan bare.. gøre som hvis du var hjemme.. gå i bad.. eller se tv.. eller hvad du nu har lyst til" sagde han blidt og pegede på tvet, der var henne ved sofaen, og den lidt mere stue agtig del af værelset... jovjov.. det havde han også, det var jo smart, hvis man fik gæster eller noget.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 2:36 am

Sean så på ham og hævede et øjenbryn "nåå ja, du er jo også så farlig.." mumlede han drllende og smilede skævt til ham. Han var så sød, det var umuligt at Ozzie kunne være farlig på nogen mulig måde. Han brummede, næsten spandt ved hans ord og kyssede ham kort på halsen siden han nu lænede sig ned mod ham. Han sørgede dog for ikke at nappe ham ved sårene... det var nok længere nede omkring hans kraveben, det gjorde antageligt stadig ondt. Han ville gerne trække ham med ned i sengen igen, og spise ham... men det ville hunden nok ikke være så glad for, og Sean var et eller andet sted også nød til at tage lidt hensyn til den, han havde jo lagt beslag på Ozzie i temmelig mange timer.
"Det synes jeg bestemt" istemte han, og smilede drillende.. Han sukkede overdrevent som om det var voldsomt hårdt at klare sig uden "okay så, jeg finder på noget sjovt..." mumlede han så, og så på ham, og nød det blide kys, og rejste sig da han gik ud for at finde hundesnoren og så sig lidt om... Han nikkede til Ozzies forklaring af hvad han kunne fordrive tiden med "Okay, pas på dig selv...har du mobil med?" spurgte han og gik hen til ham og tog blidt fat i hans striktrøje og trak ham lidt nærmere. Han smilede, og lænede sig ind og tog fat om Ozzies hofter, og kyssede ham små intenst. Så slap han ham og sukkede teatralsk "jeg vil savne dig.." drillede han, og kærtegnede kort hans kind, og kløede kort hunden bag øret så den ikke følte sig helt glemt.
Han ville faktisk savne Ozzie... og hvad han skulle foretage sig mens han var væk? Tja.. han ville nok tage et bad, det trængte han vidst til..og så ville han måske bare tulle lidt rundt.. han turde ikke rydde op, Ozzie havde helt sikkert et system med at gå igennem stue og soveværelse og den slags, så han holdt sig bare til de ting der lød som det mest essentielle.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 8:20 am

Ozzie grinede bare, "Jeg tror nu jeg kunne være bleven meget farlig, hvis jeg havde lært noget magi, men det nåede jeg aldrig.. øv" sagde han bare hurtigt, tænk hvis han havde en eller anden sindsyg evne gemt.. et eller andet sted, men bare ikke vidste hvordan man brugte den? Det var lidt surt at tænke på.. men måske kom det en dag.. måske mødte han en magiker en dag der ville lære ham det.. måske ikke.
Han sukkede stille, han elskede når han.. gjorde det der.. åh det var så fristende bare at smide alt fra sig og putte sig ned i sengen igen med Sean hen over sig.. men næh nej, han havde jo ligesom også ansvar for en andens liv.. og han skulle aldrig være skyld i at have slået nogen ihjel, desuden kunne han ikke sige nej til Orion.. den var for sød.. og god ved ham... trofast hund.. det var skønt. "Godt!" sagde han bare hurtigt og stod lidt i døren og ventede på at få grønt lys.. eller noget i den stil. "Jaja.. det har jeg" mumlede han, ih hvor var han overbeskyttende.. måske var det lidt irreterende, men det var jo sødt nok.. han gjorde det i en god mening, så han kunne ikke rigtig tillade sig at blive irriteret over det.
Han nød kysset.. åh det var skønt, og lagde kort sine arme om ham og krammede ham tæt ind til sig og sukkede dybt. "Jeg savner dig allerede.." hviskede han bare tilbage, og rev sig forsigtig løs og trak hunden efter sig, imens han fortumlet kom ud af døren.

____
lalla la la la
____

Han gik op af opgangen med hunden i snor og en pose i den anden hånd, det havde nok taget.. et kvarter.. tyve minutter ca. Han åbnede døren og væltede lidt ind, og startede med at tage snoren af hunden, så den kunne tonse lidt som den nu ville. "Sean.." kaldte han kort, for ligesom at gøre opmærksom på sin.. ankomst.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 9:02 am

Sean så svævende på ham som om han overvejede at sige noget, men trak det så tilbage... han kunne ikke lære Ozzie magi.. men han kunne måske fremprovokere en evne hos den lille elver, men sådan noget kunne jo godt gå hen og blive farligt, og det ville han nok helst undgå, han vidste ikke hvor meget Ozzie kunne klare og tage og før han vidste noget om den sag, udøvede han ikke noget på ham. Så vidt muligt..
"Ærgeligt.." sagde han så stille, og smilede kort til ham. Han vinkede til ham og smilede skævt "Hejhej så" grinede han, da Ozzie havde.. mere eller mindre klandret ham med øjnene for at spørge til telefonen.. men Ozzie startede.. han havde startet det hele ved at sige at han ikke kunne... aj, Sean havde også grebet et halmstrå og gjort det til en halmballe. Han lavede en kysselyd da Ozzie smuttede ud af døren, han kunne jo ikke sende ham fingerkys, og smilede lidt djævelsk inden han gik på jagt i Ozzies hjem, og udforskede... diverse.

Sean stak hovedet ud fra badeværelset "dav.." grinede han og kom ud til ham.. Han havde taget sit tøj på, men dampen stod alligevel ud fra døren til toilettet. Han lænede sig hen og kyssede Ozzie med et lille tantekys på munden, og tog posen fra ham så han ikke skulle slæbe på det der. Han gik ud i køkkenet med det og lagde det på bordet og gik tilbage til ham, og kyssede ham på næsen. "Nomnom.. spiser bare dig ikke?" sagde han og klikkede Orion løs af snoren, og tog snoren fra Ozzie og kløede kort Orion på hovedet, og tog så fat i Ozzie og løftede ham lidt så han for en gangs skyld var helt oppe ved hans ansigt, og kyssede ham ordentligt, og plantede ham på sine fødder og gik ud i køkkenet med ham. Han holdt om ham så han gik sammen med ham og smilede skævt til ham "Nå... hvad har du købt?" spurgte han, og så på det søde ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitimeFre Okt 26, 2012 10:36 am

Ozzie grinede bare lidt da han.. lugtede.. duftede? Hmm.. fornemmede Sean, han kunne godt lugte at han lige havde været i bad.. åh han duftede dejlig.. mmhm. Han trak hurtig sin jakke af, og sine sko og stod bare lidt.. da posen med morgen mad blev taget ud af hans hånd, og hunden.. han stod lidt og smilede så bare.. hjælpsomme Sean.. han kunne da godt blive vant til at have ham.. omkring sig.. han var så sød.. altså. Han grinede bare lidt og rystede på hovedet "Neeej.. " grinede han og kyssede ham hurtigt igen, bare lidt på hagen.
"Hey" mumlede han bare da han blev løftet op, men blev så afbrudt af det dejlige kys, dem kunne han godt.. bruge mange flere af.. "Åh.." hviskede han stille, og lod sig bare hive med.. Inde i køkkenet lagde han bare armene om Sean og trak ham tæt ind til sig og sukkede lidt. "Mad.. hold lige om mig.." hviskede han så bare.. maden kunne lige vente lidt.. bare fem minutter måske.
"Mhmm.. der er rundstykker, og jeg kan lave kaffe.. " sagde han stille og kyssede ham igen blidt mod læberne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 4 af 25Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: