Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Næste
ForfatterBesked
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 18, 2012 1:48 am

Sean stønnede hæst da Ozzie bed ham i skulderen, åh nej, nej nej... stop. Det gik jo bare galt ikke? De små nap tirrede ham, det var svært ikke at give igen, men Ozzie havde jo ikke hugtænder, han kunne gøre det næsten så hårdt han ville uden at der gik hul, mens Sean ville være nød til at være temmelig påpasselig.. i hvertfald i starten.
Han blev dog overrasket, næsten chokeret da Ozzie bad ham gå lidt hårdere til værks, men det intense blik i han fik var ligesom... en understregning, sådan ville han havde det, sådan skulle han få det. "Hm.." brummede han så bare til svar, og smilede skævt og trykkede ham fast mod muren med sin overkrop og tog et fastere tag om hans lår, og nappede ham i underlæben før han kyssede ham, og lod sin tunge glide ind mellem hans læber.
Han holdt sig ikke tilbage, men startede ligesom.. det vilde ridt, lidt langsomt op, stødene blev gradvist hårdere, kysset mere intenst, og hans fingre om Ozzies lår ville nok komme til at efterlade blå mærker, but who cares? Det var ligesom for skønt til at ligge mærke til, for meget at håndtere på engang, det var kun nydelsen.. nydelsen alene.
"Så gerne.." hviskede han, og skævede kort til sengen... skulle de afslutte på lidt... halvtraditionel vis? Det kunne være sjov at se hans reaktion.
Han trak sig ud, stod lidt og forsøgte at få kontrol over sig selv.. han var ikke kommet endnu, men det havde også været meningen. Han kyssede Ozzies skulder og hals og nappede ham blidt i den tynde hud på halsen "mmmhm.." mumlede han, og skubbede en arm op under hans røv og enom hans ryg, og bar ham tilbage til sengen, og lagde ham der. Han bøjede sig drillende ind over ham, ned til hans øre.. "Vend dig om.." hviskede han kælent og lod sine hænder glide ned over hans krop... Ozzie skulle ikke vende sig helt om, han skulle bare vende sig om på maven..
Han hjalp ham lidt, kørte kort hænderne ned over hans ryg, og røv og placerede sig sådan at han kunne trænge op i ham igen, når som helst..Han lænede sig frem over hans ryg og smilede skævt mod hans øre"Er det hårdt nok eller skal jeg hente håndjernene også..?" hviskede han, og slikkede ham drillende i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 18, 2012 3:27 am

Ozzie gispede let og sukkede bare, og fik kort et glimt af Seans ansigt udtryk, hvad var der galt? Han så sådan helt lidende ud, måtte han ikke bide i ham.. det var da ellers hyggeligt? Eller.. var det noget andet.. eh.. "Hvis der er noget jeg gør forkert.. så skal du sige det.." hviskede han så stille, og blev pludselig en lille smule nervøs.. hvad hvis han gjorde noget forkert? Åh.. hvad vis Sean holdte igen, det måtte han ikke.. det kunne han godt droppe! Helt og holdent! "Du må ikke holde dig selv tilbage.. jeg kan.. godt holde til det.. det hele.. " hviskede han stille og lod sine fingre glide ned over Seans smukke krop igen, åh han var så flot.. han var så lækker.. det var.. han blev jo helt blød i knæende.. godt at Sean holdte ham fast der, ellers var han nok bare faldet pladask... mhmm.. Sean.
Ozzie sukkede blidt da Sean pressede sig op af ham, og nød bare den der fornemmelse.. at være fanget mellem ham og væggen.. og det var.. meget.. meget ophidsende.. Han stønnede kort og lagde bare sine arme om hans hals i stedet for og kyssede ham blidt tilbage, og lod sig så bare rive med i det meget mere intense kys.. åh det var dejligt.. han elskede det.. det gjorde han virkelig.. åh han elskede det!
Ozzie gav et højlydt støn fra sig da Sean tog ham hårdere, "Åh.. mhm.. åh.." stønnede han mod Seans hals og bed ham igen, det var rart.. at der var noget man kunne få lov til at sætte tænderne i.. dog var Ozzie langt fra at bide hul, det kunne han alligevel aldrig finde på.. han bed bare lidt.. mhm.
Ozzie sukkede dybt, og havde ikke rigtig nogen fornemmelse for om Sean holdte ham for hårdt eller noget.. lysten og nydelsen overgik alting lige nu, han kunne ikke.. overskue mere... ikke.. nu. Han sukkede stille da han trak sig ud og begyndte så at klynke.. "Nejnejnejnejnej.. nej!" klynkede ud efter Sean, hvorfor.. hvorfor stoppede han? Han måtte ikke stoppe.. nej.. nej! Det var ikke rigtig.. hvorfor.. "Du må ikke.. stoppe.." bad han stille, nærmeste tiggende.. åh..
Han sukked dybt ved Seans kærtegn, det var slet ikke fair.. Ozzie var slet ikke færdig med ham endnu.. han ville have mere, meget mere.. hele natten.. mhmm, bare dem to, nøgen og.. ja.. mhm.
Ozzie lod sig bære på, selv om han nok normalt ville have ladet ham gøre det. men det ville bare være lidt synd at ødelægge alt bare fordi man selv ville kravle rundt.. og så i blindhed.. han var helt forvirret, kunne ikke finde op og ned.. det var nok meget godet at Sean bar ham, ellers var han nok bare væltet rundt.. og havde slået sig eller sådan noget.
Ozzie pev stille ved Seans ord.. og hans berøring, inden han så bare smilede og lænede sig frem og kyssede ham kort på læberne. "Som.. du.. ønsker.." hviskede han stille og udstødte bare et støn mod hans læber og vendte sig frivillig om, og sukkede dybt.. han stoppede ikke.. han skiftede jo bare.. så.. ja.. det var jo det som Ozzie havde bedt om.. mmhm.
Ozzie gøs da hans tunge glide over hans nakke.. et ømt punkt.. uf. Han smilede bare lidt og rødemde så.. "Bare... tag mig.." hviskede han stille tilbage og sukkede, han stødte dog bare med hænderne i madressen, og havde ikke rigtig nogen chancer for at røre ved Sean.. det var rent faktisk ekstremt pirrende.. håndjern eller aj.. det var næsten det sammen jo.. men måske en anden gang.. hah, så kunne Sean få bind for øjnene.
"Sean.. " hviskede han stille og stønnede igen, han rakte så bag ud og fik fat om Seans nakke og trak hans ansigt ned til sit øre, og sukkede dybt, og trak ham så lidt længere ned, med hans læber mod sin hals. "Bid.." hviskede han stille og sukkede så igen.. åh.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 18, 2012 9:00 am

Sean smilede stille af hans forsigtige ord... nej, der var intet han gjorde forkert, intet overhovedet."Du gør ikke noget forkert" mumlede han tilbage. Hans smil steg et par grader, til et af den flabede slags "det gør jeg heller ikke... ikke mere.." mumlede han drillende, og trykkede et par kys mod hans hals.
Han fornemmede en kildren langs rygradden ved Ozzies høje støn...mhm, mere af det, flere af dem! Han lod ham bide, det gjorde ham ikke andet end at han selv fik lyst til at bide. Han grinede lidt da han klynkende bad ham om ikke at stoppe "såså, jeg er slet ikke færdig med dig" mumlede han drillende, og smilede stille. Selvfølgelig var han da ikke det, han havde savnet Ozzie, og det at være helt tæt på ham... havde været hele tumulten værd i sidste ende. "Jaja, jeg skal nok.." smilede han, og kyssede ham blidt på skulderen.. hver ting til sin tid.
Han tog blidt fat om hans hofter, og kærtegnede den bløde hud.. åh så indbydene. Han blev lidt overrasket da Ozzie trak lidt i ham, ned omkring hans nakke, og hørte hans bøn.. Han stivnede en smule.. Han tog bedre fat om hans hofter, og trængte så op i ham igen.. med et støn mod hans hals. Han sørgede for ikke at læne sig på ham, så Ozzies ryg ikke ligesom blev belastet af det.
Men han fjernede ikke sine læber fra hans hals, istedet begyndte han at bevæge sig.Efter et minut eller sådan noget, gav han sig endelig, men det gik ikke på den måde... ikke sådan... Han sukkede let , og trak sig ud... han vendte ham om på ryggen, og spredte blidt hans ben og lænede sig nedover ham, og kyssede ham blidt på hans læber. Han trængte op i ham igen og stønnede hæst, og grinede "sorry.." smilede han og kyssede ham let på brystkassen. Han bevægede sig drillende langsomt, og kyssede ham blidt påkinden, bevægede kyssene ned til hans hals... Han tog lidt hårdere fat i madrassen, og dermed også lidt hårdere fat i Ozzies. Hans læber lå mod Ozzies hals, og han stønnede før han kyssede den tynde hud, og lod sine tænder synke ned i den bløde hud.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 18, 2012 9:54 am

Ozzie mumlede noget utydelig.. det var lige meget, han.. mumlede jo bare, og sukkede.. mmhm. Han lukkede øjnene i igen og gav endnu et støn fra sig, åh det var bare så.. skønt.. var der overhovedet noget beder i verden end det? Ozzie vidste jo ikke engang hvad kærlighed var, han havde aldrig været forelsket eller noget i den dur.. så det kunne han jo heller ikke sammenligne med.. Ind til vider, så var der ikke særlig meget der var beder end det her.. hmm.. nå ja nu måtte han også passe på han ikke blev afhæning eller sådan noget.. det ville nok ikke blive kønt.. mmhmm.. men så længe det bare var med Sean, så var det også okay, Ozzie var jo ikke lige typen, der bare.. knalede til højre og venstre, så han var faktisk frataget.. alt det der ansvar.. han var jo bare lille og uskyldig ik? Godt nok var han ikke gift eller forelsket eller noget.. men alligevel.. mmhm, han var ung, og sex var.. naturligt, og det var.. rart.. mmhm.
"Mhmm okay" hviskede han stille, det var godt, at han ikke gjorde noget forkert.. tænkt hvis han bare.. havde gjordt noget.. dumt, og så var alt akavet.. og ødelagt, og så kunne han aldrig vise sig nøgen igen.. åh, sikke et mareridt! Men det var ikke akavet, det var bare.. fantastik, og det føltes så naturligt.. dog.. det var en fyr han var sammen med.. og.. ja, nej han havde aldrig rigtig tænkt over det, men han havde vel altid været til fyre? Han havde aldrig været sammen med en pige.. han havde været nøgen.. i et badekar.. med en nøgen pige.. men selv den gang havde han jo været blind, og havde aldrig set hende nøgen, eller.. ja de kyssede, men han rørte ikke ved hende.. aldrig rigtig, så det havde sådan set bare været til hendes fornøjelse, aj han vidste det ikke.. hun havde forført ham, han vidste ikke hvad der var gået galt, måske var han bare ikke hvad hun havde forventet.. eller.. måske.. nej.. nej det var også lige meget..
Han havde Sean, og Sean var fantastik, en rigtig drømmefyr..mmhm.
"Mhmm godt.." mumlede han bare, til begge dele.. åh ja, slet ikke færdig, eller.. Ozzie var dog ved at nå.. højdepunket.. men det var okay.. for de havde, været i gang længde nu, og det var rigtig rart, men.. det var også.. dejligt at komme.. og så kunne de måske, gøre det igen? Eller måske.. vente lidt.. for han var også lidt træt, eller det blev han jo.. aj han vidste det ikke, han sukkede dybt, og kneb bare øjnene sammen.
Ozzie mærkede godt hvordan Sean kort stoppede op ved det Ozzie sagde, og sukkede bare blidt og drejede sit ansigt og kyssede ham blidt på kinden.. for ligesom at.. ja.. du ved. Han smilede forsigtig og bukkede bare nakken lidt og havde lyst til bare at smide sig ned.. det var faktisk lidt hårdt.. de stilling.. men jov.. det var også meget frækt og rigtig.. lækkert.. Sean var rigtig lækker. Han sukkede dybt da Sean igen gled op i ham, og mærkede de rolige bevægelser og sukkede dybt, måske var det.. hårde over.. men det var også dejligt, at han var blid.. han kunne godt lide at han ligesom varierede i mellem det.. det var.. dejligt.. han var dejlig. Ozzie mumlede bare noget igen da han trak sig ud.. var han færdig nu? Han havde åbenbart.. ladet det med bidet passere.. men det var også Seans valg, og så ville Ozzie ikke rive op i det igen, hvis han ikke brød sig om den slags.. Ozzie vidste jo ikke engang om han kunne lide det.. det var bare sådan, ja.. han vidste det ikke, det lød bare frækt lige da han sagde det, og i hans hoved, men så alligevel.. dumt.. Ozzie.. dumt.
Han håbede bare han ikke ødelagde noget. Han lod sig vende om og smilede bare, og rakte ud efter hans ansigt og aede ham blidt på kinderne. "Det skal du ikke undskylde.. du er fantastik.. og dejlig.. og faktisk så kan jeg også bedst lide det sådan her.. selv om det andet var meget.. spændenede" hviskede han stille og trak hans ansigt ned til sig og kyssede ham blidt på læberne.
Han spredte lydigt sine ben og lagde dem om Sean mod hans røv og smilede blidt til ham, "Du er så.. sød.." hviskede han stille og kyssede ham igen på kinden. Han blev bare lidt overrasket da han trængte op i ham igen, og bevægede sig, men gav så bare et blidt støn fra sig, dejligt.. så fik han alligevel lov til at.. komme.. ik?
Han grinede kort, det kilede med alle de kys.. og de bløde læber, han gik dog lidt i stå da Sean bare.. ligesom stoppede op ved hans hals, og han mærkede.. hans skarpe tænder.. åh.. Og pulsen røg helt op i halsen på ham, og hans fingre det gled op i Seans hår.. åh.. gud nej.
Han spilede øjnene helt op da han mærkede Seans tænder.. der gled gennem hans hud.. "Mhmm.. av.. ah.." hviskede han stille og ville vride sig.. men kunne ikke han var låst fast.. men.. åh! "åh.. mmhmm" stønnede han så. Det var en følelse man skulle tro han var helt van til, med de millionere af bidemærker han havde over alt.. men nej.. det var noget helt andet.. med Sean.. med en man havde sex med.. en man var tryg ved... åh.. det var jo helt rart? Var det forkert.. at.. synes det? "Mhmm..." hviskede han stille og strammede bare sit greb om ham og kyssede ham på skulderen og kravebenet, hvor han lige kunne nå.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 18, 2012 10:40 am

Sean vidste godt højdepunktet var nært forestående, for ham og for Ozzie, det var også iorden, de havde været igang temmelig længe, det føltedes som flere timer siden hvor Ozzie havde sunget for ham, og han havde påbegyndt sin forførelseskunstner på den lille elver. Det havde da også virket, ellers havde de jo ikke ligget der. Han havde nydt det lille kys på kinden, de små kærtegn, fik ham til at smile, det var bare... sødt... han var virkelig sød.
Sød og fræk.
Han smilede stille tilbage "så er det jo fint vi afslutter på den her måde.." mumlede han blidt.. man havde vel altid en yndlingsstilling, eller flere. Det havde været sjovt at se Ozzies reaktion på det forskellige ting.. Han havde vidst også budt ham en hel del denne aften.
Sean hørte godt pulsens ændring, de små gispende ord der undslap ham. Men han var til gengæld også ret optaget af smagen af det fyldige blod mod tungen.. mmhm, hvem kunne dog sige nej?Smagen var anderledes, pirrede smagsløgene en smule.. åh. Han bed hårdere til, da han strammede grebet og bevægede sig lidt hårdere... Åh det var ikke med vilje, det tændte ham bare så frygteligt meget, det var pirrende som aldrig før. Han slækkede dog bidet en lille smule så det ikke var så stramt og Ozzie kunne... trække vejret ordentligt, det var jo nødvendigt.
Det var lige oppe over, og Sean stønnede, og mærkede blodet i mundvigen, og en enkelt dråbe glide ned over hans hage. Han slap biddet, han ville ikke dræne Ozzie, og han ville helst have han stadig var i stand til at tale uden at Sean havde maltrakteret hans hals for meget. Han lod omsorgsfuldt tungen glide henover sårene og fjernede overflødigt blod. Han strammede grebet om sengetøjet under Ozzie, og stønnede halvhøjt idet han kom. Han var dog oervebist om at han også skulle have Ozzie med, så han lænede sig ned "mmhm.. jeg smager nok lidt af blod" mumlede han og så på Ozzies ansigt, for at sikre sig at han stadig trak vejret og var okay, og kyssede ham så dybt.. mmhm... søde lille Ozzie.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeTors Okt 18, 2012 11:10 am

Ozzie sukkede mildt.. det strammede lidt i halsen.. ellers var det faktisk ikke sådan.. ubehageligt, som han havde regnet med.. Sean var så blid.. eller ja.. han var kærlig, og det var bare dejligt, det gjorde ham tryg og sådan.. mmhmm Sean var skøn.
Ozzie gispede dog bare da Seans tænder gled dybere ind, og han bed hårdere.. argh.. "Mhmm.. arh.." klynkede han lidt, men blev hurtigt optaget af hans bevægelser da han også blev hårde.. den vej.. åh det var da dejligt.. det måtte han jo indrømme. "Mhmm.. åh.. du er.. fantastik.." hviskede han igen og holdte bare tæt om Sean og havde slet ikke lyst til at slippe igen, han havde ikke lyst til at det skulle stoppe.. men han kunne godt mærke på sin krop at han var lidt brugt nu.. han var træt og sådan.. og mmhmm, det var skønt.. han kunne da sagtens vænne sig til det her.. sådan.. hverdags agtig, åh det ville da være dejligt.. og men.. ja.. mmhm.
Han ånede dog bare lettet op da Sean slap hans hals, og mærkede slippet, det strammede.. og gjorde lidt undt, men det havde været dejligt.. Sean var sød.. det var okay. Ozzie sukkede da han mærkede Sean kom, og stønnede højlydt, da han få sekunder efter også selv kom, og strammede sit greb om Sean, og spændte i hele kroppen, åh hvor var det dejligt! Åh.. mmhm.
"Det er okay.." hviskede han tilbage, og lod så sin krop slappe af, og faldt bare lidt sammen, og mærkede straks hvordan han på ingen ting blev meget meget træt, han kyssede ham dog bare blidt tilbage, og lod sig rive lidt med i kysset, og gabte så lidt mod Seans læber og lukkede øjnene igen. "Hej.." hviskede han stille og lagde nakken tilbage og slappede af.. åh dejligt.. åh mmehm.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 19, 2012 10:32 am

Sean sukkede mod Ozzies læber, og smilede lidt til ham. "Du er dejlig.." mumlede han, og trak sig forsigtigt ud af ham. Han rullede ned og ligge ved siden af ham, og smilede lidt til ham og trak ham blidt ind til sig inden han rakte ud efter dynen og lagde den op omkring ham. Han trak ham tæt ind til sig og sukkede blidt mod hans hår, da han kom i tanke om bidet.. Han smilede skævt af hans gaben, og kyssede ham blidt på kinden "du bør sove..." mumlede han, og så lidt på hans ansigt.. åh han var så pæn, hvordan var det overhovedet muligt? Alfer, ifølge den nordiske mytologi var små lyse væsner, med blå øjne og blond hår. Ozzie var heller ikke særlig stor, men han var langt mørkere, han var selvfølgelig heller ingen alf, men alfer og elver racen lå forholdsvis tæt op af hinanden, og Ozzie var... fascinerende tiltrækkende.
"Hej.." hviskede han tilbage, og betragtede såret på hans hals da han lagde nakken tilbage... Mmhm. Han tog en dyb indånding.. han havde bidt temmelig hårdt. Han kærtegnede blidt hans hals under såret "skal jeg vaske det der for dig inden du går i seng?" spurgte han så, og rynkede sine bryn.. det han tidligere havde fornemmet på Ozzies hals, havde føltedes som ar.. og nu da han kunne se ordentligt på hans hals, kunne han også se utallige små bidemærker.. eller gamle, men de var der. Hans ansigt blev lidt strengt "Ozzie..." mumlede han lavmældt og lod fingrene følge de små ar "hvad har du lavet?" spurgte han så i samme tonefald, og skubbede dynen lidt væk og fulgte bidemærkerne ned over hans krop, og så så på hans ansigt "hvad er der sket? Hvornår..." han gik i stå... hvem havde gjort det?
Hvis han fik fat i hvem det var der havde... Sean gned sig kort i ansigtet... nej, nu måtte han lige slappe lidt af. Og give Ozzie chancen for at fortælle hvad der var sket med ham, men han lignede en der var blevet spist, af et par hundrede vampyrer, havde han været blodpose for en eller anden vampyr? Sean kunne ikke se dem alle sammen, han kunne kun se nogle af dem i mørket, men han kunne sagtens fornemme at der var en hel del... åh lille Ozzie...
Han vidste jo heller ikke noget om Ozzies fortid, han kunne ikke udtale sig, men tanken om hvor de små bid kom fra, gjorde ham alligevel lidt urolig.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 19, 2012 7:09 pm

Ozzie sukkede blidt og rystede så bare på hovedet, nej nu skulle han altså holde op med alt det der.. noget.. han var ikke dejlig, eller lækker, eller alt det der.. bare lidt små dum og nervøs, måske kunne han få lov til at kalde ham sød.. eller ikke engang sød, nok nærmer venlig og høflig og den slags, men altså.. mhm. "Kan du selv være" mumlede han bare tilbage og grinede lidt af den toneløse mumlen, det var ret sødt, det lød så dovent, men dejligt.. hvis der var nogen her der var dejlig så måtte det jo være Sean.. prøv at se hvad han.. åh.. han var så dejlig. Han nød det blide kys på kinden.. det var rart, at Sean var så omsorgsfuld.. han havde da ført haft veninder, der havde haft fyre med i seng, og efter de lige var.. ja bleven færdige var de bleven skubbet ud af sengen, eller så havde han bare vendt sig om og snorket.
Altså ikke fordi Sean ikke skulle have lov til at sove.. det var bare sådan lidt ufølsomt, hvis man gjorde det på den måde. Sean var sød, han tog hensyn, og han puttede og det var rigtig rart, her kunne han godt lide falde i søvn.. her i Seans arme.
Han puttede ham blidt lidt mere ind til ham og lukkede bare øjnene, Ozzie smilede blidt af det lille hej.. åh.. det var bare for nuttet.. han kunne jo slet ikke.. emmhm.
Han åbnede forsigtig øjnene, og 'kiggede' på Seans næse, og smilede blidt, "Nej.. nej det er fint.. " hviskede han stille, han ville helt sikker havde det fik for meget opmærksomhed, så gik han nok bare i panik.. så, nu skulle de ikke tale mere om.. ja, det.. nu skulle de, ja det vidste han ikke, men alligevel! Han bøjede sig frem hurtigt og kyssede Seans mod hans læber, så han ikke kunne nå at svare sådan rigtig igen.
Han stoppede kysset forsigtig og lænede sig tilbage og lukkede øjnene igen, han lagde bare sine fingre mod Seans bryst, og puttede sig lidt ind mod ham. Men det fik han da ikke lov il særlig længe.. nå.
Han stivnede helt da Sean fik øje på.. ja hans lille hemmelighed, som han var rigtig dårlig til at holde hemmelig, det var jo.. absurd! Han ville ikke.. han ville ikke udstilles på den måde, som var han en omvandrende freak.. det gik ikke, og Sean skulle ikke få lov til at hælde alt i såret.. nix.
"Det er ikke noget.. " mumlede han så stille og sukkede, men han fik åbenbart ikke det sidste ord i den sag.. da Sean rev dynene tilbage og fortsatte ned over hans bryst, "Stop så!" sagde han højlydt, og kunne godt mærke på sig selv.. hvordan det gjorde ham.. ked af det? Sur? I hvert fald såret..
"Jeg det.. stop.. " hviskede han så stille, ikke oprevet bare.. ked af det.. Han trak dynene op over dem igen og puttede sig ind ved Seans halsudskæring, så han ikke kunne se mere.. han gad det ikke. Han skulle nok forklare, det var ikke det.. han blev bare så.. ked af det, hver gang.. fik dårlig samvittighed? Han vidste det ikke.
"Jeg er en meget uheldig elver.. og hver gang nogen sider.. "Nej det sker ikke for mig, det sker for naboen.." ja så sker det for mig.." hviskede han stille og sukkede mod Seans hals og bryst.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 19, 2012 10:53 pm

Sean brummede et eller andet til såret... han ville nu helst.. have vasket det, og forbundet det, og puttet plaster på, på den anden side, så havde det nok godt af at få noget luft, det var jo ikke altid sår havde godt af at blive forbundet og... hans tankegang stoppede da Ozzie lænede sig frem og kyssede ham. Okay så, Ozzie var temmelig snu... vidste hvordan man lukkede munden på Sean.
Han lukkede øjnene og gengældte kysset så længe det varede. Sean overhørte hans første protest, han kunne da ikke bare skubbe det til siden? Han kunne da ikke bare.. undgå at se det? Sean havde da også et par stykker, et par stykker! Ikke hundredevis af små prikker nedover kroppen. Han så på ham med en temmelig streng mine "Ozzie du kan ikke bare.." begyndte han, da han højlydt bad ham stoppe og gemte sig væk ved hans hals... Han så ned i det mørke hår, og blødte lidt op... det var vel ikke Ozzies skyld? Eller måske havde han opsøgt det..? Sean sank en genstridig klump i halsen, og ventede på.. en forklaring. Egentlig havde han vel ikke ret til det, han kunne jo skide på hvordan Ozzie havde det ellers, men.. så nemt var det bare ikke, han holdt jo af den lille elver.. Han sukkede opgivende og lagde en arm om Ozzie og trak ham ind til sig, og lyttede.. det var ikke en forklaring, men det var da nok til at Sean kunne fortsætte med at tænke sit..
"Undskyld.." mumlede han mod hans hår "Det er ikke med vilje, jeg ville ikke skeje sådan ud.. men... jeg kan heller ikke lide tanken om at der er nogen der har gjort dig ondt så mange gange" sagde han så, en smule sammenbidt, det irriterede ham gevaldigt.. godt nok var han ikke vampyr, eller havde vampyrisk styrke, men han kunne sit. Og det måtte være nok.
Ozzie var jo mere eller mindre forsvarsløs, han anede ikke om han havde en slags evne... men ellers var han både blind og spinkel.. han duftede godt, men det var en anden sag, Sean havde jo heller ikke spist ham.. sådan helt i hvertfald. Ikke uden hans samtykke. Han vendte sig om på ryggen og trak Ozzie med så han lå henover ham. "Vil du ikke love mig en ting?" spurgte han så, mens han tænkte lidt, og kørte forsigtigt en hånd gennem hans hår, og fjernede noget af det fra hans ansigt så han kunne se ham ordentligt.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 20, 2012 5:32 am

Ozzie stirrede bare ind i hans brystkasse, og sukkede dybt inden han lukkede øjnene hårdt i, der var alligevel ingen mening i bare at ligge der og stirre... det var jo absurd! Og det at så endda troede på at han ville få sit syn igen.. chancerne for det var jo.. minimale.. det skete jo hos en ud af en million! Og så mange elvere havde de jo slet ikke været i deres koloni.. nok nærmer et par tusinder.. så hvor små var chancerne før det ikke lige.. det var jo håbløst. Men tanken, det at have noget at holde fast i.. noget at se frem til.. det gjorde ham alligevel.. glad? Så hvorfor ikke holde fast i det.. der lille bitte håb.. bare.. lidt.
"Mmhm.. det er ikke noget jeg kan gøre før.. jeg er lille.. hjælpeløs.. og blind, jeg er et let offer.. jeg forstår dem godt" hviskede han stille, "jeg er jo ikke engang stærk, eller særlig god til at løbe.. så det.. er for set meste håbløst, og som du kan se, Har de vundet kampen hver gang" afsluttede han sætningen og gav et dybt suk fra sig.
Egentlig havde han ikke særlig meget lyst til at tale om det.. han var sammen med Sean lige nu, kunne de ikke bare.. nyde hinandens selskab, og så.. lade være med at tænke på alt det andet.. i hver fald lige nu.. øv.. stemningen havde været så god lige før.. øv.
Ozzie smilede forsigtigt, og sukkede igen blidt mod Seans varme hals og kyssede ham kort lige der."det gør ikke noget.." mumlede han bare, selv om det nok var den største løgn han nogensinde havde fyret af.. altså det havde jo aldrig været frivilligt.. og der havde altid været, skrig og tåre.. og selvfølgelige blod, og.. ikke så ofte men det var da slet et par gange.. tortur, det kunne de kunne de åbenbart godt lide..som om håb ikke skreg nok i forvejen.
"Altså.. jeg gjourde det aldrig frivilligt vel.. det må du ikke tro.. det bare fordi, det er jo ikke ligefrem nogen særlige rare historier.. no happy ending.. så jeg vil helst ikke ligge her og uddybe hviskede han stille og rykkede sig lidt rundt så han kunne tippe ansigtet op ad før ligesom at se på Sean.. han lagde sine fingre mod hans kinder, og gav et lidt tøjet gnid fra sig.. mest af alt lod han nok som en lille dreng med sin forste forelskelse.. hmm.."du er så smuk" hviskede han så stille.
Han lod blikket falde og mumlede et eller andet uforståeligt og nikkede så.. han kunne da altid prøve, og før Sean gjorde han nåsten hvad som helst, det var underligt så hurtigt, han var kommet til at betyde sa meget.. øv på så lidt tid " Ja, hvad er det?" Spurgte han stille og puttede sig ind til hans bryst igen.. der går dejligt, blodt, varmt og trygt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 20, 2012 6:54 am

Sean lyttede til hans beretning.. sandt, han var temmelig hjælpeløs, og også et udemærket offer. "Det er måske bare mig der har en ide om at vælge.. ja du ved, en på ens egen størrelse" sagde han. Han havde en teori om, at han helst tog de, der var istand til selv at kunne forsvare sig, selvfølgelig var det nemt at tage en der ikke havde en chance, men Sean var måske også en kende sadistisk på det punkt, han kunne bedre lide kampen i det.
Hvis han havde mødt Ozzie en mørk aften på en gade, havde han nok ikke valgt ham... eller han havde nok tiltrukket ham en del med sin duft, men blindheden gav Sean en fordel, det ville han ikke have.
Han kærtegnede forsigtigt de ar han kunne se, kørte hånden nedover Ozzies brystkasse, og nød kysset på halsen "Hm.." brummede han bare umiddelbart til svar.
Han rystede på hovedet, han kunne godt forestille sig at der ikke hørte nogen rare historier til arene "nej, du beøver heller ikke uddybe.." mumlede han, og så på ham da han lagde sine fingre mod hans kinder, og smilede svagt af ham, før han kyssede ham på næsen "mmhm.. gid jeg var så smuk som dig!" drillede han melodramatisk, og lagde armene om ham, og kildede ham i siden, også for at lette stemningen lidt..
Han sukkede tungt, og stoppede sit kilderi, men beholdt sine arme om ham, og så på ham.. han vidste godt han ikke kunne se det strenge blik, men han kunne idet mindste fornemme det på stemmen "hvis det sker igen, så forsøger du at ringe, lige meget hvornår på døgnet, ligegyldigt om det bare er en der har sagt noget der lød ondt... du ringer" sagde han... Ozzie kunne ikke selv, men det kunne Sean, og som regel fik de svagere mere respekt hvis der stod en stærkere magt bag.. Sean var ikke den voldelige type, overhovedet... men han brød sig ikke om at Ozzie led last ved andres fornøjelse. Det kunne han idet mindste sætte en stopper for hvis det skete igen.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 20, 2012 7:36 am

Ozzie sukkede blidt og smilede.. Sean var sød. "Det er ligegyldig hvem du vælger.. nogen skal stadig dø.. selv om jeg dog har været ret heldig, jeg burde være død fra længst.. hvis ikke af dem, så af blod tab" mumlede han bare stille og sukkede stille, på den anden side havde han det også sådan lidt.. heller en.. lille og svag.. stofmisbrugere.. eller noget andet.. end, dem der klarede den godt.. hmm.. de stærkeste overlever. Ozzie grinede stille ved Seans.. ord, og hans kilden og rakte bare ud efter hans håndled og smilede forsigtig "Ihh.. hold op det kilder.." mumlede han og rødmede igen. "Nej stop så.. du.. du er lækker, lækker lækker lækker lækker lækker!" hviskede han bare drillende og puttede sig lidt ind mod Sean, den dårlige stemning var.. lettet.. heldigvis.
Dog gik det igen lidt ned da Sean fortalte hvad det lige var hans havde lovet ham. Han smilede blidt og sukkede "Jeg kan altså godt passe.. på mig.. selv.." mumlede han, men kunne så godt se.. at det var ret.. pinligt og naivt at ligge og sige. "Mhmm okay, jeg ringer, lige så snart jeg kan" sagde han blidt og smilede lidt. "Men rent faktisk, så er jeg ikke helt dum.. den sidste.. aj okay det var godt nok en dæmon.. men alligevel, han gav jeg da en lussing.." sagde han bare drillende og smilede bredt.. nærmest stolt over sig selv.. selv om det havde været åndsvagt at slå Andy.. men alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 20, 2012 9:18 am

Sean trak på skuldrende.. han havde ikke lyst til at tale om at Ozzie døde.. det var en ret ubehagelig tanke. Faktisk løb det ham koldt ned af ryggen når han tænkte over det, og han trykkede ham ubevidst lidt tættere på sig. "Shh! Du har ikke ret!" demonstrerede han hurtigt, og kyssede ham for at bruge hans egen taktik imod ham så han ikke kunne nå at svare.
"Mmhm.." mumlede Sean skeptisk... han havde ikke helt troen på at han kunne forsvare sig, lille Ozzie..Han kunne måske, nogen ting, som at forsøge at stikke af, men det var jo ikke ligefrem nemt når man var blind, og kunne løbe ind i ting.. "Ja tak.." mumlede han og kyssede ham i panden. Han ville gerne kunne være Ozzies skytsengel.. eller... måske rettere skytsdæmon, men det ville blive besværligt og det ville komme til at besværliggøre deres begges hverdag, men Ozzie kunne ringe hvis han ville, og så kunne Sean jo komme løbende. Eller i hvertfald skynde sig til undsætning! Bum. Han så på det stolte smil, og kunne ikke lade være med at smile lidt af ham "det var.. fint.. du er dygtig" grinede han, og lagde en arm under sin nakke, men lod den anden blive liggende om Ozzies ryg.. Han gabte kort.. og skævede til ham "du er sikker på du har det fint?.. ikke svimmel, eller kvalm?" hviskede han så stille mod Ozzies bløde hud på halsen, i den modsatte side af der hvor såret var selvfølgelig.
Han nussede ham langsomt op af ryggen og lyttede til Ozzies vejrtrækning.. åh det lille pus skulle jo også sove.. Han puttede dynen tættere om dem og smilede stille til Ozzie.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 20, 2012 10:49 am

Ozzie smilede lidt og sukkede, "j.." men nåede ikke at sige mere før Sean kyssede ham, og han glemte hurtigt hvad det var han ville sige, og lod sig bare rive med i kysset, det var også meget beder.. mmhmm.. bare ligge og kysse hele natten, det kunne han godt. "Altså.." mumlede han stille og sukkede så igen "Hvis du ikke er.. sikker.. hjemme, så må du altså godt blive her.. lige så længe du vil" hviskede han stille.. Det var en dårlig grund, måske.. men han ville have en grund, han skulle bruge en grund.. så han kunne få Sean til at blive, på ubestemt tid.. ja.. det måtte han rigtig gerne.
Han smilede så bare lidt.. Det var sødt at Sean.. beskyttede ham på den måde.. men så alligevel, han vidste ikke om han kunne få sig selv til at ringe, for hvis det var en vampyr.. så ville Sean bare komme til skade, og det ville han ikke byde ham.. det kunne han ikke få sig selv til.. nej.. men måske, han ville da i hvert fald gerne benytte tilbudet om at ringe når han havde lyst.. ikke fordi han var nogen stalker vel, men altså.. han kunne godt lide at snakke med Sean.. hele tiden, hvis han fik lov. "Det er dejligt.. du er dejlig.. jeg føler mig så tryg når jeg er sammen med dig.." hviskede han blidt og kyssede ham på det nederste af halsen.
"Mhmm.. det sker.. når jeg føler mig krænket.. så du må heller passe på" drillede han bare og nussede ham lidt op af maven.. han var så blød, og indbydene.. og havde det ikke været fordi han var mega træt.. så havde han overfaldt ham igen.. ja.. mmhm.
"Jeg har det rigtig godt.. lige her hos dig.. mmhmm.. jeg er bare en lille smule træt" mumlede han så og lukkede øjnene op og igen og gabte så.
"Men.. vil du ikke slukke lysende nu så?" hviskede han stille, så de ikke brændte.. ned.. og der gik ild i noget.. nej det måtte ikke ske.. han brød sig ikke om ild.. og ja.. aj.. hm.
Han lænede sig bare frem og kyssede ham igen lidt længere oppe på halsen. Så dejlig.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 20, 2012 11:07 am

Sean smilede bare drillende af ham, og nød hans kys.. Kunne han ikke have hans kys med sig alle steder? Det ville jo være helt igennem... det ville nok redde hans dage. Ligegyldigt hvornår, og hvorhenne. Han hævede dog sine røde øjenbryn et stykke og slap blidt hans læber, da Ozzie tilbød at han kunne blive der..den dårlige samvittighed begyndte sit monotone gnaveri i hans mave, og han bed sig lidt skævt i læben, mens han tænkte. Han ville helst ikke.. byde Ozzie tilværelsen at være på flugt, det var ubehageligt, og en paranoid tid... men på den anden side ville det redde ham noget tid at være 'forsvundet' i.
Han kyssede ham varmt på kindbenet "tak.." mumlede han så, han kunne ikke love hvor længe han blev, han vidste at han blev der, den følgende dag, for det havde han lovet ham.
"Det kan du selv være.." mumlede han så, og kunne ikke lade være med at smile svagt af det sidste han sagde, det var da lidt sødt.. at han følte sig god tilpas, var jo en fin ting. "Ja tænk engang, du har været bange for mig!" sagde han og prøvede at lyde ynkelig, men det mislykkedes lidt, for han smilede temmelig meget, mens han sagde det. Han grinede lidt og rystedet på hovedet "jeg tror dig ikke.." sagde han roligt, og kyssede ham på næsen.. Ozzie..slå nogen? Aj...
Han sukkede let til hans nussen på sin mave, og så sig om i lokalet.. Jo der var stadig nogen lys der ikke var brændt ud.. "Jo, jeg slukker nu, og så kommer jeg tilbage og ligger her hos dig" sagde han og nappede ham kort i øreflippen før han forsigtigt flyttede Ozzie ned og ligge og lagde dynen over ham, før han rejste sig og gik hen til det første lys og pustede det ud. Han fik hurtigt kvalt flammen på resten af dem, og rettede sig kort op og kiggede ud af vinduet.. der var temmelig mørkt, det måtte være sent... Han gabte, og vendte tilbage til sengen. Han lagde sig ned ved siden af Ozzie og trak dynen over sig selv også, den anden lå jo inde på sofaen...
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 3:02 am

Ozzie sukkede blidt og smilede lidt forsigtig igen, han var træt.. men alligevel havde han ikke lyst til at ligge sig til at sove.. han ville heller ligge og, putte ind til Sean og ligge og tale med ham.. måske bare om nogen lidt mere hyggelige ting, ind alt det dystre, han gad ikke snakke mere om vampyere.. og han gad ikke og fortælle Sean, og eks kærester og alt sådan noget bøvl.. selv om da selv havde lyst til at spørge.. og Sean havde været meget omkring.. man følte sig vel altid en lille smule mere tryg, hvis man ikke var et højt nummer i rækken.. eller måske bare.. nummer 3? Det var vel altid beder.. altså han følte sig nok bare mere.. hmm, unik? Men han kendte jo ikke Sean han vidste ikke om han var typen der knalede til højre og venstre, eller hvordan han var.. men egentlig kunne han ikke forstille sig det, Selv om Sean måske heller ikke virkede som typen der bandt sig.. eller blev forelsket.. men det var også ligemeget, Ozzie havde aldrig været forelsket.. og han ledte ikke efter den eneste ene.. men.. tja.. Sean var nu meget sød ik? Men så længde de bare tog det stille og rolig.. hmm mmhmm og ja, havde sex.. det var jo meget dejligt ik? uden at binde sig selv på hænder og fødder, ikke lige nu.. lige nu skulle han lige lære Sean at kende.. ja.
"Jeg er ikke bange for dig!" sagde han hurtigt og puttede sig mere ind til ham, "Du er sød, og kærlig.. og dejlig.. og sådan.. dig kan man slet ikke være bange for.. " hviskede han stille.. selv om han jo godt vidste at der nok også var en anden side af Sean, men det havde han ikke set.. og det ville han være taknemlig for heller ikke at se.. nej.
"Joov.. joov.. jeg kan sagtens blive sur.." hviskede han bare stille og skubbede drillende til Sean, han skulle ikke undervurdere ham på den måde.. han havde slået.. folk, før, når han var bleven vred, så kunne de få en lussing.. i hvert fald når han følte sig krænket.. det var betalingen for det. Hæhæ.
"Mhmm.. men.. sofaen?" hviskede han så stille og hævede øjenbrynet.. "Der skulle du da sove, skulle du ikke?" hviskede han drillende, men sukkede så bare da Sean kom tilbage til ham og lagde sine arme om ham og trak ham tæt ind til sig. "Mhmm ja.. bliv her hos mig, du må gerne" hviskede han stille og kyssede Sean på kinden. "Skal vi sove nu?" spurgte han så, men en smule angst i stemmen.. han ville ikke sove.. og mareridt.. og.. åh gud nej.. det løb ham straks koldt ned af ryggen, han ville heller være oppe og snakke.. hele natten, kunne de ikke det? Han gabte.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 3:44 am

Sean grinede lidt af ham og rystede på hovedet mens han gled ned mellem dynerne, og så lidt på Ozzie "Så leger vi det.." sagde han så bare, der var ingen grund til at demonstrere at han bestemt ikke var hædersmenneske, Ozzie måtte vel gerne have det indtryk. Eller i hvertfald beholde det til der kom noget andet til, og overbeviste ham om det modsatte. Han trykkede et kys mod hans pande, ligesom for at understrege det han havde sagt. Han kunne dog ikke lade være med at ryste lidt på hovedet og måtte kvæle et grin da han sagde han sagtens kunne blive sur "jeg tvivler ikke på du kan blive sur, men jeg tror nu ikke du er så voldelig som du påstår.." mumlede han og kørte sin hånd ned over Ozzies mave, og smilede.. åh gud, hvor var han smuk.
Han skævede mod stuen.. sofaen.. Eek, han ville meget hellere ligge her, hos Ozzie.. i varmen, og fornemmelsen af hans nøgne krop.. for han var jo nøgen, hæh! Han sukkede tungt, hvis du vil af med mig, skal jeg nok sove derinde" sagde han, påtaget alvorligt, selvom han smilede over hele ansigtet, og fjernede dynen fra sig, som om han skulle til at gå. Han blev dog liggende da Ozzie lagde armene om ham, og lagde en arm omkring ham og trykkede ham tæt ind til sig, og skubbede diskret dynen tilbage igen. "Det er jeg glad for jeg må" sagde han.
Han nød det lille kys, og betragtede det pæne ansigt, der strålede mod hans... åh hvor ville han gerne.. få øjenkontakt med ham, bare en enkelt gang vide at han kunne se smilet i hans øjne, at han kunne se.. ja sig selv? Vide hvor smuk han var.. Han sukkede stille, og lyttede da han spurgte om de skulle sove og rynkede sine øjenbryn "vil du da ikke sove?" mumlede han undrende.. der havde været noget ved hans stemmeføring der havde dumpet ned i Sean. Han sukkede let "Ozzie, du gaber jo.. hele tiden.." grinede han stille, og lænede sig ned og nappede ham blidt i læben. "Du er træt.." hviskede han så, og så på de grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 7:21 am

Ozzie smilede frækt tilbage til ham og rystede bare på hovedet af ham "Ja vi gør så.. og du opføre dig bare ordenligt.. ellers kan du få lov til at sove ude i regnen.." mumlede han bare, selv om det selvfølgelig aldrig kunne falde ham ind at henvise Sean dertil.. aldrig.. det havde han for meget samvittighed til. "Nøøh.. du skulle da bare se mig gå amok i en boksering, jeg ligge alle ned.." grinede han bare, selv om han aldrig kunne finde på sådan noget.. vold, for sjovt? Ej det var kun sindsyge mennesker der gjorde sådan noget.. han gjorde det ikke engang i forsvar, det var mere når han blev sur, at han så svingede armen og ja.. hm.
"Nejnejnejnejnej! Du må ikke gå.." hviskede han stille og pev stille, "Jeg fryser.. kom her.." mumlede han bare, selv om han ikke rigtig frøs, men hvis Sean gik, så ville han sikker komme til det.. så han havde bare at blive, og ja så var det bare dejligt selvskab.. og det der med at ligge og råbe gennem lokalet, var måske heller ikke altid helt nemt.
"Hvorfor sukker du? Hvad tænker du på.. fortæl" hviskede han stille og havde godt lagt mærke til Seans suk.. som om der var et eller andet han.. var træt af eller noget, ked af måske? Det havde lydt lidt sådan.. og det gjorde Ozzie lidt mut.. han ville ikke gøre ham ked af det? Hvad gjorde han forkert..
"Jamen.. jeg er altså ikke træt" sagde han bare stædigt og mumlede et eller andet, og slikkede bare Sean på brystkassen inden han stædig satte sig op og lagde armene over kors. "Vil ikke!" erklærede han bare højt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 12:50 pm

Sean kiggede på det frække smil, og smilede bare stille... "Jeg har sovet ude i regnen... jeg foretrækker dig.." mumlede han og puttede sig i dynen, og trak Ozzie ind til sig.. Nøgne Ozzie, det var langt bedre end at sove i regnvejr. Han grinede og lukkede sine øjne lidt på klem og betragtede Ozzie.. "Det er godt du, sikke en god fantasi du har" grinede han drillende og kildede sigende Ozzie i siden.
Sean havde forberedt sig på at Ozzie ville have at han blev, han kunne da ikke forestille sig at Ozzie ville af med ham efter den omgang... lagengymnastik? Grimt ord, men det var jo næsten det de havde lavet.. Så skulle Ozzie da være utilfreds med at putte efter sex, og det var de færreste. Og Ozzie var lille og nuttet, og kunne ikke slå nogen.. på trods af at han sagde ham imod, han havde brug for omsorg.. "Jeg bliver og varmer dig, bare rolig" hviskede han og kyssede ham i panden. "Søde lille elver.." mumlede han. Han hævede et øjenbryn til hans spørgsmål, sukkede? Tænkte på? Åh.. Han rystede bare lidt på hovedet "Ikke noget.. tænker på alt og ingenting" forklarede han, og kyssede ham på munden i et par sekunder for ligesom at distrahere ham... han havde ikke lyst til at dele sine tanker, i hvertfald ikke dem om Ozzies blindhed, han ville for guds skyld ikke såre den lille elver, og det gjorde ham jo ikke noget særligt, han havde ikke noget imod at passe bedre på Ozzie, eller vise ham mere omtanke af den grund... eller lære hvordan det var at folk var blinde, eller rettere, Ozzie var blind..
Sean så kort ned af sig da Ozzie slukkede ham på brystkassen, og brummede et eller andet, og lod ham sætte sig op... Han lagde armene bag sin nakke og smilede lidt af ham "Nejnej okay så, kong gulerod.." drillede han godmodigt, og lagde sin ene hånd på hans ryg, og beholdt den anden under sin nakke.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 21, 2012 11:23 pm

"Det var da dumt.. Du burde være kommet her i stedet" sagde han stille og rystede lidt på hovedet over Sean.. hvem sov dog frivilligt ude i regnen? Og han kunne ikke sige at han ikke havde andre steder at være.. for Ozzie's døre havde jo stået åbne.. ligesom nu.. Han ville ikke lade Sean sove uden for i regn og torden.. ligegyldig hvad han så end havde gjordt. Han kunne vel heller ikke overraske ham mere nu? Der var da ikke mere Sean kunne gøre der kunne få Ozzie til at sige nej tak.. nej.. kortende var sådan set lagt på bordet, i hvert fald fra Seans side.. Ozzie havde nok stadig en del hemmeligheder oppe i ærmet.. og der blev de.
"Mhmm.. det kilder" mumlede han bare lidt dovent og gad ikke rigtig bevæge sig eller forsøge at stoppe det.. det var rart.. selv om det kilede.. mmhm.
"Godt.." hviskede han stille og kiggede lidt ned for sig og smilede forsigtigt. Han orkede ikke at sige ham i mod.. jaja.. måske var han det der.. men Sean.. åh.. det var jo ham der var den fantastiske her! Ikke Ozzie.
"Sig det.." hviskede han stille og vendte sig om mod ham og løftede hovedet og stirrede på omkring hans øjne.. et punkt der, uden selv at vide det selvfølgeligt. "Hvad tænker du på som du bliver nød til at skjule for mig?" spurgte han så og sukkede stille og lod blikket falde ned igen og drejede sig bare og satte sig op af væggen.. han ville ikke ned at ligge igen.. ikke lige nu.
"Neeej.. men du må godt sove.. så sider jeg bare lige her" sagde han stille og smilede forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 2:27 am

Sean nikkede stille "ja det burde jeg.." sagde han.. han havde ikke tænkt sig at benægte at det havde været ideelt at have taget hjem til Ozzie istedet, meget nemmere.. men det involverede ricisi for Ozzies vedkommende. Han havde ikke specielt meget lyst til at skulle agere en risiko for ham, det fortjente han ikke. "Det var også meningen" mumlede han og smilede svagt til ham. Han blev overrasket da han løftede hovedet og "så" ind i hans øjne.. Sean trak sin hånd til sig, og satte sig lidt op så han kunne sidde i nogenlunde højde med ham "Ozzie.. jeg skjuler ikke noget for dig" forklarede han roligt.. Hvorfor tog han det så nært? Han sad jo bare og tænkte lidt, tossede tanker.. "Hvad tænker du måske selv på?" spurgte han og strakte sig lidt, og kløede sig kort i nakken.. det sad stadig i ham at Ozzie havde "set" ham i øjnene... han vidste godt der ikke rigtig var noget i det, men.. stadig..
"Hvorfor bor du her egentlig alene? Er det ikke meningen elvere bor sammen i sådan... store kollektiver..?" mumlede han så for at spore ham ind på noget andet at snakke om.. end tanker, for tanker var der masser af, og specielt rigtig mange omkring Ozzie.. og om alt andet, men lige nu drejede Seans tanker sig om Ozzie.. Han rejste sig tankefuldt "jeg tager lige en smøg.." mumlede han så, så Ozzie ikke troede han gik. Selvfølgelig kunne han høre hvis han gik, men det var bedre end hvis han bare rejste sig uden lige at advare ham først.. Han greb sine boksershorts på vejen og trak dem på henne ved vinduet, og knækkede kort med nakken, inden han fandt sine smøger frem og tændte en.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 10:10 am

Ozzie smilede lidt, "Mhmm.. ellers kan du jo også bare blive her nu.." sagde han stille og sukkede.. hvis han bare kunne overtale ham til at blive.. resten af livet.. åh det kunne da være dejligt kunne det ikke? Åh jov!
"Hmm jeg tænker på dig.. og hvor skønt det ville være hvis du bare lige.. blev her.. for altid" sagde han stille, og var bare ærlig, han behøvede ikke at lyve om det.. for selv om det måske lød lidt klæbende, kunne han altid fortælle det som en joke.. og så var det ude af verden, desuden sagde han det på en afslappende måde, ikke som et forslag.. han sagde ikke han skulle flytte ind.. men ja... ja.
"Eh.." sagde han stille og sukkede dybt, "Mhmm.. ømt punkt.." hviskede han stille.. han vidste ikke om han var.. klar til at tale om det.. men på den anden side.. Sean havde fortalt ham om.. og Ozzie burde også.. han var jo heller ikke helt.. ja.. åh.. men han havde ikke lyst, det var en sørgelig historie, og det var svært at fortælle den hvis man skulle udelukke så meget.. så hang det ikke rigtig sammen, og så ville Sean nok bare gennemskue ham.
"Okay sagde han bare stille og sukkede, og åbnede vinduet for Sean og smilede blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 22, 2012 10:37 am

Sean nikkede og smilede stille "Det skal jeg nok" sagde han.. han skulle nok blive der, det havde han jo lovet Ozzie, og han var ikke typen der brød et løfte som det. Det betød meget for Ozzie, og det havde også en beetydning for Sean, ja faktisk flere betydninger, det betød både at han kunne være sammen med Ozzie, og samtidig være et forholdsvis sikkert sted.
Han så overrasket på Ozzie da han var ærlig.. okay okay, så fik han den. Han havde lært det nu. "Bo her?" mumlede ha.. det var jo ikke fordi ham og Ozzie var sådan.. kærester eller gift, eller slufs.. Hvad ville de så være? Intime... venner... under samme tag?
"Tror du at du ville kunne holde mig ud i længden?" drillede han mildt, og satte sig i vinduet da Ozzie åbnede vinduet, og smilede tilbage til ham "Du behøver ikke svare hvis det er ubehageligt.." mumlede han og tog et hiv af sin smøg, og så kort ud af vinduet. "Med hensyn til før, så tænkte jeg bare på... at det var synd du ikke havde dit syn, jeg tænkte lidt over hvad du gik glip af, hvordan du ligesom opfattede ting.." sagde han så og trak på skuldrende "og nu.. tænker jeg på du måske er heldig, fordi du ikke ser alt det frygtelige.. man kan så til gengæld sige at du hører det, og oplever det på egen krop istedet, så det hjælper måske ikke en skid i længden" brummede han og tog et sug mere og rystede lidt på hovedet over det.
Tilbage til toppen Go down
Matthew

Matthew


Race : Varulv
Bosted : En stor lejlighed i midten af Aterswell (Viktoriansk lejlighed i to etager, blandet med en nymoderne stil)
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/08/12
Antal indlæg : 1280

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 12:47 am

Ozzie smilede og nikkede så bare.. ja han blev her, og han skulle i hvert fald have tilladelse til at gå sin vej.. hmm, altså ikke fordi han ville holde ham der.. men Sean ville jo gerne, han skulle bare overtales en lille smule.. mmhm ja.
Ozzie nikkede forsigtig og grinede, "Altså det var jo bare for sjovt.." mumlede han så stille, og kunne godt mærke hvordan det bliv lidt akavet, og han følte sig flov.. hvordan havde han også kunne forstille sig at det var en god ide at spørge om den slags? Han havde jo ikke engang tænkt det igennem.. Sean.. bo.. her? Ej.. han vidste ikke hvad han synes om det.. hm.
"Ja det tror jeg sagtens jeg ville kunne.." hviskede han bare stille og kyssede ham hurtig på kinden for at understrege det. "Men du ville nok ikke.. jeg ville måske komme til at udnytte dig.." sagde han bare drillende og smilede flovt med rødmende kinder.
"Nårh nej.. det.. hmm.. jeg blev udstødt fra min stamme, fra.. måske.. hmm.. 8 år siden" sagde han bare stille og smilede kort, mere behøvede han vel ikke uddybe.
Han lyttede lidt og smilede så. Han vidste ikke helt hvad han skulle mene om det.
"Nej.. deet.. det er ikke sjovt, jeg ville.. hvis jeg slev måtte bestemme, helst havde mit syn igen.. jeg har jo ikke været blind altid.. så jeg ved fx godt hvad farver er.. og hvordan alt ser ud, på en bestemt måde, ikke bare som jeg har fået det forklaret.. hmm.. men man glemmer ting.. det er derfor jeg tegner så meget, så jeg aldrig glemmer det.. " sagde han stille og smilede forsigtigt.
"Det er mere uhyggeligt ikke at kunne se.." hviskede han stille og kravlede hen til Sean og satte sig op af hans knæ. "Men det er derfor jeg har venner.. som dig.. der kan gøre mig tryg.." hviskede han stille og kyssede ham kort på knæet.
Tilbage til toppen Go down
Dylan

Dylan


Race : Varulv
Bosted : I et stort hus med sine forældre og søskende.
Tilmeldings dato : 22/07/12
Antal indlæg : 946

Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 23, 2012 4:07 am

Sean nikkede hurtigt, det vidste han nu godt.. eller... jo, det gjorde han vel nok. Det havde lydt mere alvorligt før, men han kunne nu godt se det nu, det var også lidt tosset at tro på.. det havde nu været meget sjovt alligevel. Han smilede skævt og grinede "Ja selvfølgelig" sagde han stille, før han tog et sug mere af sin smøg og så kort ud af vinduet. Han smilede lidt af Ozzie.. hvor var han kær altså, han bøjede sig lidt ned og kyssede ham blidt i håret.. det lille kys på kinden gjorde alligevel sit, Sean var i godt humør selvom deres samtaler drejede lige fra drilleri til langt mere alvorlige ting. "Udnytte mig?" grinede han skeptisk.. "Mja, jeg tror ikke jeg ville have noget imod det" mumlede han drillende, og askede ud af vinduet, mens han lyttede.
Han hævede et øjenbryn og så ned på den lille elver, og gled ned til ham "Hvor gammel var du der?" spurgte han overrasket. Han nød det lille kys og lod ham sætte sig op af sine ben og lyttede da han udførligt fortalte hvad han selv syntedes om at være blind i forhold til at kunne se. Han flyttede sine knæ lidt fra hinanden og trak Ozzie baglæns ind til sig, så han havde ryggen mod hans brystkasse, og trykkede et flygtigt kys mod hans nakke. "Mmhm.. det er jeg glad for at du har... selvom det er uhyggeligt" mumlede han mod hans hår, inden han flyttede hovedet lidt for ikke at ryge Ozzie ind i hovedet, han kunne lige akkurat nå ud af vinduet med armen for at aske. Han lod dog en arm forblive rundt om ham, og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie   Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld, det er jeg ked af - Ozzie
Tilbage til toppen 
Side 3 af 25Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 14 ... 25  Næste
 Lignende emner
-
» Gaaaab~ undskyld, hvad? - Jinx
» Strong death wish, baby? - Ozzie
» The place to think - Ozzie
» A Night in the moonlight - Ozzie
» Gåtur på havnen - ozzie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: